6B03201 Кітапхана ісі в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтың сұраныстары мен жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, кітапхана ісін ұйымдастыру саласындағы практикалық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі бар кітапхана ісі және ақпаратты өңдеу саласындағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B043 Кітапхана ісі, ақпараттарды өңдеу және мұрағат ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Кітапханатану
Курста студент кітапханатанудың теориялық негіздерін, кітапханалардың жеке типтерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін, кітапханалық жүйелердің қалыптасу заңдылықтарын кітапхана ісінің қазіргі жағдайы және дамуы, оның іс жүзіндегі мәселелері туралы мәлімет біледі. Осы курсты оқуы кезінде студенттер кітапханатану зерттеудің негізгі әдістерімен, тұжырымдамаларымен танысады, оларды пайдаланудағы тәжірибелік дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-ақпараттық мәдениет
Пәнді оқыту барсында ғылыми ақпаратты мәдениетті қолдану жолдары, ақпараттық технологияларды қолдану мен қатар қоғамдағы ақпараттық ресурс және ақпараттық мәдениетті меңгереді. Ақпаратты іздеу тілі, жаңа ақпаратты іздестіру мәдениетінің қалыптастыру, анықтамалық ақпаратты таңдай алу, құжаттық қорларды ұсыну әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық мәдениет
Пәнді оқытудың барысында болашақ маманға ақпарат көздерін табуға, ақпараттық ресурстарды пайдалануға дұрыс бағдар жасалып, білім алу сапасын жақсартады.. Мамандардың ақпараттық мәдениетін дамыту, әлемдік ақпараттық ресурстарды талдай білу, ақпарат алудың әр түрлі іздеу әдістерін пайдалана білу, өзіндік ақпараттық біліктілік деңгейіне шынайы баға беру және өзін-өзі басқара білу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның кітапхана ісі және библиография
Қазақстанның кітапхана ісі және библиографиясының тарихын, қоғамдағы рөлін көрсету, пайда болу және даму тарихы туралы білімдерді меңгереді, сонымен бірге кітапхана ісінің қазіргі кездегі көкейкесті мәселелерін талдайды. Қазіргі кездегі кітапхана ісінің теориясы мен тәжірибесінің инновациялық бағытта дамуын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құжаттарды аналитико-синтетикалық өңдеу
Студенттер құжаттарды өңдеудің негізгі процестерін, библиографиялық жазбаларды құрастыру, библиографиялық сипаттама жасау, индекстеу, аннотациялау, кітапханаларда каталогтарды ұйымдастыруды біледі. Пәнді игеру барысында библиографиялық сипаттаманың жүйесіне сәйкес жіктеу, баспа өнімдерін пәндеу және кітапхана каталогтарын ұйымдастыру жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазылым
Пән студенттерді академиялық оқуда және IT мансаптарында табысқа жету үшін маңызды тілдік дағдылармен қамтамасыз етеді. Техникалық жазу шеберлігінен бастап, студенттер жобалық есептер мен зерттеу жұмыстары сияқты нақты, қысқа техникалық құжаттарды жазуды үйренеді. Студенттер техникалық лекциялар мен презентацияларды түсіну үшін тыңдау және негізі ойды түртіп алу дағдыларын жетілдерді. Студенттер академиялық сөздік қорларын кеңейтеді және грамматика мен жазу механикасын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Библиографиятану
Пәнді оқу барысында студенттер қоғамдық құбылыс ретінде библиографияның мәнін, оның дамуының теориялық негіздері, күрделі құрылымын және өзге іс-әрекет салалары жүйесіндегі орны туралы мәселелерді меңгереді. Курста библиографиятанудың жалпы ұғымдарының мәнін ашуға баса назар аударылуы тиіс Пәнді меңгеру арқылы библиографиялық ақпарат көздерін дайындау, оқырмандармен библиографиялық жұмысты ұйымдастыра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. Жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кітапхана ісінің тарихы
Пәнді оқу барысында кітапхана ісі тарихын, кезеңдерін, дамуын, қазіргі жағдайын, кітапхана мекемелері мен ақпарат орталықтары қызметінің өзіндік ерекшеліктерін үйренеді. Іс жүзінде кітапхана саласына тән отандық және шетелдік тәжірибенің тиімді тұстарын анықтай отыврып, оны елімізде ендіру мүмкіндіктерін, тәжірибе жүзінде кітапхана ісі саласынада қолданыста жүрген әдістемелік құжаттарды пайдалануды біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кітапхананың құжаттық қорлары
Пәнде студенттер құжатты қор және оны қалыптастыру мәселелері жайлы қазіргі теориялық және технологиялық білімдерді жүйелеу мен талдап қорытуды меңгереді. Пәнді игеру барысында құжатты қорды қалыптастыру, толықтыру, зерттеу, құжаттарды орналастыру, құжатты қорды басқаруды және қордың сапасын бағалаудың әдістерін білуге, құжаттарды сақтау процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстан библиографиясы
Қазақстан библиографиясын ұйымдастыру, оның тарихы мен әдістемесін, негізгі кезеңдерін, теориялық білімін бір жүйеге келтіру жөнінде білім беру болып табылады. Бұл курсты оқу барысында студент өзіндік бітімі мен болмысы, заңдылықтары бар отандық библиографияның пайда болуы мен қалыптасуы жайлы, Орта Азия мен Қазақстанның библиографияларының өзара байланыстары жөнінде, ұлттық ақпараттың ресурстарының жүйесімен танысуға лайықты білімді оқып, үйреніп, сондай-ақ библиографиялық жұмыстарды ұйымдастыру мен әдістемелеріне тән кәсіби дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы кітапханалардың жұмысын ұйымдастыру
Кітапханалардың типке бөлінуі, арнайы кітапханалардың мақсаты мен міндеттері, оқырмандарға қызмет көрсету ерекшеліктері, кітап қорының құрылымы туралы мәлімет береді. Арнайы кітапханалардың ерекше білім беруді қажет ететін оқырмандарға қызмет көрсету жолдары, инклюзивті ақпараттық орта құру мәселелері туралы білім береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің кітап оқуына жетекшілік ету
Пәнде балалар мен жасөсірімдердің кітап оқуына жетекшілік етудің теориясы мен тәжірибесінің қалыптасуы, даму заңдылығын ашу, жетекшілік етудің мақсаты мен міндеттері, әдістері, кітап оқу мазмұны қарастырылады. Кітап оқу мәдениетін дамытудың дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп кітапханаларының ақпараттық қызметі
Курста студенттер мектеп кітапханаларының ақпараттық қызметінің жағдайы мен мәселелері туралы білім алады. Мектеп кітапханалары қорларын қалыптастыру, оқырмандарға кітапханалық қызмет көрсетудің әдіс-тәсілдерін меңгереді. Кітапханалық қызмет көрсету технологиясын қолдану, медиатека жүйесін пайдалану, оқырмандарға жас ерекшеліген байланысты білім беруді үйренеді. Мектеп кітапханаларының жұмысын автоматтандыру кезеңдерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Курс бағдарламасы зиянды объектілерді динамикалық талдау тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс Киберқауіпсіздіктің негізгі ұғымдары оқытылады, соның ішінде ақпараттық деректерді қорғаумен байланысты. Зиянды бағдарламалық қамтамасыз ету мен кибер-шабуылдарды іске асыру негіздері, шабуылдарды анықтау тәсілдері және инциденттерді сараптамалық талдау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану және аймақтық ақпараттық ресурстар
Студенттерге кітапханалық-библиографиялық өлкетану туралы білім беру. Кітапханалардың өлкетану бағытындағы атқарылатын қызметіне арналады. Өлкетану әдебиеттерінің қорын ұйымдастыру мен қалыптастыру, өлкетану каталогтары мен картотекаларын құрастыру, өлкетану әдебиеттерін насихаттау жолдарын қалыптастырады. Өлкетану тақырыбы бойынша әдебиеттерімен құжаттарды анықтау, кітапханалық қорды пайдалану мен толықтыру, өлкетану әдебиеттерін оқырмандарға насихаттау жолдарын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кітапханалық өлкетану
Кітапханалық өлкетанудың анықтама-ақпараттық қорын құру негіздері туралы білім береді. Аудандық, облыстық кітапханалардың өлкетану жұмыстарымен танысады. Өлкетану әдебиеттерінің қорын ұйымдастыру мен қалыптастыру, өлкетану каталогтары мен тақырыптық картотекаларды, мәліметтер базасын құрастыруды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кітапхананың ақпараттық-библиографиялық қызметі
Курста кітапхананың ақпараттық- библиографиялық қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы теориялық және әдістемелік білім беру. Пәнге сәйкес берілген ақпарат көздерін әмбебап кітапханалар жүйесінде библиографиялық қызметті әртүрлі мақсатта пайдалана білуді меңгерту, өзінің кәсіби кітапханалық білімдерін қолдануды үйрету. Библиографиялық қызметтің негізгі базасы саналатын анықтамалық-библиографиялық аппаратты және библиографиялық басылымдарды пайдалану мүмкіндіктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кітапханалық инновациялық қызмет көрсету
Студенттерге кітапханалық инновациялық қызмет көрсетудің принциптері мен міндеттері мен жүйесі туралы білім беріледі. Курсты оқу барысында студенттер инновациялық қызмет көрсетудің түрлерін, негізгі әдістерін және кітапхана типтеріне қарай бөлінуін қарастырады. Көпшілік жұмыстың түрлері және оларды оқырман арасында насихаттау жолдары анықталады. Кітапхана ісі мамандары өз қызметтерінде оқырмандарға қызмет көрсетудің әдіс-тәсілдерін меңгере отырып, ақпаратты қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ кітаптары мен құжаттарының тарихы
Қазақстандағы кітап тарихы мен кітаптану саласы туралы білімдерін қалыптастыру және жаңашылдығын, өзгерістерін білуі, құжаттық ресурстардың маңыздылығын, олармен пайдаланушылардың құжаттық байланыс орнатуын жетілдіру. Заманауи ақпараттық қоғамда кітаппен жұмыс істей алу қабілетінің болуы, қазақ кітаптарының тарихын жан-жақты зерделеу. Кітап тарихының тарихнамасы туралы білімдерін жетілдіру, зерттеу әдістерін меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кітапхананың әдістемелік және жобалық қызметі
Пәнді оқыту барысында, кітапханалардың инновациялық және әдістемелік қызметінің негізгі түсініктерін және кітапханалық басқару нысаны ретінде білімін жетілдіреді. Студенттерді кітапханалық қызметте пайдаланылатын инновациялық технологиялардың кәсіби білімі, дағдылары мен тәжірибелік дағдыларын қамтамасыз етеді. Кітапханадағы инновациялық қызметті сараптауды, жоспарлауды, статистикалық талдау жасауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кітапханалық Smart технологиялар
Кітапханалық заманауи технологиялардың қағидалары, ережелері, әдістері мен кітапханалық технологиялары туралы жалпы түсінік, кітапханалық процесстер мен жүйелерді сипаттау. Курс барысында мәліметтер базасын құру жүйесіне қойылатын талаптар туралы көзқарас қалыптасады, МБ-на қойылатын талаптар, сондай-ақ, Қазақстандық автоматтандырылған ақпараттық мәліметтер базасының жүйесі мысалында МБ қолдану технологиясы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кітапханалық- ақпараттық қызмет менеджменті
Пәнді оқу барысында студенттер кітапханалық-ақпараттық жұмысты басқарудың теориялық негіздерін толық меңгереді. Кітапхана жұмысының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды, жоспарлау және кітапхана менеджментінің қызметі мен әдістері туралы білім алады. Студенттердің кітапхананы басқару алуына кең көлемде ықпал ету, олардың қазіргі кездегі әлемдегі кітапханалық құбылыстар мен үрдістерді өз бетінше басқара білу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік библиография және кітапхана ісі
Әлемдік библиография саласындағы алдыңғы қатарлы озық әлемдік білімдердің элементтерін қолдана отырып білуі мен түсіну дағдыларын қалыптастырад. Әлемдік библиография саласындағы инновациялық технологияларды қолдануды талдау мен салыстыру арқылы тәжірибелік іс-әрекетте енгізу жолдарын біледі. Әлемдік ақпараттық ресурстарды ақпаратпен қамтамасыз ету мен болжам жасай білу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік библиография
Әлемдік библиографияның тарихи үрдістері, дамуы мен жаңа тенденциялары туралы білім береді. Әлемдік библиография саласындағы теориялық және тәжірибелік білімдерді және заңдылықтары мен ерекшеліктерін үйренеді. Әлемдік библиографияның маңыздылығын қазіргі адамзат өркениетінің дамуына қосатын үлесі туралы талдау жасай біледі. Әлемдік кітапханалар тарихын, қалыптасуын, библиографиялық қызмет көрсетудің дамуы және қазіргі жағдайын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кітапханалық жарнаманың теориясы мен тәжірибесі
Кітапхана жарнамасының тарихи аспектілері, жарнамалық қызметтің маркетингі, менеджменті, заңдастырылуын студенттерге жан-жақты ашып көрсетуге негізделді. Жаңа мазмұнды кітапхананың жағымды бейнесін жарнама құралдары арқылы қалыптастыру көзделген. Қазіргі ортада жарнаманың түрлерін, ерекшеліктерін және ұйымдастыру әдістерін көрсету. Қазіргі заманға сай жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, кітапхана-ақпараттық тәжірибеде Интернет арқылы жарнаманың тиімді әдістеріне үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электронды каталог
Пәнде электронды каталогтарды қалыптастыру әдістерін, кітапхана қоры құрамын бағалау және эксперттеу, электронды каталогтарының жүйелерінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіруді меңгереді.Халықаралық деңгейге сай келетін жаңа стандарттар негізіндегі электронды каталогтардың жүйесі және каталогтау технологиясы туралы білім береді. Каталогтарды ақпараттық-ізденіс жүйесі ретінде қолдануды және құжат туралы ақпаратты электронды каталогқа енгізуді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кітапханалық каталог
Студенттер кітапханалық каталог жасаудың тарихы, теориялық негіздері мен ұйымдастыру әдістерін үйренеді. Алфавитті және жүйелі каталогтарды ұйымдастыру, оларды анықтама-библиографиялық қызметте, ақпаратты іздеуде қолданады. Сонымен қатар кітап қорын ашып көрсете отырып, студенттер кітапханалық жіктеу жүйесімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Кітапхана каталогтарының жүйелерінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіруді біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Салалық кітапханалық- ақпараттық ресурстары
Салалық кітапханалық-ақпараттық ресурстарды мамандардың ақпараттық қажеттіліктерінің өсуіне пайдалану. Қазіргі ортада салалық библиографияның маңызын, теориялық негіздерін, қазіргі замандағы орнын түсіндіре отырып, жалпы салалық библиографиялық білім беруді қамтамасыз ету. Салалық библиографияны кітапханалық-ақпараттық басылымдар түрлері мен типтерін және олардың библиографиялық басылымдарын ұйымдастыру әдістемесін білуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кітапханалық- ақпараттық ресурстары
Салалық кітапханалық-ақпараттық ресурстарды мамандардың ақпараттық қажеттіліктерінің өсуіне пайдалану. Қазіргі ортада салалық библиографияның маңызын, теориялық негіздерін, қазіргі замандағы орнын түсіндіре отырып, жалпы салалық библиографиялық білім беруді қамтамасыз ету. Салалық библиографияны кітапханалық-ақпараттық басылымдар түрлері мен типтерін және олардың библиографиялық басылымдарын ұйымдастыру әдістемесін білуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Адалдық, шынайылық, еңбекқорлық және парасаттылық сияқты қасиеттерге ие болады, олар тек кәсіби қызмет үшін ғана емес, өз елінің азаматы мен патриоты үшін де қажет.
- Кәсіби қызмет үшін қауіпсіз және тиімді цифрлық құралдар мен технологияларды пайдаланады. IT-индустрияның соңғы жетістіктерін және кәсіби қызметтегі техникалық прогресті қолданады.
- Кітапхана ісінің тарихын, теориясын, технологиясын біледі. Кәсіби қызметте практикалық дағдылар мен пәнаралық байланыстардың синтезін жүзеге асырады. Жеке және кәсіби өсу үшін жаңа білімге, зерттеулерге ашық.
- Ақпарат тұтынушыларына сапалы кітапханалық қызмет көрсетуді дамытудың инновациялық әдістерін пайдаланып кітапхана қызметінің дағдыларын меңгереді
- Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру және кітапханалық біліктілікті, кәсіби бағдарланған өзін-өзі тәрбиелеу қызметін, кітапхана саласындағы педагогикалық және ғылыми-зерттеу, шығармашылық жұмысты үздіксіз арттыруға ынталандыру мақсатында кәсіби қызметті талдай алады.
- Кітапхана ұжымында инклюзивті орта мен эмоционалды тұрақты атмосфера құра алады, қоғамның мәдениетін, эстетикасы мен рухани құндылықтарын тәрбиелеу мен дамытудағы кітапхана мекемелерінің рөлін түсінеді.
- Кітапхана қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін маркетинг және менеджмент әдістері мен құралдарын қолданудың жан-жақты дағдыларын меңгерген. Ұлттық және әлемдік тәжірибені салыстыру негізінде кітапхана ісінің даму жағдайын зерттейді.
- Ұйымдастырушылық-шығармашылық, ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыру мүмкіндіктеріне ие, пәндік салада, оның ішінде шет тілдерінде зерттеу нәтижелерін таныстыру дағдыларына ие.
- Кітапхана басшысының кәсіби қызметін сапалы және бәсекеге қабілетті ұйымдастыру міндеттерін шешу үшін жеке және кәсіби дамуды бағалауды жүзеге асырады