Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Биология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттер өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын зерттеу заңдылықтарымен танысады. Студенттер жасушалар, ұлпалар, вегетативтік және генеративтік органдар және өсімдіктердің көбею тәсілдері туралы түсінік алады. Практикалық сабақтарда өсімдікті морфологиялық сипаттау, гүл формуласы мен диаграммасын оқу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, анатомиялық препараттарды микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында дайындау дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ағзаның құрылысы, құрылымы және қызмет ету заңдылықтарын, жүйелеу орнына байланысты емес меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі организмдердің шығу тегі, құрылысы, дамуы, тіршілік әрекеті, қасиеттері мен әртүрлілігі туралы білімдерді біліп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты-өсімдіктердің құрылысы, ерекшеліктері және көбею тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студент өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылыстарының ерекшеліктерін сипаттайды, өсімдіктерде өтетін үрдістерді талдайды, өсімдіктер жағдайының экологиямен байланысын белгілейді, тәжірибелік сабақтарда өсімдіктердің микропрепараттары, гербарий үлгілері мен табиғи объектілері бойынша морфологиялық және анатомиялық сипаттамасын жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 3

    "Аналитикалық химия" пәнін оқытудың міндеттері: студенттерде қоршаған орта объектілерін (ауа, табиғи және ағынды сулар, топырақ) талдау әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін экологиялық мониторингте сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алу; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми ойлауды және жалпытехникалық эрудицияны дамыту.; аналитикалық химия бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттерді кәсіби дайындыққа қажетті біліммен қаруландыруды, өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын үйретуді көздейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент омыртқасыздардың морфологиялық ерекшеліктерін біледі, филогенетикалық қарым-қатынасты түсіндіреді, практикалық сабақтарда микропрепараттармен жұмыс істейді, омыртқасыздардың негізгі өкілдерін анықтайды және сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы химия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: бейорганикалық химия негіздерін зерттеу. Білуі тиіс: - бейорганикалық химияның теориялық негіздері, қарапайым заттардың құрамы, құрылысы, химиялық қасиеттері. Жасай алуы тиіс: - периодтық жүйедегі орналасуы бойынша элементтердің, қосылыстардың қасиеттерін болжау; - химиялық процестердің өту жолын, мүмкіндігін анықтау; - химиялық реакцияларды жүргізудің оңтайлы шарттарын таңдау; - бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістерін, эксперименталды нәтижелерді интерпретациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зоология 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: омыртқасыз жануарлардың биологиясын, систематикасын, экологиясын, биосферадағы және адам өміріндегі рөлін зерттеу. Студенттер омыртқасыз жануарлардың әр түрлі топтарын ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Практикалық сабақтарда омыртқасыз жануарлардың негізгі топтарын анықтайды,жануарларды бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу жүргізеді, жануарлардың әртүрлі таксондарының морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктерін салыстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ботаника 2
    Несиелер: 3

    Курспен өсімдіктер жүйесінің иерархиялық біріздігінде таксономиялық әртүрлілікті, морфо-физиологиялық ұйымды, жүйелеу мен географиялық таралуын баяндау қарастырылған. Қоғам ішіндегі түрлердің өзара қарым-қатынасына және қоршаған ортамен байланысына ерекше көңіл бөлінеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдіктерде өтетін барлық процестерді және олардың заңдылықтарын, өсімдіктердің жүйелі жағдайын, эволюциясын және экологиялық сипаттамасын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоология 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: омыртқалы жануарларды ұйымдастыру, тарату және эволюциясының ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент құрылыстың ерекшеліктері мен көбею тәсілдері туралы білімді меңгереді. Студент түрлердің жүйелі жағдайын анықтайды, мекендеу жағдайларына байланысты орналасу заңдылықтарын түсіндіреді. Практикалық сабақтарда студент морфологиялық сипаттама және бақылау жүргізеді, микроскоппен және зертханалық жабдықтармен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, микроскопиялық және ультрамикроскопиялық ұйымды қоса, адам денесінің органдары мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық тұрғыда жүйеленген білімді қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзаны құрудағы заманауи тәсілдерді талдайды, онтогенезде және филогенезде құрылыстың ерекшеліктерін біледіжәне әртүрлі органдар мен жүйелердің жеке құрылысын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер мен жануарлардың биохимиялық процесстері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты өсімдіктер мен жануарлардағы биохимиялық процестердің базалық заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру және табиғатты қорғаудың тәжірибелік мәселелерін шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктері мен талдаудың ең маңызды биохимиялық әдістерін оқыта отырып, студенттердің кәсіби даярлығын одан әрі дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоршаған орта объектілерін микробиологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді микробиологиялық зерттеу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта объектілерін зерттеудің микробиологиялық әдістерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін игереді, оларды әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып анықтайды, қоршаған орта факторларының микроорганизмдерге әсерінің нәтижесін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, ұлпалардың морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты ұлпалардың, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын түсіндіреді, жасушалық және ұлпалық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, ұлпалардың және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиядағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: компьютерлік модельдеудің жалпы принциптерін және оларды биологиялық үрдістерді түсіндіру және шешу үшін қолдану. Студент модельдеудің негіздері мен жіктелуін, модельдерді құрудың негізгі әдістерін көрсетеді, биологиялық процестер мен құбылыстардың қарапайым модельдерін жобалайды, оларға талдау жүргізеді және модельдеудің нәтижелерін мазмұнды түсіндіруді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлардың нерв жүйесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге орталық жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Бұл курстың мазмұны ақпаратты қабылдау, беру және өңдеу механизмдерін ашуға мүмкіндік береді, адам өмірінде физиологиялық білімдерді практикалық қолдану перспективасының кең мүмкіндіктерін ашады. Адам мен жануарлардың мінез-құлқының нейрофизиологиялық негіздері аспектісіне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты микробиология мен вирусологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырумен жүзеге асырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент микроорганизмдердің неғұрлым жоғары таксондар өкілдерінен негізгі айырмашылықтарын білtді, микроорганизмдердің қызметтері және олардың табиғаттағы рөлі туралы білімдерін көрсетеді, микроорганизмдерді сәйкестендіреді, негізгі мәселелер мен міндеттерді шешу бағыттарын іздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биохимиялық қосылыстардың құрылымын, қасиеттерін зерттеу. Оқу нәтижесінде студент ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, минералдар, дәрумендер, гормондар биохимиясы туралы білімдерін көрсетеді, тәжірибелер жүргізеді, зертханалық жабдықтар мен ақпараттық технологияларды сапалы және сандық биохимиялық талдау және алынған мәліметтерді түсіндіру үшін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық статистика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - статистикалық әдістер мен компьютерлік бағдарламалар туралы жүйелендірілген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эксперименталды мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістері туралы білімді меңгереді, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасай алады. Жеке тапсырмалар негізінде деректерді талдайды, салыстырады, жүйелейді, статистикалық талдау жүргізеді және олардың нәтижелерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі ағзалардың әртүрлі бейімделу формаларын және ағзалар арасындағы қатынастардың түрлерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі ағзалардың ерекшеліктері, таралу заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған орта факторларының ағзаға әсер ету механизмдерін түсіндіреді, өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдер экологиясы саласында ақпарат алу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Популяция мен бірлестіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру нәтижесінде студент популяциялар мен қауымдастықтардың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен принциптерін игереді, популяция экологиясын білу заңдылықтарына сүйене отырып, табиғат пен қоғамдағы процестерді талдайды, тірі организмдердің қауымдастықтарын және олардың қоршаған ортамен байланысын сипаттайды, олардың антропогендік әсер ету жағдайында ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ, топырақ түзілу факторлары, қасиеттері мен жіктелуі туралы білімді игереді. Практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдана отырып, генетикалық горизонттарды ажыратады, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған орта жағдайын индикациялау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортаның жағдайы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта факторларын анықтайды, биоиндикаторларды сипаттайды, биоиндикаторлардың қоршаған ортамен байланысын орнатады, қоршаған орта компоненттерінің жағдайын диагностикалауға биоиндикаторларды ұсынады, әртүрлі факторлардың қоршаған ортаға әсерін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биоэкология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-маңызды абиотикалық және биотикалық факторлар туралы, кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудағы биоэкологияның маңызы туралы жүйелендірілген білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент организмдердің тіршілік ортасымен өзара қарым-қатынасының заңдылықтарын анықтайды, барлық деңгейлердің белсенді қызмет етуін қалыптастыру және қолдау заңдарын түсіндіреді. биосфераның биологиялық жүйесі түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-генетикалық зерттеулердің объектісі ретінде адам туралы бар білімді тереңдету және жаңарту. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамда генетикалық деңгейде болатын барлық процестерді, сондай-ақ олардың заңдылықтарын түсіндіреді. Студент тақырыпты игеру барысында адамның генетикалық ауруларының ерекшеліктері және оларды әртүрлі әдістермен тану әдістері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клеткалық биология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, тіндердің морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты тіндердің, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын ,жасушалық және тканьдық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның биоресурстары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі өкілдерін, олардың адам өміріндегі және табиғаттағы маңызын зерттеу. Студенттер биологиялық ресурстар, олардың экономикалық қолданылуы туралы білім алады және оларды ресурстармен қамтамасыз етілуіне сәйкес топтайды, биологиялық ресурстарды қолдану тиімділігін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюция теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адам және жануарлар ағзасының функцияларын, физиологиялық жүйелерін, әдістерін оқып үйрену және оларды реттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзаның реттеуші жүйелеріне біріктірілген органдардың негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктерін түсіндіре алады, талдау жасайды: олардың қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын, анықтайды, бағалайды: адамның дене, психофизиологиялық және әлеуметтік денсаулығының өзара әрекеттесуі туралы білім жүйесін зерделей біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі биологиялық эксперименттер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесімен танысу. Пәнді оқу нәтижесінде студент биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін меңгереді, мектептегі биологиялық эксперименттерді ұйымдастырады және жүргізеді, эксперименттік жұмыс нәтижелерін интерпретациялау тәсілдерін қолданады, эксперименттердің тиімділігін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепішілік электронды құжаттама
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беретін мектептер басшылығының деңгейін арттыру көбінесе мектепішілік құжаттаманы дұрыс жүргізуге байланысты. Пәннің мақсаты мектеп құжаттамасының негізгі түрлерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде студент мектеп құжаттамасының мәні мен түрлерін және оны жүргізуге қойылатын негізгі талаптарды біледі, құжаттарды құрастырады және ресімдейді, оның ішінде on-line, электрондық құжат айналымымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядан жоба жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жобалау-зерттеу жұмыстарының тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру және оқушылармен жобалау қызметін ұйымдастыра білуді үйретеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент жобаларды жіктеу принциптерін, биология бойынша жобалық және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгереді; зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолданады; биология бойынша шағын жобаларды орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның өсімдік және жануар ресурстары
    Несиелер: 5

    Мақсаты - Қазақстанның өсімдік және жануарлар ресурстарының алуантүрлілігімен, өсімдік және жануарлар ресурстарын зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерімен танысады. Пәнді оқу нәтижесінде студент ресурс танушылық зерттеулердің негізгі әдістерін меңгереді, жануарлар мен өсімдіктерді есепке алудың негізгі әдістерін сипаттай алады, Қазақстанның табиғи байлықтарына ұқыпты қарау қажеттілігін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары нерв қызметінің физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің орталық жүйке жүйесінің функциялары мен құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында студенттер орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі болып саналатын бас миының жоғары жарты шарларының қыртысының функциясын зерттейді және осы жүйенің жоғары дамыған ағзалардың қоршаған ортамен байланысын жүзеге асырудағы функциясын саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте биологиядан сыныптан тыс жұмыстар
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесін, оның оқу-тәрбие үрдісіндегі маңызы мен орнын меңгереді; оның тиімділігін арттыру жолдары мен құралдарын ұсынады; үйірмені, факультативтерді, биология бойынша элективті курстарды өткізу жоспарын құрастырады, сонымен қатар биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстардың түрлері мен оларды ұйымдастыруға және жүргізуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Тірі организмдердің биологиялық әртүрлілігін сақтау жөніндегі іс-шараларды негіздеу және биологиялық ресурстарды қолданудың рұқсат етілген мәндерін анықтау үшін ғылыми бағыттарды енгізеді.

  • Код ON6

    Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді.

  • Код ON1

    Философия мен ғылымның қазіргі мәселелерін жүйелі түсінуді, объективті және шынайы ғылыми білімді алуға және меңгеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлікті көрсетеді.

  • Код ON4

    Биологиялық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін өндірістік және инновациялық қызметті басқаруға, ғылыми-зерттеу және кәсіби міндеттерді шешуге ғылыми көзқарас енгізеді.

  • Код ON12

    Жоғары мектепте әр түрлі білім беру, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, биологиялық пәндерді оқытуды жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін шет және мемлекеттік тілдерде академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады.

  • Код ON9

    Про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулалық ұйымдастырылуын, функциясы механизмдерін және генетикада қолданылатын әдіс-тәсілдерді сипаттайды.

  • Код ON7

    Кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды.

  • Код ON2

    Ғылыми және өндірістік қызметте қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және педагогикалық пәндердің жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелейді.

  • Код ON10

    Кәсіби іс-әрекетінде ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды, бағалаудың критериалды әдістерін, педагогикалық білім беру және биология саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданады.

  • Код ON11

    Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу және талдау жұмыстарын кейіннен диссертация, ғылыми жоба және мақала, аналитикалық есеп және т.б. түрінде жинақтап және кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады.

Top