Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Вокалдық өнер в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау: өнер, мәдениет, білім беру саласындағы музыкалық ұжымдар мен бірлестіктердің шығармашылық қызметін ұйымдастыру; педагогикалық іс-әрекет; теориялық білімді іс жүзінде қолдану; музыкалық өнердің орындаушылық саласында шығармашылық жобаларды ұйымдастыру және әзірлеу; концерттік бағдарламаларды, фестивальдерді, конкурстарды, конференцияларды ұйымдастыру және өткізу; зерттеу жұмысы.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Мамандық 1
    Несиелер: 4

    Мамандықпен танысудың бастапқы кезеңінде студент өзінің оқу және кәсіптік іс-әрекетінің негізі болып табылатын тыныс алу рефлексінің дағдысына дағдыланады. Тыныс алу жаттығулары мен жаттығулары арқылы оқушылар ән айту кезінде дұрыс тыныс алуға үйренеді. Қарапайым музыкалық шығармаларды оқу арқылы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 6

    Музыкалық қабылдау мен өзіндік орындаушылық тәжірибені байыту мақсатында музыкалық-теориялық білімді қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды дамыту. Музыкалық жүйенің және оның жекелеген компоненттерінің құрылымы мен жұмысының жалпы заңдылықтарын қамту, бірқатар негізгі музыкалық және теориялық ұғымдар мен құбылыстарды тарихи-теориялық зерттеу және практикалық дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио 1
    Несиелер: 3

    Бір дауысты және екі дауысты музыкалық мысалдарды әндету, музыкалық құрылымдарды есту қабілеті арқылы жазу, аралықтарды және аккордтарды есту қабілеті арқылы айыру, берілген музыкалық тақырыпқа және ырғақтық құрылымға имровизациялау, вокалды-интонациялық дағдыларды игеру, музыкалық тілдің элементтерін талдау. Музыкалық теминологияны білу, аспапта ойнау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио 2
    Несиелер: 3

    Музыканың теориялық негіздері. Дыбыстық талдау, жоғары және төмен дыбыстардың интонациясы, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық тілді, музыкалық сөйлеу құралдарын игеру, музыкалық диктант, ырғақты диктант, әуезді диктант, ауызша диктант. Бір дауысты және екі дауысты ән айту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 2

    Студенттер қарапайым ескі итальяндық арияларды қамтитын репертуарды зерттейді. Музыкалық элементтері бар сольфеджио вокализациясын айтуды үйренеді (ритм, ұзақтық, кейбір фразалардағы секіру әуені). Итальян тілін үйреніп, ескі итальяндық ариялар түпнұсқа тілінде орындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер Италия, Франция, Германия, Ресей, Қазақстандағы орындаушылық мектептердің негізгі кезеңдерінің қалыптасу реттілігі мен тарихи шарттылығын анықтау арқылы вокалдық өнердің пайда болуы мен даму тарихы саласындағы білім кешенін меңгереді; опера театрының музыкалық өнері мен опера композиторының шығармашылығы саласындағы тарихи маңызды оқиғалар мен фактілерді жүйелей алады; вокалдық техниканы зерттеу саласындағы жетістіктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония 1
    Несиелер: 5

    Студенттер музыкалық шығармаға гармониялық талдау жасаудың негізгі ұғымдарын меңгереді, музыкалық шығарманың мазмұны аясында гармоникалық құралдарды сипаттай алады; - оқытылған құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдана алады, әр түрлі стильдер мен жанрларда гармоникалық тізбектерді ойнай алады; - оқытылатын құралдарды сәйкестендіру үшін жазбаша тапсырмаларда қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы фортепиано 1
    Несиелер: 2

    Жалпы фортепиано сыныбында оқитын оқушы аспаппен танысады. Ол пернетақта, дыбыстар, регистрлер ұғымдарын, октава ұғымын, аспапта октавалардың орналасуын зерттейді. Шығармашылық қабілеттерін дамытады – әуендерді құлақпен ойнау (таңдау) және мұғалімнің орындауындағы әуенді тыңдау. Жалпы фортепиано сабағында оқушының музыкаға деген құлағы дамып, музыканы қабылдау дағдылары қалыптасады. Түрлі музыкалық шығармалармен танысады, музыкалық әсерлерінің қорын байытады. Студенттің музыканы тыңдау, эмпатия жасау қабілеті қалыптасады, музыканы мағыналы қабылдау қасиеттері қалыптасады. Студент пианинода ойнаудың бастапқы дағдыларын игереді: Фортепианода дұрыс отыру дағдыларын қалыптастырады, қолды дұрыс орналастыруға, ойын қимылдарын ұйымдастыруға жұмыс жасайды. Негізгі штрихтармен танысу (legato, staccato, non legato). Штрихтардың негізгі түрлерін пайдаланып шағын әндерді ойнайды. Музыкалық сауаттылық және сольфеджио негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио 3
    Несиелер: 3

    Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта есту, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикаға бағытталған итальян тілі 1
    Несиелер: 3

    Студенттер итальян тілінің практикалық грамматикалық құрылымының негіздерін, вокалдық өнерде, бұқаралық ақпарат құралдарында, ғылыми-көпшілік пен көркем әдебиетте қолданылатын лексиканы меңгереді, итальян тілінде еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады, итальян тілінде іс жүзінде сөйлей және вокалдық шығармаларды, арияларды тілдік түпнұсқада орындау саласында сөйлей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хорлық әрлендіру 1
    Несиелер: 3

    Студенттер хордың құрылымы, түрлері, олардың вокалдық ұйымдастырылуы туралы кешенді білім алады; хор шығармаларына кешенді теориялық, көркемдік және орындаушылық талдау жасау дағдыларын меңгереді; шығармалардың жанрлық-стильдік ерекшеліктеріне және хор ұжымдарының мүмкіндіктеріне сәйкес өңдеу тәсілдері мен оларды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Итальян тілі 1
    Несиелер: 3

    Студенттер итальян тілін кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде, ғылыми-зерттеу, танымдық іс-әрекеттерде және бағдарламаны орындауда итальян тілін қолдану үшін қажетті итальяндық коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту негіздерін вокал сыныбы сабағында меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Концертмейстерлік класс 1
    Несиелер: 2

    Оқушыларда парақтан оқу, транспозициялау, мектеп репертуарындағы оқыған шығармалармен танысу дағдылары қалыптасады. Вокалдық-аспаптық шығармалардың сүйемелдеуінің орындалу ерекшелігі зерттеледі. Жалпы білім беретін мектепте музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда солист және ансамбльмен, концерттік орындаудың әр түрін орындау жұмыстары жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 2

    Оқушы ән айту дағдысын жетілдіреді: 1. Тыныс көлемін тұтас сөз тіркесіне бөлуге үйренеді; 2. Биік позицияда ән айту шеберлігіне жетеді; 3. Көркем-музыкалық мәтіннің белсенді айтылуын қалыптастырады; 4. Бұлшық еттердің ұзақ мерзімді есте сақтау қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы 1
    Несиелер: 3

    Әр дәуірдегі, стильдегі, жанрдағы үздік хор шығармаларымен практикалық танысу арқылы студенттердің музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, арнайы білімдерін тереңдетеді, көркемдік білім береді; совет композиторларының вокалдық-хор шығармалары, халық әндері, орыс, қазақ, кеңес және шетел композиторларының шығармалары, ансамбльдік музыкалық дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы 2
    Несиелер: 3

    Студенттер партитуралар құрылымының ішкі заңдылықтарын түсінуге негізделген хор шығармаларын орындау дағдыларын меңгереді, концерттік орындау үшін партитураны еркін оқуда практикалық дағдыларды меңгереді. Олар хор және опера музыкасымен, әр түрлі композиторлардың хор жазу әдістерімен, әртүрлі стильдегі партитуралардың функционалдық құрылымының ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Камералық ән салу
    Несиелер: 3

    Студенттер камералық вокалдық өнердің теориясы мен практикасы саласындағы әртүрлі дәуірдегі, стильдегі, бағыттар мен жанрдағы камералық вокалдық музыканың озық үлгілері негізінде білім мен дағдылар кешенін меңгереді; камералық вокал техникасы жүйесінің жалпы маңызды қағидаларын және камералық вокалисттің кәсіби мәдениетін меңгереді; камералық әншінің жеке стилін меңгереді; суретшінің эстетикалық және рухани-адамгершілік тәрбиесі туралы ақпарат алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Концертмейстерлік класс 2
    Несиелер: 2

    Әртүрлі стиль, дәуір, композиторлардың шығармаларын оқу үлгілері бойынша сүйемелдеудің музыкалық-орындаушылық шеберлігі. сүйемелдеу, вокалдық және аспаптық шығармаларды орындау ерекшелігі. Нақты орындау тапсырмасы. Фортепиано партитурасымен жұмыс. аспапта орындаушылармен бірге концерттік репертуарды үйренуде концертмейстер ретінде тәжірибе жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Итальян тілі 2
    Несиелер: 3

    Студенттер итальян тілі грамматикасының 3 бөлікке – фонетика, морфология және синтаксис бөлімдері бойынша білім теориясын меңгереді. Студенттер морфологияны тереңірек зерттейді, атап айтқанда, келесі бөлімдер; зат есім, сын есім, артикль, етістік, есімдік және сан есім. Оқушылар итальян тілінде жай сөйлемдер құра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 4
    Несиелер: 1

    Дыбыстың дұрыс шығуына осы ықпал ететін оқушының дауыс аппаратының рефлекторлық қимылдарын дамытады; 1. Барлық диапазон бойынша біркелкі болу, регистрлердің тегістігі, дауысты дыбыстардың біркелкілігі, тембр бояуы, икемділік дағдыларын меңгереді; 2. Ән айтатын дауыстың – диапазон, тембр, діріл, интонация, дикция қасиеттерін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония 2
    Несиелер: 3

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер гармонияның заңдылықтары мен қасиеттерін; музыкалық тілдің пішінін, текстурасын, метро-ритмді, әуенді және басқа компоненттерін корреляциялай алады; берілген әуенді үйлестіру, реттілік, әуенді ойнау, музыкалық шығармаға гармониялық талдау жасау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Опералық дайындық
    Несиелер: 3

    Студенттер опера әншісінің (музыкалық театр әртісі) қалыптасуы мен дамуы саласындағы білім кешенін меңгереді; опера театрында тиімді жұмыс істеуге қажетті концертмейстермен, режиссермен, дирижермен және серіктестермен өзара әрекеттесу принциптерін аша алады. Пәннің мазмұны негізгі ұлттық мектептер – итальян, орыс, француз және неміс опера театрларының репертуарының негізгі мазмұнын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хорлық әрлендіру 2
    Несиелер: 3

    Студенттер орындаушылық мәдениет жағдайында вокалдық-хор әрекетінің музыкалық-педагогикалық заңдылықтарының принциптерін түсінеді, бұқаралық музыкалық білім беру жүйесінде әртүрлі жас топтарындағы балалар хорларымен жұмыс істеуге дайындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано 2
    Несиелер: 2

    Жалпы фортепиано сыныбында оқитын оқушы музыкалық сауаттылық негіздерін, музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Сабақта орындалатын музыка туралы әңгімелесу (шығарманың жасалу уақыты мен тарихы, композитор туралы әңгіме, шығарманың оның шығармашылығындағы орны туралы) Оқудың екінші семестрінен бастап көзбен шолып оқу ұсынылады. Басстағы гармонияның тірек дыбыстары түріндегі қарапайым сүйемелдеуді таңдаумен айналысыңыз. Студент қимыл-қозғалыс дағдыларын дамытуға, сондай-ақ саусақ техникасының негіздерін қалыптастыруға арналған қиын емес этюдтарды меңгереді. Семестрде студент пьесалар мен эскиздермен жұмыс істеуі керек. Оқу барысында студент 2-5 музыкалық шығарманы: халық әндерін, би және ән пьесаларын, полифония элементтері бар пьесаларды, этюдтарды меңгеруі керек. Шығармашылық қабілеттерін дамыту жұмыстары: Ән сипатындағы әуендер парағынан оқу дағдылары басстағы гармониялардың тірек дыбыстары түріндегі қарапайым сүйемелдеумен жетілдіріледі, құлаққа таныс шығармаларды таңдау (гармоникалық текстурамен болуы мүмкін) , транспозиция, ансамбльде ойнау. Техникалық даму: Музыкалық және есту өнерін дамытуды жалғастыру, бастапқы қойылым және моторлы ойын дағдыларын ұйымдастыру. Әртүрлі жаттығулардың көмегімен саусақ техникасы бойынша жұмыс жалғасады, сонымен қатар интервалдар, таразылар, этюдтер ойнау арқылы қолдың еркін қимылдау дағдыларын дамыту жұмыстары жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәжірибеге бағдарланған итальян тілі 2
    Несиелер: 3

    Студенттер опера класы, камералық класс, вокалдық дуэт және вокалдық ансамбль пәндері бойынша өз бағдарламасының репертуарынан итальян тілінде оқу тесттеріне тартылады. Одан әрі студенттер дүниежүзінің опера жанрының ұлы шеберлерінің орындауында итальян тілінде өз шығармаларын тыңдап, дұрыс айтылу техникасын жаттықтыра отырып, итальян тілінде шығармалар орындайды. «Тәжірибеге бағытталған итальян тілі» пәні курсының соңында студенттер итальяндық композиторлардың операларынан романстарды, арияларды, вокалдық циклдарды орындау кезінде итальян тілінің грамматикалық дұрыс айтылуында білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеу жұмысын дайындау әдістері
    Несиелер: 3

    Студенттер ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде бірқатар практикалық дағдыларды қалыптастырады; Ғылыми зерттеулер жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибесін зерделейді; дипломдық біліктілік жұмысын орындауда әзірленіп жатқан тақырып бойынша арнайы әдебиеттерді пайдалану ерекшеліктерін меңгереді; Ғылыми зерттеу әдістерімен танысады; мәліметтерді талдау мен өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концертмейстерлік класс 3
    Несиелер: 2

    Студенттер негізгі концерттік репертуар туралы білімді меңгереді; аудиториялық бақылауға, шығарманы толық тыңдай білуге ​​тәрбиелеу дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық шығарманы орындау процесін басқара білу; орындалатын жұмыстың тақырыптық материалын түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау 1
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармаларды талдауға үйрету. Теориялық және практикалық дағдыларды меңгерумен қатар, музыкалық шығарманың мазмұны, формасы, жанры, стильдік ерекшеліктерін түсіндіру. Мазмұны мен формасының бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми түрде талдау жасау жөнінде, оның әдістемесіне білім беру. Тарихи қалыптасқан музыкалық форма – композициялар жөнінде, олардың музыка сабағында орынды қолдана алуға баулу. Тарихи қалыптасқан музыкалық формалар-композицияларды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық форма 2
    Несиелер: 3

    Орта ғасырлардан қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық формалардың тарихы мен теориясы. Кезең, қарапайым формалар. Күрделі формалар. Вокалды камералық музыканың түрлері. Контрасттық және концентрлік формалар. Рондо және вариациялық формалар. Соната формасы, оның түрлері. Циклдік формалар. Полифониялық формалар. Еркін және аралас формалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы фортепиано 3
    Несиелер: 2

    Жалпы фортепиано сыныбында студент музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Сыныпта орындалатын музыка туралы әңгімелесу (шығарманың жасалу уақыты мен тарихы, шығарманың жазылған жылы, композитор туралы әңгіме, шығарманың оның шығармашылығындағы орны туралы) т.б. Жұмыстар бойынша жұмыс жүргізілуде: Студент әртүрлі музыкалық жанрлармен, формалармен, стильдермен танысуды жалғастырады; педальмен жүру дағдыларын меңгеру; еңбекте дербестікке, өзін-өзі бақылауға тәрбиелеу. Семестр ішінде студент 3-5 түрлі музыкалық шығармаларды, атап айтқанда бір полифониялық шығарманы меңгеруі керек; әр түрлі сипаттағы бір немесе екі пьеса; - бір немесе екі эскиз. Материал күрделілігіне қарай біртіндеп таңдалады. Кесектермен жұмыс істеу кезінде жұмыс жүргізіледі: шығарманың текстурасы бойынша, саусақпен сызу, шығарманың көркемдік бейнесімен жұмыс, дыбыспен, сөз тіркесімен, сүйемелдеумен, педализациямен жұмыс. Полифония бойынша жұмыста: Дауысты біріктіру кезінде орындау тапсырмаларын талдау және талдау, тембрлік бояуды сақтау, әр дауыстың даму сабақтастығына жұмыс, сөз тіркестері бойынша жұмыс, қарқын, динамика бойынша жұмыс. Көріп оқу дағдылары (бастауыш сыныптың қиындығына қарай), таныс шығармаларды құлақ арқылы таңдау дағдылары, сонымен қатар әртүрлі текстуралы сүйемелдеуді таңдау дағдылары жетілдіріледі. Жаттығулар, таразы ойыны бойынша жұмыстар жүргізіледі. Әртүрлі техника түрлеріне этюдтер ойнау; сонымен бірге кез келген дағдыны дамытуға арналған материал туралы сияқты эскиздерді оқу мақсатының түсіндірмесі болуы керек; этюд формасымен, сипатымен, динамикалық реңктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Камералық класс 1
    Несиелер: 1

    Студенттер жоғары білікті камералық әншілерді дайындау үшін камералық өнердің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері кешенін меңгереді. Курстың негізгі міндеттері - студенттерді камералық ән айту әдістері саласындағы ғылыми жетістіктермен таныстыру, романс-ән әлемінің музыкалық әдебиетін оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттер вокалдық академиялық, джаз және эстрадалық музыка саласындағы одан әрі практикалық қызмет үшін жоғары білікті вокалисттерді дайындау саласындағы білімдер кешенін, кәсіби дағдыларды меңгерген бастауыш және орта деңгейлерде арнайы пәндер блогының оқытушылары ретінде алады, вокалдық топтарды ұйымдастырады және басқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыка тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер қазақ музыкасының ерекшеліктері мен қалыптасу процесі туралы білім мен түсініктерді игереді, алған білімдерін алдағы педагогикалық жұмысында пайдалана алады; - көне заманнан бастап қазақтың музыка мәдениетін зерттейді, 20 ғасырдағы революциядан кейінгі жылдардағы қазақ халқының шығармашылығының даму кезеңдерін меңгереді, көрнекті жасаушылардың музыкалық шығармаларын тыңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Опералық класс 1
    Несиелер: 1

    Студенттер опера музыкасының тарихы мен теориясының негіздерін меңгереді (композиторлар, жанрлар, стильдер, негізгі ұғымдар, терминология); опера әншісінің (музыкалық театр әртісі) кәсіби шеберлігін қалыптастыру мен дамытудың теориялық және практикалық негіздерінің кешенін ашады; шетел және отандық вокалдық өнер композиторларының опералық вокалдық репертуарын зерделейдң; пән бойынша негізгі ұғымдар мен терминологиялар кешенін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық 5
    Несиелер: 2

    Оқушы дыбысты теңестірудің практикалық жұмысын жетілдіреді; 1. Дыбысты шығару, тыныс алу, әртүрлі регистрлердегі дыбыс біркелкілігі бойынша жұмыстармен байланысты орындаушы тапсырманы жеңеді. 2. Диапазонның жоғарғы және төменгі бөліктерін дұрыс кеңейтуге мүмкіндік беретін ән айту және оны күшейту дағдысын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы 3
    Несиелер: 3

    Студенттер әртүрлі типтегі хор ұжымдарымен кәсіби жұмысқа дайындала алады, хор өнерінің негіздері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады, хордың бір түрінен жұмыс істеп тұрған хорға немесе ансамбльге вокалдық, хор шығармаларын транскрипциялаудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Парақтан оқу
    Несиелер: 5

    Оқушылардың музыкалық және интеллектуалдық қасиеттері қалыптасады; музыка бойынша білімдерін кеңейту; есту әсерлерін толықтырады; байытылған кәсіби тәжірибе арқылы арнайы ақпарат багажын ұлғайтады; есту және моторикасын дамытады және жетілдіреді; музыкалық ойлау принциптеріне сүйене отырып, музыкалық білім процесіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорлық әрлендіру 3
    Несиелер: 3

    Оқушылар ән жанрының формасымен, әннің авторларымен танысады. Әннің әуезділігі бойынша жұмыстар жүргізілуде: сольфеджирование, интонация тазалығы, сөз тіркесі, дауысты айтылуы, мәнерлеп орындауы, мектеп әнін әдістемелік-теориялық және вокалдық-хорлық талдау; қажетті әдіс-тәсілдерді, вокалдық-хор жаттығуларын және ән айтуды көрсете отырып, әнді өңдеу әдістемесін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер музыкалық педагогика және өнертану саласындағы ғылыми жұмысты жазу бойынша жүйелі білім жиынтығын алады; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу тақырыбын қалыптастыру, ғылыми шығармашылық әдістемесін, зерттеу жұмысын ұйымдастыру принциптерін, ғылыми танымның әдістерін қолдануды және заңдар мен ережелерді тәжірибеде қолдануды, ғылыми этика негіздерін қалыптастыруды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халқының халықтық музыкалық шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Студенттер фольклорлық тарихи-стильдік процестің негіздерін меңгереді, фольклорлық музыкалық шығармаларды талдау, шығармашылық тапсырмаларды орындау және жазу жаттығуларын орындау дағдыларын меңгереді, бұл оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, музыкалық ой-өрісін кеңейтуге, әдістемелік негіздерін қалыптастыруға, музыкалық өнердің нақты құбылыстарын өз бетінше меңгеру үшін ықпал етеді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалистердің мамандандырылған терминологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер шығарманың музыкалық тілінің ерекшеліктерін нақты түсіне отырып, музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын игереді; музыкалық шығарманы жалпылама түрде түсіне алады; музыкалық шығарманың сипаты мен бейнелік құрылымын анықтай алады; музыкалық шығарманың құрылымын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық форма 1
    Несиелер: 5

    Ұлттық мектептердің орындаушылық интерпретациясының сипаттамаларын, орындаушылық стильдерін талдау және бағалау әдістемесі. Музыкалық ойлаудың даму тарихы және тарихи қалыптасқан музыкалық форма-композициялар мен оларды өзгерту тәсілдері; музыкалық туындыларды мазмұн мен көркемдік форманың бірлігі тұрғысынан талдай білу.Әр түрлі талдау әдістерін игеру, музыкалық шығарманың тарихи-шынайы және заманауи тәсілдерін білу, әртүрлі дәуірлердегі музыкалық шығармаларды талдауда практикалық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік ағымдары және жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастырады; дүниежүзілік музыка мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсініп, музыка өнерінің бейнелері мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін көреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық ансамбль 1
    Несиелер: 5

    Студенттер орындаудың академиялық стилін дамыту үшін негізгі вокалдық-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгереді; ән айту аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық техниканың негіздерін меңгереді; вокалды орындау мәдениеті; ансамбльде ән айту; дауыстардың даму ерекшеліктерімен және әдістерімен танысады. Жас мамандарды дайындауда вокалдық ансамбль әншілерін кәсіби даярлау өзекті мәселе болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Опералық класс 2
    Несиелер: 1

    Студенттер вокалдық академиялық, джаз және эстрадалық музыка саласындағы одан әрі практикалық қызмет үшін жоғары білікті вокалисттерді дайындау саласындағы білімдер жиынтығын кәсіби түрде меңгеретін, бастауыш және орта деңгейлерде арнайы пәндер блогының оқытушылары ретінде меңгереді, вокалдық топтарды ұйымдастырып басқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды, олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 2

    Оқушы дауыстың түрлері және олармен жұмыс жасау туралы түсінік қалыптастырады. Кантильена арқылы ән айтуды үйренеді - дыбыстан дыбысқа біркелкі өтуді иеленуді көздейтін үйлесімді ән айтады. Еркін және қысылмаған дыбысқа қол жеткізеді. Жеке вокалдық қабілеттерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор класы 4
    Несиелер: 3

    Студенттер шеберхана жағдайында студенттерді кәсіби іс-әрекетке одан әрі даярлаудың негізін игере алады, көркемдік-техникалық тапсырмаларды орындауға саналы көзқарасты, болашақ мамандығына белсенді шығармашылық қатынасты тәрбиелейді. Студенттер ең алдымен хорда ән айту дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концертмейстерлік класс 4
    Несиелер: 4

    Студенттердің музыка өнеріне деген қызығушылығын және өз бетінше музыкалық орындаушылықты тәрбиелеуді меңгереді. Олар оның жеке репертуарын солистпен бірге үйренеді. Олар концертмейстерде ойнау дағдыларының кешенін және парақтан сүйемелдеуді оқу дағдыларын қалыптастырады. Шығармашылық дербестікке, жетілдіруге ұмтылуға тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау 2
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс істей білу, музыка ғылымының ең жақсы дәстүрлері аясында көркемдік-аналитикалық ойлауды дамыту 6 әр түрлі дәуірлердің, жанрлардың, стильдердің музыкалық шығармаларына талдау жасай білу. Музыканың стильдік процестерін түсіну, музыка мен экспрессивті құралдардың ерекшеліктерін түсіну арқылы шығарманың құрылымын талдау әдістерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хорлық әрлендіру 4
    Несиелер: 3

    Студенттер жеке, пәнаралық және пәндік оқу нәтижелеріне жету үшін аспаптық, вокалдық және хор өнері саласында музыкалық-тарихи, музыкалық білімдер алады. Олар аранжировка элементтерін пайдалана отырып, музыкалық шығарманы дауыс немесе музыкалық аспаптың көмегімен орындау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық класс 2
    Несиелер: 1

    Студенттер камералық вокалдық өнердің теориясы мен практикасы саласындағы әртүрлі дәуірдегі, стильдегі, бағыт пен жанрдағы камералық вокалдық музыканың үздік үлгілері негізінде білім мен дағдылар кешенін меңгереді. Олар камералық вокалдық техника жүйесінің жалпы маңызды қағидаларын және камералық вокалисттің кәсіби мәдениетін меңгереді. Олар камералық әншінің дара стилін, суретшінің эстетикалық және рухани-адамгершілік тәрбиесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано 4
    Несиелер: 4

    Жалпы фортепиано сыныбында семестр бойы студент музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Сыныпта орындалатын музыка (шығарманың жасалу уақыты мен тарихы, шығарманың жазылған жылы, композитор туралы әңгіме) т.б. Шығармалармен жұмыс: Студент оқылатын шығармалардың әртүрлі музыкалық жанрларымен, формаларымен, стильдерімен танысуды жалғастырады. Төртінші семестрде студент әртүрлі музыкалық шығармаларды, оның ішінде танысу түрінде бірнеше шығармаларды меңгеруі керек: - 1 полифониялық шығарма; -әр түрлі сипаттағы 2 пьеса; - 2 оқу. Технология бойынша жұмыс. Оқушының жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мұғалім таңдаған әртүрлі жаттығулар материалы бойынша саусақтардың еркін сөйлеуін дамыту жұмыстары жалғасуда. Таразы бойынша жұмыс жалғасуда. Түрлі техника түрлеріне этюдтер ойнау. Зерттеу формасымен, сипатымен, динамикалық реңктерімен таныстыру. Дыбыспен жұмыс, сөз тіркесі, нюанс, сүйемелдеу, саусақпен, педальмен және т.б. студент музыкалық терминологияны оқуды жалғастырады. Ритмикалық ноталар (триол, дуол және т.б.), мелисмалар туралы қосымша мәліметтер енгізіледі. Аккордтардың, интервалдардың, триадалардың инверсияларының құрылымы Музыкалық шығармаларды орындау мәдениетін тәрбиелеу жұмысы. Оқытушы жұмыстарды орындау тәртібінің ережелері туралы, емтихан кезінде жұмыстарды орындау кезінде мінез-құлықтың этикалық нормалары туралы айту керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық дуэт 1
    Несиелер: 5

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Опералық класс 3
    Несиелер: 3

    Студенттер опера жанрының негізгі түрлерін меңгереді, вокалисттің шығармашылық бастамасы мен көркемдік даралығын жетілдіре отырып, оның бойында опера сияқты күрделі синтетикалық жанрды орындау шеберлігін меңгерген кәсіби маманды тәрбиелейді; опералық партияларды орындаудың, композитордың ойын ашудың, орындалатын шығарманың жанрын нақты анықтаудың кәсіби шеберлігін арттырады; опералық шығарманың жасалу тарихы бойынша білімдерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Опералық вокалдық жанрлар
    Несиелер: 6

    Студенттер опера жанрының негізгі түрлерін игеріп, шығармашылық бастамалары мен көркемдіктерін жетілдіреді, вокалисттің даралығы, оның бойында опера сияқты күрделі синтетикалық жанрды орындау шеберлігін меңгерген кәсіби маманды тәрбиелейді; опералық партияларды орындаудың, композитордың ойын ашудың, орындалатын шығарманың жанрын нақты анықтаудың кәсіби шеберлігін арттырады; опералық шығарманың жасалу тарихы бойынша білімдерін тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 7
    Несиелер: 5

    Студент вокалдық шығармаларды таңдау мен жұмыстың негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастырады. Шығарманы вокалдық-техникалық жағынан, эмоционалдық-семантикалық мазмұндағы қиындықтардан бағалайды. Қорытынды бағдарламаның барлық жұмыстарының қиындығымен күресе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық ансамбль 2
    Несиелер: 5

    Студенттер ансамбльдік орындауда вокалды ән айту дағдысын меңгереді. Осыған байланысты жұмысты орындау барысында есту сыртқы және ішкі қабылдауы жақсарады; дауысты ойнатуды жаттықтыру және белсенді дыбыс беру арқылы өз дауысыңызды қалған тараптарға реттейді. Вокалдық-ансамбльдік репертуар жан-жақты зерттеледі. Олар вокалдық және техникалық қиындықтарды жеңу арқылы орындаушылық деңгейін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық класс 3
    Несиелер: 3

    Студенттер әр дәуірдегі, стильдегі, жанрдағы камералық шығармалармен, совет композиторларының камералық шығармаларымен, халық әндерімен, отандық және шетелдік композиторлардың шығармаларымен практикалық танысу арқылы олардың музыкалық ой-өрісін кеңейтіп, арнайы білімдерін тереңдете алады. Камералық орындау дағдыларын дамытады. Кәсіби қасиеттерді дамытады (дауысты құлақ, вокалдық-камералық дағдыларды).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалды-педагогикалық репертуар
    Несиелер: 5

    Студенттер қазіргі вокалдық педагогиканың негізгі бағыттарын меңгереді; шығармада қолданылатын негізгі вокалдық-педагогикалық репертуар; негізгі әдістемелік әдебиеттермен, сондай-ақ вокалисттің кәсіби дайындығының көркемдік-педагогикалық аспектісін қамтамасыз ете отырып, көрнекті вокалдық орындаушылардың репертуарлық жинақтарымен және кәсіби қызметте міндетті болып табылатын дағдылар мен дағдыларды дамытумен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық камералық ән салу практикумы
    Несиелер: 5

    Студенттер жоғары білікті камералық әншілерді дайындау үшін камералық өнердің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерімен танысады. Олар әннің, отандық, шетелдік және әлемдік музыкалық әдебиеттердің камералық ән айту әдістері мен романстары саласындағы ғылыми жетістіктерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық дуэт 2
    Несиелер: 5

    Студенттер бастапқыда өздерін тыңдауды, сонымен қатар дуэт серіктесін үйренеді. Нотаға дәл тиетін екі дауыстың бір мезгілде енуі. Уақытты басқаша енгізумен, өлшемнің қажетті соққысына кіру мүмкіндігін меңгереді. Музыканы ішкі құлағыңызбен тыңдауды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік музыкалық сауат және әрлендіру
    Несиелер: 6

    Студенттер компьютерлік бағдарламаларда музыкалық файлдармен жұмыс істеу негіздерін меңгереді және компьютерлік аранжировка саласында өзіндік жұмысқа дайындалады. Сабақтар оқушылардың қабілетін жан-жақты дамытуға, олардың даралығын барынша толық ашуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнерінің дәстүрі мен мектептері
    Несиелер: 6

    Студенттер әртүрлі елдердің тарихи вокалдық және ән-эпостық дәстүрлерінің негіздерін, ән фольклорын және вокалдық музыканың көне қабатын меңгереді; пәнді оқу барысында дәуірлер мен елдер (Италия, Франция, Германия, Ресей, Қазақстан және т. б.), сонымен қатар вокал өнерінің әлемдік жұлдыздарының есімдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Опера тарихы
    Несиелер: 6

    Студенттер шетел, орыс, қазақ операсының тарихы, вокалдық орындаушылық өнердің тарихы бойынша теориялық білім негіздерін игереді: опера өнерінің қалыптасуы мен дамуы, Дәріс және практикалық материалдар негізінде Еуропа, Америка, Қытай, Қазақстан, Ресей, ТМД елдеріндегі опералық вокалдық жанрларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Академиялық жазу әдістерін қолдана отырып, кәсіби қарым-қатынаста туындайтын мәселелерді шешу үшін әртүрлі коммуникативті-лингвистикалық құрылымдарды жүзеге асырады

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдар, болмыстың мәнін түсіну, біртұтас дүниетаным туралы білімін өзінің кәсіби және әлеуметтік қызметінде пайдаланады.

  • Код ON7

    Аспапта ойнаудың қажетті дағдыларын пайдалана отырып, музыкалық өнер және мәдениет саласындағы практикалық мәселелерді тиімді шешу үшін теориялық білімді қолданудың жинақталған тәжірибесін талдайды

  • Код ON4

    Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға қабілетті және бұл біліктерді кәсіби қызметте қолданады

  • Код ON8

    Отандық және әлемдік музыкалық мәдениеттің тарихи даму үрдістері туралы алынған жүйелі білімді, музыкалық дәстүрлердің тарихи-мәдени қызмет ету жағдайларын, фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық сыныптамасын, вокалдық шетелдік және отандық музыканың классикалық үлгілерін, әр түрлі дәуірлердегі композиторлардың шығармаларын пайдалана отырып қолданады.

  • Код ON2

    Академиялық адалдық негіздері мен принциптерін пайдалана отырып, құқық негіздері, экологиялық құқық және адам денсаулығын сақтау саласында білім, білік және дағдыларды меңгеруге байланысты мақсаттар мен міндеттерді анықтайды

  • Код ON5

    Мәдениетпен, өнермен, кәсіби музыкалық терминологиямен, орындаушылық шеберлікпен байланысты кәсіби қызмет жағдайында алынған теориялық білім мен практикалық шығармашылық жұмыс дағдыларын синтездейді

  • Код ON6

    Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі, сондай-ақ жетекші вокалдық мектептердің орындаушылық шеберлігінің теориясы мен практикасы бойынша білімді пайдаланады

Top