6B01506 Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі педагогика, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында кәсіби құзыреттілікті меңгерген, заманауи ақпараттық технологияларды білетін, қазіргі заманғы ғылыми-әдістемелік деңгейде информатика бойынша педагогикалық процесті ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді меңгерген, оқушылардың жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу және білім беру саласында ғылыми-зерттеу, жобалау жұмыстарын жүзеге асыру үшін жоғары білікті информатика мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Математика
Несиелер: 5Математикалық ұғымдар мен әдістердің мысалдарын пайдалана отырып, студенттерге математикалық формалды есептерді зерттеу және шешу жолдарын үйрету, алынған нәтижелерді талдау қабілетін дамыту. Алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау элементтері оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Несиелер: 5Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Информатиканың теориялық негіздері
Несиелер: 3Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары
Несиелер: 6Ол алгоритмдік тілдерді, бағдарламаны құру кезеңдері мен деңгейлерін, бағдарламалау технологиясының негіздерін зерттейді. Құрылымдық бағдарламалау. C.-де бағдарламалау, бағдарламалау жүйесінің құрамы, тілдік элементтер. Мәліметтер түрлері. Жарнамалар. Өрнектер мен тапсырмалар. Си тілінің операторлары.С тілінде күрделі типтерді қолдану. Бір өлшемді массивтер мен көрсеткіштер. Жолдар. Жолдарды өңдеу. Екі өлшемді массивтер. Мәліметтер құрылымы. Көрсеткіштер және мәліметтер құрылымы. С ++ тілінде бағдарламалаудың ерекшеліктері. Scratch негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Физика
Несиелер: 5Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экология және тұрақты даму
Несиелер: 5Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Академиялық жазылым
Несиелер: 5Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Интернетте программалау
Несиелер: 3Студенттер ақпараттық жүйе ретінде құрылымды жобалау және веб-сайтты құру технологиялары мен әдістерін, веб-технологиялар мен веб-бағдарламалау тілдерін (HTML, CSS, Java Script, PHP), серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және жүргізу технологияларын игереді. Графиканы қолдануды үйреніңіз веб-сайттың сурет редакторлары; веб-парақтар жасау үшін объектіге бағытталған технологияларды қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Киберпедагогика
Несиелер: 5Студенттер киберпедагогиканың негізгі ұғымдарын, ғылыми принциптері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, оның ішінде onlinе, E-learning режимінде, сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тұрғының ерекшеліктері мен спецификасын анықтайды және салыстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Несиелер: 5«Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы
Несиелер: 5Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Несиелер: 5Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дінтану
Несиелер: 5Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Web - дизайн негіздері
Несиелер: 3Компьютерлік жобалау технологияларын меңгеруге, қоршаған орта объектілері мен объектілерін жобалау кезінде компьютерлік технологияларды пайдалану дағдыларын дарытуға, қазіргі заманғы компьютерлік графика, оның мүмкіндіктері туралы түсінік беруге, AutoCAD, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop графикалық пакеттерінің мүмкіндіктерін зерделеуге және екі өлшемді және үш өлшемді объектілермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 5Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мектеп психологиясы
Несиелер: 5«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
Несиелер: 5Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Құқық негіздері
Несиелер: 5Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
Несиелер: 5Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Python бағдарламалау тілі
Несиелер: 7Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Шет тілінің аударма практикасы
Несиелер: 5Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Педагогика
Несиелер: 5Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Роботтарды модельдеу және бағдарламалау 1
Несиелер: 5Курс барысында студенттер робототехникалық жүйелердің қозғалысын басқару мәселелерін шешу үшін динамикалық құрылымдарды құрылымдық және объектіге бағытталған бағдарламалаудың жалпы принциптері туралы білімдерін қалыптастырады, динамикалық құрылымдармен жұмыс істеу дағдыларын игереді және алады. Пәннің міндеттері: - RoboPro бағдарламалау тілін меңгеру; - RoboPro құрамдастарымен танысу; - адам-компьютерлік өзара іс - қимылды ұйымдастыру қағидаттарын зерделеу; - бағдарламаларды жобалаумен, ерекшелеумен, әзірлеумен, тестілеумен және жөндеумен байланысты теориялық білімді қалыптастыру; - RoboPro-да бағдарламалаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; - бағдарламалау технологиясы саласында практикалық дағдыларды үйрету (кодтау); - бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру, жөндеу және тестілеу), Ақпараттық жүйелер мен қосымшаларды әзірлеуге және енгізуге бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер: мақсаттарға қол жеткізу жолдарын өз бетінше жоспарлай білуі; өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен байланыстыра білуі, өз іс-әрекетін бақылауды жүзеге асыруы, ұсынылған шарттар шеңберінде іс-әрекет тәсілдерін анықтауы, өзгеретін жағдайға сәйкес өз іс-әрекеттерін түзетуі; оқу міндетін орындаудың дұрыстығын бағалауы тиіс
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім беру робототехникасының негіздері 1
Несиелер: 5Курсты оқу: білім алушылардың құрылым түсініктері мен олардың негізгі қасиеттерін зерттеу арқылы бастапқы техникалық құрастыру және бағдарламалау дағдыларын меңгеруге; қойылған міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға; логикалық, абстрактілі және бейнелі ойлауды дамытуға бағытталған. Курста қарастырылады: EV3 модулімен жұмыс істеу негіздері. EV3 модулінде роботтарды бағдарламалау. Бағдарламалық құрылымдар. Деректермен жұмыс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Роботтарды модельдеу және бағдарламалау 2
Несиелер: 2Пәннің мақсаты: микроконтроллерлерді бағдарламалау технологиясын зерттеу. Пәннің міндеттері: Arduino бағдарламалау тілін оқыту; Arduino құрамдастарымен танысу; адам-компьютерлік өзара іс-қимылды ұйымдастыру қағидаттарын зерделеу; бағдарламаларды жобалаумен, ерекшелеумен, әзірлеумен, тестілеумен және жөндеумен байланысты теориялық білімді қалыптастыру; Arduino IDE бағдарламалаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; - Ақпараттық жүйелер мен қосымшаларды әзірлеуге және енгізуге бағытталған бағдарламалау технологиясы саласындағы (кодтау, күйін келтіру және тестілеу) практикалық дағдыларды дарыту. Оқыту нәтижесінде студенттер: Arduino IDE бағдарламалау ортасының негізгі ұғымдары мен принциптерін білуі; Arduino ортасын әзірлеу, баптау кезінде бағдарламалау принциптерін қолдана білуі; ақпараттық-логикалық дағдыларды меңгеруі тиіс: ұғымдарды анықтау, жалпылау құру, аналогия құру, жіктеу, жіктеу үшін негіздер мен критерийлерді өз бетінше таңдау, себеп-салдарлық байланыстарды орнату, логикалық байланыс құру. дәлелдеу, қорытынды жасау және қорытынды жасау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
Несиелер: 6Математикалық пакеттерді экономикалық есептерді шешуде және қаржылық есептеулерді жүргізу кезінде қолдану мүмкіндіктерін, математикалық модельдеу әдістемесін қарастырады; негізгі математикалық пакеттердің қолданушы интерфейстері; математикалық пакеттерді қолдану салалары және оларды экономикалық есептерді шешуде, қаржылық есептеулерді жүргізу кезінде қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Big Data негіздері 1
Несиелер: 6Пәннің мақсаты-студенттерді үлкен көлемдегі деректермен (Big Data) жұмыс істеудің проблемалары мен технологияларымен таныстыру, үлкен деректерді өңдеудің, талдаудың негізгі әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты: үлкен деректерді сақтау мен талдаудың негізгі әдістерін зерттеу. Студенттер деректермен жұмыс істеу кезінде туындайтын кейбір жалпы міндеттерге ие болады. Бұл тапсырмалар әр түрлі мәліметтер жиынтығын құрастырудан бастап, әртүрлі мәліметтер жиынтығына функцияларды қолданудың ыңғайлы формалары мен тәсілдеріне дейін. Пәнді меңгерген білім алушы білуі тиіс: Big Data технологиясының базалық түсініктерін, болжаудың базалық түсініктерін, болжаудың негізгі технологияларын; үлкен деректер ауқымын анықтай білуі тиіс; курс терминологиясын, үлкен деректерді жасау мен қызмет көрсетудің заманауи технологияларын меңгеруі, алынған дағдыларды практикада қолдану қабілеті мен дайындығын көрсетуі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Информатиканың мектеп курсындағы жобалық қызмет негіздері
Несиелер: 5Жоба және оның түрлері. Мәселе мен қарама-қайшылықты тұжырымдау. Мәселені әртүрлі көзқарастардан талдау. Мақсатты қалыптастыруға қойылатын талаптар. Қызметті жоспарлау. Информатика сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру. Мәселені, қайшылықтарды, мақсаттар мен міндеттерді, мәселені шешу жолдарын тұжырымдау. Шағын жобаны рәсімдеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Компьютерлік ойындарды жасақтау 1
Несиелер: 5Пәнді игерудің мақсаты студенттерді компьютерлік ойындардың кәсіби дамуы үшін жеткілікті заманауи технологиялар мен тұжырымдамалар кешенімен таныстыру болып табылады. Пән ойын өнімдерін жобалау, талдау және құру және оларды сүйемелдеу әдістерін қамтитын объектіге бағытталған бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған; логикалық ойлауды дамыту, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру, шығармашылыққа бейімділікті қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: баланың тұлғасын дамытудағы, оқыту мен тәрбиелеудегі ойынның рөлін; ойын Қосымшаларының басқаларынан негізгі айырмашылықтарын; компьютерлік ойындарды жіктеудің әртүрлі тәсілдерін; компьютерлік ойындардың негізгі жанрларын және олардың қағидаттық ерекшеліктерін білуі; компьютерлік ойындарды бағдарламалау технологиясын дамытудың мәселелері мен бағыттары туралы түсінікке ие болуы; ойын қосымшасының негізгі алгоритмдерін білуі тиіс; ойын жағдайын сипаттай білу; есептерді шешуде компьютерлік ойын технологиясын қолдану мүмкіндіктерін көру; компьютерлік ойынды дамытудың жеке кезеңдерін іске асыру; ойын-девелопинг терминологиясын меңгеру; визуалды бағдарламалаудың жекелеген орталарында жұмыс істеу дағдылары; ойын қосымшасын құруды қолдайтын аспаптық құралдармен жұмыс жасау принциптері, құрылымы және әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Деректер базасы және ақпараттық жүйелер 1
Несиелер: 6Студенттер деректер қорын құрудың теориялық негіздерін, практикалық әдістері мен құралдарын, Физикалық деңгейде деректерді сақтау, деректер қорын қолдау және сүйемелдеу құралдары мен әдістерін үйренеді; деректер базасының негізгі ұғымдарын, оларды жіктеу тәсілдерін, деректер құрылымын ұйымдастыру қағидаттарын және оларға сәйкес келетін деректер базасын басқару жүйелерінің (ДҚБЖ) типтерін, деректер қорын әзірлеу кезеңдерін қарайды, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ әзірлеу, жобалау саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; мәліметтер базасын құрудың негізгі принциптері, мәліметтер базасын құрудың заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын қолдану туралы тұжырымдамалық идеялар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Компьютерлік бейнемонтаж 1
Несиелер: 5Компьютерде бейне өңдеудің негіздері, оқу бейне курстарын құрудың әдістері мен құралдары мен принциптері, қажетті бағдарламалық және техникалық құралдар және әртүрлі салаларда компьютерлік бейне өңдеуді қолдану перспективалары туралы жалпы түсінік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Білім беру робототехникасының негіздері 2
Несиелер: 2Пән техникалық түрлеріне қызығушылық тудырады, робототехника арқылы конструктивті ойлауды дамытады. Оқушылардың қоршаған орта, техника әлемі туралы білімдерін кеңейту, студенттер механизмдер мен машиналарды, соның ішінде өздігінен қозғалатындарды құруды және құрастыруды үйрену; қарапайым әрекеттер мен механизмдердің реакцияларын бағдарламалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ғылыми-зерттеу негіздері
Несиелер: 5Білім беруде ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздері.Теориялық және практикалық қызметті құру, ұйымдастыру тәсілі мен принциптері жүйесі ретіндегіәдіснама ұғымытуралы. Әдіснаманың философиялық-психологиялық, жүйелі техникалық негіздемесі. «Қызмет» ұғымы. Қызметтің құрылымдық компоненттері. Қызмет және ұйымдастырушылық мәдениет типтері. Ғылыми таным және ғылыми зерттеулер. Ғылым туралы жалпы ұғымдар. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылыми білім құрылымы. Теориялық және эмпирикалық зерттеулер және олардың байланысы. Іргелі және қолданбалы зерттеулер. Ғылыми білімдерді ұйымдастыру формалары. Әдіснаманың этикалық және эстетикалық негіздемесі. Ғылыми этика нормалары. Ұжымдық және жеке ғылыми қызмет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Визуалды бағдарламалау
Несиелер: 5Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер
Несиелер: 5Курсты оқу процесінде студенттер компьютерлік жүйе және компьютерлік желілер туралы білімдер кешенін дамытады. Компьютер түрлері. Компьютер құрылымы. Компьютердің ішкі құрылымын зерттеу. ДК құрылымы. ОРТАЛЫҚ ЕСЕПТЕУІШ БӨЛІМ. Корпус, жүйелік блок. Аналық тақта. Бейне картасы. Қазіргі компьютерлік жүйелердің түрлері мен түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Компьютерлік ойындарды жасақтау 2
Несиелер: 3Пәнді игерудің мақсаты-компьютерлік ойындардың архитектурасын жобалау, ойын тепе-теңдігін қамтамасыз ету тәсілдері, құжаттаманы әзірлеу, логикалық ойлауды дамыту, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру, шығармашылыққа бейімділікті қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент: бағдарламалық өнімді жобалау және өндіру әдістерін, құру принциптерін, құрылымын және ойын қосымшасын құруды қолдайтын құралдармен жұмыс істеу әдістерін білуі керек; әзірлеу ұжымында жұмысты ұйымдастыру әдістері, рөлдер мен міндеттерді бөлу; бағдарламалық өнімнің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде өз жұмысын және әзірлеушілер ұжымының жұмысын ұйымдастыра білу; ойын қосымшасына қойылатын талаптарға (іске асырылатын мүмкіндіктерге, жанрға, техникалық сипаттамаларға және т. б.) сәйкес әзірлеу ортасын іріктеуді орындау; бағдарламалық өнімді жобалау және әзірлеу әдістерін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Деректер базасы және ақпараттық жүйелер 2
Несиелер: 2Пәннің мақсаты: мәліметтер базасын құру әдістерін зерттеу және практикалық игеру және оларды кейіннен пайдалану. Пәннің міндеттері: студенттердің мәліметтер базасын құрудың жалпы принциптерін игеруі; реляциялық деректер моделінің теориялық негіздерін зерделеу; реляциялық деректер базасын жобалау әдістерін игеру; SQL тілін үйрену, реляциялық деректер базасына сұраныстарды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру; MS SQL Server ДҚБЖ көмегімен Ақпараттық жүйелерді басқарудың практикалық дағдыларын алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Архитектура және компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру
Несиелер: 5Техникалық жүйелерде кенеттен және біртіндеп істен шығу кезіндегі сенімділік сипаттамалары. Сенімділікті бағалау модельдері мен әдістері. Адам операторының есептеу кешендері мен жүйелерінің жұмысына әсері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Несиелер: 5Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ақпаратты қорғау негіздері
Несиелер: 5Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Компьютерлік бейнемонтаж 2
Несиелер: 3Қозғалмалы графикамен үйлестіре отырып, бейнелерді жасау принциптері, қажетті бағдарламалық және аппараттық құралдар және әртүрлі қызмет салаларында компьютерлік бейне өңдеуді пайдалану перспективалары туралы кәсіби бейне өңдеу әдістері мен құралдары туралы түсінік береді: жарнама, клиптер жасау саласында және т.б. Студенттер компьютерлік бейне өңдеудің қалыптасуы мен дамуының теориялық және әдістемелік мәселелерін, бейне өңдеуді құру технологиясын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Big Data негіздері 2
Несиелер: 2Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің деректерді визуализациялау саласындағы білімдерін және қолданбалы есептерді шешуде деректерді өңдеу және машиналық оқыту технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында үлкен деректерді өңдеу және оларды визуализациялау әдістерімен, әдістемелерімен және технологияларымен танысу орын алады, олар туралы білім түлектің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру негізіне алынады. Бұл ретте студенттер әр түрлі бағыттағы практикалық тапсырмаларда зерделенетін технологияларды практикалық пайдалану тәжірибесіне ие болады. Зерттеудің күтілетін нәтижелері: қай жерде сақталса да, ақпаратты алу және алу үшін деректерді басқару саласындағы негізгі үрдістерді анықтау; деректерді интеграциялау құралдары арқылы әртүрлі деректер түрлерін біріктіру; электрондық кестелермен тәжірибе жасау, деректерді шоғырландыруды орындау, деректер базасымен жұмыс нәтижелерін визуализациялау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Объектіге-бағытталған бағдарламалау
Несиелер: 5Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Компьютерлік графика және анимация
Несиелер: 3Пәннің мақсаты мен міндеттері растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау; компьютерлік графика және анимация өнімдерін пайдаланушылық ортада қолдану; кескіндерді орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдану болып табылады, графикалық пакеттерді пайдалана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдаудың теориялық негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әртүрлі түрлерін пайдалану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін зерделеуге басты назар аударылады. Оқу нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: графикалық құрылғылардың негізгі сипаттамаларын; негізгі графикалық форматтардың файл құрылымын; векторлық және растрлық графика негіздерін; фракталдық графиканың теориялық аспектілерін; Photoshop, CorelDRAW, AutoCAD графикалық редакторларымен жұмыс істеу принциптерін. істей алу керек: графикалық ақпаратты сақтау форматын сауатты таңдау; векторлық редакторларда кескіндерді жасау мен редакциялаудың негізгі тәсілдерін меңгеру; графикалық объектілердің түрлендірулерін бағдарламалау, векторлық және растрлық графика негізінде қысқа анимациялық роликтер мен интерактивті элементтер жасау, кадрлық анимация негізінде қабаттарды, стильдерді қолдана отырып GIF анимацияларын жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Несиелер: 5Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Несиелер: 5Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
3D модельдеу
Несиелер: 53ds max интерфейсінің негіздерін үйренеді, проекциялық терезелерді пайдалана отырып, көріністі және объектілердегі негізгі операцияларды көруге, қарапайым объектілерге негізделген күрделі объектілерді жасауға. 3ds max ішіндегі қисықтармен жұмыс жасау, жарықтың негізгі әдістері мен түрлері, материалдармен негізгі операциялар және текстуралық карталар 3ds max. Көрнекілік және анимация.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру
Несиелер: 5Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жасанды интеллект жүйесі және тілдер
Несиелер: 5Студенттер тілдер, жасанды интеллект жүйелері мен технологиялары, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйелі білім алады. Мыналар қаралатын болады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің қағидаттары мен құрылымы, сараптама жүйесін әзірлеуге арналған аспаптық құралдар. Оқытудың презентациялық моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Эксперттік жүйелер
Несиелер: 5Жасанды интеллектін негізгі түсініктері. Жасанды интеллект жүйесінің классификациясы. Эксперттік жүйеге кіріспе. Эксперттік жүйені ұйымдастыру принциптері және құрылымы. Эксперттік жүйені құрудың инструменталды құралдар. Білімді ұсыну моделі. Шешімдерді шығару моделі. Эксперттік бағалаудың әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Компьютерлік графика бойынша мектеп есептерін шешу практикумы
Несиелер: 3Компьютерлік графика есептерінің мектеп курсындағы орны. Scratch программалау ойын алаңындағы графикалық есептер. Scratch программасындағы анимация. Paint графикалық редакторы. Photo-Brush редакторы. PowerPoint программа. Inkscape редакторы. Кестелік деректерді графика түрінде ұсыну. Web (веб)-бетте графиканы орналастыру. 3D редакторы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Бағдарламалау және компьютерлік ойлау бойынша стандартты емес есептерді шығару практикумы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: программалау саласында болашақ информатика пәнінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру: пәнді оқып, студенттер бағдарламалаудың негізгі технологияларының мақсатын, нақты есепті шешу үшін ең қолайлы технологияны таңдауды меңгереді; нақты есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін жасаудың және оларды бағдарламалау ортасында жүзеге асырудың тәжірибелік дағдыларын игереді. Пәннің міндеттері: студенттің қалыптасуы және дамуы логикалық, стандартты емес есептерді, күрделілігі жоғары тапсырмаларды шешу алгоритмдерін құру саласында қажетті білім; бағдарламалау саласындағы кәсіби дайындық; болашақ мұғалімнің негізгі мектепте информатика бойынша базалық курсты және жоғары сатыда бейінді курстарды оқытуға дайындығы
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Компьютерлік модельдеу
Несиелер: 5Компьютерлік модельдеу кезеңдері, экономикадағы компьютерлік математикалық модельдеу, кездейсоқ процестерді модельдеу, физикалық процестерді модельдеу, стохастикалық және имитациялық модельдеу әдістері, детерминистік және стохастикалық модельдер, кездейсоқ және жалған кездейсоқ тізбектерді құру, ақпараттық модельдеу тұжырымдамасы. Ақпараттық модельдерді құру және талдау ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON3
Информатика және АКТ саласындағы ең озық білімді пайдалана отырып, оқушылардың пәндік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, информатикаға деген қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін қолдана алады.
-
Код ON4
Өзінің кәсіби қызметінде Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін, қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға, академиялық адалдық нормаларына негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімділік таныта отырып қолдана алады.
-
Код ON8
Білім берудің жаңартылған мазмұны контексінде, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен технологияларын, қашықтықтан білім беру технологияларын, соның ішінде инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін ескере отырып, нәтижелі инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті.
-
Код ON7
Білім алушылардың өз бетімен білім алуына, кәсіптік бағдарына қолайлы жағдай жасай отырып, қазіргі заманғы құрал-жабдықтарды пайдалану арқылы бағдарламалау дағдылары мен ақпараттық, телекоммуникациялық технологиялардың көмегімен білім алушыларға білім беру арқылы педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады
-
Код ON6
Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін ескеруге қабілетті.
-
Код ON1
Кәсіби және күнделікті қызметке математика және жаратылыстану пәндері саласындағы базалық білімді интеграциялауға қабілетті.
-
Код ON2
Информатиканың теориялық және практикалық негіздері және информатиканы оқыту технологиялары: әдістері, тәсілдері, педагогикалық технологиялар, есептеу және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдысы жөніндегі білімін кәсіби және күнделікті өмірде қолдана алады.
-
Код ON5
Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайларға икемділік көрсете отырып, қолда бар ақпаратты талдау негізінде кәсіби міндеттерді басқарушылық шешімдерді қабылдауға қабілетті және өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болуға дайын
-
Код ON10
Қарым-қатынас технологиясын, ауызша және жазбаша коммуникация, педагогикалық риторика, академиялық хат, коммуникация стратегиясын, соның ішінде кәсіби; білім беру ұйымдарында тілдік әралуандықты түсіну және құрметтеу негізінде электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін білу және дәлелдер тұжырымдай білу.
-
Код ON9
Зерттеу жұмысы мен болжау дағдыларын және ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, кәсіби және күнделікті қызмет үшін қажетті жаңа білімді игеруге және алуға қабілетті.
6B01506 6B01506-Информатика, АКТ және робототехника
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 Информатика
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 Информатика және Робототехника
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 Информатика
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01506 Информатика
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша