Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01518 Информатика және робототехника в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары 1
    Несиелер: 2

    Курста қарастырылады: алгоритмдік тілдер, бағдарламаларды әзірлеу кезеңдері мен деңгейлері. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, С тілінің элементтері. Деректер түрлері. Хабарландырулар. Өрнектер мен тағайындаулар. Тіл операторлары С. С тілінде күрделі типтерді қолдану. Бір өлшемді массивтер мен көрсеткіштер. Жолдан. Жолдарды өңдеу. Екі өлшемді массивтер. Деректер құрылымы. Көрсеткіштер мен деректер құрылымы. С++тілінде бағдарламалау ерекшеліктері. Scratch негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдер 1
    Несиелер: 2

    Пәнді оқи отырып, студент бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, визуалды бағдарламалау ортасын пайдалана отырып, жоғары деңгейдегі тілде бағдарламаларды әзірлеу құрылымы мен принциптерін, бағдарламалау технологиясының негіздерін және бағдарламаларды жөндеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Математикалық ұғымдар мен әдістердің мысалдарын пайдалана отырып, студенттерге математикалық формалды есептерді зерттеу және шешу жолдарын үйрету, алынған нәтижелерді талдау қабілетін дамыту. Алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау элементтері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдер 2
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - алгоритмдеу және бағдарламалаудың негізгі анықтамалары мен түсініктерін білу; - сызықтық, тармақталу және циклдік процестерді ұйымдастыру принциптерін; - есептеу процестерін жобалауда қолданылатын негізгі канондық құрылымдар; - C++ тілінде программалау негіздерін; - осы тілде программалаудың әдістері мен ерекшеліктерін; - бағдарламаларды тестілеу және жөндеу принциптері;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары 2
    Несиелер: 4

    Бағдарламалау тілдері (С / С ++, Python ,, Lazarus). Бағдарламалау жүйелері. Мәліметтер түрлері. Жоба интерфейсі. Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау. Алгоритмдерді бағдарламалау. Кірістірілген шарттармен бағдарламалау. Шарттары күрделі бағдарламалау. Таңдау операторы. Параметрі бар, ілгері шарты бар және алғышартты циклдар. Массивтер. Массив элементтерінің қосындысын табу. Массивтің максималды және минималды элементтерін табу. Негізгі сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Массивтен элемент іздеңіз. Рекурсивті алгоритмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Студенттер киберпедагогиканың негізгі ұғымдарын, ғылыми принциптері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, оның ішінде onlinе, E-learning режимінде, сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тұрғының ерекшеліктері мен спецификасын анықтайды және салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру робототехникасының негіздері 1
    Несиелер: 4

    Курсты оқу: білім алушылардың құрылым түсініктері мен олардың негізгі қасиеттерін зерттеу арқылы бастапқы техникалық құрастыру және бағдарламалау дағдыларын меңгеруге; қойылған міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға; логикалық, абстрактілі және бейнелі ойлауды дамытуға бағытталған. Курста қарастырылады: EV3 модулімен жұмыс істеу негіздері. EV3 модулінде роботтарды бағдарламалау. Бағдарламалық құрылымдар. Деректермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұлтты технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұлтты технологияларға кіріспе. Бұлтты архитектураларға шолу. Бұлтты қызметтердің желілік модельдері. Бұлтты архитектураны бағдарламалаудың ерекшеліктері мен негізгі аспектілері. Amazon EC2 платформасына шолу. GoogleApps платформасына шолу. WindowsAzure платформасына шолу. Белгілі бір платформаның негізгі компоненттері. Даму ортасы. Әзірлеушілерге арналған құралдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беру робототехникасының негіздері 2
    Несиелер: 3

    Пән техникалық түрлеріне қызығушылық тудырады, робототехника арқылы конструктивті ойлауды дамытады. Оқушылардың қоршаған орта, техника әлемі туралы білімдерін кеңейту, студенттер механизмдер мен машиналарды, соның ішінде өздігінен қозғалатындарды құруды және құрастыруды үйрену; қарапайым әрекеттер мен механизмдердің реакцияларын бағдарламалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Python бағдарламалау тілі 1
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу кезінде компьютерлік бағдарламаларды әзірлеу ерекшеліктері және Python тілінің тиісті нұсқаулықтары, негізгі деректер құрылымдары (жолдар, тізімдер, сөздіктер, файлдар), бағдарламалаудың типтік міндеттері және оларды шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Web бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Студенттер web-сайтты ақпараттық жүйе, web-технологиялар және web-бағдарламалау тілдері (HTML, CSS, Java Script, PHP), серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиялары ретінде құрылымын жобалау және құру технологиялары мен әдістерін меңгереді; WEB-сайтта орналастырылған суреттерді өңдеу үшін графикалық редакторларды пайдалануды үйренеді; Web-беттерді құру үшін объектіге-бағытталған технологияларды пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер базасын басқарудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс барысында студенттер ДҚБЖ-нің дамуы, ДҚБЖ-нің негізгі компоненттері, функциялары, деректерді тәуелсіз құру, мәліметтер базасын сұрау, деректер үлгілері, тұжырымдамалық байланыс модельдері, модельдеу тізбегі тілі (UML), объектіге бағытталған модельдеу негіздері, реляциялық модельдеу, заманауи ақпараттық жүйелерді құру, жүйелерде қолданылатын құралдардың сипаттамалары және әрекет ету принциптері туралы білімді меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Роботтарды басқару
    Несиелер: 5

    Курста мыналар қарастырылады: мехатроника және робототехниканың негізгі ұғымдары, роботтардың құрылысы, робототехникалық жүйелерді жобалау, құрастыру және басқару принциптері, мехатрондық модульдердің, роботтар мен манипуляторлардың жіктелуі, олардың негізгі техникалық сипаттамалары. Манипуляторлар мен мобильді роботтарды құрастыру, манипуляторлар мен мобильді роботтарды бағдарламалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Студенттердің компьютерлік геометрия, растрлық және векторлық графика және модельдеу әдістерін меңгеруін, студенттерге көрнекілікке, деректерді өңдеудің көрсетілетін процестерін қабылдаудың тұтастығына, объектілер арасындағы ақпараттық байланысқа қол жеткізу үшін графикалық әдістерді қолдануға үйретуді қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Математикалық пакеттерді экономикалық есептерді шешуде және қаржылық есептеулерді жүргізу кезінде қолдану мүмкіндіктерін, математикалық модельдеу әдістемесін қарастырады; негізгі математикалық пакеттердің қолданушы интерфейстері; математикалық пакеттерді қолдану салалары және оларды экономикалық есептерді шешуде, қаржылық есептеулерді жүргізу кезінде қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python бағдарламалау тілі 2
    Несиелер: 3

    Курсты оқу кезінде компьютерлік бағдарламаларды әзірлеу ерекшеліктері және Python тілінің тиісті нұсқаулықтары, деректердің негізгі құрылымдары (жолдар, тізімдер, сөздіктер, файлдар), бағдарламалаудың типтік міндеттері және оларды шешу әдістері қарастырылады. Пәннің міндеттері: Python тілін қолдана отырып, массивтерді және басқа құрылымдық деректерді өңдеу алгоритмдерін зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студент: Python-да деректер құрылымын сипаттау әдістерін, Python-да тұжырымдалатын және шешілетін тапсырмалар кластарын білуі; Python тілінде бағдарламалар жасай білуі керек; бағдарламаларды әзірлеу технологиясына сәйкес зерттелген әдістер мен деректер құрылымын қолдану; қарапайым сценарийлерді өз бетінше құру, Python-да орташа күрделі бағдарламаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер қорының қосымшаларын және АЖ жасау
    Несиелер: 5

    Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, оларды жіктеу әдістері, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптері және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің тиісті түрлері (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдері, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ жобалау, әзірлеу және басқару саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; ДБ құрудың негізгі қағидаттары, ДБ әзірлеудің заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын пайдалану туралы тұжырымдамалық түсінік; SQL дерекқорына құрылымдалған сұрау салу тілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Робототехникадағы мехатроникалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Осы курс барысында студенттер манипулятордың математикалық моделі, манипулятордың қозғалысын басқару, циклдік, дискретті позициялық, үздіксіз басқару жүйелері, электр жетегін басқаратын электромеханикалық жүйе, электр қозғалтқышын басқару арналары, ашық және жабық электр жетектерін басқару жүйелері, тұрақты электр қозғалтқышын позициялар бойынша басқару жүйелерінің синтезі туралы білімдерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киберқауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • С# және .NET платформасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: С# тілінің негізгі ережелері, массивтер (бір өлшемді, екі өлшемді, динамикалық), жол деректерімен жұмыс істеу ерекшеліктері, кіші бағдарламалармен жұмыс, қарапайым, графикалық кескіндерді құру, сонымен қатар С# тілінде файлдарды құру және қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехникадағы жобалау
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді автоматтандырылған жобалаудың заманауи компьютерлік жүйелерін қолдана отырып, робототехниканы жобалау саласындағы өндірістік қызметке дайындауға бағытталған. Курс студенттерді робототехниканы жобалау саласындағы мәселелерді шешуге бағытталған компьютерлік жобалаудың заманауи құралдарының мақсаты мен мүмкіндігімен таныстырады. Пәнді оқу барысында студенттер AutoCAD графикалық пакетін қолдана отырып, дизайн негіздерін үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Курсты оқу процесінде студенттер компьютерлік жүйе және компьютерлік желілер туралы білімдер кешенін дамытады. Компьютер түрлері. Компьютер құрылымы. Компьютердің ішкі құрылымын зерттеу. ДК құрылымы. ОРТАЛЫҚ ЕСЕПТЕУІШ БӨЛІМ. Корпус, жүйелік блок. Аналық тақта. Бейне картасы. Қазіргі компьютерлік жүйелердің түрлері мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Желілік операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Студенттерді операциялық жүйелердің мүмкіндіктерімен, операциялық жүйелердің негізгі типтері мен ерекшеліктерімен, операциялық жүйелердің негізгі модульдерімен, операциялық жүйелердің архитектурасымен, операциялық жүйелерді басқару тұжырымдамасымен таныстырады. Студенттер желілік ОЖ, олардың құрылымы, ОЖ ресурстарын басқару алгоритмдерінің ерекшеліктері, аппараттық платформалар, пайдалану бағыттары, ОЖ құру әдістері, жергілікті ресурстар мен процестерді басқару туралы түсінік алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпаратты қорғау негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік бейнемонтаж
    Несиелер: 3

    Бірінші бөлімде компьютерлік бейнемонтаждың қалыптасуы мен дамуының теориялық-әдіснамалық мәселелері, ал екінші бөлімде - бейнемонтаж жасау технологиясы ұсынылған. Компьютерлік бейнемонтаждың негізгі ұғымдары. Компьютерде бейнемонтаж бағдарламалық қамтамасыз ету. Ойдан жобаға дейін. Компьютерлік бейнемонтаж бағдарламаларының технологиялық ерекшеліктері. Компьютерде бейне түсіру кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интернетте программалау
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпараттық жүйе ретінде құрылымды жобалау және веб-сайтты құру технологиялары мен әдістерін, веб-технологиялар мен веб-бағдарламалау тілдерін (HTML, CSS, Java Script, PHP), серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және жүргізу технологияларын игереді. Графиканы қолдануды үйреніңіз веб-сайттың сурет редакторлары; веб-парақтар жасау үшін объектіге бағытталған технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық кескіндерді өңдеу
    Несиелер: 3

    PhotoShop интерфейсі. Бөлектеу, сурет салу құралдары. Арналармен және маскалармен, PhotoShop мәтінімен жұмыс. Жоғалған кескін фрагменттерін қалпына келтіру құралдары мен әдістері. Дуплекстер. Тондау. Арналарды араластыру. Сүзгілермен жұмыс. PhotoShop көмегімен Интернетке графика жасау. GIF анимациясын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект жүйесі және тілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер тілдер, жасанды интеллект жүйелері мен технологиялары, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйелі білім алады. Мыналар қаралатын болады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің қағидаттары мен құрылымы, сараптама жүйесін әзірлеуге арналған аспаптық құралдар. Оқытудың презентациялық моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперттік жүйелер
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллектін негізгі түсініктері. Жасанды интеллект жүйесінің классификациясы. Эксперттік жүйеге кіріспе. Эксперттік жүйені ұйымдастыру принциптері және құрылымы. Эксперттік жүйені құрудың инструменталды құралдар. Білімді ұсыну моделі. Шешімдерді шығару моделі. Эксперттік бағалаудың әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз ету құрылымы туралы білім алуға; робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға; робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автономды мобильді роботтар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студент жобалау процесін ұйымдастыру негіздері, жобалау жұмыстарын параллельдеу принциптері, мобильді робототехникалық жүйелердің әзірленген өнімдерінің оңтайлы техникалық-экономикалық параметрлеріне қол жеткізу әдістері бойынша білім базасын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатика пәнінен мектеп және олимпиада есептерін шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Курста қарастырылады: бағдарламалау тілдері (С / С++, Python, Lazarus). Бағдарламалау жүйелері. Деректер түрлері. Жоба интерфейсі. Күрделі жағдайлары бар тапсырмаларды бағдарламалау. Параметрі бар, кейінгі және алғышарттары бар циклдар. Массивтер. Негізгі сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Массивтегі элементті іздеу. Рекурсивті Алгоритмдер

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру
    Несиелер: 5

    Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, информатика және робототехника саласындағы ең озық білімді қолдана отырып, информатика мен робототехникаға қызығушылықты қалыптастыру әдістерін қолдануға қабілетті

  • Код ON1

    Кәсіби қызметке математика және жаратылыстану пәндері саласындағы базалық білімді біріктіруге қабілетті

  • Код ON2

    Информатика мен робототехниканың теориялық және практикалық негіздері бойынша білімдерін кәсіби және күнделікті өмірде қолдануға қабілетті

  • Код ON7

    Цифрлық технологиялар мен робототехникалық жүйелерді пайдалана отырып, робототехника саласындағы заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарламалар, жобалар әзірлеуге қабілетті

  • Код ON8

    Зерттеу жұмыстары мен болжау дағдыларын және ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіби күнделікті іс-әрекетке қажетті жаңа білімді игеруге қабілетті

  • Код ON9

    Қарым - қатынас технологиясын, ауызша және жазбаша коммуникация, педагогикалық риторика, академиялық жазу, коммуникация стратегиясын, соның ішінде кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдана білу; тілдік әралуандықты түсіну мен құрметтеу негізінде білім беру ұйымында электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін білу және дәлелдерді тұжырымдай білу

  • Код ON10

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен технологияларын, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оның ішінде инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны тұрғысынан өнімді инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON4

    Өзінің кәсіби қызметінде Қазақстанның тарихын, экономика негіздерін, құқықтық жүйесі мен заңнамаларын білуге қабілетті

  • Код ON6

    АKT-ны қолдану арқылы оқушыларға информатикадан білім бере отырып, педагогикалық қызметті, оның ішінде ағылшын тілінде жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте туындайтын мәселелерді шешу үшін ғылыми әдістерді қолдана алады

Top