Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02104 Режиссура в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік құқық" пәні студенттерге кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу туралы білімді меңгеруге мүмкіндік береді. Қазақстан Республикасы мен кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу көздерінің мазмұны мен қолданылу практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қалыптасатын қоғамдық қатынастарды реттейтін қолданыстағы заңнама жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахна тілі 1
    Несиелер: 3

    Сахналық сөз өнері мен көркем сөз өнерінің қыр-сырын меңгерту; сөз өнерінің дағдыларын меңгеру; сахналық өнер элементтерін меңгерту, күшті, икемді дауысты сахналау, оның диапазонын кеңейту, сөйлеу және тыныс алудың барлық түрлерін түзету, көркем сөз өнерін меңгерту арқылы сөйлеу мәдениетін арттыру; шығармашылық әлеуетті дамытуға жағдай жасау және өзін толық көрсетуге кедергі келтіретін психологиялық кедергілерді жеңу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ырғақ
    Несиелер: 5

    Студенттер әр түрлі дәуірлердің бал хореографиясының көркемдік мұрасын, оның типтік заңдылықтарын және олардың негізгі элементтерін берік меңгеруді үйренеді. Халық билерінің пайда болу тарихы. Машинада классикалық, халықтық сахна билеу жаттығулары. Залдың ортасында жаттығу жаттығулары. Қол жаттығулары. Тарихи тұрмыстық, халықтық, балл билері және би этюдтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Би
    Несиелер: 5

    Классикалық би экзерсисіндегі негізгі қимылдар; халықтық би, қазақ биі. Шейпинг және гимнастика элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Режиссура негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы әлемдегі режиссерлық жұмыстың мәні мен эволюциясы туралы жалпы көзқарас қалыптастыру, театр режиссурасының теориясы мен тарихы туралы іргелі білім беру, студенттерге театр ілімі туралы көрнекі көзқарастарды үйрету, заманауи театр мәдениетінің формалары мен процестерін зерттеуге және білуге дайындалу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті 1
    Несиелер: 3

    Сөйлеу мәдениетінің техникасы және оның мағынасы. Демалу және дауыс. Дайындық түрлері (демалу, қол, аяқ бас қозғалыстары). Әдебиет құжаттарының таңдау. Көркемдік шығарма оқитын оқырмандармен жұмыстану. Логикалық және мәнерлеу сөйлеу мәдениеті. Беттерден оқу түрі. Көркемдік шығармаларды енгізу. Көпшілік алдында сөз сөйлеу мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Музыканың әлемдік мәдениеттің дамуындағы рөлі. Музыканың поэзиямен, театрмен, бимен, киномен үндестігі. Ежелгі музыка мәдениеті. Феодализм дәуіріндегі шет елдердің музыкалық мәдениеті. Шіркеу музыкасы. Литургиялық драма. Қайта өрлеу дәуірінің музыкалық мәдениеті. 17 ғасырдағы музыкалық мәдениет. Аспаптық музыка (А. Корелли, А. Вивальди). Операның пайда болуы. ТМД елдерінің музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 1
    Несиелер: 3

    "Туалет актера" (К.С.Станиславский жүйесі бойынша). Барлық актерлік техникасының әліппелеріне арналған жинақтық жаттығулар. Қосымша пәндерінің дем, дауыс, дикция, пішінді түзету, жүріс – тұрыс жаттығулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Режиссура шеберлігі 1
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Режиссура негіздерін меңгеру үшін этюдтер мен жаттығулармен жұмыс жасау. Студенттер курсты оқу барысында режиссура негіздерімен танысады, этюдтар және жаттығулармен жұмыс істеуді үйренеді, этюдтің негізгі оқиғасын және оның маңызды міндетін анықтай алады. Курс режиссура техникасының элементтерін, атмосфераны, темп-ритмді, мизансценаны, композицияны зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақ театрының фольклорлық бастаулары. Кәсіптік театрдың пайда болуы. Қазақ театрының алғашқы актерлері. Театр соғыс жылдарында. Соғыстан кейінгі театр өнері. Қазақ сахнасындағы ұлттық классика. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақтың актерлік және режиссерлік өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі 1
    Несиелер: 3

    Жаттығулар мен этюдтармен жұмыс істеу. Зейін, қиял мен елестету, қарым – қатынас, көзқарас, сенім мен шындық сезімі, сахналық дәлелдеме, айла-амал, киелі күш «егер де» мен ұсынылған тосын жағдай. Ұсынылған тоын жағдайда қисынды, мақсатқа лайықты әрекет жасауды меңгеру (мен не істеймін, не үшін істеймін, қандай ұсынылған тосын жағдайда).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі 2
    Несиелер: 3

    Дұрыс анық сөйлеуді қалыптастыру (тыныс алу, артикуляция, дикция) автордың ойын дәл және мәнерлі жеткізу (интонация, логикалық екпін, диапазон, дауыс күші, сөйлеу тақырыптары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті 2
    Несиелер: 3

    Көпшілік алдында сөз сөйлеу шеберлігі. Тіл және сөйлеу Тілдің негізгі бірліктері. Әдеби тіл және тілдік норма ұғымдары. Норма түрлері. Сөйлеу мәдениеті туралы түсінік, оның әлеуметтік аспектілері, жақсы сөйлеу сапасы (дұрыс, дәлдік, мәнерлілік)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Режиссура шеберлігі 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Режиссура негіздерін меңгеру үшін этюдтер мен жаттығулармен жұмыс жасау. Курсты оқу барысында студенттер этюдтармен және сахнаның кеңістігі мен уақытын игеруге арналған әзірлемелермен танысады. Бейнелеу, әдеби, музыкалық өнер туындыларының тақырыбына этюд құра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қойылымды жарықпен безендіру
    Несиелер: 5

    Ойын өндiруге арналған алаңның техникалық жарықтандыруының орналасқан жерi мен жұмысын бiлу. Жарық дизайнының ұпайларын дамыту мүмкіндігі. Заманауи жарықтандыру жабдығы, жарықтандыру жабдығы, техникалық жарықтандыру, цифрлық жарықтандыру. Музыканы жарықпен безендіру. Жарық эффектілері. Ертегілерді жарықпен безендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахна тілі 3
    Несиелер: 5

    Студенттердің тілін, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, оларға директивті және педагогикалық әдіс-тәсілдерді үйрету, өнер элементтерін орындау. Оқыту арқылы шоу-бағдарламаларды көрсету дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахналық қойылымдарды техникалық қамту
    Несиелер: 5

    Режиссерлік және қойылымдық қызметте компьютерлік технологияны пайдалану мүмкіндіктерінің алуан түрлілігі: көркемдік жарықтың функциялары; жарықтандыру; жарық әсерлері; көлеңке театрының принципі; сахнаның көркемдік және сахналық жарықтандыру жүйелері, динамикалық жарық. Қазіргі акустиканың техникалық және субъективті сипаттамасы; акустика және электрондық түрлендіргіштер туралы түсінік; үй ішінде және сыртында дыбысты күшейту қуатын бөлу; дыбыс жазу, фонограммаларды өңдеу және дыбысты жаңғырту тәсілдерін; дыбыс техникасының технологиялық негіздері. Проекциялардың негізгі түрлері (статикалық және динамикалық); театрландырылған қойылымдарда фото, кино, бейне проекцияларды пайдалану; қазіргі заманғы проекциялық жүйелердің экспрессивті құралдары (лазер, голография, компьютерлік графика және т.б.). Мерекелік іс-шараларда техникалық құралдар мен технологияларды кешенді қолдану. Техникалық құралдарды оқыту әдістемесі (түрлері бойынша).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 2
    Несиелер: 5

    Сөз қарым – қатынасының әліппелері. Сахнаның және рольдің өлшем – ырғағы. Мінез – құлықтың ерекше әдеттері. Мизансценамен жұмыс істеу. Этюд әдісі бойынша рольмен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті 3
    Несиелер: 5

    Студенттер іскерлік қарым-қатынастың заманауи техникасы мен технологиялары, сөйлеу мәдениеті мен техникасы, серіктес үшін этикалық нормалар мен мінез-құлық ережелері туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі 2
    Несиелер: 5

    Драмалық шығармалардан үзіндімен жұмыс. Ұсынылған жағдайларда органикалық мінез-құлықты іздеу және сөздің әсерлі сипатын ашу. Актер іс-әрекетінің логикасын органикалық қабылдау. Дағдылар: серіктеспен тікелей қарым-қатынас орнату, ішкі монолог құру, дұрыс психофизикалық салауаттылықты табу. Актерлік психотехниканы жетілдіру. Рөл партитурасы. Физикалық әрекеттер сызығы сөздік әрекеттің негізі болып табылады. Серіктеске ауызша әсер етуді меңгеру процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 6

    "Өнер тарихы" курсы студенттерді өнердің тарихи морфологиясымен, бейнелеу өнерінің эстетикалық және семантикалық ерекшеліктерімен таныстырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер бастапқы қоғамнан бастап, ХХ ғасырға дейінгі шетел және отандық өнердің даму тарихы мен көркемдік үрдісінің ерекшелігі туралы негізгі теориялық ережелермен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теледидар режиссурасы
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты – телережиссер жұмысының әдіс-тәсілдерін меңгеру. Курсты оқу барысында студенттер телережиссурамен, телебағдарламалармен, телеөнім жанрлары мен түрлерімен, авторлық телебағдарламамен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем театрының тарихы
    Несиелер: 6

    Студенттердің театр өнерінің даму заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, алған білімдерін одан әрі шығармашылық жұмыстарында қолдануды ескере отырып, студенттерді театр және драматургия тарихымен таныстыру. Ежелгі театр. Эллиндік театр. Ежелгі Рим театры. Ортағасырлық театр. Еуропалық, итальяндық, испандық, ағылшындық ренессанс театрлары. Француз театрындағы классицизм. Ағылшын, француз, итальян, неміс ағарту театрлары. Орыс театры. ТМД елдерінің театрлары. Шығыс театры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 3
    Несиелер: 5

    Бақылау жаттығулары, ырғаққа арналған жаттығулар, ұсынылатын жағдайларға, бейімделуге, дәлелдеуге, физикалық сауықтыруға, актерлік батылдық пен мінезді дамытуға арналған (жануарлар әлемі - хайуанаттар бағы, цирк, адамдар - кішкентай адамдар, ертегілер, мультфильмдер, құс ауласы, кеңістік және т.б.) Студенттің жеке кемшіліктерін жоюға арналған жаттығулар. «Реттеу» тренингі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі 3
    Несиелер: 5

    Қойылымдағы рөл бойынша жұмыс. Образды құру кезеңдері. Қойылым мен рөл ойын, көкейкесті мақсаты және әрекет арқауын жүзеге асыру. Оқиғаны талдау, образдың өмірбаянын құру. Спектакльдің стилі мен жанры. Спектакльді сахналаудың лайықты формасын іздеу. Трансформация процесі. Бейнедегі сахнадағы органикалық өмір. Бейненің ішкі және сыртқы ерекшелігін іздеу және жүзеге асыру. Актердің сыртқы экспрессивтілігінің құралдары – дауыс, тыныс алу, сөйлеу мәнерлілігі мен мәнерлілігі, қимылдың жеңілдігі мен пластикасы, ым-ишараның дәлдігі мен мәнерлілігі. Актердің физикалық деректерін кәсіби қолдану. Актерлік психотехниканы жетілдіру. Рөл партитурасы. Физикалық әрекеттер сызығы сөздік әрекеттің негізі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Режиссура шеберлігі 3
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Режиссура пәні бойынша біліктілігін және қабілеттілігін теория және практика жүзінде (үзінділер қою арқылы) қалыптастыру. Режиссерлық талдау жасауды меңгеру. Студенттер курсты оқу барысында драмалық шығарманы режиссерлік талдаумен танысады, тиімді талдау әдістерін және оның заңдылықтарын меңгереді. Курс талданған пьесадағы көріністі іс жүзінде жүзеге асыру элементтерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Режиссердің суретшімен жұмысы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Театр өнерінің безендіру саласының даму барысындағы сырт пішінін қалыптасу эволюциясымен танысып, игеру. Студенттердің көлемді-кеңістіктік ойлауын қалыптастыру. Студенттер курсты оқу барысында суретшінің театрдағы шығармашылығымен, спектакль қою кезіндегі суретшінің жан-жақтылығымен, жұмыс кезеңдерімен танысады. Курс спектакльдегі көркем ойды шешу авторларының бірі ретінде суретшінің рөлін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссура шеберлігі 4
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Режиссура пәні бойынша қабілеттілігін теория және практика жүзінде (үзінділер қою арқылы) қалыптастыру. Режиссерлық талдау жасауды меңгеру. Студенттер курсты оқу барысында характерді дамытуға арналған жаттығулармен (зейін, ойлау, бақылау, есте сақтау, қиял т.б.) танысады. Әдеби материалдардың этюдімен жұмыс істеуге дайындала алады. Курс болашақ зерттеудің негізі ретінде әдеби шығармаларды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі 4
    Несиелер: 5

    Актерлік рөлге ену проблемасы. Рөлге қатысты тұтас процесс. Кейіпкерлердің үздіксіз әрекеттесу логикасы. Ішкі монолог. Орындаушының тұлғалық қасиеттерін тиімді анықтау. Көрермендерге спектакльдерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокал
    Несиелер: 5

    Рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық мәдениеттің қалыптасуы; музыкалық даму; музыканы ести алуы, ырғақ сезімі, музыкалық есте сақтау және қабылдау қабілеті, жанашырлық қабілеті; бейнелі және ассоциативті ойлау, шығармашылық қиял, ән дауысы; музыкалық өнердің қол жетімді және бұқаралық түрлерінің бірі ретінде вокалды және ән жанры арқылы танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Костюм тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттің шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды қамтамасыз ету, костюмнің даму тарихы туралы білім мен идеяларды меңгеру, ақпаратты іздеуде практикалық дағдыларды қалыптастыру, костюм тарихы саласындағы өзіндік шығармашылық әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 4
    Несиелер: 5

    Актер шеберлігінің әліппелерін меңгеруіне арналған жаттығулар. Ерікті және еріксіз зейін жаттығулары. Зейін шеңберіне арналған жаттығулар. Бұлшық етті босатуға арналған жатттығулар (кинестетикалық). Қарым – қатынасты дамыту жаттығулары. Микромимика. Сезім мүшелерінің (сипау, иіскеу, дәм сезімі, есту, сенсорлық) зердесіне арналған жаттығулар. Елестету және қиял жаттығулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Имиджиология
    Несиелер: 5

    Имиджиология тарихы дербес ғылыми-қолданбалы пән ретінде оқытылады; қазіргі қоғамдағы имиджелогияның рөлі анықталады; негізгі ұғымдарды қамтитын имиджелогияның негізгі тұжырымдамалары қарастырылады; имидж құрылымы, оның құрамдас бөліктері зерттеледі; имидждің қазіргі заманғы типологиясы зерттеледі; имидждің функциялары мен маңызы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбль
    Несиелер: 5

    Ансамбльдік орындаушылық бойынша алған білім, білік, дағды негізінде студенттің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сән (мода) тарихы
    Несиелер: 6

    «Сән (мода) тарихы» пәнін меңгерудің міндеттері: антикалық дәуірдегі костюм туралы алғашқы мәліметтерден 20 ғасырдың аяғына дейінгі еуропалық сәннің дамуының негізгі кезеңдері туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру; ерлер мен әйелдер костюмінің модификациясына әсер еткен табиғи-климаттық, әлеуметтік-экономикалық, мәдени-тарихи және саяси сипаттағы факторлар туралы, қазіргі заманғы сән қалыптасуының бастапқы кезеңі жайында ақпарат беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Грим
    Несиелер: 5

    Студенттерді грим технологиясы мен грим өнеріне үйрету. Косметика және гримерлік өнер тарихынан. Грим және жанр. Спектакльде сахналық бейнені құрудағы грим рөлі. Бас сүйектің анатомиялық құрылысы. Бет формаларының жіктелуі.Гримнің техникалық құралдары. Гримнің техникалық тәсілдері. Бас сүйектің бет бөлігіндегі Грим. Концерттік грим. Толық (қалың) адамның белгісі. Жұқа адамның белгісі. Ескі бет гримі. Ұлттық грим.Ертегі гримі. Тән грим.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі театр ұжымымен жұмыс жасау әдісі
    Несиелер: 5

    Студенттердің теориялық және тәжірибелік дағдыларын мектепте театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыруда жетілдіру, әртүрлі жас санатындағы балалар театр ұжымымен жұмыс жасау әдістерін практикалық дамыту. Драмалық және көркемдік драма негіздері, бағыт, оның ерекшеліктері мен сөйлеу құралдары, коммуникациядағы психологиялық-педагогикалық қондырғылар; мектеп іс-шараларын әдістемелік түрде ұйымдастыруға үйрету; кез-келген материалды (проза, поэзия, драма және т.б.) түсіндіру қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар спектаклінің режиссурасы
    Несиелер: 5

    Теориялық және практикалық тұрғыда болашақ режиссура маманы мен дағдыларын қалыптастыру. Балалардың ойын ойнау теориясы мен практикасын зерттеу. Балалар жеке құрамдастарын (фольклор, классика, заманауи) режиссурадағы рөлі. Балалармен қойылым қою : шығармашылық және жаттығу, балалармен қойылымды тәжірибе қою және практикалық жаттығу, сахна дағдыларының негізгі қағидалары (актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу, сахналық қозғалыс және т.б.).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық режиссура
    Несиелер: 5

    Оқытушының педагогикалық шеберлігін қалыптастыруға жағдай жасау. Педагогикалық режиссура теориясы мен тәжірибесін зерделеуді өзектендіру, білім берудегі қазіргі жағдай туралы түсініктерін қалыптастыру; педагогикалық режиссураның мәнін, пәнін және міндеттерін; педагогикалық бағыттау ережелерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін шығармашылық педагогикалық технологиялар; педагогикалық процестің тұтас, ғылыми-көркемдік бірлігін құру жолдарымен таныстыру; болашақ мұғалімнің рефлексиялық-бағалаушы санасын және іс-әрекетке қажетті педагогикалық шеберлігін дамыту. Педагогикалық бағыттаудың мәні, принциптері, психологиялық-педагогикалық механизмдері, мазмұны, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ киносының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы кино өнерінің пайда болу және қалыптасу кезеңі. Қазақ киносының ерекшелігі, оның шындыққа қатынасы, туыстас өнерлермен байланысы мәселелері Қазақстандағы кинопроцесінің эволюциясының іргелі мәселелері. Кинематографиялық тәжірибенің дамуын талдау. Стилистика және көркемдік шеберлік мәселелерін зерттеу. Ұлттық кинорежиссура мектебі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Театрдағы режиссура және педагогика
    Несиелер: 5

    Студенттердің театр іс-әрекетін ұйымдастырудағы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің ынтымақтастығын ұйымдастыра білу, белсенділік пен бастаманы, оқушылардың дербестігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Театрлық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер саласында қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыратын балалар білім беру мектебінде, басқа оқу орындарында әрі қарайғы қызмет үшін қажет мөлшерде әрекет ету техникасының алғашқы теориялық және практикалық негіздерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кино тарихы
    Несиелер: 5

    Кинематограф - өнертапқыштығының ғылыми – техникалық және әлеуметтік ізденісі. Киноның әлеуметтік жартылай функционалдығы. Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация жүйесіндегі кино. Кинематография процесі туралы түсінік. Киноөнер дамуының жалғастығы. Кинообраз түсінігі. Кино- өнер кеңістігі мен уақыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссура шеберлігі 5
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Болашақ режиссер мамандығының теориялық және практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Көркем-бейнелі ойлауын дамыту. Студенттер курсты оқу барысында қойылымның режиссерлік идеясы мен шешімімен, спектакльдің бейнелі көрінісімен және спектакльдің қойылымдық жоспарын құру процесімен танысады. Олар дайындық кезеңінің бөлімдерін анықтай алады: режиссердің идеясы, қойылым жоспары, шығармашылық топ құру, спектакльдің экспозициясы. Курс драмалық, музыкалық-драмалық материалды шешу, спектакльдің өндірістік жоспары: этюдтер, макет, спектакльдің музыкалық, жарық және дыбыстық партитураларын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссердың композитормен жұмысы
    Несиелер: 3

    Студенттер курсты оқу барысында бүкіл спектакльдің және жекелеген көріністердің ырғағымен танысады, музыканың идеялық-бейнелі және эмоционалдық мазмұнымен жұмыс істеуге үйренеді, композитордың ойын айқындап, жан-жақты тиімді талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық режиссура
    Несиелер: 5

    Режиссура мамандығының студенттерінің оқу және практикалық шеберлігі, бәсекеге қабілеттілікті сипаттайтын кәсіби дағдылар мен жеке құзыреттілік, қоғамның үнемі өзгеріп тұратын рухани және мәдени өмірінде өзін-өзі жетілдіруге және дамытуға қабілетті, қалыптасқан азаматтық және адамгершілік тұлғалық белгілері бар жоғары білікті және білікті мамандар. Қойылым техникасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссура шеберлігі 6
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Режиссура шеберлігі пәні бойынша біліктілігін және қабілеттілігін практика жүзінде қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер болашақ спектакль құрылымының барлық құрамдас бөліктерін (драматургиясы, актерлік өнер, бейнелеу өнері, музыкалық өнер және т.б.) ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Продюсерлік шеберлік
    Несиелер: 5

    Аудиовизуалдық салада өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді өндіріс процесін сипаттайтын заманауи концептуалды және терминологиялық аппаратпен таныстыру, заманауи экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беру. Жалпы ұйымдастырушылық мәселелерді шешу. Жобаның маркетингтік стратегиясын бағалау, әзірлемелер мен жетілдірулерге қатысу. Жобаның қаржылық-экономикалық жағдайының аналитикасы. Режиссердің функцияларын орындау, яғни. бұйымның шығармашылық компонентін қалыптастырудағы белсенділік. Имиджмейкерлермен жұмыс. Продюсердің сценариймен жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қуыршақ театрының режиссурасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өнермен қарым-қатынас жасау қажеттілігін тудыру; әдеби шығармаларға деген талғамын дамыту; шығармашылық мүмкіндіктерін кеңейту; қарым-қатынас және ұжымдық шығармашылық дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу барысында студенттер қуыршақ театрының тарихымен, қуыршақ театрының драма театрдан айырмашылығымен, қуыршақ театрының қойылу әдісімен, қуыршақ театрының түрлерімен танысады. Курс режиссердің актерлермен және суретшілермен жұмыс жасау кезеңдерін қамтиды. Курстың соңында студент қуыршақтарға "жан бітіру" жұмысын басқара алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердың балетмейстермен жұмысы
    Несиелер: 3

    Қойылымның пластикалық экспрессивтілігін құру. Пластикалық және хореографиялық хаос пен сахнасыз импровизацияға жол бермейтін спектакльдің көрнекі экспрессивтілігі ретінде. Классикалық би. Тарихи – тұрмыстық және бал билері. Халық билері. Билердің композициясын меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Операторлық шеберлік
    Несиелер: 5

    Көркем шығармашылық саласы ретінде бейнелеу бейнелерінде фильмнің мазмұны мен идеясын аша отырып, түсіру әдістерімен көркем бейнелер жасау. Камера өнерінің көрнекі құралдары – композициялық, тональдық, түстік шешімдер, жоспар мен форестрлеу, панорамалау, камера қозғалысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің орындаушылармен және режиссерлік-қоюшы топпен жұмысы
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқу нәтижесінде студенттерде: мәдениет және өнер саласындағы негізгі ілімдер туралы; білу керек: шығармашылық процесс заңдары; дыбыс жазу теориясы, басқару теориясы және сабақтас пәндер; Кәсіби қызметте теорияны практикадан біріктіру; сценарийдің, режиссерлік, орындаушылық және көркемдік дизайн топтарының шығармашылық және өндірістік қызметін басқаруға; Өндіруші-өндіріс жоспарын жасап, іс жүзінде ұйымдастырушылық және шығармашылық міндеттерге сәйкес жүзеге асырады; дағдылары бар; көркем және эстетикалық тәрбие; сценарий жазу, кезеңдік жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Үш тілде - қазақ, орыс және бір шетел тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынастың коммуникативтік технологияларын, компьютермен, оның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдысын жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Салауатты өмір салты дағдыларын гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес қалыптастырады

  • Код ON5

    Театрдың көп қырлы шығармашылық өмірін басқарады: репертуарды қалыптастыру, театрдың әртістік және көркемдік-басшы қызметкерлерінің кадрларын іріктеу, театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің қазіргі заманғы жобаларын, мерекелік мәдениеттің басқа да нысандарын жасауға және іске асыруға инновациялық режиссерлік технологияларды енгізеді.

  • Код ON4

    Өнер тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін, өнер стилін, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективасына өзінің дәлелдік көзқарастарын негіздеу үшін кез келген түрдегі көркем шығармаларды бағалайды.

  • Код ON1

    Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, философиялық білімнің негіздерін, әлемдік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдарды дүниетанымдық және азаматтық ұстанымды қалыптастыру және осы білімді практикада қолдану үшін ұғынады.

  • Код ON6

    Шығармашылық ізденістерге толы актерлік тренингтерді, актерлермен шығармашылық әріптестікте нәтижелі дайындық процесін өткізуді жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Кейіпкердің жарқын сөйлеу сипаттамасын жасауды, басқа орындаушылармен бірыңғай екпінді-ырғақтық, интонационалды-мелодиялық және жанрлық-стилистикалық ансамбльде рөлді жүргізуді жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Балалар психологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, театр педагогикасы, актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу, пластика, сахналық қозғалыс, би және вокал негіздерін қолданады

Top