Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02301 Филология: қазақ филологиясы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Лингвистика, әдебиеттану, фольклористика және текстология саласында зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, ресми-іскерлік құжаттарды дайындай білу, білім беру, мәдениет, басқару, БАҚ мекемелерінде, мәдениетаралық коммуникация саласында және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің басқа да салаларында ауызша және жазбаша аудармаларды жүзеге асыра білетін, филологиялық білімді талап ететін кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби процесс пәнінің мақсаты - әдебиеттің ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, көркемдік әдіс, стиль, жанр мәселелерін, көркем туындының құрылысын, сюжетін қарастыру, әдебиет туралы ғылымның көркемөнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс әдеби шығармалардың мәнін, шығу тегі мен дамуы туралы, оның әдеби шығарылымы, оның принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысу, әлемдік әдебиеттің заманауи даму үрдістерін түсінуге арналған материалды анықтайды, әдеби мәтінді барабар түсіндіру тетіктерін талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    «Тіл біліміне кіріспе» атты теориялық курс тілдің пайда болуы мен дамуы, генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері мен түрлері, тілдік бірліктер, қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, тіл және қоғамның диалектикалық бірлігінен хабардар етеді. «Тіл біліміне кіріспе» курсын оқып-үйрену нәтижесінде студенттер тіл білімінің негізгі ұғымдарымен, терминдерімен танысып, ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйренеді. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы және алатын орны туралы жүйелі білім алады. Білімді баяндау, анализ, синтез, сұрақ-жауап, интерактивті, көрнекілік, Блум таксономиясы, модульдік оқыту әдістері арқылы игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 3

    Тіл тарихы курсын үйрену басқа оқу пәндерімен қатар қатысымдық және әлеуметтік-мәдени біліктілігі бар, шетел тілдері тарихын да жан-жақты, жоғары білікті филолог мамандарды дайындауды қамтамасыз етеді. Студенттер ана тілінің туыс тілдермен генетикалық жақындығын, басқа туыс емес тілдермен типологиялық ұқсастықтарын салыстыруға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәнерлеп оқу
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби ұжымдағы коммуникация дағдыларын және коммуникативтік біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттері: сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, әртүрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларындағы тілдік мінез-құлыққа қойылатын талаптар туралы білімдерді меңгеру; практикалық сөйлеуге, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешуге үйрету; студенттердің шешендік идеалын мәдениет компоненті ретінде тану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ фольклорын жеке пән ретінде оқыту арқылы халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыру мақсат етіледі. Мазмұн-мәні терең, әрі көркем халық әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның өзінше сыр-сипатын танытып, жастарға тағылым беру көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орфография және пунктуация практикумы
    Несиелер: 3

    Орфография және пунктуация практикумы практикалық тұрғыдан құнды. Болашақ тілші, журналист мамандарын сауатты жаза білуге, мәдениетті сөйлей білуге дағдыландыратын пәнді орфографиялық ережелер, тілдік норма, пунктуацияны оқытуға арналған. Пәнді оқыту барысында жаңа орфографиялық ережелерді меңгерту жоспарланған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникативтік практикум
    Несиелер: 3

    "Коммуникативтік практикум" пәнін меңгерудің мақсаты әртүрлі жағдайларда өз мінез-құлқын сезінуге және қолда бар жеке ресурстарды тиімді пайдалануға негізделген коммуникативті оқытуды жетілдіру болып табылады. Студенттердің коммуникативтік құзыреттілігі оқу, күнделікті және болашақ кәсіби қызметінде атқаратын әлеуметтік рөлдердің ерекшеліктерімен тікелей байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Курста дыбыстық құрам, дыбыстардың акустико-артикуляциялық сипаттамасы, дыбыс тіркесімі, буын, екпін, сөз просодикасы, лексикологияның негізгі салалары: семантика, этимология, ономастика, фразеология т.б қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тестілік және деңгейлік тапсырмалар жүргізу, компонентті талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студентке қазақ тіл фонетикасының дыбыстары, сөз просодикасы, лексикологияның басты салалары: семантика, этимология, ономастика, фразеология, терминология т.б. туралы жүйелі білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет
    Несиелер: 5

    Ежелгі және хандық дәуірдегі әдебиет пәні – әдебиеттану ғылымының құрамдас, негізгі бөлімі, қазақ халқының этникалық құрамына енген тайпалардың көне дәуірдегі әдебиеті, сондай-ақ ақын-жыраулардың әдебиеті, олардың ежелгі түркі ру-ұлыстармен бірге жасаған көркем сөз өнері. Пәнді меңгеру студенттерге аталған кезеңнің болмысын, сол уақыттағы әдебиет үлгілерін терең білуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орфоэпия
    Несиелер: 5

    "Қазіргі орфоэпия" курсында тіл біліміндегі орфоэпия саласының дамуы мен зерттелу деңгейі, орфоэпиялық заңдылықтар, соңғы жылдардағы тілдік қолданыстағы өзгерістер мен өзекті мәселелер қарастырылады. Курстың негізгі мақсаты - студенттерді орфоэпиялық норма бойынша сөз бен қосымшаның шегіндегі, сөз бен сөздің аралығындағы дыбыстар бір-біріне үндесіп айтылуын, орфоэпиялық норма заңдылықтарын сақтап тіл мәдениетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілі диалектологиясы
    Несиелер: 3

    Курс мазмұны – белгілі бір тілдегі диалектілер мен сөйленістердің қазіргі қалпы, тілдегі диалектілік ерекшеліктер, солардың шығу тегі, таралу сипаты, ұлттық және әдеби тілге қарым-қатынасы. Курста әрбір студент жазба ескерткіштердегі және тарихи мәліметтерге сүйене отырып, диалектілердің даму сипатын, қалыптасу тарихын аша алады, диалектілердің әдеби тілден қандай ерекшеліктері бар екенін түсіндіре біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты филолог мамандарға өткен заманнан бері дамып келе жатқан түркі тілдерінің, атап айтқанда, қазақ тілінің графикалық жүйесінің қалыптасу тарихынан түбегейлі білім беруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – ХҮ ғасырға дейінгі әдебиет туралы ұғым қалыптастыру, әдебиеттің қалыптасу кезеңдерін жүйелеу, осы дәуір әдебиетінің өз ерекшеліктерін аңғарту, қазақ әдебиетінің кейінгі дәуірлермен байланысын ашу және ортақ ұқсастық-бірліктерін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теле және радио журналистика негіздері
    Несиелер: 3

    "Теле және радио журналистика негіздері "курсы БАҚ жүйесінің қазіргі жағдайы туралы, телевизиялық және радиожурналистика саласындағы кәсіби журналистік шығармашылық үрдістері туралы, қазіргі заманғы конвергенттік редакциялардың жұмысын ұйымдастыру және олардың практикалық қызметін оңтайландыру әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Курста қазақ тілінің сөзжасам жүйесі, сөз таптары, грамматикалық құрылысы қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тесті, деңгейлік тапсырмалар жүргізу, морфологиялық талдау әдістері жүргізіледі. Студенттер қазақ тілінің сөзжасам мен морфология мәселелерін, грамматикалық тәсілдер, сөз таптарын және морфологиялық талдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Журналистикаға кіріспе
    Несиелер: 3

    “Журналистикаға кіріспе” пәнін оқыту барысында студенттер болашақ мамандықтары жөнінде толық танысады. Журналистика – қоғамдық-саяси және экономикалық өмірдің бір бөлігі. Журналистиканың басты элементтері мен қызметі, классикалық және күнделікті журналистиканың ерекшеліктері студенттерге жете түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнде өркениеттегі лайықты орындары белгіленген шығыс халықтарының әдебиеті, қазақ әдебиетінің тарихындағы шығыс әдеби үлгілерінің алар орны оқытылады. Пән тәуелсіз Қазақстан мен шығыс халықтарының әдебиеттерін сабақтастыра оқытып-үйрету арқылы сөз өнерінің жалпы адамзатқа ортақ көркемдік тереңдіктерін игерту мақсатын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті – ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Пәннің мазмұнында ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы, көркемдік, стильдік сабақтастық мәселелері, кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалармен, құбылыстармен байланысы, ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық көркемдік әдістермен, жанрлық-стильдік шеберлік үлгілерімен үндестігі, шығармаларындағы көркемдік шеберліктер оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    «Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі» пәні сөздік тұлғалардың бір-бірімен байланысу амалдарын, сөз тіркесі мен сөйлемді, олардың құрамы мен түрлерін ажыратуды, сөйлемдердегі синтаксистік синтагманы табуды, сөйлемдердің ірі бірліктерге бірігу тәсілдерін, ондағы жеке сөйлемдердің бір-бірімен қарым-қатынасын, оның тарихы мен нақты теориясын оқытады. Білім алушылар осы курстан алған білімін әдеби тіл нормасына сай сөйлеу мен жазу, тыңдау мен оқу дағдысында қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 3

    Түркі тілдерін салыстыра зерттеу дамыған, жетілген, теориялық негізі қалыптасқан, белгілі бір жүйеге келген ғылым саласы екенін студенттерге түсіндіре отырып, оларға оны меңгерудің жолдары үйретіледі. Бұл студенттердің шығармашылық тұрғыдан ізденуіне, ғылыми жұмыстың әдіс-тәсілдерін меңгеруге көмектеседі, лингвистикалық талдауға, оны игеруге мүмкіндік туғызады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркітану
    Несиелер: 3

    Курста түркі тілдері мен түркі халықтары, түркі жазуы және түркі тілдерінің классификациясы қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тестілік, деңгейлік тапсырмалар жүргізу әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студенттерге түркі тілдері мен түркі халықтары, түркі жазуы және түркі тілдерінің классификациясы туралы жүйелі білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Курс лингвистика мен мәдениеттану ғылымдарының тоғысқан тұсы ғылымның жаңа саласы лингвомәдениеттанымды оқытуға бағытталады. Халық мәдениетінің тілдегі көрінісін зерделеу студенттерге үйретіледі. Курс барысында мәдениеттің тілдік тұлға қалыптастырудағы рөлі, тілдік категориялар мен концептілер, тілдің мәдениетті құру, сақтау, дамыту, тасымалдау құралы ретіндегі қызметі қарастырылады. Курс ғылымның жаңа саласындағы лингвомәдениеттануды зерттеуге бағытталған. Студенттерді оқыту тілінде халықтық мәдениеттің мәнерлілігін зерттеу. Курс барысында тілдік тұлғаны қалыптастырудағы мәдениеттің рөлі, тілдік категориялар мен концептілер, мәдениетті жасау, сақтау, дамыту, тасымалдау құралы ретінде тілдің қызметі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шешендіктану
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби ұжымдағы коммуникация дағдыларын және коммуникативтік біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттері: сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, әртүрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларындағы тілдік мінез-құлыққа қойылатын талаптар туралы білімдерді меңгеру; практикалық сөйлеуге, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешуге үйрету; студенттердің шешендік идеалын мәдениет компоненті ретінде тану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ терминологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - қазақ терминологиясының қалыптасу және зерттелу тарихын, сонымен бірге ұлттық терминдердің пайда болу жолдарын, оны тілімізде қалыптастырудың әдіс-тәсілдерін, принциптерін ғылыми тұрғыда ашып көрсету, сол арқылы тіліміздегі терминдердің болмысын тану. «Қазақ терминологиясы» курсын оқи отырып студент қазақ терминологиясының тарихын, оның қалыптасу және даму жолдарын біледі; Ұлттық терминдерімізді қалыптастыру барысында, оны зерделеп зерттеу арқылы ғана қазақ тілін ғылым тілі ретінде қалыптастыра алатынын түсінеді; Терминдердің түрлі тәсілдер арқылы жасалуын талдап көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті (1900-1940)
    Несиелер: 5

    ХХ ғасыр басындағы әдеби процестің, әдебиет пен тілдің тарихы әрі теориялық мәселелері зерделеніп, әдебиеттанудың қалыптасып дамуы сараланады. ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің өркендеуіне негіз болған қоғамдық-санаткерлік, көсемсөздік міндеттердің нәтижелері салыстырмалы талдау арқылы түсіндіріледі. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдері, ақын-жазушылардың шығармашылығы меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тілдік қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - тілдік қатынастың рөлі мен мағынасы, тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін, оның әдебиет пен мәдениеттің келешектегі дамуына дүние танымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерінің құрылуына әсер етуін анықтау. Курс нәтижесінде студенттер: - тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін; - дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерді ескеру, - концептілік талдауларды тереңірек ұғыну; - қатысымдық тұлғаларды тани білу қабілеттерін игеріп шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 6

    «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» курсы білім алушыларға қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі саласының қалыптасуы мен дамуы, зерттелуі жайынан түсінік беріп, құрмалас сөйлемнің түрлерін, олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын көрсетеді, құрмалас сөйлемнің грамматикалық құрылысымен таныстырады және сөйлемнің актуалды мүшеленуін, суперсинтаксистік парадигмалар мен мәтін, оның негізгі ерекшеліктерін меңгертеді. Нәтижесінде студенттер әдеби тіл нормасына сай сөйлемдер түзіп, олардың қатысымдық қызмет атқарып отырғандығын түсінеді, білім алушылардың ауызша және жазбаша сауатты сөйлеу, жазу дағдылары жетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдеби редакциялау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - телевизия, радио, баспасөз бетіне жарияланатын журналисттік шығарманың мәтінімен жұмыс жасау кезіндегі редакторлық кәсіптің теориялық, практикалық әдіс-тәсілдерімен танысу. Студенттер пәнді оқи отырып мәтіннің формалық тұтастығын сақтай білу, стильдік, логикалық қателерден аулақ болу, оқырманның түйсігіне сай оқиғаны суреттей алу қабілеті мен журналистік кәсіби біліктілігін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдеби сынының тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста әдеби сынды әдебиет тарихының салалары, әдебиет теориясы сынды пәндермен тығыз байланыста оқыта отырып, студенттердің кәсіптік біліктілігін арттыру көзделеді. «Қазақ әдеби сынының тарихы» пәнінен студент-жастар қоғамдық, әлеуметтік, саяси, рухани т.б. өмір деректерінің ең бір қайшылықты, күрделі дәуірлерінен, қазақ әдеби сынының кәсіби тұрғыда қалыптасуы мен қазіргі жай-күйінен, сын жанрының теориялық негіздерінен жан-жақты мәлімет алып шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латын негізді қазақ графикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ жазуын латынграфикалы жаңа әліпбиге көшіру мақсатындағы тілтанымдық реформаның сәтті жүзеге асуы үйренушілердің жаңа әліпбимен жылдам жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру мақсатымен тығыз байланысты. Сондықтан ұсынылып отырған құрал мұндай алғашқы шаралардың тиімді жүзеге асырылуына, жаңа әліпби мен емле ережелерін қалың жұртшылыққа меңгертуге арналған курс тренерлерін дайындауға, жаңа жазу дағдыларын өз бетінше игеруге көмекші болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс әдебиетіне тарихи шолу жүргізіледі, әдеби шығарма жазу ерекшеліктеріне (көркем сурет, әдеби стиль, әдістеме), үздік үлгілі шығармаларға назар аударылады. Дәрістерге түсініктеме, әңгіме, сұрақтар мен жауаптар, сұрақтар, эксперименттер, статистика және т.б. кіреді. Студенттер орыс халық әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдерін, әдеби теория тұрғысынан орыс ақындары мен жазушыларының шығармаларының мазмұнын талдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Шетел әдебиетінің даму тарихын, әр кезеңдердегі әдебиеттің өркендеуіне үлес қосқан көрнекті өкілдердің, әдебиет қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығын жете таныстыру. Осы пәнді жүргізу барысында ақын-жазушылардың шетел әдебиеті классикасына енген шығармаларын студенттерге оқыту басты назарда ұсталады. Сол сияқты, шығармаларды мазмұндап қана қоймай, оны теориялық тұрғыдан жан-жақты талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдеби өлкетану
    Несиелер: 5

    «Әдеби өлкетану» пәні жергілікті ақын-жазушылардың әдеби-шығармашылық мұрасын айқындайды. Поэзиялық, прозалық, драмалық шығармалар осы пәнде сарапталады. Әдеби өлкетануды меңгеру елімізде жүріп жатқан «Рухани жаңғыру» бағдарламасының негізгі талаптарына сәйкес келеді. Білім алушылар жалпы қазақ әдебиетінің құрамдас бір бөлігі ретінде белгілі бір аймақтың, өлкенің әдеби шығармалары мазмұнымен танысу нәтижесінде рухани, мәдени өмір деректерімен танысады, қоғам дамуында орны бар белгілі адамдардың, өлкенің тарихи тұлғаларының көркем әдебиетте сомдалуымен, көркем шығарма арқауына айналған кейіпкерлер әлемімен танысуға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән көркем шығарма, ондағы тілдік құралдардың көркем мазмұнды бейнелеуге қатысын, көркем мәтінде қолданылған тілдік құралдардың мағынасын, мәнін, эстетикалық қызметін айқындауды мақсат етеді. Курсты оқу барысында студент мәтінді тілдік талдау әдістерін, мәтін талдаудың лингвистикалық категорияларын, көркем мәтінді лексикалық-стилистикалық тұрғыдан зерттеудің әдістерін, ондағы грамматикалық тұлғалардың қызметін, бейнелеуіш тәсілдердің тілдік табиғатын меңгеру арқылы лингвистикалық талдаудың жолдарын, практикасын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтінтану
    Несиелер: 5

    Текстологияның ғылым ретіндегі негізгі аспектілері, оның дамуының маңызды кезеңдері, негізгі категориялары мен ұғымдары, мәтінді зерттеу әдістері, мәтінді жариялау техникасы туралы түсінік беру. Мәтінді филологиялық оқу және сыни талдау ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Әр заман мен халықтардың әдеби ескерткіштерін зерттеудегі мәтін тарихының маңыздылығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курста түркі халықтары әдебиеті тарихының кезеңдері, қалыптасуы, әлем әдебиетіндегі алатын орны меңгертіледі. Студенттер пәнді оқу барысында ақын-жазушылардың шығармаларын кеңінен қарастыра отырып, өз ойларын қорытып айтуға, белсенді ойлауға, алған білімдерін жетілдіруге, ғылыми көзқарастарын кеңейтуге, іздене білуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиеті (1941-1990)
    Несиелер: 5

    Бұл курста 1941-1990 жылдардағы қазақ әдебиетіндегі әдеби ахуал, поэзия, проза, драма, әдеби сын, көркем аударма және белгілі қаламгерлердің шығармалары, оқу-ағарту, мәдениет саласының түрлі мәселелеріне арналған еңбектері жан-жақты талданылады. Студенттер 1941-1990 жылдардағы қазақ әдебиетінің көркемдік дамуын айқындап, көркем шығармаларды талдай, әдебиетті қоғамдық ой-санамен қабаттастыра зерделей алады, олардың әлеуметтік көзқарастары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орхон-Енисей жазбаларының тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-Орхон, Енисей жазу тілі, ежелгі түркілер мен қазақтардың таным ортақтығының тілдік бейнесін анықтау. Модельдер негізінде дыбыстық бірегейліктің фоно-семантикалық аспектілерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 3

    Жалпы тіл білімі пәні студенттерді теориялық лингвистиканың ең негізгі, өзекті мәселелерімен таныстырады. Оларға жалпы тіл білімі ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, негізгі бағыт-бағдарынан, ғылым алдында тұрған басты мәселелерінен жүйелі білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 3

    Курста қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, стилистиканың негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлері қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тесті, деңгейлік тапсырмалар жүргізу, стилистикалық талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студенттерге қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлерін білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-тіл теориясының негізгі түсініктері мен терминдерін және оның негізгі теориялық мәселелерін оқыту. Курсты оқу барысында студенттер нормативті және жиі кездесетін фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстар енгізілген жаттығу жұмыстарын, А1, А2, В1, В2, С1 деңгейлерінде қарастырылатын тыңдалым, айтылым, лексико-грамматикалық жаттығулар мен жағдаяттар негіздерін практикалық түрде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінді түзету
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты-мәтінді түзету туралы мәліметтер негізінде студенттерде корректорлық түзетудің түрлері мен принциптері туралы білімді ұғындыру және корректорлық түзетудің бастапқы біліктері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті (1991 ж. кейінгі кезең)
    Несиелер: 3

    Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті пәні ХХ ғасырдың 90-жылдарынан бастап қазақ әдебиетін тереңдеп оқып үйренуді, осы дәуірдегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, көркемдік мәселесін жан-жақты, ғылыми негізде меңгертеді. Студенттер шығармалардың басты идеялық бағыты, тақырыптық, мазмұндық мақсатын саралай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ономастика теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге ономастикалық ғылым туралы теориялық білімді, ономастиканың қалыптасуы мен даму тарихы, зерттеу аспектілері мен әдістерін меңгертуге, ономастиканың өзегі болып табылатын антропоним, топоним, космонимдермен қатар шектік өрістегі онимдердің ерекшелігін ашып көрсетуге, жалқы есімдерді разрядтарға және кластарға топтастыру ерекшеліктерін, жалкы есімдердің сөзжасамдық мүмкіндіктерін, кұрылымдық-семантикалық ерекшелігін айқындауға, жалқы есімдерге тән кызметті анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Драма поэтикасы
    Несиелер: 5

    Драма поэтикасы пәнінде драмадағы көркемдік тәсілдердің жасалу жолдарын, мәні мен мағынасы, драмалық түрге бөлу шарттылықтары оқытылады. Студенттер драма жанрының дамуын әдебиет тарихымен бірлікте талдаудың ғылыми принциптерін игеруді, драма жанрын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, олардың сыншы ғалымдардың еңбектерінде қолданылу ерекшелігін оқып, білуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін лингвистикасы
    Несиелер: 6

    "Мәтін лингвистикасы" курсы студенттердің тіл жүйесі туралы білімін жаңа объектіні оқу саласына қосу, тілдік бірліктердің иерархиясын-мәтінге айналдыру арқылы кеңейтуді мақсат етеді. Курс мәтіндік проблематиканың даму тарихымен және осы ғылыми бағыттағы қазіргі кезеңдегі мәтін лингвистикасының негізгі жетістіктерімен танысуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі заманғы әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиет түрлері мен жанрларының жіктелуі, арнайы терминологиямен танысу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ сатирасы
    Несиелер: 3

    Пәнде қазіргі сатираның қоғамдық мәні мен кеңестік сатирадан айырмашылығы оқытылады. Студенттер сатираның мысал, эпиграмма, памфлет, фельетон, пародия, шарж, карикатура, анекдот сияқты жанрларын меңгереді, драматургиядағы сатиралық шығармаларды, көркем прозадағы сатиралық әңгіме, повесть, романдарды талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 3

    «Қазақ әдеби тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - әдеби тілге тән негізгі белгілер мен нормаларды, әдеби тілдің тарихи кезеңдерде қалыптасу, даму дәрежесі мен оның стильдік тармақтарын меңгерту. Пәнді меңгеру барысында білім алушыларда әдеби тіл ұғымы, сипаты, оның арналары, нормалары, қоғамдық қызметі, әдеби тілдің функционалдық стильдермен арақатынасы жөнінде білім және әдеби тілдің ерекшеліктеріне талдау жасай білу, коммуникативтік, әдеби тіл нормасына сай сөйлеу, әдеби тілдің стильдеріне сай тілдесім т.б. дағдылар қалыптасады. Пәнді оқытуда креативті оқыту, витагендік, проблемалық, дамыта оқыту т.б. оқыту технологиялары пайдаланылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән когнитивті лингвистиканың зерттеу нысаны, міндеттері жайлы мағұлмат беріп, когнитивтік лингвистикаға тән категориялар, ғылым ретінде танылуы, оның ғылымдар арасында алатын орны, басқа ғылым салаларымен байланысы, оның зерттеу әдістері жайлы түсініктерін қалыптастыра отырып, студенттерді тілдің танымдық рөлін тануға, көркем шығарма тіліне концептуалдық талдау жасауға дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі теориялық түсініктерін қолданады

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық сандық технологияларды, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады

  • Код ON6

    Қазақ тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгереді

  • Код ON9

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін пайдалана отырып, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімдерін қолданады

  • Код ON8

    Зерттеу саласындағы білімдер мен түсініктерді, оның ішінде лингвистика мен әдебиеттегі ең озық білім элементтерін, инновациялық сипаттағы жүйелік білімін қолданады

  • Код ON10

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және академиялық жазбаша сөйлеу дағдыларын қолданады

  • Код ON7

    Экономикалық, құқықтық білім , қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуы негіздерін, төтенше жағдайларда сақтану, адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолданады

  • Код ON4

    Іс қағаздармен жұмыс істеу, баспа өнімін түзету, редакциялау дағдыларын игереді

  • Код ON5

    Қазақ тілінің тарихы мен теориясы, көркем әдебиет аясындағы коммуникация теориясы, филологиялық сараптама және мәтін интерпретациясының негізгі нұсқаулығы мен концепцияларын пайдаланады

  • Код ON3

    Қазақ және әлем әдебиетіндегі көркем шығармалардың мазмұнын талдайды

Top