Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01802 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағдар беру негіздері
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби дамудың негізгі заңдылықтары мен кәсіби өзін-өзі анықтау, кәсіби таңдау субъектілері, еңбек қызметі салалары, кәсіптер мен мансап туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде тиімді әлеуметтік-педагогикалық технологияларды таңдау негізінде кәсіби өзін-өзі анықтау тұрғысынан мектеп оқушыларымен жұмысты ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі әлеуметтік педагогтің практикалық жұмысы
    Несиелер: 3

    Пән мектептегі әлеуметтік педагогтың жұмыс әдістемесімен танысу мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде көп балалы, аз қамтылған, проблемалық отбасылармен, мүгедек балалардың отбасыларымен, балалар және жастар ұйымдарымен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән балалар психологиясының дамуының әртүрлі жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, әр түрлі іс-әрекеттерді, жеке тұлғаны қалыптастыратын психикалық формалар мен мінез-құлықты, баламен жұмыс барысында анықталған заңдылықтарды ескеру туралы ғылыми идеяларды игеру мақсатында оқытылады. Пән адам жасына байланысты құбылыстар мен процестердің негізгі заңдылықтары туралы білімді қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың негіздері
    Несиелер: 6

    Пән әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерін, әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларын, әлеуметтік педагогтың әлеуметтік мәдениетінің негіздерін ашу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде үнемі жеке кәсіби өзін-өзі жетілдіру және әлеуметтік жұмыстың жалпы технологиясын дамыту қажеттілігі дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагогикалық қызмет
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетінің теориясы мен практикасы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу, білім беру мекемелерінде көмек көрсету дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика тарихы
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми білімнің саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыты ретінде арнайы педагогиканың негізгі ұғымдарын дамыту мақсатында зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде оқытудың мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың санаттарымен түзету-тәрбие жұмысының бағыттарын сипаттау біліктері, арнайы мекемелердің әртүрлі типтеріндегі білім беру жүйесін салыстыру және талдау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сипаттамасын жасау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде әлеуметтік педагогиканың әлемдік және отандық тарихындағы педагогикалық ойдың дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда тарихи-педагогикалық білімді және әлеуметтік педагогиканың даму заңдылықтары мен мәнін зерттеу әдістерін игеру арқылы аналитикалық дағдылар, зерттеу қызметіне қызығушылық, кәсіби құзыреттілік қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандарға практикалық іс-әрекетте қажетті әлеуметтік-педагогикалық білімнің ғылыми-әдіснамалық негізін ашады, әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың әдістемелік негіздеріне талдау жасайды, теориялық мәліметтер, практикалық іс-әрекеттегі қажетті кеңестер, қолданылатын әдістер, оларды өңдеу негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің негізін, әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру теориясы мен практикасының негіздерін және нормативтік-құқықтық құжаттарды, қорытындылау кезінде жүйелі ойлау мен сыни көзқарасқа негізделген білімді практикада қолдануды, жанжалды жағдайларда проблемаларды шешудің шығармашылығын бағалауды, пәнаралық білімді интеграциялауды, ақпараттық мәдениетті көрсетуді, кәсіби мәселелерді шешу жолдарын талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Пән әдіснамалық тәсілдің негізгі ұғымдары мен психологиялық-педагогикалық диагностика принциптерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде білім алушы мен топтың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасау негіздері, әдістемелерді, тестілерді, проективтік және интерактивті техникаларды түсіндіру, кәсіби-этикалық талаптар, психодиагностиканың қағидаттары мен функцияларын сипаттау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жастармен әлеуметтік педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 6

    Пән болашақ әлеуметтік педагогтарды жастардың әлеуметтік-демографиялық, әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерімен, оның әртүрлі топтарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негізгі принциптерімен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде жастардың әртүрлі санаттарымен жастар ортасында жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар қалыптастырылады; жастарды әлеуметтік қорғау проблемалары бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық, нормативтік актілерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің кәсіби қызметінің әлеуметтік-педагогикалық компонентін жүзеге асыру үшін қоғамның әлеуметтік мәселелерінің педагогикалық аспектілерін игеру мақсатында оқытылады. Пән кәсіптік қызметтің ерекшеліктері, функциялары, әлеуметтік рөлдері, әлеуметтік педагогтың этикалық нормалары мен құндылықтары, құқықтары, әлеуметтік педагогтың практикалық қызметі мен мамандануы туралы мәселелерді зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы ұйымдарда әлеуметтік педагогтің жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пән арнайы ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесінің теориялық негіздерін, әлеуметтік-психологиялық қызмет көрсетудің әдіснамалық негіздерін, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістемелерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда арнайы ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыста жаңа технологияларды қолдану біліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұнын ашады, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен технологияларын қолдану біліктері мен практикалық дағдылары, отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негіздері мен бағыттары, ата-аналарға кеңес беру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Пенитенциарлық педагогика
    Несиелер: 4

    Пән әдістер жүйесінде психологиялық-педагогикалық әсердің өзара байланысы мен өзара тәуелділігін анықтауды қарастырады; тәрбиеленушілерге әсер ететін тиімді әлеуметтік-педагогикалық-психологиялық әдістерді, нысандарды, техникаларды, құралдарды қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде кәсіби міндеттерді шешу жолдарын айқындау, әлеуметтік-психологиялық кеңес беру кезінде диагностикалық, түзету технологияларын қолдану, тренинг өткізу, әлеуметтік, педагогикалық, құқықтық қағидаларға негізделе отырып, пенитенциарлық мекеме тәрбиеленушілерінің мінез-құлқын түзету дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің методологиясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негізін игеру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер заманауи зерттеу әдістерді меңгереді және оларды кәсіби тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік психологияның даму тарихы туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік психологияның өзекті мәселелерімен танысу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің теориялық білімі мен практикасын қолданады, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістері туралы теориялық және практикалық білімді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Девиантология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің тұлға мінез-құлқындағы ауытқу проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі топтармен алдын-алу жұмыстарының стратегиялары мен тактикаларын сипаттайды, девиантты мінез-құлық түрлерін ажыратады, девиантты жағдайды талдау әдістерінің алгоритмін құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән отбасы педагогикасы мен отбасылық тәрбие саласындағы теориялық білімді, білім беру мекемелері мен отбасының бала тұлғасын тәрбиелеу мен дамытудағы өзара әрекеттесуінің заманауи тәсілдерін ашу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер отбасына әлеуметтік қызмет көрсетуді үйренеді, ерлі-зайыптылар мен бала тәрбиесіне қатысты туыстар арасындағы бірқатар жанжалды жағдайларды болжау және шешу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 5

    Пән ҚР-да бала мен отбасын әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың теориялық негіздері мен практикасын, студенттерді бала мен отбасын әлеуметтік қорғау мәселелерін шешудегі мемлекет саясатын айқындайтын негізгі құжаттармен, әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттары мен технологияларымен таныстыруды қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар әлеуметтік қызмет көрсету және әлеуметтік қолдау шаралары, бала мен отбасын қорғау саласында құқықтық білім негіздерін пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Пән кикілжіңдер туралы білімді қалыптастыру, кикілжіңді шешу әдістерін таңдау, жағдайын, себептерін, құрылымын, жіктелуін, кикілжің жағдайындағы мінез-құлық стилін болжау мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде кикілжің табиғаты, даму кезеңдері, оларды шешу тәсілдері, кикілжіңді тиімді шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдылары туралы теориялық білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арттерапия
    Несиелер: 5

    Пән ауытқушылық мінез-құлқы бар балалардың дамуында арт-терапияны, арт-технологияны қолдану туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда терапияның басқа түрлерінің нәтижелерін талдау, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес арт-терапия түрлерін қолдану дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дарынды балалармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде бала дарындылығының табиғаты, механизмдері, құрылымы, дарындылық өлшемдері, қалыптасуы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогика және балалар дарындылығы теориясымен, дарынды балалармен жұмыс істеу әдістерімен танысады және білім беру жүйесінде дарынды балалармен жұмыстың стратегиялық бағыттары, дарынды балалар мен жасөспірімдерді психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімдері қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психокоррекция негіздері
    Несиелер: 5

    Пән психокоррекция саласындағы практикалық қызметтің ғылыми негіздерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда түзету жұмыстарының әдістерін жеке және топтық түрде қолдану, психологиялық қорытынды негізінде және нақты баланың жас және зияткерлік даму мүмкіндіктеріне сәйкес түзету жұмыстарының жоспарын жасау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
    Несиелер: 6

    Пән оқытудың ақпараттық, қашықтықтан оқыту технологиялары, әдістері мен принциптері, әлеуметтік педагогтың практикалық кәсіби қызметіндегі жұмыс технологиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда әлеуметтік-педагогикалық процесті ұйымдастыру біліктері, оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыру бойынша білімдері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық анимация
    Несиелер: 5

    Пән адам мен қоғамды қалыптастырудың өзекті мәселелерін, білім беру мекемелерінде оқушылар ұжымының бос уақытын ұйымдастыруда педагогикалық анимацияны қолдануды қарастырады. Студенттер танымдық, шығармашылық қабілеттерін меңгере отырып, кәсіби міндеттерді шешу жолдарын, оқушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды қолдануды талдайды, командада жұмыс істеу, ақпараттық мәдениетті көрсету дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақытты ұйымдастыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән балалар мен ата-аналардың бос уақытын ұйымдастыруды, отбасылық демалыстың негізгі модельдері мен технологияларын, отбасылық бейіндегі балалар үйлерінде бос уақытты ұйымдастыруды, балалар мен ата-аналардың белсенді демалысын ұйымдастыру мәселелері бойынша білімдерін кеңейту мен жүйелеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топтық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 4

    Пән командалық жұмыс пен топтық өзара іс-қимылды үйлестіруді арттыратын технологиялардың ерекшеліктерін қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде топтық жұмысты талдау, топтық жаттығуларды жүргізу барысында тәжірибе алмасу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі мен технологиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән әлеуметтік педагог қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерін, балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу мазмұны мен жүйесін анықтау мәселелерін, әлеуметтік көмекке және қорғауға мұқтаж әлеуметтік топтармен және жеке тұлғалармен жұмыс істеу, бос уақытты, қайырымдылықты ұйымдастыру, ұйымдастыру-басқару, зерттеу-талдау және ғылыми-педагогикалық қызметті қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық тренинг
    Несиелер: 4

    Пән әлеуметтік-педагогикалық тренингті ұйымдастыру мен өткізуді меңгерумен байланысты теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қарастырады. Пәнді игеру нәтижесінде балалар мен жасөспірімдердің жеке өсуіне, олардың үйлесімді дамуына бағытталған педагогикалық және әлеуметтік технологияларды іске асыру қабілетін қалыптастыру үшін оқу тобында тренинг сабақтарын әзірлеу және өткізу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі туралы түсініктерді қарастырады. Пәнді игеру нәтижесінде оқу-зерттеу жобаларын жүргізуде практикалық дағдылар, алынған нәтижелерді талдау және ұсынымдар әзірлеу қабілеті, оқу-зерттеу жұмыстарының білім және дағдылары, ақыл-ой еңбегі мәдениетінің негіздері, оқу-зерттеу жұмыстарын, зерттеу жобаларын жүргізуге дайындық қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс бойынша әлемдік тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің қазіргі әлемдегі білімнің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығы, әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практиканың заманауи тәсілдері мен технологиялары, болашақ педагогикалық қызметке кәсіби-педагогикалық бағыт туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс бойынша әлемдік тәжірибені қолдану біліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Пән этнопедагогиканың негізгі ұғымдары мен бөлімдерін, әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамытудың объективті байланыстарын ашады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер педагогикалық дәстүрлерге салыстырмалы талдау жасайды, педагогикалық тәжірибені жинақтайды, ұлттық-психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, балаларды тәрбиелеудің әдістері мен құралдарының тізімін жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы саласындағы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде әлеуметтік педагогика саласындағы зерттеулер мен білім беруде алынған білім, қабілеттер, әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау және жоспарлау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патриотизм және жаһандық құзыреттіліктер
    Несиелер: 3

    Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде талдау, рефлексия, аргументация және коллаборация, оқиғаларды өз бетінше және бірлесіп зерделеу және көрсету, маңызды мәселелерді қарау және әртүрлі мәдени перспективаларды ескере отырып, осы көзқарастар (перспективалар) арасындағы байланысты түсіндіру, қолда бар ақпаратты сыни бағалау және өз пікірін дәлелдеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда Қазақстан Республикасының әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесін игеру арқылы педагогикалық қызметтің кәсіби-педагогикалық бағытын қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практиканың заманауи тәсілдері мен технологияларын зерделеу және әлеуметтік-педагогикалық жұмыс бойынша тәжірибені пайдалану мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді анықтауға, зерттеуге және талдауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    Пән білім беру процесінің субъектілерін, білім беру қызметі субъектілерінің жас ерекшеліктерін, оқытудың мотивациясы мен нысандарын, педагогикалық қызметтің мазмұнын, педагогикалық, психологиялық қорытындыларды, жүйелі ойлау, шығармашылық қабілеттер және кәсіби міндеттерді шешу негізінде білімді практикалық қолдануды, ақпараттық мәдениетті көрсетуді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде педагогика саласында оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік, кәсіби құндылықтар қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді мінез-құлқындағы ауытқулары бар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге дайындау және оларды тиімді оқыту мен тәрбиелеу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде аномалды балалардың әртүрлі топтарымен психодиагностикалық жұмыс жасау, педагогикалық өзара әрекеттесуді, аномалды баланың жеке даму карталарын құру дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі салыстырмалы педагогикалық ғылымның теориялық негізін қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер салыстырмалы талдау әдістерін қолдануды үйренеді және ғылыми зерттеулер туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 6

    Пән арнайы педагогика мен арнайы психологияның негізгі ұғымдарын ғылыми білімнің саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыттары ретінде қарастырады. Пәнді игеру нәтижесінде оқытудың мазмұнын сипаттау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасау біліктері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың санаттарымен түзету-тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім, арнайы мекемелердің әртүрлі типтеріндегі білім беру жүйесін салыстыру және талдау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті оқыту туралы негізгі ұғымдарды, инклюзивті оқытудың мәнін, оның қалыптасу теориясы мен практикасын қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер білім беру мекемелерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыстың технологиясы мен негіздерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтің ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, балалармен жұмыс жасау технологиялары, әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде қоғамға сәтті интеграцияны қамтамасыз ететін кешенді көмек көрсету біліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білім беру ұйымдарында әлеуметтік педагогика саласындағы білімді жүйелеуге қабілетті

  • Код ON2

    Әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды анықтау мен шешуде зерттеу дағдыларын қолдануға қабілетті

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық, әдіснамалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіруге, білім беру мен оқытудың заманауи тенденцияларын қолдануға қабілетті

  • Код ON4

    Әлеуметтік педагогикалық және ғылыми-педагогикалық қызметте балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу мазмұны мен жүйесін анықтауға, әлеуметтік көмекке және қорғауға мұқтаж әлеуметтік топтармен және жеке тұлғалармен жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON5

    Кәсіби міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін коммуникативті қабілеттерін қолдана алады

  • Код ON6

    Кәсіби жағдайларды бағалауға және алған білім, білік, дағды негізінде шешім қабылдауға, алған дағдыларын кәсіби қызметте қолдануға қабілетті

  • Код ON7

    Отбасына, ерекше білімді қажет ететін балаларға және олардың ата-аналарына/заңды өкілдеріне әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсетеді

  • Код ON8

    Педагогикалық қызмет аясында әлеуметтік, әдістемелік, заңнамалық-құқықтық, педагогикалық-психологиялық білімнің теориялық негіздерін қолдана отырып кәсіби қызметті сапалы ұйымдастыруға қабілетті

Top