Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11117 Мәдени-тынығу қызметі: бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты тынығуды ұйымдастыру және қызмет көрсету саласында инновациялық технологияларды меңгерген жоғары білікті бакалавр – кадрларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл техникасы
Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері
Мәнерлі пластика
Ритмика
Сахна тілі
Хореография
Би өнері
Ойын технологиясы
Актер өнерінің тренингі
-
2 Оқу жылы
Сценарий жазу технологиясы
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Өнер тарихы
Бұқаралық бос уақытты ұйымдастыру әдіснамасы
Музыкалық сауаттылық
Музыкалық аспап
Сахна шеберлігі
Эстрадалық өнер
Дауыс қою
Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясы
-
3 Оқу жылы
Шығармашылық ұжымдағы композиция және режиссура
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Педагог-ұйымдастырушының шығармашылық ұжымда жұмыс әдісі
Бос уақыт жас ерекшелік педагогикасы
Бос уақыт тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мәдени-тынығу қызметінің методикалық нұсқаулығының технологиясы
Бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру 1
Концерттік бағдарламаны ұйымдастыру
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Педагог-ұйымдастырушының имиджі
Бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы
Бұқаралық көркемдік бос уақытты ұйымдастыру 2
Мәдени-тынығу қызмет саласындағы менеджмент, маркетинг
Тұлғааралық қарым-қатынас технологиясы және инклюзия
-
4 Оқу жылы
Костюм және гримм тарихы
Сахналық костюм және визаж
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Балалар мерекесін ұйымдастыру
Көркемөнер ұжымындағы оқу-тәрбие жұмысы
Балалар және жасөспірімдермен жұмыс
Мәдени-тынығу саласындағы инновациялық технологиялар
Мәдени-тынығу қызметіндегі ұлттық өнер
Шоу бағдарламаларды ұйымдастыру технологиясы
Шетелдерде бос уақытты ұйымдастыру
Балалар мен жастардың бос уақытын оқыту және педагогикасы
Клуб жұмысының технологиясы
Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру
Мәдени-тынығу бағдарламасы жанр және түрі бойынша технологиясы
Клуб мекемелері қызметкерлердің қызметінің әдістемесі
Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы және әдістемесі
Клуб жұмысының ұйымдастыру әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
- Өнер тарихының, мәдени-тынығу жұмысының даму және қалыптасу тарихының кезеңдерін сипаттау, композиция және бұқаралық жұмыс түрлері мен көркем шығармашылықты, музыкалық стильдер мен жанрларды ұйымдастыру, әдістемелік басшылық жүйесі, бос уақыттың инновациялық технологиялары, сценарий әзірлеу мен режиссуралық дағдыларын меңгеру.
- Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық, инклюзиялық білім беру әдістемелерін пайдалана отырып, мектептен тыс мекемелердің жұмысын, коммуникативтік қарым-қатынасты, заманауи менеджментті ұйымдастыру, ұжымдардың репертуары мен сөз сөйлеуін қалыптастыру, мәдениет мекемелерінде мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Бос уақытты ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын, әдістерін, принциптерін, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру. Кәсіби қызметте бос уақытты өткізудің әртүрлі нысандарын пайдалана білу, мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу және тәрбие жұмысында жинақталған тәжірибені талдау; әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және қою.
- Модуль пәндері бойынша мәнерлілікті, хореография мен мәнерлі пластиканы құралдарын пайдалана білу, ұлттық дәстүрлермен байланысты, балалар мерекелерінің сценарийін әзірлеу және ұйымдастыру, сахналық іс-әрекетте бейненің сипатын пластикада іске асыру, шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік-орындаушылық жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Сахналық шеберліктің, шешендік өнер мен көркем сөз теориясының, музыкалық сауаттылық пен сценарий шеберлігінің, визаж түрлері мен әдістерінің негіздерін қолдану, сондай-ақ кәсіби қызметте шешендік техниканы қолдану, сахналық костюм нысандарының дамуына талдау жасау, сөйлеу техникасы, музыкалық аспапта ойнау дағдыларын меңгеру.
- Ойынның сценарий-режиссерлік тәрбие мүмкіндіктерінің түрлері мен жанрларын, эстрадалық ансамбльдік орындаудың ерекшеліктерін, шоу-бағдарламаны іске асыруды ескере отырып, композициялар мен режиссуралар жасау, идеялық және эмоционалдық әсер ету құралдарын пайдалану, бағдарламаның сценарийлерін құрастыру және әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру, мәдени-демалыс іс-шараларының практикалық қызметін өз бетінше талдау дағдыларын меңгеру.