Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11117 Мәдени-тынығу қызметі: бос уақытты ұйымдастыру және педагогикасы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
  • Өнер тарихының, мәдени-тынығу жұмысының даму және қалыптасу тарихының кезеңдерін сипаттау, композиция және бұқаралық жұмыс түрлері мен көркем шығармашылықты, музыкалық стильдер мен жанрларды ұйымдастыру, әдістемелік басшылық жүйесі, бос уақыттың инновациялық технологиялары, сценарий әзірлеу мен режиссуралық дағдыларын меңгеру.
  • Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық, инклюзиялық білім беру әдістемелерін пайдалана отырып, мектептен тыс мекемелердің жұмысын, коммуникативтік қарым-қатынасты, заманауи менеджментті ұйымдастыру, ұжымдардың репертуары мен сөз сөйлеуін қалыптастыру, мәдениет мекемелерінде мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • Бос уақытты ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын, әдістерін, принциптерін, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру. Кәсіби қызметте бос уақытты өткізудің әртүрлі нысандарын пайдалана білу, мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу және тәрбие жұмысында жинақталған тәжірибені талдау; әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және қою.
  • Модуль пәндері бойынша мәнерлілікті, хореография мен мәнерлі пластиканы құралдарын пайдалана білу, ұлттық дәстүрлермен байланысты, балалар мерекелерінің сценарийін әзірлеу және ұйымдастыру, сахналық іс-әрекетте бейненің сипатын пластикада іске асыру, шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік-орындаушылық жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • Сахналық шеберліктің, шешендік өнер мен көркем сөз теориясының, музыкалық сауаттылық пен сценарий шеберлігінің, визаж түрлері мен әдістерінің негіздерін қолдану, сондай-ақ кәсіби қызметте шешендік техниканы қолдану, сахналық костюм нысандарының дамуына талдау жасау, сөйлеу техникасы, музыкалық аспапта ойнау дағдыларын меңгеру.
  • Ойынның сценарий-режиссерлік тәрбие мүмкіндіктерінің түрлері мен жанрларын, эстрадалық ансамбльдік орындаудың ерекшеліктерін, шоу-бағдарламаны іске асыруды ескере отырып, композициялар мен режиссуралар жасау, идеялық және эмоционалдық әсер ету құралдарын пайдалану, бағдарламаның сценарийлерін құрастыру және әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру, мәдени-демалыс іс-шараларының практикалық қызметін өз бетінше талдау дағдыларын меңгеру.
Top