Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02208 Археология, этнология және антропология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бакалаврларда қажетті ақпаратты іздестіруді, оның дұрыстығын талдау мен тексеруді жүзеге асыруға және далалық археологиялық және этнографиялық зерттеулерді, сараптамалық, жобалық қызметті іске асыруда және осы ғылым саласында пайдалануға мүмкіндік беретін базалық білімді (және ұсыныстарды), түйінді құзыреттерді, практикалық (кәсіби) іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Кәсіби деңгейде археология, этнология және антропология бакалавр дәрежесінде маман дайындауда теориялық тұрғыда адамзат тарихының даму кезеңдері мен адам баласының өмір тұрмысы және шаруашылығына қатысты, адам баласының қалдырған материалдық тұрмыс бұйымдарын және еңбек құралдары арқылы нақты деректер негізінде пайым жасауға негізделген.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B134 Археология және этнология
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 7

    Курстың негізгі мақсаты - Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеу. Курстың мазмұны палеолит, мезолит, неолит және энеолит дәуірлерін қамтиды. Адамның шығу тегі (антропогенез) гипотезаларына; саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуына, табиғи жағдайларға, экономика мен тұрмысқа, тас құралдарымен қатар мыс құралдарының пайда болуына, сондай-ақ қола дәуіріндегі Қазақстан аумағындағы әлеуметтік қатынастарға ерекше көңіл бөлінеді. Студент Қазақстанның ежелгі тарихы туралы іргелі білімдерін көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: археология және этнология саласындағы негізгі білімді қалыптастыру. Міндеттері: археология мен этнологияның тарихи пәндер жүйесіндегі негізгі ғылым ретіндегі маңызын ашу; археологиялық ескерткіш, археологиялық мұра, археологиялық кезеңдестіру, этнос, этнологиялық мектептер, антропология ұғымдарын қарастыру; Қазақстанның негізгі археологиялық мәдениеттерін зерделеу; өткенге құндылық қатынасына байланысты мәселелер бойынша өз ұстанымын білдіруге және негіздеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік діндер тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың міндеттері: студентті діни ілімдер әлемінде бағдарлауға үйрету, негізгі діни конфессиялардың дүниетанымдық жүйелерінің айырмашылығын түсіну, діни дәстүрлердің трансформациялану заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Жаңа және Жаңа заманның батыс және шығыс қоғамдарының модернизациясы жағдайында қазіргі әлемдегі діни дәстүрлер мен секталардың шығу тегі мен дамуын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ халқының мәдени генезисі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты Еуразия халықтарының дәстүрлі мәдениеті контексінде қазақ халқының дәстүрлі мәдениетінің эволюциясы мен динамикасын зерттеу болып табылады. Білім алушылар Еуразия даласында мәдениеттің пайда болуы мен қалыптасу, адамның өндірістік қызметін дамыту процесімен танысады. Пәнді оқу барысында білім алушылар мәдениет түрлерін түсіне алады, қазақтардың этникалық мәдениетін зерттеу бойынша зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Сөйлеу мәдениеті» курсының мақсаты - бұл дұрыс сөйлеу және жазу, сондай-ақ қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сәйкес сөздер мен сөздерді қолдана білу. Сөйлеу мәдениетінің басты критерийлері – дұрыс және коммуникативтік мақсаттылық, сондай-ақ дәлдік, қисындық, айқындық және қол жетімділік, тазалық, мәнерлілік, әртүрлілік, эстетикалілік, орындылық. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерінің дағдыларын меңгеру сөйлеу қарым-қатынасының тиімділігін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандық дәстүрлі қоғамның этноәлеуметтік құрылымы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазақ қоғамындағы этноәлеуметтік топтардың (Төре, қожа, билер мен батырлар) ерекшеліктерін зерттеу Білім алушылар XV-XVII ғғ. қазақтардың дәстүрлі қоғамдық құрылымымен, сонда-ақ қазақ қоғамындағы ақ сүйек және қара сүйек атауларымен және осы топтарды ерекшелейтін белгілерді анықтай алады. Сондай-ақ, білім алушылар қазақ халқындағы әлеуметтік негізгі топтарды тани алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының демографиялық жүйесі мен таралуы
    Несиелер: 6

    Білім алушылар Қазақстан халқының демографиялық құрылымы туралы білімін тереңдетіп, қазақтардың аймақтар бойынша орналасуын және олардың ХҮІІІ-ХХ ғғ. басындағы статистикасы мен динамикасымен танысады. Студенттер қазақтардың демографиялық құрылымы мен қоныстануы, Қазақстандағы этнография ғылымның даму тарихы туралы білімдерін қолдана отырып, мәдени-әлеуметтік институттардың өзгеру ерекшеліктерін және адамзаттың шығу тегі мен эволюциясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Студент жастардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән - студенттерге ұлттық заң салалары туралы қажетті жалпы идеяларды беру, Қазақстан Республикасының заңнамасының негізгі нормаларына, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және өзге де нормативтік құқықтық актілермен танысуға итермелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақтардың щаруашылығының тарихи түрлері
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында білім алушылар қазақ халқының дәстүрлі шаруашылығының тарихымен бірге бағытты түрде қазақ халқының этникалық тарихын материалдық мәдениет үлгілері арқылы: қоныстар, тұрақтар, шаруашылық құрылыстар, көне тұрғындардың киімдері мен тамақтану тәртібі және әдет-ғұрып салт-санасымен терең таныс болады. Сонымен бірге курсты оқу арқылы табиғи факторға негізделген шаруашылық өмір дағдысын жете түсінуге мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы ислам: дәстүрлер мен заманауи үрдістер.
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентті діни ілімдер әлемінде шарлауға, ислам дінінің дүниетанымдық жүйесін түсінуге, олардың діни дәстүрлердің трансформациясының заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыруға, діни дәстүрлерді түсінуге, діни ілімдер әлемінде бағдарлауға үйретуге арналған ғылыми және академиялық пән болып табылады. Қазақстандағы исламның діни дәстүрлерінің пайда болуы мен дамуы. Исламның әртүрлі аймақтық формалары, оның әртүрлі халықтар арасындағы ерекшеліктері үлкен идеологиялық құбылыстың ең маңызды аспектілері болып табылады, оның әсерінен халықтың адамгершілік негіздері, құндылықтар жүйесі, ұлттық болмысы, тарихи дәстүрлері қалыптасады. Пән студенттерді әртүрлі деңгейдегі оқу, ғылыми, ғылыми-зерттеу мекемелерінде кәсіби жұмысқа дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Археологиялық ескерткіштер туризм объектілері ретінде
    Несиелер: 5

    Археологиялық ескерткіштердің тарихи маңыздылығы мен құндылығы негізінде және Юнеско құрамына кірген ескерткіштер қатарында туризм объектісі ретінде осы пән арқылы білім алушы студенттер өз білімдерін жетілдіре алады. Қазақстан жерінде туризм объектісі ретінде сұранып тұрған археологиялық ескерткіштер жетерлік. Соның ішінде Республикалық маңызы бар ескерткіштерді осы пәннің негізгі объектісі ретінде қарастыруға болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адамзаттың тарихқа дейінгі эволюциясы
    Несиелер: 5

    Бұл тарихи пән, оның негізгі зерттеу нысаны – адамның шығу тегі, қоғамдық қатынастардың қалыптасуы, отбасының, діни нанымдардың, мәдениеттің пайда болуы, адамның шаруашылық қызметінің маңызды түрлері – ауыл шаруашылығы және мал шаруашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуразиядағы палеолит
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру аясында палеолит дәуіріндегі шаруашылық және мәдени бейімделу жүйелерін, өмір сүру кеңістігін ұйымдастыру және сол кездегі адамның күнделікті өмірінің психологиясы туралы тұтас көзқарасты дамытуға бағытталған. Алған білімдерін теориялық және практикалық тұрғыда қолдана білуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Неолит төңкеріс дәуіріндегі археологиялық мәдениеттер
    Несиелер: 5

    Ағылшын археологы Г.Чайлд "Неолиттік революция" ұғымын, оның мазмұны экономиканың өндірістік түрінің қалыптасу процесіне әсерін түсіндіру. Б.з.д. VII – V мыңжылдықтағы неолиттік дәуір ескерткіштерінің мәдениеттеріне байланысты түсінік қалыптастыру. Осы кезеңнің археологиялық ескерткіштері: кельтеминар, джейтун, Анау, Гиссарлық және трипольдық мәдениеттер ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру және меншіктеуші шаруашылықтың аяқталу дәуіріне сәйкестігі туралы сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Абсолютті мерзімдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге ежелгі және орта ғасырлардағы археологиялық ескерткіштер хронологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ археологиялық ескерткіштерді зерттеудегі хронологияның орны мен рөлін ұсыну және түсіндіру; студенттер абсолютті мерзімдеудің ерекшеліктері мен оның тарихтағы өзгерістерін анықтайды. Студенттерге археологиялық зерттеулерде абсолютті хронологияны қолданудың мамандандырылған әдістемесін үйрету; студенттерге классикалық тарих пен археологияның бөлігі ретінде ежелгі хронологиялық білім жүйесі негіздерін қалыптастыру; студенттерге ежелгі ескерткіштер мен мәдениеттердің тарихи және археологиялық кезеңделуін нақты объект ретінде ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орталық Еуразиядағы тас дәуірі
    Несиелер: 6

    Орталық Еуразияның тас дәуірі пәні тас дәуірі археологиясы саласындағы зерттеулердің қазіргі жағдайына өзіндік көзқарасты дамытуға, осы кезеңнің материалдық мәдениетін зерттеудің негізгі өзекті мәселелерін, адамдардың шығу тегі мен қоныстану мәселелерін көрсетуге бағытталған. Еуразия территориясының ежелгі популяциялары, сонымен қатар тас дәуірі археологиялық кешендерін зерттеудегі пәнаралық тәсілді қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Виртуалды 3D археологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді археологияда қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялармен, осы саладағы алдыңғы қатарлы жетістіктермен және ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданумен практикалық жұмысымен таныстыруға арналған. Пән студенттерге иллюстрациялық және аналитикалық электронды карталарды жасау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Археология және физикалық антропология теориясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - физикалық антропологияның бөлімдерінің бірі ретінде антропогенездің өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттері: ғылым жүйесіндегі антропология мен физикалық антропологияның орнын анықтау; Физикалық антропологияның ғылыми пән ретінде қалыптасу кезеңдерін қарастыру; антропогенездің негізгі заманауи теорияларын қарастыру; антропогенездің эволюциялық теориясының өзекті мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық Еуразиядағы ерте темір дәуірі
    Несиелер: 7

    Қола дәуірінен кейінгі көшпелі өркениеттің қалыптасуы себептерін түсіндіру. Қазақ даласынан архологиялық зерттеу жұмыстары нәтижесінде табылып жатқан «Алтын адам» сияқты ерекше жәдігерлерге толығырақ сипаттама беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуразияның қола дәуірі
    Несиелер: 7

    Қола дәуірінен кейінгі көшпелі өркениеттің қалыптасуы себептерін түсіндіру. Қазақ даласынан архологиялық зерттеу жұмыстары нәтижесінде табылып жатқан «Алтын адам» сияқты ерекше жәдігерлерге толығырақ сипаттама беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаһандану кезіндегі этникалық транцформациясы
    Несиелер: 6

    Зерттеу пәні қазіргі халықтар мен этникалық мәдениеттер. Пән қазіргі әлемде болып жатқан эволюциялық және трансформациялық этникалық процестерді, жаһандану жағдайында этникалық стереотиптердің трансформациясын зерттеуді қарастырады. Оны дамыту нәтижесінде студенттер қазіргі әлемдегі, Қазақстан Республикасындағы этникалық процестерді талдау үшін курстың негізгі ұғымдарын қолдануды үйренуі, толеранттылық позициясынан этносаралық өзара әрекеттестіктің проблемалық жағдайларын талдауды үйренуі керек. Оқыту курсының негізгі міндеттеріне «этнос» және «этникалық процестер» (ассимиляция, дифференциация, консолидация) ұғымдарының мазмұнын ашу, сонымен қатар этникалық қауымдастықтар арасындағы байланыстарды түсіндіру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 6

    Мәдени антропология пәнін зерттеуде және түсінуде, бакалавр студенттерінің сыни шығармашылық ойының қалыптасуында классикалық емес бағыттың негізделуін қалыптастыру; мәдени антропология мәселесі бойынша білімді меңгеру, үйрену, адам мәселесін мәдениетті жасаушы ретінде зерттеу. Алғашқы қауымдық, дәстүрлі (отырықшы және көшпелі), өнеркәсіптік және өнеркәсіптіктен кейінгі қоғамдардың мәдениеттерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық Еуразиядағы қола дәуірі
    Несиелер: 6

    Қола дәуірінің ерекше тарихи дәуір ретіндегі мазмұны туралы теориялық білімді қалыптастыру. Қола дәуірінің жетістіктері мен Андронов мәдени-тарихи қауымдастығының жеке кезеңдеріне толық сипаттама беру. Еуразияның қола дәуірінің білім жүйесіндегі Қазақстан археологиясын теңдестіру және Еуразия құрлығындағы қола дәуірінің тарихи процестерін салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық Еуразиядағы сақ дәуірі
    Несиелер: 6

    Пән ерте темір дәуірінде Қазақстан аумағында болған алғашқы көшпелі қоғамдардың археологиясы туралы кешенді білімнің қалыптасуына, олардың Еуразиялық кеңістік шеңберіндегі өзіндік ерекшелігі мен даму бірлігін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық этнология
    Несиелер: 5

    Көп этносты ортада өмір сүретін қазіргі адам этносаралық қатынастардың ерекшеліктерін және конфликттік факторларды білмейінше күрделі және серпінді әлеуметтік-мәдени ортаға сәтті бейімделе алмайды. Бұл курстың мақсаты студенттерге этнология туралы жүйеленген білім беру, бұл олардың кәсіби қызметінде де, көп ұлтты мемлекетте күнделікті өмірде де олар үшін пайдалы және қажет болады. Этностарды, олардың этникалық тарихын зерттеудің негізгі теориялық тұжырымдамасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отантану
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты әлемдік тарихтың бір бөлшегі ретінде Қазақстан тарихын қарастыра отырып, тарихи деректер мен өлке тарихын сабақтастыра отырып қарастырылады. Білім алушылар өөлкені тану арқылы үлкен Қазақ елі деген Отанға сүйіспеншілікпен туған жердің тарихын зерделейтін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полиметалл дәуірінің археологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерге Еуразияның адамзат қоғамындағы палеометалл дәуіріндегі әртүрлі шаруашылық және мәдени құрылымын, адамзат қоғамындағы, олардың қалыптасу эволюциясына өндіруші шаруашылықтың пайда болуын және мыс пен қола металлургиясының негіздерін игеру кезіндегі адамзат өміріндегі негізгі өзгерістердің әсерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тас дәуірінің археологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    "Тас дәуірінің археологиялық мәселелері" курсының мақсаты адамзат тарихының алғашқы кезеңдерінде мәдениеттің дамуының мәдени-технологиялық заңдылықтары мен негізгі сипаттамаларын зерттеу, сондай-ақ палеолит және неолит кешендерін зерттеудің жалпы және ерекше принциптерін игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ортағасырлық археологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    ҮІ-ХҮІІ ғғ. ортағасырлық дәуірдің: ҮІ-ІХ ғғ. ерте орта ғасыр, Х-ХІҮ ғғ. – дамыған орта ғасыр, ХҮ-ХҮІІ ғғ. кейінгі орта ғасыр кезеңдерінің ерекшелігі археологияғылымының өзекті мәселесі ретінде қарастыру. Бұл дәуірдің ерекше іргелі мәселлері ретінде Түркі дәуірінен қазақ хандығына дейінгі кезең мен, түркі, моңғол этностарының этногненездік мәселлері мен ұйғыр, оғыз, қыпшақ, қарлұқтардың материалдық және рухани мәдениетінің ерекшеліктері турал көзқараты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ этнографиясының зерттелу тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің Қазақстандағы этнографиялық ғылымның даму тарихы және қазақтардың мәдениеті мен тұрмысын зерттеген және зерттеп жүрген отандық және шетелдік ғалымдардың этнографиялық зерттеулері туралы білімдерін қалыптастыруға арналған ғылыми және академиялық пән болып табылады. Пән студенттердің тарих ғылымының дамуындағы әлемдік және аймақтық тенденциялар жағдайында ұлттық этнографиялық мектептің қалыптасуы туралы білімдерін дамытуға, студенттерді қазақ халқының этнографиясы бойынша отандық және шетелдік зерттеушілердің негізгі еңбектерімен таныстыруға бағытталған. адамдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді заманауи зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, өз бетінше зерттеу әрекетіне дайындауға бағытталған. Курсты меңгеру нәтижесінде студент ғылыми зерттеулерді құру принциптері және онымен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері туралы жүйелі білімге ие болуы, пәндік салада қазіргі заманғы эксперименттік және теориялық зерттеу әдістерін қолдана білуі, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі бағыттарын түсінуі керек. және ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлы Жібек жолының қалалары
    Несиелер: 5

    Ұлы жібек жолы және басқа керуен, сауда жолдарының бойында орналасқан ортағасырлық қалалар мен қалашықтардың жобасы, топографиясы, орналасу ерекшеліктері, қорғаныс жүйесі және осы нысандарды іздеу, барлау жұмыстарына толық сипаттама беру; Түркі әлемі тарихының негізгі фактілерін және Ұлы Жібек жолының жұмыс істеу кезеңдерін; түркі әлемінің басқа этникалық топтармен және мемлекеттермен әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени өзара іс-қимылының ерекшеліктерін; Ұлы Жібек жолы туралы тарихи тұжырымдамалар мен терминдерді, теориялар мен гипотезаларды және оны пайдаланудағы түркі халықтарының рөлін ашу; проблеманың шығу тегі мен тарихнамасы тұрғысында түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұражай ісі және ескерткіштерді қорғау
    Несиелер: 6

    Пән музейтанудың жалпы мәселелері мен оның ғылыми қор жұмысының ерекшеліктерін, мұражайдың мәдени мәнін және оның тарихи-мәдени материалдық мұраны сақтаудағы маңызын зерттеуге негізделген. Мұражай ісінің негіздерін білу этнографиялық материалдарды жинақтау және этнографиялық экспозицияларды дайындау процесінде алған білімдерін толық пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақтардағы балалық шақ этнографиясы
    Несиелер: 7

    Халықтың материалдық және рухани құндылықтарындағы балалық шақ феноменін зерделеу және осының негізінде материалдық және рухани мәдениет туралы білімді байыту және тереңдету. Балалық шақ туралы этнографиялық материалдарды зерделеуде қазақ қоғамында баланы этникалық механизмдерді тасымалдаушы, әлеуметтендіру және ықпалдастырудың тетігі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұрағат ісін ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 6

    Пән жаңа құжаттарды анықтау үшін мұрағат ісі мәселелерін шешуде теориялық және әдістемелік білім береді. Тарихи-мәдени мұра ретінде құжаттық деректерді этнологиялық дерек көзі ретінде пайдалану және мұрағаттық сақтауды ұйымдастырумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік антропология: қоғам және этнос
    Несиелер: 7

    Әлеуметтік антропология – адамды және адам қоғамын, олардың даму заңдылықтарын және мәдени әртүрлілікті зерттейтін пәнаралық ғылыми пән. Мәдени антропологияның синонимі ретінде жиі қолданылады. Әлеуметтік антропологияның зерттеу объектісі – дәстүрлі (сауатқа дейінгі) қоғамдар, ал зерттеу пәні – антропосоциогенез, туыстық және неке жүйелері, тайпалық жүйе мен рулық жүйе, үйлену және неолит революциясы, әлеуметтік ұйым және дәстүрлі қоғамдардың типологиясы, тіл мен мәдениеттің қарым-қатынасы, тамақтану ерекшеліктері, тұрғын үй, неке, отбасы, экономикалық жүйелер, әлеуметтік стратификация, алғашқы наным-сенім мен дін, өнер. Зерттеу пәні – алғашқы, дәстүрлі (отырықшы және көшпелі), индустриалды және постиндустриалдық қоғамдардың әлеуметтік құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гуманитарлық пәндерді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы оқыту әдістерінің негіздеріне ерекше көңіл бөлінеді: оқытудың негізгі әдістері, білім берудегі инновациялық педагогикалық технологиялар, мақсат қою және оқу нәтижелері мен бағалау дағдыларын қалыптастыру, дидактикалық материалдарды әзірлеу, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру және білім беру тәжірибесін интерактивті дағдылау (байланыс, шығармашылық, сыни ойлау, топтық жұмыс).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнологиялық сараптама әдістері
    Несиелер: 6

    Этнологиялық сараптаманы тиімді реттеу құралы ретінде зерттеу теориялық және практикалық бағытқа ие және жергілікті қауымдастықтар мен әкімшіліктің өзара әрекеттесуінің өнімді нысандарын табу қажеттілігіне байланысты өзекті болып табылады; этномәдени мұраны сақтаудың тиімді стратегияларын айқындау; қақтығыстарды шешу, көші-қон мәселелері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Далалық Еуразияның археологиялық құбылыстары
    Несиелер: 6

    Курстың міндеттері: студенттерге археологиялық дереккөздер негізінде жазбаша деректермен ұштастыра отырып, Еуразия даласы мәдениеттерінің пайда болуы мен дамуының негізгі заңдылықтары, оның материалдық және рухани мәдениетінің эволюциясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру; тыңдаушыларда Тарихқа дейінгі дәуірлер мен Еуразия даласының тарихы туралы кешенді білім қалыптастыру; археологиялық материалдарды зерттеудің ең маңызды, жарқын және маңызды нәтижелерін көрсету; материалдық дереккөздерді таныстыру және түсіндіру, тас, қола және ерте темір ғасырлары мен Орта ғасырлар аясында өткен тарихи процестердің заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құжаттану
    Несиелер: 6

    Бүгінгі таңдағы құжат айналымы жүйелерін қалыптастыру және этнологиялық зерттеулерде құжаттарды пайдалану туралы білім алып, этнологиялық деректанудың көптеген мәселелерін шешуде тарихи тәжірибені пайдалануға құжат айналымы негіздері мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Шаруашылық-мәдени түрлердің қалыптасу тарихын, олардың табиғи жағдайлармен байланысын білу.

  • Код ON7

    Киелі кеңістіктердің, табиғи және тарихи-мәдени көрікті жерлердің пайда болу факторларын анықтау, олардың этностардың этномәдени өміріндегі маңызын зерттеу. Этнотуристік объектінің тұжырымдамасын және бизнес-моделін әзірлеу.

  • Код ON13

    Әлемдік және Отандық деңгейдегі музей ісінің қалыптасу ерекшеліктерін зерделеу. Архив құжаттарымен жұмыс жасау және ақпаратты іздеу тәртібін қолдану.

  • Код ON5

    Қазақстанның ерте темір ғасыры зерттеулерін зерделеу, аталған кезеңнің археологиялық мәдениетінің ерекшелігін бағалау.

  • Код ON6

    Түркілік жерлеу ғұрпын, материалды мәдениетін, урбанизация факторлары мен үрдістерін, орта ғасырлық этностардың жерлеу ескерткіштерінің сипатын зерделеу.

  • Код ON11

    Ғылыми зерттеулер барысында этнологиялық білімдердің теориялық және әдістемелік негіздерін және категориялық аппаратты қолдану.

  • Код ON15

    Қазіргі техникамен жұмыс жасай алу дағдысының болуы, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу.

  • Код ON8

    «Этногенез және этникалық тарих», «қазіргі заманғы этникалық үдерістерді» ксенофобия мен экстремизмге қарсы тұру, ұлттық азшылықтардың құқықтарын қорғау және мәдени мұраны сақтау үшін түсінік беру және түсіндіру.

  • Код ON1

    Адамзат қоғамының қалыптасуы мен ертедегі дамуын зерттеудегі археология мен этнологияның шешуші рөлі, археология мен этнология, антропологиядағы негізгі ғылыми тұжырымдарды білу және ұғындыру.

  • Код ON2

    Антропогенез кезеңдерін, әлеуметтік қатынастардың ежелгі формаларын, діни көзқарастардың архайкалық түрлерін, палеолиттің кезеңделуі мен қазіргі жіктелуін ажырата алу.

  • Код ON10

    Қазақтардың демографиялық құрылымы мен орналасуын, Қазақстандағы этнография ғылымының даму тарихын зерделеу.

  • Код ON3

    Археологиялық білімдердің теориялық және әдістемелік негіздерін және қызмет профиліне сәйкес кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын қолдану.

  • Код ON14

    Мәдени ойлай алатын және дүниетанымы кең жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласындағы базалық білімдерді игеру (әлеуметтік, экономикалық, гумнаитарлық).

  • Код ON12

    Қазақстандық Отанды сүю және азаматтық жауапкершілікті көрсету.

  • Код ON4

    Еуразияның қола дәуірі білімдер жүйесінде Қазақстан археологиясын бірегейлендіру және Еуразияның ішкі континентальды құрлық бөліміндегі қола дәуірінің тарихи үрдістерін салыстыру.

Top