Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Музыкалық білім в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Хорды дирижерлау
    Несиелер: 2

    Студенттер дирижерлық іскерлік пен дағдыны меңгере алады: дирижерлық өнердің даму кезеңдерін және дирижерлық техниканың қалыптасуын оқып біледі; сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз жұмыстарды жүргізеді; хор шығармаларын жеке шығармашылық интерпретациялайды; музыка мұғалімін балалар хорымен жұмыс істеуге дайындайды; хор партитураларының әртүрлі түрлері мен көріністерін оқып орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық қабылдау мен өзіндік орындаушылық тәжірибені байыту мақсатында музыкалық-теориялық білімді қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды дамыту. Музыкалық жүйенің және оның жекелеген компоненттерінің құрылымы мен жұмысының жалпы заңдылықтарын қамту, бірқатар негізгі музыкалық және теориялық ұғымдар мен құбылыстарды тарихи-теориялық зерттеу және практикалық дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары
    Несиелер: 2

    Студенттер балалар хорының дирижері, жалпы білім беретін мектепте музыка мұғалімі, музыка мектебінде хор мұғалімі және басқа да қосымша білім беру мекемелері ретіндегі практикалық іс-әрекеттерге қажетті көлемде практикалық дағдыларды қалыптастырады; сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз жұмыстарды жүргізу дағдыларын қалыптастырады; хор шығармаларын жеке шығармашылық интерпретациялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығармашылық ойлау негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер музыкалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде музыкалық сауаттылықтың негізін қалыптастырады; олар музыканы кәсіби қабылдауға қажетті биіктік, метро-ритмикалық, құрылымдық есту бейнелері мен музыкалық жадыны, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге қажетті кейбір педагогикалық әдістерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Вокалдық орындаушылық
    Несиелер: 1

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндігін ескере отырып таңдау әдістерін меңгереді; вокалдық дуэт репертуарын зерделеу, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысу, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауыс қою
    Несиелер: 1

    Студенттер орындаудың академиялық стилін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін игереді; ән айту аппаратының ерекшеліктерін және вокалдық техника негіздерін біледі; вокалды орындау мәдениеті; жеке ән айту және ансамбльде ән айтуды; балалардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі дауыстарының даму ерекшеліктерін және оларды қорғау әдістерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 1
    Несиелер: 2

    Студенттерде дыбыс шығарудың негізгі әдістері туралы анық есту және бұлшықеттік түсінікті қалыптастыру, осы бағыттағы дағдыларды мағыналы меңгеруге ұмтылу, алынған дыбыстық нәтижені бақылауға ұмтылу. Студенттер музыкалық шығармаларды өздерінің көркемдік және техникалық міндеттеріне толық сәйкес, барынша мәнерлі орындауы керек. Таразылар алдымен негізгі, содан кейін симметриялы саусақпен минор, инверсиялары бар аккордтар, хроматикалық шкала зерттеледі. Дұрыс қондыруға, бос аппаратты қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио 1
    Несиелер: 3

    Студенттер теориялық білім алады және музыкалық ойлаудың практикалық есту, метро-ритмикалық дағдыларын игереді; болашақ кәсіби іс-әрекетінде сольфеджио құралдарының әр алуан түрлерін қолдану дағдысын игереді, есту қабылдау және интонацияда дағдылар кешенін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 2
    Несиелер: 1

    Студенттерде келесі техникалық дағдыларды қалыптастыру: орындалу жеңілдігі, дыбыс біркелкілігі, саусақтардың еркін сөйлеу негіздері, білек қимылдары. Саусақ техникасы бойынша белсенді жұмысты жүргізу: қолдың икемділігін дамыту жаттығулары, мордент және топпетто оқытылады. «Оқыту әдістері» ұғымы енгізіледі. Студенттер3 октавадан тұратын тура және дивергентті қозғалыстағы симметриялы саусақпен шкалаларды, екі қолмен хроматикалық шкаланы, екі қолмен қысқа және ұзын арпеджиоларды білуі және орындауы керек. Репертуардағы этюдтер анағұрлым ғибраттық сипатта болуы және қозғалмалы қарқынмен орындалуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хорды дирижирлеу 2
    Несиелер: 1

    Мектеп репертуарын меңгерту мысалында қазақ және орыс әндерінің үлгілерімен таныстыру. Вокалдық-хор дағдылары бойынша жұмыс (ән айту тынысы, дауысты дыбыстардың дұрыс қалыптасуы). Дирижер аппаратын қою шеберлігі 2/4, 3/4 аралығындағы дирижерлық схемалар мысалында жаттығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары 2
    Несиелер: 1

    Студенттер балалар хорының дирижері, жалпы білім беретін мектепте музыка мұғалімі, музыка мектебінде хор мұғалімі және басқа да қосымша білім беру мекемелерінде практикалық іс-әрекеттерге қажетті деңгейде практикалық дағдыларды дамытады. Олар шығармаларды сүйемелдеусіз және сүйемелдемеусіз жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио 2
    Несиелер: 3

    Студенттер музыканы кәсіби қабылдау және орындау үшін қажетті дыбыс деңгейін, құрылымдық есту бейнелерін және музыкалық жадыны зерттейді, музыкалық есту талдау дағдыларын, гармония мен ырғақ сезімін меңгереді, интонациялық жаттығуларды, сольфегтерді орындай алады, музыкалық диктант жаза алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дауыс қою 2
    Несиелер: 1

    Студенттер орындаудың академиялық стилін дамыту үшін вокалдық-педагогикалық білім мен дағдылар кешенін игереді. Олар ән айту аппаратының ерекшеліктері және вокалдық техника негіздері туралы білім алады. Олар вокалдық орындаушылық, жеке ән айту және ансамбльде ән айту мәдениетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Вокалдық орындаушылық 2
    Несиелер: 1

    Оқушылардың музыкаға деген музыкалық талғамын байыта отырып, заманауи өнер саласында аналитикалық ойлауын қалыптастырады және дамытады. Бұл курс болашақта студенттерге білім берудің құрамдас бөлігі ретінде қазіргі заманғы музыкалық өнердің әртүрлі стильдері мен жанрларына жеке көзқарасын дамытуға және қалыптастыруға көмектесетін қажетті кәсіби білімді меңгеруді логикалық дәйектілікпен құруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық ойлау негіздері 2
    Несиелер: 3

    Студенттердің музыкалық тілі жағынан әр түрлі дәуірлердегі музыкадағы стильдік құбылыстарды ажырата білу қабілетін есту талдауы барысында қалыптастырады. Гомофониялық-гармониялық, полифониялық, сонымен қатар аралас текстураны есту арқылы қабылдау ерекшеліктері туралы түсінік бере алады. Ән айтудағы интонацияның тазалығы мен дәлдігін арттырады. Алған білім, білік дағдыларын практикада өз бетінше пайдалана білуге ​​дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптық орындаушылық негіздері
    Несиелер: 2

    Студенттер аспапта ойнаудың техникалық дағдылары кешенін игереді, музыкалық шығарманы меңгеру барысында музыкалық және есту бейнелерін және қимыл-қозғалыс орындаушылық дағдыларын дамытудың формалары мен әдістерін меңгереді; музыкалық шығармалар бойынша жүйелі, тиімді кіріктірілген жұмыстар арқылы ұжымдық шығармашылықтың орындаушылық шеберлік кешенін қалыптастырып, орындаушылық шеберлікті дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония 1
    Несиелер: 5

    Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 3
    Несиелер: 1

    Студенттердің жеке қабілеттерін ескере отырып, әртүрлі жаттығулар арқылы саусақтардың еркін сөйлеуін дамытуға үйренеді. Дыбысты бақылау, сөз тіркесі, интонация бойынша жұмыс. Тікелей және дивергентті қозғалыстағы асимметриялық саусақпен екі белгіге дейінгі шкалаларды, инверсиялары бар аккордтарды, қысқа, ұзын, 3 октаваға бөлінген арпеджиоларды, екі қолмен хроматикалық шкаланы неғұрлым қозғалмалы қарқынмен зерттеу. Шкалалар мен этюдтардағы ырғақты ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хорды дирижирлеу 3
    Несиелер: 1

    Оқушының жеке мүмкіндіктеріне қарай фортепианолық текстураның күрделенуімен мектеп репертуарын зерттеу жалғасуда. Мектеп репертуарындағы меңгерілетін техникалық қиыншылықтар бойынша жұмыс. Жеке бағдарлама жұмысының мысалында қарқынды өзгерту дағдыларын меңгеру. Түрлі дирижер схемаларындағы қол техникасын меңгеру. Дирижер аппаратының еркіндігі бойынша жұмыс. Өлшемдері 2/4, 3/4, 4/4.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокалдық орындаушылық 3
    Несиелер: 1

    Студенттер хор музыкасының стильдерімен, эстрадалық және джаздық орындаушылықтың теориялық негіздерімен, хор өнерінің тарихымен және маңызды классикалық хор репертуарымен танысады. Олар өз бетінше танымал шығармалардың көркемдік-техникалық ерекшеліктерін талдай алады, парақтан оқи алады, импровизация жасайды, тақырыптарды реттейді, шығармаларды талдайды, «джаз стандартының» құрылымын, композиция формасын анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармоникалық талдаудың практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Оқушылар арасында толыққанды эстетикалық бағалаулар мен критерийлерді тәрбиелеу, ең маңызды музыкалық-экспрессивтік құрал ретінде үйлесімділік идеясын қалыптастырады, олардың музыкалық ойлауын, стильдік сезімін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастырып, бұл үйлесімде негіз болады. Музыкалық шығарманың гармоникалық стилі мен экспрессивтік құралдарын талдау арқылы оның көркемдік мазмұнын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары 3
    Несиелер: 1

    Студенттер шеберханада студенттерді кәсіптік іс-әрекетке одан әрі оқытудың негізін ала алады. Көркем-техникалық тапсырмаларды орындауға саналы түрде қарауға тәрбиелейді. Болашақ мамандығына белсенді шығармашылық қатынасты қалыптастырады. Олар академиялық хорда ән айту шеберлігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспапта жеке орындау 1
    Несиелер: 2

    Алдымен әр қолмен бөлек (1-ші жартыжылдық), содан кейін екі қолмен бірге (2-ші жартыжылдық) ойнау дағдылары. Оң қолдың партиясында - тек монофония. Сол жақ бөлігінде – бас және негізгі аккордтар. Қолдың дұрыс орналасуы. Бүкіл орындаушы аппараттың қозғалыс еркіндігіне арналған жаттығулар. Құрал туралы білім. Ырғақ, метр ұғымдары, нота жазуды зерттеу (ұзақтық, үзілістер, пернелер, өлшем, такт, қайталау белгілері, вольт, өткір, бемоль, бекар). Күшті және әлсіз бөліктер туралы түсінік. Негізгі штрихтарды меңгерудің басталуы: legato, non legato, staccato. Бірдей механикаландыру. Аспаптын қозғалыс бағытын дәл өзгертуге дағдыландыру. Сrescendo және diminuendo жаттығулары. 15-20 пьеса, кейіпкерлері әртүрлі, соның ішінде этюдтар. Өте оңай пьесаларды көру (түймелік аккордеонда және аспапсыз). 1 октавада оң қолмен До, Соль және Фа мажор таразылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық ойлау негіздері 3
    Несиелер: 3

    Студенттер әртүрлі музыкалық шығармаларды еркін оқуды және транспозицияны көрсете алады. Түрлі тарихи дәуірлер мен стильдердің музыкалық шығармаларын орындаудың күрделілігін талдаңыз. Музыкалық диктант, құрастыру интервалдары, аккордтар, режимдер жазуда еркін шарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дауыс қою 3
    Несиелер: 1

    Оқушылар дыбыс диапазонын дәл интонациялау дағдыларын меңгереді. Олар дауысты дыбыстау техникасын, есту талдауын, музыкалық құлақ пен есте сақтауды дамыту технологиясын меңгереді. Жеке орындаудың вокалдық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио 3
    Несиелер: 3

    Оқушылар парақтан жеңіл оқи алады және есту қабілеті арқылы анықтай алады тональдық, режимдер, қадамдар, интервалдар және аккордтық прогрессиялар. Көзбен оқудың көркемдік элементтерін (темпо-метро-ритм, динамика, артикуляция, фраза) меңгеру, сольфегтің технологиялық әдістерін түсіну, музыкалық жаттығулар мен шығармаларда сүйемелдеумен сольфегті синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптық орындаушылық негіздері 2
    Несиелер: 2

    Алынған дағдыларды жетілдіру. Фа-диез, до-диез, ля-бемоль мажор гаммалары екі қолмен 2 октавада, төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. 2 октаваның үштен бір бөлігіндегі до-мажор гаммасы. 2 октавада екі қолмен, төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтармен 3 түрлі до, си, соль минор. Гамма до, соль, фа мажор екі қолмен 2 октава.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония 2
    Несиелер: 3

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер гармонияның заңдылықтары мен қасиеттерін; музыкалық тілдің пішінін, текстурасын, метро-ритмді, әуенді және басқа компоненттерін корреляциялай алады; берілген әуенді үйлестіру, реттілік, әуенді ойнау, музыкалық шығармаға гармониялық талдау жасау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хорды дирижирлеу 4
    Несиелер: 1

    Жеке бағдарлама бойынша мектеп жұмыстарының мысалында қарқындық өзгерістерді беру әдістерін меңгеру және жаттықтыру. Темп мәндерін қайталау (баяу, өте баяу), сондай-ақ музыка. шарттар. 5 метрлік беру техникасын жаттықтыру. 5/4 уақыт қолтаңбасында жүргізу. 5/8. Дирижерлер қолданатын терминология мысалында музыкалық дүниетанымын дамыту (Коллоквиум).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аспапта жеке орындау 2
    Несиелер: 2

    Оң қол бөлігінде эпизодтық қос дыбыстар. Сол қол бөлігінде – бас, мажор және минор аккордтары, эпизодтық түрде пайда болатын негізгі секстаккордтар (көмекші қатарда бас). Крещендо мен диминуэндода мехтын қозғалыс бағытын дәл өзгерту және басқару дағдыларын жетілдіру. Музыкалық форма элементтері – мотив, сөз тіркесі, сөйлем, бөлік туралы білім. Шарықтау шегі туралы түсінік. Рационалды саусақпен жұмыс істеу принциптері. 4-5 алуан пьеса, халық әндері мен билерінің 4-5 нұсқасы, 2-4 этюд. До, Соль, Фа мажорды әр қолмен 2 октавада, үш дыбысты қысқа арпеджиоларда және аккордтарда (инверсиялары бар T53) бөлек таратады. Тртольдағы хроматикалық шкала.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дауыс қою 4
    Несиелер: 1

    Оқушылар әртүрлі жас кезеңдерінде балалардың дауысының даму ерекшеліктері мен оларды қорғау әдістері туралы білім алады. Олар әртүрлі хорларда хор тобының құрамында және солист ретінде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Оқушылар орындай алады: 1. Күрделілігі орташа хорда өз партиясын оқу; 2. Шығармадағы өз партияңызды жеке және хормен орындау негіздерін сақтай отырып орындау; 3. Арнайы әдебиеттерді пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармоникалық талдаудың практикалық курсы 2
    Несиелер: 3

    Гармоникалық талдау арнайы гармония курсындағы практикалық тараптардың маңызды жақтарының бірі ретінде нақты технологиялық тапсырмаларды (талданған шығармадағы аккордтарды анықтау және белгілеу, аккорд емес комбинациялардың сипаттамасы және т.б.) ғана емес, сонымен қатар осындай талдау негізінде қажетті жалпылау жасай білуді қажет етеді. Мысалы, шығарманың (бірқатар жұмыстардың) стильдік сипатын немесе композицияның ладтық құрылымының ерекшеліктерін көрсету, оның үйлесімділігінің колористикалық қасиеттерін ұсыну немесе ондағы сызықтық құбылыстардың маңыздылығын бағалау.урс гармонического анализа

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокалдық орындаушылық 4
    Несиелер: 1

    Студенттер әдебиетпен, заманауи орындаушылық практикамен, кәсіби вокалдық терминологиямен танысу негізінде жаңа білім алу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы музыкалық аспап 4
    Несиелер: 1

    Студенттердің бойында оқытылатын шығармалардың сипатына сәйкес дыбыс шығару дағдыларын қалыптастыру, табиғи дыбыспен, мәжбүрлеусіз әуезді желіні икемді орындау, әуен мен сүйемелдеу арақатынасын, интонацияны есту және сезіну және түсіну. музыкалық шығарманың түрін түсіне біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары 4
    Несиелер: 1

    Студенттер жас ерекшелігін, дарындылығын, қызығушылығын ескере отырып, вокал-хор пәндерін оқыту дағдыларын меңгереді. Қосымша білім беру саласында жұмысты бастап, педагогикалық қабілеттерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Олар мамандыққа қойылатын заманауи талаптарға сай өз мамандығы бойынша білімдерін толықтыратын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор музыкасының концерттік орындалуы
    Несиелер: 3

    Студенттер партитуралар құрылымының ішкі заңдылықтарын түсіну негізінде хор шығармаларын орындау дағдыларын меңгереді, концерттік орындау үшін партитураны еркін оқуда практикалық дағдыларды меңгереді; - хор және опера музыкасымен, әр түрлі композиторлардың хор жазу әдістерімен, әртүрлі стильдегі партитуралардың функционалдық құрылымының ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы
    Несиелер: 3

    Студенттер шеберхана жағдайында студенттерді кәсіби іс-әрекетке одан әрі даярлаудың негізін игере алады, көркемдік-техникалық тапсырмаларды орындауға саналы көзқарасты, болашақ мамандығына белсенді шығармашылық қатынасты тәрбиелейді; студенттер, ең алдымен, академиялық хорда ән айту дағдысын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспапта жеке орындау 3
    Несиелер: 3

    Оң қол бөлігінде қос дыбыстармен ұзағырақ ойнау. Сол қол бөлігінде – бас, мажор, минор аккордтар, септаккордтар, эпизодтық түрде пайда болатын негізгі секстаккордтар, мажорлық және кіші квартсекстаккордтар. Ең қарапайым полифониялық екі дауысты (бір дауыс оң жақта, екіншісі сол жақта). Саусақ пен мех екпінін меңгеру. До, соль, фа мажор гаммаларын екі қолмен 2 октавада, үш дыбысты қысқа арпеджио және аккордтар. Гамма ля, ре, ми минордын 3 түрі оң қолмен, үш дыбысты қысқа арпеджио және аккордтар. Триольдармен квартольдардын хроматикалық гаммалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорды дирижирлеу 5
    Несиелер: 2

    Жоғары курстарда студенттер шетелдік және отандық хор музыкасының классикалық үлгілерін, әр дәуір композиторларының шығармаларын пайдалана отырып, хор шығармаларының жанрлық классификациясын талдауды үйренеді. Студент опералардан, ораториялардан хор шығармаларын жүргізуге шақырылады. Сондай-ақ полифониялық формалар мен джаз музыкасының туындылары. 7/8, 7/4 дирижерлық сұлбаларын әр түрлі соққыларға қосарлап меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік ағымдары және жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастырады; дүниежүзілік музыка мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсініп, музыка өнерінің бейнелері мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін көреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 5
    Несиелер: 3

    Студенттерді дыбысты бақылауын, музыкалық шығармаларды орындауда дыбыс алуан түрлілігін, әуезді дыбысты есту қабілетін дамыту, виртуозды ойнауға дағдыландыру мен құштарлықты тәрбиелейді. Орындаудың қиялын және бейнелілігін, музыкалық шығармаларды түсіндіру қабілетін дамытады. Үлкен пішінде жұмыс істейді. Студенттердің соната формасы, негізгі, бүйірлік және соңғы бөліктерінің жанрлық бояуы туралы түсініктерін қалыптастырып, оларды үлкен конструкцияларда ойлауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптық орындаушылық негіздері 3
    Несиелер: 3

    Мехпен тремоло, триоль техникасын меңгеру. Екі қолмен барлық негізгі гаммалар: төрттік (1 октава), дуоль (2 октава), триоль (3 октава), оң қолдағы квартоль (4 октава) сол қолдағы гаммаларға дейін; төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. Гамма до, соль, фа мажор терциямен. Гамма фа-диез, фа, до-диез миноры 3 түрлі екі қолмен, төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. Төрт дыбысты қысқа арпеджио және аккордтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды, олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары 5
    Несиелер: 2

    Студенттердің жас ерекшеліктерін, шығармашылық қызығушылықтарын, қабілеттерін, денсаулық жағдайын, темпераментін ескере отырып, жеке және топтық сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдылары қалыптасады. Олар дирижерлық техникасын, музыкалық хорды орындау техникасын, сахналық шеберлікті меңгереді. Олар жеке және хормен ән айту мұғалімінің жұмысында заманауи білім беру технологияларын, балалар хорымен жұмыс жасаудың теориясы мен тәжірибесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыка тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер қазақ музыкасының ерекшеліктері мен қалыптасу процесі туралы білім мен түсініктерді игереді, алған білімдерін алдағы педагогикалық жұмысында пайдалана алады; - көне заманнан бастап қазақтың музыка мәдениетін зерттейді, 20 ғасырдағы революциядан кейінгі жылдардағы қазақ халқының шығармашылығының даму кезеңдерін меңгереді, көрнекті жасаушылардың музыкалық шығармаларын тыңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 3

    Студенттер қосымша музыкалық аспапта ойнау дағдыларын, оқытылатын музыкалық аспапта орындау ерекшеліктерін, музыкалық шығарманы меңгеру барысындағы жұмыс әдістемесін меңгереді. Әртүрлі стильдегі аспаптық шығармалар, орындауға арналған күрделілігі әртүрлі бағыттағы дәуірлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концертмейстерлік kласс
    Несиелер: 3

    Оқушыларда парақтан оқу, транспозициялау, мектеп репертуарындағы оқыған шығармалармен танысу дағдылары қалыптасады. Вокалдық-аспаптық шығармалардың сүйемелдеуінің орындалу ерекшелігі зерттеледі. Жалпы білім беретін мектепте музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда солист және ансамбльмен, концерттік орындаудың әр түрін орындау жұмыстары жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылар жалпы білім беретін мектептегі іс-әрекетті жүзеге асыруға, жалпы білім беретін мектепте музыка сабағын оқыту саласында болашақ мұғалімдерде педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастыруға, білімдерін жүйелеуге қажетті білім, білік және дағдылардың жиынтығын игереді. Музыкалық педагогика саласы, мектеп оқушыларын музыкалық тәрбиелеудің мақсаттары, мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары мен құралдары арасындағы байланыспен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор музыкасының концерттік орындалуы 2
    Несиелер: 3

    Хор шығармаларын саналы түрде терең көркемдік шынайылықпен орындау дағдыларын қалыптастырып дамыту. Музыкалық мазмұны және стилі әртүрлі, көркемдік жағынан құнды репертуарларды үйрене отырып студенттердің дүниетанымын, музыкалық талғамын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспаптық орындаушылық негіздері 4
    Несиелер: 2

    Алған дағдыларын жетілдіру. Игерілген шығармалардың әртүрлі орындаушылық интерпретацияларын зерттеу. Орындалатын музыканың стильдік ерекшеліктерін тереңірек түсіну. Техникалық сауаттылықты арттыру бойынша жұмыс. Танымал халық және авторлық әндерді тыңдау бойынша іріктеу. Екі қолмен барлық негізгі гаммалар: төрттік (1 октава), дуоль (2 октава), триоль (3 октава), оң қолдағы квартоль (4 октава) сол қолдағы гаммаларға дейін; төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. Гамма до, соль, фа мажор терциямен. Гамма фа-диез, фа, до-диез миноры 3 түрлі екі қолмен, төрт дыбысты қысқа және ұзын арпеджиолар мен аккордтар. Төрт дыбысты қысқа арпеджио және аккордтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концертмейстерлік класс 2
    Несиелер: 3

    Әртүрлі стиль, дәуір, композиторлардың шығармаларын оқу үлгілері бойынша сүйемелдеудің музыкалық-орындаушылық шеберлігі. сүйемелдеу, вокалдық және аспаптық шығармаларды орындау ерекшелігі. Нақты орындау тапсырмасы. Фортепиано партитурасымен жұмыс. аспапта орындаушылармен бірге концерттік репертуарды үйренуде концертмейстер ретінде тәжірибе жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы музыкалық аспап 6
    Несиелер: 1

    Студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту және музыкада ойнау дағдыларын меңгереді. Концерттік орындаушылық дағдыларды меңгереді. Нүктелік, синкопиялық ырғақ, үлкен және кіші ұзақтықтардың кезектесуі, сүйемелдеу бөлігінің арпеггиациялық және аккордтық берілуі бар қарапайым шығармаларды көзбен оқу мүмкіндігің үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор жетекшісінің практикалық дағдылары 6
    Несиелер: 1

    Студенттердің студенттер хоры жетекшісінің жүйелі репетициялық-концерттік орындаушылық іс-әрекетін түлектердің өзіндік кәсіби жұмысының болашағын анықтайтын деңгейде ұйымдастыру дағдылары қалыптасады. Әртүрлі дәуірлер мен стильдегі шығармаларды (капелла және сүйемелдеумен), оның ішінде отандық және шетелдік композиторлардың қазіргі заманғы шығармаларын орындауға жетекшілік ете алады. Тәжірибе өткізуге қажетті аналитикалық, интуитивтік, эвристикалық әдістерді, арнайы білім мен дағдыларды жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер музыкалық педагогика және өнертану саласындағы ғылыми жұмысты жазу бойынша жүйелі білім жиынтығын алады; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу тақырыбын қалыптастыру, ғылыми шығармашылық әдістемесін, зерттеу жұмысын ұйымдастыру принциптерін, ғылыми танымның әдістерін қолдануды және заңдар мен ережелерді тәжірибеде қолдануды, ғылыми этика негіздерін қалыптастыруды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі ән репертуарының практикумы
    Несиелер: 5

    Оқушылар ән жанрының формасымен, әннің авторларымен танысады. Әннің әуезділігі бойынша жұмыстар жүргізіледі: сольфеджио, интонация тазалығы, сөз тіркесі, дауысты айтылуы, мәнерлеп орындауы, мектеп әнін әдістемелік-теориялық және вокалдық-хорлық талдайды; қажетті әдіс-тәсілдерді, вокалдық-хор жаттығуларын және ән айтуды көрсете отырып, әнмен жұмыс істеу әдістемесін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық мектеп әдебиеті
    Несиелер: 5

    Студенттер балалар музыка мектебінің педагогикалық репертуарының психо-педагогикалық және әдістемелік негізгі міндеттерін зерделейді; Бастауыш мектеп жасы – баланың жан-жақты дамуының маңызды кезеңі болғандықтан, музыка мұғалімін кәсіби даярлаудың көркемдік-педагогикалық аспектісін, кәсіби іс-әрекетке қажетті дағдыларды тәрбиелеуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспапта жеке орындау 4
    Несиелер: 2

    Оң қол бөлігінде эпизодтық аккордтар. Сол қол бөлігінде – кіші секстаккордтың пайда болуы. Полифониялық үш дауыс (оң қолда бір дауыс, сол жақта екі дауыс). Соната формасы туралы түсінік. Мелизмалардың дамуының басталуы (форшлаг). Саусақтардың әртүрлі нұсқалары бар саусақ жаттығулары. Ля, Ре, Си-бемоль мажорды екі қолмен 2 октавада, үш дыбысты қысқа арпеджиоларда және аккордтарда. Әр қолмен бөлек 3 түрлі ля, ре, ми минор шкалалары, үш дыбысты қысқа арпеджиолар мен аккордтар. Триплеттер мен квартолдардағы хроматикалық гамма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеу жұмысын дайындау әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттер ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде бірқатар практикалық дағдыларды қалыптастырады; Ғылыми зерттеулер жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибесін зерделейді; дипломдық біліктілік жұмысын орындауда әзірленіп жатқан тақырып бойынша арнайы әдебиеттерді пайдалану ерекшеліктерін меңгереді; Ғылыми зерттеу әдістерімен танысады; мәліметтерді талдау мен өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 2
    Несиелер: 3

    Вокалды-хор айту дағдыларын және музыканы есту қабілеттерін қалыптастыру: әуездік, гармониялық есту қабілетін дамыту, интонацияны жақсарту, ырғақты сезіну, музыканы есте сақтау және ансамбльде ән айту дағдыларын меңгеру, дұрыс тыныс алу; ансамбльде орындау; хорда ән айту қалыптылығы. Қарапайым екі-үш дауысты халық әндері және классик композиторларының шығармаларын қамту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша музыкалық аспап 2
    Несиелер: 3

    Жалпы фортепиано сабағында оқушының музыкаға деген құлағы дамып, музыканы қабылдау дағдылары қалыптасады. Түрлі музыкалық шығармалармен танысады, музыкалық әсерлерінің қорын байытады. Студенттің музыканы тыңдау, эмпатия жасау қабілеті қалыптасады, музыканы мағыналы қабылдау қасиеттері қалыптасады. Студент пианинода ойнаудың бастапқы дағдыларын игереді, фортепианода дұрыс отыру дағдыларын қалыптастырады, қолды дұрыс орналастыруға, ойын қимылдарын ұйымдастыруға жұмыс жасайды. Негізгі штрихтармен танысу (legato, staccato, non legato). Штрихтардың негізгі түрлерін пайдаланып шағын әндерді ойнату. Музыкалық сауаттылық және сольфеджио негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хорды дирижирлеу 6
    Несиелер: 1

    «Хор дирижері» сыныбында оқытудың соңында студенттер осы пән бойынша білім, өздік жұмысты ұйымдастыру дағдылары, соның ішінде қашықтықтан технологияларды пайдаланады. Хор партитурасын ойнау мысалында хор музыкасының музыкалық-аудиторлық идеясы жасалады. Студенттің жеке жоспарының хор жұмыстарын жүргізу мысалында бұрын алған барлық дағдыларды меңгеру. Өлшемдері 9/4,9/8 бойынша «9» және «3» бойынша дирижер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хормен дирижерлеу)
    Несиелер: 5

    Студенттер курс бағдарламасы бойынша білімдерін тереңдетіп, дирижерлық дағдыларын жетілдіреді, дағдыларды қалыптастырады. Олар музыкалық-көркемдік бейнесі мен тілі жағынан күрделірек, жанрлық, формалық және баяндау текстурасы жағынан алуан түрлі шығармаларды зерттейтін болады. Олар дирижер-студенттің бейнелі ойлауы мен эмоционалды экспрессивтілігінің аясын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әндерін компьютермен өңдеу
    Несиелер: 6

    Студенттер мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы білім жүйесін, сонымен қатар музыканың барлық жанрындағы классикалық шығармалар негізінде көркемдік талғамын қалыптастырады; - музыка саласындағы әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын дамытады; - компьютерлік бағдарламаларды өз бетінше жасауға, MIDI файлын құруда шығармашылық шешімдердің дербестігіне дайындығы мен қабілеті ынталандырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хортану
    Несиелер: 5

    Студенттер әртүрлі типтегі хор ұжымдарымен кәсіби жұмысқа дайындала алады, хор өнерінің негіздері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады, хордың бір түрінен жұмыс істеп тұрған хорға немесе ансамбльге вокалдық, хор шығармаларын транскрипциялаудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 7
    Несиелер: 3

    Студенттерді музыкалық аспаптан қорытынды емтиханға дайындау. Негізгі музыкалық аспапта жұмыстарды техникалық дәл орындау. Шығарманың мазмұнын, бейнесін, стилін көрсету. Күрделі репертуар бойынша оқу іс-әрекетінің барлық түрлерінде студенттердің бұрын алған дағдыларын бекітеді. Қорытынды бағдарламаны ең дайын түрде ұсынылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің пәнге шығармашылық тәсілдері
    Несиелер: 6

    Студенттер бастауыш сынып оқушыларының музыкалық тәрбиесін кәсіби ұйымдастыруға дайындалуда, олардың балаларға эстетикалық тәрбие беруді жүзеге асыруға кәсіби дайындығын қамтамасыз етеді; бастауыш сынып оқушыларының музыкалық тәрбиесінің мазмұны мен ерекшеліктерінің мәселелері зерттеледі; кіші оқушылармен музыка сабағын ұйымдастыру мен өткізудің әдістемелік негіздерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Студенттер аспапта ойнаудың техникалық және орындаушылық дағдыларын қалыптастырады, музыкалық мәдениет қазынасынан көрнекті классикалық және қазіргі заманғы композиторлардың мұрасынан үлкен көркем репертуарды, студенттердің практикалық негізін, олардың мәдени-этикалық идеяларын, музыкалық және орындаушылық шеберлігін игереді, дүниетанымдық, аналитикалық ойлау, эрудициясын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор музыкасының концерттік орындалуы 3
    Несиелер: 6

    Вокалды-хор айту дағдыларын және музыканы есту қабілеттерін қалыптастыру: әуездік, гармониялық есту қабілетін дамыту, интонацияны жақсарту, ырғақты сезіну, музыканы есте сақтау және ансамбльде ән айту дағдыларын меңгеру, дұрыс тыныс алу; ансамбльде орындау; хор ұжымында ән айтуда қалыптылықты сақтауы. Хор ұжымының орындаушысы және хор дирижеры ретінде концерттік-орындаушылық қызмет дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 3
    Несиелер: 6

    Студенттердің хор класы және хормен жұмыс практикумы сабағында халық әндерімен қатар дүниежүзілік хор өнеріндегі көркем шығармалары негізінде хорда ән салу дағдыларын қалыптастыру музыкалық қабілеттерін арттырып, хормен жұмыс істеу әдістерін игеру, музыкалық іс-әрекет түрлерін шығармашылықпен, музыкаға эмоционалды-құндылық қатынастарын қалыптастырып дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, өзіндік жұмысты ұйымдастыру, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, іскерліктер мен дағдыларды пайдаланады;

  • Код ON8

    Отандық және әлемдік музыкалық мәдениеттің тарихи даму үрдістері, музыкалық дәстүрлердің тарихи-мәдени қызмет ету жағдайлары, шетелдік және отандық хор музыкасының классикалық үлгілерін қолдана отырып, хор шығармаларының жанрлық жіктелуін талдайды

  • Код ON2

    Мемлекет және құқық теориясының, конституциялық, азаматтық, еңбек, әкімшілік, экологиялық құқық және адам денсаулығын сақтау негіздері саласында білім, білік және дағды алуға байланысты мақсаттар мен міндеттерді анықтайды және нақтылайды;

  • Код ON4

    Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады және бұл біліктерді кәсіби қызметте қолданады;

  • Код ON1

    Негізгі философиялық ұғымдарды, болмысты түсінудің мәнін, өзінің кәсіби және әлеуметтік қызметінде тұтас дүниетанымды пайдаланады;

  • Код ON3

    Кәсіби қарым-қатынаста туындайтын мәселелерді шешу үшін әртүрлі коммуникативтік-тілдік құрылымдарды біріктіреді;

  • Код ON7

    Жас ерекшелік педагогикасы мен психологиясы ерекшеліктерін, жаңартылған білім беру бағдарламалары мен инклюзивті білім беру жағдайында психодиагностикалық әдістерді қолданады;

  • Код ON5

    Мәдениетпен, өнермен, кәсіби музыкалық терминологиямен, орындаушылық шеберлікпен байланысты кәсіби қызмет жағдайында алынған теориялық білімдер мен практикалық шығармашылық жұмыс дағдыларын синтездейді;

Top