Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Музыкалық білім в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Қосымша музыкалық аспап 1

    Курстың мақсаты-студенттердің әртүрлі жанрлар мен стильдердегі шығармаларды музыкалық аспапта жоғары көркемдік орындаудың кәсіби дағдыларын тереңдету. Пәнді оқу кезінде оқушылардың музыкалық-эстетикалық дамуына; музыкалық ой-өрісін кеңейтуге; музыкалық Дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға, аспаптың экспрессивті мүмкіндіктерінің барлық байлығын игеруге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио

    Пәннің мақсаты-оқушылардың музыкалық есту, музыкалық ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту. Бұл мақсат интонациялық және музыкалық-ритақты жаттығулар, сольфеджирлеу, есту талдауы, музыкалық диктант, импровизация және т. б. сияқты жұмыс түрлері арқылы жүзеге асырылады. курсты оқу нәтижесінде студенттер интонация және музыканың әртүрлі элементтерін есту, парақтан оқу, сүйемелдеу, транспозиция және т. б. дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Хорды дирижерлеу

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орындаушылық дирижерлік-хор дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән оларды сыныптық және сыныптан тыс жұмыстар процесінде балалар хорымен жұмыс істеуге дайындауға бағытталған: хор партитурасымен жұмыс істеуге, мектеп әндеріне аннотациялар мен көрнекі материалдар жасауға, дирижерлық техниканы игеруге; дирижерлік қозғалыс принциптерін игеруге; мектеп репертуарының әр түрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және т. б. шығармаларын жинақтауға.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 1

    Пәннің мақсаты-вокалды-хор өнері саласындағы практикалық дағдылар мен теориялық білімді жетілдіру. Курс студенттерге вокалды-хор жұмысының әртүрлі әдістерін, ансамбльде, жүйеде, дикцияда жұмыс істеу әдістері мен әдістерін игеруге бағытталған. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға баса назар аударылады: дыбыстық нұсқаларды таба білу, шығармаларды өз бетінше түсіндіру. Балалар хор ұжымымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Музыканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ педагог-музыканттың музыкалық-педагогикалық мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар мектептегі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында музыканы оқытудың принциптері мен әдістерін меңгереді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар музыкалық-педагогикалық қызметте инновациялық білім беру технологияларын қолдана алады, Оқушылардың жеке және жеке қажеттіліктерін ескере отырып, музыкалық-эстетикалық тәрбие бере алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар өнер мектебінде және шағын жинақты мектептегі музыкалық педагогика

    Пәннің мақсаты-қосымша білім беру ұйымдарында және шағын жинақталған мектептерде музыкалық педагогика принциптерін зерттеу. Курста Музыкалық білім берудің даму тарихы мен қазіргі жағдайы; музыкалық педагогиканың ерекшелігі, БӨМ және шағын жинақты мектептерде сабақ өткізудің құрылымы мен әдістемесі; әртүрлі білім беру ұйымдары жағдайында музыкалық білім беруді құрудың отандық және шетелдік тәжірибесі және т. б. сияқты мәселелер зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел музыка әдебиеті

    Пәннің мақсаты білім алушылардың музыкалық-тарихи ойлауын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында білім алушылар музыкалық тілдің мазмұны мен ерекшеліктерін, музыкалық шығармалардың жанрлық-стильдік ерекшеліктерін анықтауға, оларға көркемдік-эстетикалық баға беруге үйренеді; клавирмен, партитурамен, анықтамалық музыкалық әдебиеттермен жұмыс істеу, әртүрлі дереккөздерді зерделеу негізінде материалды жалпылау, аудитория алдында баяндамалар жасау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка өнеріне кіріспе

    Курстың мақсаты-музыканың әртүрлі аспектілері туралы жан-жақты ақпарат пен түсінік беру. Пәнді оқу Кезінде музыканың мәні мен ерекшелігі, музыкалық мазмұны мен музыкалық тілі, музыкалық жанрлар, стильдер, түрлер сияқты мәселелерге баса назар аударылады. Оқу барысында студенттер музыканың мәнін қарастырудың негізгі модельдерімен және олардың музыкалық-эстетикалық тәрбие процесінің әлеуетімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерде ән өңдеу негіздері

    Курстың мақсаты-студенттердің музыкалық-компьютерлік бағдарламалар және олардың мүмкіндіктері туралы түсінік алу. Пән Sound Forge, Nuendo және ұқсас Audio және MIDI редакторларында жұмыс істеу дағдылары бар заманауи музыка мұғалімін қалыптастыруға бағытталған. Курс бағдарламасына нота материалын теру және редакциялау, транспозициялау, араластыру, бүлінген фонограммаларды қалпына келтіру, өзіңіздің компьютерлік аранжировкаларыңызды жасау және т. б. кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орындаушылық дайындығын жетілдіру болып табылады. Пән оларды өз бетінше Аспаптық-орындаушылық және вокалдық-хорлық қызметке дайындауға; орындаушылық интерпретация өнерін меңгеруге; практикалық сыныптық және сыныптан тыс жұмыстарға арналған мектеп бағдарламасының музыкалық материалын зерделеуге; солистермен және балалардың шығармашылық ұжымдарымен қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға; оқушылармен орындаушылық қызметтің әдістері мен тәсілдерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Пәннің мақсаты-қазақ музыкасының даму үдерісі; оның қалыптасуының негізгі кезеңдері, түрлері, жанрлары, стильдері, көрнекті өкілдерінің шығармашылығы туралы түсінік алу. Курстың негізгі мақсаты Қазақстанның ұлттық ерекшеліктерін, жетістіктері мен басымдықтарын ескере отырып, оқу процесін құрастыру, алған білімдерін мектептегі білім мазмұнын жаңарту жағдайында қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Негізгі музыкалық аспап

    Пәннің мақсаты Аспаптық орындау саласында дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың көркемдік ойлауын, эмоционалдық интеллектісін, құндылық бағдарларын дамытуға; олардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуға; әртүрлі дәуірлердің, формалардың, стильдердің туындыларын игеруге; педагогикалық репертуар туындыларын жоғары көркемдік орындауға; орындау сапасын талдау қабілетін дамытуға; музыкалық шығармаға ауызша түсініктеме беруге; сахналық өнер көрсету дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік сынып

    Пәннің мақсаты-мектептің халық аспаптар оркестрінің жетекшісі ретінде жұмысқа дайындық. Сабақтарда оркестрге арналған аспаптар, репертуармен жұмыс істеу, оркестрлік партитураларды оқу, оркестр аспаптарын баптау дағдылары меңгеріледі. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар оркестр ұжымы үшін репертуарды өз бетінше таңдай алады; шығармаларды интерпретациялай алады, Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • . Орындаушылық оқыту

    Пәннің мақсаты-музыкалық аспапта ойнау және хорды басқару әдістері мен әдістерін үйрету, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын, оның текстуралық-стилистикалық ерекшеліктері мен ерекшеліктерін жеткізе білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар мектеп репертуарының туындыларын орындау, шығармалардың көркемдік-педагогикалық әлеуетін айқындау, аннотациялар, әңгімелер, олар туралы хабарламалар жасау қабілетін көрсететін болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы музыкалық технологиялар

    Курстың мақсаты-Музыка сабағында заманауи музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдануға үйрету. Пән фонограмманы жазу және редакциялау, аналогтық форматтан цифрлық форматқа аудару, компьютерде нота мәтінін теру, CD-дискілерді жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер FINALE музыкалық редакторын, Cubase бағдарламасын меңгереді, өздерінің музыкалық-цифрлық білім беру ресурстарын және педагогикалық репертуар шығармаларының аранжировкаларын жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Вокал сыныбы

    Пәннің мақсаты-ән мәдениетін қалыптастыру. Пән академиялық ән айту дағдыларын жетілдіруге мүдделі білім алушыларға арналған, вокалдық-орындаушылық өнер құндылықтарын шығармашылықпен игеруге бағдарланған және заманауи және классикалық репертуардың вокалдық шығармаларын орындауға мүмкіндік береді. Студенттер Музыка сабағында және сыныптан тыс жұмыстарда жұмыс істеу үшін репертуарды және балалардың дауыстарымен жұмыс істеу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық ән айту

    Пәннің мақсаты-эстрадалық түрде ән айтуды үйрету. Курста танымал музыканың әртүрлі жанрларына тән нақты әдістерді меңгеру дағдылары қалыптасады; фонограммамен, микрофонмен, вокалды – күшейткіш аппаратурамен және т.б. жұмыс істеу дағдылары. курсты оқу нәтижесінде білім алушылар эстрадалық-орындаушылық қызметті жүзеге асыра алады, эстрадалық музыканың үздік үлгілерімен таныстыру негізінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 3

    Курстың мақсаты болашақ музыка мұғалімдерінің вокалдық-хорлық шеберлігін жетілдіру болып табылады: олардың хор ұжымында шығармаларды кәсіби, вокалдық және көркемдік сапалы орындау, ансамбльдік хор ән айту мәдениетін меңгеру, ән айтудың вокалдық-хор тәсілдерін, хор репертуарын, хормен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру, оның ішінде хор шығармаларын өз бетінше талдау, түсіндіру және үйрену, репертуарды таңдау және т .б.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық-жаз өнерінің тарихы

    Пәннің мақсаты-эстрадалық-джаз өнерінің тарихын, қазіргі жағдайын, ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу Оны мәдени-қоғамдық жағдай контекстінде зерттеуге, оның ең жақсы жетістіктерін игеруге, әртүрлі аймақтардағы эстрадалық-джаз өнерінің ерекшеліктерін түсінуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы эстрадалық-джаз шығармаларының стилистикалық сорттарын анықтау және талдау дағдыларына ие болады; оқушылардың эстрадалық-орындаушылық қызметін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Хор сыныбы

    Пәннің мақсаты-студенттердің практикалық вокалдық-хор дағдыларын және олардың тәуелсіз хормейстер қызметін жүзеге асыру үшін қажетті хор өнері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Пән вокалды-хор жұмысы мен хорды басқарудың білім жүйесін, әдістері мен әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға баса назар аударылады: орындауды талдай білу, оның дыбысталу нұсқалары мен өзгеру тәсілдерін табу, шығармаларды өз бетінше түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі жұмыс практикумы және музыка мұғалімінің зерттеу қызметі

    Пәннің мақсаты-музыкалық-эстетикалық тәрбиені тиімді жүзеге асыруға және мектеп оқушыларының зерттеу және іздеу қызметін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушылар сыныптан тыс іс-шаралар өткізуді, мектеп репертуарының туындыларын орындауды, сүйемелдеуді, есту бойынша іріктеуді, транспозициялауды, ғылыми зерттеу әдістерін өзінің музыкалық-педагогикалық қызметінде қолдануды, рецензия, баяндама, реферат, аннотация және т. б. сияқты зерттеу жұмыстарының түрлерін орындауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орындаушылық дайындық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектептегі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында жұмыс істеу үшін қажетті орындаушылық дайындық негіздерін меңгеруі болып табылады. Курс кешенді болып табылады және аспаптық және дирижерлік-хорлық орындау саласында дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар түрлі дәуірлердің, формалардың, стильдердің, жанрлардың туындыларын меңгереді. Педагогикалық репертуардың шығармаларын зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық психология

    Курстың мақсаты-музыкалық іс-әрекеттің психологиялық аспектілерін зерттеу. Пән заманауи музыкалық-психологиялық тұжырымдамаларды игеруге бағытталған. Музыкалық шығармашылық, музыкалық қабілеттер, музыкалық-орындаушылық Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту, музыка мұғалімінің музыкалық-терапевтік қызметі және т.б. мәселелеріне ерекше назар аударылады. курсты оқу нәтижесінде студенттер оқушылардың шығармашылық қалыптасуына қажетті негізгі психологиялық-педагогикалық әдістер мен құралдарды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Концертмейстерлік сынып

    Пәннің мақсаты - студенттерді концертмейстер ретінде практикалық қызметке дайындау. Курста концертмейстерлік репетициялық жұмыстың әдістері, формалары мен түрлері; концерттік бағдарламаны қалыптастыру принциптері; концерттік және оқу репертуарының туындылары; ансамбльдік шығармадағы өзіндік жұмыс әдістемесі және т. б. оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық форма

    Курстың мақсаты-студенттерге музыкалық шығармаларды олардың мазмұны мен формасының бірлігінде талдауға үйрету. Пән білім алушылардың музыкалық экспрессивтіліктің маңызды құралдарының бірі ретінде форма туралы түсініктерін, музыкалық шығармаларды тұтас талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста музыкалық шығармалар мазмұнының ерекшеліктері; негізгі музыкалық-экспрессивті құралдар және олардың өзара әрекеттесу түрлері; типтік музыкалық формалар және олардың экспрессивті мүмкіндіктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем музыкасының тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың музыкалық-тарихи ойлауын қалыптастыру болып табылады. Курс әлемдік музыкалық өнер құбылыстарын тарихи-хронологиялық тәртіпте зерттеуге, музыкалық жанрлардың, стильдердің, формалардың даму заңдылықтары мен әлеуметтік жағдайын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар музыканы қоғамдық өмірдің, оның ерекшелігі мен тәрбиелік әлеуетінің көрінісі ретінде түсіну негізінде оқу-тәрбие қызметін жүзеге асыратын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қосымша музыкалық аспап немесе жалпы фортепиано

    Курстың мақсаты - таңдалған қосымша музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын үйрету. Пән заманауи мектеп жағдайында сұранысқа ие репертуармен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылардың музыкалық-эстетикалық дамуына; олардың музыкалық ой-өрісін кеңейтуге; өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, репертуарды таңдауға; аспаптың мәнерлі мүмкіндіктерінің барлық байлығын игеруге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гармония

    Пәннің мақсаты негізгі гармоникалық құралдарды теориялық игеру және оларды білім алушылардың іс-әрекетінде практикалық қолдану болып табылады. Пән әуенге сүйемелдеуді таңдау, шығармалардың аранжировкаларын жасау, педагогикалық репертуардың шығармаларын талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұған жұмыстың негізгі формалары ықпал етеді: әуен мен бассты үйлестіру; фортепианода гармоникалық жаттығулар ойнау; музыкалық материалды басқа кілттерге ауыстыру; гармоникалық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясы

    Пәннің мақсаты - музыкалық тіл элементтерімен танысу. Курсты оқу барысында білім алушылар музыкалық дыбыстың сипаттамаларымен, нотация әдістерімен, музыканы метроритмикалық және ладогармониялық ұйымдастыру мәселелерімен, әуезді даму заңдылықтарымен және т.б. танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Фольклорлық-эстрадалық ансамбль

    Пәннің мақсаты - ұжымдық музыкалау дағдыларын игеру және оқушыларды мектепте фольклорлық және эстрадалық ансамбльдің жетекшісі ретінде жұмысқа дайындау. Курста балалардың орындаушылық ұжымдарымен жұмыс істеу әдістемесі оқытылады, мектеп репертуарының туындылары игеріледі. Білім алушылар музыкалық-шығармашылық ұжымдар мен солистердің қызметін ұйымдастыруды үйренеді; олар үшін репертуарды өз бетінше таңдайды, шығармаларды интерпретациялайды, аранжировкалар жасайды және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орындаушылық шеберлік

    Курстың мақсаты білім алушылардың орындаушылық дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде олар музыкалық аспапта ойнаудың және хор дирижерлығының музыкалық-орындаушылық дағдыларын меңгергендігін көрсетеді; әртүрлі стильдегі, дәуірдегі, көркемдік бағыттағы аспаптық және вокалдық-хорлық музыканың неғұрлым типтік ерекшеліктерін айқындайды; сыныптан тыс тәрбие музыкалық жұмысын және музыкалық-шығармашылық ұжымдар мен солистердің қызметін ұйымдастырады; орындалатын шығармалардың көркемдік-педагогикалық әлеуетін бағалайды және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 2

    Пәннің мақсаты-оқушыларды мақсатты вокалды-хорлық тәрбиелеу және музыкалық – эстетикалық дамыту әдістерін меңгерген білікті педагог-хормейстердің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру. Пән білім алушылардың вокалдық-хор шеберлігін қалыптастыруға бағытталған: олардың хор ұжымында шығармаларды кәсіби, вокалдық және көркемдік сапалы орындау, ансамбльдік хор ән айту мәдениетін меңгеру, ән айтудың вокалдық-хор тәсілдерін, хор репертуарын, хормен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер теориясы мен тарихы

    Курстың мақсаты-қоғамдық сананың нысаны және оның даму заңдылықтары ретінде өнер туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Пән көркем образдың мәні мен ерекшелігін, өнердің әлеуметтік функцияларын зерттеуге, өнертану талдауының негіздерін игеруге және т.б. білім алушылар шығармаларды кең тарихи-көркем контексте түсіну дағдыларын алады; балаларға олардың мазмұны мен мағынасын қол жетімді және қызықты түсіндіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Қазіргі заманғы музыка мәдениеті

    Курстың мақсаты-қазіргі музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу. Пән 20-21 ғасырлардағы музыкалық шығармашылықтың орны мен рөлін зерттеуге арналған.қазіргі өмірдегі, қазіргі авторлардың ең маңызды музыкалық шығармалары. Студенттер музыкалық шығармашылықтың ең жақсы үлгілерін талдауға, олардың педагогикалық әлеуетін анықтауға, балаларға музыканың сипаты мен мазмұнын қол жетімді және қызықты түсіндіруге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Дауысты қалыптастыру

    Курстың мақсаты-ән мәдениетін қалыптастыру және мектепте вокалдық жұмысты орындауға дайындық. Курста әр түрлі стильдегі, дәуірдегі, ұлттық мектептердегі және көркемдік бағыттағы вокалдық музыканың ең типтік ерекшеліктері қарастырылады. Курстан өту нәтижесінде студенттер әртүрлі жанрдағы вокалдық шығармаларды орындай білуі; педагогикалық және концерттік репертуарда өз бетінше жұмыс істеу дағдыларына ие болуы; балалар дауыстарымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Музыкалық-педагогикалық қызметте ақпараттық, инновациялық, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану
  • Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, қазақ халқының тарихын, мәдениетін, салт-дәстүрлерін білу негізінде оқу процесін құрастыру.
  • Педагогикалық репертуардың музыкалық шығармаларын олардың мазмұны мен формасының бірлігі тұрғысынан талдау
  • Эстетикалық сезімді адамның сезімталдығы ретінде, музыканы қоғамдық өмірдің көрінісі, адамның шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру тәсілі ретінде түсіну негізінде оқу-тәрбие іс-әрекетін құру.
  • Білім алушылардың эмоционалды интеллектісі мен құндылық бағдарларын дамытатын тәрбие жұмысын жобалау.
  • Педагогикалық репертуар туындыларының өзіндік музыкалық-цифрлық білім беру ресурстары мен аранжировкаларын өз бетінше жасау.
  • Басқа мәдениетке, басқа өмір салтына төзімділікті қалыптастыру
  • Вокалдық, хорлық және аспаптық жанрлардың педагогикалық репертуарының шығармаларын орындау.
  • Музыкалық-эстетикалық қызметтің әртүрлі түрлері мен нәтижелерінің тәрбиелік әлеуетін бағалау.
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, академиялық жазу және ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
  • Білім алушылардың жеке және жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оның ішінде инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар музыкалық-эстетикалық тәрбиені жүзеге асыру
  • Орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сыныптан тыс тәрбие музыкалық жұмысын және музыкалық-шығармашылық ұжымдар мен солистердің қызметін ұйымдастыру.
Top