Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M10111 Эпидемиология в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудің технологияларын, құралдарын, әдістері мен әдістерін табысты әзірлеуге және қолдануға мүмкіндік беретін практикалық денсаулық сақтау және ғылым саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін эпидемиология саласындағы білікті мамандарды даярлау, эпидемиологиялық қадағалау жүйесі, ден қою шаралары және халық денсаулығының барлық деңгейлерінде тәуекелдерді басқару талаптарын қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Тарих және философия ғылымы

    Ғылым философиясы: пәні және негізгі мәселелері. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылым тарихы мен ғылым философиясының байланысы. Ғылымның дүниетанымдық контексттері. Онтология, гносеология және ғылым аксиологиясы. Ғылымның динамикасы. Ғылыми танымның деңгейлері мен әдістері. Жаратылыстану ғылымдарының философиялық мәселелері. Ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мазмұны студенттердің халықаралық терминологияны қолданудағы кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін дамыту; одан әрі практикалық қызметте, ғаламдық кеңістікте қарым-қатынаста ұтымды пайдалану үшін кәсіби деңгейде шет тілінде оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эпидемиология және биостатистика I

    Пәннің мазмұны эпидемиологиялық зерттеулерді әзірлеу және жүргізу кезінде биостатистиканың эпидемиологиясының негізгі принциптері мен әдістерін қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мазмұны білім алушылардың белгілі бір түрдегі оқу-тәрбие (өзін-өзі тәрбиелеу), оқыту, тәрбиелеу (өзін-өзі тәрбиелеу), дамыту (өзін-өзі дамыту) және кәсіптік даярлығын ұйымдастыру мен жүзеге асырудың педагогикалық заңдылықтары мен құралдарын зерттеу болып табылады. қызметі мен әлеуметтік өмірі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Бағдарлама категориялардың негізгі ұғымдарын, психологияның әртүрлі салаларындағы тұлға ұғымдарын, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастарды көрсетеді. Студенттер тұлға дамуының жетекші концепцияларын зерттеп, психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдары туралы пайымдаулар қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Аймақтық эпидемиология

    Пәннің мазмұны ауру ошақтарын зерттеу және халықтың денсаулығына әсері мен салдарының сипатын бағалау үшін тиісті аймақтық және қадағалау әдістерін қолдану; халықтың денсаулығын сақтау және жақсарту шараларын жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эпидемиология және биостатистика II

    Эпидемиологиялық зерттеу дизайны зерттеледі: жобалау, іріктеу және деректерді жинау әдістері, дереккөздер, гипотезаны тексеру, ассоциацияны өлшеу, стратификациялық талдау, әсерді араластыру және өзгерту, деректерді талдау үшін сызықтық және логистикалық регрессия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы, оның ішінде жаңадан пайда болған жұқпалы аурулар мен пандемиялар, биоқауіпсіздік және биоқорғаныс.

    Эпидемиялық процестің заңдылықтары, эпидемияға қарсы іс-шаралардың жиынтығы және жұқпалы аурулардың алдын алу мақсатында оларды өткізуді ұйымдастыру зерттелуде; ерекше қауіпті инфекциялар, денсаулық сақтау жүйесінің жаңадан пайда болған жұқпалы аурулар мен пандемияларға ден қою шаралары, ұлттық және халықаралық деңгейде халықтың биоқауіпсіздігі мен биоқауіпсіздігі мәселелері, апаттар медицинасының қауіп-қатерлері мен эпидемиологиялық аспектілеріне ден қою шаралары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мәліметтерін талдауға арналған компьютерлік бағдарламалар

    Эпидемиологиялық зерттеулердің мәліметтерін талдау және ұсыну үшін қолданылатын статистикалық компьютерлік бағдарламалар (Epi Info, R, MS Excel, SPSS) зерттелуде. Тақырыптар мыналарды қамтиды: әртүрлі форматтағы деректерге қол жеткізу; деректер жиынындағы қателер мен ауытқуларды анықтау әдістері; статистикалық-эпидемиологиялық көрсеткіштерді есептеу; есеп жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық эпидемиология, дәлелді медицина және биоэтика негіздері

    Біз клиникалық эпидемиологияның негізгі принциптерін, клиникалық сынақты жобалауды, соның ішінде нәтижелерді бағалауды, ішкі және сыртқы негізділігін, қателерді болдырмау жолдарын, дәлелді медицина тұрғысынан ақпаратты сыни бағалауды, сондай-ақ зерттеу жүргізудің этикалық аспектілерін зерттейміз. адамдарды қатыстыратын ғылыми зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау

    Денсаулық сақтаудағы жоспарлау аурулардың пайда болуын болдырмау, халықтың денсаулығын жақсарту, мүгедектікті азайту және мүгедектікті азайту мақсатында белгілі бір уақыт аралығында ұйымдастыру-емдік және профилактикалық іс-шараларды жүзеге асыру үшін материалдық, еңбек және қаржылық ресурстардың көлемін анықтау арқылы зерттеледі .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы

    Пәннің мазмұны жұқпалы емес аурулардың көріністерінің сипаттамасы: қарқындылығы, динамикасы, құрылымы, патологияның дамуының ішкі және сыртқы қауіп факторлары, созылмалы инфекциялық емес аурулардың қауіп факторларының эпидемиологиялық мониторингі, сондай-ақ профилактикалық және емдік шаралардың тиімділігін бағалай отырып, жұқпалы емес аурулардың пайда болу қауіп факторларын анықтау үшін сипаттамалық, аналитикалық және эксперименттік эпидемиологиялық зерттеулерді қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік маңызы бар инфекциялар эпидемиологиясы

    Әлеуметтік маңызы бар аурулардың эпидемиологиясы көп деңгейлі зерттеулерді қамтиды Қазақстан үшін туберкулез, адамның иммун тапшылығы вирусы, жыныстық жолмен берілетін инфекциялар, парентеральды гепатит сияқты өзекті жұқпалы аурулардың дамуындағы әлеуметтік факторлар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Иммунопрофилактика құралдарымен басқарылатын инфекциялар

    Пәннің мазмұны иммундау мәселелерін, оның ішінде ұлттық иммундау жүйесіне жаңа вакциналарды енгізудің эпидемиологиялық және экономикалық негіздемесін, суық тізбекті цифрландыруды, COVID-19 вакцинасына арналған суық тізбекті шешімдерді және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Госпитальдық эпидемиология

    Диагностикалық және емдеу процесіне байланысты және тек патогенді емес, сонымен қатар шартты-патогенді микроорганизмдермен, микроорганизмдердің госпитальдық штамдарымен, ауруханаішілік инфекциялармен, зертханалық бақылаумен туындаған аурулар зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ковид-19 эпидемиологиясы

    Жақында Уханьдағы COVID-19 індеті халықаралық деңгейдегі денсаулық сақтау саласындағы төтенше жағдайға айналды. Вирусқа қарсы препараттар мен вакциналарсыз, сондай-ақ айқын белгілері жоқ тасымалдаушылар болған жағдайда, дәстүрлі денсаулық сақтау шаралары айтарлықтай аз тиімді. COVID-19 індетінің эпидемиологиялық және вирусологиялық сипаттамалары талқыланады. Біз вирус жарқанаттарда қалай пайда болғанын, 2019-nCoV/ауыр жіті респираторлық синдром коронавирусы (SARS-CoV)-2 адамдарға берілмес бұрын аралық қожайындарда адаптивті эволюциядан өткенін және пандемиямен күресу үшін әртүрлі қоғамдық денсаулық сақтау шаралары қалай қолданылғанын талқылаймыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның ластануы және адам денсаулығының проблемалары

    Пән қоршаған орта факторларының, атап айтқанда химиялық ластанулардың адам денсаулығына әсерін зерттейді. Экспозицияны анықтау, қоршаған ортаның химиялық ластануымен байланысты аурулардың ауыртпалығын бағалау және ауаның химиялық ластануымен байланысты аурулардың алдын алу бойынша профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу әдістері зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Халық ауруларының дамуындағы тамақтану мәселелері

    Пәннің мазмұны тамақтануға байланысты қоғамдық денсаулық мәселелерін зерттеу болып табылады. Дұрыс тамақтанбау, соның ішінде дұрыс тамақтанбау және теңгерімсіз тамақтану балалардың дамуының тежелуіне және мезгілсіз өліміне ықпал етеді. Артық салмақ пен семіздік деңгейінің артуы өмір сүру ұзақтығын қысқартатын қатерлі ісік, жүрек-қан тамырлары аурулары мен қант диабетінің өсуімен байланысты. Тамақтану проблемаларын шешу үшін профилактикалық бағдарламалар зерттелуде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Статистикалық негізделген әдістерді қолдана отырып, халықтың эпидемиологиялық қауіптерін бағалау үшін деректер жинауды жоспарлау және жүргізу
  • Дәлелді медицина, биоэтика принциптерін және заманауи компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, эпидемиологиялық тәуекелді бағалау деректерін талдау
  • Эпидемияға қарсы, санитарлық-гигиеналық шаралар кешенін және эпидемиялық орталықтарда және төтенше жағдайлар кезінде әзірлеу және енгізу
  • Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың таралуын болдырмау үшін халық деңгейінде профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу және енгізу
  • Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау бойынша салааралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру дағдыларын қолдану
  • Жоғары медициналық және фармацевтикалық білім беру жүйесінде кәсіби қызметте және өзін-өзі жетілдіруде педагогикалық шеберлік дағдыларын пайдалану
  • Кәсіби қызметте тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қолдану
Top