Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10111 Эпидемиология в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудің технологияларын, құралдарын, әдістері мен әдістерін табысты әзірлеуге және қолдануға мүмкіндік беретін практикалық денсаулық сақтау және ғылым саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін эпидемиология саласындағы білікті мамандарды даярлау, эпидемиологиялық қадағалау жүйесі, ден қою шаралары және халық денсаулығының барлық деңгейлерінде тәуекелдерді басқару талаптарын қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 5

    Ғылым философиясы: пәні және негізгі мәселелері. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылым тарихы мен ғылым философиясының байланысы. Ғылымның дүниетанымдық контексттері. Онтология, гносеология және ғылым аксиологиясы. Ғылымның динамикасы. Ғылыми танымның деңгейлері мен әдістері. Жаратылыстану ғылымдарының философиялық мәселелері. Ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны студенттердің халықаралық терминологияны қолданудағы кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін дамыту; одан әрі практикалық қызметте, ғаламдық кеңістікте қарым-қатынаста ұтымды пайдалану үшін кәсіби деңгейде шет тілінде оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиология және биостатистика I
    Несиелер: 8

    Пәннің мазмұны эпидемиологиялық зерттеулерді әзірлеу және жүргізу кезінде биостатистиканың эпидемиологиясының негізгі принциптері мен әдістерін қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушылардың белгілі бір түрдегі оқу-тәрбие (өзін-өзі тәрбиелеу), оқыту, тәрбиелеу (өзін-өзі тәрбиелеу), дамыту (өзін-өзі дамыту) және кәсіптік даярлығын ұйымдастыру мен жүзеге асырудың педагогикалық заңдылықтары мен құралдарын зерттеу болып табылады. қызметі мен әлеуметтік өмірі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Бағдарлама категориялардың негізгі ұғымдарын, психологияның әртүрлі салаларындағы тұлға ұғымдарын, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастарды көрсетеді. Студенттер тұлға дамуының жетекші концепцияларын зерттеп, психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдары туралы пайымдаулар қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аймақтық эпидемиология
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны ауру ошақтарын зерттеу және халықтың денсаулығына әсері мен салдарының сипатын бағалау үшін тиісті аймақтық және қадағалау әдістерін қолдану; халықтың денсаулығын сақтау және жақсарту шараларын жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эпидемиология және биостатистика II
    Несиелер: 7

    Эпидемиологиялық зерттеу дизайны зерттеледі: жобалау, іріктеу және деректерді жинау әдістері, дереккөздер, гипотезаны тексеру, ассоциацияны өлшеу, стратификациялық талдау, әсерді араластыру және өзгерту, деректерді талдау үшін сызықтық және логистикалық регрессия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы, оның ішінде жаңадан пайда болған жұқпалы аурулар мен пандемиялар, биоқауіпсіздік және биоқорғаныс.
    Несиелер: 5

    Эпидемиялық процестің заңдылықтары, эпидемияға қарсы іс-шаралардың жиынтығы және жұқпалы аурулардың алдын алу мақсатында оларды өткізуді ұйымдастыру зерттелуде; ерекше қауіпті инфекциялар, денсаулық сақтау жүйесінің жаңадан пайда болған жұқпалы аурулар мен пандемияларға ден қою шаралары, ұлттық және халықаралық деңгейде халықтың биоқауіпсіздігі мен биоқауіпсіздігі мәселелері, апаттар медицинасының қауіп-қатерлері мен эпидемиологиялық аспектілеріне ден қою шаралары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу мәліметтерін талдауға арналған компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Эпидемиологиялық зерттеулердің мәліметтерін талдау және ұсыну үшін қолданылатын статистикалық компьютерлік бағдарламалар (Epi Info, R, MS Excel, SPSS) зерттелуде. Тақырыптар мыналарды қамтиды: әртүрлі форматтағы деректерге қол жеткізу; деректер жиынындағы қателер мен ауытқуларды анықтау әдістері; статистикалық-эпидемиологиялық көрсеткіштерді есептеу; есеп жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клиникалық эпидемиология, дәлелді медицина және биоэтика негіздері
    Несиелер: 5

    Біз клиникалық эпидемиологияның негізгі принциптерін, клиникалық сынақты жобалауды, соның ішінде нәтижелерді бағалауды, ішкі және сыртқы негізділігін, қателерді болдырмау жолдарын, дәлелді медицина тұрғысынан ақпаратты сыни бағалауды, сондай-ақ зерттеу жүргізудің этикалық аспектілерін зерттейміз. адамдарды қатыстыратын ғылыми зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтаудағы жоспарлау аурулардың пайда болуын болдырмау, халықтың денсаулығын жақсарту, мүгедектікті азайту және мүгедектікті азайту мақсатында белгілі бір уақыт аралығында ұйымдастыру-емдік және профилактикалық іс-шараларды жүзеге асыру үшін материалдық, еңбек және қаржылық ресурстардың көлемін анықтау арқылы зерттеледі .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны жұқпалы емес аурулардың көріністерінің сипаттамасы: қарқындылығы, динамикасы, құрылымы, патологияның дамуының ішкі және сыртқы қауіп факторлары, созылмалы инфекциялық емес аурулардың қауіп факторларының эпидемиологиялық мониторингі, сондай-ақ профилактикалық және емдік шаралардың тиімділігін бағалай отырып, жұқпалы емес аурулардың пайда болу қауіп факторларын анықтау үшін сипаттамалық, аналитикалық және эксперименттік эпидемиологиялық зерттеулерді қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік маңызы бар инфекциялар эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік маңызы бар аурулардың эпидемиологиясы көп деңгейлі зерттеулерді қамтиды Қазақстан үшін туберкулез, адамның иммун тапшылығы вирусы, жыныстық жолмен берілетін инфекциялар, парентеральды гепатит сияқты өзекті жұқпалы аурулардың дамуындағы әлеуметтік факторлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Иммунопрофилактика құралдарымен басқарылатын инфекциялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны иммундау мәселелерін, оның ішінде ұлттық иммундау жүйесіне жаңа вакциналарды енгізудің эпидемиологиялық және экономикалық негіздемесін, суық тізбекті цифрландыруды, COVID-19 вакцинасына арналған суық тізбекті шешімдерді және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Госпитальдық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Диагностикалық және емдеу процесіне байланысты және тек патогенді емес, сонымен қатар шартты-патогенді микроорганизмдермен, микроорганизмдердің госпитальдық штамдарымен, ауруханаішілік инфекциялармен, зертханалық бақылаумен туындаған аурулар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ковид-19 эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Жақында Уханьдағы COVID-19 індеті халықаралық деңгейдегі денсаулық сақтау саласындағы төтенше жағдайға айналды. Вирусқа қарсы препараттар мен вакциналарсыз, сондай-ақ айқын белгілері жоқ тасымалдаушылар болған жағдайда, дәстүрлі денсаулық сақтау шаралары айтарлықтай аз тиімді. COVID-19 індетінің эпидемиологиялық және вирусологиялық сипаттамалары талқыланады. Біз вирус жарқанаттарда қалай пайда болғанын, 2019-nCoV/ауыр жіті респираторлық синдром коронавирусы (SARS-CoV)-2 адамдарға берілмес бұрын аралық қожайындарда адаптивті эволюциядан өткенін және пандемиямен күресу үшін әртүрлі қоғамдық денсаулық сақтау шаралары қалай қолданылғанын талқылаймыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоршаған ортаның ластануы және адам денсаулығының проблемалары
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған орта факторларының, атап айтқанда химиялық ластанулардың адам денсаулығына әсерін зерттейді. Экспозицияны анықтау, қоршаған ортаның химиялық ластануымен байланысты аурулардың ауыртпалығын бағалау және ауаның химиялық ластануымен байланысты аурулардың алдын алу бойынша профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу әдістері зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Халық ауруларының дамуындағы тамақтану мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны тамақтануға байланысты қоғамдық денсаулық мәселелерін зерттеу болып табылады. Дұрыс тамақтанбау, соның ішінде дұрыс тамақтанбау және теңгерімсіз тамақтану балалардың дамуының тежелуіне және мезгілсіз өліміне ықпал етеді. Артық салмақ пен семіздік деңгейінің артуы өмір сүру ұзақтығын қысқартатын қатерлі ісік, жүрек-қан тамырлары аурулары мен қант диабетінің өсуімен байланысты. Тамақтану проблемаларын шешу үшін профилактикалық бағдарламалар зерттелуде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Статистикалық негізделген әдістерді қолдана отырып, халықтың эпидемиологиялық қауіптерін бағалау үшін деректер жинауды жоспарлау және жүргізу

  • Код ON2

    Дәлелді медицина, биоэтика принциптерін және заманауи компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, эпидемиологиялық тәуекелді бағалау деректерін талдау

  • Код ON3

    Эпидемияға қарсы, санитарлық-гигиеналық шаралар кешенін және эпидемиялық орталықтарда және төтенше жағдайлар кезінде әзірлеу және енгізу

  • Код ON4

    Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың таралуын болдырмау үшін халық деңгейінде профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу және енгізу

  • Код ON5

    Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау бойынша салааралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру дағдыларын қолдану

  • Код ON6

    Жоғары медициналық және фармацевтикалық білім беру жүйесінде кәсіби қызметте және өзін-өзі жетілдіруде педагогикалық шеберлік дағдыларын пайдалану

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қолдану

Top