Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02203 Тарих в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Л.Н. Гумилевтың ғылыми мұрасы
    Несиелер: 8

    Оқу пәні Л.Н. Гумилевтің ғылыми мұрасы туралы білім жүйесін дамытуға бағытталған. Гумилевтің дүниежүзілік тарихқа, Қазақстан тарихына, түркологияға, қоғамдық сананы жаңғырту негіздері мен қазіргі қоғамның даму заңдылықтарын зерттеуге қосқан үлесі, тарихқа, өз халқының қаһармандық өткеніне, еліне деген сүйіспеншілігі туралы Отан, туған жер, тарихи тұлғалар, ұлттық құндылықтарға баулу, рухани-адамгершілік құндылықтарды насихаттау, ұлттық бірегейлікті нығайту, еліміздің стратегиялық құжаттарында, Елбасының Қазақстан халқына Жолдауында айқындалған міндеттерді нақтылау. Студенттер өмір жолының негізгі кезеңдерін және Л.Н. Гумилевтің өмірбаянын зерттейді. Гумилев, олар халықтардың, империялардың, өркениеттердің пайда болуын, дамуын және жойылуын түсіндіретін дербес философиялық-тарихи концепция болып табылатын этногенез теориясының әдіснамалық негіздерін, этностың пассионарлылық теориясын Л.Н. Гумилев, қоғамдық сананы жаңғыртудың негіздері, еліміздің рухани жаңғыруының негізгі даму бағыттары, қазіргі қоғамның даму заңдылықтары туралы, қазақстандық бірегейлік туралы, қоғамның постиндустриалды дамуының заманауи жаһандық үрдістері туралы қалыптасқан идеялар, жаһандану және адамзат қоғамының әлемдік дамуы жағдайында тұлғалық өсу көзқарастары және т.б. Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі жаһандық тенденциялардағы құзіреттілігін, олардың қоғамға тигізетін әсерін, қазіргі қазақстандық қоғамның санасының модернизациясы туралы идеяларын, сананы модернизациялау бағыттары туралы түсініктерін, көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру. іргелі ережелерді зерделеуге негізделген жаһандану, студенттердің өзекті мәселелер мен проблемалар туралы түсінігін қалыптастыру. Студент Қазақстандағы тарихи білімнің даму жағдайы мен векторларын талдауы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеу. Курстың мазмұны палеолит, мезолит, неолит және энеолит дәуірлерін қамтиды. Адамның шығу тегі (антропогенез) гипотезаларына; саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуына, табиғи жағдайларға, экономика мен тұрмысқа, тас құралдарымен қатар мыс құралдарының пайда болуына, сондай-ақ қола дәуіріндегі Қазақстан аумағындағы әлеуметтік қатынастарға ерекше көңіл бөлінеді. Студент Қазақстанның ежелгі тарихы туралы іргелі білімдерін көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Шығыс тарихы
    Несиелер: 5

    Курс - Солтүстік-Шығыс Африканың, алдыңғы, Оңтүстік және Шығыс Азияның ежелгі шығыс мемлекеттерінің тарихи дамуын қамтиды. Негізгі мақсат-Ежелгі Шығыс тарихындағы негізгі кезеңдерді, Ежелгі Шығыс елдеріндегі мемлекет пен қауымдастықты, ежелгі мемлекеттердің функциялары мен формаларын, ежелгі шығыс қоғамының әлеуметтік құрылымының ерекшеліктерін, ежелгі өркениеттер дамуының заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін және олардың әлемдік мәдениеттің дамуына қосқан үлестерін, ерте мемлекеттердің пайда болу аймақтарындағы этникалық процестерді талдау. Халықтардың тарихы мен Ежелгі Шығыс мәдениетін зерттеуде рулық жүйенің ыдырауы, оның қирандыларында ежелгі құл иеленуші мемлекеттің пайда болуы мәселесін зерттеуге мүмкіндік береді. Білім алушы Ежелгі Шығыс өркениеттерінің тарихы туралы теориялық білімге ие болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаттары Ежелгі Шығыс елдерінің, Греция, Римнің пайда болу және даму тарихын, ежелгі өркениеттердің өркендеуі мен құлдырауын зерттеуге, ежелгі әлемнің мемлекеттік құрылымы мен әлеуметтік құрылымының ерекшеліктерін, әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайды, мәдени дамуды, палеолит, мезолит, неолит дәуіріндегі тасты өңдеу технологиясын анықтауға, сондай-ақ ежелгі өркениеттердің тарихын кезең-кезеңмен зерттеуге бағытталған. ежелгі мемлекеттер тарихының археологиялық және жазбаша көздері мен тарихнамалары. Студент Ежелгі әлем мемлекеттерінің тарихы туралы теориялық білімге ие болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Бизнес, басқару және құқық" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050" стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелдік зерттеушілердің еңбектеріндегі қазақ қоғамы
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты студенттерді тарих ғылымының дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі қазақтар тарихы бойынша шетел тарихшыларының зерттеулерінің негізгі тақырыптарымен, ғылыми және білім беру мекемелерінің эволюциясымен таныстыру болып табылады. Қазақ қоғамының тарихы мен мәдениеті бойынша шетелдік зерттеушілердің тарихи жұмыстарын талдау, Орталық Азияны зерттеудің Батыс мектебінің қалыптасу процесін қадағалау, қазақ халқының тарихы мен мәдениетінің, көшпелі өркениеттің түйінді проблемалары бойынша тарихнамалық ойдың эволюциясы, оның отырықшы қоғаммен өзара іс-қимылы, шетелдік зерттеулердің теориялық, әдіснамалық және тұжырымдамалық негіздері. Білім алушы Қазақстандағы және шетелдегі тарихи білімнің жай-күйі мен даму векторларын талдап, тарихтың өзекті мәселелерін зерделеу дәрежесін көрсетуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көнетүркі руникалық ескерткіштері
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты түркі мемлекеттерінің ежелгі орыс жазба ескерткіштерін зерттеу. "Ежелгі түркі руникалық ескерткіштері" курсында студенттер түркі руникалық жазуының пайда болу тарихын, олардың дешифрлену тарихын, руникалық жазуының мәтіндерін, руникалық жазуының таралу аймағын, оның жіктелуін, түркі мемлекеттеріндегі басқару жүйесінің ерекшеліктерін, Орхон-Енисей аймағының жазба ескерткіштерін зерттейтін болады. Бұдан басқа, Талас және Алтай аудандарындағы ескерткіштерді зерттейтін болады. Білім алушы Түркі дәуірі туралы іргелі білімдерін көрсетуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 6

    "Орта ғасырлар тарихы" курсының мақсаты - әлемдік тарихи процесті қайта құру үшін қажетті феодалдық қатынастардың пайда болуы, дамуы және құлдырауы туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны келесі кезеңдерге ерекше назар аударады: ерте орта ғасырлар (V–X ғасырлар), жоғары орта ғасырлар (XI-XIII ғасырлар) - крест жорықтары, моңғолдардың шапқыншылығы, Османлы түріктерінің жаулап алуының басталуы және кейінгі Орта ғасырлар (XIV-XV ғасырлар). Білім алушы ортағасырлық мемлекеттердің тарихы туралы теориялық білімге ие болуы керек, ортағасырлық қоғамның, Батыс Еуропа елдерінің жекелеген аймақтарының маңызды процестері мен даму заңдылықтарын түсінуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Сөйлеу мәдениеті» курсының мақсаты - бұл дұрыс сөйлеу және жазу, сондай-ақ қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сәйкес сөздер мен сөздерді қолдана білу. Сөйлеу мәдениетінің басты критерийлері – дұрыс және коммуникативтік мақсаттылық, сондай-ақ дәлдік, қисындық, айқындық және қол жетімділік, тазалық, мәнерлілік, әртүрлілік, эстетикалілік, орындылық. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерінің дағдыларын меңгеру сөйлеу қарым-қатынасының тиімділігін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Араб тілі (1)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты араб тілін бастапқы деңгейде үйрету, араб тілінің графикалық, лексикалық, грамматикалық нормаларының негіздерін беру. Оқыту нәтижесінде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде байланысқа түсуі керек. Курстың мазмұны: оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау. Мәтінмен жұмыс: аударма, қайталау, сұрақтарға жауап беру, материалды жалпылау. Монологиялық және диалогтік сөйлеу. Тыңдау: ана тілінде сөйлейтіндерді, аудио және видео жазбаларды тыңдау және түсіну. "Араб тілі" курсын меңгеру үшін студенттер шет тілін үйрену барысында қалыптасқан білімдерін, дағдыларын, дағдыларын пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Парсы тілі (1)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушыларды парсы тілін қарапайым меңгеру деңгейінде даярлауды, қарым-қатынастың ауызша және жазбаша нысандарын меңгеруді көздейтін құзыреттерді қалыптастыруды қамтамасыз ету. Оқыту нәтижесінде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде байланысқа түсуі керек. Курстың мазмұны: білім алушылардың парсы тіліндегі дыбыстарды артикуляциялау, интонация, акцентуация және бейтарап сөйлеу ырғағының ерекшеліктерін меңгеруін, материалдардың жазбаша және ауызша аудармаларын орындауды, ресми және іскерлік құжаттаманы жүргізудің базалық дағдыларын, парсы тіліндегі мультимедиялық ақпаратты қабылдау дағдыларын, парсы тіліндегі диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын меңгеруін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның ортағасыр тарихы
    Несиелер: 5

    Курс түркі дәуірін, ерте феодалдық қатынастардың пайда болу кезеңін, моңғол жаулап алулары мен Қазақстанның Ұлыс ұлысына кіру дәуірін, қазақ хандығының қалыптасуы мен нығаюын, қазақ ұлтының қалыптасуының аяқталуын, қазақ халқының тарихын зерттеуге бағытталған. Қазақ хандығы, қазақ көшпенді қоғамының құлдырау кезеңі, жоңғарлармен күрес, қазақ-жоңғар қатынастары. Студент Қазақстанның ортағасырлық тарихы туралы іргелі білімдерін көрсетуі тиіс. Зерттеу тарихи фактілер мен оқиғаларды теориялық түсінуге, қазақ этносының орнын, әлемдік өркениеттегі мәдениетті анықтауға, тарихи сананы қалыптастыруға, студенттердің сыни ойлауын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық Азияның ортағасырлық империялары
    Несиелер: 6

    Курс Орталық Азияның ортағасырлық империялары тарихының негізгі кезеңдері туралы іргелі теориялық білімді қалыптастыруға арналған. Курстың мақсаты - әлемдік тарихтағы түркі мұрасын қарастыру, сондай-ақ Моңғол империясының дамуына сипаттама беру. Студент Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын жаһандық тарихи дамудың жалпы парадигмасымен байланыстыру қабілетін, Азиядағы ортағасырлық империялардың жаһандық дамуы мен тарихи шындықтары, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы тұрғысынан Орталық Азия дамуының маңызды аспектілерін аша білу қабілетін көрсетуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Араб тілі (2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-араб тілінің фонетикасы мен морфологиясы, араб тіліндегі қарапайым және кең таралған сөйлемдер туралы түсінік беру, оны сөйлемде қолдану жолдарымен таныстыру, араб тілінде еркін сөйлеуге үйрету, өз бетінше оқу, әдеби, діни және тарихи шығармаларды аудару, сондай-ақ күнделікті, қоғамдық-саяси тақырыптарда еркін сөйлеу. Оқыту нәтижесінде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде байланысқа түсуі керек. Курстың мазмұны: араб тілін меңгерудің коммуникативтік дағдыларын кеңейтуді, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейтуді, сондай-ақ кәсіптік бағдарланған араб тілін тереңдетіп оқытуды, кәсіптік қызметке қатысты мәтіндерді интерпретациялауды түсінуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи антропология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тарихи антропологияның дамуын әлеуметтік білімнің саласы ретінде қарастыру, сонымен қатар оның байланысты пәндермен өзара әрекеттесуі. Пәннің мазмұны тарихи антропологияның әлеуетін белгілі бір танымдық стратегия ретінде түсіндіреді; пән классиктерінің жұмыс корпусы мысалында Тарихи антропологияның пәндік саласы мен тұжырымдамалық аппаратын құру тәсілдерін көрсетеді; қазіргі Мәдени антропология мәселелері тұрғысынан Тарихи антропологияның эвристикалық мүмкіндіктерін ашады. Тарихи мәселелер тарихқа байланысты ғылымдарға байланысты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік антропология
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік антропология" пәнін игерудің мақсаты қазіргі әлеуметтік антропологияның негізгі тұжырымдамаларын және оның теориясы мен практикасының негізгі бағыттарын, әлеуметтік-антропологиялық зерттеулерді ұйымдастыру әдістерін зерттеу, әлеуметтік антропология бойынша білім жүйесін қалыптастыру, әлемге әйгілі антропологтардың негізгі ғылыми мәтіндерін білу, адамзаттың мәдени әртүрлілігінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін байқау болып табылады. Әлеуметтік антропологияның негізгі проблемалары, дамудың негізгі тенденциялары, оның негізгі элементтерінің өзгеруі туралы түсінікке ие болу. Ғылыми зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдану қажеттілігі туралы түсінігін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарих ғылымы және оны оқыту әдістемесі үнемі даму үстінде. Курс негізгі түсініктер мен қағидалар негізінде тарихты оқыту әдістемесі туралы алғашқы түсініктерді, заманауи технологиялардың негізгі дағдыларын береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Парсы тілі (2)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге ауызша және жазбаша аударманың негізгі түрлерін, тарихи зерттеулер контекстінде тиісті тақырыптар аясында парсы тіліндегі мәтіндерді ақпараттық өңдеуді жүзеге асыра білу, сондай-ақ осы құзыреттерді кәсіби құзыреттердің жалпы профиліне біріктіру. Оқыту нәтижесінде ол тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауы керек. Курстың мазмұны: парсы тілін меңгерудің коммуникативтік дағдыларын кеңейтуді, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейтуді, сондай-ақ кәсіптік бағдарланған парсы тілін тереңдетіп оқытуды, кәсіптік қызметке қатысты мәтіндерді интерпретациялауды түсінуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Архивтану және мұражайтану
    Несиелер: 5

    "Мұрағаттану және мұражайтану" курсы мұрағат және мұражай ісінің теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелерін және оның тарихын, қызметтің нормативтік-құқықтық базасын, Әдеп кодексін зерделейтін кешенді ғылыми пән ретінде қарастырылады. Курс тек теориялық қана емес, сонымен қатар практикалық. Білім алушы: мұрағаттану және мұражайтану ғылымының негіздерін білуі тиіс; Тарихи дереккөздердің нақты типтері кешендерінің қалыптасу тарихы ретінде Қосалқы тарихи пәндердің қалыптасу және даму тарихы, өз қызметінде мұражайтанудың ұғымдық аппаратын кәсіби деңгейде қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әлем мен Қазақстанның тарихи географиясы бойынша базалық дағдылар мен білімді меңгеру. Студент көмекші тарихи пәндер бойынша теориялық білімге ие болып, олардың тарихи зерттеулердегі рөлін түсінуі керек. Пәннің мазмұны мынадай: пәнге кіріспе, тарих пен география арасындағы өзара іс-қимыл мәселелері; тарихи-географиялық өлшемдегі кеңістікті зерттеудің өзекті мәселелері; зерттеулерде тарихи-географиялық әдістерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру; мәдени ландшафттар дамуының тарихи-географиялық аспектілерін зерделеу; тарихтағы географиялық орта дискурсы; Тарихи экология және қоршаған орта тарихы; тарихи-географиялық ландшафттар; Аймақтық тарих және география мәселелері; тарихи зерттеулердегі ГАЖ: технологиялық және әдіснамалық мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты XVIII-XXғғ. басында Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық, саяси, қоғам дамуының, мәдени дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білімнің тұтас кешенін қалыптастыру болып табылады. Түрлі дереккөздер негізінде Қазақстанның Ресей империясына қосылу процесінің ерекшеліктерін қарастыру. Әлеуметтік тарих және империология теорияларының сипаттамасы және олардың Қазақстан тарихын зерттеуге қолданылуы. Жаңа уақыттағы Қазақстан тарихы бойынша негізгі дереккөздердің сипаттамасы. Ресей империясы құрамындағы Қазақ өлкесі: әкімшілік реформалар. Студент тарихи және салыстырмалы талдау дағдыларын көрсетуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - еліміздегі дерек көздері мен зерттеулер негізінде оның өткенін зерттеумен байланысты тарих ғылымының дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері - тарихи дерек көздерінің негізгі топтарын, отандық тарих ғылымының тарихын кезеңдеу мәселелерін, еліміздің қоғамдық-саяси өмірінің дамуымен байланысын қарастыру және тарихшылардың негізгі зерттеу тақырыптарымен танысу, ғылыми және білім беру институттарының эволюциясымен зерделеу болып табылады. Білім алушы тарих ғылымының түрлі бөлімдері бойынша кең ауқымды білімді, заманауи әдіснамалық тәсілдер мен тарихнамалық үрдістерді қолдануы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Курс қоғамның қазіргі дамуы тарихшылар алдында алға қойған міндеттерді зерттеуге арналған. Мақсаты - студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курстың мазмұны зерттеу жүргізу кезінде жалпы ғылыми таным әдістерін, ғылыми ізденістің, талдаудың, деректерді өңдеудің белгілі бір дағдыларын, ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша қорытындыларды тұжырымдауды және практикалық міндеттерді шығармашылық шешуді, өзгеретін жағдайларға бейімделуді, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысына белсенді қатысуын қалыптастыруға бағытталған.тарихтың өзекті мәселелерін зерттеу дәрежесін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Тарихи өлкетану туған өлкенің өткені мен бүгінгісінен алынған тарихи, географиялық, статистикалық және өзге де фактілер мен мәліметтердің жиынтығын зерделейді. Тарихи өлкетанудың мақсаты студенттердің тарихи-өлкетану жұмысының негізгі кезеңдерін, принциптерін, әдіснамалық негіздерін және нормативтік-құқықтық базасын зерделеу болып табылады. Курс шеңберінде мынадай міндеттерді шешу көзделеді: тарихи-өлкетану мәліметтерін жинау мен жүйелеудің негізгі кезеңдерін көне заманнан қазіргі уақытқа дейін ашу; өлкетану жұмысының нысандарын, өлкетану мекемелері мен қоғамдық бірлестіктердің қызметін қарау; жалпы білім беретін мектеп пен ЖОО-да тарихи-өлкетану жұмысын жүзеге асырудың өзіндік ерекшеліктерін айқындау; Қазақстан аумағындағы тарихи-өлкетану жұмысының бағыттарын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің академиялық жазылым білімін, ғылыми жарияланымдарды рәсімдеудегі дағдылары мен іскерлігін нығайту және кеңейту, принциптер мен халықаралық стандарттарды сақтау болып табылады. Курста ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау, студенттердің редакциялау, академиялық зерттеу мәтіндерін, рецензияларды, аннотацияларды жазу дағдыларын қалыптастыру бойынша ұсынымдар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа мен Американың жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курс жаңа тарих кезеңіндегі Еуропа елдері мен АҚШ тарихындағы негізгі кезеңдер мен оқиғаларды зерттейді. Мақсаты-студенттерді капитализмнің пайда болуы мен эволюциясының негізгі заңдылықтарымен, жаңа тарихтың түрлі кезеңдерінде әлемнің жетекші елдері мен өңірлерінің даму үрдістерімен, жекелеген елдердің әлеуметтік-экономикалық және саяси даму ерекшеліктерімен таныстыру; студенттердің әлемдік тарихи процесс заңдылықтарына жүйелі, кешенді пайымын қалыптастыру. Англия, АҚШ, Германия, Франция, Австрия-Венгрия, Италия жетекші елдерінің экономикалық, саяси және әлеуметтік дамуының ерекшеліктері, сондай-ақ социалистік қозғалыс пен халықаралық қатынастардағы жаңа құбылыстар. XIX ғасырдың аяғы – ХХ ғасырдың басындағы Батыс елдерінің модернизация процесінің ерекшеліктері, еуропалық демократияның қалыптасуы, аймақтың жетекші елдеріндегі әлеуметтік наразылықтың ерекшеліктері, Вена халықаралық қатынастар жүйесінің дағдарысы мен құлдырауы және Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректану және ақпараттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Курс - болашақ түлекті даярлаудағы іргелі курстардың бірі болып табылады, өйткені ол деректану мен тарихи дереккөздердің ақпараттық байлығын егжей-тегжейлі зерттеуге арналған. Сонымен қатар, курс - тарихи білім тарихының парадигмалық сипатын, деректану мен деректану циклінің даму кезеңдерін, Тарихи деректер корпусының типологиясы мен эволюция кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Теориялық тұжырымдамалар, ғылыми құралдар және концептуалды-категориялық аппарат, әртүрлі дереккөздерді іздеу және онымен интернетте және электронды базаларда жұмыс жасау ерекшеліктері, тарихи дереккөздерді талдау және түсіндіру, салыстырмалы талдау дағдыларын меңгеруді ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа және Азия елдерінің рухани-мәдени даму тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-Еуропа мен Азия аймақтарындағы мәдени даму ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұн Еуропа мен Азия аймақтарындағы мәдениеттің даму ерекшеліктерін, тарихи және географиялық аймақтарға сәйкес рухани өмірдің даму тенденцияларын, Еуропа мен Азиядағы рухани өмірдің теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуді, сондай-ақ рухани мәдениеттің семантикалық мазмұны мен тарихнамасын, Еуропа мен Азиядағы мәдени дамудың заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Азия өркениеттік теория тұрғысынан, мәдени қайта құрулар мен қайта құрулардың маңызы. Студент тарихи және салыстырмалы талдау дағдыларын көрсетуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алтын Орда тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-жаңа әдіснамалық тәсілдер негізінде Ұлы Дала тарихындағы Шыңғыс хан империясы мен Алтын Орда проблемаларының тарихы мен мәселелерін зерттеу. Жошы ұлысының қалыптасуы, дамуы және құлдырауы мәселелерін зерттеу, Алтын Орда тарихы мен мәдениетінің, әлеуметтік-қоғамдық құрылымының, саяси тарихының маңызды мәселелерін анықтау, дереккөздермен және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдылары. Студент ерте феодалдық қатынастардың пайда болу кезеңі, Моңғол жаулап алу дәуірі туралы іргелі білімдерін көрсетуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем өркениеттері тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік өркениеттер тарихы курсы өркениеттік даму заңдылықтарын түсінуге бағытталған. "Әлемдік өркениеттер тарихы" оқу курсының мақсаты - студенттер арасында ежелгі және орта ғасырлардағы, жаңа және қазіргі замандағы қоғам мен мемлекеттің дамуының ортақ заңдылықтары мен алуан түрлі жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың міндеті-адамзаттың әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени тарихын қазіргі ғылыми көзқарастар тұрғысынан олардың синтезінде қарастыру. Адамзат өркениетінің қалыптасу көздері, өркениетке қатысты теориялар, тұжырымдамалар мен көзқарастар туралы түсінік беру, әлемдік өркениеттер тарихындағы маңызды оқиғаларды салыстырмалы талдау. Курс барысында студенттерге өркениеттер мен мәдениеттердің пайда болуының, қалыптасуының, дамуының, эволюциясының жалпы және ерекше ерекшеліктерін, сондай-ақ тарихнаманы, өркениеттің негізгі принциптерін талдау, әлемнің өркениеттік және мәдени орталықтарының дамуы мен алуан түрлілігінің негізгі кезеңдерін анықтау ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Археология және этнология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-археологиялық ескерткіштердің кезеңділігі мен хронологиясын, эволюцияның қозғаушы күштерін, антропогенез, мәдени генезис мәселелерін, ежелгі қоғамдардың Әлеуметтік және саяси генезін дамытуды қамтитын іргелі мәселелер шеңберін қамту. Этнология ғылымының негізгі ережелерінің мазмұнын, оның проблемаларын, археологиямен өзара іс-қимылын, этностарды жіктеудің негізгі принциптерін, этникалық қауымдастықтардың типологиясын, этногенез проблемасын және әлемнің этникалық тарихының негізгі кезеңдерін білу. Археология мен этнологияны зерттеу, олардың міндеттері, әдістері мен жетістіктері. Қазақстанның ежелгі тарихын қайта құру үшін археологиялық дереккөздерді әлеуметтік-тарихи тұрғыдан түсіндіру мүмкіндіктері туралы түсінікке ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи үдерістер және ғылыми таным теориясы
    Несиелер: 7

    «Тарихи үдерістер және ғылыми таным теориясы» курсы ежелгі дәуірден ХХ-ХХІ ғасырдың ең танымал теорияларына дейінгі тарихи процестің әртүрлі теорияларын дәйекті зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты - тарихи процесс туралы нақты білімді игеру, ғылыми танымның негізгі теориялық және әдіснамалық әдістерін және тарихи процестің негізгі заңдылықтарын білуге арналған. Қазақстандағы және шетелдегі тарихи білімнің жай-күйі мен даму векторларын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киелі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-ұлттың топтасуы мен бірегейлігінің құралы болуға арналған Қазақстанның киелі нысандарын зерттеу. Курс шеңберінде жас ұрпаққа өңірдің археологиялық ескерткіштері, халықтың этноәлеуметтік және этносаяси тарихы, өлкенің тарихи тұлғаларының рөлі мен орны, киелі география (топонимика, ономастика, лингвистика) мәселелері арқылы өзінің кіші Отаны туралы неғұрлым толық және терең білім алуға көмектесу мақсатында Қазақстанның киелі объектілері зерделенетін болады. Курс шеңберінде Қазақстанның киелі нысандары туралы мағлұмат беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Алаш» қозғалысының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс "Алаш" қозғалысының тарихын, XIX ғасырдың екінші жартысы мен XX ғасырдың бірінші ширегіндегі қазақ зиялыларының генезисі мен қалыптасуын; қазіргі кезеңдегі қазақ зиялыларының қалыптасуының негізгі кезеңдерін; жаңа және қазіргі кезеңдегі қазақ зиялыларының өмірі мен қызметін зерделеуді қарастырады. Курстың мазмұнында ұлттық үкіметтің құрылымын: Алаш қайраткерлерінің саяси көзқарастарын зерттеу көзделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дереккөздердегі түркі тарихы
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі уақытқа дейін өзектілігін жоғалтпаған түркі тарихын сипаттайтын дереккөздерді қамтиды және студенттерді қазіргі заманғы көзқарас тұрғысынан талдауға шақырады. Пәннің мақсаты-түркі тарихын сипаттайтын қазіргі уақытқа дейін өзектілігін жоғалтпаған дереккөздерді қарастыру және студенттерді қазіргі заманғы көзқарас тұрғысынан талдауға ынталандыру. Студенттердің түркі халықтары мен мемлекеттерінің әлемдік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі туралы біртұтас түсінігін қалыптастыру, студенттерде тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және кешенді талдау дағдыларын қалыптастыру, өткен және қазіргі кездегі құбылыстар мен процестердің тарихи шарттылығын түсіну қабілетін дамыту, қоршаған шындыққа қатысты өз ұстанымын анықтау, түркі дәуірі туралы іргелі білімін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа және қазіргі замандағы Қытай тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Қытай туралы толық ақпаратты, оның жаңа және қазіргі уақыттағы әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуын, Қытайдағы Манчжу үстемдігі режимін зерттейді. "Жаңа және қазіргі уақыттағы Қытай тарихы" пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау және заңдылықтарын түсіну қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұнында: феодалдық Қытай дағдарысына; Синьхай төңкерісіне; ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы Қытайдағы ішкі саяси және халықаралық жағдайға; жапон агрессиясымен күреске; ҚХР-ның құрылуына ерекше назар аударылған. Маоистік саясаттың бастауы мен мәні. Қытайдағы саяси күрес. Қазіргі Қытайдың негізгі мәселелері. ҚХР интеграциялық процестерге қатысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 8

    Курс Шығыс елдері тарихының жаңа және жаңа кезеңдегі маңызды оқиғаларын, Шығыс және еуропалық өркениеттер қақтығысына толы үш ғасырға жуық уақыт бойы Азия-Африка өңірінің тарихын қамтиды. Азия мен Африка мемлекеттерінің жаңа және жаңа кезеңдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік, мәдени дамуының ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар дүниежүзілік тарихи процестің осы кезеңінде осы елдерге тән жалпы және ерекше белгілерді бөлуге арналады. Білім алушы тарихи және салыстырмалы талдау дағдыларын көрсетуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ мемлекеттілігі: тұжырымдамалық негіздер
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде қазақ мемлекеттілігінің тарихы туралы түсінік қалыптастырады. Курстың негізгі мақсаты-Қазақстан аумағында мемлекеттіліктің қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы толық түсінік беру. Курстың мазмұнында қазақ халқының қалыптасуы мен пайда болу процесі, оның ру-тайпалық құрамы қарастырылады. Қазақстан аумағындағы мемлекеттік құрылымдарға; хан басқару жүйесінің, ақсүйектік элитаның, рулық-тайпалық басқару жүйесінің ерекшеліктеріне, мемлекеттік институттарға ерекше көңіл бөлінеді; сондай-ақ тарихи фактілерді, мемлекеттік құрылымның тарихи-деректанулық талдауын анықтау. Білім алушы мемлекеттің бүгінгі жетістіктерін тарихи және салыстырмалы талдау арқылы қазақстандық даму моделінің ерекшеліктері мен маңызын ғылыми бағалау қабілетін көрсетуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-негізгі әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді, сондай-ақ жаңа тарих кезеңінде Еуропа мен Америка елдерінің халықаралық қатынастарының дамуын қарастыру. Курс Еуропа (Германия, Франция, Англия, Италия, Испания, Португалия, Шығыс Еуропа мемлекеттері) және Америка (АҚШ, Канада, Латын Америкасы) тарихының негізгі кезеңдері мен оқиғаларын зерттейді. Бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың салдарын, Батыс Еуропада тоталитарлық режимдердің қалыптасуының негізгі кезеңдерін, соғыстан кейінгі және қазіргі кезеңді жалпы бағалау. Білім алушы тарихи және салыстырмалы талдау дағдыларын көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ГУЛАГ жүйесі және Қазақстан қасіреті
    Несиелер: 5

    Оқу пәні студенттердің КСРО кезінде билік еткен коммунистік партияның командалық-әкімшілік, тоталитарлық саясатының мәні туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқудың мақсаты-КСРО аумағында ГУЛАГ жүйесінің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің негізгі кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру; студенттердің назарын қазақ халқы тарихының қайғылы беттерін зерттеу проблемаларына, Қазақстандағы тоталитарлық режимнің саяси қуғын-сүргіні салдарына аудару болып табылады. Бұрын құпияланған және ғылыми зерттеуде пайдаланылмаған құжаттық материалдармен, мұрағаттық деректермен танысу, ГУЛАГ тарихымен объективті және жан-жақты танысу және Қазақстан аумағында ЕТЛ зерделеу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Империялардың салыстырмалы тарихы
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты: салыстырмалы талдау негізінде мемлекеттік құрылымдардағы империя тұжырымдамаларын олардың жұмыс істеуі тұрғысынан да, оларды тұжырымдау тұрғысынан да қарастыру; Азиядағы отаршылдық саясатын салыстырмалы талдау үшін қазіргі заманғы отарлық империяларды анықтау. Студент тарихи және салыстырмалы талдау, халықаралық қатынастар динамикасын және жаңа және қазіргі жаһандану процестерін түсіну дағдыларын көрсетуі керек; Салыстырмалы-тарихи және жүйелік тәсілдерді қолдану; тұжырымдамалық аппаратты дұрыс пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON15

    қосалқы тарихи пәндер туралы теориялық білімдер және олардың тарихи зерттеудегі рөлін меңгерген

  • Код ON13

    ттарихи мәселелерді тарихпен шектес ғылымдармен өзара байланыста қарауға қабілетті; ғылыми зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдану қажеттілігін түсінуге мүмкіндік береді

  • Код ON11

    Қазақстан мен шетелдердегі тарихи білімнің даму векторлары мен жағдайын талдай алады, тарихтың өзекті мәселелерінің зерттелу дәрежесін көрсетеді

  • Код ON14

    Қазақ интеллигенциясының жаңа және қазіргі заман кезеңіндегі қызметінің тарихи маңызын бағалай алады

  • Код ON9

    Қазақстанның ежелгі тарихын қайта құрастыру үшін археологиялық деректерді әлеуметтік-тарихи интерпретациялау мүмкіндіктері туралы түсінігі бар

  • Код ON2

    ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу

  • Код ON10

    Қазақстандық даму моделінің ерекшеліктері мен мәнін, мемлекеттің бүгінгі жетістіктерін тарихи-салыстырмалы талдау арқылы ғылыми тұрғыда бағалай алады

  • Код ON12

    архивтер мен мұражайлардың негізгі қызметтері мен архив және мұражай ісінің теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелері туралы білімдерді меңгереді

  • Код ON4

    құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениетімен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау

  • Код ON3

    әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі қаралады

  • Код ON8

    ежелгі әлем мемлекеттерінің тарихы, Ежелгі Шығыс, ортағасырлық Еуропамен Азия өркениеттері туралы теориялық білімі бар; жалпы әлемдік тарихи дамудың жалпы парадигмасымен тарихи құбылыстарымен оқиғаларды байланыстыра алады

  • Код ON7

    Қазақстанның ежелгі және ортағасыр тарихы, Түркі дәуірі, ертефеодалдық қатынастардың пайда болу кезеңі, Моңғол шапқыншылығы дәуірі, Қазақ хандығының құрылуы мен нығаюы, қазақ көшпелі қоғамының құлдырау кезеңі және жоңғарлармен күресі туралы іргелі білімді көрсетеді

  • Код ON6

    тарих ғылымының бөлімдері бойынша ауқымды білімді, заманауи әдіснамалық тәсілдермен тарихнамалық үрдістерді қолданады

  • Код ON1

    жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау

  • Код ON5

    тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени факторларын түсінеді және талдай алады

Top