Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07302 Сәулет және қала құрылысы в Satbayev University

  • Ағылшын тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба). Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Магистранттар да өз бетінше (MIS) айналысуы қажет

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі заманғы сәулет негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәулет өнері деген не екенін түсіну, ол өмір процестері өтетін декорациялар мен кеңістіктер жасайды. Қысқаша мазмұны: Адамзаттың басымдықтарын, құндылықтары мен ұмтылыстарын көрсететін стильдер; өмірлік әл-ауқаттың құрамдас бөліктері (экономикалық аспект, экология, жарық, форма мен эмоциялар және т. б.); функционалдылық, кеңістікті сауатты ұйымдастыру, эстетика, эмоционалдылық, үнемділік және қоршаған ортаға қамқорлық жасау арқылы өмір үшін ең қолайлы орта құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қалақұрылыстық жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қала құрылысын жобалау туралы идеяларды көп жақты кешенді процесс ретінде қалыптастыру, оның барысында елді мекендер мен қоныс аудару жүйелері қалыптасады. Қысқаша мазмұны: Аумақтық жоспарлау; қала құрылысын аймақтарға бөлу; аумақтарды жоспарлау; сәулет-құрылысты жобалау; күрделі құрылыс объектілерін күрделі жөндеу немесе қайта жаңарту; қала құрылысы жүйесінің элементтерін дәстүрге және тұрақты аумақтық байланыстарға сәйкес келісілген орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәулеттік жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобалық шешімнің негізділігінің проблемалары және сәулетші мен тұтынушының қарым-қатынасы туралы түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жобалау әдіснамасын жетілдіру және оған математикалық әдістерді енгізу, жобалаудағы орта тәсілдің негізгі ережелері; сәулет кеңістігін жобалаудағы деңгейлер мен объектілер; сәулет кеңістіктерінің сапасын бағалау критерийлері; сәулет ортасын жобалаудың әртүрлі деңгейлерінің әдістемелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәулет және қала құрылысындағы пішін құру ақаулары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қалыптастыру процесі, оны талдау, оны сәулетші құралы ретінде пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: қарама-қайшы факторлардың өзара әрекеттесуінің күрделі процесін басқаратын сәулетшінің шығармашылық процесі: ішкі, "ішкі" пішінге әсер ететін және сыртқы, "сыртқы" пішінге әсер ететін; факторлардың синтезі-олардың күрделі өзара әрекеттесуі, өнер сипаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс магистранттарды басқару психологиясының негіздеріне оқытуға бағытталған. Онда басқару психологиясының ерекшелігі, басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті қарастырылады; ұйымдағы мотивация мен нәтижелілік, ұйымдарды қазіргі басқарудағы көшбасшылық және көшбасшылық, басқару объектісі ретінде әлеуметтік топ, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық негіздері, іскерлік қарым-қатынас және басқарушылық қақтығыстар, жауапкершілік психологиясы, имидж құру, мысалы байланыс мәдениетінің ажырамас бөлігі, жарнама психологиясы.

    Оқу жылы - 1
  • Тұрақты сәулет және қала құрылысы принциптері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы салаларындағы тұрақты даму феномені туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: Сәулет және қала құрылысы саласындағы тұрақты дамудың негізгі түсініктері. Тұрақты даму критерийлері бойынша экологиялық бағдарланған энергия тиімді ғимараттар мен құрылыстарды жобалау принциптері. "Жасыл экономика" және "жасыл қала құрылысы" Тұжырымдамаларының негізгі ережелері. Ғимараттардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесу заңдылықтары, қоршаған ортаны қорғау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәулет және қала құрылысы тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы тарихы туралы жүйеленген түсінікті қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысы өнерінің қалаларды дамытудағы және тарихи перспективадағы орны; қала құрылысы мен өркениеттің әртүрлі тарихи кезеңдердегі дамуы арасындағы байланыс; қала құрылысының көркемдік идеялары және олардың шығу тегі; сәулет және қала құрылысы қызметі жобалау-көркем шығармашылық нысаны ретінде; қалалық кеңістікті дамытудың эстетикалық өлшемдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Курстық және дипломдық жобалаудың оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шығармашылық мамандану аясында курстық және дипломдық жобалауды оқыту әдістемесінің білімін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: курстық және дипломдық жобалауды ұйымдастыру әдістемесі, оқу дизайнының әртүрлі кезеңдері үшін студенттердің оқу-танымдық қызметін жандандырудың дидактикалық шарттары, студенттерді Жобалық іс-әрекетке дайындау процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, дипломдық жобалаудың оқу-ақпараттық ортасының моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәулет және қала құрылысы саласындағы нормативтік-құқықтық база
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы саласындағы нормативтік және құқықтық әдебиеттермен жұмыс істеу әдістері мен білімдерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Адамдардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау талаптарын енгізуге негізделген техникалық реттеу қағидаттары, зиянды және қауіпті факторлар әсерінің алдын алу; тұрғын үй ғимараттарын жобалау, салу және пайдалану талаптарын регламенттейтін тәуекелдің жол берілетін деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны білім беруді басқару негіздерін, ғаламдық білім беру үрдістері менеджментін, стратегиялық бастамаларды талдау мен таңдауды, білім беру мекемесінің/ұйымның дамуын басқару стратегиясы ретінде жобаны зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар магистранттар білім беру маркетингін, білім беру ұйымдарындағы адам ресурстарын басқаруды, білім беру саласындағы ақпараттық‐коммуникациялық технологияларды және білім беру процесін басқаруды (жоғары мектеп мысалында) зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Сәулет және қала құрылысы саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дербес ғылыми қызмет үшін дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ғылыми проблематиканы тұжырымдау, ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі қағидаттары; өзектілігін, ғылыми және қолданбалы мәнін белгілей отырып, магистрлік диссертацияның бағыты мен тақырыбын таңдау қағидаты; магистрлік диссертациямен жұмыс бағдарламасын әзірлеудің негізгі кезеңдері; негізгі бөлімдер және оларды орындау мерзімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәулеттің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: архитектураның теориялық негіздерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Сәулет теориясы; ғылыми-бейнелік талдау; функционалдық талдау; қоршаған ортаны талдау; мәтіндік түсіндіру әдістері; жеке ғылыми зерттеудің нақты тақырыбы тұрғысынан көп тақырыптық талдау әдістері; сәулет теориясының әртүрлі аспектілерінің ерекшелігі оқшауланған және өзара іс-қимылда; тарихи-мәдени қалыптасудың және шарттылықтың тұтас көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоба алдындағы зерттеулердің социологиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоғамдық кеңістікті әлеуметтік зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қоғамдық кеңістіктерге социологиялық көзқарастың теориялық негіздері, "қоғамдық кеңістік" ұғымының тарихы және қалалық ортаға гуманистік көзқарастың негізгі авторларының идеялары; қалалық кеңістікті социологиялық бақылау (оның ішінде стационарлық іс-әрекеттерді есептеу, әлеуметтік ағымдар мен әлеуметтік топтарды талдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәулет өнерінің әлеуметтік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысында қолданылатын әлеуметтану әдістері туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: Халықтың қоршаған жасанды мекендеу ортасымен өзара іс-қимыл заңдылықтары; қала халқының құрылымы, әртүрлі әлеуметтік-демографиялық топтардың қалаға қоятын талаптарының ерекшеліктері; әлеуметтік-экологиялық аспектіде қалаларды тұрақты дамытудың өлшемдері мен әдістері; сәулет-қала құрылысын жобалауда жобалау алдындағы талдау міндеттерін ескере отырып, әлеуметтік зерттеулер бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тарих және қалақұрылыс теориясының қазіргі заманғы аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлемнің жетекші сәулетшілерінің сәулет өнерінің заманауи тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: ХХ-ХХІ ғасырлардағы сәулет және қала құрылысының маңызды туындыларын талдау. Әр түрлі тарихи кезеңдердегі стилистикалық бағыттың эволюциясы, қоғамның даму заңдылықтары және олардың сәулеттік стильдердің қалыптасуына әсері. Қазіргі заманғы стильдер мен бағыттар, олардың кезеңділігі; қазіргі заманғы сәулет және қала құрылысы объектілерін жобалау кезінде туындайтын негізгі проблемалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесінің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тиімді тілдік коммуникация; көркем бейнелі ойлау мен талғам; дүниетанымның эстетикалық және адамгершілік-этикалық негіздері; студент пен педагог тұлғасының қарқынды дамуы; олардың бірлескен қызметі мен қарым-қатынасын демократияландыру; оқу-тәрбие процесін ізгілендіру; оқытудың құралдарын, әдістерін, технологияларын және материалдық базасын жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Сәулет пен қала құрылыстағы прогностика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болжаудың заманауи әдістеріне сүйене отырып, қазіргі заманғы жетекші ғалымдар мен практик-сәулетшілердің архитектураның даму жолдары туралы түсініктерінің жиынтығы туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Талдау әдістері, ақпарат жинау, оны талдау және тұжырымдарды жобалауға ұсыныстар немесе нұсқаулар түрінде тұжырымдау, сәулеттік дизайнға қажетті аналитикалық тапсырмалар спектрі, жоба алдындағы талдау әдістері, жоба тақырыбындағы стандарттар мен әдебиеттер, салыстырмалы талдау, индуктивті және дедуктивті талдау, сараптамалық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Энергия тиімді сәулет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: энергиялық тиімді сәулет туралы білімді, жаңартылатын энергия көздерін қолдану әдістері мен тәсілдерін және ғимараттар мен құрылыстар архитектурасында жасыл құрылыс тәсілдерін практикада пайдалану. Қысқаша мазмұны: Жасыл құрылыс, энергия тиімді ғимараттарды, пассивті, белсенді және ақылды тұрғын үйлерді жобалау әдістері, ғимараттардың энергия тиімділігі параметрлеріне әсер ететін факторлар мен жағдайларды талдау, қоршау конструкцияларының, терезе блоктарының жылу өткізгіштігін есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қайта құру және қалпына келтірудің ғылыми әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы саласында қолданбалы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерінің кең спектрін меңгеру. Қысқаша мазмұны: Сәулет ескерткіштерін зерттеу, сәулет және тарихи-мәдени сараптамаларды дайындау және жүргізу; қазіргі ғылыми және ғылыми-шығармашылық қызметтің философиялық және әдіснамалық мәселелері; қоғамның мұраға қатынасы, дәуірдің философиялық парадигмалары бар сәулет мұрасын қайта құру және қалпына келтіру саласындағы қызметтің даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сәулет ортасының қабылдау психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көркем-мағыналы кеңістікті қабылдаудың белгілі бір мәдениетін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: адам мен сәулеттік-кеңістіктік ортаның өзара әрекеттесуіне байланысты проблемалар; адамдар мен ғимараттар арасындағы, сондай-ақ ғимараттар мен олардың қоршаған ортасы арасындағы қатынастар; ғимарат пен олардың арасындағы кеңістіктің адам қажеттіліктері мен ауқымымен байланысы; сәулеттік-кеңістіктік ортаны қалыптастыру мен қабылдаудың семантикалық, эстетикалық, эмоционалды, экологиялық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қазақстан сәулетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстан сәулет тарихы бойынша білімді өзіндік феномен ретінде қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тіршілік ету ортасын қалыптастыру және қайта құру процесінің ерекшелігі; Қазақстан аумағының табиғи-климаттық және инженерлік-геологиялық жағдайларының факторлары, жергілікті немесе жеткізілетін құрылыс материалдарының болуы; климат пен географияның ерекшеліктері; әртүрлі кезеңдердегі ел сәулет өнерінің бірегейлігі; сәулет-көркемдік формаларды дамыту процесінде зерттелетін кезең сәулет өнерінің көп факторлы бірегейлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қайта құру және жаңғыртудың ғылыми әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қала ортасын қайта құрудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, оның ішінде тарихи, сәулет мұрасын қарау қысқаша мазмұны: қаланың негізгі кіші жүйелерін (элементтерін) – тұрғын, қоғамдық, көлік инфрақұрылымын қайта жаңарту және жаңғырту ерекшеліктері туралы білім жүйесі; қала құрылысы саласында кешенді зерттеулер жүргізу әдістері; қала құрылысы саласында кешенді зерттеулер жүргізу кезінде негізгі реставрациялық ғылыми әдістерді пайдалану ережесі. сәулет ескерткіштері, тарихи құрылыс; сәулет ескерткіштерін зерттеу, реставрациялау және реконструкциялау жобасын жобалау және жүзеге асыру әдістемелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қалақұрылыстағы энерго тиімділік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: энергия тиімді қала құрылысы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: "Жасыл экономика" және "жасыл қала құрылысы" тұжырымдамасының негізгі ережелері, энергия тиімді қала құрылысы жүйелерін жобалау әдістері, өңірлік табиғи-климаттық және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың ерекшелігі, практикалық қызметте қала құрылысы объектілерін энергия тиімді жобалау әдістері; жекелеген аудандар мен қалалық орта элементтерінің энергия тиімділігін бағалау. Қала құрылысында жаңартылатын энергия көздерін және жасыл құрылыс тәсілдерін қолдану тәсілдері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Аймақтық және ұлттық сәулет мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: егемен Қазақстанның архитектурасын дамытудың жаңа шарттары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Даралиялар, ұлт мәдениетінің даму және өркендеу процесі; халықтың тарихи-мәдени мұрасы; ғылыми-зерттеу процесінің талдамалық және салыстырмалы аспектісі, тарихи процестердің архитектураның өңірлік ерекшеліктеріне әсері; мәдениеттану бөлінісінде архитектурадағы ұлттық бірегейлік мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сәулет және қала құрылысындағы қолданбалы зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысында қолданбалы зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастыру. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысы жүйелері мен сәулет объектілерін зерттеудің базалық әдістері; қала мен қала ортасы сәулет-қала құрылысын жобалау объектілері ретінде; процестің технологиясымен шешуші дәрежеде анықталатын, осы жүйеде өтетін барлық деңгейдегі қала мен сәулет объектілерінің жұмыс істеу шарттары; сәулет және қала құрылысы шешімдерін жобалау алдындағы талдау және қабылдау сатыларында қолданылатын әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қалақұрылыстық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қала құрылысын талдаудың принциптері мен әдістерін меңгеру. Қысқаша сипаттамасы: Сәулет практикасындағы қала құрылысын талдаудың орны мен рөлі. Аумақты жобалау алдындағы және жобалық талдау. Қала құрылысы объектілерін орналастыру міндеттерінің ерекшелігі. Функционалдық-типологиялық талдау. Аумақтық байланыстарды және қала құрылысын аудандастыруды талдау. Қалалық ортаны реконструктивті талдау әдістері. Композициялық-қала құрылысын талдау. Урбоэкологиялық мәселелерді талдау және оларды шешу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Лексикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, бастапқы мәтіннің грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормалары мен темпоралдық сипаттамаларын сақтай отырып, ауызша және жазбаша дәйекті аударма жасай білу

  • Код ON8

    Семинарлық, зертханалық және практикалық сабақтарды өз бетінше өткізе білу, білім алушылардың ғылыми-оқу жұмысына басшылық жасауға қатысу; сәулет және қала құрылысы саласында оқыту үшін оқу-әдістемелік кешендер әзірлеуге қабілетті болу

  • Код ON10

    Танымдық үдерістің ерекшеліктеріне және шығармашылық шеберлікке негізделген сәулет және қала құрылысын жобалау саласында қажетті практикалық дағдыларды көрсету

  • Код ON3

    Өзін-өзі тұрақты дамытуға, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға ұмтылу негізінде өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіне білу, өзінің артықшылықтары мен кемшіліктерін сыни бағалай білу

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы далалық және зертханалық жабдықтар мен аспаптарды пайдалана отырып, практикалық және өндірістік міндеттерді шешу кезінде өндірістік және ғылыми-өндірістік далалық, зертханалық және интерпретациялық жұмыстарды өз бетінше жүргізе білу

  • Код ON9

    Танымдық үдерістің ерекшеліктеріне және ғылыми дүниетанымға негізделген сәулет және қала құрылысы ғылымы саласындағы терең теориялық білімдерін көрсету

  • Код ON5

    Сәулет және қала құрылысы саласында теориялық және практикалық білімді пайдалану негізінде өз бетінше ғылыми эксперименттер мен зерттеулер жүргізе білу, эксперименттік ақпаратты қорыту және талдау, қорытынды жасау, қорытындылар мен ұсынымдар жасау

  • Код ON7

    Сәулет және қала құрылысы саласындағы кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын пайдалануға дайын болу

  • Код ON4

    Пәнаралық және халықаралық ортада жұмыс істеу үшін коммуникативтік қабілеттерді меңгеру, әлеуметтік және адамгершілік-этикалық нормаларды ескере отырып, ынтымақтастыққа және командада жұмыс істеуге қабілетті болу

  • Код ON2

    Ойлау, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті негізінде ақпаратты қабылдауға, талдауға, жалпылауға, мақсат, міндеттер қоюға және оларға қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті болу

Top