Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Ветеринариялық биотехнология в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мақсатты өнімдерді бөліп алу және тазартудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Биотехнологиядағы мақсатты өнім тұжырымдамасы. Микроорганизмдердің биомассасын, өсімдіктер мен жануарлардың жасушалары мен тіндерін, әр түрлі әдістермен биотехнологиялық өнімдерді өндірудегі жасушалық макромолекулаларды оқшаулау және тазалауға арналған жабдық, шығын материалдар мен реагенттер. Центрифугалау, мембраналық сүзу, бөлу, сорбциялау, экстракция, коагуляциялау, кристаллизация, флотация, хроматография, электрофорез, иммуноблотты және басқа әдістерді қолдану арқылы заттардың бөлінуінің жалпы принциптері. ДНҚ тазарту және бөлу үшін полимеразды тізбекті реакция. Нысаналы өнімдерді стандарттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат.
    Несиелер: 5

    Курсы жазбаша ағылшын тілінде академиялық және кәсіби дағдыларды дамытып, жетілдіруге бағытталған, академиялық, не кәсіби жағдайларда және жұмыс істеу барысында қажет болатын табысты жазбаша қарым-қатынас үшін. Студенттер академиялық жазылымның, кітапхана каталогтары мен сайттарды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Дискурсивті эссе жазудың тәжірибесі: жоспарлау, негізгі идеясын, абзацтар мен қорытындысын жазу. Өзгертіп айту әдістері. APA форматы: сілтемелер дәйексөздер Студенттер аббревиатура түрлерін, академиялық лексиканы, артикльдерді қолдануды оқып біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттің теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылым және ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Биологияның негізгі әдісі ретінде байқау, сипаттама және эксперимент. Акушерлік-гинекологиялық ауруларды емдеуді таңдауды негіздеу үшін мониторинг және әдіснамалық тәсіл. Өндірісте және ғылымда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу. Нәтижелерді апробациялау, инновациялық патенттер мен өнертабыстар алу. Ғылыми баспасөздегі мақалаларды жазу ережелері. Жақын және алыс шет елдердің алдыңғы қатарлы ғылыми мекемелерінде ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Иммунология
    Несиелер: 5

    Ағзаның иммундық жүйесінің құрылымы, жұмыс істеу механизмдері және реттелуі; биотехнологияда, медицинада және ветеринарияда қолданылатын иммунологияның негізгі әдістері. Иммунологиялық реакциялар, олардың компоненттері (антигендер, антиденелер), қою мақсаттары. Диагностика және диагностикалық сарысулар туралы түсінік. Диагностикалық сарысуды алу әдістері. Агглютинация реакциясы, преципитация реакциясы: принциптері, компоненттері, шарттары, қою және есепке алу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Жоғары деңгейдегі кәсіптік және академиялық мақсаттағы тіл, мамандықтың ғылыми-концептуалды аппараты, ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биотехнологияның молекулалы-генетикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді орындау кезінде молекулярлық биология мен генетиканың білімін және әдістерін қолдану; Хромосомалардың, гендердің және геномдардың мұрагерлік ақпараттары, құрамы, құрылымы, функциялары және үлгілері. Жаңа сорттарды алу және ауылшаруашылық өсімдіктерінің қолданыстағы сапасын жақсарту. Молекулалық биология және генетика негізіндегі рекомбинантты ДНҚ. Биотехнологияда пайдаланылатын биологиялық жүйелер, олардың ерекшеліктері. Химерлі ақуыздар мен ақуызды тұрақтандыру. Дәнекерлеу синтезі және синтезі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саңырауқұлақтар биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Микроскопиялық төменгі және жоғары саңырауқұлақтар. Саңырауқұлақтарды, ашытқыларды көбейтудің құрылымы мен әдістерінің морфологиялық ерекшеліктері. Саңырауқұлақтың негізгі және қайталама метаболиттері, олардың маңыздылығы мен биотехнологиясы. Саңырауқұлақтар өндірушілердің штаммдарын іздестіру және өндіру әдістемесі, саңырауқұлақтар мәдениетін сақтау. Құю, ашытқы, базидиомицеттерді өнеркәсіптік өсіру принциптері. Бөртпе саңырауқұлақтарымен антибиотиктердің биосинтезі. Антибиотиктерді беру. Витаминдер, органикалық қышқылдар мен еріткіштерді, ферменттерді биосинтездеу. Микопротеин, Рокфор ірімшігі және Камамбер, basidiomyceous mycelium өндіру технологиясы. Микотоксиндер, оларды сәйкестендіру және сәйкестендіру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Өндірістік микроорганизмдер штамдарының селекциясы
    Несиелер: 6

    Түрлі жағымсыз факторлардың микроорганизмдерге әсері. микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және генетикасы. Мутагендерді супер өндірушілерге алу мүмкіндігі. Микроорганизмдерді классикалық және заманауи тәсілдермен таңдау, өндіріс зертханасы жағдайында өндіруші штамдарды сақтау әдістері және микроорганизмдер жинағы. Микроорганизмдерді мәдени-морфологиялық, биохимиялық, молекулалық-генетикалық әдістермен анықтау. Микроорганизмдердің өндірістік мәдениетін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік. Қолданбалы этикалық білім жүйесінде биоэтиканың орны мен рөлі. ГИО-ның әртүрлі типтерінің экологиялық жүйелерге әсері.ГТО-ны қолданудың экологиялық тәуекелін бағалау. Арамшөптердің агрессивтілігін бағалау. Трансгендік өнімдердің ағзаларға тікелей немесе жанама әсер ету ықтималдығын бағалау. Трансгендік өнімдерге төзімді немесе төзімді тірі ағзалардың пайда болуы. Биотехнологияны дамытуға байланысты халықаралық ұйымдар мен биоэтикалық проблемаларды құқықтық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу материалдарын өңдеу
    Несиелер: 5

    Тәжірибе кезеңдерінің сипаттамасы. Зоотехникалық тәжірибені қоюдың негізгі әдістемелік тәсілдері. Азықтарды бағалау тәжірибелерінің ерекшеліктері. Мал азықтығы қоректілігін анықтау бойынша тәжірибелер жүргізу әдістері мен техникасы. Заттар мен энергияның тепе-теңдігін зерттеу әдістері. Ғылыми еңбек формалары, құрылымы, ресімделуі. Өнертапқыштық және патенттану негіздері. Зерттеу нәтижелерін биометриялық өңдеу. Мал шаруашылығындағы ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері. Мал шаруашылығындағы сұрыптаудың заманауи әдістері. Шетелдік журналдарда басып шығару үшін ғылыми мақалаларды рәсімдеу тәртібі. Импакт-фактордың өзектілігі мен мәселелері. Web of Science, Scopus индекстелетін ғылыми журналдардың мақалаларына қойылатын негізгі талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бионанотехнология
    Несиелер: 7

    Бионанотехнологияға кіріспе, тірі объектілерді зерттеу үшін нанотехнологияны пайдалану, биоүйлесімді наноматериалдар, нанобиотехнология принциптері, дәрілік заттар мен физиологиялық белсенді заттардың мақсатты жеткізілуі, жоғары биоүйлесімділігі бар материалдар негізінде ұлпалық импланттарын құру принциптері. Нәтижелерді талдау және жүйелеу үшін заманауи есептеу құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зооантропонозды зертханалық диагностикалау
    Несиелер: 7

    Зооантропоноздың мәні мен мәселелері. Диагностика және бақылау шараларын әзірлеу жолдары. Кешенді диагностиканың теориялық және әдістемелік негіздері. Диагностика әдістерінің объектілері, аудандары, деңгейі, принциптері, функциялары. Жануарлар мен адамның аса қауіпті жұқпалы ауруларын диагностикалауда пайдаланылатын серологиялық реакциялар. Гемагглютинация, диффузды жауын-шашын, толықтырғыш бекіту, иммунофлуоресценция, вирустық бейтараптандыру, иммундық ферменттер және т.б. Диагностикалық антигендер, сарысулар, иммуноглобулиндер және басқа да диагностикалық өнімдерді дайындау принциптері мен әдістері. Ауруларды диагностикалаудың жедел әдістерін әзірлеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жануарлар селекциясының ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Мал шаруашылығының негіздері жануарлардың жеке дамуын зерттеуді қамтиды; сыртқы және интерьерлі; ауыл шаруашылық малдарының өнімділігі және оларды есепке алу әдісі; асыл тұқымды жануарларды шығу және сапасы бойынша бағалау және ұрпақты таңдау; тұқым тұжырымдамасы және оның құрылымы; мал шаруашылығы әдістерін

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ветеринария және мал шаруашылығындағы биотехнологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Кең таралған жұқпалы және инвазиялық аурулардың диагностикасы мен алдын алу әдістерін жетілдіру үшін әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін білу; жануарлар ауруларын диагностикалауда және антибиотиктер мен / немесе антельминтика өнімдерін анықтауда ELISA және ICA және басқа заманауи иммунологиялық әдістерді қолдану мүмкіндігі; биотехнологияның өзекті мәселелері бойынша ғылыми шолуларды дайындауға қажетті дағдылар мен білімдерді алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON2

    Ғылыми білімнің дамуының қазіргі тенденцияларын, ғылымның өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін, ғылыми білімнің әдіснамасын, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын талдау.

  • Код ON3

    Магистранттардың оқу үрдісіндегі танымдық іс-әрекетінің психологиясын ашу. Оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдарын, қоғам талаптарын ескере отырып, білім беру процесін жүзеге асыру үшін көшбасшылық қабілеттерді қолданудың заманауи технологияларын, сондай-ақ ветеринариялық биотехнология саладағы педагог кадрлардың кәсіби біліктілігінің ерекшеліктерін меңгеру

  • Код ON4

    Ғылыми жобаларды немесе зерттеулерді жүргізу кезінде ғылыми зерттеу әдістемесін тұжырымдау және түсіндіру. Алған білімдері мен идеяларын ғылыми зерттеу жағдайында пайдалану. Оқу, ғылыми үдеріске ғылыми зерттеу әдістерін енгізу. Қазіргі ғылымның моральдық нұсқауларын тұжырымдау; проблемалық өріс, биоэтиканың әмбебап принциптері мен моральдық құндылықтары, дің жасушаларымен манипуляциялардың этикалық мәселелерін игеру. Қазіргі заманғы зертханалық және технологиялық жабдықтарды, іргелі ғылымдардың білімін ғылыми жұмысында нақты мәселелерді шешу үшін пайдалану

  • Код ON8

    Микроорганизмдердің таралуын және олардың табиғаттағы заттардың өзгеруіндегі рөлін, микроорганизмдерге әртүрлі қолайсыз факторлардың әсерін анықтау. Микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясын, микроорганизмдер штаммдарын таңдаудың классикалық әдістерін, микроорганизмдерді таңдаудың қазіргі әдістерін жіктеу; штамм-продуценттерді сақтау әдістерін білу.

  • Код ON9

    Мал шаруашылығында, биологияда және ветеринарияда биотехнологияда негізгі технологиялық процестерді, бионанотехнология әдістерін қолдану. Наноматериалдарды алу және оларды практикалық қызметте пайдалану технологиялары саласында дағдыларды меңгеру. Жасуша биологиясының жетістіктерін жүйелеу және талдау. Жануарлардың тұқымдарын болжау, үздік жануарларды кешенді бағалау әдістері. Жануарларды ұтымды пайдалануға бағытталған жұптастыру үшін аналықтар мен продуценттерді таңдау;

  • Код ON1

    Педагогикалық қызметтегі басқару психологиясын зерттеу. Ғылыми зерттеулер жүргізуге және салалық кәсіпорындарды дамыту үшін өзіңіздің көшбасшылық қасиеттерін көрсете білуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу. Оқытылатын шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық сипаттамасын, жалпы ғылыми терминологияны және шет тіліндегі тиісті мамандықтың терминологиялық қосалқы тілін білу.

  • Код ON6

    Биологиялық объектілерде антигендердің (белоктар мен полисахаридтер) немесе оларға тән антиденелердің болуын анықтау үшін иммундық талдау әдістерін қолдану. Жануарлардың жұқпалы ауруларын диагностикалауда практикалық дағдыларды меңгеру. Дәстүрлі және заманауи биологиялық өнімдерді әзірлеу. Саңырауқұлақ жасушасының тіршілік әрекетін, саңырауқұлақтардың сипаттамасын, олардың жіктелуін және зат алмасу ерекшеліктерін сипаттау. Саңырауқұлақтардың диагностикалық препараттарын, сынақ жүйелерін және вакциналарды алудың заманауи классификациясы мен технологиясын әзірлеу.

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулерді орындауда молекулалық биология және генетика әдістерін қолдану; тұқым қуалайтын ақпаратты, хромосомалардың, гендер мен геномдардың құрамын, құрылымын, қызметтері мен заңдылықтарын білу. Генетика мен мал шаруашылығында алған білімдерін ауыл шаруашылығы жануарларының жаңа тұқымдарын алу және бұрыннан бар қасиеттерін жақсарту үшін пайдалану. Молекулалық биология және генетика әдістері негізінде рекомбинантты ДНҚ құру технологиясымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру

  • Код ON10

    Биотехнологиялық мақсатты өнімдердің (биомасса, бастапқы және қайталама метаболиттер) технологиялық әртүрлілігін, оларды бөлу және тазарту әдістерін жіктеу; негізгі биотехнологиялық аппаратураның жұмыс істеу принципі, әртүрлі өнімдерді алудың нақты бөлу әдістерінің шарттары. Әртүрлі биотехнологиялық өнімдерді дайындаудағы соңғы жетістіктер және мақсатты өнімдерді бөлу және тазарту әдістері туралы қорытынды жасау.

  • Код ON7

    Зооантропоноздық аурулардың тізімін, жануарлар мен адамның аса қауіпті жұқпалы ауруларын диагностикалаудың негізгі принциптері мен әдістерін, иммунологиялық реакциялардың компоненттерін алу технологияларын және қою принциптерін талдау: серологиялық реакциялар - РА, РМА, РЛА, РСК, иммунохимиялық реакциялар - ИФА, ICA, молекулалық-генетикалық - ПТР әртүрлі нұсқалары. Қазіргі биотехнология, ветеринария және мал шаруашылығының өзекті мәселелері мен мәселелерін анықтау және талқылау

Top