Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04107 Іскерлік әкімшілік (EMBA) в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи білімі мен дағдысы бар, процестерді және кадрлық активтерді басқаруға қабілетті, стратегиялық тапсырмаларды айқындай алатын, компанияның стратегиясын қалыптастыру және онда жетістікке жетуге қабілетті топ-менеджерлерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Көшпелі модуль/ Шетелдік тәжірибе

    Шетелде тағылымдамадан өту шетелдіктермен оқыту, жеке / іскерлік қарым-қатынас орнатумен қатар, шет елдердің тәжірибесі экономиканы цифрландыруды ескере отырып, өз бизнесінің тиімділігін арттыру және дамыту үшін зерттеледі.

  • Бизнес-зерттеу

    Пән кәсіпорындағы бизнес зерттеулердің негізгі сипаттамаларын, технологиялық тұжырымдаманы және бизнес-зерттеудің негізі ретінде жобаның экономикалық параметрлері, бизнес-зерттеуде болжауды және жоспарлауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Серпінді көшбасшылық

    Пәнде көшбасшылықтың негізгі заңдарын, қасиеттерін, процестерді заманауи ұйымның мақсаттарына тиімді қол жеткізу үшін адамдардың бірлескен жұмысын ұйымдастыруды қарастырады. Жетекшілік пен этиканың теориялық аспектілері, ұйымның жұмыс істеуіне қазіргі заманғы көзқарас тұрғысынан көшбасшылық ұстанымдарды іске асырудың мәні ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Корпоративтік басқару

    Пәнді игергеннен кейін магистрант корпоративтік басқарудың негізгі принциптерін, модельдерін, корпоративтік басқарудың ішкі құжаттарын талдау дағдысын, корпоративтік басқару модельдерінің салыстырмалы талдауын, ұйым стратегиясын әзірлеу және іске асыру кезіндегі корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік аспектілерін, компанияларда тиімді корпоративтік басқаруды құру және компанияларда Корпоративтік басқару жүйесін іске асырудың практикалық аспектілерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық және басқарушылық есеп

    Пән басқарушылық есеп және бюджеттеу жүйесін құру механизмдерін, ұйымның экономикалық нәтижелеріне ықпал ету дәрежесін объективті бағалауға және экономикалық құрылымды қалыптастыруға арналған қаржылық шығындарды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цифрлік бизнесте жобаларды басқару

    Пән цифрлық бизнесте жоба менеджерінің негізгі міндеттерін, жобаның анықтамасын және жобаны бақылауды жоспарлау мен жүзеге асырудың ең тиімді әдістерін, бюджет менеджментінің ең тиімді әдістерін, жобаны бақылауды және әр жоба менеджері үшін қажетті жобаны орындау кестесін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәуекелдерді басқару

    Пән басқарудың шешімдерімен, белгісіздік және тәуекел жағдайында менеджменттің стратегиясы мен тактикасын, белгісіздікті және тәуекелді бағалауды сипаттайтын ұтымды әдістер мен құралдарды, сондай-ақ ұйымдық құрылымды жеңілдету, әртүрлі ресурстарды пайдалануды қайта бөлу және барынша азайтуға бағытталған материалдық, қаржылық және ақпараттық ағымдарды қайта құру жүйелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цифрлық маркетинг

    Пән әлеуетті клиенттерді тарту және оларды тұтынушы ретінде сақтау үшін цифрлы технологияларды қолданатын тауарлар мен қызметтерді мақсатты және интерактивті маркетингтен өткізеді, цифрлық маркетингтің негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұйымдастыру тәртібі

    Пән командалық жұмысты және бизнесті тиімді басқару үшін жоғары сапалы ұйымдастырушылықты, әртүрлілікті және жеке айырмашылықты, қабылдау және атрубуцияны, ынталандыру мен күшейтуді, адам ресурстарын басқаруды, топтардың табиғатын, командалық жұмысты және бизнесті тиімді басқаруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқарушылық бақылау

    Пән басқарудың бақылау процесін, ұйымның іс-әрекеті мен оның нәтижелерінің нақты жағдайы туралы ақпараттарды жинау және жүйелеу, одан әрі әрекеттерді болжауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаһандық бизнес

    Пән жаһандық бизнес пен сыртқы сауда операцияларын жүзеге асыру, ТҰК қызметінің ерекшеліктері, ықтимал стратегиялық альянстар, олардың жағымды және жағымсыз жағы, жаһандық бизнестің мазмұнын, формалары мен әдістерін, принциптерін, мақсаттарын, жағдайларын және сыртқы факторларын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дизайн ойлау

    Пәнде ойлау дизайнының негізі, қолданушының орны және іс-әрекетімен мотивін есепке ала отырып жобалау әдістемесі, клиент пен тұтынушының жайлылығына негізделген жаңа өнім және қызмет стратегиясы дайындау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау

    Пән басқару шешімдерінің жалпы қағидаттары мен философиясын, басқарушылық шешімдердің технологиясы мен қасиеттерін зерттейді, басшылар өз жұмысын оңтайландыруға барынша қол жеткізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Страгтегиялық менеджмент

    Пән стратегиялық басқарудың мәні, оның негізгі компоненттері, кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдаудың әдіснамалық негіздері, портфельді талдау, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу, әртараптандыру, түрлі салалардағы кәсіпорындардың стратегиясы, стартегиялық баламалар мен стратегияны жүзеге асырудың шарттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи басшының тиімді дағдылары

    Пән көшбасшының қызметінде қолданылатын технологияларды, тиімді көшбасшылық құралдарын, сондай-ақ ұйымның көшбасшысының жеке құндылықтарына және мақсаттарына сәйкес қайталанбайтын уақыт ресурстарын тиімді пайдалануға арналған технологияларды қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Сыртқы ортаның әсерін анықтауға және практикалық басқару мәселелерін шешу кезінде оны ескеруге қабілетті.
  • Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті.
  • Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, даму стратегияларын, оларды жүзеге асырудың жолдары мен құралдарын таңдай алады
  • Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда шешім шығаруға және қабылдауға қабілетті
  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару қабілетін көрсете білу, корпоративтік менеджментті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті.
  • Менеджменттің соңғы тұжырымдамалары мен теорияларын кәсіби және пәнаралық контекстте мәселелерді шешуге қолдану қабілетін көрсетеді
  • Басқарудың тиімді әдістерін, соның ішінде диагностиканы, талдауды, синтезді және тактикалық және стратегиялық мәселелерді шешу үшін басқа құралдарды қолдана алады
  • Стратегиялық басқарудағы көшбасшылық тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларына ие.
  • Ғылыми білім мен әдістемелерді синтездеу және біріктіру негізінде бәсекеге қабілетті өнімдерді жасау үшін инновацияны алға жылжытуға қабілетті
  • Компанияны басқару мәселелерін шешу үшін маркетингтік және қаржылық көзқарасты қолдануға қабілетті.
  • Ғылыми жазылым және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгереді, коммерциялық ұсыныстарды негіздей алады және өз қорытындыларын дәлелдей алады, кәсіби пікірталастарда қорғай алады
  • Іскерлік ортаны зерттеу, талдау және бағалауды жүргізе алады, алынған нәтижелерді шешім қабылдауда қолдана алады және жобалық қызметті басқара алады
  • Бәсекелестік ортаның халықаралық жағдайында проблемалық бизнес жағдайлары бойынша шешім қабылдауға қабілетті
Top