Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және бастапқы әскери-технологиялық дайындық в Yessenov University

  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    "Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен" курсының мақсаты жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеуді, жеңіл атлетика жаттығуларының негізгі түрлерінің техникасын меңгеруді көздейді. Жалпы білім беретін мектепте жеңіл атлетика бойынша педагогикалық, ұйымдастырушылық және дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары үшін кәсіби білім, білік және дағдыларды игеру. Жеңіл атлетика оқу пәні ретінде осы спорт түрінің тарихын, теориясы мен оқыту әдістемесін зерделеуді, жеңіл атлетика жаттығуларының техникасын меңгеруді, дене шынықтыру және спорт мұғалімінің кәсіби қызметіне қажетті білім, білік пен дағдыларды игеруді қамтиды. Пән жеңіл атлетиканың негізгі түрлері бойынша оқыту және спорттық жаттықтыру әдістемелері, сондай-ақ оқу-жаттығу жұмысын ұйымдастыру мәселелеріндегі ғылым мен практиканың қазіргі жай-күйінің негізгі мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектепте гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Пән гимнастика тарихын, терминологияны, жаттығуларды орындау әдістері мен әдістерін, саптық жаттығуларды, гимнастикалық снарядтардағы жаттығуларды, акробатика негіздерін зерделеуге бағытталған. Курс мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздерін, қауіпсіздік шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: спорттық ойындарды оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша сабақтарды жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге үйрету. Пән негізгі спорт түрлерін оқытудың теориялық және практикалық біліктері мен дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста мектептегі дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттегі спорттық ойындардың зерттелген түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру формасы мен өткізу әдістемесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі" пәнін меңгерудің мақсаты: жалпы білім беру мекемелерінде білім беру үдерісінде студенттердің "дене шынықтыру" пәнін оқытуға дайындығын қамтамасыз ету болып табылады. Пән кәсіби қызметте Дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға, дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастырудың және жүргізудің негізгі құралдары мен әдістерін игеруге бағытталған. Пән дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын жоспарлау мен өткізуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы білім беру мекемелерінде "дене шынықтыру" пәні бойынша оқу-тәрбие процесін жобалау және жүзеге асыруды үйрету. Пән оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша біліктілігі бар, әдістемелік дағдылары мен іскерліктері бар мамандарды жеке-дидактикалық даярлауды қалыптастыруға бағытталған. Пән дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемесінің мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: денсаулықты күшейтудің, дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезіндегі жұмысқа қабілеттілікті арттырудың физиологиялық механизмдері үйретеді. Пән - машықтандыру құралдарын және дене шынықтырумен шұғылданатындардың дамуындағы бақылаудың физиологиялық әдістерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастырады. Пән - бұлшықеттердің физиологиясы мен биохимиясы, қаңқа бұлшықеттерінің, кардио-респираторлық жүйенің, қан және дене жүйелерінің қызмет ету ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    Саптық даярлық пәнінің мақсаты-әскери қызметшілерді жауынгерлік даярлық жүйесінде оқыту, оларда саптық түзеуді, тәртіп пен төзімділікті, командаларды, қарумен және қарусыз саптық тәсілдерді дұрыс және жылдам орындау іскерлігін, сондай-ақ бөлімшелерді әртүрлі саптардағы үйлесімді іс-қимылдарға даярлау. Саптық даярлық ҚР Қарулы Күштерінің саптық жарғысы негізінде ұйымдастырылады және өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстан Республикасының өңірлік және Ұлттық қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - студенттерді қоғамның нақты жағдайымен және ондағы қауіпсіздік деңгейімен таныстыру; - қоғамның саяси тұрақтылығын нығайту жолдары, адамның, мемлекеттің, қоғамның әлеуметтік және саяси қауіпсіздігіне төнетін қатерлерге қарсы тұру мүмкіндіктері. Пән ұлттық қауіпсіздікті және оның құрамдас бөліктерін, сондай-ақ елдің ұлттық қауіпсіздігін іске асыру жөніндегі мемлекеттік органдардың жүйесін және қазіргі қоғамның ішкі және сыртқы қатерлеріне қарсы іс-қимыл жөніндегі нақты шаралар жүйесін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі" пәні студенттерді болашақ педагогикалық іс-әрекетке әдістемелік даярлаудың негізін қалауды, Бастапқы әскери даярлық және оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды ұйымдастыруға және сапалы өткізуге ықпал ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыруды мақсат етеді. Пән Бастапқы әскери дайындық бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, оқу процесіне оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты: емдік дене шынықтыру және массаж негіздерін, емдік дене шынықтыру әдістерін қолдануға үйретеді. Курс - емдік дене шынықтыру және массаж сабақтарын өткізу түрлерін, массаж тәсілдерін орындау техникасы мен әдістемесін, жүрек-қантамыр жүйесінің, тыныс алу мүшелерінің, тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту, нерв жүйесінің рөлімен таныстырады. Пәнде емдік дене шынықтыру мәселелері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Авто білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттер арасында көлік жүргізушісі ретінде де, жаяу жүргінші ретінде де көшелер мен жолдарда қауіпсіз және мәдени мінез-құлық ережелерін сақтау қажеттілігіне сендіруді қалыптастыру, сондай-ақ жолдарда қауіпсіздік ережелерін сақтау ғана республикадағы апат жағдайына байланысты жағдайды жақсартуға мүмкіндік беретінін түсіну; пәнді оқыту негізіне мыналар жатады Қазақстан Республикасында Қауіпсіз жол жүрісі тәртібін айқындайтын және жол жүрісіне қатысушылардың ұғымдары мен әрекеттерін ашатын нормативтік құқықтық актілердің негізгі ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Белсенді туризм және оны оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: - туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдары туралы түсінік қалыптастыру, Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының жалпы ерекшеліктерімен таныстыру. Пән Туризмнің белсенді түрлерінің функциялары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған Пән белсенді туристік саяхаттарды ұйымдастыру және жорық алдындағы тактиканың жалпы мәселелеріне арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жүзу оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты- жүзу теориясы мен әдістемесінің негіздерін білу қабілетін қалыптастыру, жүзу техникасы мен оқыту әдістемесінің тиімді орындалуын үйрету. Курста спорттық жарыстар мен су мерекелерін ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен іскерліктерін қалыптастырады. Пәнде қазіргі заманғы спорттық жүзу құрылыстары туралы толық түсінік, жүзуді ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістері бойынша білім беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дене тәрбиесі және бастапқы әскери-технологиялық дайындық саласында эксперимент жүргізу әдістерін, осы ғылым саласындағы мониторингтік зерттеулерді, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін зерделеу. Пән ғылыми-зерттеу жобаларын дайындау және іске асыру, топтық жұмыс және рефлексия әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-медициналық дайындық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің Отан қорғауға және бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайлар кезіндегі іс-қимылдарға дайындығы. Курс Отан қорғауға моральдық-психологиялық, кәсіби және физикалық дайындықты қалыптастыруға, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда адамдардың өмірі мен денсаулығын қорғауға, өз қауіпсіздігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған. Пән - алғашқы медициналық көмек көрсету және халықты қорғау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Атыс және тактикалық дайындығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұрыста түрлі мақсаттарға жету үшін штаттық қаруды қолдану және оқыту. Курс қарудың материалдық бөлігін, негіздерін, атыс тәсілдері мен ережелерін, қол гранаталарын лақтыру тәсілдері мен ережелерін, мақсаттарды барлауды және оларға дейінгі қашықтықты анықтауды, сондай-ақ атыс жүргізу тәсілдерін зерделеуді көздейді. Пәнді оқу барысында білім алушыларда жоғары моральдық-жауынгерлік қасиеттері қалыптасады, тактикалық ойлау дамиды, функционалдық міндеттерді орындау дағдылары беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Үстел теннисі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: үстел теннисі бойынша ойын әдістемесін, даму тарихын, үстел теннисінің дағдылары мен біліктерін жетілдіру. Пән қауіпсіздік техникасы, спорт түрін басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы, жарыс ережелері, жоспарлау, іріктеу, бақылау мәселелерін қарастырады. Курс студенттерде "үстел теннисі" спорт түрінің мәні, оның функциялары, қоғамдағы қызмет түрлері мен шарттары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- азаматтықты, патриотизмді, рухани-адамгершілік және әлеуметтік құндылықтарды дамыту. Пән - студенттердің бойында кәсіби маңызды қасиеттерді, бейбіт және соғыс уақытында конституциялық және әскери борышқа адалдықты, жоғары жауапкершілік пен тәртіпті қалыптастыруға бағытталған. Пән жастардың бойында жоғары патриоттық сананы, өз Отанына деген жоғары сезімді, азаматтық парызды қалыптастыру, Отан мүдделерін қорғау бойынша маңызды конституциялық міндеттерді орындауға дайындық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектептегі қозғамалы ойындардың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқушылар арасында қозғлмалы ойындар туралы түсінік беру және осы ойындарды дене шынықтыру сабақтарында баланың денсаулығы мен физикалық дамуын нығайту үшін қолдануға үйрету. Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерге орта мектепте, сауықтыру лагерінде дене тәрбиесі бойынша оқу, сыныптан тыс жұмыстарда қозғалмалы ойындарды бақылау, талдау және өткізу бойынша білім, дағдылар беру, ойынды белгілі бір жалпы білім беру және тәрбиелік мақсаттарда пайдалануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Спорттық ойындар, жеңіл атлетика, гимнастика, жүзу әдістемесі, үстел теннисі, қозғалмалы ойындар әдістемесі, туризмнің белсенді түрлері бойынша білімдермен ықпалдасуда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие өзінің азаматтық және моральдық ұстанымын білдіреді.

  • Код ON6

    Білім алушылардың әскери-патриоттық тәрбиесін ұйымдастыру үшін бастапқы әскери дайындық, ҚР Ұлттық қауіпсіздігі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.

  • Код ON9

    Зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсына отырып, жынысы мен жасын ескере отырып, атыс, тактикалық, саптық даярлық, дене даярлығы, сондай-ақ әскери-медициналық даярлық теориясы мен әдістемесін талдау әдістерін пайдалана отырып педагогикалық зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON1

    Қалыпты, патологиялық даму заңдылықтарын, оқушыларды оқыту теориясы мен әдістерін және бағалау технологиясын білу арқылы орта білім берудің барлық сатыларын біріктіру және оқытудың сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.

  • Код ON8

    Берілген сабақ мақсаттарына сәйкес әскери-технологиялық дайындықтың оқу материалдарын әзірлейді, атыс, тактикалық, әскери, әскери-мецициналық даярлықты және өздігінен білім алуды оқытудың әдістері мен тәсілдерін айқындайды.

  • Код ON10

    Дербес педагогикалық міндеттерді шешу кезінде дене шынықтыру теориясы мен әдістемесін, жүзу негіздерін, үстел теннисін, қимыл ойындарын, дене шынықтыру мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздерін, сондай-ақ емдік дене шынықтыруды оқытуда зерттеу нәтижелерін пайдаланады.

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бастапқы әскери даярлық, атап айтқанда атыс, тактикалық және саптық, медициналық даярлық бойынша оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON12

    Экономикалық теория, кәсіпкерлік, ойлау дизайны, шет тілі негіздерін, дене шынықтыру және бастапқы әскери-технологиялық дайындық бойынша практикаға бағдарланған арнайы курстарды білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби дағдыларды одан әрі жетілдіруге қабілетті.

  • Код ON5

    Оқушылардың эмоциялық интеллектінің деңгейін ескере отырып, оқушылардың даму педагогикасы, жас психологиясы және физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсете отырып, тәрбие процесін құрады.

  • Код ON7

    Дене шынықтыру мен бастапқы әскери-технологиялық дайындықты оқытудың инновациялық, ақпараттық-коммуникативтік нысандары мен әдістерін, оқыту және бағалау стратегияларын қолданады, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастайды, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдайды және пайдаланады.

  • Код ON11

    Кәсіби қоғамдастықтардың, құқық қорғау органдарының, медициналық, әлеуметтік, экологиялық қызметтердің, балалар мен жасөспірімдер қозғалыстарының, жастар бірлестіктерінің, қоғамдық және саяси партиялардың, үкіметтік емес ұйымдардың және т. б. өкілдерін оқу-тәрбие процесіне тарта отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды.

Top