Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10109 Денсаулық сақтаудағы әлеуметтік жұмыс в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау бағдарламаларын, ғылым мен практиканың инновациялық жетістіктерін іске асыруға тиімді қатысу үшін қажетті заманауи жүйелі білімі, дағдылары мен құзыреттіліктері бар, денсаулық сақтау саласындағы әлеуметтік жұмыстың бәсекеге қабілетті мамандарын даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 304
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Қоршаған орта гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің елді мекендердегі адам денсаулығына қоршаған ортаның әсерін зерттеуге, адамның өмір сүру ортасын жақсарту, халықтың ауруының алдын алу және азайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге, қоршаған орта гигиенасы саласындағы гигиеналық нормативтер мен санитарлық заңнаманы әзірлеуге үйретуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Пән болашақ маманның негізгі медициналық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру аясында студенттер про - және эукариоттардағы гендердің экспрессиясын реттеудің түрлерін ажырата білуді, зерттеудің молекулалық - генетикалық әдістерін қолдануды, адамның тұқым қуалайтын ауруларын анықтауды, Мендель заңдары бойынша мәселелерді шешуді, экогенетика және фармакогенетика туралы білімді қолдануды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында студенттер нуклеин қышқылдарының құрылымы мен функцияларын, тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асырудың принциптері мен тетіктерін, сондай-ақ жасуша құрылымы мен функциясының молекулалық негіздерін, өсу, даму, бөліну, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 3

    Пән болашақ маманның негізгі құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: адам денесі мен оның бөліктерінің құрылымын, сыртқы формалары мен пропорцияларын білу. Пәнді игеру аясында студенттер жүйелі түрде, олардың құрылымының жеке мүшелерін, құрылымдары мен функционалдық ерекшеліктерін, адам денесі мен жеке мүшелердің даму заңдылықтарын, олардың құрылымын және өмірдің әртүрлі жас, жыныстық, жеке кезеңдерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде тірі организмдердегі физиологиялық жүйелер, мүшелер, тіндер, жасушалар қызметінің заңдылықтарын анықтау білігін қалыптастыруға; физиологиялық және клиникалық зерттеулерді (пальпация, перкуссия, аускультация) жүзеге асыруға; жүйелер мен мүшелердің бір-біріне әсерін бағалауға, ағзаның сыртқы ортамен өзара қатынасының негізгі заңдылықтарын анықтауға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заңнама мен денсаулық экономикасына кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік реттеу негіздерін, Денсаулық сақтау жүйесін дамытудың мемлекеттік бағдарламалары мен жобаларын, олардың мақсаттарын, міндеттерін, бағыттары мен негізгі индикаторларын білуге бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер адам денсаулығының әлеуметтік детерминанттарына әсер етуге бағытталған сектораралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасы азаматтарының бюджеттік (тегін) және ақылы негізде медициналық көмек алу құқықтары мәселелерін, Денсаулық сақтау жүйесін реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді, сондай-ақ медициналық көмекке қолжетімділіктің экономикалық факторларын зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтану және денсаулық психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің психологиялық және әлеуметтік білімді игеруіне, оларды болашақ кәсіби қызметінде пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән бағдарламасы студенттерде психология мен басқару әлеуметтануының мәні, ерекшелігі және өзекті мәселелері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, адамдармен психологиялық-әлеуметтік жұмыстың негізгі категориялары, қағидалары, функциялары мен тетіктері туралы білімді игеруді қамтамасыз етуге, алынған білімді басқару практикасында пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің теориялық негіздерін, алдын алу бағдарламаларын ұйымдастыру қағидаларын меңгеруге, денсаулықты нығайту тұжырымдамаларын, денсаулықты нығайтудың ұлттық және халықаралық стратегияларын, салауатты өмір салтын ілгерілету жөніндегі ұсынымдарды зерделеуге, сондай-ақ жеке және топтық консультация беру дағдыларын игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде адам ағзасын зерттеуге тұтас физика-химиялық, жаратылыстану-ғылыми көзқарасты, химиялық термодинамиканың маңызды теориялық жағдайын, термодинамиканың 1 және 2 бастауларын қалыптастыруға бағытталған; молярлық, молярлық концентрацияны есептеу, эквиваленттің молярлық концентрациясын, ерітіндінің массалық үлесін, ерітіндінің титрі мен химиялық реакциялардың жылу әсерлерін анықтау дағдыларын меңгеру; химиялық термодинамиканың ең маңызды теориялық ұстанымдарын, Потенциометриялық РН өлшеу, хроматографиялық талдау; адсорбция шамасын, коагуляция шегін, биополимерлердің ісіну дәрежесін, криометриялық деректер бойынша төмен молекулалық заттардың салыстырмалы молекулалық массасын және вискозиметриялық деректер бойынша ЖИА анықтау; коллоидтық ерітінділерді алу және олардың қасиеттерін зерттеу; органикалық молекулалардың биологиялық функцияларын олардың құрылымымен және реакциялық қабілетімен байланыстыру; қанықпаған қосылыстарды, амин қышқылдарын, моносахарпидтерді, молекулада пептидтік байланыстың болуын,молекула мен молекула арасындағы функционалдық топтар; органикалық химияның теориялық негіздерін білу негізінде белгілі бір Қоршаған орта жағдайындағы органикалық қосылыстардың химиялық әрекетін болжау. Оқу және анықтамалық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеуге, олардың деректерін биологиялық жүйелерге қолданудағы типтік мәселелерді шешу үшін қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің әлеуметтік және экономикалық факторлардың халық денсаулығына әсер ету заңдылықтарын, сондай-ақ азаматтардың денсаулығын сақтау жөніндегі мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесінің ерекшеліктерін білуін және түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді игеру аясында студенттер қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін, Денсаулық сақтау ұйымдары қызметінің көрсеткіштерін есептеуді, бағалауды және түсіндіруді, медициналық көмектің әртүрлі түрлеріне қажеттілікті анықтауды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және денсаулық
    Несиелер: 5

    Пән организмдердің, оның ішінде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін зерттеуге, адамзат қоғамының қоршаған ортаға әсерінің ауқымы мен рұқсат етілген шектерін, осы әсерлерді азайту немесе оларды толық бейтараптандыру мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған. Пән студенттерде қоршаған ортаның денсаулыққа әсері туралы түсінікті қалыптастырады, барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздері, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау, заңдар базасын игеруге қажетті әдістемелік білім мен дағдылардың негізін құру, алдын-алу және қазіргі теориялық және соңғы аспектілерді білу тәрбие экологиялық мәдениет, сондай-ақ алдын алу шаралары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эпидемиология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру шеңберінде студенттер халықтың сырқаттанушылығының пайда болу себептерін, жағдайлары мен тетіктерін, инфекциялық аурулардың таралу жолдары мен тетіктерін, аурулардың таралуының алдын алу және инфекция ошақтарын жою мүмкіндіктерін зерделейді; аурушаңдықтың аумақ бойынша, халықтың әртүрлі топтары арасында уақыт бойынша таралу ерекшеліктерін талдау дағдыларын қалыптастырады; аурулардың алдын алу тәсілдерін дайындау үшін талдау деректерін пайдалануды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фармакология
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге фармакология бойынша теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін игеруге, азаматтардың денсаулығын қорғауды сәтті жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды дамытуға, санитарлық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды жүргізуге, адам денсаулығы үшін тіршілік ету ортасының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеу негіздері. Биоэтика
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулердің биоэтикасының негіздерімен таныстырады; студенттерде өзінің кәсіби қызметінде этикалық және моральдық-адамгершілік нормаларды, ережелер мен қағидаттарды мүлтіксіз сақтау қажеттігіне терең сенім қалыптастырады. Пәнді меңгеру аяқталғаннан кейін студенттер ғылыми әдебиетті өз бетінше іздеу, іріктеу, түсіндіру және сыни бағалау дағдыларына үйренеді; зерттеу, қорытындылар, ғылыми жұмыс туралы баяндама нәтижесінде алынған ақпаратты ұсыну дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Госпиталдық менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың аурухананы басқару саласындағы тұжырымдамалық және техникалық білім алуына бағытталған. Пән бағдарламасы Басқару, жоспарлау, медициналық көмекті ұйымдастыру процесінің негіздерімен, кадрлық қамтамасыз ету негіздерімен, медициналық ұйымдағы процестердің өзара байланысы жүйесімен танысуды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде статикалық Биохимия (ағзаның химиялық құрамы және тірі заттардың құрамына кіретін органикалық қосылыстардың негізгі сыныптарының құрылымы), динамикалық Биохимия (тіндердің негізгі, химиялық компоненттерінің өзгеруі және тіршілік процестерін реттеу қағидалары) және функционалды Биохимия (жеке органдар мен тіндердегі метаболизм ерекшеліктері және оның функционалды белсенділікпен байланысы) туралы білімді қалыптастыруға бағытталған жалпы дене). Осылайша, тәртіп негізгі табиғи және антропогендік факторлардың халықтың денсаулығына әсер ету қаупін анықтау, санитарлық-гигиеналық нормалардың жай-күйін бағалау және қызметтің санитарлық режимін бақылау, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бақылау дағдылары үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Денсаулықты басқару негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді алдын-алу шараларын қолдана отырып, денсаулықты басқару процесінің негіздерімен таныстырады. Адам денсаулығын басқару дегеніміз, ең алдымен, экологиялық факторларды ескере отырып, салауатты өмір салтын қалыптастыру және қолдау, сондай-ақ басқару нәтижелерін үнемі бағалау және қажет болған жағдайда басқарудың іс-шаралар жоспарына түзетулер енгізу деп түсініледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Пән аясында студенттер биологиялық және медициналық зерттеулерде қолданылатын статистикалық әдістерді меңгереді, Ықтималдықтар теориясын, статистикалық қорытындының негізгі ұғымдарын, регрессия және корреляция әдістерін, сондай-ақ іріктеу мөлшерін бағалауды үйренеді. Пәнді игеру барысында алынған дағдылар мен дағдыларды студенттер дипломдық жұмысты жазу кезінде қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік квалиметрия, сапаны бағалау және әлеуметтік қызметтерді стандарттау
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді әлеуметтік квалиметрия және әлеуметтік қызметтердің сапасын бағалау негіздерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер халықпен әлеуметтік жұмысты стандарттаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, процестері мен технологияларын; әлеуметтік саладағы сапа стандарттарының ерекшеліктерін үйренеді; әлеуметтік қызметтер стандарттары негізінде әлеуметтік қызмет көрсету сапасын бағалау және өзін-өзі бағалау әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік экология
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде әлеуметтік экологияның тұжырымдамалық аппараты, негізгі экологиялық заңдылықтар туралы идеялар, қазіргі экологиялық дағдарыстың әлеуметтік көздері және ноосфераның даму перспективалары, әлеуметтік-экологиялық жүйеде адамның бейімделуінің негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады; экологиялық және әлеуметтік жүйелердің өзара байланысы туралы түсінікті қалыптастырады, әртүрлі деңгейдегі әлеуметтік-экологиялық жүйелердегі деструктивті өзгерістердің салдары болып табылатын девиантты мінез-құлықтың, әлеуметтенудің, әлеуметтік бейімсіздіктің, әлеуметтік эксклюзияның себептерін талдауға экологиялық көзқарас қажеттілігімен таныстырады; өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдармен әлеуметтік жұмыс технологияларын жобалау үшін экологиялық тәсілді қолдану қабілетін дамытады; мінез-құлықтың әртүрлі деңгейлеріндегі ауытқушылықтың, әлеуметтік бейімсіздіктің себептерін рефлексия, интроспекция және шығармашылық өзін-өзі дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемнің қазіргі ғылыми көрінісі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде біртұтас мәдениеттің парадигмасы, жаратылыстану және гуманитарлық мәдениетті салыстыру туралы түсінік қалыптастырады; жаратылыстанудың дамуының негізгі кезеңдерімен, қазіргі жаратылыстанудың ерекшеліктерімен таныстырады; ғылыми әдіснаманың мәнін түсінуді қалыптастырады, қазіргі жаратылыстану тұжырымдамаларын түсіндіруге үйретеді, ғалам, Биосфера, Адам, олардың эволюциясы және өзін-өзі ұйымдастыру туралы жүйелі көп деңгейлі түсінік қалыптастырады; біздің заманымыздың жаһандық мәселелерін, тірі материяның ерекшеліктерін, психика, экология және денсаулық мәселелерін, адамзат пен биосфера арасындағы қатынастарды бағдарлауға үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру барысында студенттер дифференциалдық және интегралдық есептеудің негізгі ұғымдарын, идеялары мен әдістерін үйренеді; Аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраның негізгі ұғымдарымен, идеяларымен және әдістерімен танысады; ықтималдық теориясының негізгі ұғымдарымен және әдістер мен математикалық статистиканың көмегімен деректерді талдау мен өңдеуге тәсілдерімен танысады; әлеуметтік салада зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолдануды үйренеді; және қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің әлеуметтік жұмыстағы зерттеу әдістерінің мәселелеры туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән білім алушыларды ең көп таралған әдістермен (құжаттық зерттеу, сараптамалық бағалау әдісі, зерттеудің топтық әдістері, сұхбат, байқау); әлеуметтік қызметкердің кәсіби этикасы мен зерттеулердегі сезімтал тақырыптардың арақатынасы мәселелерімен, әлеуметтік эксперимент мәселелерымен таныстырады; студенттерді деректерді бастапқы талдау әдістерімен және зерттеу әдістерін қолдану стратегиясымен таныстырады; зерттеу материалдарын рәсімдеуге қойылатын негізгі талаптарды, бітіру біліктілік жұмысын дайындау әдістемесін ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс тарихы
    Несиелер: 6

    Пән әлеуметтік жұмыс тарихын жүйелі және дәйекті зерделеуге бағытталған, студенттерді әлеуметтік көмекке көзқарастар мен тәсілдердің эволюциясымен таныстырады, азаматтықты, әлеуметтік қызмет ретінде өзінің болашақ мамандығына гуманистік қатынасты қалыптастырудағы әлеуметтік көмек феноменінің орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік береді; әлеуметтік тарихи ақпаратты сыни қабылдау және бағалау дағдыларын дамытуға, әлеуметтік ақпаратты логикалық түрде тұжырымдай білуге ықпал етеді., әлеуметтік мәселелер туралы өз көзқарастарын және оларды шешу жолдарын ұсыну және дәлелдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медицина әлеуметтануы
    Несиелер: 3

    Пән болашақ бакалаврларды дайындаудың келесі міндеттерін шешеді: - студенттерді отандық және шетелдік медицина әлеуметтануының негізгі ережелерімен таныстыру; - кәсіби рөлдер мен әлеуметтік теңсіздік тұрғысынан денсаулық сақтауды ұйымдастыруға қойылатын заманауи талаптарды талдау; - қазіргі қоғамда денсаулыққа деген көзқарасты қалыптастыру мәселелерін қарастыру; -заманауи медициналық-әлеуметтік көмекті құрастырудағы медикализацияның рөлін ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік геронтология
    Несиелер: 3

    Пән болашақ бакалаврларды дайындаудың келесі міндеттерін шешеді: - егде жастағы адамдардың әлеуметтік қызметтерге әдеттегі мәселелері мен қажеттіліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; - қарттармен әлеуметтік жұмыстың тәртібін, мазмұнын және ұйымдастырылуын анықтайтын нормативтік-құқықтық базаның мазмұнын меңгеру; - аймақтағы қарт адамдармен әлеуметтік жұмысты дамытуға бағытталған бағдарламаларды әлеуметтік жобалау және модельдеу дағдыларын дамыту; - әлеуметтік қызмет көрсету мекемелерінің әртүрлі түрлерінде қарт адамдармен әлеуметтік жұмыстың мазмұнын, технологиялары мен әдістерін меңгеру; - қарт адамдармен әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың шетелдік тәжірибесі және осы тәжірибені ұлттық әлеуметтік қызметтердің алу перспективалары туралы түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психикалық науқастарды психоәлеуметтік оңалту технологиялары
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді оқытудың келесі міндеттерін шешуге бағытталған: -медициналық-әлеуметтік сараптама мен психикалық науқастардың оңалту процесін түсінуге Әлеуметтік жұмыстың қағидалары, мазмұны және әдіснамалық тәсілі туралы түсінік қалыптастыру; - мүгедектікті белгілеу және мүгедектерді оңалту бағдарламаларын жүзеге асыру мәселелерінде кәсіби әлеуметтік жұмыстың маңыздылығын ашу; -пациент пен сарапшы дәрігер, әлеуметтік қызметкер, өзге мамандар арасындағы пән аралық ұжымдағы субъектілік өзара қарым-қатынастардың рөлі, олардың аспаптық және конструкциялық маңызы туралы түсінік қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік мемлекет және азаматтық қоғам негіздері
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді әлеуметтік саясаттың мәні мен негізгі принциптерімен, оның түрлері мен модельдерімен таныстыруға, әлеуметтік саясаттың объектілері мен субъектілерін, әлеуметтік серіктестіктің ерекшеліктерін қазіргі әлеуметтік саясаттың негізгі стратегиясы ретінде зерттеуге және талдауға, Қазіргі әлемдегі әлеуметтік саясаттың негізгі бағыттарын қарастыруға, Денсаулық сақтау саясаты мен жастар саясатының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс басқармасы
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге әлеуметтік жұмыстағы зерттеу әдістерінің мәселелеры туралы түсінік береді, Болашақ бакалаврларды әлеуметтік саладағы басқарудың заманауи әдіснамасымен таныстырады; әлеуметтік саясатты жобалауға, модельдеуге және қалыптастыруға, азаматтардың жеке және әлеуметтік мүдделерін үйлестіру негізінде әлеуметтік қорғауды ұйымдастыруға мүмкіндік беретін тұрақты кәсіби ұстанымды қалыптастырады, адамды қоршаған әлеуметтік және табиғи ортаға зиян келтірмейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік информатика
    Несиелер: 3

    Пән болашақ бакалаврлардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; қазіргі қоғамдағы ақпаратпен жұмыс істеу, деректерді талдау және ақпарат сапасын бағалау дағдыларын дамытады; Ақпараттық, психологиялық және әлеуметтік - экономикалық мәселелерды еңсеру дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді игеру аясында студенттер әлеуметтік жұмыстағы кәсіби маңызды құндылықтардың орны мен рөлін, мәні мен типологиясын зерттейді; Әлеуметтік жұмыстың құндылық негіздерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен танысады; әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі қызмет пен қатынастарды этикалық және құндылық реттеудің ерекшеліктерін зерттейді; әлеуметтік жұмыс тұжырымдамасын құрайтын кәсіби, құқықтық және моральдық-этикалық ережелер кешенін зерттейді әлеуметтік қызметкердің кәсіби міндеті, сондай-ақ жанжалдарды шешудің деонтологиялық тәсілдері. Студенттер әлеуметтік қызметкердің қоғам мен мемлекет алдындағы, әлеуметтік жұмыс пен әлеуметтік институт алдындағы, әлеуметтік қызмет клиенттері мен оның қоршаған ортасы мен өздері алдындағы жеке жауапкершілігі туралы түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмысты құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді азаматтарды әлеуметтік қорғау саласындағы қатынастарды реттейтін негізгі нормативтік актілермен таныстырады; нормативтік актілерді талдау, әртүрлі құқықтық көздерден нормаларды салыстыру біліктерін қалыптастырады; әлеуметтік қызметтердің клиенттеріне кеңес беру кезінде және соңғыларын тиісті мамандарға жіберу кезінде стандартты емес жағдайлардан шығу жолдарын табу дағдылары мен біліктерін қалыптастырады; құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік саясат негіздері және әлеуметтік жұмыстағы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді - азаматтарды әлеуметтік қорғау саласындағы қатынастарды реттейтін негізгі нормативтік актілермен таныстыруға бағытталған; нормативтік актілерді талдау, әртүрлі құқықтық көздерден нормаларды салыстыру дағдыларын қалыптастыру; әлеуметтік қызметтердің клиенттеріне кеңес беру кезінде және соңғыларын әлеуметтік қорғау саласына бағыттау кезінде стандартты емес жағдайлардан шығу жолдары мен дағдыларын игеру құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән -сонымен қатар әлеуметтік технологияның ерекше түрі ретінде әлеуметтік жұмыс технологиясының мәні мен ерекшеліктерін анықтауға бағытталған; жеке тұлғалармен және халықтың әр түрлі топтарымен Әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді жеке әлеуметтік жұмыс әдістемесімен таныстыру, клиенттермен кеңес беру және алдын-алу шараларын жүргізу, халықтың әртүрлі топтарына – қарттарға, отбасыларға және балаларға, мүгедектерге қатысты халықты әлеуметтік қорғау органдары мен әлеуметтік қызмет көрсету мекемелерінде қолданылатын әлеуметтік жұмыстың негізгі технологияларына оқыту. Әлеуметтік қорғауды ұйымдастыру және халыққа әлеуметтік қызмет көрсету тәртібін әлеуметтік қорғаудың мәнін мемлекеттік органдар мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының маңызды қызметі, Халықты әлеуметтік қорғау жүйесін дамытудағы қоғамдық және қайырымдылық ұйымдарының рөлі ретінде білу мен түсінуді қалыптастырады; студенттер арасында халықты әлеуметтік қорғауды ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен нысандары, әлеуметтік қорғау орталықтары қызметінің мазмұны туралы түсінік қалыптастырады. халықтың топтары-қарт азаматтар, мүгедектер, отбасылар және балалар; ақпарат көздерін сыни қабылдау және бағалау дағдыларын дамытуға, мәселелерді өз көзқарасын және оларды шешу жолдарын логикалық тұжырымдау, тұжырымдау және дәлелдеу қабілеттерін дамытуға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Әлеуметтік жұмыс» мамандығына кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді әлеуметтік жұмыстың құзіреттілік саласына қатысты теориялық және практикалық біліммен таныстыруға; қазіргі жағдайда әлеуметтік жұмысты жетілдірудің перспективті жолдары туралы түсінік қалыптастыруға; оқу процесінде өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру негіздерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықты әлеуметтік қорғауды және әлеуметтік қызмет көрсетуді ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пән мемлекеттік билік органдары мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының маңызды функциялары, Халықты әлеуметтік қорғау жүйесін дамытудағы қоғамдық және қайырымдылық ұйымдардың рөлі ретінде әлеуметтік қорғаудың мәнін білу мен түсінуді қалыптастырады; студенттерде халықты әлеуметтік қорғауды ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен нысандары, халықтың әртүрлі топтарына – қарт азаматтарға, мүгедектерге қатысты әлеуметтік қорғау орталықтары қызметінің мазмұны туралы түсінік қалыптастырады, отбасы және балалар; ақпарат көздерін сыни қабылдау және бағалау дағдыларын дамытуға, мәселелерді өз көзқарасын және оларды шешу жолдарын логикалық тұжырымдау, баяндау және дәлелді түрде қорғау қабілетін дамытуға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік әл-ауқаттың қазіргі теориялары
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді кедейлік пен әлеуметтік теңсіздіктің мәні мен себептері және әлеуметтік әл-ауқатқа қол жеткізу жолдары туралы идеялардың пайда болу тарихымен және эволюциясының негізгі кезеңдерімен таныстырады, кедейлікті анықтаудағы тәсілдердің эволюциясы туралы тұрақты және білімді, оны өлшеу формулалары мен коэффициенттерін қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, мемлекеттің әлеуметтік жауапкершілігі және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі доктриналарының мазмұнымен таныстырады. әл-ауқат жағдайы доктринасының даму кезеңдері, кедейлік пен әлеуметтік әл-ауқатты неолибералды түсіндірудің ерекшеліктері және постмодерндік сынның мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс технологиялары
    Несиелер: 6

    Пән болашақ бакалаврларды дайындаудың келесі міндеттерін шешеді: - әлеуметтік технологияның ерекше түрі ретінде әлеуметтік жұмыс технологиясының мәні мен ерекшеліктерін анықтау; - жеке тұлғалармен және халықтың әртүрлі топтарымен Әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру; - студенттерді жеке әлеуметтік жұмыс әдістемесімен, клиенттермен кеңес беру және алдын алу іс-шараларын жүргізумен таныстыру; - студенттерді әлеуметтік қорғау органдарында және әлеуметтік қызмет көрсету мекемелерінде халықтың әртүрлі топтарына – қарт азаматтарға, мүгедектерге, отбасы мен балаларға қатысты қолданылатын әлеуметтік жұмыстың негізгі технологияларымен таныстыру; - Халықты әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсету жүйесіндегі практикалық Әлеуметтік жұмыстың халықаралық тәжірибесін халықтың әртүрлі тұлғалары мен топтарымен зерделеу; - ақпарат көздерін сыни қабылдау және бағалау дағдыларын дамытуға, мәселелерді өз көзқарасын және оларды шешу жолдарын логикалық тұжырымдау, баяндау және дәлелді түрде қорғау қабілетін дамытуға ықпал ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік білім негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің әлеуметтік білім берудің мәнін құрайтын негізгі категориялар мен ұғымдарды игеруіне бағытталған; әлеуметтік білім беру принциптері, оның құрылымы, мазмұны, ұйымдастыру формалары, технологиялары мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады; әлеуметтік-технологиялық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, зерттеу және білім беру саласындағы құзыретті шешімнің қажетті шарты ретінде студенттерде әлеуметтік білім беру негіздері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. әлеуметтік-жобалық міндеттер, тиісті мәселелерды зерттеу және әртүрлі деңгейдегі әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру; студенттерде Әлеуметтік жұмыстың рухани және адамгершілік-этикалық құндылықтарын дамыту, әлеуметтік қызметкердің жеке басының кәсіби бағыттылығының сипатын айқындайтын азаматтық әлеуметтік ұстанымды қалыптастыру және дамыту үшін негіз қалайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 3

    Пән әлеуметтік-педагогикалық функцияларды жүзеге асыруға дайындау арқылы болашақ әлеуметтік қызметкердің кәсіби педагогикалық әлеуетін кеңейтуге бағытталған; әлеуметтік педагогиканың теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппаратын игеру; әлеуметтік диагностиканың әдістері мен технологияларын игеру; болашақ әлеуметтік қызметкерлерді жеке тұлғаны әлеуметтік жобалау теориясы мен практикасымен қаруландыру; әлеуметтік педагогиканы шешу мақсатында әлеуметтік тәрбие бағдарламаларын іске асырудың технологияларын, әдістері мен әдістерін игеру жеке және әлеуметтік қайшылықтар мен қақтығыстар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы туралы ғылым
    Несиелер: 3

    Пән бакалаврлардың құзыреттілігін қалыптастырады және отбасы туралы әлеуметтік институт, оның құрылымы мен функциялары, отбасы мен неке эволюциясы мәселелерін, қазіргі отбасы дағдарысының мәселелерін, отбасының өмірлік циклінің ерекшеліктерін, оның микроклиматын, отбасылық тәрбие мен оның қызметін зерттеу негізінде оның кәсіби және жеке қасиеттерін дамытады.ата-ана сияқты құбылыстың жұмыс істеуі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән психоәлеуметтік қызметті сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білімді игеруге, оны ұйымдастыру мен жүзеге асырудың әртүрлі әдістемелік және мазмұнды тәсілдерін сипаттайтын психоәлеуметтік жұмыстың негізгі тәсілдері мен тұжырымдамаларын түсінуге; болашақ мамандардың психоәлеуметтік ойлауы мен психоәлеуметтік мінез-құлқының дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға; психоәлеуметтік жұмыстың жалпы әдістері мен технологияларын меңгеруге, әрбір әдістің мүмкіндіктері мен шектеулерін зерделеуге, психологиялық әлеуметтік жұмыстың оларды қолданудың ең кең таралған және оңтайлы жағдайлары. Пән студенттерде әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі клиенттерге психологиялық көмектің орны туралы түсінік қалыптастырады; клиенттерге психоәлеуметтік көмектің тиімділігін арттырудың негізі ретінде әлеуметтік жұмыс психологиясы, Әлеуметтік жұмыс маманын психологиялық-педагогикалық даярлаудың маңыздылығын түсіну

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді отандық және шетелдік медицина әлеуметтануының негізгі ережелерімен, кәсіби рөлдер мен әлеуметтік теңсіздік тұрғысынан денсаулық сақтауды ұйымдастырудың қазіргі заманғы талаптарымен, қазіргі қоғамдағы денсаулыққа деген көзқарасты қалыптастыру мәселелерымен таныстырады, заманауи медициналық және әлеуметтік көмекті жобалаудағы медициналық көмектің рөлін ашады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қызметтер маркетингі
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің әлеуметтік саладағы маркетинг негіздерін игеруіне; халыққа әлеуметтік қызмет көрсету саласындағы маркетингтік қызметті зерттеуге; Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі әлеуметтік қызмет туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға; әлеуметтік қызмет көрсету қызметтерін жылжыту технологиялары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Пәнді игеру барысында студенттер тұрақты даму, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және адам қызметімен байланысты тәуекелдерді азайту мәселелерін зерттейді; табиғи ортаға антропогендік әсерді азайтуға және жеке тұлға мен қоғамның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған тіршілік әрекетін ұтымды ету әдістерін меңгереді; қауіпсіздік мәдениетін, экологиялық сананы және тәуекелге бағдарланған ойлауды қалыптастырады, онда қоршаған ортаның қауіпсіздігі мен сақталуы мәселелері адам өмірінің маңызды басымдықтары ретінде қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыста болжау, жобалау және модельдеу
    Несиелер: 4

    Пән әлеуметтік болжамдарды, жобалар мен модельдерді нормативтік-құқықтық, ғылыми-теориялық және практикалық негіздеу дағдыларын қалыптастырады; әдеттегі қиын өмірлік жағдайлар, Қазіргі әлемдегі әлеуметтік қызмет клиенттерінің әртүрлі санаттары, әлеуметтік жұмыста болжау, жобалау және модельдеудің бастапқы сәттері ретінде осы жағдайларға байланысты мәселелер мен қажеттіліктер туралы идеяларды қалыптастырады; аймақтық және муниципалды деңгейлердегі әлеуметтік жүйелердің жұмыс істеуі мен даму процестерін болжау және ретроспективті талдау технологияларын игеруге мүмкіндік береді; әлеуметтік болжамдар мен модельдердің әртүрлі түрлері мен түрлері; әлеуметтік қызмет клиенттерінің әртүрлі санаттарымен әлеуметтік жұмысты дамытуға бағытталған бағдарламаларды әлеуметтік жобалау және модельдеу дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы конфликтология
    Несиелер: 4

    Пән қақтығыстарды зерттеу және шешу жолдары және әлеуметтік жұмыстағы келіссөздер процесі туралы жүйелі білім мен идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің міндеттері-конфликтологиялық теорияның негізгі мәселелерін, оларды әртүрлі тұжырымдамалар мен әдіснамалық тәсілдер тұрғысынан түсіндіру ерекшеліктерін зерттеу; Әлеуметтік жұмыстағы жанжалды жағдайларды шешу бойынша білім, білік және практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың экономикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді игеру барысында студенттер әлеуметтік жұмыс экономикасының негізгі ұғымдарын, категориялары мен функцияларын зерттейді, әлеуметтік жұмыс экономикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясат жүйесіндегі Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің орны туралы түсінік қалыптастырады, экономикалық қызметті ұйымдастыру және әлеуметтік қызметкерлердің жалақысы бойынша білім, білік және практикалық дағдылар кешенін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гендерология
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру барысында студенттер жыныс және отбасы проблематикасына әртүрлі тәсілдерді; гендерлік жүйені дамыту мәселелерін; жынысты әлеуметтік құрастыру мәселелерін; ерлер мен әйелдердің өмірдің жеке және қоғамдық салаларындағы орны мәселелерін зерттейді. Пән студенттерді әлеуметтік жұмыс тәжірибесінде гендерлік тәсілді қолдануға дайындайды; Әлеуметтік және гуманитарлық зерттеулер жүргізу үшін гендерлік теория мен әдіснаманы қолдану мүмкіндіктерімен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сапаны қамтамасыз ету негіздері
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде медициналық көмектің сапасын қамтамасыз етудің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; «сапа» және «бәсекеге қабілеттілік» категорияларымен таныстырады, оларды зерттеу тәсілдерінің өзгеру эволюциясын қадағалайды; сапаны басқару саласындағы жетекші ғылыми мектептердің негізгі ережелері мен идеяларымен, сапаны басқару теориясымен және осы саладағы мәселелерді ғылыми ойдың дамуындағы заманауи үрдістермен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Медициналық-әлеуметтік сараптама негіздері және мүгедектермен әлеуметтік-медициналық жұмыс
    Несиелер: 4

    Пән болашақ бакалаврларды дайындаудың келесі міндеттерін шешеді: - мүгедектерге қатысты әлеуметтік саясат міндеттерін түсінуді қалыптастыру; - мүгедектерді оңалтудың негізгі түрлері мен мазмұнын ұсыну; - мүгедектермен әлеуметтік-медициналық жұмыстың тәжірибелік біліктер мен дағдылар жүйесін меңгеруге дайындығын қалыптастыру; - медициналық-әлеуметтік сараптама мен оңалту процесін түсінуге әлеуметтік жұмыстың қағидалары, мазмұны және әдістемелік тәсілі туралы түсінікті қалыптастыру; - мүгедектікті белгілеу және мүгедектерді оңалту бағдарламаларын жүзеге асыру мәселелерінде кәсіби әлеуметтік жұмыстың маңыздылығын ашу; - клиент пен сарапшы дәрігер, әлеуметтік қызметкер, басқа мамандар арасындағы пәнаралық ұжымдағы субъективті қатынастардың рөлі, олардың аспаптық және құрылымдық маңызы туралы түсінік қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс теориясы
    Несиелер: 6

    Пән болашақ бакалаврларды дайындаудың келесі міндеттерін шешеді: - студенттерге әлеуметтік жұмысты ғылыми теория, қоғамдық феномен, әлеуметтік қызмет және оқу пәні ретінде одан әрі зерттеу үшін әдіснама бойынша базалық білім беру; - студенттерде әлеуметтік білім саласы, оның объектісі мен пәні, негізгі категориялары, интегративті кешенді сипаты сияқты әлеуметтік жұмыс туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру; - мамандар қызметінің стратегиясы мен тәжірибесіне әсер ететін әлеуметтік жұмыстың негізгі теорияларының ерекшеліктерін ашу; - Әлеуметтік жұмыстың деңгейлері, түрлері және ресурстық жүйелері туралы жүйелі түсінік беру; - студенттердің әлеуметтік жұмыс саласындағы микро және макро деңгейлердегі әлеуметтік мәселелерді шешудің маңыздылығын түсінуіне ықпал ету; - студенттерге әлеуметтік жұмыс клиентінде туындайтын әртүрлі әлеуметтік мәселелер және оларды әлеуметтік жұмыс арқылы шешу жолдары туралы білім беру; - жеке және қоғамдық әл-ауқатты дамытуға бағытталған кәсіби қызмет ретінде әлеуметтік жұмыстың ерекшелігін ашу; - студенттерде әлеуметтік жұмысты дамытудың негізгі үрдістері туралы түсінік қалыптастыру; - студенттердің ғылыми зерттеулер мен теориялық білімдердің нәтижелерін практикада қолдануына ықпал ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Халықтың денсаулығын қорғау саласындағы әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 3

    Пән медицина және денсаулық сақтау мәселелерын түсінуге Әлеуметтік жұмыстың принциптері, мазмұны және әдіснамалық тәсілі туралы түсінік қалыптастырады; әлеуметтік бейімсіз адамдардың мәселелерын шешуде халықтың денсаулығын қорғау ісінде әлеуметтік жұмыстың кәсіби әлеуетін ашады; пациент пен дәрігер, провизор, клиникалық психолог, әлеуметтік қызметкер, олардың аспаптық және құрастырушы арасындағы субъектілік өзара қарым-қатынастардың рөлі туралы түсінік қалыптастырады мағынасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау саясаты және заңнама
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан мен Ресейдің Денсаулық сақтау саясаты жүйесімен таныстырады. Медициналық көмек көрсетудің қолжетімділігін, уақтылығын, сапасын және сабақтастығын қамтамасыз етуге арналған бірыңғай дамыған, әлеуметтік бағдарланған жүйе туралы түсінікті қалыптастырады. Денсаулық сақтау жүйесін дамытудың стратегиясы мен тактикасын тұтас және жүйелі түсінудің қажеттілігі туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты студенттерді адам тамағы туралы ғылымның негізгі ұғымдарымен, экология және қоршаған ортаны қорғау мәселелерімен таныстыру болып табылады. Пән студенттерде дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі, негізгі тағамдық заттар мен микронутриенттердің маңызы туралы түсінік қалыптастырады; студенттерді тамақтану ғылымы мәселелерін шешуге, тиісті мәселелер бойынша ғылыми әдебиеттермен және құжаттармен жұмыс істеуге үйретеді; ауылшаруашылық шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің тағамдық аспектілерін бағалау үшін берік теориялық негіз береді; ағзаның тамақтану қажеттілігін анықтау дағдыларын, энергия мен тағамдық заттарға физиологиялық қажеттіліктің ұсынылған шамаларын талдау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру барысында студенттер қоршаған ортаның әсерін, еңбек қызметінің сипатын, жұмысшы ағзасына әсерін зерттейді; алған білімдерін қолайсыз өндірістік факторларды жоюға, олардың адам ағзасына әсерінің алдын алуға және әлсіретуге бағытталған санитарлық-гигиеналық параметрлер мен практикалық шараларды әзірлеу үшін пайдалануды үйренеді. Бұл пәнді оқу студенттерді бүкіл сыртқы ортаның, өмір сүру және еңбек жағдайларының халықтың және жұмыс істейтін жеке ұжымдардың денсаулық деңгейіне кешенді әсерін түсінуге дайындайды

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу
    Несиелер: 5

    Пән «Денсаулықты нығайту негіздері» пәнін оқу кезінде алынған білімді бекітуге және тереңдетуге бағытталған. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер денсаулықты нығайту саласындағы стратегияларды сыни бағалауды, денсаулықты нығайту бағдарламаларын әзірлеуді, олардың тиімділігін бағалауды, халықтың денсаулық жағдайын талдауды, денсаулықты нығайту стратегияларын әзірлеуге қатысуды үйренеді, ДДҰ ұсынымдарына сәйкес халықтың денсаулығын нығайту жөніндегі шараларды жоспарлаудың негізгі қағидаттарын, халықтың дұрыс тамақтану дағдыларын қалыптастырудың негізгі қағидаттарын білетін болады халықтың дұрыс тамақтану дағдыларын қалыптастыру бойынша ұсынылатын шаралар, халықтың дене белсенділігін арттыру қағидаттары, есірткі құралдарын (алкоголь, темекі және есірткі) тұтынуды азайтуға бағытталған профилактикалық араласу қағидаттары

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жетілдірілген эпидемиология
    Несиелер: 10

    Пән аясында студенттер эпидемиологиядағы себеп-салдарлық байланыстарды, қауіп факторларын, созылмалы аурулардың этиологиясы мен әлеуметтік-экономикалық салдарларын, дәлелді медицинадағы сапалық және сандық зерттеулер әдістерін зерделейді; жүйелі шолулар мен мета-талдауларды сыни бағалау дағдыларын, ғылыми-дәлелді медициналық ақпаратты тиімді іздеу жүргізу дағдыларын, дәлелді медицина бойынша эмпирикалық әдебиеттерді жүйелеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпаратты іздеуді, сыни талдауды және синтездеуді жүзеге асыруға, жалпы білім беретін, базалық және бейінді пәндер білімін пайдалана отырып, қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелі тәсілді қолдануға қабілетті

  • Код ON2

    Әлеуметтік және кәсіби өзара іс-қимылды жүзеге асыруға және коммуникативтік контекстке сәйкес және кәсіби және іскерлік этика нормаларын сақтай отырып, топтағы өз рөлін іске асыруға қабілетті

  • Код ON3

    Қойылған кәсіби мақсат аясында міндеттер бағытын анықтауға және қолданыстағы құқықтық нормаларға, қолда бар ресурстар мен шектеулерге сүйене отырып, оларды шешудің оңтайлы тәсілдерін таңдауға қабілетті

  • Код ON4

    Әдістер мен тәсілдерді пайдалануға, бақылауға және бағалауға қабілетті. Қоғамдық денсаулық сақтау және әлеуметтік жұмыс саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру

  • Код ON5

    Өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде өз уақытын басқаруға, өзін-өзі дамыту траекториясын құруға және іске асыруға қабілетті

  • Код ON6

    Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау, әлеуметтік қызмет көрсету және әртүрлі санаттағы азаматтардың әлеуметтік қолдау мәселелерін ұйымдастыру, басқару және анықтау әдістерін меңгерген

Top