Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01407 Футбол жаттықтырушы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Футбол теориясы мен практикасының жалпы негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты: оқыту міндеттерін белгілеу және оқыту мен жаттығу құралдарын таңдау. Футболшыларды дайындауда оқыту мен оқытудың негізгі принциптерін жүзеге асыру. Оқыту және оқыту әдістері. Сабақ оқу сабағының негізгі формасы ретінде.Қозғалыс әрекеттерін қатаң реттеудің негізгі параметрлері / мазмұны, жүктемесі, жүктеме мен демалудың ауысуы және т.б

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән гимнастика теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін адамдардың дене тәрбиесінің негізгі құралы ретінде, оның дене тәрбиесі жүйесіндегі орны және дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлау үшін маңыздылығын дамытуға бағытталған. Гимнастиканың міндеттері, құралдары, сипаттамалық әдістемелік ерекшеліктері, гимнастика түрлерінің жіктелуі, сонымен қатар студенттер үйренуі керек гимнастикалық терминологияны қолданудың негізгі түсініктері мен талаптары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұқаралық спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы дене шынықтыру мен спорттың маңызы үнемі артып келеді. Бұқаралық спорт әлеуметтік құбылыс ретінде «үздіксіз әлеуметтік эксперимент» болып табылады. Ол бірқатар маңызды әлеуметтік функцияларды орындайды, адами капиталды арттыруға және жалпы қоғамның әлеуетін кеңейтуге мүмкіндік береді. Бұқаралық спорт түрлері жеке және қоғамдық құндылықтардың тасымалдаушысы болып табылады, оны адамның жалпы денсаулығын нығайтуға және оның әлеуметтік қызметін жақсарту міндеттеріне қызмет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық морфология негіздерімен Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам ағзасының құрылымдық деңгейлерін, қозғалыс жүйелерінің құрылымдық және қызметтік ерекшеліктерін және олардың жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі дене тәрбиесі теориясы мен әдіснамасымен байланысын терең теориялық және практикалық тұрғыда меңгеруді қамтамасыз ету. Міндеттері: ағзаның жас-жыныстық ерекшеліктерін және дене шынықтыру мен спорттың дене құрылымына әсерін ескере отырып, заманауи функционалды анатомия саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижесі: оқушылардың дене дамуының жағдайын анықтау және бағалау кезінде, әртүрлі жастағы топтар үшін оқу-дене шынықтыру жаттығуларын құру кезінде анатомиялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану дағдылары мен әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Бизнес, басқару және құқық" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050" стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі негіздері
    Несиелер: 6

    Дене шынықтырудың мәнін зерттейді, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, сондай-ақ ересек спортшылардың дене тәрбиесінің принциптері мен әдістерін сипаттайды, адамның белгілі бір физикалық қабілеттерін немесе мүмкіндіктерін дамыту үшін ұсынылған жаттығуларға сипаттама береді. Зерттелетін әдістер ғылыми түрде негізделген, дене шынықтыруды адамдардың әртүрлі топтарының өмірінде қолдануға бағытталған нақты материалдармен қамтылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Футболдың тарихы
    Несиелер: 5

    Пән кезең-кезеңмен және тарихнамамен танысуға, футбол тарихының көздері туралы ақпарат алуға бағытталған. Футбол тарихын білу дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі, спорттық-педагогикалық және биомедициналық пәндер курстарын оқытуда анағұрлым тұтас көрініс береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Олимпиадалық білім
    Несиелер: 5

    Олимпиадалық білім - бұл олимпиадалық қозғалыстың идеяларына, мұраттары мен құндылықтарына баулудың, олимпиадалық дүниетанымды, олимпиадалық менталитетті және студенттердің олимпиадалық мәдениетін қалыптастырудың педагогикалық процесі. Білім берудің бұл түрі дене шынықтыру білімінің ажырамас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іс-әрекетті тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    "Тәрбие қызметінің теориялық – әдістемелік негіздері" пәні педагогикалық құбылыс ретінде білім беруді қарастырады, ол тұтас білім беру процесінің ажырамас бөлігі болып табылады, оның барысында ғылым негіздері мен тиісті дағдылар туралы білім жүйесі игеріледі. Дүниетанымның негіздері қаланды, танымдық күштер, шығармашылық қабілеттер және тұлғаның эмоционалды-еріктік саласы дамыды, адамгершілік қасиеттер мен мінез-құлық әдеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    "Рухани жаңғыру" пәні-бұл міндеттерді шешудің жаңа тәсілі, қазіргі әлемнің шынайылығына сәйкес қоғамның рухани-адамгершілік дамуының өзектілігін анықтайды. Ақпараттық қоғамның жалпы гуманистік мүдделері мен қажеттіліктеріне сәйкес адамның шығармашылық қабілеттері мен мүмкіндіктерін іске асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
    Несиелер: 7

    Дене шынықтыру жаттығулары мен спортпен шұғылданудың сабақтық, сыныптық және мектептен тыс нысандарын біріктіретін дене тәрбиесі жүйесі баланың физикалық ғана емес, сонымен бірге рухани қабілеттерін ашуға және дамытуға, оның өзін-өзі анықтауға барынша қолайлы жағдай жасайды. Осыған байланысты мектептегі дене шынықтыру жүйесін одан әрі дамыту принциптері жеке және белсенді тәсілдер идеяларына, оқу процесін оңтайландыру мен қарқындатуға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік мәдениет
    Несиелер: 5

    «Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті» пәні студенттерді іскерлік қарым-қатынастың негізгі стратегиясы мен тактикасын таныстырады, әр түрлі сөйлеу жағдайларында түрлі деңгейдегі бизнес-серіктестермен кәсіби қарым-қатынас жасаудың сенімділігі мен тиімділігін қамтамасыз етеді. Үш тақырыптық блоктардан тұрады: қарым-қатынас мәдениетінің негіздері; ауызша іскерлік қарым-қатынас (диалогтық жанрлар, дау-дамай); Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкес басқару құжаттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теорилық әдістемелік негіздері
    Несиелер: 7

    Пән адам ағзасына өте жан-жақты әсер ететін жеңіл атлетикалық жаттығуларды дамытуға бағытталған. Олар күшті, жылдамдықты, төзімділікті дамытады, буындардағы ұтқырлықты жақсартады, моториканың кең спектрін алуға мүмкіндік береді және ерікті қасиеттерді дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Командалық ойын спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Пән спорттың ойын түрлерінің мәдени әлеуетін іске асырудың педагогикалық құралдарының мәселелерін зерттеуге, әлеуметтік маңызы бар қызмет түрлерінде жоғары кәсіби деңгейге жету және қамтамасыз ету шарты ретінде денсаулықты жақсарту мен нығайтуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорт ойындарының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән спорттық ойындардың жалпыланған теориясы мен әдістемесіне бағытталған, оны игеру адамның үйлесімді физикалық және рухани дамуы үшін физикалық жаттығулардың осы тәуелсіз түрін сәтті қолдануға мүмкіндік береді, осы мәселелерді сипаттайтын негізгі ережелер жүйесі спорттық ойындар теориясын, ойындарды дене тәрбиесінің құралы мен әдісі ретінде қолдануды құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі футболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Футбол мектеп оқушылары арасында өте танымал. Он мыңдаған балалар мен жасөспірімдер аудандық, қалалық, республикалық және басқа да жарыстарға қатысады. Футбол таңдау тәртібімен жалпы білім беретін мектептің 5-11 сынып оқушыларына арналған дене шынықтыру бағдарламасына енгізілген. Мектептегі дене шынықтыру бағдарламасына футбол элементтерін қосу мектеп оқушылары арасында танымал осы спорттық ойынның қасиеттерін дамытуға және насихаттауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Футболшыларды даярлау түрлерінің ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Футболшылардың спорттық даярлығын жүзеге асырудың негізгі түрлері: топтық және жеке жаттығу және теориялық сабақтар; жеке жоспарлар бойынша жұмыс; жаттығу іс-шаралары; спорттық жарыстарға қатысу; нұсқаушы және төрешілік практика; медициналық-қалпына келтіру іс-шаралары; тестілеу және бақылау оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шаңғы спортында оқыту әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән шаңғымен жүру тәсілдерінің қозғалыс дағдыларын қалыптастыруға, күрделі шартты рефлекстердің тұтас жүйесін бекітуге, шаңғы дайындығында ауызша және көрнекі, практикалық оқыту әдістеріне, жүктемелер мен демалыстардың үйлесімін, шаңғышылардың жалпы және арнайы физикалық дайындықтарын ескере отырып оқыту әдістеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер футболының негіздері.
    Несиелер: 5

    Футболшыларды бастапқы дайындық кезеңінде, спорттық мамандандырудың жаттығу кезеңдерінде, БЖСМ мен спорт секцияларында ұйымдастырылатын спорттық шеберлікті жетілдіру кезеңінде даярлау әдістері, футбол және жалпы дене шынықтыру сабақтарында балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі жас топтарының дене тәрбиесінің үздіксіздігі мен сабақтастығы принциптері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Циклдік спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Циклдік спорт түрлері: пән денсаулықты сақтау және нығайту, психофизикалық дайындық және болашақ кәсіби қызметке өзін-өзі дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі құралдарын қолдануға, циклдік спорт техникасының биомеханикалық негіздерін, бұлшықет жүктемелерінің жалпы сипаттамаларын, спринтерлік спорт түрлерін, спорттың стильдік түрлерін, физикалық қасиеттерді кешенді дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Футболдағы техникалық-тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Техникалық-тактикалық шеберлікті қалыптастыру-футболшыларды жан-жақты дайындау міндеттерінің бірі. Көп жылдық жаттығудың барлық кезеңдерінде футболдың техникасымен тактикасын оқытудың үздіксіз процесі және оны жан-жақты физикалық дайындығының жоғары деңгейде жетілдіруде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Футболдағы спорттық-педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 8

    Спорт оқытушысы - бұл өз оқушыларына беретін білім, шеберлік және дағдылардың тасымалдаушысы. Өз саласының маманы болу үшін тек спорттық-практикалық дайындыққа ғана емес, сонымен қатар тәрбие мен оқытудың әдістері мен құралдарының үлкен арсеналына ие болу керек, оқушыларды футболда жоғары нәтижелерге қол жеткізуге қабілетті ерекше тұлға болу керек. Мұның бәрі кәсіби-педагогикалық мәдениетке үлкен талаптар қояды, оның құрамдас бөліктерінің бірі - оқытушы-футбол жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және спорт ғылыми-зерттеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Әрбір маман "ғылым - өндіріс", "ғылым - білім" процестері туралы түсінікке ие болуы; ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу әдістерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы әдістемелік қызмет негіздерін білуі; дене тәрбиесі проблемалары бойынша ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмысты ұйымдастыра және жүргізе білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футболдағы спорттық дайындық процесінің негіздері
    Несиелер: 6

    Футболдағы спорттық дайындық оқытылады, ол жыл бойғы процесс ретінде құрылады, белгілі бір уақыт аралықтары бар, онда оқу процесінің белгілі бір негізгі міндеттері шешіледі. Студенттер сонымен қатар үлкен кезеңдерге ие спорттық дайындықтың құрылымы туралы білім алады, бұл өз кезегінде оқу процесін басқарудың қарапайымдылығы үшін кіші құрылымдық компонент-терге бөлінеді, онда футболшының спорттық шеберлігін қалыптастыру, физикалық қасиеттері мен қабілеттерін тәрбиелеу, жарыстарға дайындық және қатысудың нақты міндеттері шешіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футболдағы кешенді бақылау
    Несиелер: 8

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде жетістікке жету үшін қажетті спорттық нәтижені болжау; спортшылардың бәсекеге қабілеттілігін талдау және модельдеу; спортшылардың дайындығының әртүрлі жақтарын талдау және модельдеу;жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған спорттық жаттығуларды талдау, жоспарлау және бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футболдағы физикалық және функционалдық дайындық негіздері
    Несиелер: 6

    Материалды оқу барысында студенттер физикалық, техникалық, тактикалық және психикалық дайындықтың әртүрлі құралдары мен әдістерін қолдана отырып, адам организмінің жеке биологиялық резервтерін басқарудың жүйелі, көп факторлы процесі туралы білім алады, оның мақсаты функционалды бейімделу шекарасын кеңейту, денсаулыққа зиян келтірместен жаттығу мен жарыс жүктемелердің жоғарылауына, сонымен бірге футболдағы жоғары спорттық шеберлікке қол жеткізуге мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі және спорттық жаттығу саласында жұмыс істейтін барлық мамандар психологиялық білімдерді қажет етеді. Олар сондай-ақ өзін Бейімделген дене шынықтырудың игі ісіне арнағандарға, спорттық менеджмент проблемаларымен айналысатын, жаппай дене шынықтыру мәдениетін енгізетіндерге де қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүзу арқылы сауықтыру
    Несиелер: 5

    Бұл түрдің негізгі ерекшелігі су ортасында босаңсыған антигравитациялық күйде (судың тығыздығы ауаның тығыздығынан 800 есе артық) көлденең күйде болуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейімдік спорт
    Несиелер: 6

    Бейімділік білім берубұл оқыту мен тәрбиелеудің осындай процесі, онда барлық балалар өздерінің дене, психикалық, зияткерлік және өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, жалпы білім беру жүйесіне енгізілген және тұрғылықты жері бойынша өз құрдастарымен бірге мүгедектіксіз сол бір жалпы білім беретін мектептерде оқиды, олар өздерінің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескереді және қажетті арнайы қолдау көрсетед.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Футболдағы кәсіби жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пән футболшылардың жаттығу процесінде күрделі және әр түрлі моториканы дамытуға, ми қыртысы, қозғалтқыш аппараты мен ішкі органдар арасындағы шартты-рефлекторлық байланыстарды қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған; қозғалтқыш аппаратының, жүйке жүйесінің, вегетативті органдардың функционалды мүмкіндіктері едәуір кеңейеді; үйлестіру және бейімделу қабілеттері жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Футболшыларды ұзақ мерзімді даярлауға іріктеу
    Несиелер: 5

    Футболшыларды көп жылдық дайындыққа іріктеу футбол қызметіндегі перспективаны сипаттайтын көрсеткіштер кешеніне, жеке ерекшеліктерді бағалауға, спорттық іріктеуге бағытталған, бұл белгілі бір дәрежедегі командаға қосу үшін шамамен бірдей біліктілік деңгейі бар ойыншыларды таңдауды, болжау әдістерін, факторларды, құрылымды және футболдағы іріктеуді ұйымдастыруды білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық ойындар (Баскетбол, волейбол және қол добы)
    Несиелер: 6

    Спорттық ойындар, баскетбол, волейбол және қол добы, командалардың немесе жекелеген спортшылардың ойын қарсыластығына байланысты тәуелсіз спорт түрлері. Олар әртүрлі қозғалыс қызметімен және жағымды эмоциялармен ерекшеленеді, балаларда шаршау сезімін тиімді түрде жеңілдетеді, жүйке жүйесін сергітеді, эмоционалды жағдайын жақсартады, ақыл-ой мен физикалық өнімділікті арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Футбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 5

    Мектепте футбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу бойынша секциялық жұмыстың оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің педагогикалық әдістемелерінің ерекшеліктеріне, жарыстардың ережелерін әзірлеуге, жарыстарды өткізу бойынша ұйымдастыру іс-шараларына, ұйымдастыру комитетін құруға, жарыстарды жоспарлау және олардың түрлеріне, медициналық қамтамасыз етуге, жарыстарды өткізу жүйелеріне, айналмалы жүйеге, жеңілістен кейін шығып кету жүйесіне, аралас жүйеге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте жүзуді оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Мектепте жүзуді оқыту оқушылардың дене шынықтыру деңгейін жоғарылатуға көмектеседі, дене жаттығуларын, шынығу процедураларын және т.б. өз бетінше орындауға итермелейді, бәсекелестік белсенділікті жақсартады және жүзу процесінде оқушылардың мінез-құлқына оң әсер етеді. Жүзу жаттығулары өте өзгергіш, жүйелі сабақтар оқушылардың үйлестіру және кондициялық қабілеттерін дамытуға айтарлықтай әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Футболдағы оқу-жаттығу жиындарының бағдарламасы
    Несиелер: 5

    Футболдағы оқу-жаттығу жиынын жоспарлау және басқару мәселесі спорт саласындағы мамандардан спорттық жаттығудың теориясы мен әдістемесін, сондай-ақ байланысты пәндерді білуді талап етеді. Оқу-жаттығу жиындарын жоспарлау - бұл футболшылардың алдына қойылған спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін қойылған белгілі бір міндеттерді шешудің шарттары, құралдары мен әдістерін болжау. Жиын кезінде спорттық жаттығулардың дұрыс жоспарланған процесі жаттықтырушы мен футболшыға техникалық және тактикалық дағдыларды, арнайы физикалық және психикалық қасиеттерді игерудің нақты міндеттерін анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футболшылардың жалпы физикалық дайындығы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты футболшылардың физикалық дайындығын қалыптастыру процесін оқу; футболшылар-дың спорттық қызметіне қойылатын талаптарды анықтау; жалпы физикалық дайындығының мәні мен мазмұнын сипаттау; футболшылардың жалпы физикалық дайындығының әдістемесін сипаттау; футболшыларды жан-жақты даярлау әдістерін зерделеу; жаттықтырушы жұмысындағы бақылаудың маңыздылығын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спортшыларды физикалық оңалту
    Несиелер: 5

    Спортшыларды оңалтудың әртүрлі кезеңдеріндегі міндеттер қарастырылады және оңалту әдістері мен оларды жүзеге асыру принциптері ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ДТжС нормативтік-құқықтық негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мен спортты дамытуға ерекше мән беріледі, бұл бірқатар мемлекеттік нормативтік-құқықтық актілерден қолдау табады. Қазақстандық спортшылардың аса ірі халықаралық жарыстарда табысты өнер көрсетуі саланың орнықты даму басымдықтарына шығуын сипаттайтын оң үрдістердің бар екенін айғақтайды. Қабылданған үкіметтік құжаттар еліміздің әлеуметтік дамуының жалпы жүйесіндегі дене шынықтыру мен спорттың рөлі мен орнын анықтауға мүмкіндік береді. Бұл ретте заңнамалық реттеу дене шынықтырумен және спортпен шұғылдануға қоғамдық қажеттілікті нығайтуға, халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футболдағы кәсіби бапкерлік қызмет
    Несиелер: 6

    Футболдың дамуы осы спорт түрімен айналысатын мамандарға жоғары талаптар қояды. "Футболдағы кәсіби жаттықтырушылар қызметі" пәні бақылау жүйесін жетілдіру және жаттығу бағдарламасын таңдау арқылы оқу-жаттығу процесін оңтайландыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ЕДШ және массаждың медико-биологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемде тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыруды жетілдіру қажеттілігі анағұрлым айқын, өйткені бұл патология өте кең таралған және өсуде, әсіресе церебральды сал ауруы бар науқастар саны едәуір артуда. Емдеу-дене шынықтыру мен массаждың формалары мен құралдарын пайдалану, жұмыстың көлемі мен қарқындылығын таңдау техникалық тұрғыдан дұрыс орындалған жағдайда бастауыш және орта мектеп жасындағы балалардың моторикасын едәуір жақсартуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футбол менеджменті және маркетингі
    Несиелер: 6

    Студенттер футбол ұйымдарының менеджментінің ерекшеліктері туралы білім алады, футбол нысанын басқарудың, футбол іс-шараларын басқарудың ерекшеліктерін, футболдағы адам ресурстарын басқарудың ерекшеліктерін үйренеді. Футбол клубының қызметкерлерімен жұмыс жасау, спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, футбол іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоғызқұмалақ ойының теориясымен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту тоғызқұмалақ ойынның теориясы мен әдістемесінің оқу матералын білу,тоғызқұмалақ ойынның техникасы меңгеру,әдістемені іс жүзінде меңгеру.Пән бойынша дағды-машақтарын қалыптастыру.Тоғызқұмалақ ойындағы жарыстарды, сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыра және өткізе алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлеріндегі педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ұлттық спорт түрлерінің пайда болу және даму тарихы, дене тәрбиесі мен білім берудің қазіргі заманғы жүйесіндегі ұлттық спорт түрлерінің маңызы, ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар өткізу және төрелік ету ережелері, ұлттық спорт түрлері бойынша оқыту және жаттықтыру әдістемесінің негіздері туралы білім алады, дене тәрбиесі бойынша практикалық сабақтарда ұлттық спорт түрлерін пайдалану, ұлттық спорт түрлерін пайдалана отырып, бұқаралық спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, ұлттық спорт түрлері техникасының негізгі элементтері дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Күнделікті және кәсіби қарым-қатынасқа, сөз сөйлеудің негізіне байланысты сөйлеу әрекеттерінің дағдылары мен қабілеттерін игере білу.

  • Код ON2

    Алгоритмдердің негізгі түрлері, бағдарламалау негіздері және олардың кәсіби қызметіне арналған стандартты бағдарламалық қамтамасыз ету.

  • Код ON11

    Дене шынықтыру-сауықтыру, оңалту, инклюзивті, рекреациялық қызмет пен жиындардың тиімділігін арттырудың мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін жобаны (бағдарламаны) жазу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыру мүмкіндігі жемқорлыққа теріс көзқарасты қалыптастыруға мүмкіндік береді.

  • Код ON8

    Спорт түрлерінің (қозғалмалы ойындар, циклдік спорт түрлері) теориясы мен әдістемесінің базалық қағидаттарын меңгеру, кәсіби араласуды талап ететін әртүрлі футбол-педагогикалық жағдайларда әрекет ету және тиісті шешімдер қабылдау.

  • Код ON12

    Жаттығу процесінде дене, жылдамдық-күш және арнайы физикалық қасиеттерді тәрбиелеу және жетілдіру әдістері мен құралдарын қолдану қабілеті.

  • Код ON13

    Жалпы танылған және Негіз қалаушы спорттық-педагогикалық негіздерді интеграциялау және қолдану әдістерін меңгеру; дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде сабақтас салалардан (физиология) әдістемелер мен технологияларды пайдалану қабілеті; өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және олардың практикалық маңыздылығын анықтау қабілеті

  • Код ON9

    Оқу процесінің инновациялық технологиялары көмегімен ақпаратты алу, сақтау, қайта құру, өңдеу, қорғау және пайдалану бойынша ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру

  • Код ON6

    Білім алушылардың өмір сүру қауіпсіздігін және денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету әдістерін меңгеру.

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, басқарушылық-педагогикалық қызмет (Футбол, ұлттық ойындар) проблемаларын шешу қабілеті.

  • Код ON7

    Өзінің кәсіби қызметіне ғылыми-практикалық бейінін өзгертетін жаңа зерттеу әдістерін өздігінен меңгеруге қабілетті.

  • Код ON3

    Философиялық және тарихи мазмұнды мәтіндерді талқылау әдістерімен және пікірталастарды қолдана отырып, талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    Ашық сөйлеу дағдыларын меңгеру және өз көзқарастарын жазбаша түрде нақты дәлелдей білу.

Top