Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10108 Қоғамдық денсаулық в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Әлеуметтік денсаулық
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік денсаулық болашақ медициналық мамандарға денсаулық сақтаудағы әлеуметтік құбылыстар мен үдерістерді, оның институттарында, қоғамның түрлі жіктерін танытуға, әлеуметтік-экономикалық факторлардың қоғамдық денсаулық жағдайына және денсаулықты сақтау және нығайту бойынша медициналық көмекті ұйымдастыруға әсері туралы түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларда анатомия ұғымын және оның биологиялық ғылымдар арасындағы орнын қалыптастырады. Олар тірек-қимыл жүйесін, ас қорыту, тыныс алу, генитурарлы аппараттардың құрылымын, қан айналымы, лимфа жүйелерінің, қан түзілу мүшелерінің функцияларын, сезім мүшелерінің функцияларын, эндокриндік бездердің морфофункционалды сипаттамасын, жүйке жүйесінің морфологиялық сипаттамасы мен маңыздылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Генетика және молекулалық биология
    Несиелер: 3

    "Генетика және молекулалық биология" пәні Адам генетикасы мен медициналық генетика негіздерін, биологиялық макромолекулаларды, ақуыздар мен нуклеин қышқылдарын, тірі организмдердің ақпараттық құрылымдарын, биологиялық ақпаратты кодтау принциптерін және берудің негізгі жолдарын, биологиялық мембраналардың молекулалық құрылымы мен функцияларын, тұқым қуалайтын материалды ұйымдастырудың құрылымдық-функционалдық деңгейлерін, диагностика мен профилактиканың заманауи молекулалық-генетикалық әдістерін зерделейді тұқым қуалайтын патология, сондай-ақ адамның популяциялық генетикасы.

    Оқу жылы - 1
  • Қоғамдық денсаулыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің қалыптасу тарихы. Денсаулықтың әлеуметтік жағдайы және оған әсер ететін факторлар. Денсаулық көрсеткіштері: физикалық даму,демография, ауру және жарақат, мүгедектік. Өмір салты және маңызды аурулардың медициналық-әлеуметтік аспектілері. Аурулардың алдын алу және денсаулықты нығайту. Қауіп факторлары. Денсаулық және өмір сапасы.

    Оқу жылы - 1
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларда организм және гомеостаз туралы, өмірлік маңызды органдар мен жүйелердің физиологиясы, ағзаның физиологиялық процестері мен функциялары, физиологиялық процестерді реттеу тетіктері, физиологиядағы зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу арқылы болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құруға қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, болжау, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда ұйымдастыру және шешімдер қабылдау негіздерін, халықты қорғау әдістерін зерделеу арқылы қол жеткізіледі. Адамның өнімділігі мен денсаулығының сақталуына кепілдік беретін білім – ағартушылық – дүниетанымдық үштікті жүзеге асыру оны төтенше жағдайларда әрекет етуге дайындайды.

    Оқу жылы - 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 6

    "Қоғамдық денсаулық" мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіби қызметі, тиімділігі дәлелденген қазіргі заманғы технологияларды пайдалану кезінде мемлекет пен қоғамның бірлескен-ұйымдастырылған күш-жігерінің есебінен аурулардың алдын алуға, өмірді ұзартуға және денсаулықты қорғауға, халықтың оңтайлы өмір сүру жағдайын қамтамасыз етуге бағытталған қызмет болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Негізгі медицина ғылымдары
    Несиелер: 6

    Пәнді оқи отырып студенттерде термодинамика, термохимия, химиялық кинетика, катализ, буферлік жүйелер, химиялық байланыстың табиғаты, тірі ағзалардағы тотығу-тотықсыздану реакциялары, белоктардың, көмірсулардың, майлардың, минералды тұздардың, витаминдердің құрылысы мен қызметі, зат алмасу, энергия алмасуы, су-тұз алмасуы, тағамдық биохимия, жалпы фармакология, фармакологиядағы зерттеу әдістері, фармакологияның басқа пәндермен байланысы, жалпы тұжырымы, дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының заңдылықтары туралы білім мен түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
  • Медициналық статистика
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда халықтың денсаулығын зерделеу, медициналық мекемелер қызметінің сапасы мен тиімділігін бағалау, статистикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдылары, халықтың денсаулығы мен денсаулық сақтауды сипаттайтын салыстырмалы көрсеткіштер мен орташа шамаларды есептеу және оларды талдау үшін әртүрлі статистикалық ұғымдар мен біліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін (ДСБАЖ), ДСБАЖ порталдарын зерделеу. Нормативтік актілер және порталдарды енгізу туралы бұйрық. "Цифрлық Қазақстан 2018-2022"МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ. ҚР Денсаулық сақтаудағы ақпараттық жүйелердің ағымдағы жағдайы және даму үрдістері. Денсаулық сақтаудағы ақпараттандырудың негізгі проблемалары. Ақпараттық қауіпсіздік. МСАК және стационарлар деңгейіндегі заманауи автоматтандырылған дерекқорлар.

    Оқу жылы - 2
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 5

    Гигиеналық нормалар туралы түсінік. Қоршаған ортаны жақсарту және адам денсаулығын нығайту үшін гигиеналық нормалардың маңызы. Ауаның, топырақтың, сумен жабдықтаудың, тамақтануды ұйымдастырудың, радиациялық қауіпсіздіктің, өндірістік факторлардың, тұру, Оқу жағдайларының санитариялық-гигиеналық сипаттамасы, олардың халық денсаулығына әсері. Ластану көздері, құрамы.

    Оқу жылы - 2
  • Микробиология
    Несиелер: 8

    Микробиологиядағы зерттеу пәні, мақсаттары, міндеттері, әдістері: микроорганизмдердің жіктелуі. Морфология, генетика және физиология, берілу жолдары, денені қорғау механизмдері. Бактерияларды, саңырауқұлақтар мен ашытқыларды, вирустар мен паразиттерді зертханалық анықтаудың классикалық әдісі. Биологиялық қасиеттері, патогенділік факторлары, зертханалық диагностиканың ерекшеліктері. Дененің қалыпты микрофлорасы. Дезинфекцияның микробиологиялық негіздері, асептиктер және антисептиктер. Микроорганизмдер экологиясы. Жалпы иммунология негіздері.

    Оқу жылы - 2
  • Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын нығайту
    Несиелер: 5

    Денсаулық жағдайы және дене дамуы, балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайын сипаттайтын көрсеткіштер. Балалар мен жасөспірімдер гигиенасындағы гигиеналық нормалаудың теориялық принциптері. Денсаулық сақтаудың практикалық саласы ретінде балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы. Ересектер денсаулығының деңгейін жақсартудағы және адамның еңбекке қабілетті өмірін ұзартудағы балалар мен жасөспірімдер гигиенасының маңызы.

    Оқу жылы - 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау саласындағы статистикалық әдіснамаға кіріспе. Зерттеуді жоспарлау. Қазіргі заманғы ақпараттық-есептеуіш техниканың биостатистикада пайдалану. Компьютерлік статистикалық бағдарламалар. Статистикалық әдісті медициналық-әлеуметтік, медициналық-биологиялық, клиникалық, эксперименттік зерттеулерде қолдану. Статистикалық жиынтық және оның топтық қасиеттері. Сипаттамалық статистика, параметрлерді бағалау, гипотезаларды тексеру, қарапайым сызықтық регрессия.

    Оқу жылы - 2
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтаудағы менеджментті анықтау. Менеджмент функциялары. Мемлекеттің әртүрлі деңгейлері арасында билік пен денсаулық жауапкершілігін бөлу. Департаменттердің алдын алу және денсаулықты нығайту бағдарламаларын ұйымдастыру. Медициналық мекемелердің ұйымдық-құқықтық нысандарының арсеналын кеңейту арқылы қазіргі заманғы емдеу-диагностикалық процесті басқару жүйесін жетілдіру, басқару әдістерін кешенді пайдалану, медициналық қызметкерлердің жоғары түпкі еңбек нәтижелеріне және медициналық қызмет көрсету сапасына қол жеткізуге кәсіби деңгейі мен материалдық мүдделілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық сақтаудағы маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Маркетингтің анықтамасы. Денсаулық сақтаудағы маркетингтің ерекшеліктері. Маркетинг объектілері, маркетинг принциптері. Денсаулық сақтау саласындағы маркетингті дамыту шарттары. Маркетингті басқару жүйелері. Маркетингтік цикл. Дәрі-дәрмектердің, медициналық техниканың, медициналық көмектің, медициналық технологиялардың маркетингі туралы жалпы түсінік. Ғылыми идеялар маркетингі.

    Оқу жылы - 3
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Дәлелді медицинаға кіріспе. Дәлелді медицинаның даму тарихы. Дәлелдерге негізделген медицина деректер базасы, Cochrane кітапханасы. Дәлелді медицинаның клиникалық эпидемиологиямен және биомедициналық статистикамен байланысы, Дәлелді медицинадағы сапалық және сандық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
  • Балалар мен жасөспірімдердің тамақтануындағы ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Бала ағзасының тіршілігін қамтамасыз етудегі тағамдық заттардың маңызы. Зат алмасудың ерекшеліктері, өсіп келе жатқан ағзаның энергиясы және оң энергетикалық тепе-теңдікті құру үшін гигиеналық рационалды тамақтанудың рөлі. Белоктық компоненттік тамағының маңызы. Амин қышқылының құрамына қойылатын талаптар. Майлар және олардың балалардың тамақтануындағы маңызы. Көмірсулардың физиологиялық маңызы. Витаминдердің рөлі, олардың пластикалық қызметі және метаболизм процестеріндегі рөлі. Биомикроэлементтер және олардың физиологиялық маңызы.

    Оқу жылы - 3
  • Дұрыс тамақтану және азық-түлік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Азық-түлік сыртқы ортаның маңызды факторларының бірі ретінде.. Тамақ арқылы ағзаның сыртқы әлеммен байланысы. Тамақтану проблемасының биологиялық және экологиялық аспектілері. Тамақтану әлеуметтік мәселе ретінде. Тамақ өнімдерін санитариялық қорғау және олардың тағамдық және биологиялық құндылығын, санитариялық-эпидемиялық мінсіздігін қамтамасыз етудегі оның маңызы. Тамақ өнімдерінің сапасын реттеу. Халық денсаулығы үшін тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін мониторингтеу

    Оқу жылы - 3
  • Коммуналдық гигиенаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Коммуналдық гигиена пәні. Пәннің даму тарихы. Қазақстан мен Ресей ғалымдарының коммуналдық гигиенаны дамытудағы рөлі. Коммуналдық гигиена саласындағы мемлекеттік санитарлық қадағалау. Алдын алу және ағымдағы санитарлық қадағалау. Санитарлық заңнама. СЭС-санитарлық-эпидемиологиялық қызметтің негізгі құрылымдық бірлігі. Коммуналдық гигиенада қолданылатын санитарлық-гигиеналық зерттеу әдістері. Өнеркәсіптегі алдын алу санитарлық қадағалау. Өнеркәсіпте ағымдағы санитарлық қадағалау. Санитарлық дәрігер көмекшісінің қызметіндегі санитарлық-ағарту жұмысы.

    Оқу жылы - 3
  • Еңбек гигиенасына кіріспе
    Несиелер: 3

    Еңбек гигиенасының даму тарихы. Қазақстан Республикасындағы еңбек гигиенасының даму тарихы. Гигиена және еңбекті қорғау саласындағы заңнама. МСЭҚК мамандары мен еңбек гигиенасы жөніндегі дәрігердің (ОСЭҚ) жұмысының мазмұны. ОМСЭҚ дәрігерінің еңбек гигиенасы жөніндегі құқықтары мен міндеттері. Өндірістік объектілерді тексеру актілерін, хаттамаларын және қорытындыларын және еңбек гигиенасы бөлімінің басқа да құжаттарын толтыру ережесі.

    Оқу жылы - 3
  • Дезинфекциялық іс негіздері
    Несиелер: 3

    Емдеу-алдын алу мекемелерінде дезинфекциялауды ұйымдастыру. Дезинфекция: дезинфекция түрлері, әдістері. Химиялық дезинфекция құралдары. Оларға қойылатын талаптар. Стерильдеу әдістері, медициналық ұйымда стерильдеуді ұйымдастыру. Дезинсекция және дератизация. Әдістері мен құралдары. Дезинфекция, дезинсекция және дератизация сапасын бақылау. Медициналық қалдықтар. Медициналық ұйымда медициналық қалдықтарды басқару. Дезинфекциялау жұмыстарын ұйымдастыру жөніндегі нормативтік құжаттар. Инфекциялық аурулар ошақтарында эпидемияға қарсы және дезинфекциялық іс-шараларды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық сақтау экономикасына заңнамаға және кіріспе
    Несиелер: 5

    Қоғамдық денсаулық сақтау мен денсаулықтың негізгі ұғымдары мен құқықтық негіздері. ҚР құқықтық білімін арттыру және нормативтік құжаттау, әкімшілендіру, Менеджмент және қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау мамандарының қызметін компьютерлендіру, экономикалық базалық білімді меңгеру үшін қажетті денсаулық сақтаудағы заңнамалық актілерді зерделейді.

    Оқу жылы - 3
  • Эпидемиология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән эпидемиологиядағы негізгі терминдер мен ұғымдар туралы, эпидемиялық процесс, эпидемиялық процестің құрылымы мен көріну нысандары, эпидемиялық процеске әсер ететін факторлар, инфекциялық аурулардың эпидемиологиялық жіктелуі, инфекциялық аурулар ошақтарын эпидемиологиялық талдау және эпидемиологиялық тексеру, инфекциялық аурулар кезіндегі профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар қағидаттары, инфекциялық аурулардың иммунопрофилактикасы, егулердің ұлттық күнтізбесі туралы білімді қалыптастырады, инфекциялық ауруларды эпидемиологиялық қадағалаудың ғылыми және ұйымдастырушылық негіздері, медициналық ұйымдардағы жағдайды, инфекциялық бақылау жүйесін стандартты айқындау.

    Оқу жылы - 3
  • Зерттеу және биоэтика негіздері
    Несиелер: 3

    Пән биомедициналық зерттеулерде халықаралық және ұлттық нормативтік-құқықтық құжаттар туралы білім мен ұғымды қалыптастырады. Қатысушылардың ақпараттандырылған келісімі. Ғылыми зерттеулердегі ықтимал қауіптер және олардың алдын алу. Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудағы Этика. Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау этикасының негізгі мәселелері. Коммуникативтік құзыреттілік. Маман қызметіндегі Деонтология.

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық сақтау саясаты және заңнама негіздері
    Несиелер: 5

    Халық пен әкімшілік органдардың өзара іс-қимылы кезінде қоғамдық денсаулық сақтау саясатын қалыптастыру жергілікті және ұлттық деңгейде халық денсаулығы саласындағы проблемаларды шешуге бағытталған. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына және "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Кодекске және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне негізделеді.

    Оқу жылы - 4
  • Медициналық қызметтердің сапасын басқару
    Несиелер: 4

    Медициналық көмектің сапасы бәсекеге қабілеттіліктің негізгі факторы ретінде. Медициналық көмектің тиісті сапасы. Медициналық көмектің сапасы лайықсыз.Сапаны арттырудың экономикалық ынталандырулары. Денсаулық сақтау үшін сапа сипаттамасы. Медициналық қызметтердің сапасына әсер ететін факторлар. Сапа стандартына қойылатын негізгі талаптар. Медициналық көмектің сапасын бақылау. "Медициналық оқиға"түсінігі. МСАК, стационарлар сапасының негізгі индикаторлары

    Оқу жылы - 4
  • Еңбек медицинасы
    Несиелер: 5

    Еңбек медицинасына кіріспе. Адам денсаулығының жай-күйін басқару. Еңбек медицинасы саласындағы нормативтік-заңнамалық база. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау. Қызметкерлердің жекелеген санаттарының еңбегін реттеу ерекшеліктері. Жұмыс істейтін халықты медициналық тексеру. Өндірістік орта мен еңбек процесінің зиянды және қауіпті факторлары туралы негізгі ұғымдар. Жедел және созылмалы кәсіптік аурулар туралы түсінік.

    Оқу жылы - 4
  • Инфекциялық және паразиттік аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 6

    Гельминтоздардың жалпы эпидемиологиялық сипаттамасы және жіктелуі. Геогельминтоздар, биогельминтоздар және контагиозды гельминтоздар. Протозоальды инвазиялардың эпидемиологиялық сипаттамасы: безгек, лейшманиоз, трипаносомиаз, амебиаз, токсоплазмоз. Сапронозды инфекциялардың эпидемиологиясы және алдын-алу (сіреспе, легионеллез, газ гангренасы). Гельминтоздарды, протозооздарды және сапроноздарды эпидемиологиялық қадағалау. Ошақтардағы эпидемияға қарсы іс-шаралар. Паразиттік инвазияларды эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыруды реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар.

    Оқу жылы - 4
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 5

    Өсу, даму және денсаулықты нығайту факторы ретіндегі іс-шаралар. Қызмет түрлері және олардың зат алмасу мен дене энергиясына әсері. Қызмет түрлері (ұйымдастырылған және ұйымдастырылмаған). Жасына және жынысына байланысты биологиялық қозғалыс қажеттілігі (кинезофилия). Дененің биологиялық ырғағы. Балалар мен жасөспірімдерге арналған мекемелерде эпидемияға қарсы жұмыс. Балалар мен жасөспірімдер мекемелерін жоспарлау мен салудың гигиеналық принциптері. Балалар мекемелерінің санитарлық-техникалық жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар.

    Оқу жылы - 4
  • Коммуналдық гигиена
    Несиелер: 5

    Коммуналдық гигиенадағы НҚА мәні. Қазақстан Республикасының "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы"Кодексі. Су және шаруашылық-ауыз сумен қамтамасыз ету гигиенасы. Ауыз суды зарарсыздандыру әдістері. Топырақты санитарлық қорғау және елді мекендерді санитарлық тазарту. Атмосфералық ауаны санитарлық қорғау. Елді мекендердегі физикалық факторлардың гигиеналық маңызы. Тұрғын және қоғамдық ғимараттардың гигиенасы. Елді мекендерді жоспарлау гигиенасы.

    Оқу жылы - 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Қазақстандық денсаулық сақтауды ұзақ мерзімді реформалау мен жаңғыртудың қазіргі кезеңінде келесі өзгерістер ең өзекті болып саналады: денсаулық сақтау жүйесін басқарудың оңтайлы әдістері, мемлекеттік қаржы ресурстарын ұтымды пайдалану, медициналық мекемелердің жаңа ұйымдық нысандарының құқықтық негіздері, әртүрлі меншік нысандары, медициналық ұйым басшыларының жұмыс әдістері, медициналық көмектің сапасын және оның қолжетімділігін арттыру жолдары.

    Оқу жылы - 4
  • Әлеуметтік медициналық сақтандыру
    Несиелер: 5

    Медициналық сақтандыру, мақсаттары, түрлері. ММС енгізудің алғышарттары. Сақтандыру медицинасының түрлері (ММС және ЕМС). Сақтандыру медицинасының механизмі. Медициналық сақтандырудың нормативтік-құқықтық және экономикалық негіздері. ММС және ЕМС жүйесінің субъектілері мен қатысушылары. ММС жағдайында медициналық көмек көрсетудегі сапалы өзгерістер. Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры. Сақтандыру кезіндегі корпоративтік басқару. ММС жағдайында медициналық және фармацевтикалық қызметтерді сатып алу процесі. Ортаның бәсекелестігі. Жүйенің қаржылық тұрақтылығы.

    Оқу жылы - 4
  • Радиациялық гигиена
    Несиелер: 4

    Адамды иондаушы сәулелену көзінің зақымдаушы әсерінен қорғау, адамдардың кәсіптік қызметі барысында немесе қоршаған ортада болу кезінде иондаушы сәулелену көздерімен кез келген байланыста болу үшін қалыпты (оңтайлы) санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету мәселелерін зерттейді. . Адамның сыртқы әсер етуінің доза шегін және ішкі әсер етудің рұқсат етілген деңгейлерін, иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істейтін және рентгендік зерттеу және радиодиагностика кезінде зерттелетін адамдардың радиациялық қауіпсіздігін әзірлеу және негіздеу. Радионуклидтермен және иондаушы көздермен жұмыс істеу кезінде, мүмкін болатын төтенше жағдайлар кезінде адамдарды қорғауды, сондай-ақ табиғи және антропогендік ортаны радиоактивті ластанудан қорғауды қамтамасыз ету бірдей маңызды.

    Оқу жылы - 4
  • Әскери гигиена және эпидемиология
    Несиелер: 4

    Әскери эпидемиологияның теориялық және әдістемелік негіздері. Бейбіт және соғыс уақытында әскерилер арасында жүргізілетін эпидемияға қарсы іс-шараларды ұстау және ұйымдастыру. Бактериологиялық қару. Әскерилерді Бактерияға қарсы қорғау. Әскери гигиена әскерлерді гигиеналық қамтамасыз етудің теориясы мен практикасын әзірлейді, бұл сыртқы орта факторларының ағзаға қолайсыз әсерін болдырмау немесе шектеу арқылы әртүрлі жағдайларда әскери қызметшілердің денсаулығын нығайтуға және сақтауға бағытталған іс-шаралар кешені болып табылады.

    Оқу жылы - 4
  • Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтауды ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Медициналық демография. Негізгі медициналық-демографиялық көрсеткіштер. Халықтың қартаюы. Халық денсаулығы және оны зерттеу әдістері. Халыққа медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Медициналық-санитарлық алғашқы көмекті ұйымдастыру, қала және ауыл халқына стационарлық және стационарды алмастыратын көмекті ұйымдастыру. Ана мен бала денсаулығын қорғау жүйесі. Денсаулық сақтау технологиялары. Медициналық сараптама.Қазақстан Республикасында дәрілік көмекті ұйымдастыру және қамтамасыз ету. Денсаулық сақтау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 5
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 5

    Еңбек гигиенасы саласындағы мемлекеттік санитарлық қадағалау. Өндірістік физикалық факторлар еңбек гигиенасы және оларды бағалау. Шу мен дірілдің адам ағзасына әсерін анықтау және гигиеналық бағалау әдістері. Өндірістік инфрадыбыс, ультрадыбыс. Жұмыс орындарындағы электромагниттік өрістерді гигиеналық бағалау. Металлургия және машина жасау өнеркәсібіндегі еңбек гигиенасы. Әйелдер мен жасөспірімдердің еңбек гигиенасы. Жұмысшылардың денсаулық жағдайын кешенді бағалау.

    Оқу жылы - 5
  • Денсаулық сақтаудағы HR-менеджмент
    Несиелер: 4

    ҚР Денсаулық сақтау саласындағы кадр саясаты. Денсаулық сақтау саласындағы кадрлық ресурстар. Денсаулық сақтау саласындағы кадрлық ресурстарды есепке алудың ұлттық жүйесі. Денсаулық сақтау саласындағы салалық біліктілік жүйесінің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау саласындағы кадр саясатын іске асыру қағидаттары. Қазақстанда және шет елдерде медицина кадрларын даярлау жүйесі. Денсаулық сақтау қызметкерлерінің Үздіксіз кәсіби дамуы. Медицина және фармацевтика қызметкерлерінің мәртебесі.

    Оқу жылы - 5
  • Денсаулық сақтау саласындағы цифрландыру
    Несиелер: 3

    Цифрлық денсаулық сақтау. Цифрлық денсаулық сақтау принциптері. Дербес медициналық деректер, Қазақстан Республикасының Ұлттық телемедициналық желісі, қашықтықтан көрсетілетін медициналық қызметтер, медициналық ақпараттық жүйе, мобильді денсаулық сақтау, ұлттық электрондық денсаулық паспорты, электрондық медициналық жазба. Цифрлық денсаулық сақтау саласындағы қызмет. Цифрлық денсаулық сақтау объектілері мен субъектілерінің өзара іс-қимылы. Цифрлық денсаулық сақтау субъектілерінің жауапкершілігі. Жеке тұлғалардың дербес медициналық деректерін қорғауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 5
  • Нутрициология
    Несиелер: 7

    Рационалды және емдік тамақтану негіздері. Тамақтану және тамақтану туралы ғылым ретінде Нутрициология. Тамақтану және ауру. Тамақтанудың "пирамидасы". Ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, дәрумендердің, минералдардың тамақтануындағы маңызы. Алименттік-тәуелді инфекциялық емес аурулар және олардың алдын алу. Тамақтанудың жеткіліксіздігімен байланысты аурулар. Әртүрлі патологиялық жағдайлардағы арнайы, мақсатты емдеу диеталары. Тамақтанудың әртүрлі теориялары және олардың ағзаға әсері.

    Оқу жылы - 5
  • Жетілдірілген эпидемиология
    Несиелер: 5

    Зерттеудің эпидемиологиялық әдістерін қолдану. Эпидемиологиялық зерттеулердің дұрыстығы, себептілігі. Ретроспективті және жедел эпидемиологиялық талдау. Сипаттамалық, аналитикалық және эксперименттік эпидемиологиялық зерттеулердің әдістемесі. Ошақты зерттеу. Генетикалық эпидемиология. Экологиялық эпидемиология. Зооноздық инфекциялардың эпидемиологиялық қадағалау және алдын алу. Эпидемиологиялық қадағалау және ішек инфекцияларының алдын алу. Эпидемиологиялық қадағалау және қан инфекцияларының алдын алу. Аэрозольдік инфекцияларға кешенді қадағалау. Туберкулездің этиологиясы, эпидемиологиясы және алдын алу.

    Оқу жылы - 5
  • Медициналық ұйымдардағы инфекциялық бақылау
    Несиелер: 3

    Медициналық көмек көрсетумен байланысты инфекциялардың (МККБЖ) қалыптасу және зерттеу тарихы. МКМ пайда болуына ықпал ететін факторлар. МККБЖ қоздырғыштарының көздері. МККБЖ қоздырғыштарының берілу механизмдері мен жолдары. Клиникалық формалардың жіктелуі. Медициналық қалдықтар: жіктеу, жинауды, тасымалдауды және кәдеге жаратуды ұйымдастыру. Медициналық ұйымдардағы инфекциялық бақылау жүйесі, Мақсаты мен міндеттері. Медициналық ұйымның эпидемиологы жұмысының негізгі бағыттары: ұйымдастырушылық, әдістемелік, диагностикалық, бақылау функциялары. Хирургиялық бейіндегі стационарлардағы МККБЖ эпидемиялық процесінің көріну ерекшеліктері. Медициналық персоналда МККБЖ жұқтырудың алдын алу. Медициналық ұйымдарда инфекциялық бақылауды ұйымдастыруды реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар.

    Оқу жылы - 5
  • Өнеркәсіптік гигиена
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы өнеркәсіптік өндірістің негізгі түрлері. ҚР-дағы өнеркәсіптің өзекті мәселелері. Көмір өнеркәсібі. Еңбек гигиенасы, негізгі қолайсыз факторлар, аурушандылық. Еңбек жағдайларын сауықтыру жөніндегі іс-шаралар. Кен өндіру өнеркәсібі. Кен өндіру өнеркәсібіндегі еңбек гигиенасы, негізгі қолайсыз факторлар, аурушаңдылық, еңбек жағдайларын сауықтыру жөніндегі іс-шаралар. Негізгі қолайсыз факторлар, аурушаңдылық, еңбек жағдайларын сауықтыру жөніндегі іс-шаралар. Агроөнеркәсіптік кешендегі еңбек гигиенасы, қолайсыз факторлар, аурушаңдылық, алдын-алу шаралары. Улы химикаттарды ауыл шаруашылығында қолдану ауыл шаруашылығында жұмыс істейтіндердің аурушаңдығы мен жарақаттануы. Көлік шаруашылығындағы еңбек гигиенасы. Мұнай-газ химиясы өнеркәсібіндегі еңбек гигиенасы.

    Оқу жылы - 5
  • Код ON1

    Әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдау, сондай-ақ қоғамдық денсаулық және қоғамдық денсаулық сақтау мәселелерінде шешім қабылдау үшін өзінің кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылымын, медициналық-биологиялық ғылымдар саласындағы білімін пайдалану.

  • Код ON2

    Деректерге қол жеткізу, бағалау, түсіндіру үшін әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады және қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтау мәселелерінде инновациялық технологияларды тиімді қолданады.

  • Код ON3

    Біріншілік материалды жинау негізінде зерттеулер жүргізу, деректер базасынан көрсеткіштер мен зерттеу нәтижелерін түсіндіреді және дәлелді медицина мен биоэтика қағидаттары негізінде ғылыми негізделген шешімдер қабылдайды.

  • Код ON4

    Мәселелерді талдау және шешу кезінде сыни ойлау дағдыларын қолданады. Әлеуметтік және экономикалық факторлардың рөлін, қоршаған ортаның Қазақстан мен әлем халқының денсаулығына әсерін түсінеді.

  • Код ON5

    Күнделікті өмірде және төтенше жағдайлар кезінде санитарлық - эпидемиологиялық қадағалау мен бақылау жүргізу дағдыларын түсінеді және қолданады. Халық денсаулығын қорғауда әртүрлі өмірлік маңызы бар объектілеріне алдын алу іс-шаралары мен мониторинг жүргізу дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    Академиялық адалдықты білу және құпия ақпаратпен жұмыс істеу кезінде заңдар мен ережелерді сақтау. Басқару әдістерін қолдануды, орындаушылардың жұмысын ұйымдастыруды, әртүрлі пікірлер жағдайында жауапты басқару шешімдерін табуды және қабылдауды біледі.

  • Код ON7

    Қоғамның денсаулығын жақсартуға бағытталған бағдарламаларды әзірлейді. Халықтың денсаулығын жақсарту үдерісінде мүдделі тараптармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардың мүшелерімен қарым-қатынасты ұсынады.

Top