Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты студенттердің жеке қасиеттерін дамыту, жалпы мәдени және кәсіптік (конструкторлық, ғылыми-зерттеу, коммуникациялық, ұйымдастырушылық, басқару, сыни, сараптамалық, педагогикалық) құзыреттіліктерін қалыптастыру, практикалық қызметте оларды жүзеге асыру дағдыларын дамыту (дизайн, зерттеу, коммуникация, ұйымдастырушылық және басқару , сыни, сарапшы, педагогикалық) ел заңнамасының талаптарына сәйкес.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • өзгелермен тиімді қарым-қатынас жасай білу, өз пікіріңізді жазбаша түрде және ауызша жеткізу білу
  • топта жұмыс істей білу, көзқарасыңызды дұрыс жеткізу , жаңа шешімдерді ұсыну
  • заманауи ақпараттық ағындарды шарлай білу және болашақта кәсіби қызметтегі IT-технологияларды дұрыс және тиімді қолдануға қабілетті болуы керек
  • объективті бағалау, салыстыру және қонақжайлылық индустриясының әр түрлі перспективаларын анықтау үшін сыни ойлау дағдыларына ие болу
  • қонақжайлылық индустриясында қызметті ұйымдастырумен байланысты күрделі тапсырмалардың әртүрлі деңгейлерінде басқару шешімдерін қабылдау
  • қонақжайлылық индустриясын қоғамды жандандыру тәсілі ретінде дамыту, әлемдегі қонақжайлылық индустриясының негізгі факторлары мен жағдайларын, сонымен қатар қонақ үй және мейрамхана бизнесінің халықаралық стандарттарын және олардың қонақжайлылық индустриясын дамытудағы рөлін білу
  • әлемдік тәжірибеде қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаны қолдана отырып, қонақжайлылық индустриясы нарығындағы жағдайға жан-жақты талдау жүргізу
  • қонақжайлылық индустриясын және оны әрі қарай дамыту үшін мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының дұрыс стратегиясы мен тактикасын құра білу
  • know the methods of marketing research to assess the sustainable development of the hospitality industry
  • нарық сегменттерінің өзгеру динамикасын бақылау үшін нарықтық зерттеулер мен жеткізушілер, бәсекелестер мен тапсырыс берушілер нарығына мониторинг жүргізе білу
Top