Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01513 Физика (ағылшын) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Физиканы оқыту мазмұнының ғылыми жетістіктері
    Несиелер: 3

    Курс физиканың дамуындағы соңғы және алдыңғы ашылған жаңалықтарының арасындағы байланыстының даму логикасын, физика пәні мұғалімінің физика ғылымына және нанотехнологияға бағытталған кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемнің физикалық көрінісі
    Несиелер: 3

    Физиканы қоршаған дүние туралы білімдер жүйесі болып табылатын ғылым ретінде таныстыру. Әлемнің физикалық көрнін дүниенің жаратылыстану-ғылыми көрнісінің бөлігі ретінде физикалық сипаттамасын беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механиканың негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Пән механиканы және оның жаратылыстану және техникалық ғылымдар арасындағы орнын, қазіргі техника салаларының механикалық және теориялық негізін зерттейді. Механика заңдарының объективті сипатын, механикадағы аксиома мен абстракцияның рөлі мен маңызын көрсетеді. Статиканың негізгі түсініктері мен аксиомалары. Байланыс және байланыстардың реакциясы реакциялары. Қорытқы күштердің жүйедегі мәні және тепе-теңдік шартының геометриялық анықтамасы туралы заңдылықтарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 5

    Механика – іргелі тәжірибелер негізінде негізгі заңдар тұжырымдалатын іргелі теория: Галилейдің салыстырмалылық принципі, жылдамдықтарды қосудың классикалық заңы, динамика заңдары, бүкіләлемдік тартылыс заңы, қозғалыс және сақталу заңдары. Пән механикалық қозғалыстың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін механиканың іргелі заңдары тұрғысынан зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Алгебралық геометрия-алгебра мен геометрияны біріктіретін математиканың бір саласы. Классикалық алгебралық геометрияны, сондай-ақ кең мағынада және қазіргі алгебралық геометрияны зерттеудің негізгі пәні алгебралық теңдеулер жүйесінің көптеген шешімдері болып табылады. Қазіргі алгебралық геометрия негізінен геометрияда пайда болатын есептерді шешу үшін жалпы алгебраның (әсіресе коммутативті) әдістеріне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макрожүйелердің негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Макрожүйелердеп аталатын өте көп бөлшектерден тұатын жүйелердің қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу әдістерінмен танысу. Жүйелердің, процестердің күйін талдау. Максвелл, Больцманның таралуын тексеру. Термодинамиканың екінші бастамасының сипаттамасы және процестің сипаттамасы – энтропиямен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның педагогикалық орындылығы-оны жүзеге асыру барысында студенттер теориялық білім мен осы білімді практикалық және эксперименттік мәселелердің барлық түрлерін шешу үшін қолдана алады. Жұмыс барысында логикалық ойлау қалыптасады, сонымен қатар икемділік, конструктивтілік және сыншылдық сияқты ойлау қасиеттері қалыптасады. Бағдарлама пәнге терең үңілуді көздейді және физика мен астрономия бойынша олимпиадалық міндеттерді шешуге жоғары қызығушылық танытатын дарынды студенттерге арналған, білім алушылар тұлғасының зияткерлік және рухани дамуына, олардың әлеуметтік, мәдени және кәсіби өзін-өзі анықтауына және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм бойынша негізгі заңдары
    Несиелер: 6

    Табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесулердің бірі ретінде электромагниттік әсерлесуді, электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименттік заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдылықтарын, электромагниттік теорияның қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 1 (механика, молекулалық физика)
    Несиелер: 5

    Студенттерді физикадан ториялық және әдістемелік жағынын дарлаудың қорытындысы (механика, молекулалық физика) қиындығы жоғары есептерді шешуге үйрету болып табылады. Оның физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды. Курс орта мектепте физиканы жоғары білікті сапалы оқытуды қамтамасыз ете алатын физика пәні мұғалімін дайындауға зор үлес қосуда. Курс студенттерді есеп шығарудың түрлі әртүрлі әдістерін таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 6

    Электростатика. электр өрісіндегі өткізгіштер. Диэлектриктегі электр өрісі. Электростатикалық өрістің энергиясы. DC Қатты денелердің электр өткізгіштігі. Электролиттердегі электр тогы. Газдардағы электр тогы. Магниттік өріс. Заттың магниттік қасиеттері. Электромагниттік индукция. Электромагниттік өріс. Электромагниттік тербелістер мен толқындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 5

    Векторлық талдау. Математикалық өріс теориясы. Гиперболалық типті теңдеулер. Параболалық типті теңдеулер. Эллиптикалық типті теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Оптика, фотометрия ұғымдары туралы түсінік береді. Интерференциясы. Жарықтың дифракциясы. Дисперсия. Оптикалық голография туралы түсінік береді. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың изотропты және анизотропты орталарда таралуы. Кристалл оптикасының негіздері. Жасанды анизотропия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы, сәулелену түрлері, жарықтың әрекеті, қозғалыстағы ортада жарықтың таралуы, сызықты емес оптика заңдылықтарымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нанотехнология жəне наноматериалдар негіздері
    Несиелер: 4

    «Нанотехнология негіздері» пәнін меңгерудің мақсаты – нанохимия және нанотехнология саласында ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қазіргі өркениет алдында тұрған мәселелерді шешуге байланысты ғылыми-педагогикалық қызметке дайындау. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде нанохимия мен нанотехнологияның заманауи концепциялары туралы түсініктер қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физика есептеріндегі математикалық аппарат
    Несиелер: 5

    Физика есептерді шығаруға математикалық аппараттарды қолданудың әдістерін қарастырады: Векторлық талдау. Полюстердің математикалық теориясы. Гибридті гиперболалық түрі. Тең параболалық түрі. Эллиптикалық түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканың оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқып-үйрену. Оқыту принциптері. Оқыту әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы, мәні және мазмұны. Оқыту әдістерін таңдау. Тәрбие формалары. Тәрбие құралдары. Физика сабағын ұйымдастыру. Сабақ құрылымының әртүрлілігі. Сабаққа қойылатын талаптар. Сабақты жоспарлау кезеңдері. Жалпы білім беретін мектеп дамуының қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Білім беру процесіне тән барлық құрамдастарды (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастыру формалары, оқыту құралдары) көрсетеді және Интернет технологияларының немесе басқа құралдардың нақты құралдарымен жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі В1-В2 (мамандандырылған, салалық )
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Алдыңғы деңгейлерде қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жүйелеу және жетілдіру; дыбыс жазбасының табиғи дыбысында тыңдау дағдыларын қалыптастыру, оқыған материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер негізінде әр түрлі жанрдағы шынайы мәтіндерден берілген оқу стратегиясына сәйкес оқудың және ақпаратты алудың барлық түрлерін оқу дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілінің лексикасын, грамматикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көрінетін электромагниттік толқындардың негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Көрінетін электромагниттік толқындардың заңдылықтарын, көрінетін сәулелену шекараларының сипаттамаларын, көрінетін сәулелену спектрлерін және олардың тарихын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 6

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканың компьютерлік әдістері ағылшын тілінде
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінде ДК-де математикалық физика теңдеулерін және интегралдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін оқып үйрену және меңгеру, статистикалық сынақтар әдісін (Монте-Карло әдісі) пайдалана отырып физикалық процестерді модельдеу, Maple ортасында Pascal, C++ алгоритмдік тілдерінде практикалық бағдарламалау дағдыларын меңгеру және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микрожүйелердің негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: микрожүйелердің негізгі заңдылықтары қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Физикалық заңдар белгілі бір объектілер үшін белгілі бір жағдайларда жүргізілген тәжірибелер негізінде тұжырымдалады. Бұл шарттар мен объектілер тұжырымдалған заңдардың қолданылу шегін анықтайды. Макрожүйелер үшін тұжырымдалған заңдар әрқашан микрожүйелер үшін қолданыла бермейді. Ұсынылған пән микрожүйелерді, молекулаларды, атомдарды зерттеуді қамтиды. Бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғатын көрсететін сұрақтар қамтылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы ағылшын тілінде оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінде оқушылардың сөздік қорын кеңейту, CLIL әдісі арқылы мектепте физиканы оқытудың түрлі әдістерін меңгеру, физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формаларын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық процестерді математикалық жəне компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 5

    Курс физикалық процестерді компьютерлік модельдеу негіздерін қамтиды және физикалық процестердің компьютерлік модельдерін құру үшін қолданылатын математикалық әдістерді сипаттайды: жоғары деңгейлі тілдік бағдарламалау негіздері. Matlab программалау тілінің синтаксисі және осы тілдің негізгі мүмкіндіктері, Matlab ортасында программалау әдістері. Курстың мазмұны MATLAB жүйесінің өзегімен алынған нәтижелерді есептеу және визуализациялаудың негізгі ерекшеліктерімен анықталады. Сондай-ақ MATLAB құралдар жинағы кеңейтімі танымал - Symbolic Math.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электроника
    Несиелер: 5

    Қатты дене электроникасы, радиоэлектрондық компоненттер, кванттық әсерлерге негізделген микро және наноэлектроника. Вакуумдық және плазмалық электроника. Кванттық электроника. Пассивті электронды компоненттер. Біріктірілген радиоэлектрондық құрылғылар. Жартылай өткізгіштерді, материалдарды және электронды құрылғыларды өндіру технологиясы мен жабдықтары. Электрондық жабдықты өндіруге арналған жабдықтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кванттық және статистикалық физика
    Несиелер: 5

    Микрообъектілердің әрекетінің ерекшеліктері. Кванттық механикада бөлшек күйінің сипаттамасы. Кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар. Өкілдік теориясының элементтері. Бөлшектердің кванттық механикасының динамикалық теңдеулері. Кванттық механиканың жуықтау әдістері. Бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы. Релятивистік емес кванттық механикада бөлшек спинін есепке алу. Кванттық механикада физикалық шамалардың сақталу заңдары. Кванттық күйлер арасындағы ауысулар. Кванттық механиканың кейбір қолданбалары. Спинсіз бөлшектердің серпімді шашырауы. Атом Статистикалық физика негіздері. Статистикалық термодинамика. Термостаттағы жүйенің статистикалық таралулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық және релятивтік электродинамика
    Несиелер: 5

    Максвеллдің электродинамикасы – алғашқы релятивистік физикалық теория. Максвеллдің классикалық электродинамикасын негіздеу және оның заңдары мен формулаларын төрт өлшемді Минковский кеңістігінде релятивистік инварианттық формада тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп курсының физикасы (ағыл.тіл)
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымдардың физиканы оқыту әдістемесі. Мектепте физиканы оқытудың негізгі мақсаттары. Дене тәрбиесінің қазіргі концепциясы. Пәнаралық байланыс, оның әдістемелік және дидактикалық мәні. Физикадан оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электр тізбектер теориясы
    Несиелер: 4

    Электрлік тізбектерді, сұлбаларын, диодтарды, транзисторларды, күшейткіштерді, ұзын тарату желілерін, тербелмелі контурларды зерттеу. Үш фазалы электр тізбектерді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім саласындағы заманауи жобалар (STEM, CLIL, ТРИЗ)
    Несиелер: 4

    Білім саласыдағы заманауи технологияларды меңгерту. ТРИЗ әдістерін қолдану арқылы оқу процесін оңтайландырудың әртүрлі педагогикалық технологияларын зерттеу. TRIZ – оқу процесін дараландыруға мүмкіндік беретін студенттердің жұмысын белсендірудің бірегей әдісі. STEM – нақты өмірлік контекстте академиялық ғылым мен технология тұжырымдамаларын зерттейтін интеграцияланған оқыту тәсілі. CLIL технологиясы – пәнді шет тілі арқылы оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 2 (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) "
    Несиелер: 5

    Cтуденттердің әдістемелік және физикалық білімдерін жүйеге келтіріп қорытындылау, қиындығы жоғары есептерді шешу (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) болып табылады, физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электродинамика және заттың электрондық теориясы
    Несиелер: 5

    Арнайы салыстырмалы теорияның тәжірибелік негіздерін қарастыра отырып, релятивистік динамика, вакуумдағы электр заряды және электромагниттік өріс табиғатын, электродинамиканың тәжірибелік негіздерін тұжырымдау. Вакуумдағы электростатикалық өріс теңдеулерін талдау. Вакуумдағы стационарлық магнит өрісінің теңдеулері, ондағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттерін қарасыру. Электромагниттік толқындардың физикасын, еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісіндегі заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік өрісінің заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік толқындар. Электродинамиканың релятивистік тұжырымы. Идеал және нақты газдардың қасиеттері. Фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар. Идеал газдың кванттық статистикасы. Флуктуациялар теориясының элементтері. Физикалық кинетиканың элементтерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептің физика курсындағы пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Физика математика, химия, география, биология, тарих, әдебиет және т.б пәндермен байланысты. Физиканы оқытудың пәнаралық жүйесін енгізу әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 4

    Радиотехникалық схемалар және сигналдар. Жартылай өткізгіш құрылғылардың физикалық негіздері. Интегралдық схемаларды құрудың физикалық принциптері. Аналогтық электроника. Сызықты емес электронды құрылғылар. импульстік құрылғылар. Сандық электроника. Электрондық радиоаппаратураның қайталама қоректендіру көздері. Электрониканың даму перспективалары және пайдаланудың жаңа бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі физикалық экспериментін теориясы
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты – мектептегі физикалық оқу эксперименттерінің түрлерін, оның классификациясын, сонымен қатар ұйымдастыру мен өткізудің және қорытынды жасаудың әдістемесін зерттеу және үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Классикалық және кванттық статистика
    Несиелер: 5

    Пән классикалық механиканың негізгі заңдарын, олардың қолданылу шегін анықтаумен, кванттық механиканың негізгі ережелерін және олардың кейбір салдарын негіздеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәжірибелік есептер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – эксперименттік есептерді шығару арқылы студенттердің физикадан теориялық білімдерін тереңдету. Физиканың барлық салаларындағы эксперименттік есептерді шешу, қажетті эксперименттік құралдарды таңдау және енгізу, эксперимент нәтижесінде алынған сандық мәндерді өңдеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика есептерде
    Несиелер: 5

    Курста студенттер физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық білімдерін тереңдету және бекіту үшін практикалық мәселелерді шешуді үйренеді. Типтің физикалық жағдайларын жасай отырып, практикалық тұрғыдан шешеді, оның әдістерін анықтауда және шешуде қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    Кәсіби қызметте және әртүрлі әлеуметтік-мәдени салаларда заманауи қарым-қатынас процесінде тілдерді қолданудың практикалық дағдыларын қолданады

  • Код ON1

    Кәсіби қызметінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлейді;

  • Код ON2

    Қазіргі ақпараттық технологияны қолдана отырып, ақпаратты талдайды;

  • Код ON4

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен технологияларын, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін, қашықтықтан оқытудың технологиясын оқу үрдісінде қолданады;

  • Код ON7

    Физикалық есептерді шешуде математикалық білімдері мен шешудің әртүрлі әдістерін, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, қолданбалы есептерді шешуде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.

  • Код ON6

    Оқытудың мазмұнын жаңарту жағдайында білім мен құзіреттілікке негізделген тәсілдер мен әдістерді қолданады;

  • Код ON9

    Оқу процесінің барлық субъектілерінің (өздері, студенттер, ата-аналар) қызметіне талдау жасайды, әріптестерімен бірлесе отырып физика пәнін ағылшын тілдерінде зертханалық сабақтарда оқыту процесін жақсарту бойынша жұмыс жасайды;

  • Код ON10

    Заманауи құралдарды қолдана отырып бағдарламалар жасайды;

  • Код ON5

    Оқушылардың пәндік дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру әдістерін, ағылшын тілінде физикаға қызығушылықты қалыптастыру әдістерін тұжырымдайды;

  • Код ON3

    Адам құқықтары саласындағы (халықаралық-құқықтық актілер, Қазақстан Республикасының білім беру және баланың денсаулығы саласындағы заңнамасы), адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларға білімдерін қолданады, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады.

  • Код ON8

    Физикалық оқу эксперименттерінің мәліметтеріне (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) математикалық өңдеулерді жасап ұйымдастырады

Top