Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10113 Педиатрия в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

Пәндер

  • Амбулаторлы– емханалық педиатрия

    Алғашқы медико-санитарлық көмек деңгейінде ұйымдастыру, санитарлық-ағарту, емдеу және оңалту қызметі. Денсаулық сақтау ұйымындағы негізгі есептік-есептік құжаттама және құжат айналымы. Білікті педиатриялық көмек көрсету, эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізу, вакцинация және диспансерлеу. Балалардың денсаулығы мен әл-ауқатының әлеуметтік детерминанттарын насихаттау, адам, қоғам және халық денсаулығына байланысты тиісті проблемаларды шешу үшін денсаулық сақтау саласындағы заңнама, нормативтік-құқықтық актілер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Емханадағы балалар жұқпалы аурулары

    Алғашқы медико-санитарлық көмек жағдайында жұқпалы аурулар кезінде балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес амбулаториялық деңгейде инфекциялық патологиясы бар балаларды жүргізу тактикасы: диагноз қою, дифференциалды диагностика, зертханалық-аспаптық тексеруді тағайындау, емдеуге жатқызуға көрсеткіштерді анықтау, емдеу, шығару және стационар критерийлері. Бақылау. Алдын алу (спецификалық емес және спецификалық). ДДҰ-ның "Бала жасындағы ауруларды ықпалдастыра қарау"бағдарламасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стационардағы балалар аурулары

    Моральдық-этикалық нормалар, қарым-қатынас кәсіби медициналық мінез-құлық ережелері мен принциптері. Ерте және ересек жастағы балалардың аурулары: диагностика, дифференциалды диагностика, дәлелді медицина негізінде онкологиялық аурулардың барлық мәселелерін қоса алғанда, емдеу және алдын алу шаралары. Ауруханаға дейінгі кезеңдегі шұғыл жағдайларда дәрігердің тактикасы-диагноз қою, негізгі аурудың асқынуының алдын алу. Стационардағы инновациялық технологиялар..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 18
  • Амбулаторлы– емханалық хирургия

    Балалардағы іш қуысының хирургиялық патологиясын диагностикалау (перитонит, аппендицит, ішек өтімсіздігі, инвагинация, грыжа, абсцесс, жарақат). Асқынбаған хирургиялық жараларды емдеу стандарттары, тігістер, күтім, ауырсынуды басқару, операция алдындағы бағалаудың клиникалық дағдылары, операцияға дейінгі және операциядан кейінгі бақылау. Коммуникация, кәсіби міндеттерді шешудің цифрлық технологиялары, дәрігерлік жауапкершілік нормалары, дәлелді медицина қағидаттары негізінде ауруды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды сақтайды
  • Үздік тәжірибелерді қолдана отырып және жоғары этикалық стандарттарды ұстанып, пациенттерге кәсіби көмек көрсетіп, қоғамның денсаулық сақтау саласындағы талаптарына жауап бере отырып, қоғамға адалдығын көрсетуге қабілетті
  • Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттаманы және құжат айналымын ұйымдастыруды талдауға және жүргізуге қабілетті
  • Нақты науқас баланы емдеуде және оның қажеттіліктеріне сәйкес денсаулығын нығайтуда жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру; диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде және дәлелді медицина қағидаттарын қолдана отырып, кәсіби шешімдер қабылдауға қабылетті
  • Уақтылы және сапалы медициналық көмек көрсету үшін жас ерекшеліктерін ескере отырып, шұғыл немесе жоспарлы тәртіпте науқас балаларды госпитализациялауға көрсеткіштерді анықтайды
  • Балаларда кең таралған аурулардың профилактикасын, вакцинопрофилактиканы жүргізуге қабілетті және медико-санитарлық алғашқы көмек дамыту үшін ақпарат көздерін табады
  • Балалар, ата-аналар және бала күтімін жүзеге асыратын тұлғалар арасында санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу арқылы балалар мен олардың отбасыларының салауатты өмір салтын қалыптастыру қағидаттары мен әдістері, популяциялық денсаулық туралы білімдерін қолданады
  • Тұрақты оқыту арқылы өзінің кәсіби қызметін үнемі жетілдірумен айналысуға және оқуға және қолда бар үздік дәлелдемелерді практикаға біріктіруге қабілетті.
  • Медициналық ұйымдарда және олардың құрылымдық бөлімшелерінде балалардың денсаулығын қорғау саласындағы ұйымдастыру, басқару қағидаттарын сақтауға қабілетті.
  • Ақпараттық технологияларды меңгерген, өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін денсаулық сақтау саласындағы ақпаратты тиімді пайдаланады
Top