Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01130 Педиатрия в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастапқы медициналық - санитарлық көмек;мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмек; жедел, оның ішінде мамандандырылған медициналық көмек; паллиативтік медициналық көмек жағдайларында дербес кәсіби қызмет үшін қабілетті және дайын әмбебап, кәсіби құзыреттілік жүйесі бар білікті дәрігер-педиатрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Неонатология
    Несиелер: 6

    ҚР неонатологиялық қызметті ұйымдастыру. Жаңа туған нәрестелер патологиясы бөлімшесінің ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Неонатологиядағы дәлелді медицина. Нәрестені тексеру әдісі мен көлемін анықтау. Апгар шкаласы. Белгіленген хаттамалар мен стандарттарға сәйкес жүргізу тактикасын анықтау. Дифференциалды диагностика жүргізу, клиникалық диагнозды негіздеу, адекватты ем тағайындау.

  • Педиатриядағы қарқынды терапия
    Несиелер: 12

    Балалар синдромдық бұзылулар мен күрделі жағдайларды диагностикалау, этиопатогенетикалық емдеу және қарқынды терапия. Балалардың өмірлік функцияларын бақылау. Инфузиялық-трансфузиялық терапияны есептеу, электролиттік бұзылуларды, балалар қанның коагулологиялық әлеуетін және газ құрамын түзету. ДДҰ бағдарламаларына сәйкес балалардың және жаңа туған нәрестелердегі ауыр жағдайларда Реанимация және қарқынды терапия. Бактерияға қарсы терапияның негізгі принциптері.

  • Балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 4

    Туберкулез кезіндегі диагностикалық алгоритм. Клиникалық тексеру принциптері. Зертханалық, аспаптық, хирургиялық зерттеу әдістері.Рентгенологиялық зерттеу әдістері, олардың туберкулезді диагностикалау үшін ақпараттылығы. Туберкулездің дифференциалды диагностикасы. DOTS протоколдары. Директивалық құжаттар. Емдеу принциптері: ұзақтығы, үздіксіздігі, сабақтастығы, араласуы, бақылануы, туберкулезді емдеу кезеңдері. Туберкулезге қарсы препараттар. Негізгі және резервтік препараттар. Жанама әсерлері және оларды жою. Туберкулездің алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы балалар аурулары
    Несиелер: 70

    Балалардағы тыныс алу мүшелерінің Анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалар ауруларындағы диагностика әдістері. Балалар ауруларындағы рентгенологиялық, зертханалық, функционалдық және жаңа заманауи балама зерттеу әдістерінің нәтижелері және интерпретациясы. Балалардағы әртүрлі жүйелердің созылмалы аурулары. Балалардағы туа біткен және жүре пайда болған аурулар. Балалардағы әртүрлі жүйе аурулары кезіндегі негізгі клиникалық синдромдардың этиопатогенетикалық және симптоматикалық терапиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар инфекциялары
    Несиелер: 6

    ҚР балалар жұқпалы қызметіндегі нормативтік құжаттар. Клиникалық-Зертханалық диагностика, тактика кіріспе балалардағы жұқпалы ауруларды емдеу және алдын алу: жіті ішек жұқпалары, вирусты гепатиттер, ауа-тамшылы жұқпалар, паразитоздар және т.б. бірінші жастағы балалардағы ағымының ерекшеліктері. Балалар жұқпалы ауруларындағы дәлелді медицина. Балалар инфекцияларындағы БЖАСЖ. Балалардағы коронавирустық инфекция (COVID-19). Балалар мекемелеріндегі карантинді шаралар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 6

    ҚР балаларға хирургиялық көмекті ұйымдастырудың жалпы принциптері. Диагностика мен емдеудің заманауи жоғары мамандандырылған әдістері: асқазан-ішек жолының даму ақаулары, өңеш пен тік ішек атрезиясы, іш қуысының жіті хирургиялық аурулары, зәр шығару жүйесінің даму ақаулары, жаңа туған нәрестелердің жұмсақ тіндерінің іріңді-қабыну аурулары, балалардағы остеомиелит. Балалардағы туа біткен жамбас, бұлшықет қисығы, туа біткен косолапия және түтікше сүйектерінің сынуын хирургиялық емдеудің заманауи әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы клиникалық иммунология және аллергология
    Несиелер: 4

    Аллергологиялық және иммунологиялық аурулары бар балаларға мамандандырылған және жоғары мамандандырылған көмек көрсету. Тыныс жолдарының, асқазан-ішек жолдарының, терінің аллергиялық аурулары туралы заманауи түсінік; тән емес Әдістемеге қарсы көрсетілімдер; иммунды тапшылық жағдайларды иммунотерапия принциптері, иммунитетті диагностикалаудың зертханалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатриядағы функционалды диагностика
    Несиелер: 4

    Функционалдық диагностика кабинеттерінің жұмысын ұйымдастырудың жалпы мәселелері.Педиатриядағы функционалдық диагностиканы зерттеу көлемдерінің стандарттары.Түрлі жастағы балаларда Функционалдық диагностика жүргізу үшін көрсетімдері, қарсы көрсетімдері. Балалардағы әдістерді меңгеру: ЭКГ, ЭХОКГ, өңеш ЭХОКГ, спирография, физикалық жүктемемен,газ қоспаларымен функционалдық диагностикалық сынамалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатиядағы диетотерапия мен диетопрофилактиканың заманауи аспектілері
    Несиелер: 4

    Қазақстанда емдік тамақтану қызметін ұйымдастыру. Ерте жастағы балалардың тамақтану көлемін есептеу тәсілдері. Жасанды тамақтандырудың принциптері мен техникасы. Аралас тамақтандыру. Ерте жастағы балалардың аурулары кезіндегі емдік тамақтану. Диетотерапия және тағамдық аллергияның диетопрофилактикасы. Ішек микробиоценозының бұзылуын диеталық түзету.Табиғи және жасанды тамақтандырудағы әр жастағы балалардың ас мәзірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық –емханалық педиатрия
    Несиелер: 14

    ҚР балаларға амбулаториялық көмекті ұйымдастыру. Бастапқы медициналық-санитарлық көмек (БМСК) ұйымдарында нормативтік-құқықтық актілер мен құжаттама. Амбулаториялық-емханалық мекемелерде есепке алу-есеп беру құжаттарын жүргізу. Амбулаториялық клиникалық практикадағы дәлелді медицина. Дені сау баланы диспансерлік бақылауды ұйымдастыру. Скрининг бағдарламасы. Қауып тобындағы балаларды диспансерлік бақылауды ұйымдастыру. Иммунопрофилактиканың физиологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар дерматовенерологиясы
    Несиелер: 4

    Дерматовенерологиялық мекемелердің типтері және олардың негізгі міндеттері. Тері және венерологиялық аурулары бар пациенттерді диспансерлік бақылау. Экзема. Дерматиттер. Профдерматоздар. Пиодермия Сарымсақ. Дерматофитиялар. Микоздар. Эпидермомикоз ы. Эпидермофития. Дәнекер тіннің диффузды аурулары: қызыл қасқыр, склеродермия, дерматомиозит.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатриядағы клиникалық- зертханалық диагностика
    Несиелер: 4

    Балалардағы әртүрлі патологиялық жағдайлар мен аурулар кезінде қанның газдық құрамын, қышқылдық-негізгі жай-күйін, су-электролит алмасуын зерттеудің клиникалық маңызы. Гематологиялық анализаторда алынған нәтижелерді талдау ерекшеліктері. Зәрдің жалпы талдауының клиникалық мәні. Балалар тәжірибесіндегі әртүрлі патологиялық жағдайлар мен аурулар көрсеткіштерінің өзгеруі. Шұғыл жағдайлардың зертханалық диагностикасы. Шұғыл күйлердің негізгі биомаркерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жедел шұғыл медициналық көмек
    Несиелер: 12

    Балаларға жедел және шұғыл медициналық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру. Дәлелді медицина. Балаларға шұғыл көмек көрсету принциптері. Балалардағы қауіпті жағдайларда Диагностика және шұғыл дәрігерлік көмек. Шұғыл көмек көрсету кезіндегі қателер және олардың алдын алу. Кардиологиядағы, пульмонологиядағы, гастроэнтерологиядағы, нефрологиядағы және гематологиядағы шұғыл жағдайларда диагностика және шұғыл көмек алгоритмі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Қоғамның денсаулығы: ҚР-ның денсаулық сақтау жүйесіндегі үйымдастыру алаңымен құқұқтық деңгейінде жұмыс жасай білу,“Педиатрия”бойынша төтенше жағдай кезінде алғашқы медициналық көмекті көрсете білу және арнайы мамандармен бірге халықтың денсаулығын нығайту мақсатында жұмыс жасай білу

  • Код ON2

    Коммуникация және коллаборация: педиатриялық аурулармен қарым қатынасты жасай білу және оларды қоршаған адамдармен қатынасты жақсарту,сонымен қатар денсаулық сақтау мамандарымен қатынасты жақсарту жоғары нәтиже болу үшін

  • Код ON5

    Зерттеу: тиісті ғылыми сұрақ жауаптарды қалыптастыру, кәсіби әдебиеттерді терең бағалау, өздерінің күнделікті қызметінде халықаралық дерек қорларды тиімді пайдалану,зерттеу тобының жұмысына қатысу.

  • Код ON6

    Оқыту және даму: өз бетінше оқуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, педиатрия саласында үздіксіз кәсіби дамудың пікір таластарына, конференцияларына және де басқада нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON1

    Науқастарды курациялау: клиникалық диагнозды құрастыру, емдік жоспарды тағайындау және балалар ауруларының емінің тиімділігін дәлелді тәжирбиесі негізінде бағалауды білу.

  • Код ON3

    Қауіпсіздігі және сапасы: педиатриялық медициналық көмектің сапасын тиімді әдістермен және жоғары қауіпсіздікті бағалай білуді қамтамассыз ету

Top