Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01130 Педиатрия в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Педиатрия саласында қоғамның педиатриялық медициналық көмек көрсетудегі қажеттіліктерін қанағаттандыруға, алдыңғы қатарлы инновациялық технологияларды тәжірибеде және ғылымда қолдануға, дамытуға, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға және олардың денсаулығын жақсартуға бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. Науқасқа бағытталған тиімді медициналық көмекті қамтамасыз ететін, дәрігердің негізгі құзыреттері бар педиатр мамандарын дайындау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы балалар аурулары-1

    Пән диагностикалық дағдыларды дамытады, патогенезінің негізгі кезеңдерін, клиникалық көрінісін, дифференциалды диагностикасын, балалық шақтағы тыныс алу, жүрек-тамыр, қан жасау, ас қорыту, зәр шығару жүйелерінің жиі кездесетін ауруларын зерттейді. Жалпы қабылданған классификацияға сәйкес диагнозды тұжырымдау; баланың ауруы мен жасына сәйкес емдеуді тағайындау; аурудың дамуы мен нәтижесін болжау. Сирек кездесетінжәне диагностикасы қиын аурулар мен синдромдармен танысу. Балаларға паллиативтік көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 46
  • Педиатриядағы қарқынды терапия

    Пән балалардың ауыр жағдайларын диагностикалау және қарқынды емдеу дағдыларын дамытады. Олар науқас баланың денесін өмірлік маңызды функциялардың бұзылуынан қорғау, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, бүйрек, бауыр жеткіліксіздігі, шок, кома, ми ісінуі, улану, су-тұз алмасуының бұзылуы, іріңді-септикалық жағдайларда реанимациялық көмек көрсету мәселелерін зерттейді., негізгі инфузиялық терапия. Симуляция курсында балалардағы әртүрлі төтенше жағдайларды имитациялау үшін жоғары технологиялық тренажерлар қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Балалар инфекциялары

    Пән науқастарды, оның ішінде жұқпалы аурулары бар балалар ауруларын кешенді басқару бағдарламасы бойынша 5 жасқа дейінгі балаларды басқарудың заманауи диагностикалық әдістері мен алгоритмдері бойынша білімді дамытады. Ауырлық дәрежесін өз бетінше бағалайды, экзантема, ішек инфекциялары, гепатит диагностикасы мен емдеу алгоритмін шешеді, ықтимал қауіптерді ескере отырып, дәрі-дәрмектерді таңдайды, тиімділігін бағалайды, асқынуларды болжайды. Инфекция ошағында алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар хирургиясы

    Пән іштің ауыруы, асқазан-ішек жолдарының ақаулары бар балаларға хирургиялық көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды дамытады, хирургиялық араласудың заманауи әдістерін қолдана отырып, терапияның негізгі принциптерін меңгеруге, хирургиялық процедураларға қатысуға, балалардың ата-аналарымен тиімді әрекеттесуге, ақпараттандырылған келісім, критикалық жағдайларды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педиатриядағы синдромды диагностика және шұғыл жағдайлар

    Пән патологиялық жағдайларды синдромдық диагностикалау және төтенше жағдайларды жою үшін қолданылатын емдік-диагностикалық шараларды жүргізу дағдыларын дамытады, ауруханаға дейінгі кезеңде уақыттың жетіспеушілігін және шектеулі терапиялық және диагностикалық мүмкіндіктерді ескере отырып, қиын жағдайларда тактикалық шешімдер қабылдау алгоритмдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардағы тұқым қуалайтын зат алмасу аурулары

    Пән балалар мен жасөспірімдердегі тұқым қуалайтын зат алмасу бұзылулардың (көмірсулар, аминқышқылдары, органикалық қышқылдар, лизосомдық аурулары) клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулерді тиімді және уақтылы жүргізуге, дифференциалды диагностика, болжауға мүмкіндік береді. Халықаралық деректер қорын пайдалану, алынған мәліметтерді қорытындылау және озық тәжірибелерді қолдану, конференцияларға қатысу және басқа да үздіксіз кәсіби даму формаларына қатысу. Тұқым қуалайтын метаболикалық ауруларды емдеуде ең жақсы тәжірибелерді қолдану. Үздіксіз біліктілікті арттыру шараларына қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неонатология

    Пән кез келген гестациялық жастағы жаңа туған нәрестелерді тексеру және медициналық тексеру дағдыларын дамытады. Неонатальды негізгі проблемалар: регургитация және құсу синдромы, сарғаю синдромы, жаңа туған нәрестенің гемолитикалық ауруы бойынша клиникалық тексеруді, зертханалық және аспаптық зерттеулер нәтижелерін интерпретациясын жүргізеді. Салмағы төмен нәрестелердің ерекшеліктері, емізу принциптері, неонатальды анемия, Балалар ауруларын кешенді басқару (ИВБДВ) дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы қағидаларына сәйкес науқас нәрестені бағалау және жіктеу, жергілікті және ауыр бактериялық инфекция зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стационардағы балалар аурулары-2

    Пән созылмалы жағдайларды диагностикалау және жасөспірімдердің дамуына әсер ету дағдыларын, қауіпсіз жыныстық тәжірибе және контрацепцияны білу дағдыларын дамытады. Балалардағы аллергиялық және иммунологиялық аурулардың (бронх демікпесі, біріншілік иммун тапшылығы, атопиялық ринит, анафилаксия және т.б.) клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностикасын зерттейді; ревматологиялық аурулар (жедел ревматикалық қызба, ревматоидты артрит, ЖҚА, дерматомиозит, жүйелі васкулит және басқа коллагеноздар). Фармакологиялық және иммундық терапияны ұтымды пайдалану, оның ішінде жеке ерекшеліктерін ескере отырып, биологиялық препараттарды қолдану, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Жедел шұғыл медициналық көмек

    Пән жедел жүрек-қан тамырлары және тыныс алу жеткіліксіздігі, инфекциялық токсикалық және анафилактикалық шок, құрысулар, жедел дегидратация, қан кету, диабеттік және гипогликемиялық кома, бүйрек және бауыр ұстамалары, электр жарақаттары, күйіктердің және суға бату кезіңде жедел медициналық көмек көрсету алгоритмдерін қолдана отырып, уақтылы диагностикалау дағдыларын меңгеруді қамтиды. Жол-көлік оқиғалары мен апаттар жағдайында төтенше жағдайларға алғашқы медициналық көмек көрсетуді ұйымдастырады. Ауырлық дәрежесін өз бетінше бағалайды және дәрі-дәрмектерді таңдайды. Төтенше жағдайлар мен апаттар кезінде триаж жүйесі бойынша жүргізеді. Балалардағы қауіпті жағдайларда шұғыл госпитализацияға көрсеткіштерді анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Пән ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімді және клиникалық практикада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия

    Аталған пән ақуыз-энергетикалық жеткіліксіз тамақтану, рахит, рахит тәрізді аурулар, анемия, бронхо-обструктивті синдромдар, мальабсорбция, геморрагиялық синдром, гипергликемия диагностикасы, озық клиникалық тәжірибелер (балалар ауруларын кешенді басқару, дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы) негізінде балаларға медициналық көмек көрсету дағдыларын дамытады. Дені сау және ауру балаларды, қауіп тобындағы балаларды диспансерлік бақылауды ұйымдастырады; жүкті әйелдер мен жас балаларға патронаждық қадағалау. Ерте араласуды жүргізеді және көп бейінді топпен бірге мүмкіндігі шектеулі балаларды оңалтуды ұйымдастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына сауықтыру және медициналық-әлеуметтік көмек көрсету жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Балалар дерматовенерологиясы

    Пән балалардағы тері және тері астындағы тіндердің әртүрлі формалары кезінде көмек көрсету, клиникалық анықтау әдістері мен зертханалық, аспаптық диагностикасын жасайды. нәтижелерді түсіндіре отырып,. Кәсіби ұжымдар құрамында жұмысты ұйымдастыру, зерттеу сұрақтарын құрастыру және күнделікті қызметте халықаралық деректер қорын пайдалану. Балаларды жоспарлы госпитализациялауға көрсеткіштерді анықтайды. Атопиялық дерматиттің диагностикасын, клиникалық жіктелуін, сыртқы терапия принципін және атопиялық дерматитті емдеудің сатылы тәсілін жүргізеді. Жүйелі терапияға көрсеткіштерді біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педиатр тәжірибесіндегі буын аурулары

    Пән балалар ревматологиясында қолданылатын диагностикалық және емдеу технологияларының негізгі бөлімдері бойынша кешенді практика мен теориялық дайындықты қалыптастырады. Әртүрлі аурулары бар балалардағы буындық синдромды дифференциалды диагностикалау және емдеу алгоритмдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардағы сирек (орфандық) кездесетін аурулар

    Пәнді оқу этиология, патогенез мәселелері туралы білімді қалыптастырады педиатриядағы сирек кездесетін аурулардың клиникалық көріністері, пациентті одан әрі бағыттау үшін пациентпен / ата-аналармен байланыс диагнозды нақтылау / растау және халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере отырып, тиісті емдеуді тағайындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар фтизиатриясы

    Пән біріншілік туберкулез комлексін және кеуде ішілік лимфа түйіндерінің туберкулезін, қайталама формаларын және өкпеден тыс туберкулезді ерте анықтау және диагностикалау дағдыларын қалыптастырады. Балалардағы туберкулездің алдын алу әдістері, ықтимал қауіптерді ескере отырып, дәрілік препараттарды таңдау, тиімділікті бағалау, асқынуларды болжау, ақпараттандырылған келісімді алу, ауыр жағдайларды талдау. Химиопрофилактиканы бақылайды, тиімділігін бағалайды және ықтимал асқынуларды болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Пациентті бақылау: Дәлелді медицинаға негізделген және Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің хаттамаларына сәйкес жас және жасөспірім балалардың ауруларын диагностикалау және емдеу. Жаңа туылған нәрестелердегі патологиялық жағдайларды тексеру және диагностикалау дағдыларын көрсету. Балалар ауруларын кешенді басқару (ИВБДВ) стратегиясына сәйкес баланы басқару тактикасын жіктейді және анықтайды. Барлық жастағы балаларға төтенше жағдайларда шұғыл көмек көрсетуге қабілетті.
  • Қарым-қатынас және ынтымақтастық: Пациенттерге күтім көрсетуді оңтайландыру, ақпарат алмасу және әріптестермен және басқа денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас жасау үшін әртүрлі ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, балалармен және олардың отбасыларымен тиімді қарым-қатынас пен ынтымақтастықты қолданады. Кәсіби этиканы сақтай алады, әріптестері мен пациенттеріне төзімділік пен құрмет көрсете алады.
  • Қауіпсіздік және сапа: Өзіңің кәсіби міндеттерің адал атқарады, жинақталған білім мен біліктілікті өз қызметіңде қолданады, этикалық қағидаттарды және құпиялылықты сақтайды. Қауіпсіздік пен медициналық көмектің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдана алады
  • Қоғамдық денсаулық сақтау: Денсаулық сақтау жүйесінің қолданатын нормативтік-құқықтық базасы шеңберінде өз іс-әрекетіне жауапкершілікті көрсете алады және оны практикалық қызметінде басшылыққа алады. Ұлттың денсаулығын жақсарту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпаралық топтардың құрамында жұмыс жасайды.
  • Зерттеу: Адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады. Ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалайды және енгізеді.
  • Оқыту және дамыту: Өз бетінше білім алу және үздіксіз жеке және кәсіби дамуды қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсете білу. Тұрақты өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде денсаулық сақтау сапасын үнемі жақсарту үшін кәсіби оқу іс-шараларына қатысу.
Top