Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10104 Медициналық-профилактикалық іс в "ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзекті ғылыми мәселелерді шешуге, гигиена және эпидемиология саласындағы заманауи ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және жүргізуге, медициналық жоғары оқу орындарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Санитарлық-эпидемиологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің қарқынды дамуы экономиканың дербес дамуының жаңа жағдайларында мемлекеттің басым міндеттерінің бірі болып табылады. Республиканың медициналық ұйымдары жүйесіндегі санитарлық мекемелердің жетекші рөлі сөзсіз және болашақта осы ереже сақталады. Медицинаның осы саласының дамуы санитарлық-эпидемиологиялық қызметтің қоғамдық сипатымен және оның халықтың денсаулығын қорғау ісіндегі зор маңыздылығымен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалау
    Несиелер: 8

    Қоршаған орта факторларын гигиеналық реттеудің гигиеналық негізі. Атмосфералық ауаға, ауыз суға және т.б. гигиеналық нормативтердің түрлері. Қоршаған орта факторларын гигиеналық реттеудің негізгі принциптері. Жеделдетілген нормалау, мақсаты, принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұндылығы - шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми әрекеттерді шешуге арналған тілдік құзіреттілікті дамыту, сонымен қатар білім беру автономиясының, өзін-өзі тәрбиелеу қабілетінің, ақпараттық мәдениеттің дамуын, көкжиегін кеңейтуді және жалпы мәдениеттің жоғарылауын қамтамасыз етуге бағытталған. Еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін кәсіби дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалау
    Несиелер: 8

    Негізгі қоршаған орта факторлары. Қоршаған орта факторларын нормалаудың гигиеналық негізі. Атмосфералық ауа, су, топырақ - қоршаған ортаның негізгі объектілері, ластану көзі және сипаты. Қоршаған ортаның негізгі объектілерінің (атмосфералық ауа, су, топырақ) ластануын кешенді бағалау. Ағзаға атмосфералық ауа, су, топырақ және тамақпен тусетін нақты химиялық жүктеме.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылау жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы-тіршілік ету ортасы факторларының адамға зиянды әсері болмайтын және оның тыныс-тіршілігінің қолайлы жағдайлары қамтамасыз етілетін халық денсаулығының, адамның тіршілік ету ортасының жай-күйі. Мемлекеттік органдармен, кәсіпорындармен, мекемелермен және азаматтармен гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізумен, санитарлық ережелерді, нормалар мен гигиеналық нормативтерді сақтаумен, мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау жүйесімен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гигиенаны зерттеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Зертханалық зерттеу үшін атмосфералық ауаны, суды, топырақты және тағамды іріктеу. Үлгілерді зерттеуге дайындау. Микробиологиялық, физика-химиялық зерттеулер жүргізу Қоршаған ортаның ластануына байланысты халықтың денсаулық жағдайын бағалау әдістері мен өлшемдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология1
    Несиелер: 5

    Эпидемиология дамуының қазіргі кезеңіне эпидемиялық процестің механизмі мен көріністері туралы теориялық түсініктердің тереңдеуі; эпидемиялық процестің жаһандануы мен эволюциясы; ұқсас инфекциялар кезінде эпидемиологиялық қадағалауды біріздендіру тән. Иммунопрофилактика, дезинфектология, ЖММК, клиникалық эпидемиология бөлімдерін қамтиды. Пәнді аяқтағаннан кейін магистрант эпидемиологиялық жағдайды бағалауға, эпидемиологиялық көрсеткіштерді түсіндіруге және осы аурудың алдыналу бойынша шешім қабылдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білім педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогиканың негіздері: жүйелілік, мәні, ұстанымдары, әдістері мен формалары, дамыту және кәсіптік оқыту. Оқу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Педагогиканың негізгі категориялары, жоғары білім педагогикасының жүйедегі және практикалық іс-әрекетіндегі рөлі мен маңызы, қазіргі педагогиканың негізгі қағидалары мен жоғары білім берудің педагогикалық мәселелерін шешуге әдістемелік көзқарастар туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық тұрғыдан қолайсыз аймақтардағы қоршаған орта және тұрғындар денсаулығы
    Несиелер: 6

    Экологиялық тұрғыдан қолайсыз аймақтардағы халықтың денсаулығын бағалау үшін әртүрлі физиологиялық және биохимиялық ауысуларға сәйкес ағзаның функционалды жағдайын бағалау үшін жалпы қабылданған индикаторларды (туу, өлім-жітім, ауру, мүгедектік, физикалық даму) пайдалану. Ауаны, ауыз суды ластайтын химиялық заттардың денсаулыққа әсер ету кезіндегі қауіпті бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы қазіргі заманғы идеяларды ұсынады; кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ шебердің психологиялық мәдениетін арттыру. Біз басқару психологиясының негізгі міндеттерін зерттейміз, оның ішінде басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын жоғарылату үшін психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің сипаттамаларын талдаймыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 3

    Тарих пен философия ғылымының өзекті мәселелерін түсіну қабілетін дамытудың негізгі түсініктері. Ғылымның табиғатын философиялық түсіну - қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білуге және шындықты ғылыми түсіну дағдыларын жетілдіруге негізделген ғылыми-әдістемелік дүниетанымды қалыптастыру. Медицина және денсаулық сақтау жүйесі туралы түсінік және оның мамандықтың теориялық және әдіснамалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Халықтың әртүрлі жас-жыныстық, әлеуметтік, кәсіби және өзгеде топтарының денсаулық жағдайын сипаттайтын көрсеткіштерді, денсаулықты сақтау, нығайту және қалпына келтіру жөніндегі іс-шараларды, денсаулық сақтаудың теориялық негіздерін, емдеу-алдын алу мекемелерінің қызметіне жаңа экономикалық және медициналық-әлеуметтік технологияларды енгізуді, Денсаулық сақтау мекемелерінің жұмыс істеуін жетілдіру әдістерімен құралдарын зерделеу және талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Атмосфералық ауаның және ауыз судың химиялық ластағыштары әсерінен тұрғындар денсаулығына қауіп-қатерді бағалау
    Несиелер: 6

    Ауаны, ауыз суды ластайтын химиялық заттардың әсер ету кезіндегі халықтың денсаулығына қауіпті бағалау. Ауадағы ластаушы заттар мен ауыз судың қауіптілігін анықтау. Химиялық заттарды қабылдаудың ингаляциялық және ауызша жолдары үшін доза-жауап қатынасын бағалау. Химиялық заттардың әсерін бағалау. Атмосфералық ауаның және ауыз судың химиялық ластануынан денсаулыққа қауіпті сипаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология 2
    Несиелер: 5

    Инфекциялық аурулардың микробиологиясына, вирусологиясына және паразитологиясына байланысты эпидемиологиялық қағидаттар бойынша және инфекциялық ауруларды диагностикалаумен емдеуге, бақылауға, сондай-ақ Дамурежимімен динамикасына байланысты тиісті клиникалық және ғылыми әдістермен дайындау. Жұқпалы аурулардағы жаһандық, ұлттық және жергілікті айырмашылықтар, сондай-ақ аурулардың үлгілерін модельдеу үшін алдынала және логикалық статистикалық талдау. Бұл трек жұқпалы аурулармен инфекциялық ауруларға байланысты сәйкессіздік әсерін жеңілдету үшін басқа пәнаралық мамандармен өзара іс-қимыл жасай алатын ғылыми мамандарды табысты даярлауды қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Экологиялық эпидемиологияның негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болу халық денсаулығының жай-күйін салыстырмалы бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған ортаның қолайсыз факторларының оған әсер ету тәуекелін бағалау үшін неғұрлым ақпараттық эпидемиологиялық көрсеткіштер бөлу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған орта объектілерімен халықтың денсаулығының сапасын болжау әдістері
    Несиелер: 6

    Қоршаған орта мен тұрғындардың денсаулық жағдайын болжау үшін қажетті ақпарат көздері. Болжау әдістері. Сараптамалық бағалау әдісі. Сараптамалық бағалау үшін қажетті материалдар. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Трендтерді экстраполяциялау әдісі. Қажетті ақпаратты жинау. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Модельдеуәдісі. Қажетті ақпаратты жинау. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Аралас болжамдар..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар гигиенасы және эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    "Төтенше жағдайлардың гигиенасы мен эпидемиологиясы": төтенше жағдайларда санитарлық-эпидемиологиялық қамтамасыз етудің теориялық және практикалық мәселелері бойынша дәрігер Кәсіби дипломнан кейінгі қызметке қажетті төтенше жағдайларда арналуына сәйкес функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті көлемде дәрігер дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
    Несиелер: 5

    Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу, клиникалық зерттеулер жүргізу, дәлелді деректер базасы мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу жобаларын орындау дағдылары
    Несиелер: 5

    Негізгі қоршаған орта факторлары. Қоршаған орта факторларын нормалаудың гигиеналық негізі. Атмосфералық ауа, су, топырақ – қоршаған ортаның негізгі объектілері, ластану көзі және сипаты. Қоршаған ортаның негізгі объектілерінің(атмосфералықауа, су, топырақ) ластануын кешенді бағалау. Ағзаға атмосфералық ауа, су, топырақ және тамақпен тусетін нақты химиялық жүктеме.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам денсаулығы және қоршаған орта
    Несиелер: 6

    Қалалар мен ауылдық жерлердің экологиялық мәселелері. Қоршаған ортаның ластануы және денсаулық сақтау көрсеткіштері тұрғысынан аудандастырудың гигиеналық принциптері. Қоршаған ортаның ластануын және денсаулық сақтау көрсеткіштерін болжамды бағалау. Экологиялық мониторинг түсінігі, оның негізгі түрлері. Қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына қолайсыз әсерінің алдын-алу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON3

    Алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде, бастапқы идеяларды әзірлеу және қолдану үшін пайдалану.

  • Код ON6

    Оқыту мен оқытудың жаңа әдістерін енгізу тиімділігін іске асыру және бағалау.

  • Код ON1

    гигиена және эпидемиология саласындағы жоғары оқу орындарында оқу және білім беру бағдарламаларын, жобаларды өзбетіншедайындауды және практикалық зерттеу оқытушылық қызметті атқаруға дағдыландыру.

  • Код ON5

    Тиімді оқыту стратегиясын таңдап, жүзеге асыру / тиімді кері байланыс қамтамасыз ету.

  • Код ON4

    Диссертация, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және т.б. түріндегі зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытындылау.

Top