Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7R01116 Психиатрия ересектердің, балалардың в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын озық инновациялық, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде дербес кәсіби қызметке қабілетті барлық жастағы азаматтардың психикалық денсаулығын сақтау бағытында білікті кадрлармен қамтамасыз ету үшін «Психиатрия ересектер, балалар» мамандығы бойынша мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық психиатрия, оның ішінде балалар

    Психикалық денсаулық саласында (ересектер мен балалар) медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуді ұйымдастыру. Психиатриялық куәландыру. Динамикалық бақылау: ПМБ бар адамдарды динамикалық бақылау топтары. ПМБ бар адамдарды амбулаториялық-емханалық қызмет жағдайында тексеру әдістері. ПМБ бар адамдарды, оның ішінде балаларды амбулаториялық емдеу: психофармакотерапия, психопрофилактика, психогигиена және медициналық оңалту. Психотерапия (ересектер психотерапиясы, балалар психотерапиясы, амбулаториялық-емханалық қызмет жағдайында жүргізу ерекшеліктері).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 50
  • Стационардағы психиатрия, оның ішінде балалар психиатриясы-1

    Қазақстан Республикасы халқының психикалық денсаулығы саласында медициналық-әлеуметтік көмек көрсетудің ұйымдастыру-құқықтық негіздері. Психикалық бұзылулардың, соның ішінде балалардың жалпы семиотикасы. Балалар мен жасөспірімдерде байқалатын психикалық аурулардың дизонтогенетикалық синдромдары. ПМБ бар адамдарды, оның ішінде балаларды тексеру әдістері. Психиатрия мен наркологияда, соның ішінде балаларда шұғыл көмек көрсету. ПМБ емдеу, соның ішінде балаларда. Психиатриядағы, оның ішінде балалардағы сараптама. АХЖ -10. ПМБ тобының жалпы сипаттамасы V класы, F00-98 шифры. Бастапқы медициналық құжаттаманы жүргізу, анамнестикалық мәліметтерді жинау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 40
  • Стационардағы психиатрия, оның ішінде балалар психиатриясы-2

    Психиатриялық аурухананың стационарлық бөлімшелерінде медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Психикалық денсаулық саласында стационарлық көмек нысанында медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуді ұйымдастыру. Аддикция, аддиктология, наркология. Сексопатология.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 40
  • Медициналық психология

    Медицина қызметкерлерінің кәсіби қызметінің психологиялық аспектілері. Емдеу процесінің психологиясы. Клиникадағы психологиялық әсердің негіздері. Диагностикалық және терапиялық процесті психологиялық қолдау. Терапиялық процестің психологиясы. Күрес-мінез-құлық. Науқастардың ауруға психологиялық (мінез-құлық) реакциясы. "Дәрігер-науқас" қарым-қатынасын құрудың негізгі модельдері. Дағдарыс психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы клиникалық тәжірибедегі соматогенді, психосоматикалық және соматоформды психикалық бұзылулар

    Соматогендік, психосоматикалық, соматоформды психикалық бұзылулар ұғымдары. Классикалық классификация. АХЖ-10-дағы психосоматикалық бұзылыстардың жіктелуі. Психосоматикалық бұзылулардың жалпы белгілері. Психосоматикалық медицинаның дамуының негізгі бағыттары. Г.Селье бойынша стресс кезеңдері. Соматикалық аурулардағы психикалық бұзылулар. Соматикалық салада көрінетін психикалық бұзылулар. Неврозология негіздері: психогенияның сипаттамалары, диагностикасы, критерийлері, невротикалық синдромдар, невроз формалары, неврозогенез тұжырымдамалары. Психологиялық қорғау механизмдері. Бағалау шкаласы. Көмек көрсетудің жалпы стратегиялары, психосоматикалық аурулардың фармакотерапиясы, психотерапия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы клиникалық практикадағы кеш жастағы психикалық бұзылулар

    Кеш жастағы психикалық бұзылулардың жалпы сипаттамасы. Негізгі себептері. АХЖ - 10 бойынша танымдық бұзылыстардың жіктелуі. Танымдық бұзылыстардың ауырлық дәрежесін ескере отырып жіктелуі. Кеш жастағы функционалдық (қайтымды) психикалық бұзылулар. Танымдық бұзылыстарды диагностикалаудың клиникалық және параклиникалық әдістері. Қартаю процесінде танымдық бұзылыстарды диагностикалауда қолданылатын психометриялық таразылар. Медициналық көмек көрсетудің әртүрлі кезеңдерінде когнитивті бұзылулары бар науқастарға медициналық және әлеуметтік көмекті ұйымдастыру. Когнитивті құлдыраумен байланысты психикалық бұзылулары бар пациенттердегі дәрілік терапияның ерекшеліктері. Танымдық бұзылулар мен деменцияның алдын-алу және қартаю процесінде психикалық денсаулықты сақтау. Деменция мен өлім-жітімнің алдын-алу және қалпына келтірудің дәрілік емес әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • науқас үшін ең жақсы нәтижеге жету мақсатында науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесуге; медициналық қызметкер құпиясы, медициналық қызметкердің ар-намыс кодексінің талаптарын сақтай отырып, науқастарға олардың құқықтары мен міндеттерін сақтауды ескере отырып психиатриялық көмек көрсеуге, ұйымдастыруға; командамен (ұжыммен) бірлесіп жұмыс жасау арқылы диагноз қоюға және емдеуге; Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласындағы заңнамасына сәйкес өзінің міндеттерін орындауды және медициналық қызметкердің құқықтарын сақтауын ескере отырып, өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыруға қабілетті.
  • барабар зерттеу сұрақтарын құрастыруға; кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалауға; күнделікті қызметінде халықаралық мәліметтер базасын тиімді қолдануға; зерттеу тобының жұмысына қатысуға қабілетті.
  • сараптамалық-диагностикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыруға: уақытша еңбекке жарамсыздықты, МӘС, СПС, СНС, ӘДС, арнайы (теориялық және практикалық) білімнің (соның ішінде инновациялық) және практикалық тәжірибенің синтезін қажет ететін медициналық көмектің сапасын тексеруге; сараптамалық-диагностикалық қызметте кәсіби ақпаратты тәуелсіз іздеу, талдау және бағалау жүргізуге; сараптамалық-диагностикалық қызмет саласында білімді интеграциялау процедуралары мен жаңа білімдерді әзірлеу бойынша ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің, оның ішінде психикалық денсаулық саласында құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберінде әрекет етуге; төтенше жағдайлар кезінде базалық көмек көрсетуге ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби аралық топтардың құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • өз бетінше білім алуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға; пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.
  • Қазақстан Республикасының денсаулықты қорғау саласындағы заңнамасының талаптарын ескере отырып, психиатриялық сараптама жүргізеге және науқастың психикалық жағдайын сипаттауға; науқастың, оның заңды өкілінің, қорғаншы, қамқоршы және қорғаншы органының келісімімен психиатриялық сараптама жүргізуге; анамнестикалық (бақылау), клиникалық - психопатологиялық, клиникалық, эксперименттік және психологиялық зерттеу әдістерін қолдана алады, сондай-ақ зертханалық, аспаптық зерттеулерді қоса, олардың нәтижелерін түсіндіруге; синдромдық және клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмектің барлық деңгейлеріндегі дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалауға; психикалық және мінез-құлық ауытқуларын диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларын практикалық қызметте қолдануға, психикалық және мінез-құлқы бұзылған адамдарды медициналық оңалтуды жүзеге асыруға қабілетті;
  • қауіп-қатерді бағалауға және медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ететін тиімді әдістерді қолдануға; өз қызметінде психикалық денсаулық саласында медициналық көмек көрсету кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету шараларын пайдалануға қабілетті.
Top