Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01509 Химия-Биология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Химия және биология мұғалімі мамандығымен таныстыру
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім, тәрбие жұмысын ұйымдастыру дағдыларын дамытады және студенттердің педагогикалық шеберлігін арттырады. Пән бойынша педагогикалық тәсілдер мен әдістемелік материалдарды тиімді пайдалануды қамтамасыз етеді. Студенттер химия-биология пәні мұғалімі бейнесінің негізгі ерекшеліктері туралы, үздіксіз білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастырады. Сондай-ақ курсты оқу барысында Қазақстан Республикасының қазіргі білім беру жүйесінің негізгі тенденциялары, мәселелері, ерекшеліктері ашылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің эволюциялық адаптациясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән алғашқы су өсімдіктерінің, жалпы өсімдіктердің, алғашқы құрлықтағы өсімдіктердің, тамырлардың, сабақтардың, жапырақтардың, гүлдердің, тұқымдардың шығу тегі, бейімделуі, эволюциялық дамуын зерттейді. Пәнді оқу барысында студенттер су өсімдіктерінің балдырларының құрылысымен, олардың көбею процесінің ерекшеліктерімен танысады, сонымен қатар өсімдік тұқымдарының көбеюінің әртүрлі әдістерінің біртіндеп бейімделуіне тәуелділігін анықтайды және табиғат құбылыстарының өзара әсерлік байланыстар себебін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігімен таныстырады, өсімдіктер құрылысының анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің құрылысындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды және олардың қоршаған ортамен өзара терең тәуелділігін түсіндіреді. Өсімдіктердің макро- және микроскопиялық құрылысы туралы қазіргі ғылыми зерттеулерге сүйеніп, курс құрылымдық ерекшеліктерін ескере отырып, онтофилогенез тұрғысынан әрбір мүшенің құрылысының ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән мүктәрізділер, плаун тәрізділер, қырықбуын тәрізділер, жалаңаш тұқымдылар және жабық тұқымдылар бөліміне жататын жоғарғы сатыдағы өсімдік түрлерінің анатомиялық-морфологиялық құрылыс ерекшеліктеріне, көбею ерекшеліктеріне байланысты классификациялануын оқытады. Сонымен қатар жоғарыда аталған бөлім өсімдіктерінің бауыр тәрізді мүктер класына, жапырақты мүктер класына, плаундар класына, тұқымды папоротниктер класына, саговниктер класына, дара жарнақтылар класына және қос жарнақтылар класына жататын өсімдіктердің жүйеленуін және толық сипаттамасымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Бұл курс қоршаған орта химиясының негізгі принциптері және олардың жергілікті және ғаламдық ауқымдағы әсері туралы білім алуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қоршаған ортаға ластану әсерінің салдарын талқылайды және болжайды, физика, химия, жер туралы және биология саласындағы білімдерін процестерді ғылыми негіздеу үшін пайдаланады, атмосферада, гидросферада және топырақта ластаушы заттардың қатысуымен болып жатқан негізгі процестерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудағы математика
    Несиелер: 5

    Студенттер математиканың таңдаулы тараулары бойынша қажетті білімге ие болады. Пәнді оқу процесінде студенттер ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың, математикалық талдаудың және графиктер теориясының негізгі мәселелерін қарастырады. Студенттер математикалық білімдерін бір және екі белгісізі бар теңдеу құруда, сандарды дөңгелектеуде, бір және екі айнымалы функциялардың дифференциалдық есептерін затты сандық анықтауға байланысты есептеуде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экспериментті математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс химияның әртүрлі салаларындағы эксперименттік мәліметтерді талдауда химометриялық процедураларды қолдануға қатысты сұрақтарды қарастырады.Хемометрияны оқу барысында студенттер химиялық талдау есептерін шешу үшін, химиялық ақпаратты өңдеуде қолданылатын терминологияға тереңірек үңілу үшін химометрияның әдістері мен құралдарын айдаланады. Сондай-ақ студенттер эксперименттік ақпаратты өңдеу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдаланады (Microsoft Office Excel, Open Office).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Бұл курс химияның теориялық негіздерін және оның тарихын, атомдық-молекулалықілімді, атомныңэлектрондықұрылымын, Д.И.Менделеевтің периодтық заңын, химиялық байланысты, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, химиялық кинетика негіздерін, периодтық жүйенің химиялық элементтерінің қасиеттерін қарастырады. Курсты оқу кезінде студенттер бейорганикалық заттардың құрылымы мен қасиеттері, процестердің бағытын түсіндіру үшін химиялық термодинамиканы қолдану, химиялық реакциялар механизмдері және бейорганикалық химияның қазіргі жағдайы мен даму жолдары туралы жүйелі білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ химиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән топырақтың химиялық құрамы мен құрылымын, топырақтағы химиялық реакциялардың жүруін зерттейді, бұл өз кезегінде минералды құрамға, органикалық заттарға, қоршаған орта факторларына байланысты. Студенттердің қоршаған ортадағы топырақтың химиялық құрамын қалай зерттеуге болатыны туралы білімдері ластаушы заттардың өзгерістерін, сондай-ақ олардың топыраққа алғашқы бастапқы түсу процестерін болжау үшін ең маңызды болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Бұл курс агрохимия пәні мен әдістерін, топырақтың агрохимиялық қасиеттерін, топырақтың органикалық заттарының түзілу, өзгеру процестерін, минералды және органикалық тыңайтқыштардың түрлерін, өсімдіктердің химиялық қорғау тәсілдерін қарастырады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда топырақты, тыңайтқыштарды, өсімдіктерді, пестицидтерді агрохимиялық талдау негіздері туралы; минералды тыңайтқыштар дозаларын есептеу туралы, тыңайтқыштарды сапалы анықтау, тыңайтқыштарды негізді қолдану үшін картограмма жасау және пайдалану туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыр металдар химиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ауыр металдар туралы ұғымды, олардың қасиеттері мен жіктелуін, миграциясын және олардың негізгі қоршаған орта объектілеріндегі мөлшерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу кезінде білім алушыларда ауыр металдар туралы, олардың қоршаған орта объектілерінде болу формалары туралы, олардың түсуінің табиғи және техногендік көздері туралы, ауыр металдардың қоршаған орта объектілерінде жинақталу факторлары мен механизмдері туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс өсімдік жамылғысын зерттеудің классикалық және заманауи әдістерін оқып-үйренуге, өсімдіктердің түрлік ерекшеліктерінің таксономиясымен, таралу аймақтарымен, түрлердің өзара байланысымен танысуға, студенттерге өсімдіктердің систематикасы туралы теориялық білімдерін сіңіруге, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Өсімдіктердің қоршаған ортамен өзара байланысын қарастырады, өсімдіктердің маңызын және оларды қорғау жолдарын анықтайды. Курсты оқу барысында студенттер табиғи фитоценозда өсімдіктерді зерттеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курста тірі жасушалардың негізгі құрамдас бөліктері болып табылатын көмірсулардың, липидтердің, порфириндердің, витаминдердің және антибиотиктердің негізгі химиясы, оларды синтездеу және талдау әдістері қарастырылады. Курс студенттердің табиғатта кездесетін бірқатар қосылыстардың химиялық құрылымы мен қасиеттері туралы білімдерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер табиғи қосылыстардың әртүрлі кластарының синтезін жоспарлауға және олардың мүмкін болатын биологиялық белсенділігін болжауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клетканың цитохимиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән цитология, гистология, эмбриология, жалпы және органикалық химия салаларын қамтиды. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында бірқатар биологиялық зерттеу, яғни морфологиялық, гистохимиялық, морфометрикалық, гистологиялық, цитохимиялық әдістерін пайдалануға дайындығын және қабілетін арттырады. Цитохимия пәні жасуша құрылымының химиялық табиғатын, құрылымын, жасушаішілік химиялық қосылыстарының таралуын, олардың жасуша және оның компоненттерінің функциясының өзара байланыстарына айналуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Металдар және бейметалдар химиясы.
    Несиелер: 5

    Бұл пән металдар мен бейметалдардың қасиеттерін және олардың қосылыстарын, өте құнды физика-химиялық қасиеттері бар химиялық қосылыстардың жаңа кластарын жарықтандыратын химияның жеке бөлімдерін тереңдетіп оқытуды ұсынады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда металдар мен бейметалдар химиясына қатысты жалпы, бейорганикалық химияның теориялық негіздері туралы терең білім және периодтық заң, химиялық байланыс туралы ілім негізінде металдар мен бейметалдардың, олардың қосылыстарының қасиеттеріне салыстырмалы шолу қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиядағы математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Курста талдаудың оңтайлы шарттарын табу үшін экспериментті факторлық жоспарлау әдістері қарастырылады. Студенттер әртүрлі эксперимент түрлеріне жоспар құру, талдау нәтижелерін өңдеу және шешім қабылдау тәсілдерін меңгеру дағдыларын игереді. Курс эксперимент жүргізу және мәліметтерді өңдеу (эксперименттің сенімділігін әртүрлі әдістермен тексеру және т.б.) әдістерін таңдау құқығын, математикалық модельдерді құрастыруды, объектілерді анықтауды және зерттеу деректерінің репрезентативтілігін қамтамасыз етуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі замандағы ағзаның жасуша және ұлпаны өсіру аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл курс тәжірибелік биология негіздерін, өңдеу әдістерін, өсіру тарихын, жағдайлары мен жетістіктерін, даму биологиясын, өсірілген жасушалардың зат алмасу ерекшеліктерін оқуға бағытталған. Сондай-ақ олар тіндердің өсуіне сыртқы және қоректік ортаның әсерін, құрамын, жасуша өндірісінің көздерін, инфекциядан қорғау әдістерін, жасуша суспензияларын және криоконсервация әдістерін қарастырады.Пәнді меңгеру болашақ мамандардың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Бұл курста органикалық заттардың негізгі кластары, олардың арасындағы өзара өзгерістер, физикалық және химиялық қасиеттерінің ортақтығы мен айырмашылығы туралы түсініктер, органикалық реакциялардың механизмдерінің негізгі түрлері және оларды құру әдістері, тірі табиғат химиясының принциптері мен негіздері қарастырылады. Курс студенттердің қасиеттері, құрылымы және химиялық әрекеті туралы жүйелі білімдерін және органикалық қосылыстардың химиялық байланысының табиғаты туралы заманауи идеяларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заттарды бөлу және тазарту әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән заттарды бөлу және тазарту әдістерін қарастырады. Заттар қоспасын бөлудің фильтрация, центрифугалау, тұндыру, декантация, айдау, қайта кристалдану, сублимация және сублимация, экстракция, хроматография сияқты әдістері қарастырылады. Бұл курсты оқу кезінде білімалушылар заттарды бөлу және тазарту әдістері бойынша теориялық және практикалық білімдерін күнделіктікәсіптік қызметке және магистратурада оқуын жалғастыруда қолданатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сапалық және сандық анализ
    Несиелер: 5

    Бұл курс катиондар мен аниондардың сапалық талдау жүйесін және заттардың сандық құрамын қарастырады. Сапалық және сандық талдау білім алушыларда химиялық құбылыстарды зерттеудің ғылыми көзқарасын дамытуға және болашақ мұғалім үшін химиялық құбылыстарды олардың өзара әрекеттесуі мен байланысында қарастыруда, олардағы себептер мен салдарды дұрыс анықтауға, логикалық қорытынды жасау қабілетін және қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ландшафтық көгалдандыру және дизайн
    Несиелер: 5

    Ландшафттық көгалдандыру және дизайн адамның мекендеу және демалыс аймақтарында өсімдіктерді сұрыптау және жасанды таратуды зерттейді. Ландшафттық үлгілерді әзірлеу үшін отырғызу кезінде қолдануға болатын әртүрлі тіршілік формаларының өсімдіктерінің түрлік құрамын зерттеу қажет. Педагогикалық мамандық үшін мектеп алаңының әртүрлі ландшафты нұсқаларын әзірлеу ең өзекті болып табылады. Білімалушылар жер бедерімен, сонымен қатар өсімдіктердің тігінен таралуына арналған әртүрлі құрылымдармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Элементорганикалық қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша студенттер элементорганикалық қосылыстардың физика-химиялық қасиеттерімен және қолданбалы аспектілерімен танысады. Пәнді оқу барысында студенттер элементоорганикалық қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктерін талқылайды, реакциялардың механизмдері мен жағдайларын және элементоорганикалық қосылыстардың практикалық құндылығын білдіретін синтез әдістерін қарастырады. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда элементоорганикалық қосылыстардың химиясы, оның басқа химиялық ғылымдармен салыстырғанда рөлі мен маңызы туралы қазіргі заманғы түсініктер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хроматографиялық анализ әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән хроматографиялық талдаудың негіздерін және принциптерін, олардың түрлерін атап айтқанда газ-сұйық, сұйық-сұйық, жұқа қабатты және қағаз хроматографияларын, сондай-ақ химиялық зерттеулердегі физикалық әдістерді қарастырады. Курсты оқу кезінде студенттер кәсіби мақсаттар үшін эксперименттік, есептеу және басқа да күрделі мәселелерді шешуде химиялық пәндердің негізгі заңдары мен түсініктерін қолдану туралы білімдерін жүйелейді. Хроматографиялық талдау түрлерін жүргізу әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерітінділер теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ерітінділердің физикалық, химиялық және термодинамикалық теориясын қарастырады. Ерітінділердің физикалық теориясы бойынша заттардың еру процесінде олардың арасында өзара әрекеттесу болмайды, ал химиялық теориясы тұрғысында қарастырғанда химиялық заттардың еру процесі байқалады. Курсты оқу барысында студенттер ерітінділер теориясы, заттардың еру процестері, еру процестері кезінде болатын химиялық және физикалық құбылыстар туралы жүйелі білімдерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам ағзасының ішкі құрылысының ерекшеліктері туралы ғылыми түсінік қалыптастыруды қарастырады. Курс барысында білім алушылар адамның морфологиясы, жеке мүшелер мен жүйелердің анатомиясы, сонымен қатар адам ағзасындағы қозғалыс, ас қорыту, тыныс алу, қан айналымы, эндокриндік, несеп-жыныс, жүйке жүйесі және сезім мүшелерімен байланысы туралы жүйелі білімдерін дамытады. Курс білім алушылардың анатомиялық және морфологиялық білімдерін дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Омыртқалылар және омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің негізгі мәселелерді зерттеуді қамтиды. Курсты игеру барысында білім алушылар омыртқасыздар мен омыртқалылардың шығу тегінің жалпы заңдылықтары туралы, жануарлардың қоршаған орта мен адам өміріндегі рөлі туралы, органдар мен жүйелер құрылысының принциптері, ағза функцияларының саралануы мен интеграциясы туралы, жануарлардың көбеюі мен дамуының негізгі заңдылықтары туралы терең білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық білім қорлары
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгеруде білім алушылар кәсіби міндеттерді шешуде электрондық білім беру ресурстарын және қолдану мүмкіндіктерін игереді. Курсты оқу кезінде студенттер цифрлық оқыту ресурстарын, білім беру сайттары мен электрондық курстарды құру үшін заманауи құралдар мен қызметтерді игереді. Сонымен қатар, білім беру платформаларымен, порталдармен және сайттармен жұмыс істеп, алған білімді оқыту процесінде қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық кинетика
    Несиелер: 5

    Бұл пән химиялық термодинамика, катализ, электрохимия сияқты ұғымдарды зерттейді. Курс студенттердің химиялық реакциялардың жылдамдығы, олардың жүру динамикасын сипаттау жолдары туралы ғылым ретінде химиялық кинетика негіздері туралы заманауи түсініктерін дамытуға бағытталған. Одан кейінгі практикалық есептерді шешуге, нәтижелерді өңдеу кезінде есептеулерді орындауға қажетті химиялық кинетикамен тығыз байланысты физикалық химияның басқа салаларымен байланысы зерттелді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Омыртқалылардың салыстырмалы анатомиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән омыртқалы жануарлардың әртүрлі жүйелі топтарында салыстыру арқылы мүшелер мен мүшелер жүйесінің құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеуді қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар жануарлардың салыстырмалы анатомиясының даму тарихы туралы, жануарлардың жүйеленуі мен жіктелуі туралы, ағзалар жүйесінің сыртқы және ішкі құрылымы мен функцияларының ерекшеліктері туралы, омыртқалы жануарлар топтарын зерттеудің заманауи әдістері туралы кәсіби құзерттіліктермен толысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім мазмұнының технологиясы және өлшемдік бағалау
    Несиелер: 5

    Курс «Бағалау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау критерийлері» ұғымдарының мәнін ашады, құзыреттілік тəсілге негізделген жаңа білім беру стандартының мазмұнымен таныстыру жүзеге асады. Пәнді оқу барысында критериалды бағалау технологиясының ұйымдастырушылық-педагогикалық негіздері талқыланады. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқушылар оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға әсер ететін оқу мақсаттарына сүйене отырып, қалыптастырушы бағалау, рефлексия және жиынтық бағалау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 5

    Бұл курс денедегі ең маңызды қосылыстар туралы білімді қорытындылайды; олардың реттелу механизмдерін және ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін қарастырады. Пәндерді оқу кезінде студенттер заттардың құрылысы мен қасиеттері туралы білімдерін тірі ағзалардағы зат алмасу процестерін түсіндіру үшін пайдаланады. Білімалушылар биохимиялық талдау әдістерін қолдана отырып, негізгі тағамдық және өнеркәсіптік шикізат болып табылатын заттардың құрамы мен құрылымын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлардың салыстырмалы анатомиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам және жануарлардың әрбір ағза мүшелерінің құрылымы жайында табиғи әрі ғылыми көзқарасты қалыптастырауға бағытталған. Курсты оқу кезінде білім алушылар адам және жануарлардың эмбриональды дамуы, қаңқаның, қан тасымалдау, тынысалу, ас қорыту, зәр-жыныс, жүйке жүйелері және сезім мүшелерінің салыстырмалы морфологиясы мен анатомиясы жөнінде білім алады. Мүшелер жүйесінің құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидты химия
    Несиелер: 5

    Бұл пән химиялық термодинамика, химиялық кинетика, электрохимия, катализ, электролиттер және бейэлектролиттер ерітінділері, коллоидтық ерітінділер сияқты бөлімдерді, сонымен қатар физикалық заңдылықтар мен принциптерге негізделген химиялық құбылыстардың жалпы заңдылықтарын қарастырады. Бұл курс болашақ мамандардың физика заңдары негізінде химиялық зертханалық операцияларды орындау, физикалық және химиялық процестердің жылу эффектілерін анықтау, процестердің бағытын, олардың жылдамдығын анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның омыртқалылары
    Несиелер: 5

    Бұл пән организмнің қызметін, ондағы көптеген физиологиялық жағдайларды теориялық тұрғысынан түсіндіруді көздейді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар тірі организмнің, жекелеген жүйелердің, ағзалардың, ұлпалардың және жасушалардың тіршілік әрекеттері, бір-біріне әсері, өзара байланысы және сыртқы ортамен қарым-қатынасы, тіршілік үрдістерінің механизмдері мен реттелуі, көрсеткіштері және қасиеттері туралы мәліметтерді жүйелі түрде талқылайды және анализдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ химия мұғалімдерінің әдістемелік білімдері мен дағдыларын қалыптастыруды, мектептегі химиядан оқыту және тәрбие жұмыстарына дайындауды көздейді. Курс химияны оқыту әдістемесінің тұжырымдамалық және теориялық негіздері саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға арналған. Студенттер сабақ барысында химияны оқытудың әдістерін, тәсілдерін және технологияларын, байқаулар мен эксперименттердің нәтижелерін педагогикалық талдау әдістерін меңгереді, тәрбие жұмысының нәтижесіне бағытталған педагогикалық іс-әрекеттің алгоритмін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда адам ағзасының құрылымы мен функциялары, әртүрлі дене жүктемелері немесе спорттық белсенділіктің әсерінен тұтас дененің өзгеруі туралы жүйелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста бұлшықет анатомиясы мен спорттық іс-әрекетке негізделген адам қызметінің физиологиясына баса назар аударылады. Курс бойынша алған білім студенттерді салауатты өмір салтын ұстану үшін практикалық қолдануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің және жоғары жүйке қызметінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән организмнің қызметін, ондағы көптеген физиологиялық жағдайларды теориялық тұрғысынан түсіндіруді көздейді. Курсты оқу кезінде жоғарғы жүйке жүйесінің физиологиялық қызметінің түрліше формалары, оның ішінде ең жоғары психологиялық формалары туралы, орталық жүйке жүйесінің интеграциялаушы қызметі, шартты рефлекстер, сигналдық жүйелер, жоғарғы жүйке жүйесінің қызметінің бұзылуы мен реттелу механизмдері мен жоғарғы жүйке жүйесін зерттеу әдістері туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химия есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс білімалушылардың алған білімдерін мектептегі химия курсының 7-11 сыныптардағы базалық деңгейдегі және күрделілігі жоғары есептерді шешуге қолдануға бағытталған. Әртүрлі күрделіліктегі сандық және эксперименттік есептерді, курстың бөлімдері мен тақырыптары бойынша есептерді шешудің әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Пәнді оқу барысында студенттер мектепте химияны оқыту процесінде оқушылармен химиядан есептерді шығаруды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық химиядан есеп шығару әдісі
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер физикалық химияның негізгі тараулары, электрохимия, бір жақты, қарапайым реакциялар кинетикасы және күрделі реакциялар кинетикасы бойынша тапсырмаларды орындайды. Есептерді шешу барысында білімалушылардың логикалық ойлауы дамиды, физикалық және химиялық құбылыстарды түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерді пайдалана отырып, ақпаратты өз бетінше таба білу, әртүрлі заттардың, құбылыстардың арасындағы байланысты табу, салыстыру, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу, талдау, жинақтау белгілерді анықтау қабілеттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейінді сыныптарда химиядан элективті курстар
    Несиелер: 5

    Бұл курс негізгі мектепте бейінді таңдауға дайындықты да, орта мектепте бейіндік оқыту үдерісін де қамтамасыз етуі тиіс оқытудың арнайы жаңа нысаны – элективті курстарды ұйымдастыру туралы білім беруді көздейді. Элективті курстардың түрлері, міндеттері, оларға қойылатын талаптар туралы түсініктер қалыптасады.Курсты оқу кезінде студенттерде осындай курстардың оқу-әдістемелік кешенін құру принциптері туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі білім беру тәсілдерінде негіз болып табылатын оқыту әдістерін, олардың жүйесін, өзара байланысын әдістемелік тұрғыдан негіздейді. Оқыту әдістері білім беру жүйесінің құрамдас бөлігі және пәнді оқытудың жалпы дидактикалық формасы болып табылады. Қолданыстағы принциптер мен логикаға сәйкес таңдау мүмкіндігі қарастырылады. Пән таңдалған білім беру стратегиясы туралы ақпарат беру, оқыту әдістерін таңдау және талдау мүмкіндігі үшін қызмет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән химиялық эксперименттің қызметі, оның түрлері, оған қойылатын талаптар туралы білім алуды қарастырады; химиялық экспериментке дайындық бойынша ұсыныстар беруді, химиялық тәжірибелерді қоюды және нәтжесін өңдеуді үйретеді; мектептегі химия курсының негізгі тақырыптары бойынша химиялық тәжірибені орындау әдістемесін пысықтауға мүмкіндік береді. Химиялық эксперименттің түрлері туралы олардың дидактикалық мақсатына, артықшылықтары мен кемшіліктеріне, оларға қойылатын талаптарға байланысты түсінік қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс мектеп бағдарламасында оқытылатын биология пәнін оқыту процесінде оқушылардың жаратылыстану туралы білімдерін қалыптастыруды көздейді. Курс білім берудің жаңартылған талаптарына, жаңа инновациялық технологияларға, студенттердің топтық жұмысына сәйкес құрастырылған. Дағдыларды студенттер жобаны қорғау, тест тапсырмаларын шешу және құрастыру, эссе жазу түрінде бағаланады. Курсты оқу барысында студенттер мұғалімнің іс-әрекетіне кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін білім мен тәжірибе жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күрделілігі жоғары химия есептері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру барысында студенттер есептердің негізгі түрлерімен танысады, күрделілігі жоғары химиялық есептерді шығару әдістемесін, оқушыларды әртүрлі типтегі және күрделілік деңгейіндегі есептерді шығаруға үйрету әдістемесін меңгереді. Бұл пәнді оқу студенттерді күрделілігі жоғары есептерді шешу, оларды жобалау, оқу нәтижелерін бақылау үшін біліммен, практикалық дағдылармен және біліктермен қаруландыруға мүмкіндік береді. Оқушылардың пәндік олимпиадасын өткізу және ұйымдастыруғақажетті кәсіби құзырлықтарға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән организмнің қызметін, ондағы көптеген физиологиялық жағдайларды теориялық тұрғысынан түсіндіруді көздейді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар тірі организмнің, жекелеген жүйелердің, ағзалардың, ұлпалардың және жасушалардың тіршілік әрекеттері, бір-біріне әсері, өзара байланысы және сыртқы ортамен қарым-қатынасы, тіршілік үрдістерінің механизмдері мен реттелуі, көрсеткіштері және қасиеттері туралы мәліметтерді жүйелі түрде талқылайды және анализдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста табиғи және жасанды экожүйелердің әртүрлі түрлерінің флора мен фаунасының ерекшеліктері, флора мен фаунаны, жердің тіршілік ету ортасы мен биомаларын аудандастыру әдістері мен әдістері қарастырылады. Пән биосфера тұрақтылығының механизмдерін, тірі ағзалардың негізгі таксономиялық топтарын ашады. Курс барысында студенттер планетаның флорасы мен фаунасы, қоршаған орта және оның барлық компоненттерін біртұтас тұтастыққа байланыстыратын факторлар туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын жинақты мектепте химияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер шағын жинақты мектепте химияны оқытудың ерекшеліктерімен танысады. Пән ауылдық жерлердегі мектептерде химияны оқытудың ұстанымдары, мақсаттары мен оқыту жүйесі, химиякурсының мазмұнын ғылыми негізде анықтауды, қол жетерлік ұстанымына және логикасына сай оқу материалын оқыту процесіне енгізуді, химияны оқыту әдістерін; химия курсының бағдарламасына қойылатын талаптарды, осы заманғы химия оқулығының құрылымы мен мазмұны жайлы қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп химия курсындағы пәнаралық байланыстар
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі жаратылыстану біліміндегі пәнаралық интеграцияның мәні мен мазмұнын, сонымен қатар теориялық аспектілерін зерттейді.Курсты оқу барысында студенттерде пәнаралық байланысты жүзеге асырудың әдістемелік әдістері туралы жүйелі білім қалыптасады.Бұл пәнді игеру студенттерде зерттеушілік дағдыларды қалыптастыруға, химияны оқытудың тиімділігіне, пәнаралық интеграция негізінде студенттердің оқу деңгейін диагностикалауға қажетті негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР химия өнеркәсібі
    Несиелер: 5

    Бұл пән Қазақстан Республикасы химия өнеркәсібінің қазіргі жай-күйін, оның даму перспективалары мен үрдістерін, химия өнеркәсібі өнімін халық шаруашылығында пайдалануды зерделеуді көздейді. Бұл пәнді игеру қазіргі химия өнеркәсібінің негізгі бағыттары туралы, әртүрлі процестерде ұқсас технологиялық әдістерді, заттарды өңдеу тәсілдері мен типтік аппаратураларды қолдану туралы, химия өнеркәсібінің негізгі салалары туралы жүйелі білімді қалыптастыру үшін қажетті негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте генетикадан есеп шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста генетиканың негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешу әдістері, талдаушы будандастырудың ерекшеліктері, аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі, аутосомды және тіркесіп тұқым қуалау заңдылықтары, тіркесіп тұқым қуалауда кроссинговер механизмінің әсері, генетикалық карталарды есептеу және құру әдістері қарастырылады. Курсты игеру барысында студенттер теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын дамытады, фенотиптік көріністер мен тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдары арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды табады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны оқытудағы қазіргі заманғы технологиялар
    Несиелер: 3

    Бұл пән дидактика саласындағы қажетті білімдерді, оқыту технологиясын және оларды химияны оқыту процесінде қолдану ерекшеліктерін, оқушылардың химиядан білімдері мен дағдыларын бақылау және есепке алу әдістерін, жеке ерекшеліктеріне негізделген ауызша және жазбаша жұмыстарын бағалау критерийлерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу іс-тәжірибеден өтуші машықкердің кәсіби дамуына қолдау көрсетуге, олардың тәжірибе мен кәсіби жұмысына ғылыми-зерттеу бағытын қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 5

    Бұл пән әртүрлі организмдердің белгілерінің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін, эволюциялық даму кезіндегі түрлердің көбеюі мен алуан түрлілігі туралы білімді қалыптастырады. Пәнді меңгеру барысында білім алушыларда эволюция барысында онтогенетикалық процестердің дамуы, гомоплазия мен гомологияның онтогенетикалық негізі, биосфера компоненттері ретінде флора және фаунаның ғаламдық өзгерістері жөнінде жүйелі мағұлмат қалыптасады. Тірі табиғаттың даму тарихы туралы материалистік көз карас калыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гидроросфера химиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жер шарының су объектілерінің химиялық құрамын қарастырады. Өзендердің, көлдердің және жер асты суларының химиялық құрамы көптеген әртүрлі факторларға байланысты, мысалы, тау жыныстарының бұзылуы және топырақтағы органикалық заттардың ыдырауы, биологиялық процестерге әртүрлі қатысуы және т.б. Курсты оқу барысында студенттер судың химиялық құрамын, тазарту әдістерін анықтау, сонымен қатар су объектілеріндегі ластаушы заттардың негізгі түрлерінің әрекетін болжау туралы білімдерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи объектілер анализі
    Несиелер: 5

    Бұл пән қоршаған орта объектілерін, зерттеу әдістерін және табиғи объектілердің элементтік құрамын; химиялық элементтердің жинақталу, таралу заңдылықтарын зерделеуді көздейді. Бұл пәнді игеру табиғи объектілердегі элементтердің мазмұны мен таралуы туралы, қоршаған орта объектілерінде элементтердің жиналуына әсер ететін факторлар туралы; әртүрлі табиғи факторлар мен антропогендік әсерлердің әсерінен химиялық ластағыштардың мінез-құлқын болжау туралы жүйелі білімді қалыптастыру үшін қажетті негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сынамаларды алу және дайындау әдістері, биометрия негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән сынамаларды іріктеудің және сынама дайындаудың негізгі әдістерін, сонымен қатар биометрия негіздерін зерттейді. Биометрика орташа мәндерді есептеуге және олардың сенімділік дәрежесін анықтауға, математикалық түрде көрсетілген жеке белгілердің фенотиптік және генотиптік өзгергіштік дәрежесін ашуға және тәжірибенің сенімділік дәрежесін белгілеуге мүмкіндік береді. Курсты оқу барысында студенттерде табиғи объектілерді талдау саласында сенімді ғылыми зерттеулер жүргізуге болатын білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 3

    Бұл курста мектептегі химия курсының базалық мазмұнын оқып-үйренуде білімалушылармен өткізілетін өзіндік жұмыс түрлері, формалары мен әдістері, практикалық және зертханалық, сыныптан тыс жұмыстардың әдістемесі қарастырылады. Студенттер сабақтың әр кезеңдерінде, сабақтан тыс уақытта, оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру мен өткізудің практикасын игеретін болады. Топтық, жұптық жұмыстарды өткізуде өздік жұмыстарды бағалау критерийлеріне байланысты мәселелер талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық эксперимент және эксперимент мәліметтерін өңдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқыту студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау, педагогикалық тәжірибе кезінде педагогикалық экспериментті қою саласындағы кәсіби даярлығын арттыруды көздейді. Пәнді оқу барысында студент педагогикалық зерттеу жүргізудің кезеңдерін жоспарлауды, мәселенің өзектілігін айқындауды, анықталған мәселенің зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдана алуды,берілген педагогикалық зерттеулер бойынша білім беруді басқара алуды, тәжірибелік деректерді өңдеу дағдыларын меңгереді, кәсіби ақпарат көздеріне бағдарланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пән бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән сабақтан тыс жұмыстың теориялық-әдіснамалық негіздерін, мазмұны, әдістері, формалары мен түрлерін қарастырады. Пәнді игеру барысында болашақ мұғалімдер сынып сабақтарынан тыс өткізілетін оқу-тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және оны өткізу әдістемесін игереді. Студенттерде Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және оқу пәндерінің тәрбие әлеуетін ескере отырып, тәрбие процесін ұйымдастыруға қажетті практикалық білім мен дағды іс- əрекеттері, ұстаздық жұмысқа өзбетімен жəне шығармашылық жағынан дайындау жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР отындық ресурстары
    Несиелер: 5

    Бұл пән бойынша отын түрлері, олардың сипаттамалары, қатты отынның жоғары температуралы деструктивті қайта өңдеу кезінде оның компоненттерін кешенді пайдалану, мұнай мен мұнай өнімдерін, газ тәрізді отынды қайта өңдеу қарастырылады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда отынның әр түрлі түрлерінің шығу тегі, мұнай мен мұнай өнімдерін өңдеу принциптері, мұнай өңдеу өнімдері, олардың құрамы, қасиеттері, газ тәрізді отындардың жіктелуі туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Бұл пән табиғи қорларды, химиялық шикізаттың маңызды түрлерін өндіру, дайындау, тасымалдау және кешенді өңдеу тәсілдерін, негізгі химиялық өндірістердің теориялық негіздерін, технологиялық процестерін қарастырады. Курсты оқу кезінде білім алушыларда химиялық технологияның, шикізаттың, энергияның, судың жалпы мәселелері туралы; химиялық технологияның негізгі заңдылықтары, маңызды химиялық өндірістер туралы, отынды химиялық өңдеу, өнеркәсіптік органикалық синтез туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Популяция генетикасы
    Несиелер: 5

    Популяция генетикасы пәні популяцияның генетикалық әртүрлілігін, табиғи популяциялардағы тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтарын, эволюция факторларының әсерінен популяциялардағы аллель жиіліктерінің таралуын зерттейді. Популяция генетикасының мақсаты-бір түрдің әртүрлі популяциялары арасындағы генетикалық вариацияны анықтау. Әр түрлі популяциялардың генетикалық құрамын салыстыру ген ағымы туралы түсінік бере алады және тірі организмдердің популяциясының тұрақтылығын сақтау үшін маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ЅТЕМ оқытуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс ең жақсы нәтижеге жету үшін кез келген салада және кез келген ортада пәнаралық білімді дәстүрлі емес қолдануға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер мектеп оқушыларының жобалық жұмысын ұйымдастыру, жаратылыстану-ғылыми сипаттағы эвристикалық тапсырмаларды әзірлеу және пайдалану және «қиылысатын тақырыптар» бойынша кіріктірілген оқытуды қарастырады. Студенттердің интеллектуалды STEM ойындары, 3D модельдеу, стандартты емес өмірлік жағдайларды шешу және т.б. арқылы көлемді-кеңістіктік ойлауы дамытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетика-болашақ биология мұғалімдерін даярлаудағы негізгі пән болып саналады, тұқымқуалаушылық белгілері мен олардың өзгергіштігінің негізгі заңдылықтарын зерттейді, моно - және дигибридті будандастырулардың цитологиялық негіздерін, гендердің аллельді емес өзара әрекеттесулерінің ерекшеліктерін қарастырады. Генетика тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясының негізгі ережелерімен таныстырады, планетадағы тірі организмдердің эволюциясы үшін мутациялық процестердің себептері мен салдарын және популяциялардағы белгілердің шоғырлану ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, кәсіби және ғылыми коммуникациялар саласындағы педагогикалық және әдістемелік нормалар мен құжаттарды талдау және қолдану.

  • Код ON9

    Теориялық және практикалық тапсырмаларды түсіндіру кезінде химия және аралас жаратылыстану ғылымдары пәндері саласындағы негізгі ережелер, ұғымдар мен заңдарды интеграциялау.

  • Код ON6

    Өз бетінше іздеу, талдау және қажетті ақпаратты таңдау, оны түрлендіру, сақтау және беру арқылы іргелі пәндер бойынша теориялық материалдарды жүйелеу.

  • Код ON10

    Жаратылыстану терминдерін кәсіби мақсатта қолдану.

  • Код ON2

    Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.

  • Код ON7

    Биологиялық жүйелердің алуан түрлілігі мен қызметі, олардың әртүрлілігі мен эволюциясы, тірі табиғат дүниесінің деңгейлік ұйымдастырылуы туралы білімді пайдалана отырып, биологияның теориялық негіздерін және қазіргі даму тенденцияларын көрсету.

  • Код ON8

    Эксперименттік-зерттеу жұмысының нәтижелерін баяндама, ғылыми есеп, хабарлама, қорытынды түрінде ұсыну.

  • Код ON5

    Магистратурада білімді жалғастыру және күнделікті кәсіби қызметі үшін химиялық және биологиялық пәндердің мектеп пен университеттік бағдарламаларының барлық мәселелері бойынша оқу материалын байланыстыру.

  • Код ON4

    Оқу үрдісінде білім беру ресурстарын және заманауи медиа мен ақпараттық технологияларды қолдану.

Top