7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әмбебап, кәсіби құзыреттер жүйесі бар, алғашқы медициналық-санитарлық көмек, шұғыл, сондай-ақ мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық қызметтерді қолдана отырып, дербес кәсіби қызметке қабілетті және дайын білікті кардиолог-дәрігерді даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
-
Амбулаториялық-емханалық кардиология
Несиелер: 32Жүрек-қан тамырлары ауруларының (жүректің ишемиялық ауруы, жедел коронарлық синдром, бастапқы және симптоматикалық артериялық гипертензия, өкпе гипертензиясы, жедел және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, миокардит, кардиомиопатия, туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары) амбулаториялық-емханалық аспектілері (диагностика, емдеу, дәрігерлік тактика, медициналық-әлеуметтік сараптама, профилактика, диспансерлеу және оңалту), эндокардит, перикардит, аорта және қан тамырлары аурулары, жүрек ісіктері, спорттық жүрек. Зерттеу әдістері мен емдеу тактикасын таңдаудағы дәлелді медицина принциптері.
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация
Несиелер: 32Жүрек-қантамыр жүйесін зерттеудің ультрадыбыстық әдістері (трансторакальды ЭХОКГ, трансезофагеальды ЭХОКГ, стресс-ЭХОКГ). Зерттеудің радиоизотоптық әдістерін орындаудың негізгі принциптері (миокардтың перфузиялық сцинтиграфиясы, радионуклидті вентрикулография, дене белсенділігі кезінде радионуклидті ангиография), нәтижелерді түсіндіру. Өзін-өзі орындаудың негізгі принциптері және дәлелді медицина тұрғысынан жүректің магнитті-резонанстық томографиясының нәтижелерін түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Интервенциялық кардиология
Несиелер: 14Қазақстанда интервенциялық кардиология қызметін ұйымдастыру. Жоспарлы және шұғыл интервенциялық кардиологиялық көмектің клиникасы, диагностикасы, көрсеткіштері және қарсы көрсетілімдері (коронарангиография, стенттеу, радиожиілік абляциясы, электрокардиостимулятор және кардиовертер-дефибриллятор имплантациясы, жүрек қайта синхрондау терапиясы, бүйрек артерияларының денервациясы және т.б.). Интервенциялық араласулардың көлемі, стандарттары, асқынулардың алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Стационардағы Кардиология
Несиелер: 80Жеке кардиологияны зерттеу: жүректің ишемиялық ауруы, жедел коронарлық синдром, бастапқы және симптоматикалық артериялық гипертензия, өкпе гипертензиясы, жүрек ритағы мен өткізгіштігінің бұзылуы, жедел және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, миокардит, кардиомиопатия, туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, эндокардит, перикардит, аорта және қан тамырлары аурулары, жүрек ісіктері. Кардиалгия, кардиомегалия, жүрек аймағындағы Шу, ісіну-асциттік синдром, Тахи-брадиаритмия, синкоп, ентігу, цианоздың дифференциалды диагнозы. Дәлелді медицина принциптері, зерттеу әдістері мен емдеу тактикасын таңдаудағы мақалаларды талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кардиология және кардиохирургиялық науқастарды реабилитациясы
Несиелер: 8Науқастың клиникалық жағдайын бағалау; фармакологиялық емдеуді оңтайландыру. Физикалық оңалту-адамның жеке мүмкіндіктеріне бейімделген физикалық белсенділіктің сатылы және бақыланатын артуы; АЖЖ даму қаупі факторларының төмендеуімен диагностика және одан әрі жұмыс; өмір салтын өзгерту. Кардиологиялық жоспардағы пациенттерді оңалтудың заманауи бағдарламаларын, соның ішінде хирургиялық араласудан кейін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Спорттық кардиология
Несиелер: 8Жеке тұлғаның генетикалық және фенотиптік мүмкіндіктеріне сәйкес медициналық-биологиялық іріктеу және белгілі бір спорт түрімен айналысуға рұқсат беру. Спорт дәрігерімен бірлесіп, денеге физиологиялық негізделген әсерлерді пайдалана отырып, жаттығулардың өсуін қамтамасыз ету (арнайы жұмысқа қабілеттілікті арттыру). Спортшының денесінде жүргізілетін емдеу процедураларының тиімділігін бағалау үшін әртүрлі сынақтарды қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жүрек электрофизиологиясы
Несиелер: 20Талдау, жүректің электрограммасын тіркеу, жүректің электрофизиологиялық көрсеткіштерін бағалау үшін диагностикалық ынталандыруды қолдану (жүректің электрофизиологиялық трансезофагеальды зерттеуі). Синус және жүрекше-қарыншалық түйіндердің, ГИС-Пуркинье жүйесінің қызметін бағалау, жүрекшелер мен қарыншалар миокардының электрлік қасиеттерін сипаттау, олардың аритмияның дамуына әсері. Жүрек-қантамыр жүйесін зерттеудің функционалдық әдістері (ЭКГ, қан қысымының тәуліктік мониторингі, велоэргометрия, тредмил-тест, стресс-тест). Ғылыми зерттеулер және дәлелді медицина туралы білім.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қарқынды кардиология
Несиелер: 22Реанимация бөлімшесінде, қарқынды терапия палатасында жұмыс істеу. Жүрек-өкпе реанимациясын жүргізу принциптері. Ересектер мен балалардағы жедел кардиологиялық тәжірибеде зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерін оңтайлы қолдану. Практикалық қызметте нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алу, кардиологиялық реанимацияда Төтенше жағдайлар кезінде синдромдар бойынша іс-қимылдардың заманауи алгоритмдерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Пациенттің курациясы: клиникалық диагнозды тұжырымдау, емдеу жоспарын тағайындау және жоғары мамандандырылған жүрек күтімін жүргізу кезінде дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалау.
-
Код ON2
Байланыс және ынтымақтастық: пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін кардиологиялық пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасау
-
Код ON3
Кәсіпқойлық: тәуекелдерді бағалау және жоғары мамандандырылған жүрек күтімінің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдану.
-
Код ON4
Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет ету, төтенше жағдайларда базалық кардиологиялық көмек көрсету, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс жасау
-
Код ON5
Зерттеулер: барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалау, күнделікті іс-әрекеттерінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану, зерттеу тобының жұмысына қатысу
-
Код ON6
Оқыту және дамыту: өз бетінше оқу және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқыту, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысу.
7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың
РезидентураАстана медицина университеті
БББТ: R001 Кардиология ересектердің, балалардың
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың
РезидентураМарат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
БББТ: R001 Кардиология ересектердің, балалардың
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша