7R01128 Оториноларингология ересектердің, балалардың в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастапқы медициналық-санитариялық көмек;мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық, медициналық көмек жағдайларында дербес кәсіби қызмет үшін қабілетті және дайын, әмбебап, кәсіби құзыреттілік жүйесі бар білікті оториноларинголог-дәрігерді даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R028 Оториноларингология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
-
Функциональды эндоскопиялық риносинусохирургия
Несиелер: 15Эндоскопиялық риносинусохирургия саласындағы емдеу және оңалтудың заманауи әдістері; балалар және ересектер стационары. ЛОР дәрігерінің өзбетінше жұмыс жасауы үшін қажетті көлемде мұрын мен мұрын жаны қуыстары патологиясы кезіндегі диагностикалау және хирургиялық әрекет әдістері.
-
ЛОР-онкология
Несиелер: 10ЛОР және қатерлі ісік стационарымен емханалар жағдайындағы жоғары тыныс алу және құлақ жаңа өскіндерін заманауи әдістер мен диагностикалау және емдеудің практикалық дағдыларын теориялық және клиникалық дайындау.
-
Құлақ микрохирургиясы
Несиелер: 10Құлақ микрохирургиясы саласынсдағы заманауи ғылыми жетістіктер; стационардағы ЛОР дәрігерінің өз бетінше жұмыс жасауы үшін қажетті көлемде диагностикалау және емдеу, оның ішінде есту мүшелері патологиясы кезіндегі хирургиялық әрекет әдістерін меңгеру. Сурдологиялық емделушілерді хирургиялық әдістермен оңалту.
-
Отоневрология
Несиелер: 10ішкі құлақтың жүйке аппаратының және іргелес анатомиялық түзілістердің бұзылуынан туындаған аурулар, сондай-ақ құлақтың, тамақтың, мұрынның жүйке аппаратының ауруларымен айналысады. Отоневрологияның жеке сала ретінде пайда болуы Дж.Эвальд пен И.Ф.Сионның еңбектерімен байланысты.
-
Сурдология
Несиелер: 15ҚР халқына сурдологиялық көмекті ұйымдастыру. Сурдологиялық кабинеттің жұмысы. Нашар еститін науқастарды тексерудің мамандандырылған әдістемесі. Аудиометрия. Импедансометрия. КСВП. Отоакустикалық эмиссия. Орта және ішкі құлақтың әртүрлі патологияларын консервативті және хирургиялық емдеудің жоғары білікті әдістері. Есту протездеу. Кохлеоимплантация. Әлеуметтік оңалту.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Анестезиология және реаниматология
Несиелер: 6Наркоз. Науқасты наркозға дайындау. Премедикация, мақсаттар мен құралдар. Анестетиктер түрлері. Анестезияның аймақтық әдістері. Анестезияның аралас және аралас түрлері. Операциядан кейінгі кезеңдегі инфузиялық терапия, операция кезінде парентеральды тамақтану. Гемотрансфузия. Операциядан кейінгі ерте кезең ерекшеліктері. Емдік наркоз. Өмірдің нашарлаған синдромдары кезіндегі қарқынды терапия және реанимация. Жедел тыныс жетіспеушілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Фониатрия
Несиелер: 10Дауыс түзу мүшелерінің аурулары мен мойын ағзаларының жарақаттары кезінде диагностикалаудың, алдын алудың және оперативтік араласудың заманауи жоғары технологиялық әдістері, сондай-ақ тембрді/қарқындылықты қалаған жаққа түзету тәсілдері. Фониатрияда хирургиялық және консервативті емдеу әдістері. Фонопедия. Видеостробоскопия.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары тыныс алу және құлақ жаңа өскіндері
Несиелер: 4ЛОР және қатерлі ісік стационарымен емханалар жағдайындағы жоғары тыныс алу және құлақ жаңа өскіндерін заманауи әдістер мен диагностикалау және емдеудің практикалық дағдыларын теориялық және клиникалық дайындау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оториноларингология амбулаториялық-емханалық ересектер
Несиелер: 15Диспансерлік бақылауды ұйымдастыру және әдістемесі. Диспансеризацияның тиімділігін есепке алу және бағалау. Емдеу кезінде жоғары білікті көмек: жіті және созылмалы аурулар, жарақаттар және ЛОР-ағзалардың үстіңгі ісіктері. Амбулаториялық жағдайдағы заманауи диагностикалық және емдік манипуляциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Балалар стационарындағы оториноларингология
Несиелер: 45Балалар оториноларингологиялық стационарының құрылымы мен ұйымдастырылуы. Балалар оториноларингологиясы саласындағы қазіргі заманғы ғылыми жетістіктер; балалар стационарының ЛОР-дәрігерінің өз бетінше жұмыс істеуіне қажетті көлемде ЛОР-ағзалардың патологиясы кезінде диагностика және емдеу әдістерін, соның ішінде хирургиялық араласуларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оториноларингология амбулаториялық-емханалық балалар
Несиелер: 15Диспансерлік бақылауды ұйымдастыру және әдістемесі. Диспансеризацияның тиімділігін есепке алу және бағалау. Балалар оториноларингологиясы саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктері. Балалар жасындағы ЛОР-мүшелер аурулары кезінде амбулаториялық жағдайдағы диагностикалық және емдік манипуляциялар. Амбулаториялық көмек.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Отохирургия
Несиелер: 4Құлақ хирургиясы саласынсдағы заманауи ғылыми жетістіктер; стационардағы ЛОР дәрігерінің өз бетінше жұмыс жасауы үшін қажетті көлемде диагностикалау және емдеу, оның ішінде есту мүшелері патологиясы кезіндегі хирургиялық әрекет әдістерін меңгеру. Сурдологиялық емделушілерді хирургиялық әдістермен оңалту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бас және мойын ісіктері
Несиелер: 4Бас және мойын қатерлі ісігі саласындағы заманауи жетістіктер; ЛОР дәрігерінің өз бетінше жұмыс жасауы үшін қажетті көлемде ЛОР мүшелерінің жаңа өскіндері кезінде хирургиялық әрекет және диагностикалау әдістерін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шұғыл оториноларингология
Несиелер: 4ЛОР-ағзалардың шұғыл жағдайын диагностикалау мен емдеудің заманауи жоғары мамандандырылған әдістері. Мұрын және мұрын маңы қуыстарының жарақаттары. Мұрыннан қан кету. Жұтқыншақ пен көмейдің жарақаттары. Есту органының және вестибулярлық аппараттың жарақаттары. ЛОР мүшелерінің бөгде денелері.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ересектер стационарындағы оториноларингология
Несиелер: 45Оториноларингология саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер; диагностика және емдеу әдістерін меңгеру, соның ішінде ЛОР-ағзалардың патологиясы кезіндегі хирургиялық араласулар. Ересек стационардың ЛОР-дәрігерінің өз бетінше жұмыс істеуіне қажетті көлемде ЛОР-ағзалардың жарақаттары мен созылмалы аурулары.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Код ON3
Қауіпсіздік пен сапа: қауіп-қатерлерді бағалауға және оторинолорингологиялық көмек сапасы мен жоғары қауіпсіздік деңгейін қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
-
Код ON2
Коммуникация және коллаборация: пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады
-
Код ON6
Оқыту және дамыту: өздігінен білім алуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
-
Код ON1
Пациенттің Курациясы: клиникалық диагнозды қалыптастыруға, емдеу жоспарын тағайындауға және ересектер мен балаларға оторинолорингологиялық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті
-
Код ON4
Қоғамдық денсаулық: оторинолорингологиялық көмек көрсету кезінде Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге қабілетті төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті
-
Код ON5
Зерттеулер: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, оторинолоринголог-дәрігер қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
7R01128 Оториноларингология ересектердің, балалардың
РезидентураАстана медицина университеті
БББТ: R028 Оториноларингология ересектердің, балалардың
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7R01128 Оториноларингология ересектердің, балалардың
РезидентураМарат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
БББТ: R028 Оториноларингология ересектердің, балалардың
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша