Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01410 Бастапқы әскери дайындық в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 4

    Шет тілін меңгеру және тілдік дағдыларды жетілдіру. Студенттерді мамандық бойынша ақпараттық-педагогикалық кеңістікте таныстырады және ағылшын тіліндегі тиісті ақпаратқа қолжетімділікті қамтамасыз етеді, оқытуды халықаралық білім стандарттарының деңгейіне жеткізеді, сондай-ақ ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ішкі қызметтің Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері ішкі қызметі жарғысын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жарғы ішкі тәртіптің негізгі ережелерін, жалпы құқықтарды, әскери қызметшілердің міндеттерін және олардың арасындағы қарым-қатынастарды, негізгі лауазымды тұлғалардың және күнделікті міндеттердің тұлғаларының міндеттерін оқытады. Жарғының қолданылуы Қарулы Күштердің, Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери бөлімдерінің әскери қызметшілеріне, сондай-ақ әскери дайындық кезеңінде әскери қызметшілерге арналған әскери қызметшілерге қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    Тақырып сапта тұру нормаларының ережелері мен элементтерін қарастырады. Оларды құру және басқару. Студенттерді (сарбаздарды) қару-жарақсыз және қару-жарақпен техниканы және қозғалыстың дұрыс орындалуын үйрету әдістемесі, соғыс құрметіне, сәтсіздікке және сол жерде ардагерлерге құрмет көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Азаматтық қорғаныс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді заманауи соғыс жағдайында, жаппай қырып-жоятын орталықтарда, табиғи апаттар мен ірі авариялар жағдайында азаматтық қорғанудың теориялық негіздерін білу, болашақ мұғалімдердің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру болып табылады. бейбітшілік пен соғыс уақытында төтенше жағдайларда, жаппай қырып-жоятын қаруды қорғау үшін сэндвичтерді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы білім беру ерекшеліктерін және оның рөлін қарастырады. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі. Болашақ мұғалімнің тұлғасы және қазіргі қоғамдағы оның проблемалары. Үздіксіз білім беру - жеке дамудың шарты. Педагогикалық мамандық және мұғалімнің тұлғасы. Педагог мамандығының жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің оқытушылық қызметі және оның тұлғасы. Педагогикалық білім беру жүйесі. Мұғалімдерді оқытуда құзыреттілік тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
    Несиелер: 5

    Әскери іс негіздерін оқыту үдерісін зерделейді, жастарды тәрбиелеу және оқыту міндеттерін шешеді, жастардың азаматтықтық дүниетанымын қалыптастыру, ҚР егемендігін қорғау қажеттілігіне сенімді ояту. ҚР ҚК қызметіне, олардың дәстүрлеріне, әскер түрлерінің ерекшеліктеріне, әскери мамандыққа деген қызығушылықты дамыту, олардың әскери білім алуға ұмтылысын ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстін; Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық мұрасын; Абайдың қазақ және орыс тілдеріндегі шығармаларын; түпнұсқа мен аударманың салыстырмалы талдауын зерттейді. Студенттерді қазіргі әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерттеу арқылы эстетикалық талғамға тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    Service Learning Қоғамға қызмет ету ,оның маңызы Service Learning ұғымы мен тұжырымдамасының қалыптасуы, даму тарихы. Балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекет , Дүниежүзілік және Қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалыс ұйымдастыру. Қоғамдық пайдалы іс-әрекет арқылы оқытудың отандық тәжірибесі. Әлеуметтік жобалау технологиялары. Әлеуметтік жобаларды дайындау,оларды талқылау және талдау. Іс-шаралар жоспарын жүзеге асыру. Портфолио құрастыру. Жобаны қорғауға дайындалу. Жобаның тұсау кесері.Әлеуметтік жобаны рефлекстялау және ілгерілету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғырту қағидаттары, қоғамның рухани дамуының бағдарлары, "болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту" бағдарламалық мақаласы зерттеледі. Қоғам дамуының іргелі қағидатының аспектілері қарастырылады: бәсекеге қабілеттілікке, білімге, прагматизмге ұмтылу; қоғамдық сананы жаңғыртуды тиімді іске асыру шарттары: сананың қабылдағыштығы және ашықтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу дала жаттығуларының негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қарастырады; зерделенетін саладағы мәселелерді шешеді және дәлелдерді тұжырымдайды. Дағдыландырады талаптар қауіпсіздік шараларын кезінде қаруды, взаимотношения әскери қызметшілердің арасындағы мен талаптар ОШВ ҚР ҚК. Қару-жарақпен және оқ-дәрілермен жұмыс істеу кезінде алған дағдылары мен іскерліктерін қолдану. Тәжірибелік дағдылар алғашқы медициналық көмек көрсету, ұрыс алаңында. Бөлімшенің жеке құрамына бөлім орналасқан жерде басшылық етуге міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери әуен тәрбиесі
    Несиелер: 4

    Музыкалық-ырғақтық тәрбие, саптық даярлықта да, АӘД бойынша мамандарды даярлаудың басқа да бөлімдерінде кәсіби біліктер мен практикалық дағдылар деңгейін арттыруға ықпал етеді. Оның негізгі мазмұны студенттерде музыка теориясы бойынша білімді, дыбысты сауатты шығару, дұрыс тыныс алу, жүрісте саптық әнді орындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Шеру кезінде саптық командаларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогикасы
    Несиелер: 4

    Заманауи педагогикадағы жетістіктерді шығармашылық пайдалана және дамыта отырып, болашақ маманға тәжірибелік міндеттерді өз бетінше және жауапкершілікпен шешуге мүмкіндік беретін, жүйеленген білім мен қызмет дағдыларының жиынтығын меңгеруге бағытталған педагогика курсын зерделеуді қарастырады. Педагогиканың жалпы негіздері бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі: жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; "Манас" жырының зерттеушісі ретінде талданады. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 4

    Әскери қызметтің ерекшеліктеріне байланысты кәсіби міндеттер мен тапсырмаларды орындау кезінде адам психикасының көрінісі мен әскери топтың психологиясын зерттеу. Ол осы заңдылықтарды өз жұмысында ескеруді қамтамасыз етеді, сарбаздарға қызмет көрсету мен күресу үшін қажетті қасиеттерді қалыптастырады және дамытады, қажет болған жағдайда түзетеді. Әскери-педагогикалық үдерістердің үлгісі, әскери қызметкерлер мен әскери топтарды оқыту және тәрбиелеу, оларды соғыс қимылдарын және әскери-кәсіби қызметті сәтті өткізуге дайындау. Ол Қарулы Күштердің кадрлар даярлау, оқыту және тәрбиелеу ғылымын, әскери іс-қимыл контексінде табысты жұмыс істеу үшін бөлімшелерді (бірліктерді) дайындайды. Ол педагогика саласы, оның мәні, мазмұны, ерекшеліктері, міндеттері, әдістері, негізгі санаттары ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Шет тілін оқыту үдерісінде жеткілікті деңгейде (А2), негізгі жеткілікті деңгейде (B1), базалық стандарт (B2) деңгейінде студенттердің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастырады, өздері, туыстары, достары мен таныстары туралы қарапайым жеке мәліметтерді таныстыру кезінде студенттердің өнімді жазу дағдыларын дамытады,

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік-мәдени-психологиялық модуль пәндерінің негізгі білімі жүйесіндегі интеграциялық процестердің нәтижесі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын түсінеді; қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан психологиялық институттардың ерекшеліктерін талдау; қоғамда, оның ішінде кәсіби қоғамда жанжал жағдайларын шешуге арналған бағдарламаларды қалыптастыру; әлеуметтік маңыздылығы туралы өзінің пікірін дұрыс білдіруге және қорғауға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзалардың, мүшелер жүйелерінің және тұтастай алғанда ағзаның функцияларын, ағзаның өмірлік белсенділігінің ерекшеліктерін зерттейді, жас физиологиясының негіздері, мектеп гигиенасы, ағзаның жас ерекшеліктері, физикалық даму заңдылықтары, денсаулықты нығайту және әр түрлі оқу іс-әрекетінде жоғары өнімділікті сақтау, оқу іс-әрекетінің гигиеналық стандарттары туралы заманауи ақпаратты қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 4

    Тактика әскери өнердің ажырамас бөлігі болып табылады. Ол бөлімшелер мен бөлімшелерді дайындау мен күресудің теориясы мен практикасын қамтиды. Ол қолданыстағы өнер және әскери стратегиямен диалектикалық қарым-қатынаста, ол ережелерді басшылыққа алады. Жауынгерлік техниканы және әдістерді қолдану дағдыларын, қаруды шебер пайдалану, әскери техниканы және жердің тактикалық қасиеттерін, взводтың қорлаушысын, қорғаныс взводы, взводы барлау патрульдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Білімді дамыту үшін қажетті білімді меңгеру студенттермен оқу-тәрбие жұмысын жүргізу және базалық әскери дайындық негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру. Оқыту әдістерін жетілдіру. ТШО-ның Бастапқы әскери дайындық дәрісханасында пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Студенттермен қарым-қатынаста кәсіби педагогикалық дағдыны ережелерде көрсетілген мінез-құлықтың адамгершілік нормалары негізінде енгізу. Тақырыптың жалпы теориялық негіздері. Университеттегі базалық әскери дайындық негіздерін оқыту әдіснамасын меңгерудің нақты материалын біліңіз. NVP негіздерінің талаптары мен жалпы мазмұны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Жас психологиясы-адамның онтогенезі бойында туғаннан кәрілікке дейінгі дамудың жалпы заңдылықтарын зерттеумен, сондай-ақ жас кезеңдерін және бір кезеңнен екінші кезеңге өту себептерін анықтаумен айналысатын психология ғылымының саласы. Даму психологиясын зерттеу пәні-даму. Сөздің кең мағынасында даму уақыттың өзгеруі деп түсініледі. Уақытша қашықтық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Жеке құрамды ұрыста жеңіске жету үшін штаттық қаруды дайындау және қолдану ережелеріне үйретеді. Қарудың материалдық бөлігін, негіздерін, атыс тәсілдері мен қағидаларын, қол гранаталарын лақтыруды зерделеуді, сондай-ақ жауынгерлік техниканың, танкке қарсы, зымыран кешендерінің, атыс қаруы мен гранатометтердің қару-жарағын тұрақты жауынгерлік әзірлікте ұстау жөніндегі негізгі ережелер мен ұғымдарды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқпен ату
    Несиелер: 4

    Оқушылардың жарыстары мен оқ ату оқу-жаттығу сабақтары кезінде ұжымдық, еңбексүйгіштік, қиындықтарды жеңу қабілеті, батылдық, студенттерді тәрбиелеу сезімі тәрбиеленеді. Оқушылар сабақ барысында шеберлікті, жаңа білімді меңгереді, сонымен қатар мылтықты атуға дайындау, атыс жүргізу ережелерін игеруі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери-дәрігерлік дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери-дәрігерлік дайындық міндеттері зерттеледі. Жарақат алу және қан кету үшін алғашқы көмек көрсету әдістері мен әдістерін таныстыру және таныстыру. Әскери-дәрігерлік дайындықтың талаптарын түсіну,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу қаруларын алу, сақтау және есепке алу тәртібі
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы Білім Министрлігінің орта, жалпы білім беретін оқу орындарында, кәсіптік бастауыш және кәсіптік орта білім беретін білім беру мекемелерінде пневматикалық және оқу қаруы мен оқ-дәрілерін сақтау және пайдалану тәртібін қарастырады. Пневматикалық қаруды сақтау, есепке алу және оны дұрыс сақтау үшін жауапкершілік қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Азаматтарды әскери қызметке дайындау және қабылдау
    Несиелер: 6

    Әскери қызметке шақырылған адамдар осы Заңда белгіленген мерзімге Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарында әскери қызметке шақырылған Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылады; кейінге қалдыру - әскери қызметке шақырылуға дейін әскери қызметке дайындалатын Қазақстан Республикасының ер азаматтары - осы Заңда көзделген негіздер бойынша азаматтардың әскери қызметке шақырылуын кейінге қалдыру; Азаматтарды әскери қызметке үйрету. Әскери дайындық пәні мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери қызмет негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери құрамаларының қарулы күштеріндегі мемлекет пен адамдарға қасиетті борышын және міндеттерін орындауымен байланысты Қазақстан Республикасының азаматтарының азаматтық қызметтің арнайы түрін зерттейді. Әскери қызмет түрлері, әскерлер мен матростарға арналған әскери қызмет, сержанттар мен кіші офицерлер, келісімшарттық әскери қызмет, офицерлерге әскери қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары
    Несиелер: 6

    Пән әскери тәртіптің негізгі ережелерін, әскери қызметкерлердің жалпы міндеттерін және олардың арасындағы қарым-қатынастарды, негізгі лауазымды тұлғалардың және күнделікті тәртіптің тұлғаларының міндеттерін қарастырады. Оқушыларды Отанға деген сүйіспеншілік, өз елінің шынайы патриоттары, тәртіптілік, тұтастық және оқытуға жауапты қарым-қатынасы тәрбиелеу, ҚР Қарулы Күштерінің ішкі қызметі Жарғысын, ҚР Қарулы Күштерінің гарнизон және қарауыл қызметінің талаптарын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындық оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Білім мен түсініктерді, инновациялық әдістер мен тәсілдерді, коммуникативтілікті, жаңартылған бағдарлама бойынша командамен жұмыс істеу дағдыларын, әскери іс негіздері мен төтенше жағдайларда адамның тіршілік әрекеті қауіпсіздігін, сонымен қатар жастарда Отанды қорғауға дайындыққа тәрбиелеу бойынша әскери қызмет дағдыларын меңгеруді және АӘТД пәнін оқытуды бағалау критерийлерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Тиісті құзыреттер мен функциялардың құрылымын енгізеді. Барлық студенттер үшін қолайлы тапсырмаларды орындау, алдыңғы білімге негізделген жаңа материалды зерттеу арқылы табыстың жағдайын қарастырады; позитивті эмоционалды қарым-қатынас, сабақта сенім мен ынтымақтастықтың жақсы ахуалын, мұғалімнің жарқын және эмоционалдық сөйлеуін жасау арқылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Студенттердің оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін зерттеу; оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау кезінде маңызды ережелерді біледі; бағалау кезінде есептеу жүргізе алады; рейтингтік жүйенің негізгі әдістері мен әдістерін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру жағдайларын зерттеу. Оқу үдерісінде балаларды сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды. Мүгедектігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыруды ұсынады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Университет ұсынған Minor білім беру бағдарламаларының каталогынан студент таңдай алатын қосымша дайындық бағыты бағдарламасы. Minor қосымша білім беру бағдарламасы бойынша оқудың толық курсы аяқталғаннан кейін бітірушіге белгіленген нысанға сәйкес қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) бойынша дипломға қосымша беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техникалық дайындық
    Несиелер: 4

    Пән ҚР ҚК қарулануында тұрған дөңгелекті және сауытты техникасы бойынша олардың ұрыстық қасиеттері мен қару-жарақтары бойынша білім береді. Автомобиль техникасының жалпы құрылымы, техникалық қызмет көрсету, тактикалық-техникалық сипаттамасы, бронетанк техниканың мақсаты, жалпы құрылысы, техникалық қызмет көрсету, тактикалық-техникалық сипаттамасын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери заң шығару
    Несиелер: 5

    Студенттерді әскери қызметкерлер туралы заңдармен таныстыру мақсатында «Әскери міндет және әскери қызмет туралы» Қазақстан Республикасының Заңы қарастырылады. Заңда негізгі түсініктерді қолдану. Қазақстан Республикасының Үкіметі, уәкілетті мемлекеттік органдардың негізгі міндеттері, құқықтары мен міндеттері келісімшарттардың бөлімдері болып табылады. Келісім негізінде әскери қызметке қабылдау - бұл бірлескен келісім және оны бұзғаны үшін жауапкершілік. Әскери қызметтің заңнамалық базасының негізі Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Қорғаныс туралы», «Әскери міндет және әскери қызмет туралы», «Әскери қызметшілердің мәртебесі туралы», Қазақстан Республикасының әскери актілері мен басқа да заңнамалық актілері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери құрылымдар жүйесіндегі басқару және байланыс
    Несиелер: 5

    Әскерлерді, күштер мен қаруды басқаруды зерделейді, бірыңғай жоспар бойынша жүргізілетін немесе әскерлерді, күштер мен қаруды басқару үшін қажетті ақпарат алмасу процесін қамтамасыз ететін түрлі мақсаттағы байланыс тораптарымен желілерінің міндеттері, әрекет ету орны мен уақыты бойынша өзара байланысты және келісілген жиынтық болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери топография/
    Несиелер: 5

    Жергілікті жердің тактикалық қасиеттерін, жергілікті жерді бағалау тәсілдері мен құралдарын, оған бағдарлауды және әскерлердің (Күштердің) жауынгерлік қызметін қамтамасыз ету үшін далалық өлшеулер жүргізуді, қағаз және сандық түрдегі топографиялық карталарды, жергілікті жер туралы басқа да құжаттарды және олармен жұмыс істеу тәсілдерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери құқық пен тәртіпті зерттейді, әскери ұжымның жиналуына ықпал етеді, қызметкерлердің моральдық-психологиялық жағдайын нығайтады. Белгілі бір қызметке қатысқан әр солдат өзінің әріптестері әрқайсысының өзімен бірге қатаң тәртіпте әрекет ететініне сенімді болуы керек. Қатты әскери заңдар мен тәртіпке қол жеткізудің жолдары мен құралдары Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің Тәртіптік жарғысында, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің бұйрықтары мен өкімдерімен бекітілген. Барлық әскери қызметшілер әскери лауазымға және лауазымына қарамастан, заң алдында тең және Қазақстан Республикасының азаматтарына олардың құқықтық мәртебесінің ерекшеліктерін ескере отырып жауап береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери инженерлік дайындық
    Несиелер: 5

    Инженерлік бөгеттер қарсыласқа шығын келтіру, оның жылжуын кідірту және маневр жасауға кедергі келтіру мақсатында ұрыстың барлық түрлерінде орнатылады. Кедергілер тірек нүктелерін, бөлімшелер арасындағы бос жерлерді және олардың ашық қапталдарын жабады. Ол үшін танкіге және жеке құрамға қарсы мина алаңдары, топтары мен жеке миналар орнатылады, объектілерді қирауға, сым қоршаулар мен желілер және басқа да жарылмайтын бөгеттер орнатылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері тәртіптік жарғысын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жарғы құрамның мақсатын, күнделікті және гарнизон тәртібін ұйымдастыру мен орындау тәртібін, күнделікті және гарнизон тәртібіндегі офицерлердің міндеттерін анықтайды. Гарнизонның жарғысы және күзет қызметтері барлық әскери қызметшілер мен әскери бөлімдердің, кемелердің, әскери құрамдардың басшыларын басшылыққа алады. Пәндік және педагогикалық дағдыларды дамыту үшін гарнизон қызметін ұйымдастыруды егжей-тегжейлі түсіндіру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әскери-қолданбалы дайындық
    Несиелер: 5

    Пән арнайы дене шынықтыру дайындығының түрін, дене тәрбиесінің бағытын және шақырылушының әскери қызметке психофизикалық дайындығына бағытталған. Әскерге шақырылушыны әскери қызметке даярлау үшін дене шынықтыру және спорт құралдарын арнайы бағыттау және пайдалану, әскерге шақырылушыларда кәсіптік оқытуды жеделдетуге, кәсіптік аурулардың алдын алуға, қажетті қолданбалы білімді қалыптастыруға, дене шынықтыру құралдарын пайдалануға әзірлік қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Запастағы офицер дайындығы
    Несиелер: 5

    Запастағы офицерлер бағдарламасы бойынша даярлықты кейіннен әскери қызмет өткерудің үш жылдық келісімшартын жасай отырып, азаматтық жоғары оқу орындарындағы әскери кафедраларда және оқу орталықтарында жүргізеді. Көрсетілген командалық лауазымдарды атқаратын әскери қызметшілерге қойылатын негізгі талаптар олардың қызметтік міндеттерімен айқындалады. Жалпы міндеттер ҚР Қарулы Күштері ішкі қызметінің Жарғысында мазмұндалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі жалпыәскери ұрыс негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыстың негізгі талаптарын зерделейді, егер ұрыс қимылдары ядролық қаруды қолдана отырып жүргізілсе, ядролық соққылар болып табылады; кәдімгі зақымдау құралдарының әскери соққысы мен маневрі; ұрыстың құрамдас бөлігі бірінші кезекте қарсыласты, оның радиоэлектрондық құралдарын, сондай-ақ оның әскерлер мен қаруды басқару жүйелерін радиоэлектрондық басу болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектептегі әскери-спорттық ойындарды өткізу
    Несиелер: 5

    Пән салауатты өмір салтын насихаттауды, психологиялық тәжірибені, ұжымдық іс-әрекет жағдайындағы мінез-құлықты жинақтауды, жалпы физикалық қасиеттерді, күшті, жылдамдықты, ептілік пен шыдамдылықты дамытуды, әскери қызмет жағдайларына бейімделуді және өмір қауіпсіздігі дағдыларын дамытуды зерттейді.эмоционалды-еріктік тұрақтылық, әскери қызмет талаптарын орындауға ішкі дайындық, жауапкершілік, өзін-өзі реттеу, жағдайға тез бейімделу, коммуникативті қасиеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әскери патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери-патриоттық тәрбие негізін әскери-жауынгерлік даярлау сапасын жоғарылатудың ажырамас бөлігі ретінде, жауынгерлік қызметтің жағдайына мүмкіндігінше жақын жауынгерлерді оқыту мен тәрбиелеуді үйренеді. Ол студенттерді Отанға деген сүйіспеншілікпен, өз елінің шынайы патриоттарын тәрбиелейді. Бұл пән бойынша сабақтың негізі студенттерді ҚР ҚК-де қызмет етуге практикалық даярлау әдістерімен және әдістерімен оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әскери өнер тарихы
    Несиелер: 6

    Әскери құқық пен тәртіпті зерттейді, әскери ұжымның жиналуына ықпал етеді, қызметкерлердің моральдық-психологиялық жағдайын нығайтады. Белгілі бір қызметке қатысқан әр солдат өзінің әріптестері әрқайсысының өзімен бірге қатаң тәртіпте әрекет ететініне сенімді болуы керек. Қатты әскери заңдар мен тәртіпке қол жеткізудің жолдары мен құралдары Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің Тәртіптік жарғысында, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің бұйрықтары мен өкімдерімен бекітілген. Барлық әскери қызметшілер әскери лауазымға және лауазымына қарамастан, заң алдында тең және Қазақстан Республикасының азаматтарына олардың құқықтық мәртебесінің ерекшеліктерін ескере отырып жауап береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әскери дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Дене дайындығы бойынша білімді, сарбаздар әскери міндеттерді орындау дайындығының негізгі элементі ретінде қарастырады, әскерлердің жауынгерлік қабілетін арттыруға, әскери тәрбие, жеке құрамды оқытуға ықпал етеді. ҚР ҚК-де әскери қызметшілердің дене даярлығына қойылатын талаптар қатаңдатылуда. Әскери қызметшілердің денсаулығын нығайтуға, психологиялық тұрғыдағы дайындығын және физикалық қасиеттерді тәрбиелеуге бағытталған оқу-әдістемелік процесс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әскери спорттық ойындар және кешендері
    Несиелер: 5

    Пән өскелең ұрпақтың азаматтық-патриоттық тәрбиесін танымал етуді, әскери қызметтің беделін арттыруды, жасөспірімдерді ҚР Қарулы Күштерінде қызметке даярлауды, салауатты өмір салтын насихаттауды, оқушылардың өзара көмек және жолдастық қолдау сезімін тәрбиелеуді, оқушылардың дене шынықтыру, техникалық және тактикалық дайындық деңгейін тексеруді және арттыруды, әскери-спорттық жарыстарды көптеп өткізуді және үздік команданы анықтауды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның әскери тарихы
    Несиелер: 6

    Республикада әскери тарихты зерттеуді ежелгі көшпенділердің әскери өнерін, қазақ және басқа ұлттардың батырлық өткенін, қазақ мемлекетінің туған тарихын зерттеген республиканың әлеуметтік ғылымдарының тарихнама мұрасы арқасында мүмкін болды. Қазақстан тарихындағы тәуелсіз ғылым ретінде әскери тарихтың пайда болуы нәтижесінде туындаған объективті, табиғи процесс болды. Қазақ халқының жаулап тарихы мен оның мемлекеттілікті корыта жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Жан-жақты саптық және дене дайындығын көрсету, үнемі кәсіби білімін, дағдылары мен іскерлігін жетілдіру, педагогикалық және ақпараттық технологияларды ұтымды пайдалану.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде еркін сөйлей алады.

  • Код ON12

    Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, академиялық адалдық мәдениетін көрсету.

  • Код ON8

    Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар кезінде жұмыстар жүргізу, ТЖ кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету, экожүйе және құқық, қоғамға қызмет ету,

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолданыңыз.

  • Код ON9

    Оқушылармен жеке жұмыс жүргізу, олардың іскерлік, моральдық және физикалық қасиеттерін зерделеу, жасөспірімдерді ҚР Қарулы Күштеріндегі қызметке дайындау, сабақ барысында қауіпсіздік шараларын бұзудың алдын алу бойынша шаралар қабылдау.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерін көрсету, деректерді математикалық өңдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеру, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін білу.

  • Код ON4

    Қарулы Күштерінің әртүрлі буындарында ұйымдастырушылық-бұқаралық жұмыстарды, алғашқы әскери даярлықты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуде, ҚР Қарулы Күштерінің дамуын басқаруда, жоспарлауда, болжауда, үйлестіруде қолдану.

  • Код ON5

    Педагогика және психология саласында инновациялық технологияларды, оқушылардың даму физиологиясын, инклюзивті білім беруді, жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздерін қолдану.

  • Код ON7

    Физиологиялық, психологиялық дамуды және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, заманауи және сандық оқыту мен бағалау технологияларын қолдана отырып, оқу сабақтарын құру.

  • Код ON10

    Негізгі теориялық және әдістемелік білімді меңгеру, техника мен тактиканы, қару-жарақ пен оқ-дәрілерді, атыс қаруын қауіпсіз қолдану ережелерін үйрету.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау мүмкіндігі.

Top