Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01440 Дене шынықтыру және спорт в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Адам ағзасын, жастық, конституциялық, спорттық морфологияның негіздерін үйренеді; Қызметіне байланысты органдар құрылымының өзгеруі, жалпы органдар жүйесі құрылысының жалпы белгілері, зерттеудің морфологиялық әдістері туралы білімге ие болады. Зерттелетін материалды талдау және синтездеу, адам ағзасының қалыптасуының себеп-салдарлық байланысын бөліп, ашып көрсету, алған білімдерін практикалық қызметте пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Студенттерді спорттағы метрология, стандарттау және бақылау негіздерімен таныстыру; дене шынықтыру саласында қолданылатын өлшеу құралдарын метрологиялық сипаттамалармен және аттестациялаумен , физикалық жай-күй көрсеткіштерін, техникалық-тактикалық шеберлік пен жаттығу жүктемелерін өңдеу мен талдауды тіркеу тәсілдерін метрологиялық қамтамасыз етумен таныстырады. Спортшылардың физикалық қасиеттері мен техникалық даярлығын тестілеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Білім берудің ерекшеліктері мен оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайлардағы рөлін қарастырады: Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі; болашақ мұғалімнің жеке тұлғасы және қазіргі қоғамдағы оның мәселелері; педагогикалық мамандық және педагог тұлғасын, мұғалімнің кәсіби дайындығындағы құзыреттілік тәсілін қарастырады. Студент өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, оған тұрақты қызығушылық танытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Таңдаған спорт түрімен танысу, техниканы игеру, Таңдап алған спорт түрінің құралдары арқылы физикалық қасиеттер мен қабілеттерді тәрбиелеу әдістемесі, техниканы оқыту әдістемесін меңгеру, Таңдап алған спорт түрінің -да жарысты ұйымдастыру мен төрешілдікке үйретудә игеру. Таңдап алған спорт түрінің техникалық элементтерін, Таңдап алған спорт түрінің негізгі және қосымша жаттығуларын түсіндіру және көрсету тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Аналитикалық мәтіндік қызметке байланысты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және коммуникативті құзыреттілікті кеңейту; тілдің экспрессивті бірліктерін талдау және қарым-қатынастың мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті сауатты таңдау мүмкіндігі. Бұл студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпараттар іздеуге, мәтіндерді талдауға және абстракциялауға, академиялық жазбалардың әр түрлі жанрларымен жұмыс жасауға байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананың жаңғыруы мен өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Жаңғыртудың бағыттары мен қағидаттарын зерделейді. Қазіргі ұрпақтың өзіндік көзқарасын(бейнесін) қалыптастыру. "Туған жер" – " кіші Отан "" Жаңа гуманитарлық білім", жаңа әліпбиге кезең-кезеңмен көшу," Қазақстанның қасиетті рухани құндылықтары"," Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет","Қазақстанның 100 жаңа есімі".Өзінің туған өлкесін, оның табиғатын, өз қаласын, ауылын, ауданын зерттеуде партиотизм сезімі дамуда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогикасы
    Несиелер: 4

    Заманауи педагогикадағы жетістіктерді шығармашылықпен пайдалана және дамыта отырып, болашақ маманға тәжірибелік міндеттерді өз бетінше және жауапкершілікпен шешуге мүмкіндік беретін , жүйеленген білім мен қызмет дағдыларының жиынтығын меңгеруге бағдарланған педагогика курсын зерделеуді қарастырады . Педагогиканың жалпы негіздері бойынша білімді меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, оның өмірбаяны абайтану ғылымының негізін қалаушы; "Манас"жырының зерттеушісі ретінде зерттеледі. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдылары дамуда. Отансүйгіштік және Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ету «Service Learning» ұғымы мен оның маңызы. «Service Learning» тұжырымдамасының қалыптасу, даму тарихы. «Service Learning» негізгі компоненттері.Балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекет. Дүниежүзілік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру.Service Learning бейіндік бағытталғандығы. Қоғамдық пайдалы іс-әрекет арқылы оқытудың отандық тәжірибесі. Әлеуметтік жобалау технологиялары.Әлеуметтік жобаларды дайындау, оларды талдау және талқылау. Іс-шаралар жоспарын жүзеге асыру.Портфолио құрастыру. Жобаны қорғауға дайындалу. Жобаның тұсаукесері (қорғауы). Әлеуметтік жобаны рефлексиялау және ілгерілету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үстел теннисін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Үстел теннисінің тарихымен, үстел теннисін тиімді игеруді және техникалық-дене шынықтыру дайындығының талаптарын орындауды қамтамасыз ететін, теориясының негіздерімен және оқыту әдістемесімен танысу, үстел теннисінің негізгі және арнайы-дайындық жаттығуларының техникасын игеру, үстел теннисі техникасына оқыту әдістемесін, физикалық қасиеттер мен қабілеттерді тәрбиелеу әдістемесін меңгеру. Үстел теннисі техникасының тиімділігін бақылай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананың жаңғыруы мен өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Жаңғыртудың бағыттары мен қағидаттарын зерделейді. Қазіргі ұрпақтың өзіндік көзқарасын(бейнесін) қалыптастыру. "Туған жер" – " кіші Отан "" Жаңа гуманитарлық білім", жаңа әліпбиге кезең-кезеңмен көшу," Қазақстанның қасиетті рухани құндылықтары"," Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет","Қазақстанның 100 жаңа есімі".Өзінің туған өлкесін, оның табиғатын, өз қаласын, ауылын, ауданын зерттеуде партиотизм сезімі дамуда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түрінің жаттықтыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Таңдаған спорт түрі бойынша оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарда педагогикалық бақылау әдістері мен әдістемесін, жоспарлау әдістемесін, спортшылардың оқу-жаттығу процесін және жарыс қызметін қамтамасыз ететін құжаттама түрлерін, оны жүргізу мен ресімдеуге қойылатын талаптарды үйренеді. Оқытудың әдістемелік жүйесін тиімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады . Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Балалардың ағзалары мен жүйелерінің анатомо-физиологиялық даму заңдылықтарын, сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін, мектеп гигиенасының нормативтерін зерттейді. Онтогенездегі физиологиялық даму ерекшеліктерінің педагогикалық әрекетке әсерін сипаттайды. Бала психологиясының, қабылдау, есте сақтау, сөйлеу, қимыл-қозғалыс дағдыларының ерекшеліктерімен таныстырады. Балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру қабілетін, психофизиологиялық мінез-құлықты, бас миының аналитикалық-синтетикалық қызметін талдау дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар психологиясы
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру және спорт психологиясының ғылым ретінде анықтауын, спорттық қызметтің жалпы психологиялық заңдылықтарын, спорттағы қозғалыстық жетілдірудің психологиялық негіздерін, спорттағы жеке тұлға мен команда психологиясы, спорттағы дайындықты психологиялық қамтамасыз етуді үйренеді. Студент психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету жағдайында дене шынықтыру-сауықтыру, оқу-жаттығу сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттерді білім беру мекемелерінің оқушылары мен спорт ұйымдарының тәрбиеленушілерінің психикалық құбылыстардың дамуы мен қызмет етуін психологиялық қамтамасыз етумен байланысты кәсіби міндеттерді шешуге дайындау. Психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету жағдайында дене шынықтыру-сауықтыру, оқу-жаттығу сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Студенттер әр түрлі функционалдық стильдер мен жанрлардағы түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару сияқты ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады және жетілдіреді, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатыса білу, коммуникативтік ниеттердің кең тізілімін білдіру, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, монологтық сөйлеудің негізгі түрлерін меңгерген, іскерлік жазудың негізгі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық - жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияны қолдану
    Несиелер: 3

    Ақпараттық кеңістікте өзіндік білім алу және танымдық дербестікті дамыту қажеттілігін қалыптастырады . Оқу процесіне рефлексивті көзқарасты, дене шынықтыру саласында және спорттық-жаттықтырушылық жұмыста ілгерілеуді барынша жекелендіруді пайдаланады. Қазіргі спортшының спорттық шеберлігін арттыруда оқытушының, жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру тарихы және олимпиядалық спорт
    Несиелер: 4

    Қоғамның өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінде дене тәрбиесі саласында құралдардың, формалар мен әдістердің, идеялар мен теориялардың пайда болуы мен дамуын білу. Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде дене шынықтыру қозғалысы практикасында дене шынықтыру мен спортты дамытудың тарихи тәжірибесін сын тұрғысынан қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінің техникалық-тактикалық дайындығы
    Несиелер: 3

    Спорттағы техникалық, тактикалық дайындық ұғымдарымен, олардың спорттық дайындық жүйесіндегі орны, спорттық дайындықтың басқа түрлерімен өзара байланысымен танысу. Әр түрлі спортпен шұғылданатын контингенті бар таңдаған спорт түріндегі жаттықтырушы оқытушысының өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туризмді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Туризм эволюциясының тарихи аспектілерімен, туризм түрлері және түрлерінің жіктелуімен таныстырады. Туризм қауіпсіздігіне әсер ететін қауіпті факторлар . Білім алушылармен туристік жорықтарды ұйымдастыру мәселелері . Білім алушылардың қауіпсіз туризмін қамтамасыз ету және оларда туристік жорықтарда қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерін қалыптастыру . Туризм және спорттық бағдарлау элементтерінің техникалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдап алынған спорт түрінің жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 4

    Жалпы дене дайындығын зерттеу және қозғалыс қабілетін дамыту. Жалпы және арнайы дене дайындығының өзара байланысы. Жалпы дене дайындығының мазмұны, қозғалыс қабілеттерін дамыту. Таңдаған спорт түрін сәтті техникалық-тактикалық жетілдіруге қажетті жағдайлар жасау үшін қозғалыс дағдыларын дамыту. Техника мен тактиканы меңгеру, тәжірибе мен арнайы білім алу, моральдық және ерік қасиеттерін жақсарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түрінен арнайы дайындық
    Несиелер: 3

    Студенттердің мамандық бойынша жан-жақты кәсіби қызметке арнайы даярлау саласында білім, білік және құзыреттілік жүйесін меңгеру. Оқушылардың физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын бағалай алады, олардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шұғылданушылардың жағдайын түзету үшін қозғалыс әрекетінің құралдары мен әдістерін дұрыс таңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іс-тәжірибе әдістемесінің негізі (педагогикалық және жаттықтыру)
    Несиелер: 4

    Практика негіздерінің әдістемесімен (педагогикалық және жаттықтырушылық) таныстырады, жоғары кәсіби білім берудің мемлекеттік стандартына сәйкес заманауи тұжырымдамалар негізінде ең минималды білім, білік және дағды баяндай алады. Спортшыларды дайындау саласы бойынша (жаңа теориялар, интерпретациялар, әдістер мен технологиялар) педагогикалық және жаттықтырушылық қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінен жаттықтырушылық дағдыларын жетілдіру
    Несиелер: 3

    Спортшылардың дайындық деңгейін бағалау, бақылауды ұйымдастыру, ТАСТ жарыстарында команданы басқару, қазіргі заманғы техникалық оқыту құралдарын пайдалана отырып, жаттығуларды өткізу, оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздерін, жаттығу процесін ұйымдастыру, жоспарлау негіздерін зерттеу. Таңдаған спорт түрінде жаттықтырушылық шеберлікті арттыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы негіздері
    Несиелер: 4

    Адамның туғаннан бастап қарттыққа дейінгі онтогенезінде тұлғаның психикалық дамуы мен қалыптасу кезеңдерінің заңдылықтарын зерттейді. Жас ерекшелік психологиясының пәні адам психикасының жас динамикасы, дамып келе жатқан адам тұлғасының онтогенезі, психикалық процестердің даму заңдылықтары болып табылады. Студент психодиагностикалық және ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Университет ұсынған Minor білім беру бағдарламаларының каталогынан студент таңдай алатын қосымша дайындық бағыты (мамандық) бағдарламасы. Minor қосымша білім беру бағдарламасы бойынша оқудың толық курсы аяқталғаннан кейін бітірушіге белгіленген нысанға сәйкес қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) бойынша дипломға қосымша беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқу-тәрбие процесін жоспарлау, ұйымдастыру, құрастыру бойынша педагогикалық білім негіздерін қалыптастырады, коммуникативтік қарым-қатынасқа дағдыландырады, педагогикалық ойлауды дамытады. Студенттердің болашақ кәсіби қызметіне, әлемге, оның нысандарына, жеке тұлға ретінде эмоционалдық-құндылық қарым-қатынасын дамытады, адамның физикалық және моральдық-адамгершілік денсаулығына жауапкершілікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Психикалық дамуының тежелуі, кемістік, психология ұғымы қарастырады. Мүміндігі шектеулі балалардың тілдік, есту-көру, тірек-қимыл, зияты бұзылыстарын айқындайды. Балалардың психикалық дамуы бұрмаланған дисгармонияны зерделейді. Мінез-құлық бұзылысы бар, гиперактивті синдром тапшылығы бар балалармен танысады. Кемтар балаларды психологиялық сүйемелдеу - дағдыларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ
    Несиелер: 6

    Ғылымды қоғамда, барлық салаларда, білім беруде, дене шынықтыруда, спортта, дене тәрбиесінде прогрессивті өзгерістер факторы ретінде үйренеді. Ғылым (сала) тарихы оның пәні мен зерттеу әдістерін қалыптастыру аспектісінде үйренеді. Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің сынақтан өткен әдістемелерін, зерттеу нәтижелерін өңдеу және ұсыну әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттың негізі және қолданбалы дене тәрбиесі
    Несиелер: 6

    Студент тұлғасының дене тәрбиесін қалыптастыру, әлеуметтік-кәсіби қызметке дайындық, денсаулықты сақтау және нығайтуды қалыптастыру. Физиология, педагогика және психология бойынша білім мен дағдыларды кеңейтуге және тереңдетуге ықпал етеді. Табысты әлеуметтік және кәсіби қызмет үшін жеке денсаулықты нығайту, физикалық өзін-өзі жетілдіру құралдары мен әдістерін, жеке тұлғаның дене шынықтыру құндылықтарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары/
    Несиелер: 6

    Барлық оқушыларға арналған тапсырмаларды орындау арқылы табыс жағдайын қарастырады, жаңа материалды бұрынғы білімге сүйеніп, зерделейді; сабақта сенім мен ынтымақтастықтың тілектестік атмосферасын құру арқылы жағымды эмоционалдық көңіл-күй, мұғалімнің жарқын және эмоциялық сөйлеуін қарастырады. Білім беру мазмұнының заманауи сапасын анықтайтын дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Волейболдың ілімі мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру қозғалысының әр түрлі буындарында бұқаралық және спорттық жұмыстарды басқару және жарыстар ұйымдастыру, оқу және спорттық жаттықтыру міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін студенттердің кәсіби-педагогикалық іскерліктері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 6

    Барлық оқушыларға арналған тапсырмаларды орындау арқылы табыс жағдайын қарастырады, жаңа материалды бұрынғы білімге сүйеніп, зерделейді; сабақта сенім мен ынтымақтастықтың тілектестік атмосферасын құру арқылы жағымды эмоционалдық көңіл-күй, мұғалімнің жарқын және эмоциялық сөйлеуін қарастырады. Білім беру мазмұнының заманауи сапасын анықтайтын дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық-педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Оқыту теориясы мен әдістемесі, таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық шеберлік негіздері мәселелерін зерттеу, әр түрлі контингенттегі жаттықтырушы оқытушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру. Дағдыларды игеру: таңдаған спорт түрінде техника мен тактиканы, оның жеке элементтері мен арнайы жаттығуларын көрсету (көрсету).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түрі бойынша жарыстық қызметін жетілдіру
    Несиелер: 4

    Спортшының жаттығу жүктемелерін жоспарлау принциптерін; ағзаның негізгі жүйелерінің физиологиялық сипаттамаларын; жаттығу процесінде модельдеу принциптерін; спортшылардың функционалдық жағдайын бағалау әдістерін зерттейді. Жаттығу процесін жоспарлау, жарыс қызметін ұйымдастыру, спортшылардың техникалық, функционалдық тактикалық, зияткерлік, теориялық және қазіргі жаттықтырушыға қажетті басқа да салаларда дайындық деңгейін бағалау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаңғы спортының ілімі мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқыту тарихы, теориясы мен әдістемесін білу, шаңғымен жүріп-тұрудың түрлі тәсілдерін меңгеру, жаппай оқыту, сондай-ақ әртүрлі білікті спортшыларды дайындау кезінде тәжірибелік дербес педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім, білік және дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Емдік дене тәрбиесі және массаж
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесінің анатомо-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, емдік дене шынықтыру және массаж әдістемесін зерттейді; Халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесін сипаттайды; Аурудың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене шынықтыру мен массаждың кешенді емдеу мен оңалтудағы маңызын таныстырады; ЕДШ және ішкі ағзалар аурулары, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары кезінде массаж әдістерін дағдыландырады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі мәселелерін зерттеу , әртүрлі контингентпен шұғылданатын жаттықтырушы оқытушысының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру. Оқу-жаттығу жұмыстарын жоспарлау және есепке алу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық күрес және жекпе-жектер
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы дене шынықтыру мен спортты, спорттық күрестің дамуын, спорттық күрес сабақтарындағы қауіпсіздік техникасын,гигиеналық білім мен дағдыларды үйренеді. Жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша ұсыныстар. Жекпе-жекті жүргізу, оның негізінде дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасына кіретін спорттың әртүрлі түрлерін өткізу үшін база құру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық құрылыстар және тренажерлар
    Несиелер: 6

    Спортпен айналысуға, тұрғылықты жері бойынша, өндірісте, емдеу және сауықтыру орындарында, мектепке дейінгі, мектеп мекемелерінде кең спорттық-бұқаралық жұмыс істеуге арналған спорт ғимараттарын жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың жалпы негіздерін зерделейді. Нормативтік - техникалық және жобалық құжаттаманы меңгереді, спорттық ғимараттар мен олардың жабдықтары желісінің құрамын есептейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары дәрежелі спортшылардың жаттықтыру үрдісіндегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Компьютерлік және телекоммуникациялық техниканың жетістіктері негізінде қалыптасатын жаттықтырушылық құжаттаманы құру технологиясын, жаттықтырушының ақпараттық мәдениетін, электрондық технологиялардың көмегімен оқу қызметін басқаруды қарастырады. Спорт және дене шынықтыру практикасында ақпаратты түрлендірудің қазіргі заманғы компьютерлік және бағдарламалық құралдарын қолдану және коммуникациялық қарым-қатынас дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушыларды медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру негіздерін үйренеді; Дәрігерлік бақылау білімін, спортшылар ағзасының функционалдық жағдайын бағалау әдістері туралы білім алады; Спортшыларға дәрігерлік-педагогикалық бақылау негіздерін сипаттайды; Жалпы және спорттық патология, спорттық жарақаттанудың алдын алу әдістерімен таныстырады; Шұғылданушыларды функционалдық тестілеу, спорттық жарақаттанудың алдын алу және алғашқы көмек көрсету дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Балалар және жасөспірімдер спорт жүйесінің жұмыс істеу тақырыбын қарастырады, спорттық қабілеттері мен дарындылығын, жас спортшыны тәрбиелеу мен оқытуды, жаттығу жүктемесінің жас кезеңділігін, жас спортшының сабақтарын және өмір режимін ұйымдастыруды анықтайды. Педагогикалық жағдайға байланысты белгілі бір құралдарды, әдістерді, сабақ түрлерін таңдау технологиясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру мен спорт гигиенасы
    Несиелер: 4

    Дене тәрбиесі мен спорт гигиенасы саласында жүйеленген білімді, дене шынықтыру мен спортпен айналысу процесінде гигиеналық факторларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ профилактикалық медицина саласында білім алуды қалыптастыру. Спорттық киім мен аяқ киімге, спорттық құрал-жабдықтарға, жабдыққа және еден жабындарына қойылатын жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түрінен дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық қасиеттерді дамытуға және функционалдық дайындықты оңтайландыруға арналған құралдарды, әдістерді үйренеді . Әр түрлі спорт мекемелерінде жалпы және арнайы дене шынықтыру негіздері бойынша кәсіби - педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыстар үшін студенттерді дайындайды. Дене тәрбиесі процесін жоспарлау, бақылау және басқару, спорттық дайындық (дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психикалық және функционалдық) дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Таңдап алынған спорт түрінен дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мен спорттық қызметтің барлық ұйымдастырушылық-әдістемелік нысандарын ұқыпты пайдалану арқылы студенттердің дене мәдениетін өзін-өзі жетілдіру және жоғары деңгейдегі денсаулықты сақтау қажеттіліктерін қалыптастыру. Белгілі бір кәсіби немесе спорттық қызметте талап етілетін қозғалыс дағдылары мен дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру Болашақ жұмысының ерекшеліктерін ескере отырып, студенттердің жан-жақты дене даярлығын меңгеруі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дене шыңықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 4

    Ғылыми дүниетанымды, кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыру, педагогикалық ойлауды дамытуға ықпал ету. Студенттерге болашақ кәсіби-педагогикалық іс-әрекет контекстінде дене шынықтыру және педагогикалық шындықты эмоционалды-құндылықты қабылдау саласындағы шығармашылық іс-әрекет тәжірибесін үйрету. Тұтас педагогикалық үдерісте жеке тұлғаның базалық мәдениетін қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған іс-әрекет ретінде тәрбие процесінің диагностикасын жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру мен спортты басқарудың теориялық негіздерін;дене шынықтыру мен спортты басқару жүйесін; дене шынықтыру мен спортты басқарудың функцияларын, принциптері мен әдістерін қарастырады; студенттерді Халықаралық спорт қозғалысының ұйымдастырылуымен таныстырады. Қазіргі заманғы менеджмент және оның өзектілігі, қазіргі жағдайда практикалық маңыздылығы туралы түсінікке ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқытушы-тренердің ақпараттық мәдениеттілігі
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы мүмкіндіктерін қарастырады. АТ-ны аймақтық спорт ұйымдарының мысалында спорттық қызметте қолданады. Компьютерлік технологияларды педагог пен жаттықтырушының іс жүргізу процесінде, спорттық жарыстарда қолданады. Жаттығу процесін моделдей алады, имитациялық модельдеу әдістерін пайдалана отырып жаттығу процесінің тиімділігін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Мектептегі білім беру жүйесінде таңдаған спорт түрін зерттейді. Мектепте, 1-4 сыныптарда, 5-7 сыныптарда, 8-9 сыныптарда таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесімен таныстырады. Таңдаған спорт түрі сабақтарында физикалық қасиеттерді тәрбиелеу, мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс. Тұлғалық, метапәндік және пәндік нәтижелерге қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бейімделу дене тәрбиесі және массаж
    Несиелер: 4

    БДШ сабақтарын өткізуге негізгі түсініктерді, құралдар мен әдістерді, көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді зерттеу; ағза функцияларының әртүрлі бұзылулары кезінде сабақтарды ұйымдастыра білу, БДШ-ның ең тиімді әдістерін іс жүзінде қолдана білу; жаттығушылардың негізгі ақауы мен психофизиологиялық жағдайын ескере отырып, сабақ үшін топтарды жинақтау қабілеті; оңалтудың жеке бағдарламаларын қолдану, жоспарлау, арнайы мекемелерде сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Биомеханика
    Несиелер: 5

    Механиканың модельдері мен әдістері негізінде тірі тіндердің, жекелеген ағзалардың немесе жалпы ағзаның механикалық қасиеттерін, сондай-ақ оларда болып жатқан механикалық құбылыстарды зерттейтін жаратылыстану ғылымдарының бөлімі Пәнді оқу кезінде студент денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдарды когнитивтік және қозғалыс (моторлы) оқуда, тәрбиелеу мен дамытуда (жаттығуды) жүзеге асыруға арналған құралдармен, әдістермен, қабылдаулармен, техникалық құралдармен және тренажерлармен жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру мұғалімінің, жаттықтырушының кәсіби қызметіне қажетті адамның қозғалыстары мен құрылысы механикасы туралы білім алады.Қозғалу іс-қимылдарын үйрету және оқушылардың дене және психикалық қасиеттерін жетілдіру үшін қажетті психологиялық-педагогикалық, медициналық-биологиялық, ұйымдастыру-басқару білімі мен дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Спорт ғимараттарының жіктелуін, сипаттамасын, санаттылығын білу, спорттық ғимараттар мен тренажерларды жоспарлауда білімді қолдану.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON8

    Оқу іс-әрекетінің нәтижелерін талдай отырып, жеке және топтық траекторияларды дамыту.

  • Код ON10

    Адамгершілік саласындағы дене шынықтыру мен спорттың білім беру, тәрбиелік және сауықтыру маңызын түсіну, Отанға деген сүйіспеншілікті және барлық халықтарды құрметтеуге баулу.

  • Код ON5

    Дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі буындарында, дене шынықтыру мен спортты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуде, елде дене шынықтыру мен спортты дамытуды жоспарлауда, болжауда, үйлестіруде ұйымдастыру-бұқаралық жұмыстарды қолдану.

  • Код ON9

    Дене шынықтыру және спорттың теориялық және әдістемелік негіздерін, таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесін және жарыс ережесін білу.

  • Код ON4

    Педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, ақпаратты басқару, психологиялық - педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу.

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON7

    Физиологиялық, психологиялық даму мен арнайы білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, заманауи және цифрлық оқыту және бағалау технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарын жобалау.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON12

    Жеке тұлға ретінде және топ мүшесі ретінде өз көзқарасыңызды дұрыс қорғай отырып, академиялық адалдық мәдениетін көрсете отырып тиімді жұмыс жасаңыз.

Top