Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01440 Дене шынықтыру және спорт в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Баланың психологиясының, қабылдауының, есте сақтауының, сөйлеуінің, моторикасының ерекшеліктерін ұсынады. Психофизиологиялық мінез-құлық, мидың аналитикалық және синтетикалық белсенділігі, балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыра білу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрлері және қолданбалы дене тәрбиесі

    Таңдалған спорт түрімен таныстыру, техниканы игеру, оқыту техникасы техникасын, физикалық қасиеттер мен қабілеттерді IVS қолдану арқылы тәрбиелеу әдісі, IVS-де жаттығулар мен төрешілер сайыстарын ұйымдастыру. Ол IVS техникалық элементтерін, IVS негізгі және көмекші жаттығуларын түсіндіру және көрсету әдістерін жетік біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Футбол оқыту әдісімен

    Мектептегі білім беру жүйесінде таңдаған спорт түрін зерттейді. Футболды мектепте, кіші, орта, жоғары сыныптарда таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесімен таныстырады. Таңдаған спорт түрі сабақтарында физикалық қасиеттерді тәрбиелеу, мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс. Тұлғалық, метапредмет және пәндік нәтижелерге қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Дене тәрбиесі мен спортты басқарудың теориялық негіздерін, дене тәрбиесі мен спортты басқару жүйесін қарастырады; дене шынықтыру мен спортты басқарудың функциялары, принциптері мен әдістері; студенттерді Халықаралық спорт қозғалысын ұйымдастырумен таныстырады. Идеясы бар: қазіргі менеджмент және оның өзектілігі, қазіргі жағдайдағы практикалық маңызы туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрес, оқыту әдісімен

    Қазақстандағы дене шынықтыру мен спортты, спорттық күрестің дамуын, спорттық күрес сабақтарындағы қауіпсіздік техникасын,гигиеналық білім мен дағдыларды үйренеді. Жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша ұсыныстар. Жекпе-жекті жүргізу дағдылары қалыптасады және дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасына кіретін әртүрлі спорт түрлерін өткізу үшін база құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорт қондығырлар

    Дене шынықтыру және спорт саласында спорттық снарядтарды пайдалану кезінде жүйелі білім мен консультациялық көмек көрсетуді қалыптастыру. Снарядтардың жобалық қызметін зерттеу. Техникалық шарттарға, ережелер мен нормаларға сәйкес спорттық снарядтарға және спорттық мүкәммалға қойылатын жалпы гигиеналық талаптарды бағалау саласында білім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақша күресті оқыту әдістемесі

    Қазақстандағы дене шынықтыру мен спортты, спорттық күрестің дамуын, спорттық күрес сабақтарындағы қауіпсіздік техникасын, гигиеналық білім мен дағдыларды үйренеді. Жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша ұсыныстар. Жекпе-жекті жүргізу дағдылары қалыптасады және дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасына кіретін әртүрлі спорт түрлерін өткізу үшін база құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық құрылыстар

    Ол тұрғылықты жерінде, өндірісте, медициналық және денсаулық сақтау мекемелерінде, мектепке дейінгі және мектеп мекемелерінде кеңінен таралған бұқаралық спорт түрлерімен айналысуға арналған спорт нысандарын жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың жалпы негіздерін зерттейді. Нормативтік, техникалық және жобалық құжаттамаға ие, спорттық объектілер желісінің құрамын есептейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі гимнастика мен жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Жеңіл атлетика және гимнастикалық жаттығуларды оқыту әдістемесін, сабақты ұйымдастыру тәсілдерін студенттердің; Білім беру бағдарласының педагогикалық қызметіне қажетті шеберлікті менгергу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұлттық спорт түрлерінің оқыту әдістемесі

    Ұлттық ойын барысында дене шынықтырудың жалпы және ерекшелік қызмететрі, дене шынықтырудың қоғамдағы әр түрллілігі мен құрылымы, дене тәрбиесінің негізгі жақтарын оқыту, тәрбиелеу және дамытудың әртүрлі теорияллық негіздерінен алған білімдерін қолдануға дайын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы

    Дене тәрбиесі мен спорт гигиенасы саласында жүйеленген білімді, дене шынықтыру мен спортпен айналысу процесінде гигиеналық факторларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ профилактикалық медицина саласында білім алуды қалыптастыру. Спорттық киім мен аяқ киімге, спорттық құрал-жабдықтарға, жабдыққа және еден жабындарына қойылатын жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Ғылыми дүниетанымын, кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру, педагогикалық ойлауды дамытуға ықпал ету студенттерді болашақ кәсіби-педагогикалық қызмет жағдайында дене шынықтыру және педагогикалық шындықты эмоционалды-құндылықты қабылдау саласындағы шығармашылық белсенділік тәжірибесімен қызықтыру. Оқу процесін негіздерді құру бойынша арнайы ұйымдастырылған әрекет ретінде диагностикалау тұтас педагогикалық тұлғадағы жаңа тұлға мәдениетті процесс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Оқу процесін жоспарлауда, ұйымдастыруда, құруда педагогикалық білімнің негізін құрайды, коммуникативті қарым-қатынас жасау қабілетін дамытады, педагогикалық ойлауды дамытады. Ол студенттердің болашақ кәсіби қызметімен, әлеммен, оның объектілерімен, жеке тұлға ретінде өздеріне деген эмоционалды және құндылық қатынастарын дамытады, адамның физикалық және моральдық-адамгершілік денсаулығы үшін жауапкершілікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық дайындықты басқару үрдісі

    Жаттығуларды дұрыс таңдау, дене, техникалық және тактикалық дайындық білімін қалыптастыру үшін креативті ойлауды дамытуды қарастырады, таңдаған спорт түріндегі дене және техника-тактикалық дайындықтың маңызы мен рөлін түсінуді қалыптастырады. Шұғылданушылардың дайындық деңгейін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін таңдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі

    Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі заманауи электрондық құралдарды, коммуникативтік жүйелерді пайдалана отырып, білім алушылардың оқу материалын өз бетінше оқуын барынша қосуды, өзін-өзі оқытуға және білімнің өзін-өзі бақылауына ықпал ететін оқу-әдістемелік құралдарды пайдалана отырып, тьютордың басшылығымен оқытуды дараландыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Оқушыларды психикалық құбылыстардың дамуы мен жұмысының психологиялық қамтамасыз етілуіне, білім беру ұйымдары мен спорттық ұйымдардың тәрбиеленушілерінің жағдайлары мен сапаларына байланысты кәсіби мәселелерді шешуге дайындау. Дене шынықтыру, сауықтыру, оқу-жаттығу сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және жүргізу дағдылары, олардың психологиялық-педагогикалық қолдауы болған жағдайда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гимнастиканы оқыту әдістемесі

    Өзіндік педагогикалық қызметке қажетті гимнастика бойынша теориялық және әдістемелік білімді меңгеру. Студенттерде гимнастика бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, сабақтардағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Дене шынықтыру бойынша гимнастикалық бөлім жаттығуларын орындау техникасы мен оқыту әдістемесін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері

    Адам ағзасын, жастық, конституциялық, спорттық морфологияның негіздерін үйренеді; Функциясына байланысты органдар құрылымының өзгеруі туралы білім, жалпы органдар жүйесі құрылысының жалпы белгілері, зерттеудің морфологиялық әдістері. Зерттелетін материалды талдау және синтездеу, адам ағзасының қалыптасуының себеп-салдарлық байланысын бөліп, ашу, алған білімдерін практикалық қызметте пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биомеханика

    Биомеханика тірі организмнің қозғалыс ғылымы, оның ішінде бұлшықеттер, сүйектер, сіңірлер және линиялар қалай қозғалыс жасауға арналған. Биомеханика кинезиологияның үлкен саласының бөлігі болып табылады, әсіресе қозғалыс механикасына назар аударады. Ол негізгі және қолданбалы ғылым болып табылады, оның зерттеулері мен оның нәтижелерін практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдап алған спорт түрінің негіздері

    Таңдаған спорт түрлері жүйесінің қызмет ету тақырыптарын қарастырады, әлеуметтік-кәсіби қызметке дайындық, таңдаған спорт түріндегі спорттық қабілеттерді, жаттығу жүктемелерін, спортшының сабақтарын және өмір режимін ұйымдастыруды анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары дәрежелі спортшылардың жаттықтыру үрдісіндегі инновациялық технологиялар

    Компьютерлік және телекоммуникациялық жабдықтардың жетістіктері негізінде қалыптасқан жаттықтырушының құжаттарын құру технологиясын, жаттықтырушының ақпараттық мәдениетін, электтронды технологияларды қолдану арқылы білім беру қызметін басқаруды қарастырады. Спорт және дене шынықтыру тәжірибесінде ақпарат пен коммуникацияны түрлендіруге арналған заманауи компьютерлік және бағдарламалық құралдарды қолдану дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ДШ мен С анатомиясы

    Жас, Конституциялық, спорттық морфология, адам ағзасының негіздерін зерттейді; Спорттық қызметпен байланысты органдар құрылымының өзгеруі туралы, жалпы органдар жүйесін құрудың жалпы белгілері, зерттеудің морфологиялық әдістері туралы білім. Зерттелетін материалды талдау және синтездеу, адам ағзасының қалыптасуының себеп-салдарлық байланысын анықтау және ашу, алынған білімді медициналық-биологиялық пәндерді және практикалық қызметті зерделеуде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт тренажеры

    Дене шынықтыру және спорт саласында спорт тренажерларын пайдалану кезінде жүйелі білімді қалыптастыру және консультациялық көмек көрсету. Спортпен айналысуға және кең бұқаралық-спорттық жұмыстарға арналған спорттық тренажерлерді жобалаудың, пайдаланудың жалпы негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Мектепте білім беру жүйесінде спорттың базалық түрлерін үйренеді. Мектепте, кіші, орта, жоғары сыныптарда спорттың базалық түрлерін оқыту әдістемесімен таныстырады. Негізгі спорт түрлері сабақтарында физикалық қасиеттерді тәрбиелеу, мектепте спорттық-бұқаралық жұмыс. Тұлғалық, метапредмет және пәндік нәтижелерге қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдап алған спорт түрінен дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері

    Физикалық қасиеттерді дамытудың және функционалды жаттығуды оңтайландырудың құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттерді әртүрлі спорт мекемелеріндегі жалпы және арнайы дене шынықтыру негіздері бойынша кәсіби педагогикалық және коучинг жұмыстарына дайындайды. Дене тәрбиесі, спорттық дайындық (физикалық, техникалық, тактикалық, ақыл-ой және функционалдық) процесін жоспарлау, бақылау және басқару дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі және спорттағы жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру

    Бұқаралық-сауықтыру жұмысы саласында креативті ойлауды қалыптастыру және дамыту. Қоғамдағы бұқаралық-сауықтыру жұмысының рөлі мен мәнін қалыптастыру және түсіну. Дене және техника-тактикалық дайындық. Шұғылданушылардың дайындық деңгейін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін таңдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытушы-тренердің ақпараттық мәдениеттілігі

    Адамның өмір бойы ақпараттық мәдениетін қалыптастыруы, ол болашақ маман үшін олардың кәсіби білімалу аралығында қаланады. Мамандар даярлаудағы алғашқы сатысына олардың өздігінен білімалуына бағытталған шараларды ұйымдастыру ісі пайда болады. Қазіргі ақпараттық технологияларды жоғары білім беру жүйесіне енгізгенде, оқыту материалдарының педагогикалық мазмұндылығы мен әркімнің өздігінен оқып үйренуіне жағдай жасаудың маңызы зор.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік бейімделу дене тәрбиесі

    Дене тәрбиесінің анатомо-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, емдік дене шынықтыру және массаж әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Мектептегі жеңіл атлетиканың негізін түсінеді, техника түрлерін біледі. Мектептегі жеңіл атлетиканың жаттығуларын дәлдікпен орындайды. Мектептегі жеңіл атлетикаға деген қызығушылығын танытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық-педагогикалық шеберлік

    Педагогикалық шеберлік үнемі жетіліп отыруды қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеу өнері. Ол өнерге балаларды сүйетін және өз қалауымен жұмыс істейтін әр педагогтің қолы жетуі мүмкін. Педагог — өз ісінің шебері, жоғары мәдениетті, өз пәнін терең меңгерген, ғылым мен өнердің тиісті салаларынан хабардар, жалпы, әсіресе балалар психологиясының мәселелеріне қанық, оқыту мен тәрбиенің әдістемесін жетік игерген маман.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Дене шынықтыру мұғалімінің, жаттықтырушының кәсіби қызметіне қажетті адамның қозғалыстары мен құрылысы механикасы туралы білім алады. Қозғалу іс-қимылдарын үйрету және оқушылардың дене және психикалық қасиеттерін жетілдіру үшін қажетті психологиялық-педагогикалық, медициналық-биологиялық, ұйымдастыру-басқару білімі мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Емдік дене тәрбиесі және массаж

    Дене тәрбиесінің анатомиялық, физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, терапевтік дене шынықтыру және массаж әдіснамасын зерттейді; Ол халықтың әртүрлі топтарымен сауықтыру дене шынықтыру және спорт сабақтарының әдіснамасын сипаттайды;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейімделу дене тәрбиесі және массаж

    ҚҚҚ сабақтарын өткізуге негізгі түсініктерді, құралдар мен әдістерді, көрсеткіштер мен қарсы айғақтарды зерттеу; ағза функцияларының әртүрлі бұзылулары кезінде сабақтарды ұйымдастыра білу, АФҚ-ның ең тиімді әдістерін іс жүзінде қолдана білу; шұғылданушылардың негізгі кемістігі мен психофизиологиялық жағдайын ескере отырып, сабақтар үшін топтарды жинақтай білу; оңалтудың жеке бағдарламаларын қолдану, жоспарлау, арнайы мекемелерде сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Minor бағдарламасы

    Университет ұсынған Minor білім беру бағдарламаларының каталогынан студент таңдай алатын қосымша дайындық бағыты (мамандық) бағдарламасы. Minor қосымша білім беру бағдарламасы бойынша оқудың толық курсы аяқталғаннан кейін бітірушіге белгіленген нысанға сәйкес қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) бойынша дипломға қосымша беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Спорттық медицина

    Студенттің жеке басының дене мәдениетін қалыптастыру, әлеуметтік және кәсіби қызметке дайындық, денсаулықты сақтау және сақтау. Жеке және денсаулықты нығайтудың, физикалық өзін-өзі сауықтырудың, табысты әлеуметтік және кәсіби қызмет үшін жеке тұлғаның физикалық мәдениетінің құндылықтары мен әдістеріне ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің техникалық-тактикалық дайындығы

    Спорттағы техникалық, тактикалық дайындық ұғымдарымен, олардың спорттық дайындық жүйесіндегі орны, спорттық дайындықтың басқа түрлерімен өзара байланысымен танысу. Әр түрлі спортпен шұғылданатын контингенті бар таңдаған спорт түріндегі жаттықтырушы оқытушысының өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ

    Ғылыми негізделген жоспарлау, бақылау, ағзаның функциялық, дене, әдіс-тәсілдік, психологиялық, интеллектуалдық дайындығын және спорттық жетістіктерін түзету; жоғары спорттық нәтижелерге жету мақсатында дене шынықтырумен шұғылданушылардың денсаулығын сақтауға және зиян келтірмей нығайту үшін түрлі жастағы, жыныстағы спортшылардың бойында ерік-күш сапаларын, отан сүйгіштігін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық күрес және жекпе-жектер

    Қазақстандағы дене шынықтыру мен спортты, спорттық күрестің дамуын, спорттық күрес сабақтарындағы қауіпсіздік техникасын,гигиеналық білім мен дағдыларды үйренеді. Жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша ұсыныстар. Жекпе-жекті жүргізу, оның негізінде дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасына кіретін спорттың әртүрлі түрлерін өткізу үшін база құру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Таңдаған спорт түрінен жаттықтырушылық дағдыларын жетілдіру

    Жаттығу процесін жоспарлау, жарыс қызметін ұйымдастыру, спортшылардың техникалық, функционалдық тактикалық, зияткерлік, теориялық және қазіргі жаттықтырушыға қажетті басқа да салаларда дайындық деңгейін бағалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Оқушының оқу жетістігін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін зерттейді; оқушының оқу жетістігін бағалаудағы маңызды ережелер туралы білімі бар; Бағалау кезінде есептеулер жасай білу; рейтинг жүйесінің негізгі әдістері мен әдістерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттағы интерактивті технологиялар

    Қазіргі таңда білім саласы қызметкерлерінің алдында тұрған басты мақсат – ақпараттық – коммуникативтік технологиялары арқылы білім мазмұнын жаңарту. Қазіргі заман қоғамын ақпараттандырудың басты бір бағыты білім беру жүйесін ақпараттандыру болып табылады. Ақпараттық – коммуникативтік технология дегеніміз - адам қызметінің барлық түрінің ақпаратын өңдейтін жүйелі және бұқаралық әдіс-тәсілдері мен амалдарының жиынтығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Онда балалар мен жасөспірімдердің спорт жүйесі жұмысының тақырыптары қарастырылады, спорттық қабілеттер мен дарындылықты, жас спортшыны оқыту және тәрбиелеу, жаттығулар жүктемесінің жас кезеңі, жас спортшының сабақтарын ұйымдастыру және өмір салтын анықтайды. Педагогикалық жағдайға байланысты белгілі бір құралдарды, әдістерді, формаларды таңдау технологиясын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Жеке және денсаулықты нығайтудың, физикалық өзін-өзі сауықтырудың, табысты әлеуметтік және кәсіби қызмет үшін жеке тұлғаның физикалық мәдениетінің құндылықтары мен әдістеріне ие. Студенттің жеке басының дене мәдениетін қалыптастыру, әлеуметтік және кәсіби қызметке дайындық, денсаулықты сақтау және сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волейболдың ілімі мен әдістемесі

    Бағдарлама студенттердің волейбол командаларының спорттық жаттығуын, волейболды оқыту әдістемесі мен ілімін оқып- үйренуін, әр түрлі дене тәрбиесі мекемелерінде және спорттық қозғалыстарда өз бетінше жаттықтырушылық, оқытушылық, ұйымдастыру жұмыстарын атқаруы үшін кәсіби- педагогикалық дағдылары қалыптастыруды қарастырады. Волейболдан оқу жұмыстары, дәрігер, семинар, әдістемелік және тәжірибелік сабақтар, педагогикалық- ұйымдастыру тәжірибелі, спорттық шеберлікті көтеру сабақтары және студенттердің өзіндік жұмыстары түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық - жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияны қолдану

    Ақпараттық кеңістіктегі танымдық дербестікті дамыту және өздігінен білім алу қажеттілігін спорттық-жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияларды пайдалануды қалыптастырады. Оқу үрдісіне рефлексивті көзқарасты, дене шынықтыру саласында және спорттық-жаттықтырушылық жұмыста ілгерілеуді барынша жекелендіруді пайдаланады. Қазіргі спортшының спорттық шеберлігін арттыруда оқытушының, жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жаттықтырушылық жұмыстың ерекшеліктері мен тәуекелдеріне байланысты дене шынықтыру және спорт саласында болашақ жаттықтырушының (спорттық педагогтардың) кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Білім беру, жаттығу, қызмет етудің жеке және топтық траекторияларын әзірлеу бойынша дағдыларды меңгеру, таңдаған спорт түрінің оқу-жаттығу жұмыстарының нәтижелерін талдау.
  • Оқу-жаттығу процесінде, СӨЖ жүргізу барысында жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктердің шектеулілігін ескере отырып мүшелер мен жүйелердің физиологиялық жағдайын анықтау дағдыларын меңгеру. Дене тәрбиесінің тәсілдерін адекватты қолдану, таңдаған спорт түріндегі жаттығу және жарыс жүктемелерін нормалау және бақылау тәсілдерін меңгеру.
  • Белгісіздік жағдайында зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.
  • Дене шынықтыру және спорттың теориялық және әдістемелік негіздерін, таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесін және жарыс ережесін білу. Кәсіптік денгейде меңгеру.
  • Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.
  • Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
  • Спорт ғимараттарының жіктелуін, сипаттамасын, санаттылығын білу. Спорттық ғимараттар мен тренажерлерді сауатты жоспарлап қолдану.
  • Педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, ақпаратты басқару, психологиялық - педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу.
  • Дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі буындарында, дене шынықтыру мен спортты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуде, елде дене шынықтыру мен спортты дамытуды жоспарлауда, болжауда, үйлестіруде ұйымдастыру-бұқаралық жұмыстарды қолдану.
  • Дене шынықтыру мен спорттың білім беру, тәрбиелік, сауықтыру және тарихи маңызын, басқа мемлекеттермен өзара қарым-қатынаста спорттың маңызын түсіну. Адамгершілік саласында Отанға деген сүйіспеншілікті және барлық халықтарға деген құрметін арттыру.
  • Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
Top