Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01509 Биология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Биологиялық және экологиялық зерттеулердегі биоэтикалық мәселелер
    Несиелер: 6

    Мақсаты - биоэтикалық мәселелерді қою және шешу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Магистрант: биологиялық және экологиялық этиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін, адам табиғатын зерттеудің биоэтикалық мәселелерін, генетиканың моральдық-құқықтық негіздерін білуін көрсетеді; - жануарларға эксперименттерде психологиялық-этикалық проблемалардың пайда болуын болжайды; - педагог пен білім алушының өзара қарым-қатынасындағы биоэтикалық ұстанымдарды анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулердің нәтижелерін – зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландыру процесімен таныстыру. Пәнді оқыту нәтижесінде: магистрант ғылыми зерттеулердің нәтижелерін экономикалық айналымға тарту процесі туралы білімдерін көрсетеді; зияткерлік өнімнің коммерциялық әлеуетін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, зерттеу әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарын құрастырады, ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми аппаратты және ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымын талдайды және талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының биологиялық және экологиялық қауіпсіздігі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты- биоэкоқауіпсіздік ережелерін сақтаудың теориялық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Магистрант: - қоршаған ортаны қорғау бойынша мемлекеттік және қоғамдық шаралардың білімін көрсетеді. - табиғи ортаның ластану түрлері мен көздерін талдайды.- ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану кезінде биологиялық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша білімді практикада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылыми жобалардың негізгі компоненттері мен кезеңдерімен және оны жүзеге асыру технологиясымен таныстыру. Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант: ғылыми жобаларды жіктеу және басқару туралы білімдерін көрсетеді, ғылыми жобаның жоспарын жасайды, қорытындыларды тұжырымдайды және зерттеу нәтижелерін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық жүйелерді модельдеу және басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – биологиялық жүйелерді басқару процестері туралы түсінік беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: компартментальды биологиялық жүйелердің динамикалық қасиеттері туралы білімдерін көрсетеді; - биологиялық жүйелердің ерекшеліктерін және оларды басқару мәселелерін сипаттайды; - популяциялар санының динамикасының және өнімдік үдерісті басқарудың қарапайым моделін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеллектуальды меншікті басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - зияткерлік меншікті тиімді басқару әдістерін меңгеру. Курсты оқу кезінде магистрант зияткерлік меншікті есепке алуды, бағалауды және пайдалануды ұйымдастыру туралы білімін көрсетеді; зияткерлік меншікті құқықтық қорғау, айналымы және құқықтық қорғау тиімділігінің аудиті үшін көрсеткіштер жүйесін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты - магистранттардың эволюциялық биологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін алуы және меңгеруі. Магистрант: эволюцияның дәстүрлі және қазіргі теориялары мен концепцияларының білімін көрсетеді; планетадағы тірі эволюцияға әсер ететін механизмдер мен процестерді түсіндіреді; қазіргі эволюциялық көзқарастар бастауларының прогрессивті мәнін дәлелдейді; жердегі өмірдің шығу тегінің түрлі концепцияларын салыстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биосфера эволюциясының заманауи концепциялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - биосфераның қазіргі биосфералық үрдістері мен тұрақты дамуының концепциялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән биосфераның динамикасы мен эволюциясын зерттеуге, биосфераның тұрақты даму заңдылықтарын және экологиялық тепе-теңдікті сақтау шарттарын ашуға, қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін шешімдердің баламалы нұсқаларын табуға және таңдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық статистика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: биологиялық статистика саласында магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде магистрант: статистиканың негізгі түсініктері мен математикалық модельдер туралы білімдерін көрсетеді; талдаудың статистикалық әдістерін қолданады; эксперименттерді жүргізу кезінде алынған нәтижелерге статистикалық талдау жүргізеді; қазіргі заманғы бағдарламалық құралдардың көмегімен биологиялық деректерге статистикалық талдау жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоресурстарды тиімді пайдаланудың ғылыми аспектілері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды Қазақстанның биологиялық ресурстарын тиімді пайдаланудың негізгі мәселелерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: биоресурстардың құрамы мен алуантүрлілігі туралы білімдерін көрсетеді; - биологиялық ресурстарды тиімді пайдалану бойынша іс-шараларды әзірлеу үшін ресурстық бағалауды жүргізеді; - биоресурстарды қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды негіздеу үшін Қазақстан Республикасы заңнамасының негіздері туралы білімін пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетикадағы қазіргі заманғы әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарды генетиканың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: генетикада қолданылатын жалпы әдістемелік тәсілдерді білуін көрсетеді. - геннің өзгергіштігін анықтау әдістерін және геннің қызметі мен экспрессиясын зерттеу әдістерін ажыратады. - генетика саласындағы қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдайды және бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клеткалық биология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: про және эукариоттық клеткалардың фундаментальды негіздерімен және олардың құрылымы, молекулалық ұйымдастырылуы, функциялардың атқарушы және реттеушілік механизмдері туралы заманауи ұғымдармен танысу. Магистрант: жасушалардың құрылысының іргелі негіздері, молекулалық ұйымдастырылуы және реттеуші механизмдері туралы білімдерін көрсетеді. Жасушалар эволюциясының негізгі кезеңдерін және жасушалардың ортамен өзара әрекеттесуін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоинформатика
    Несиелер: 3

    Биоинформатика курсы магистранттарды биологиялық деректерді жинау мен талдаудың заманауи компьютерлік әдістеріне үйрету үшін қажет. Биоинформатикалық талдау зерттеудің міндетті кезеңі болып табылады. Курс шеңберінде магистрант алған білімдер мен практикалық дағдылар биологиялық ақпаратты тиімді іздестіруді, генетикалық мәліметтерді талдау мен салыстыруды, филогенияны және т.б. зерттеуді жүргізуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның су биологиялық ресурстарын тиімді пайдалану проблемалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарда су экожүйелерінің аймақтық және аймақтық заңдылықтары туралы терең білімді қалыптастыру. Пән су экожүйелерінің құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылуы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистрант: - антропогендік ластануды регламенттеудің қолданыстағы жүйелері туралы білімдерін көрсетеді; - су экожүйелерін тиімді пайдалану және тазалау технологиясын әзірлеу үшін экологиялық-токсикологиялық ерекшеліктерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярлық биологияның қазіргі кезеңдегі мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - магистранттарда ағзаның негізгі молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері туралы заманауи білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: молекулалық биологияны дамытудың негізгі бағыттары бойынша білімдерін көрсетеді. Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдерін және биомембраналардың құрылысының молекулалық принципін және мембраналар арқылы заттарды тасымалдау механизмдерін түсіндіреді. Зерттеудің молекулалық-генетикалық әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктердің эволюциясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты- жоғары өсімдіктер эволюциясының қалыптасуы мен дамуының тұтас бейнесін көрсету үшін таксондар арасындағы филогенетикалық байланыс принциптерін зерттеу. Магистрант: Жоғары өсімдіктердің пайда болуының негізгі гипотезаларын және олардың эволюциясының бағыттарын білуін көрсетеді; - экологиялық-морфологиялық эволюцияның жолдарын анықтайды; - жердің флористикалық патшалығының ерекшеліктері мен олардың қалыптасу тарихы туралы пайымдайды; - өсімдік әлемінің эволюциясының жолдарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Паразитологияның биологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – паразиттердің құрылысы мен тіршілік циклдерінің ерекшеліктерін, паразиттік-шаруашылық жүйедегі ғылым мен тәжірибенің жаңа жетістіктері негізінде өзара қарым-қатынасты зерттеу. Магистрант пәнді оқыту нәтижесінде: паразитологияның биологиялық негіздерінің білімін көрсетеді; - паразиттердің биологиялық әртүрлілігін, олардың құрылысы мен таксономиялық тиістілігін анықтайды; - паразиттердің даму циклдарын зерттейді; - сыртқы ортаның паразиттер биологиясына әсерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды Қазақстан Республикасында биоалуантүрлілікті сақтау жолдарымен және оларды қамтамасыз етудің құқықтық негіздерімен таныстыру. Пәнді оқу кезінде магистрант: - биоалуантүрлілік түрлері мен деңгейлері туралы білімдерін көрсетеді. - экожүйелер тұрақтылығының және тірі табиғат өнімділігінің өзгеруін анықтайды. - биоалуантүрлілік индекстерін есептейді; - биоалуантүрлілікті сақтау бағдарламаларын әзірлейді; - аймақтың биоалуантүрлілік жағдайын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық морфология және жануарларды жүйелеу проблемалары
    Несиелер: 5

    Mақсаты: магистранттарға жануарлардың теориялық морфологиясы мен жүйелеуі бойынша олардың тіршілік ету ортасымен өзара байланысын, ал ағзалардың құрылысы орындалатын функциямен байланысты білім беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - эволюция процесінде әртүрлі өмірлік формалардың қалыптасуын түсіндіреді. - жануарлар систематикасы курсын оқу кезінде теориялық морфология мәселелерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық систематиканың қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу биологиялық жүйелеудің теориялық және практикалық мәселелерін бекітуге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - ғылыми әзірлемелердің негізгі бағыттары мен биологиялық жүйелеудің заманауи мәселелері бойынша білімдерін көрсетеді. - кәсіби қызметте әртүрлі зерттеу әдістерін қолданады. - өсімдіктерді, жануарлар мен микроорганизмдерді, түрлік және тектік тиістілігін қазіргі заманғы жіктеуге сәйкес анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Батыс Қазақстанның өсімдік және жануар ресурстары, оларды тиімді пайдалану және қорғау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Батыс Қазақстанның өсімдік және жануарлар ресурстарын тиімді пайдалану мен қорғаудың өзекті мәселелері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Магистрант: аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін сипаттайды;флора мен фаунаның шаруашылық - пайдалы өкілдерінің негізгі топтары мен түрлерінің биологиялық әртүрлілігі мен таксономиялық зерттелуін сипаттайды; өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының әртүрлі топтарын пайдалану нормаларын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биология және экологиядағы цифрлік технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: сандық технологиялар туралы қазіргі заманғы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: цифрлық технологияларды қолданудың сипаттамалары мен әдістемесі туралы білімдерін көрсетеді; ғылыми зерттеулер үшін сандық технологияларды пайдаланады; табиғатты тиімді пайдалануды ұйымдастыру және биологиялық және экологиялық қауіпсіздік деңгейін бағалау үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдегі биологиялық және экологиялық білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты білім алушыларды қазіргі әлемдегі биологиялық және экологиялық білім беруді дамытудың жай-күйімен, мәселелерімен және келешегімен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - биология мазмұнын жаңартудың негізгі концепциялары мен негізгі қағидаларын білуін көрсетеді; - Қазақстандағы және әлемдегі экологиялық білімнің жағдайы мен мәселелерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сенсорлық жүйелер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың анализаторлардың құрылысы мен жұмыс істеуі туралы жүйелі білім алуы, сондай-ақ тәжірибелік зерттеулерді сауатты бағалауға және өз бетінше жүргізуге мүмкіндік беретін негізгі практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Магистрант: сенсорлық жүйенің құрылысы, көру, есту және соматосенсорлық жүйелердің ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді; - сенсорлық жүйелердің жас ерекшеліктеріне сәйкес қызметін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиядағы жобалық оқыту технологиялары
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: оқытудың жобалық технологиясының тұжырымдамалық негіздері туралы білім алушылардың қажетті білімін меңгеру бойынша құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: жоба кезеңдерінің білімін және сапаны бағалау тәсілдерін көрсетеді; - ғылыми-зерттеу жұмысының элементтерін қолдана отырып, сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін қолданады; - білім беру процесінде оқу жобаларын жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан фаунасының қазіргі жағдайы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның фаунасының қазіргі күйін тұтас ұсыну. Пәннің негізгі міндеттері: - жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, халықты сақтау стратегиясын, жойылып кету қаупі төнген түрлердің санаттарын және өлшемдерін зерделеу; - бүкіл жан-жақтылықты ашу және тану, қоршаған ортаның компоненттері арасындағы өзара қарым-қатынас жасау мақсатында жануарлар дүниесін зерттеу мен есепке алудың заманауи әдістерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудағы инклюзиялар
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты-магистранттарда инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың мәні, негізгі міндеттері мен ерекшеліктері туралы жүйелендірілген түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - инклюзивті білім берудің биологиялық және әлеуметтік негіздері туралы білімдерін көрсетеді; - білім беру технологияларын және инклюзивті балалармен жұмыс түрлерін таңдайды; - оқытылатын пәндерді оқытуды инклюзивті білім беру жағдайларына бейімдейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепте және ЖОО-да биологиялық пәндерді оқытудың заманауи инновациялық үрдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім берудегі инновациялық қызмет саласындағы магистранттардың кәсіби дайындық деңгейін арттыру. Магистрант: - жоғары оқу орны мен мектепте биологиялық пәндерді оқытудың инновациялық үрдістері туралы білімдерін көрсетеді; - инновациялық үрдістерді педагогикалық модельдеу әдістерін меңгеруін көрсетеді; - оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдайды. - инновациялық технологияларды қолдану арқылы білім беру процесін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның жануарлар әлемі
    Несиелер: 5

    Қазақстанның фаунасы - Қазақстан Республикасының аумағында тіршілік ететін және табиғи ландшафтарды қалыптастыратын биоценозға кіретін жануарлардың тарихи белгілері. Жануарлар әлемін зерттеу биосферадағы антропогендік өзгерістердің түсініктерін түсіну үшін өте маңызды. Пәнді оқытуда ҚР жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігін қорғау және қалпына келтіру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биогеоценология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биогеоценологияның ғылым ретіндегі, биогеоценоз құрылысы мен құрылымы туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде магистрант: биогеоценоздардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, биоценозаралық байланыстары және олардың механизмдері туралы білімдерін көрсетеді; - жалпы биогеоценоз және биогеоценоздың жеке компоненттерін қорғау және тиімді пайдалану мәселелерін талдайды; - биогеоценотикалық зерттеулердің қазіргі жағдайы мен даму болашағын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарында биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты магистранттардың жоғары оқу орындарында биологияны оқыту үшін педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын меңгеруі болып табылады. Магистрант: - биологияны оқыту әдістемесінің қалыптасу мен дамуы тарихын, биологиялық пәндерді оқытуда білім беру технологияларын қолданудың жіктелуі мен әдістемесін білуін көрсетеді; - қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану арқылы биологиялық пәндерді оқыту процесін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын мектептерде биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту мақсаты: ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын мектептерде биологияны оқыту бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Курсты оқу кезінде магистрант: - ағылшын тілінде биологияны оқытудың мәні мен механизмдерін білуді көрсетеді; - биологияны ағылшын тілінде оқытумен оқу процесін ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясының теориялық концепциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өсімдіктер физиологиясының теориялық концепцияларын білу. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - өсімдіктердегі физиологиялық үрдістерді, өсімдіктер физиологиясының теориялық концепцияларын білу; - өсімдік ағзасының негізгі өмірлік үдерістерін басқару механизмдерін түсіндіреді; - өсімдіктердің өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру бойынша практикалық шаралардың физиологиялық негіздерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Структуралық және динамикалық фитоценология
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты құрылымдық және динамикалық фитоценологияның басым бағыттарын зерттеу және адамның қалыпты өмір сүруін қамтамасыз ететін күрделі биологиялық макро жүйе ретінде фитоценоз туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеттеріне организмдер арасындағы қатынастардың заңдылықтарын, қауымдастықтардың құрылымы мен динамикасын, санды реттеу тетіктерін, фитоценоздардың қалыптасуы мен өмір сүру жағдайларын ашу жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Когнитивті функциялардың физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттарға орталық бөлімдерде өтетін негізгі жүйке процестері негізінде өмір тіршілігінің реттелуінің жоғары деңгейінің ерекшеліктері туралы білім беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - когнитивті функциялардың физиологиясының негізгі түсініктерін көрсетеді; - ассоциативті оқыту, есте сақтау және жеке айырмашылықтарды, қажеттіліктерді, мотивация мен эмоцияларды түсіндіреді; - байқалатын құбылыстарды негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жануарлардың филогенезі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты жануарлар әлемінің дамуының негізгі тарихи кезеңдерін зерттеу. Жануарлардың филогенезі Жер планетасының дамуының түрлі кезеңдерінде жануарлар королінің негізгі топтарының тарихи, эволюциялық дамуын зерттеу болып табылады. Сонымен қатар, ол эволюциялық дамудың негізгі заңдарын және жануарлардың әртүрлі топтарын бір-бірімен байланыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Биологиялық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін өндірістік және инновациялық қызметті басқаруға, ғылыми-зерттеу және кәсіби міндеттерді шешуге ғылыми көзқарас енгізеді.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін шет және мемлекеттік тілдерде академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады.

  • Код ON11

    Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу және талдау жұмыстарын кейіннен диссертация, ғылыми жоба және мақала, аналитикалық есеп және т.б. түрінде жинақтап және кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON7

    Кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды.

  • Код ON1

    Философия мен ғылымның қазіргі мәселелерін жүйелі түсінуді, объективті және шынайы ғылыми білімді алуға және меңгеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлікті көрсетеді.

  • Код ON9

    Про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулалық ұйымдастырылуын, функциясы механизмдерін және генетикада қолданылатын әдіс-тәсілдерді сипаттайды.

  • Код ON8

    Тірі организмдердің биологиялық әртүрлілігін сақтау жөніндегі іс-шараларды негіздеу және биологиялық ресурстарды қолданудың рұқсат етілген мәндерін анықтау үшін ғылыми бағыттарды енгізеді.

  • Код ON10

    Кәсіби іс-әрекетінде ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды, бағалаудың критериалды әдістерін, педагогикалық білім беру және биология саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданады.

  • Код ON12

    Жоғары мектепте әр түрлі білім беру, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, биологиялық пәндерді оқытуды жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Ғылыми және өндірістік қызметте қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және педагогикалық пәндердің жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелейді.

  • Код ON6

    Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады.

Top