Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03111 Психология в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеулер негіздері" пәні білім алушыларда эксперимент жүргізу, деректер жинау, зерттеу нәтижелерін өңдеу, заманауи әдістерді қолдана отырып жобалау дағдыларын дамытуды өз мақсаты етіп қояды. Студенттерге ғылыми шығармашылық әдіснамасын ұсыну, ғылыми жұмысты ұйымдастыру, ғылыми таным әдістерін қолдану және логикалық заңдар мен ережелерді қолдану мәселелері зерттелуде. Пән ғылыми шығармашылықтың күрделі механизмін, оның жұмыс істеу принциптерін түсінуге үйретеді, ойлаудың ғылыми түрін дамытады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс істей алады, классикалық жоспар бойынша эксперименттер жүргізеді, зерттеу нәтижелерін өңдейді, жаңалық пен пайдалылық деңгейін бағалайды, эксперименттің әртүрлі әдістерін және зерттеу нәтижелерін өңдеу жолдарын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде жалпы психологияның қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларының ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған, ойлау психологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін, мотивация психологиясын және Қызметті ішкі реттеуді дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу барысында зерттелетін мәселелер шеңберінде білімнің ғылыми жүйесі қалыптасады; ойлау процесі, білім алушылардың мотивациялық саласы дамиды және мінез-құлықты эмоционалды-ерікті реттеу тетіктері, ғылыми ойлау мәдениеті игеріледі; кәсіби практиканың әртүрлі салаларында типтік мәселелерді шешу үшін қажетті санаттар мен әдістер жүйесі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби сандық сауаттылық
    Несиелер: 3

    "Кәсіби цифрлық сауаттылық" пәні-цифрлық технологиялар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылардың жиынтығы. Цифрлық сауаттылықтың құрауышы білім алушылар онлайн қоғамдастыққа кірген және әртүрлі желілермен жұмыс істеген кезде жеке өмірде олар ұсынатын және пайдаланатын басқарушылық ақпарат болып табылады. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар цифрлық ақпаратты жинау, жүйелеу және өңдеу дағдыларын меңгереді; ақпаратты іздеу, жүйелеу және өңдеу, құжаттарды ресімдеу және статистикалық талдау жүргізу үшін цифрлық технологияларды қолданады; ақпаратты іздеу мен алмасуды қоса алғанда, цифрлық технологиялар негізінде контентті пайдалану және құру қабілетін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді теориялық және практикалық ғылым ретінде заманауи психологияның негіздерімен таныстыруға бағытталған. Курсты зерделеу кезінде осы пәннің әдіснамасы туралы, адам өміріндегі психологиялық білім мен психологиялық практиканың рөлі туралы; тарихи дамудың жалпы қабылданған кезеңдері контекстіндегі психологияның даму кезеңдері туралы; психологиялық кәсіптің қалыптасуы туралы қазіргі заманғы идеялар туралы; психологтардың еңбегін саралау және мамандандыру процестеріндегі психологиялық кәсіптің дамуының негізгі тенденциялары туралы білім алынады; академиялық, қолданбалы және практикалық психология салалары туралы.Пәнді оқу шеңберінде білім алушыларда адамдардың өміріндегі психологиялық факторлардың рөлі мен маңыздылығын анықтау; психологтың кәсіби қызметінің әртүрлі салаларында бағдарлау; психологиялық ғылым мен практиканың әртүрлі салаларының өзіндік қалаулары мен ерекшеліктерін салыстыру; өзінің кәсіби жолын жоспарлау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық сауаттылық
    Несиелер: 3

    Курс білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды іс жүзінде қолдану арқылы қаржылық және ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; олардың ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада қаржылық ақпаратты түсінуі және пайдалануы; білім алушылардың экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып, өзінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдеріне, әрекеттеріне жауапкершілікті қалыптастыруға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері
    Несиелер: 5

    Курс теориялық ережелерді интерактивті әдістер мен топтық әдістемелік негіздерді зерттеуге бағытталған топтық әлеуметтік-психологиялық тренингтің қазіргі заманғы теориясы мен практикасының негіздерін; тренингтік сабақтарды әзірлеу және іске асыру негіздерін оқытуға. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда әлеуметтік-психологиялық тренингтің негізгі проблемалары мен технологиялары бойынша, тренингтік топтарға қатысушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, тренингтік бағдарламаларды әзірлеу бойынша дағдылар қалыптасады. Пән шеңберінде білім алушылар топтық өзара іс-қимыл процесінде жаңа тәжірибе алады және осы негізде жеке және кәсіби өсуге қол жеткізеді; әлеуметтік-психологиялық айнымалылардың топтық және жеке динамикасын байқайды. Пәнді оқу кезінде білім алушылар кәсіби және жеке өсу қажеттілігі және өзін-өзі танумен, басқа адамдарды түсінумен және тұлғааралық өзара әрекеттесу мәселелерін барабар шешу қабілетімен байланысты қасиеттер мен дағдылар кешенін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда тұлғаның құрылымы, қозғаушы күштері, сондай-ақ тұлғаның дамуының әлеуметтік және биологиялық факторлары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу барысында студенттер тұлға психологиясының қазіргі даму деңгейін көрсететін теориялық білімді игереді. Осы курс шеңберінде білім алушылар өздерінің кәсіби, тұлғалық даму міндеттерін дербес шешеді, педагогикалық зерттеу нәтижелерін түсіндіреді, олардың қолданылу шекараларын, оларды білім беру, әлеуметтік-мәдени ортада енгізудің ықтимал тәуекелдерін бағалайды және тұлғаның қазіргі заманғы теорияларына, студенттердің тұлға психологиясы саласындағы құзыреттеріне сүйене отырып, жүйелі түсіну негізінде заманауи білім беру процесін жобалайды Курс білім алушыларда тұлғаның құрылымы, қозғаушы күштері, сондай-ақ тұлғаның дамуының әлеуметтік және биологиялық факторлары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқу барысында студенттер тұлға психологиясының қазіргі даму деңгейін көрсететін теориялық білімді игереді. Осы курс шеңберінде білім алушылар өздерінің кәсіби, тұлғалық даму міндеттерін дербес шешеді, педагогикалық зерттеу нәтижелерін түсіндіреді, олардың қолданылу шекараларын, оларды білім беру, әлеуметтік-мәдени ортада енгізудің ықтимал тәуекелдерін бағалайды және тұлғаның қазіргі заманғы теорияларына, студенттердің тұлға психологиясы саласындағы құзыреттеріне сүйене отырып, жүйелі түсіну негізінде заманауи білім беру процесін жобалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Білуі керек: ҚР Конституциясы мен қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелерін; Мемлекеттік басқару органдарының жүйесін, олардың өкілеттіктерінің шеңберін, сыбайлас жемқорлықтың мәнін және оның шығу себептері мен салдарын; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы. Іс-әрекеттерді құқықтық реттеу тұрғысынан талдау және қажетті нормативтік актілерге жүгіну; қолданыстағы заңнамаларға бағдарлану; заңды пайдалана отырып, өз құқықтары мен мүдделерін қорғау; нақты жағдайларда азаматтық құқық нормаларын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 3

    Курс психологияның қазіргі жағдайын түсіну үшін уақыт өте келе өзгерген психология пәні туралы, әртүрлі тарихи кезеңдердегі психологиялық мәселелерді шешудің практикалық тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу процесінде білім алушыларда психологиялық идеялар мен тұжырымдамалардың даму процесінің заңдылықтарын анықтау үшін қажетті құзыреттер қалыптасады, қазіргі психологиялық тұжырымдамалар мен тәсілдердің тарихи тамыры анықталады. Пәнді игеру шеңберінде білім алушылар психология тарихының дамуы барысында туындайтын негізгі категориялар мен ұғымдарды меңгереді , сондай-ақ тарихи сипаттағы психологиялық мәліметтерді жүйелейді және тарихи аспектіде қарастырылатын қазіргі психологиялық мәселелер бойынша талқылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда заманауи даму психологиясының негізгі принциптерін және әр жас кезеңінде адамның психикалық дамуы мен жеке басының даму ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс онтогенездегі адамның психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын, әр түрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның, сананың және іс-әрекеттің сапалық ерекшелігін зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл пән даму психологиясы мен жас психологиясының орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік береді. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда Әлеуметтік және жеке мәртебедегі ауытқулардың алдын алуға және әртүрлі қызмет түрлерінде кәсіби тәуекелдерді дамытуға бағытталған стандартты бағдарламаларды іске асыру қабілеті сияқты құзыреттер қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің психофизиологиясы және анатомиясы
    Несиелер: 5

    Курс субъективті психикалық құбылыстардың, күйлердің және жеке айырмашылықтардың физиологиялық механизмдерінің заңдарымен; психофизиологиялық зерттеудің негізгі принциптері мен заманауи әдістерімен танысуға бағытталған. Осы пәнді зерделеу психикалық құбылыстардың, процестердің, жағдайлардың нейробиологиялық негіздері туралы терең, жан-жақты білімі бар мамандарды іргелі даярлауды қамтамасыз етеді, психофизиологиялық зерттеудің заманауи әдістерімен және психофизиология саласындағы қолданбалы бағыттармен таныстырады; ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық жұмыс үшін қажетті білім береді. Пәнді зерделеу шеңберінде білім алушыларда субъективті, нейрофизиологиялық және молекулалық-генетикалық деңгейлерде ұсынылған жүйелік құбылыс ретінде психика туралы түсінік қалыптасады. Пән курсын оқу кезінде білім алушылар психофизиологиялық зерттеу принциптерімен, ақпаратты кодтау және декодтау механизмдері, сенсорлық процестердің психофизиологиясы, есте сақтау және оқыту, эмоциялар мен функционалдық күйлер, қозғалыс актілерін бағдарламалау және орындау, сөйлеу әрекеті мен ойлаудың ми механизмдері саласындағы білімнің қазіргі жағдайымен танысады. Пәнді оқу барысында студенттер алған білімдерін психологиялық деректерді талдау үшін еркін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәні коммуникативтік-дискурстық аспектідегі қазақ (орыс) тілінің мазмұнына, кәсіп пен мамандық негіздеріне, іскерлік коммуникация мәдениетіне кіретін пәнаралық білім саласын білдіреді. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар лексикалық-грамматикалық деңгейде тілдік жүйе мен стилистикалық ресурстарды меңгереді. Олар іскерлік қарым-қатынастың сөйлеу ерекшеліктерін біледі, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің тұжырымдарын дұрыс түсіндіре алады, қазақ (орыс) тілінің бейіні мен қызметтік-іскерлік құжаттамасы шеңберінде оқу-ғылыми жұмысты дұрыс ресімдеу дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорт психологиясының әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 3

    Курс спорт психологиясы туралы жалпы идеяны психологияның ғылыми-практикалық бағыты және спорттық қызметтің экстремалды жағдайындағы адам қызметінің заңдылықтары ретінде қалыптастыруға бағытталған. Пән курсын оқу кезінде білім алушылар дене шынықтыру-спорт қызметіндегі психолог қызметінің теориялық және ғылыми-практикалық негіздерімен танысады;спорт психологиясы саласындағы практикалық жұмыстың нақты бағыттарын зерделейді; спорттық психология саласындағы практикалық жұмыстың негізгі әдістерін, әдістері мен әдістерін меңгереді. Пәнді оқу барысында спорттық іс-әрекет пен физикалық белсенділіктің психологиялық механизмдері мен ерекшеліктері туралы идеялар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағытталған шет тілі" пәні білім алушылардың кәсіптік ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, бағдарламада көзделген тақырыптар шегінде нақты кәсіптік, іскерлік, ғылыми салаларда шет тілінде сөйлеу, қарым-қатынас жасау қабілетін оқытуды және қалыптастыруды мақсат етеді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер белгілі бір жағдайға, мақсат қоюға және коммуникативті ниетке сәйкес шет тіліндегі сөздерді түсіну және қалыптастыру қабілетін қамтитын коммуникативті құзыреттілікке ие болады. Курсты игеру нәтижесінде алынған әлеуметтік-мәдени құзыреттілік шынайы тілдік ортада жүруге, мәдениаралық қарым-қатынас жағдайында мүмкін болатын әлеуметтік-мәдени кедергілерді және оларды жою жолдарын болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиникалық психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    "Клиникалық психологияға кіріспе" пәні клиникалық психологиядағы зерттеу нысанын, пәнін және пәнін зерттеуді қамтиды. Клиникалық психологияның әдіснамалық мәселелері, клиникалық психологияның басқа ғылымдар-курстың маңызды мәселелері. Курста клиникалық психологтың міндеттері қарастырылады. Клиникалық-психологиялық диагностика зерттелуде. Клиникалық психологтар шешетін сараптамалық міндеттердің түрлері көрсетілген. Клиникалық психологтың оңалту, түзету және бейімделуге қатысу мәселелері қарастырылады. "Клиникалық психологияға кіріспе" пәнін оқытудың мақсаты клиникалық зерттеулердің теориясы, әдіснамасы және практикасы бойынша базалық білімді белгілеу бейімделу ресурстарын ұлғайтудағы клиникалық психологияның әлеуеті туралы адам денсаулығы, ауруларды жеңу, диагностика, түзету және оңалту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Курс жеке адамдар мен адамдар топтарының психикасындағы жеке айырмашылықтарды, сондай-ақ осы айырмашылықтардың табиғатын, көздері мен салдарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда адамның жеке-типологиялық ерекшеліктері туралы идеялар кеңейеді. Сонымен қатар, алынған білім танымдық және эмоционалды-ерікті саланың даму деңгейін, психомоторлық пен қабілеттерді, мінез бен темпераментті диагностикалау процедураларын игеруге көмектеседі, жеке қасиеттер мен акцентуациялар. Білім алушылар өзгерістерді болжау және психиканың әртүрлі компоненттерінің қалыпты және психологиялық ауытқулармен жұмыс істеуін түсіну дағдыларын меңгереді. Пәнді игерудің нәтижесі-қалыптастыру білім алушыларда стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеруге, пациентті психодиагностикалық тексеру деректерін өңдеуге және талдауға, егжей-тегжейлі құрылымдық психологиялық қорытынды тұжырымдауға, пациентке (клиентке) және медициналық персоналға (қызмет көрсетушіге) диагностика нәтижелері туралы хабарлауға және медициналық персоналға (немесе басқа мекемелердің қызметкерлеріне) психологиялық кеңес беруді жүзеге асыруға дайындық сияқты құзыреттер бар)пациенттермен (клиенттермен) өзара іс-қимыл мәселелері бойынша, қажетті психологиялық атмосфераны және "терапевтік ортаны"құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында оқушылардың даралығын дамытуға, мұғалімнің педагогикалық қызметте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білім алынады. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде оқытуды, тәрбиені ұйымдастырудың тиімділігін, кәсіби-педагогикалық қызметтің тиімділігін психологиялық талдау және болжау дағдылары қалыптасады; білім алушылардың психологиялық-педагогикалық білімге, гуманистік білім беру парадигмасына қатысты құндылық тұлғалық өзін-өзі анықтауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 6

    Курс психологиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті теориялық, әдістемелік және қолданбалы білімді игеру арқылы кәсіби құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Курсты оқу кезінде білім алушыларда эксперименттік техника дағдылары және психологиядағы белгілі тарихи эксперименттердің талдаулары мен аналитикалық сессиялары негізінде жүйелі эксперименттік ойлауды дамыту қалыптасады. Пәнді оқу барысында ғылыми проблеманы, эксперименттік гипотезаларды тұжырымдау, мүмкін болатын қателіктер мен оларды бақылау әдістерін ескере отырып, өзіндік эксперименттік жоспарды әзірлеу білімі мен дағдылары алынады. Пән шеңберінде білім алушылар ғылыми зерттеумен адам қызметінің ерекше тәсілі ретінде, эксперименттік және қолданбалы психологиядағы психологиялық зерттеудің ерекшеліктерімен, психологиялық зерттеудің ерекшеліктерімен, психологиялық зерттеуді жоспарлау және жүргізу әдістерімен, психологиялық зерттеудің эмпирикалық әдістерін зерттеумен, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу әдістерімен танысады. Пәнді оқу кезінде білім алушылар нақты зерттеу міндеттерін шешу саласындағы ой-өрісін және болашақ жұмыста практикалық мәселелерді шешу үшін қолдана алатын эмпирикалық зерттеу әдістерінің репертуарын кеңейтеді және курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, тәуелсіз зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психогенетика
    Несиелер: 6

    Курс Әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың, әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіптік тәуекелдердің алдын алуға бағытталған қоршаған орта мен генетиканың адам психикасына әсер ету заңдылықтарын; жеке тұлғаны әлеуметтендіру, кәсіптік және білім беру қызметі, мүмкіндігі шектеулі адамдардың жұмыс істеуі, оның ішінде әртүрлі аурулар кезіндегі проблемаларды талдаудың негізгі рәсімдерін білуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер адам психофизиологиясындағы ауытқуларды дербес анықтайды және адам психогенетикасы саласындағы ең заманауи материалдармен оқу материалдарын толықтыру үшін заманауи технологияларды пайдаланады. Пәнді оқу кезінде адамның психикалық қызметін үйлестіру және адамның проблемаларын талдау процедураларын құру дағдылары үшін психикалық ауытқулармен қалыпты психологиялық диагностика дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері" пәні кәсіпкерлік және көшбасшылық саласындағы базалық түсініктерді айқындайды, білім алушыларды ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық, кәсіпкерлік қызметке, әртүрлі салалардағы мақсатқа бағытталған басқару қызметіне, кез келген ұйымдық-құқықтық нысанды ұйымдастырудағы бизнес-процестерді басқаруға дайындайды. Курсты игеру нәтижесінде студенттер басқарушылық жағдайдағы ең тиімді стильді өз бетінше таңдай алады, көшбасшы дағдыларына ие болады және оларды кәсіби қызметінде сәтті қолданады. Сондай-ақ, студенттер ішкі және сыртқы ортаның үнемі өзгеріп отыратын жағдайларында жұмыс істеуге және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қажетті жаңа ақпаратты іздеу, алу, талдау және басқару дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс девиантты мінез-құлық психологиясы саласындағы, қиын балалармен және жасөспірімдермен, дисфункционалды отбасылармен практикалық жұмыста кәсіби және жеке қасиеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді зерделеу шеңберінде білім алушылар девиантты мінез-құлықтың пайда болуының психологиялық себептерін анықтау мақсатында тұлғаның әртүрлі салаларының дамуын диагностикалауды жүзеге асыра алады, девиантты мінез-құлықтың пайда болуына ықпал ететін балалар мен жасөспірімдердің дамуының әлеуметтік жағдайының ерекшеліктерін диагностикалауды жүзеге асыра алады.Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі нормативтік құжаттар мен этикалық қағидаларды ескере отырып, девиантты тұлғаның ерекшеліктерін анықтауға бағытталған девиантты мінез-құлыққа психологиялық сараптама жүргізуді үйренеді, девиантты мінез-құлықтың алдын алуға, алдын алуға және түзетуге бағытталған бағдарламаларға, психологиялық-педагогикалық технологиялар мен әдістемелерге сараптама және бағалау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Курс адамның биологиялық жынысы, әлеуметтік жынысы және олардың арақатынасы бойынша анықталған қоғамдағы мінез-құлық заңдылықтарын зерттеуге және жыныс пен жынысты түсінетін негізгі психологиялық теориялар мен тұжырымдамалармен танысуға бағытталған. Пәнді зерделеу аясында әлемдік ғылымдағы гендерлік зерттеулердің негізгі теориялық бағыттары туралы Білім және қазіргі қоғамдағы еркектік, әйелдік және гендерлік сәйкестіктің басқа категорияларын құрудың мүмкін механизмдерін ұсыну мүмкіндігі алынады. Бұл пәнді зерттеу қазіргі қоғамда бар категориялау процестерін түсінуді дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар топаралық, тұлғааралық және тұлғаішілік деңгейдегі билік пен үстемдік процестерін дербес талдайды, сондай-ақ сәйкестіктің басқа түрлері бар ерлер, әйелдер және адамдар үшін қолданыстағы гендерлік жүйеге енгізудің негізгі психологиялық салдарын талқылайды. Пәнді зерделеу шеңберінде білім алушылар қазіргі қоғамның гендерлік проблемаларын әлеуметтік-психологиялық талдау әдістерін, сондай-ақ гендерлік теңдік қағидаттарын оңтайландыру және іске асыру және кемсітушіліктің әртүрлі нысандарын жою мақсатында тұлғааралық және топтық деңгейде гендерлік қатынастарға әсер ету әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің бұл курсы психологты даярлаудың қажетті буыны болып табылады, өйткені бұл психологиялық кеңес беру, психодиагностикамен қатар, біздің елімізде психологиялық практиканың ең көп таралған түрі болып табылады. Психологиялық кеңес беру негіздері курсы-бұл университеттік білімнің негізін құрайтын негізгі пәндердің бірі. Курс психология саласындағы болашақ мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастырады, пәнді зерттеу барысында оларды прогрессивті практикалық психологияның дерексіз негіздерін, оны жүзеге асырудың конфигурациялары мен технологияларын білумен қаруландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің кәсіби қарым-қатынас этикасы саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдылары, болашақ еңбек қызметінде алған дағдыларын пайдалану туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар кәсіптік қызметте іскерлік және басқарушылық қарым қатынас әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді; тұлғааралық және топтық өзара іс-қимылдың тиімділігін арттыру бойынша қазіргі заманғы психологиялық ғылымның ұсынымдарын қолдану; жеке қасиеттер мен қасиеттердің өзін-өзі диагностикалауын жүзеге асыру; мінез-құлықтың этикалық нормаларын сақтау. Пәнді оқу барысында тұлғаның психологиялық қасиеттері, олардың кәсіби қызметтегі рөлі туралы; еңбек психологиясы және кәсіби қызмет туралы; психологияның негізгі ұғымдары, психологиялық процестер мен күйлер, адамның психологиялық қасиеттері туралы; іскерлік қарым-қатынас психологиясы туралы білімнің ғылыми жүйесі қалыптасады; Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, оған тұрақты қызығушылық танытады, өз қызметін ұйымдастырады, кәсіби міндеттерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдайды, олардың тиімділігі мен сапасын бағалайды, стандартты және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдайды, іздеуді жүзеге асырады, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті ақпаратты пайдаланады, кәсіби және жеке даму.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коучингке кіріспе
    Несиелер: 6

    Бұл курс білім алушыларды коучингтің принциптерімен, түрлерімен, кезеңдерімен, технологиясымен таныстыруға мүмкіндік береді, жеке коучинг өткізу әдістерін игеруге және жеке коучинг өткізу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар коучингті жүргізудің негізгі кезеңдері мен технологияларын меңгереді, коучингті өткізудің негізгі теориялық тәсілдері мен әдістері туралы, коучингті адамның өмірі мен практикалық қызметінің әртүрлі салаларына қолдану ерекшеліктері туралы түсінікке ие болады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар клиенттің сұраныстарын талдау дағдыларын меңгереді, коучинг сессиясының мақсаттары мен сұрақтарын, жеке коучинг сессиясын өткізу дағдылары мен тәжірибесін дұрыс тұжырымдайды. Пәнді оқу барысында қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық механизмдері мен әдістерін, байланысқа түсуді, жеке ерекшеліктерді білудің ғылыми жүйесі қалыптасады, бұл байланыс сипатына және мақсат қоюдың психологиялық механизмдеріне, шешім қабылдауға, қызметті жоспарлауға, мотивациялық процестерге әсер етуі мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дағдарыс және төтенше жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 6

    Пән зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін арттыруға бағытталған. Кәсіби құзыреттілік, кәсіби қызмет дағдыларын қалыптастыру, тиімді қарым-қатынас жалпы, жас, педагогикалық , практикалық жұмыс сұрақтарымен теориялық мазмұнды біріктіру. Пән бағдарламасы психологиялық көмектің прогрессивті міндеттері ретінде қарастырылатын пәндік блоктарды қамтиды және дағдарыстық жағдайларға, сондай-ақ негізгі стресстік және дағдарыстық жағдайларды анықтаудың теориялық тұжырымдары.Пәннің бағдарламасы тарихқа арналған бөлімдерден құралады бұл мәселені қалыптастыру, стресстік және дағдарыс жағдайларында психологиялық көмек көрсетудің заманауи әдістерін талдау, психологиялық және клиникалық кеңес беру құзыреттілігінің диагностикалық критерийлерін, жалпы қағидаларды, сондай-ақ зерттелген жағдайларды түзету стратегиялары мен тактикаларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасылық психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 3

    Бағдарлама студенттерді отбасылық психологиялық кеңес берумен, оның тарихымен, қалыптасуымен, негізгі тәсілдерімен, сондай-ақ көзқарастың өзекті жағдайымен таныстыруға бағытталған.Пән білім алушылардың отбасылық кеңес беру теориясы мен практикасы саласындағы базалық білімді - ең алдымен жүйелі ойлау негіздерін, базалық теориялық білімді және отбасылық консультанттың практикалық дағдыларын меңгеруіне бағытталған – отбасымен әлеуметтік және консультативтік жұмыс үшін де, отбасымен практикалық психотерапиялық жұмыс дағдыларын одан әрі дамыту және жетілдіру үшін қажетті негіздер. мақсаты білім алушылардың отбасылық кеңес беру теориясы мен практикасы саласындағы базалық білімді - ең алдымен жүйелі ойлау негіздерін, отбасылық консультанттың базалық теориялық білімі мен практикалық дағдыларын-отбасымен әлеуметтік және консультациялық жұмыс үшін қажетті негіз ретінде, сондай-ақ отбасымен практикалық психотерапиялық жұмыс дағдыларын одан әрі дамыту және жетілдіру үшін меңгеруі болып табылады, білім алушыларда коммуникативтілікті, төзімділікті қалыптастыру, олардың жалпы мәдениетін, ең алдымен ұтымды ойлау, сондай-ақ отбасылық қарым-қатынас және жалпы адамдар арасындағы қарым-қатынасты арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми-зерттеу семинарларының, конференциялардың, симпозиумдардың жұмысына тиімді қатысу, өз ғылыми жетістіктерін ұсыну үшін қажетті коммуникация дағдыларын білуге бағытталған. Пәнді оқу процесінде білім алушыларда әлеуметтік өмірдің әртүрлі салаларында және қазіргі көпмәдениетті қоғам жағдайында басқа адамдармен тиімді кәсіби қарым-қатынас пен сындарлы тұлғааралық қарым-қатынас үшін қажетті құзыреттер қалыптасады. Пәнді игеру аясында білім алушылар әртүрлі аспектілерде кәсіби, мәдениетаралық және тұлғааралық қарым-қатынас мәселелеріне теориялық-эмпирикалық талдау жүргізеді. Курсты зерделеу шеңберінде білім алушылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, жұмыс ұжымында өзара іс-қимыл құруды үйренеді, кәсіби қызметтің ерекшелігін ескере отырып, ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді тиімді қабылдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды қашықтан қарым - қатынас режимінде психотерапевт пен клиенттің өзара іс-қимылының практикалық дағдыларының ерекшеліктерін қолдануға дайындау; кәсіби қызметте консультациялық көмек көрсету: хат арқылы терапия (скриберапия), онлайн-және интернет-консультация беру, телефон бойынша, атап айтқанда сенім телефоны бойынша консультация беру. Академиялық және ғылыми-зерттеу ұйымдарының зерттеу бөлімдерінде білім алушыларды ғылыми қызметке даярлау. Білім алушыларды педагогикалық қызмет процесінде, оның ішінде ЖОО-да оқытудың тиімділігін арттыратын және балалар мен ересектердің денсаулығын сақтау, тұлғаның психологиялық ресурстарын өзектендіру үшін қажетті әдістер мен технологияларды қолдануға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-терапиялық процесті ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды отандық және шетелдік психологияда қабылданған өнер терапиясы саласындағы тәсілдермен, жұмыстың негізгі нысандарымен, әдістерімен, шығармашылықпен байланысты психотерапиялық, психокоррекциялық процестер технологиясымен таныстыруға бағытталған клиенттің өзін-өзі көрсетуі және психоэмоционалды бұзылулардың алдын алу мен түзетуде арт-терапия әдістерін қолдану бойынша психотерапиялық жұмыс тәжірибесін ашу. Пәнді оқу барысында этиопатогендік механизмдер, даму және сөйлеу бұзылыстарының түрлері туралы білім алынады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар әлеуметтік өзара іс-қимылға еркін кіріседі, Әлеуметтік және кәсіптік салалардағы жанжалдарды шешеді, іске асырады негізінде түзету-білім беру бағдарламалары мүмкіндігі шектеулі жандарға жеке-бағдарланған және жеке-сараланған тәсілдер, түзету-дамыту ортасын ұйымдастырады және мүмкіндігі шектеулі жандарды сәтті әлеуметтендіру мақсатында білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салаларында түзету-компенсаторлық жұмыстар жүргізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топтық психотерапия негіздері және терапиялық топты жүргізу
    Несиелер: 5

    Курс Психолог-Психотерапевт жұмысында қажетті негізгі практикалық дағдыларды білуге бағытталған, психотерапияның теорияны практикамен байланыстыратын психологияның ерекше саласы ретіндегі ерекшелігін ашады және балалар мен ересектерге психологиялық көмек жүйесіндегі психотерапияның рөлі, орны туралы барабар идеяларды қалыптастырады. Пәнді зерделеу шеңберінде білім алушылар консультациялық әңгіме жүргізу, консультациялық байланыс орнату, психотерапиялық әсердің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, психотерапияның негізгі рәсімдері мен әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда психотерапия теориясы мен практикасының эволюциясы; қазіргі заманғы отандық, шетелдік психотерапиялық ғылымның негізгі теориялық бағыттары және күрделі клиенттердің консультациялық жұмыс дағдылары; отбасылық кеңес беру, топтық кеңес беру, қашықтықтан кеңес беру туралы түсініктер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымын, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктерін және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын білуге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар басқарушылық коммуникация, кәсіби қызмет саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл, Жанжалдарды басқару, тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде жанжалды жағдайларды шешу міндеттерін еркін орындайды. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар менеджердің кәсіби қызметін психологиялық талдау дағдыларын, басқарушылық коммуникацияның практикалық дағдыларын, кәсіби қызмет саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесуді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында психологияда математикалық әдістерді қолданудың теориялық негіздері туралы;өлшеу шкалалары туралы; белгінің таралуы және таралу параметрлері туралы; статистикалық гипотезаларды тексеру туралы; корреляциялық, дисперсиялық және факторлық талдау туралы білім алынады. Пәнді зерттеу аясында студенттер психологиялық эксперимент нәтижелерін объективті бағалаудағы психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің рөлін түсінеді.Пәнді игеру нәтижесінде студент әртүрлі статистикалық критерийлерге назар аударады, белгілі бір мәселені шешудің қажетті әдісін табады. Пәнді оқу кезінде білім алушылар психологияның әртүрлі салаларында жүргізілетін зерттеу нәтижелерін өңдеу, талдау және түсіндіру әдістерін, теориялық білімдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызметте мемлекеттік қазақ, орыс және шетел тілдерін қолдана білу

  • Код ON12

    Жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, оның гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға жататындығын ескере отырып, адамның психикалық жұмысының ерекшелігін анықтау

  • Код ON5

    Жүйелік эксперименттік ойлау мен аналитикалық қабілеттерді қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми-зерттеу және эксперименттік қызметті жүзеге асыру үшін психологияның әртүрлі салаларында теориялық және практикалық білімді қолдану

  • Код ON13

    Адам мәселелерін талдау, психодиагностика, психоконсультация және жеке тұлғаны психокоррекциялау, кәсіби және білім беру қызметі,мүмкіндігі шектеулі адамдардың жұмыс істеуі үшін негізгі процедураларды жүзеге асыру.

  • Код ON3

    Психологияның теориялық және практикалық тәсілдері мен әдістері негізінде қазіргі білім беру процесіне мақсат қою, шешім қабылдау, қызметті жоспарлау, мотивациялық процестер және т. б. психологиялық механизмдерді енгізу.

  • Код ON8

    Ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызмет шеңберінде орталық жүйке жүйесінің ақпаратын, психофизиологиясы мен анатомиясын кодтаумен және декодтаумен байланысты кәсіби дағдыларды жүзеге асыру.

  • Код ON10

    Топтық өзара әрекеттесу процесінде тұлғаның қалыптасуы мен дамуының психологиялық ерекшеліктерін, гендерлік теңдік қағидаттарын іске асыру және кемсітушіліктің әртүрлі формаларын жою мақсатында гендерлік қатынастарға әсер етуді ажырата білу қабілетін пайдалану.

  • Код ON11

    Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу қабілеттерін қолдану.

  • Код ON9

    Психологиялық диагностика дағдыларын қолдану, адамның танымдық және мотивациялық-еріктік саласының даму деңгейінің өзгеруі мендинамикасын жәнеөзін-өзі тануды, психомоториканы, қабілеттерді, мінезді, темпераментті, функционалдық күйлерді, адамның психикалық қызметін үйлестіру мақсатында қалыпты және психикалық ауытқулардағы жеке қасиеттер мен акцентуацияларды болжау

  • Код ON7

    Психофизиологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы принциптеріне сәйкес құрылған субъективті құбылыстардың физиологиялық механизмдерінің заңдылықтарын, әрекет етуші актілерді бағдарламалауға және орындауға, адамның сөйлеу және ойлау әрекеттеріне байланысты психологиялық деректерді талдаудың тиімділігіне қол жеткізу үшін жағдайлар мен жеке айырмашылықтарды қолдану.

  • Код ON4

    Коуч-семинарлар мен топтық тренингтерге қатысушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, коучинг және әлеуметтік-психологиялық тренинг әдісін жүргізу технологиясын жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет процесінде теориялық және қолданбалы психология саласындағы базалық білімді қолдану, сонымен бірге жеке тұлғаның дамуы мен кәсіби құзыреттіліктің өсуіне, сондай-ақ әлеуметтік және жеке мәртебедегі ауытқулардың алдын алуға байланысты мәселелерді шешу.

  • Код ON6

    Қоғам мүшелерінің әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарын ескере отырып, қазіргі көпмәдениетті қоғам жағдайында тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары негізінде табысты өзара іс-қимыл құру.

Top