8D01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында табысты ғылыми-педагогикалық қызмет үшін іргелі теориялық-әдіснамалық білімі, зерттеу дағдылары бар жоғары мектептің бәсекеге қабілетті кадрларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Адамның тілдік іс-әрекетінің когнитивті аспектілері
Несиелер: 5Кәсіби қызметтің нақты фактілерімен байланыстыру үшін қазіргі тілдегі қарым-қатынас теориясын, коммуникативті процестердің ерекшелігін жүйелі түсіну көрсетіледі; тілдік, сөйлеу және коммуникативті Тұлға феномені сипатталады; мәдени, этно - және лингвомәдениеттік байланыстардың Мета-тілдік компоненттері; практикалық мәселелерді шешу үшін этносаралық толеранттылықты қалыптастыру тәсілдері мен құралдарын адекватты таңдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі психолингвистиканың өзекті мәселелері
Несиелер: 5Қазіргі психолингвистиканың өзекті мәселелері мен тілді психи-калық құбылыс ретінде есте сақтау, қабылдау, сөйлеу өндірісі, сана және т.б сияқты психикалық құбылыс ретінде зерттеу әдістемесі; лингвистикалық сананы, сөйлеу әрекетінің теориясын, мәдениет-аралық қарым-қатынастың ерекшеліктерін және т.б зерттеулер. Кәсіби және қолданбалы мәселелерді шешу үшін психолингвистикалық зерттеулердің технологиялары мен әдістері қолданылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мәдениетаралық коммуникацияның бейвербалды аспектілері
Несиелер: 5Бейвербальді қарым-қатынастың этномәдени аспектілері жүйелі түрде қалыптасады; ХХ ғ. аяғында – ХХІ ғ. басындағы тiлдiң дамыуының этномәдени ерекшелiктерi туралы білімдері қалыптасады: бейвербальді ойлау нысандар мен түрлер, көздер, мақсаттар, ниеттестер, бейвербальді жүріс-тұрыстың гендерлік ерекшеліктер; бет әлпет, ым, кинетика, проксемика, одоративті қатынастар туралы білімдер тереңдетіледі. Этномәдени компонентті меңгерудің практикалық кәсіби және қолданбалы міндеттері шешілуде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Тіл және әдебиет саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістері, Ғылыми ізденіс объектісін ескере отырып, оларды қолданудың ерекшеліктері мен шекаралары туралы теориялық білім кеңейтіледі және жүйеленеді; инновациялық технологиялардың маңыздылығын, ҒЗЖ-ға енгізу жолдарын түсіну қалыптасады. Нәтижелерді ұлттық және халықаралық деңгейде тануды қамтамасыз ететін ғылыми жарияланымдардағы идеялар мен жетістіктер сыни тұрғыдан талданады, бағаланады және таратылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Несиелер: 5Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың философиялық ойларының дамуын зерттейді. Ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі кезеңдегі педагогикалық философияның түсініктері мен теорияларын, сондай-ақ олардың заманауи ғылымға әсері қарастырылады. Философия және ғылым тарихы пәнін зерттеудің негізі-теорияларды, зерттеу әдістерін, сондай-ақ философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды толық қамти отырып, зерттеу әдістерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдебиеттану зерттеулерінің заманауи әдіснамасы мен әдістемесі
Несиелер: 5Әдебиеттану әдіснамасы мен әдістемесін түсіну, орыс әдебиетін зерделеу саласындағы жаңа кешенді идеяларды, қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін сыни талдау дағдылары қалыптасады. Практикалық кәсіби және қолданбалы мәселелері оларды қоғамға тарату және жаңа филология салаларын дамытудағы әдебиеттану әдістері мен тәсілдерін таңдауының маңыздылығын негіздеу арқылы шешіледі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық жазу
Несиелер: 5Пән академиялық тілді ғылыми сөйлеуді қолданудың жаңа пәндік саласы ретінде зерделеуге бағытталған; базалық академиялық жанрлардағы парадигматикалық, синтагматикалық және эпидигматикалық қатынастардың ерекшеліктерін меңгеру (академиялық дәрістер, академиялық эсселер, академиялық мақалалар мәтіндерінің материалдары негізінде); академиялық коммуникация шеңберінде интердискурсивтілік және интертекстуалдылық мәселелерін зерттеу; қазіргі академиялық дискурстағы дискурсивтік стратегиялар мен практикалар зерделенеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON4
Тілдік эксперимент нәтижелері тұрғысынан сөйлеу әрекетінің мәдени, этно - және лингво-мәдени аспектілері туралы ақпаратты талдау.
-
Код ON3
Жаңа жағдайларда заманауи лингви-стиканың теориялық тәсілдері мен бағыттары туралы білімді қолдану, кәсіби қызметке зерттеулердің кешенді процесін бейімдеу және енгізу.
-
Код ON5
Өз пайымдаулары негізінде жаңа бірегей идеяларды синтездеу, жоғары мектептің нақты кәсіби міндеттерін шешу кезінде зерттеу қызметін жоспарлау.
-
Код ON1
Сыни тұрғыдан ойлаудың, педагогиканың заманауи әдіснамалық тұжырымда-маларын, тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін білудің жоғары деңгейіне ие болу.
-
Код ON2
Қазіргі гуманитарлық зерттеулер парадигмасында тіл мен әдебиеттің ерекшелігін терең түсіну қабілетін көрсету, филологияның жаңа бағыттарын дамытуда білімдерін біріктіру.
-
Код ON6
Жүргізіліп жатқан ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін сыни тұрғыдан бағалау, оның жұмыс гипотезасын, жетекші идеяны тұжырымдау кезінде өз көзқарасын қорғау.