Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08103 Агрономия в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын, өсімдіктердің көбеюі мен жүйеленуін, өсімдіктердің геоботаника элементтерін білу және түсіну. Өсімдіктердің құрылымын өсімдік ағзаларының ұйымдастырылу деңгейлерін түсіну. Морфологиялық белгілері бойынша өңірлерде кең таралған жабайы өсімдіктер мен ауыл шаруашылығы дақылдарын тану; өзгеретін агроклиматтық жағдайларға бейімделу барысында олардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуының эволюциясы ; ауыл шаруашылығында пайдалану мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін өсімдіктер экологиясы туралы білім негіздерін қалау. Биологиялық объектілермен жұмыс істеудің зертханалық әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Негізгі метеофакторлармен танысу, ауа райын бақылау қорытындысы бойынша оны болжау, олардың жер, өсімдіктер, жануарлар биосферасының дамуына әсерін зерттеу, атмосфераның құрамы мен құрылысы, ауа массасының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер туралы білім алу; ауылшаруашылығы саласы үшін қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олармен күресу шаралары, топырақтың ауа, жылу және су режимдерін өлшеу әдістері, климат және олардың өзгеру болжамы туралы білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелері, еңбекті қорғау, өнеркәсіптік экология және тіршілік қауіпсіздігі, сондай-ақ радиациялық, химиялық, биологиялық, өрт қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер; еңбекті қорғауды қамтамасыз ету үшін жүргізілетін іс-шаралардың техникалық-экономикалық тиімділігін бағалау әдістері берілсін. Еңбекті қорғау сонымен қатар қызметкерлерге белгілі бір өтемақы беру мәселелерін қарастырады. Интерактивті дәрістерді, компьютерлік презентацияларды пайдалану, белсенді практикалық сабақтарды өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    Нормаланған азықтандыруды, рациондар құруды қамтамасыз ету. Ауыл шаруашылығы жануарларының негізгі түрлерінің анатомиясы мен физиологиясының негіздерін тану; жемшөп құралдарын азықтандыру нормалары. мал азығының түрлері және олардың тағамдық құндылығы; мал шаруашылығы өнімдерінің негізгі түрлерін күтіп-бағу және өсіру жүйелерімен өзара байланыста өндірудің қазіргі заманғы технологиялары. Жем дақылдарын таңдау және рацион жасау әдістерін қолданыңыз. Ауыл шаруашылығы жануарларын тамақтандыруды және ұстауды ұйымдастыру ; жеке салаларды жүргізудің ерекшелігі: мал шаруашылығы, шошқа , қой, құс, жылқы шаруашылығы және т. б

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық өсімдіктердің физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 6

    Фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсу және даму, өсімдіктердің қозғалысы сияқты өсімдіктерде болатын негізгі өмірлік процестерді білу және түсіну. Өсімдіктерде болатын физиологиялық процестердің қолайсыз экологиялық факторларға, мысалы, құрғақшылыққа, тұзға, қыстың төзімділігіне төзімділігін арттырудағы рөлі туралы нақты түсінік қалыптастыру. Мәдениеттің физиологиялық жағдайын бағалау кезінде, әсіресе қолайсыз вегетациялық кезеңде алған білімдерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктердің клональды микро көбеюі арқылы селекциялық процесті жеделдету әдістерін қолдану, жоғары сапалы тұқымдары мен отырғызу материалдарын алу үшін мәдени өсімдіктердің сорттары мен будандарын өсіру әдістерін қолдану; жасанды қоректік ортада өсімдік жасушаларының, тіндері мен мүшелерінің мәдениеті арқылы өсімдіктердің тұрақты формаларын қолдану, өсімдіктердің онтогенез процестеріне эксперимент жүргізу in vitro. Селекция процесінде өсімдіктердің бірегей генотиптерін сақтау және жедел көбейту, отырғызу материалын жақсарту. Тәжірибеде табиғи емес қоректік орталарда өсімдік жасушалары, ұлпалары және мүшелері арқылы өсімдіктердің төзімді, жаңа, жоғары өнімділікті формаларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 6

    Топырақтың шығу тегін, құрамын, қасиеттерін және режимдерін, жіктелуін және номенклатурасын, топырақ типтерінің диагностикалық қасиеттерін білу және түсіну. Топырақ құнарлылығы мен оның компоненттерінің деңгейі, топырақты ұтымды пайдалану туралы білімді практикада қолдану. Топырақты оқыту, егістік топырақтардағы топырақ түзудің мәдени процесінің даму заңдылықтары туралы пікірлер шығару мүмкіндігі. Топырақ карталары мен картограммаларды дұрыс қолдануды үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық микробиология
    Несиелер: 6

    Микробиологияның негізгі ұғымдарын тұжырымдау, микробиологиялық эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру. Микроорганизмдерді бөлу және культивациялау бойынша практикалық дағдыларды игеру. Өз жұмысында микробиологиялық және биохимиялық жабдықтарды қолдану; жасушалық ұйымның ерекшелігін және микроорганизмдердің қоректену типтерін, прокариоттық және эукариоттық микроорганизмдердің метаболизмін, микроорганизмдердің генетикалық ерекшеліктерін білу; Микроағзаларды зерттеу ауыл шаруашылығы, медицина, тағам өнеркәсібі, қоршаған ортадағы заттар айналымындағы микроағзалардың тигізетін пайдасы мен зиянын анықтауға мүмкіндік береді. Жалпы микробиологияның негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Морфологиялық белгілері, тұқымдары бойынша көкөніс өсімдіктерін тану; көкөніс өсімдіктерінің ауыспалы егістерінің схемаларын жасау және өңірде таралған ашық топырақтағы көкөністерді өндірудің технологиялық схемаларын әзірлеу, ашық топыраққа арналған көшеттерге қажеттілікті есептеу; өсімдіктердің себу нормаларын, қоректену алаңын, тұру тығыздығын есептеу әдістерін меңгеру. Көкөніс дақылдарының көшеттері мен отырғызу материалдарын өсіру технологиясын, көкөніс өндіру технологиясын білу. Көкөніс дақылдарының отырғызу материалдарын өсіру бойынша технологиялық карталар жасау қабілеті. Оқыту саласында көкөністерді сақтаудың, қайта өңдеудің озық технологияларын қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық мелиорациясы
    Несиелер: 6

    Мелиорация тәсілдері, мелиорациялық жерлерді игеру және рекультивациялау жөніндегі іс-шаралар, суару машиналарының түрлері, суару жүйелері. Ауыспалы егістегі егістіктер мен суармалы учаскелердің мөлшері мен нысанын, судың есептік шығындарын анықтау және өткізгіш желі элементтерінің қимасын таңдау, құрғату желісін орналастыру, баурайларды террасалау, су ұстайтын біліктерді орналастыру схемаларын жасау қабілеті. Құрғату және суландыру жүйелерін жобалау негіздері, суландыру, құрғату мелиорациясы техникасы. Жел және су эрозиясы, олармен күреу жолдары, а/ш дақылдарының суару және суармалау мөлшерлері, мелиорация түрлерін қолдана білу, тиімді түрін пайдалану, сор және сортаң топырақтардың мелиорациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығын механикаландыру
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылық машиналардың технологиялық жұмыс процестерінің құрылымын ,құрылысын, теорисын белгілі бір жұмыс жағдайларына негіздеу және конфигурациялау туралы тұрақты білім қалыптастыру. Өсімдіктен кейінгі дақылдарды қайта өңдеу технологиялары мен техникалық құралдарын әзірлеу және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету Технологиялық және энергетикалық параметрлерді, сондай-ақ ауылшаруашылық машиналарының, қондырғыларының жұмыс режимдерін негіздеу және есептеу әдістері. Өндірістік жағдайлар мен экологиялық талаптарды ескере отырып қолданылатын машиналық жүйелерді негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агрохимия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-агрономиялық химиядан теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Студент ауылшаруашылық дақылдарының тамақтану ерекшеліктері туралы түсінікке ие болуы керек; топырақтағы тыңайтқыштардың конверсиясы мен ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі процестерінің өзара байланысын, топырақ құнарлылығын реттеу әдістерін, тыңайтқыштар мен мелиоранттардың мөлшерін анықтау әдістерін, қарапайым және күрделі тыңайтқыштардың түрлерін, химиялық құрамы мен қасиеттерін білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы агробизнеске кіріспе
    Несиелер: 3

    Ауыл шаруашылығындағы кәсіпкерліктің құқықтық және экономикалық негіздерін оқып үйрену. Ауылшаруашылық бағытындағы мамандықтарының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Аграрлық заңнамамен, бәсекеге қабілетті экологиялық таза технологиялар және тамақ өнімдерін өндіру негіздерімен таныстыру. Бизнес-жоспар құру. Кәсіпкерлік қызметті әр түрлі ұйымдастырушылық-құқықтық формаларын әсіресе шағын шаруашылықтардың басқарылуы мен қазіргі заманғы агротехнологиялардың жұмыс істеу ерекшеліктері ұйымдастыра білу, өндірістерді дамыту, өсімдік өнімдерін тұтынушыға жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық энтомология
    Несиелер: 5

    Морфология, анатомия, физиология, экология және жәндіктердің таксономиясы. Қоршаған ортаны қорғау талаптарын ескере отырып, өсімдік зиянкестерінің таралуын болжау және алдын алу. Жәндіктерді морфологиялық және анатомиялық белгілері бойынша, сондай-ақ өсімдіктердегі зақымдану сипаты бойынша тану қабілеті, жәндіктердің дамуының фенологиялық күнтізбелерін құра білу. Жәндіктердің дамуы туралы қысқа мерзімді болжамдар жасаңыз. Зиянкестерді сандық есепке алу әдістерін, арнайы биологиялық терминологияны меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық техникасын пайдаланудагы IT
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы техникасын пайдалану бойынша білім кешенін қалыптастыру. Машина-трактор агрегатын жинақтаудың теориялық негіздерін практикада қолдану, машина-трактор агрегаттарының жұмысына учаскелерді дайындауды, агрегаттарды жұмысқа дайындауды, учаскеде агрегаттардың ұтымды жұмысын ұйымдастыруды білу. Агрегат жұмысының сапасын бақылауды ұйымдастыру, тыңайтқыштарды енгізу және өсімдіктерді қорғау кезінде механикаландырылған жұмыстардың IT технологиясымен танысу. Машина-трактор паркінің құрамын жоспарлауды және оны пайдалану тиімділігінің көрсеткіштерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Салалар бойынша кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Зерттеу: АӨК-ге кіретін экономика салаларының жиынтығы; агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін; аграрлық азық-түлік нарығын; азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін, азық-түлік тәуелсіздігі мен қауіпсіздігін, жеке кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін өткізу жөніндегі мүмкіндіктерін. Оқып білу: шаруа және фермер қожалықтарын құру нысандары; ауыл шаруашылығы қызметін және ауылдық жерде кәсіпкерлік қызметтің ауыл шаруашылығына жатпайтын түрлерін жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік қолдау бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында өндірісті ұтымды құру және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды игеру.Егіс және егін жинау компаниясын жоспарлау. Өнімді өндіру мен сатуды ұйымдастыру, жоспарлау және басқару принциптері мен әдістері.Қаражатты үнемді жұмсау, барынша пайда табу кезінде жоғары сапалы өнімнің үлкен көлемін алу мақсатында Жерді, еңбек, техникалық, материалдық-өндірістік және қаржы ресурстарын тиімді пайдалану шараларының жүйесі бойынша ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімді нарыққа шығаруға дейін стартап құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP - ең аз өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оның бизнес-инкубаторға түсуі. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығында ГАЖ технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Агротехникалық операциялар жүзеге асырылатын аймақтың сандық моделін жасау, қашықтықтан зондтау туралы ақпаратты талдай білу, топырақтың қасиеттері мен сипаттамалары туралы ақпаратты практикада қолдану. Егістік картасын жылдар бойынша пайдалану және егістік алқаптарын өңдеу тарихы және т. б. ГАЖ платформасында деректер базасын құру. Жерді пайдаланудың функционалдық қасиеттерін, жерді орналастырудың экономикалық негіздемесін ескере отырып, жерді зерттеу және түсіру нәтижелері бойынша, жерге орналастыруды жүргізу кезінде жердің жоспарын, картасын, кадастрлық бағасын пайдалануда ұйымдастыру. Жерге орналастыру құжаттарын рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Ғылыми жұмыстарды жазу кезінде өз ойларын нақты, қысқа және түсінікті етіп тұжырымдай білу, курстық, жазбаша, ғылыми, дипломдық, сондай-ақ халықаралық деңгейде әртүрлі мақалалар мен жарияланымдар жазу үшін өз ойларын нақты құрылымдау қабілетін дамыту. Әр түрлі конференцияларға қатысуға дайындық және қабілеттілік, сонымен қатар ғылыми бағытта әртүрлі семинарлар мен конференциялар ұйымдастыра білу. Авторлық құқықты сақтауды ескере отырып, зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеу және оларды ауыл шаруашылығы саласында қолдану қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 8

    Егін шаруашылығын дамытудың жай-күйі мен перспективалары. Өсімдіктер тіршілігінің жер және ғарыштық факторлары-егіншіліктің материалдық негізі және олардың өсімдіктерге тұрақты түрде келу қажеттілігі. Егіншіліктің заңдары мен экологиялық принциптері – жоғары өнімді қалыптастыру, топырақ құнарлылығын сақтау және арттыру және егіншілікке жүйелі көзқарас үшін Өсімдіктердің өмір сүру факторларын оңтайландырудың жалпы заңдылықтары туралы теориялық негіз. Арамшөп өсімдіктері және олармен күресу шаралары. Ауыспалы егістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшарушылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Бастапқы материалдың мәнін білу, селекциялық әдістерді, сорттарды бағалау әдістерін меңгеру, жоғары сапалы сортты материалды дайындау.Гибридті ұрпақта іріктеу бойынша білімді тәжірибеде пайдалану, өсімдіктер селекциясында қолданылатын әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулер жүргізу. Далалық дақылдар, өндіріске жіберілген сорттардың биологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Сорттарды шығару және жақсарту үшін заманауи әдістерді меңгеру және олардың генетикалық негіздемесін үйрену. Бастапқы материалдар коллекциясын құру, құнды сұрыптарды алу бойынша жұмыс істеу және міндет қоя білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жерге орналастырудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Жерге орналастырудың теориялық негіздері мен жер кадастрі түсінігі мен мазмұны. Жерге орналастыру және жер кадастрының қазіргі тұжырымдамалары. Жердің өндірістік әлеуеті және оны экономикалық бағалау. Жерге орналастырудың түсінігі мен мазмұны. Жерге орналастыру жүйелері. Түсірілім үшін аспаптарды пайдалану кезінде практикалық дағдыларды игеру, шартты белгілер, масштабтар, жердегі және жоспарлардағы алаңдарды есептеу және бөлу бойынша білімді практикада пайдалану. Жергілікті түсіру үшін құралдарды қолдану кезінде тәжірибелік әдеттену, шартты белгілерді, масштабтарды қолдана отырып, түсіру нәтижелерін оқи білу, жерде және жоспарда алаңдарды бөлу, есептеп шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық фитопатология
    Несиелер: 5

    Морфологияны, анатомияны, физиологияны, экологияны, аурулар мен аурудың белгілерін, аурудың қоздырғыштарын білу. Олардың биологиясының ерекшеліктері, қоздырғыштардың зияндылығын төмендетуге ықпал ететін әртүрлі шаралардың тиімділігі. Өсімдіктердің ең қауіпті аурулары, аурулардың себептері, белгілі бір аурудың дамуына ықпал ететін факторлар, өсімдіктерді аурудан қорғау әдістері туралы білім. Аурулардың таралуын болжау және алдын алу. Аурудың дамуының қысқа мерзімді болжамы. Морфологиялық және анатомиялық белгілері бойынша, сондай-ақ өсімдіктердегі зақымдану сипаты бойынша ауруларды анықтай білу, өсімдіктер ауруларының дамуының фенологиялық күнтізбесін құрай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 8

    Дала дақылдарын өсірудің ғылыми негізделген технологияларын білу және түсіну. Меңгеруі тиіс: белгілі бір шаруашылық жағдайына арналған өсімдіктердің түрлері мен сорттарын таңдау әдіснамасын, тұқымдарды егуге дайындау тәсілдерін, вегетациялық және далалық тәжірибені отырғызу технологиясын. Жергілікті жердің нақты топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, жетекші дала дақылдарының технологиялық карталарын әзірлеу кезінде пайымдау қабілеті. Ауылшаруашылық техникасын, өсімдіктерді қорғаудың химиялық, биологиялық және агротехникалық шараларын тиімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мал азығын өндіру
    Несиелер: 8

    Шабындықтар мен жайылымдар өсімдіктерінің биологиялық және экологиялық ерекшеліктері, өсімдіктердің жемдік сипаттамалары; шабындықтар мен жайылымдардың жіктелуі мен сипаттамасы; жем-шөп алқаптарын жақсарту жүйесі және оларды құрайтын іс-шаралар; ұтымды пайдалануды ұйымдастыру және тәсілдері, жасыл конвейерді ұйымдастыру; шөп, пішендеме сүрлемін өндіру технологиясы, аймақтық жем-шөп ауыспалы егістері; жем-шөп дақылдарын өсірудің агротехникасы; көпжылдық шөптер мен далалық жем-шөп дақылдарының тұқым өсіру ерекшеліктері; жемшөп дақылдарын өсіру, шалғынның және жайылым өсімдіктерінің биологиялық және экологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақтың физикалық қасиеттері және оны өлшеу
    Несиелер: 6

    Топырақтың негізгі физикалық қасиеттері және табиғи факторлар мен антропогендік әсерлерге байланысты олардың өзгеруі; топырақтың физикалық қасиеттері мен режимдерін зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері; топырақтың физикалық жай-күйін реттеудің негізгі тәсілдері; әсер ету түрлеріне байланысты топырақтың физикалық жай-күйі. ГАЖ, Жерді қашықтықтан зондтау деректері, ғаламдық навигациялық спутниктік жүйелер, Web, Big Data өсімдік шаруашылығында пайдалану тәсілдерімен топырақтық физикалық параметрлерді бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік карантині
    Несиелер: 3

    Ауыл шаруашылығы дақылдарын карантиндік және басқа да аса қауіпті зиянкестерден, өсімдік ауруларын қоздырғыштардан және арамшөптерден қорғау. Карантинге жатқызылған өнімді тексеру, егістіктерді тексеру, олардың ошақтарын оқшаулау және жою бойынша білімді практикада пайдалану.Егістер мен сақталатын өнімнің фитосанитариялық жай-күйінің нашарлауында карантиндік объектілердің топтары мен түрлерін сыныптау.Дақылдардың карантиндік аурулармен, зиянкестермен, арамшөптермен зақымдану дәрежесін бағалау. Өсімдіктерді қорғау мақсатында сынақ жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 6

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау мен сертификаттаудың мемлекеттік жүйесі пайдаланатын заңнамалық және нормативтік база, әлемдік нарыққа шығуға кедергі келтіретін техникалық кедергілерді еңсеру үшін ТМД елдерінің Стандарттау және сертификаттау жүйесінің нормативтік-техникалық құжаттарын қолдану.Стандарттарға сәйкес сапа көрсеткіштерін анықтау және сертификаттау туралы Заңға сәйкес растау әдістемесі. Өсімдік шаруашылығы өніміне нормативтік-техникалық құжаттаманы талдау қабілеті. Мемлекеттік қадағалау жəне бақылау, ведомствоаралық жəне стандарттар астам ведомстволық бақылау жүйесін техникалық регламенттер; ұйымдастыру жəне технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нақты егіншілік жүйесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Дәл егіншілік-бұл жаһандық позициялау (GPS) технологияларын, географиялық ақпараттық жүйелерді (GIS), түсімділікті бағалау (Yield Monitor Technologies), ауыспалы нормалау (Variable Rate Technology), Жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) технологияларын қамтитын және экологиялық қауіпсіздік нормаларын ескере отырып, сапалы және неғұрлым арзан ауыл шаруашылығы өнімінің ең жоғары көлемін алуға бағытталған ауыл шаруашылығы менеджментінің кешенді жоғары технологиялық жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 8

    Стандарттау нормаларына сәйкес өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау мен орналастырудың технологиялық операцияларын ұйымдастыру қабілеті, ауыл шаруашылығы дақылдарын жинау тәсілін, өсімдік шаруашылығы өнімдерін бастапқы өңдеуді және оны сақтауға салуды негіздей білу; Астықты, картопты және көкөністер мен жемістерді сақтаудың және өңдеу технологиясының теориялық негіздерін меңгеру; өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сандық және сапалық ысыраптарын қысқарту жолдарын зерделеу.; сапаға қойылатын талаптар; аспаптармен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды игеру өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасын бағалау әдістері; ауыл шаруашылығында қолданылатын өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау режимдері мен тәсілдері; өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдікті химиялық қорғау құралдары
    Несиелер: 5

    Өсімдікті химиялық қорғау құралдары әдістерін және оларды тиімді колдану шараларын білу. Химиялық препараттардын жиктеліу. Химиялық препараттардын зияндылығы мен улылығы. Химиялық препараттардын тиімді және қауіпсіз колдану. Химиялық препараттардын тәршәләгіндегі маныздылығын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интегрирленген өсімдік қорғау
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді интеграцияланған қорғау принциптері. Қазіргі интеграцияланған жүйелердегі болжамдар мен сигнализацияның рөлі. Өсімдіктерді қорғауды ұйымдастыру және экономика. Интеграцияланған жүйелердегі пестицидтер. Интеграцияланған жүйелерді, дәнді картопта, көкөніс және жеміс дақылдарында өсімдіктерді қорғауда пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұқымтану
    Несиелер: 6

     Агроэкологиялық қауіпсіздікті, сұрыптық бақылауды қамтамасыз етудің технологиялық операцияларын ұйымдастыру қабілеті: ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісінің тиімділігін арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүргізу.Сорттық және тұқымдық бақылау, апробация жүргізудің теориялық және практикалық принциптері.Сорттық егістердің тұқымдық мақсаттарға жарамдылығын анықтау және сорттық тұқымдарды көбейту жөніндегі іс-шаралар жүйесін әзірлеу.Тұқымтану негіздерін түсіну өсімдікте тұқымның пайда болуы, оның құрылымы мен дамуы. Ауыл шаруашылығы дақылдарының егістіктерін байқаудан өткізе білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру үшін нақты егіншілікті қолдану
    Несиелер: 5

    Танаптың электрондық карталары, «ақылды технологиялар», өндірісті басқару үшін мобильді қосымшалар түсінігі және білімі; Ауыл шаруашылық өнімі өндірісінде сандық технологияларды тәжірибеде қолдана білу; Сандық технологияларды жүзеге асыра білу: спутниктік түсірілімдер, танаптың дифференциалды өңдеу алгоритмдері, жоғарытехнологиялық датчиктері, мобильді қосымшалар және GPS жүйелері.Сандық технологиялар көмегімен өнімділікті нақты болжай білу; Танаптарда нақты нұсқаулар алу үшін мобильді және онлайн-қосымшаларды іс жүзінде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Егістік дақылдарды өсірудің бейімделу технологиялары
    Несиелер: 5

    Егіс дақылдарын өңдеу технологиясын әзірлеуді салыстырудың практикалық дағдыларын меңгеру; өсімдіктер мен егістіктерді диагностикалау; өсімдік шаруашылығындағы жұмыстардың сапасын бағалау; технологиялардың тиімділігі бойынша. Берілген өнімділікке, өнімнің түрі мен сапасына дала дақылдарының сорттарын өсірудің тиімді бейімделу, энергия және ресурс үнемдеу әдістері мен технологияларын әзірлеу қабілеті. Өндірістің әртүрлі жағдайлары үшін технологияларды құру әдістемесі. Дақылдар мен дақылдардың өнімділігін бағдарламалау және модельдеу мүмкіндігі. Жерді ұтымды жəне тиімді пайдалану тəсілдеріне, топырақтың құнарлылығын жоғарылату жəне дақылдардың өнімділігін көтеруге үйрету. Танаптық дақылдардың ресурссақтау өсіру технологиясынан орнықты білім беру, нақты жағдайларда жоғары және сапалы, тұрақты өнім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Жеміс жидек дақылдардың морфологиялық және биологиялық сипаттамаларын, өсірудің технологиялық әдістерін оқыту. Жеміс шаруашылығының биологиялық негіздері. Екпе ағаштарды отырғызу және жемістер өндірудің технологиясы. Жеке өңірлердегі жеміс шаруашылығының ерекшеліктері. Жеміс жидек дақылдарын өсіру технологиясын, өнімділігін жоғарылату, сапалы өнім алудың теориялық негізін және тәжірибелік әдістерін оқыту. Жеміс, жидек дақылдарын өсірудің қазіргі кезеңдегі технологиясын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық дақылдары өнімділігін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Нақты топырақ-климаттық жағдайларда мүмкін болатын барынша мол өнім алу жөніндегі шаралар жүйесін әзірлеу үшін агрометеорологиялық, агрохимиялық, агрофизикалық, агротехникалық факторларды түсіну. Жоспарланған егін үшін органикалық және минералды тыңайтқыштардың мөлшерлерін есептеу, алынған нәтижелерді практикалық қызметте қолдану. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, мәліметтер базасы және оны түсіндіру, ауылшаруашылық дақылдарының әртүрлі өнімділігіне арналған агротехнологиялардың модельдері мен жобаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының тыңайтқыштарға қажеттілігін анықтаудың физиологиялық негіздері. Тыңайтқыштардың тиімділігіне сыртқы факторлардың әсері. Минералды тыңайтқыштардың нормаларын анықтау әдістері. Негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарын қоректену ерекшеліктері және тыңайтқыш жүйесі. Тыңайтқыштарды қолдану жүйесін құру, органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолдану жоспарын құру, табиғи салмақтағы тыңайтқыштардың нормаларын есептеу. Топырақтық-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тыңайтқыштардың түрлері, нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бақша шаруашылығы және ландшафттық дизайн
    Несиелер: 5

    Бау-бақшада өсірілетін жеміс ағаштары мен жидек дақылдарының морфологиялық және биологиялық сипаттамаларын, өсірудің технологиялық әдістерін зерттеу. Бау-бақшаның биологиялық негіздері. Ағаш отырғызу және жеміс өндіру технологиясы. Жекелеген аймақтардағы жеміс өсіру ерекшеліктері. Бау-бақша пәнінің мақсаты-студенттерге жеміс-жидек дақылдарын өсіру технологиясын, өнімділікті арттыру, сапалы өнім алудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Кәсіби қарым-қатынас саласында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік стратегияларды көрсету, іскерлік этика нормаларын сақтау, құқықтық мінез-құлық нормаларын меңгеру, өзін-өзі дамытуға ұмтылу.

  • Код ON3

    Организовать производственный процесс управления человеческими ресурсами в агроформированиях на основе критической оценки форм и методов современной экономики и нормативных правовых документов. Определять потребность в материально-технических, финансовых и трудовых ресурсах, обеспечение безопасности труда, планировать и управлять проектами для достижения профессиональных задач.

  • Код ON1

    Ұжымда жұмыс істеу үшін әлеуметтік-гуманитарлық, этностық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды қолдану, ашықтық, парасаттылық, төзімділікті көрсету. Ойлау мәдениетіне ие болу, жалпылау, талдау, мақсат қою және оның жетістігін таңдай алу қабілеттілігі.

  • Код ON10

    Әр түрлі топырақтық-климаттық жағдайларда ауыл шаруашылық дақылдарын өсірудің инновациялық , бейімделген агротехникалық тәсілдерін ұйымдастыру және өндіріске енгізу, қолда бар жер және басқа да ресурстарды ұтымды және тиімді пайдалану, экономикалық тиімділікті есептеу, өнімділікті арттыру және өсуді жақсартатын факторларды бағдарламалау.

  • Код ON5

    ҚР аймақтарында таралған өсімдіктер мен ауыл шаруашылық дақылдарының физиологиялық, микробиологиялық жай-күйін бағалай отырып , морфологиялық белгілері бойынша жіктеу және аумақта биоклиматтық, топырақтық зерттеу бойынша жұмыстарды орындауға қабілетті болу.

  • Код ON6

    Топырақты өңдеу технологиясын пайдалану, ауыл шаруашылығы техникасын білу, себу, егістікті күту, жинау және ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық карталарын құрастыру негізінде басқа да жұмыстарды орындау. Тұқымдық материалдары мен сорттарын таңдау, көкөністер мен жемістерді өсіруді ұйымдастыру, табиғи және табиғи жем-шөп алқаптарын жақсарту және жем-шөп дайындау технологиясын жүргізу. Топырақтың оңтайлы физика-химиялық қасиеттерін құру үшін мелиорация бойынша іс-шаралар әзірлеу.

  • Код ON8

    Егістіктің оңтайлы фитосанитарлық жағдайын жасау үшін карантиндік тексеру, өсімдік шаруашылығы өнімін сараптау және өсімдіктерді қорғау бойынша білімдерін көрсету, тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеуде экономикалық білім негіздері мен кәсіпқойлықты пайдалану қабілеті.

  • Код ON7

    Топырақ картограммаларын, агрохимиялық картограммаларды жобалау, нақты егіншілікті, ГАЖ және қашықтықтан зондтау деректерін қолдана отырып, егістіктердің электронды деректер базасын енгізу, ауыспалы егісте тыңайтқыштарды бөлу жоспарын құру, дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, топырақ құнарлылығын қалпына келтіру және қайта өндіру.

  • Код ON4

    Агрономияда ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыру үшін ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын көрсету, биологиялық ғылымның негізгі бағыттарын саралауға қабілетті.

  • Код ON9

    Стандарттау , агроэкологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, сорттық бақылау нормаларына сәйкес Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және орналастырудың технологиялық операцияларын ұйымдастыру.

Top