Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02103 Киім дизайны в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық білімнің біртұтас жүйесі негізінде БП бітірушілер арасында киім дизайны саласындағы жобалау-жобалық іс-әрекетте шығармашылық процесті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті практикалық кәсіптік дағдыларды (қатты дағдыларды) қалыптастыру; шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру және бірлескен шығармашылық ортада және креативті экономикада (жұмсақ дағдылар) кейіннен тиімді кәсіби өзара әрекеттесу үшін өнер бакалаврлары тұлғасының шығармашылық әлеуетін дамыту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Инженерлік графика I
    Несиелер: 5

    Проекциялау әдістері. Нүктені проекциялау. Түзу сызық кесіндісін проекциялау. Жазықтық. Жалпы және жеке жағдайдағы жазықтықтар. Жазықтықтағы нүкте және түзу. Екі жазықтықтың өзара орналасуы. Түзудің жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы, қисық беттердің өзара қиылысуы. Қисық беттердің жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы беттерді және қисық беттерді өрістету. Аксонометриялық проекциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 5

    Сурет бейнелеу өнерінің негізі және өзіндік шығармашылық түрі ретінде. Графиканың мәнерлілік құралдары. Графикалық материалдар мен техника. Графикалық материалдармен жұмыс істеу тәсілдері. Жазықтықта үшөлшемді объектілерді бейнелеу ережелері. Пропорция теориясы. Жазықтықтағы кеңістік пен көлемді бейнелеудегі сызықтық және ауа перспективасының заңдары. Геометриялық денелерден оқу натюрмортының суреті. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Скетчинг негіздері
    Несиелер: 5

    Скетчинг – графиканың ерекше түрі. Скетчинг түрлері. Эскиздегі графиканың мәнерлі құралдары. Эскиз жасауға арналған құралдар мен материалдар. Эскиздегі объектілер мен кеңістікті шартты түрде бейнелеу. Эскиздің үш кезеңі – қарындашпен эскиз, түс схемасы, штрих. Сәнді сызудың ерекшеліктері. Сәндік эскиздегі пропорцияларды асыра көрсету. Сәндік эскизді орындау реттілігі – қаңқаның суретін салу, киім үлгісін пысықтау, детальдарды салу, суреттің фонына толтыру. Әдіс-тәсілдері: оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, пікірталас, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Графикалық кескінде кескіндеу заңдылықтары. Дизайндағы эскизге қойылатын талаптар. Графикалық кескіндерді жасауға арналған материалдар мен құралдар. Түрлі графикалық техникада кескіндерді стильдеу. Қабылдаулар мен бейнелерді стильдеу құралдары. Кескінді жою әдістері. Табиғи бейнелердің формальды түрленуінің принциптері. Адамдардың, заттардың, аксессуарлардың және т.б табиғи бейнелерді стильдеу және түрлендіруге арналған тапсырмаларды орындау Әдістері: оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, пікірталас, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тігін өндірісінің құрылғылары I
    Несиелер: 5

    Тігін машиналарының түрлері мен кластары, олардың техникалық параметрлері мен функциялары. Шағын механикаландыру құрылғылары. Тігін жабдықтарының тиімді жұмысына қойылатын талаптар. Тігін жабдықтарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Машина тігістерінің түрлері – тігу (жалғастыру), жону (жиек), жиектеу (әрлеу). Түрлі маталарға (жібек, мақта, барқыт және т.б.) машиналық тігістерді орындау ерекшеліктері. Әртүрлі машина тігістерінің үлгілерін жасау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәстүрлі материалдарды көркемдік өңдеу
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі материалдардың түрлері. Былғарыны көркем өңдеу технологиялары (бедерлеу, инкрустация, бояу және т.б.). Жүн өнерін өңдеу технологиялары (тоқу, тоқу, тоқу түрлері, дәстүрлі тоқыма гобелен, тоқыма емес гобелен). Матаны көркем өңдеу технологиялары (жалпақ және көлемді аппликация, өкше, пэчворк, көрпе және т.б.). Әртүрлі материалдардан сәндік-қолданбалы бұйымдарды өндіру. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық оқыту әдісі, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар негіздері I
    Несиелер: 3

    Заманауи компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктері мен дизайннің өзара байланысы. Растрлық және векторлық компьютерлік редакторлардың сипаттамалары. Photoshop, CorelDRAW компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдысының негіздерін меңгеру. Интерфейстер және Бағдарлама құралдары, олардың ерекшеліктері. Компьютерлік бағдарламалар құралдарын объектілердің жазық және көлемді компьютерлік бейнелерін жасауда және дизайнерлік жобалаудың шығармашылық есептерін шешуде қолдану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайн және қаріптік графика негіздері
    Несиелер: 5

    Дизайн шығармашылық қызметтің ерекше түрі ретінде. Сәулет және графикалық дизайн саласындағы жобалау және шығармашылық жұмыстың негіздері. Объектілер мен алаңдарды (жиһаз объектілері, үй-жай) өлшеуді орындау ережесі. Қол графикалық материалдармен және аспаптармен пішу, сызбалар, сурет салу, қаріптік және композициялық жаттығуларды орындау. Қаріп түрлері мен түрлері. Қаріптерді құру принциптері және типографиялар. Қаріптік композициялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалық материалтану және конструкторлық материалдың технологиясы
    Несиелер: 5

    Тігіндегі материалтану. Тоқыма жіптері мен талшықтарының классификациясы. Тоқыма құрылыс материалдарының түрлері. Материалдардың сапалық және сандық сипаттамалары. Тоқыма материалдарының құрылымы, құрамы және технологиялық қасиеттері және оларды өңдеу. Кондитерлік материалдар. Дәстүрлі және синтетикалық матаның түрлері. Жаңа буынның тоқыма материалдары. Киім дайындауға арналған материалдардың жіктелуі: негізгі, жастықшалы, жылудан қорғайтын, бекітетін, әрлеу материалдары және олардың қасиеттері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық оқыту әдісі, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайндағы композиция
    Несиелер: 5

    Композиция теориясының негіздері. Жазықтық композициялар. Жазықтықтың күштік сызықтары. Жазық композицияны құру принциптері. Жазықтық композицияны қабылдаудың антропоморфизмі және анимизмі. Жазықтықтағы кеңістіктің көлемі мен тереңдігінің елесін бейнелеу. Үш өлшемді композициялар. Қашау. Модульдік. Идеалды пропорционалды қатынастар. Пропорция және пропорцияландыру жүйесі. Циклдік және сызықтық уақыт. "Хронотоп". Стиль және стилизация. Композиция теориясын практикада қолдану. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы және Қазақстан өнері
    Несиелер: 5

    Өнердің функциялары. Өнер түрлері мен жанрларының құрылымы. Әлемдік өнердің ежелгі кезеңнен ХХ ғасырдың аяғына дейінгі эволюциясы. Әлемдік өнердің стильдері мен бағыттарының өзара әрекеттесуі. Қазақстан аумағында өнердің пайда болуы мен дамуы - ерте және кеш көшпенділер дәуірінің өнері. Орталық Азияның ортағасырлық өнерінің мәдени доминанттары. Қазақ халық өнерінің эстетикасы. Қазақстандық бейнелеу өнері мектебінің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстанның қазіргі өнері. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы I
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы туралы түсінік. Түйінді өңдеу және тігін бұйымдарын дайындаудың технологиялық бірізділігі. Тігін бұйымдарын дайындаудағы операциялардың классификациясы. Тігін бұйымдарын дайындаудың технологиялық процесінің құрамдас бөліктері. Тігістердің параметрлеріне сәйкестігі. Технологиялық операциялардың күрделілік деңгейлері. Жабдықтардың көмегімен тігін бұйымдарын өңдеу процесіндегі қауіпсіздік шаралары. Қарапайым технологиялық операциялар мен агрегаттарды әзірлеу бойынша практикалық тапсырмаларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дүниежүзілік өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Көне әлемнің әртүрлі аймақтарындағы ежелгі кезең өнерінің эволюциясы (тас, қола, темір ғасыры). Ежелгі әлемнің өнері (Ежелгі Шығыс және батыс өркениеттері). Еуропа мен Шығыстағы орта ғасыр өнері. Итальяндық және Солтүстік Қайта өрлеу. Жаңа заман дәуіріндегі өнер эволюциясы (17-19 ғғ.). Соңғы кезеңдегі өнердің даму ерекшеліктері-авангард, поставангард, трансавангард. Контемпорари өнері және постиндустриалды кезеңдегі өнердің басқа бағыттары. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түстану
    Несиелер: 5

    Дизайндағы түс. Түстанудың негізгі теориялық түсініктері мен терминдері; әртүрлі мәдениеттегі мәдени-тарихи түстік дәстүрлер мен түс символикасы; түстерді қабылдау психологиясы мен деңгейлері, түстік ассоциациялар. Ең танымал түс модельдері және түстану теориясы. Екі, үш, көпнотонды ахроматтық және хроматикалық композициялардың бейнелеу мүмкіндіктерінің теориясы, хроматикалық композицияларда түстердің үйлесімді үйлесімділігін ұйымдастыру принциптері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар негіздері II
    Несиелер: 5

    Photoshop, CorelDRAW компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Қабаттармен жұмыс істеу. Photoshop және CorelDRAW бағдарламаларының әр түрлі құралдарының көмегімен жазық және үш өлшемді нысандардың аяқталған суреттерін жасау. Photoshop бағдарламасында текстураларды жасау. Фотосуреттерді өңдеуге арналған Photoshop бағдарламасында "ретушь" қабылдау. CorelDRAW бағдарламасының құралдары арқылы графикалық дизайн нысандарын жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік қолданбалы өнері тарихы
    Несиелер: 5

    Қолданбалы өнердің дамуы. Қоғамның, өндірістің, халықтың мәдениеті мен дінінің даму ерекшеліктерінің қолданбалы өнер туындыларында бейнеленуі. Халықтық қолөнер және технологиялар. Сәндік өнердің дамуы, оның қоғам дамуымен және белгілі бір дәуірдегі эстетикалық идеялармен байланысы. Ою-өрнек сәндік өнердің бір бөлігі ретінде. Халық өнеріндегі ою-өрнек. Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қолданбалы және сәндік өнердің эволюциясы. Әдіс-тәсілдер: «айналған сынып», студентке бағытталған, кейс-стади

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес және кәсіпкерлік қызмет негіздері (мамандануы бойынша)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік қызметтің нормативтік-құқықтық базасы. Тігін қызметтерін көрсету сегментінде кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Фирманың/ательенің бизнес-жоспарын әзірлеу. Кәсіпорынның экономикалық тәуекелдерін бағалау. Фирманың күтілетін тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпорынның/студияның тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті қаржыландыруды есептеу әдістері. Құрал-жабдықтарға, шикізатқа, еңбекақыға шығындар есебі. Технологиялық процестердің тиімділігін ұйымдастыру. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобалау объектілерін жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Дизайнерлік жобалаудың мақсаттары мен құралдары. Дизайн объектілерінің функциялары мен пішіндерінің байланысы (іс-әрекеттер, масштабы және масштабы, "аспаптық" және "нәтижелі" функциялар, кеңістіктік, көлемді және жазық есептер). Дизайнерлік жобалаудың базалық категориялары. Дизайн-объектінің бейнесін қалыптастырудағы эмоциялық бағдардың, масштабтың және тектоникалық құрылымның рөлі. Жобалау кезеңдері. Жобалау процесінде дизайнерлік идеяны іске асыруды бақылау. Жобалық тапсырмаларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын және орта бизнестің кәсіпкерлік қызметі (мамандануы бойынша)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі. Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері. Шағын және орта бизнестің критерийлері – жұмысшылар саны, орташа жылдық табыс деңгейі, қызмет түрлері. Шағын және орта бизнестің бухгалтерлік есебі және есеп беруі. Шағын және орта бизнеске салық салу. Қазақстан Республикасында шағын және орта бизнесті дамыту және мемлекеттік қолдау мәселелері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін өндірісінің құрылғылары II
    Несиелер: 5

    Бумен пісіру операциясын қолдана отырып, бұйымдарды ылғал-жылулық өңдеу бойынша операцияларды орындауға арналған жабдық. Бұйымның шетін өңдеуге арналған жабдық. Трикотаж бұйымдарын өңдеуге арналған плоскошовный станоктар. Престеу операциясы арқылы бұйымдарды өңдеу операцияларын орындауға арналған жабдық. Түймелерді және жапсырмаларды тігуге арналған жабдық. Заманауи тігін құрал-жабдықтарында жұмыс істеу нұсқауларын оқу, құрал-жабдықтарда практикалық жұмыс. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және эргономика нысандарын құрастыру
    Несиелер: 5

    Процесс ретінде жобалау, оның әдістері мен реттілігі. Дизайн мақсаты. киім дизайнына қойылатын талаптар. Киімді жобалау процесінде антропометриялық мәліметтерді пайдалану. Түрлі категориядағы киімдердің дизайн ерекшеліктері. Жобалау әдістері – муляждық, калькуляциялық және калькуляциялық-аналитикалық. Оны пайдалану кезінде киімге қойылатын эргономикалық талаптар. Киім дизайны объектілерін құрудың эргономикалық принциптері. Әдіс-тәсілдер: «айналған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы II
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясының әдістерінің жіктелуі және практикалық дамуы - төмен операциялық, ресурстарды үнемдейтін, параллельді және сериялық параллельді. Өнімдерді ылғалды-жылулық өңдеуді (ДСҰ) жүргізу реттілігі мен ережелері. Түрлі үлгідегі тігін жабдықтарын пайдалана отырып, тігін бұйымдарын өңдеу процесінде қауіпсіздік шаралары. Күрделілігі орташа деңгейдегі технологиялық операциялар мен түйіндерді әзірлеу бойынша практикалық тапсырмаларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін өндірісінің заманауи жабдықтары
    Несиелер: 5

    Тігін өндірісінің арнайы жабдықтары, түрлері (кесте тігу машиналары, жапсырмада тігуге арналған машиналар, шағылыстыратын лентада тігу және т.б.), функционалдық мақсаты, техникалық параметрлері және функциялары. Жартылай және автоматты тігін машиналары. Тігін өндірісінің тиімді жұмыс істеуі үшін заманауи құрал-жабдықтардың мүмкіндіктері. Заманауи тігін құрал-жабдықтарында жұмыс істеу нұсқауларын оқу, құрал-жабдықтарда практикалық жұмыс. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Костюм және қолданбалы өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Костюм тарихы. Киім және костюм. Киім мен костюмнің қорғаныс, эстетикалық, ақпараттық қызметі. Костюм қоғам ерекшеліктерінің көрінісі ретінде. Тарихи киімнің таптық сипаты. Ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін киімнің эволюциясы. Египет, Греция, Рим, Орта ғасырлар, Ренессанс және Жаңа дәуір киімдеріндегі кесу, маталар және декор. Көне дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі сәндік-қолданбалы өнердің дамуы. Әдіс-тәсілдер: «айналған сынып», студентке бағытталған, кейс-стади

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әйелдер киімін құрастыру, пішу және тігу
    Несиелер: 6

    Әйелдер киімі дизайнының ерекшеліктері. Антропометриялық деректер әйелдер киім үлгілерін құрастыру үшін негіз ретінде. Өлшеулерді алу ережелері. Алынған өлшемдер негізінде бұйым үлгісін салу. Негізгі үлгі. Әйелдер киім үлгілерін құрастыру әдістері. Үлгілерді орындау. Өнімнің макетін жүзеге асыру. Әйелдер киімін кейіннен кесу және кесу арқылы кию ережелері. Әйелдер киімі кесілмейтін және кесілген киімдерді тігу кезектілігі. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағдарланған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы III
    Несиелер: 6

    Иық бұйымдарын өңдеудің технологиялық ерекшеліктері. Иық бұйымдарының түрлері. иық бұйымдарын түйінді өңдеу (бөлшектерді алғашқы өңдеу, жауырын және бүйір бөліктерін өңдеу, біріктіру тігістері, мойын өңдеу, жағаларды өңдеу, жағаны бұйыммен жалғау, жеңді қолтық саңылаумен жалғау, түбін өңдеу бұйым, бекіткіштерді өңдеу, бұйымдарды түпкілікті өңдеу). Қалталардың әртүрлі түрлерін өңдеу. ДСҰ реттілігі. Иық бұйымдарының технологиялық тораптарын орындау реттілігі. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киіз бен жүнді өңдеудің заманауи және дәстүрлі технологиялары
    Несиелер: 5

    Бүктеу жүнді технологиялық өңдеудің бір түрі ретінде. Бүктеу техникасында бұйымдар жасауға арналған материалдар мен құралдар. Бүктеу техникасында көлемді бұйымдарды өндіру. Жүнді өңдеудің заманауи түрі - киіз басу. Нуно-киіз басу техникасында бұйымдар жасауға арналған материалдар мен құралдар. Жүн мен киізді өңдеудің дәстүрлі түрі – дымқыл киіз басу. Ылғал киіз басу техникасында бұйымдар жасауға арналған материалдар мен құралдар. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-кәсіпкерлік (мамандануы бойынша)
    Несиелер: 5

    Өнер бизнес-жоба ретінде. Өнер нарығы және оның ерекшеліктері. Кәсіпкерлікті дамытудың қазіргі жағдайындағы көркем кәсіпкерлік. Көркем кәсіпкерліктегі өнімнің ерекшеліктері. Заманауи байланыс құралдарын пайдалана отырып, өнер-кәсіпкерлік тауарларды жылжыту. Арт-менеджмент түсінігі және оның өнер саласындағы кәсіпкерлік қызметтегі рөлі. Көркем кәсіпкерліктегі жарнаманың рөлі. Көркем кәсіпкерліктегі қаржылық менеджменттің ерекшеліктері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Креативті экономикадағы кәсіпкерлік (мамандануы бойынша)
    Несиелер: 5

    Шығармашылық экономиканың анықтамасы, оның ауқымы және қазіргі кәсіпкерліктегі рөлі. Қазіргі қоғамдағы кәсіпкерлікті дамытудағы шығармашылық экономиканың әлеуетті мүмкіндіктері. Шығармашылық экономикадағы шығармашылықтың, ынтымақтастық пен ынтымақтастықтың рөлі. Шығармашылық экономикадағы стартаптар. Шығармашылық экономикадағы маркетинг, өткізу арналары және ұйымдастыру процестерінің ерекшеліктері. Шығармашылық идеяларды ілгерілету мен монетизациялаудағы жарнаманың рөлі. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киізді көркем өңдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Киізден орындаушылық өнерге арналған материалдар, құралдар мен құрылғылар. Киізді көркем өңдеу технологиясындағы жүйелілік. Киіздің қабаттарын біріктіру әдістері. Киізді көркем өңдеу – дымқыл және құрғақ киіз басу, аппликация, өрнекті пішу. Ылғалды және құрғақ киіз басу технологиясында сәндік-көркем бұйымдарды дайындау реті. Киізден коллаж, аппликация жасау. Киізден керек-жарақтар мен қолданбалы бұйымдар жасау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, есептер шығару, презентация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік композиция
    Несиелер: 3

    Сәндік композицияның ерекшеліктері. Сәндік композицияның мәнерлілігін жасауға визуалды қабылдау үлгілері мен принциптерінің әсері. Сәндік композицияны ұйымдастыру әдістері. Сәндік композицияда қабаттасу. Сәндік композициядағы түс. Сәндік композициядағы пішіндерді стильдеу. Сәндік сәндік композициялар. Сәндік композиция теориясын практикада қолдану. Сәндік және стильдендірілген композицияларды орындау. Әдіс-тәсілдері: «айналған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, пікірталас, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киім декорындағы ою
    Несиелер: 3

    Ою-өрнек сәндік композиция ретінде. Ою-өрнек пен халық мәдениетінің байланысы. Ою-өрнек түрлері. Сәндік композициялардың түрлері. Ою-өрнектердегі антропоморфтық, зооморфтық, фитоморфтық формалардың стильденуі. Геометриялық және космогониялық ою-өрнектердегі стильдену ерекшеліктері. Сәндік композициялардағы бояу. Халық ою-өрнектеріндегі түс символикасы. Халық әшекейлері. Ою-өрнек халық костюмін безендіру бөлігі ретінде. Сәндік композициялар жасау. Әдіс-тәсілдері: «айналған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, пікірталас, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімді құрастырудың заманауи әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 6

    Киімді жобалау әдістерінің тарихынан. Жобалау әдістерінің екі тобы (шамамен және инженерлік) – модельдік, калькуляциялық және калькуляциялық-аналитикалық, аралас, инженерлік (3D манекен). Француздық дизайн әдісі. Әрбір дизайн әдісінің оң ерекшеліктері. АЖЖ – автоматтандырылған өндіріс жүйесі. Дизайндағы негізгі өлшем бірлігі (үлгі). Үлгілердің түрлері. Үлгілерді құрастыру әдістері (дәстүрлі және ДК пайдалану). Киім үлгілері мен үлгілерін құрастыру. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сән индустриясындағы брендинг
    Несиелер: 5

    Бренд концепциясы. Сән индустриясындағы сән брендтерін сипаттау және талдау. Сән индустриясындағы брендтер. Нарықты талдау. Бағытты таңдау және бірегей сату ұсынысы. Бренд концепциясын қалыптастыру. Брендті жылжытудағы атау мен логотиптің рөлі. Бизнесті жоспарлау және бренд стратегиясын әзірлеу. Бренд құру процесіндегі инвестициялық саясат. Брендтің өзектілігін және экономикалық тәуекелдерін бағалау әдістері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кестедегі есептеу және тегіс тігістер
    Несиелер: 5

    Есептік кестенің түрлері – «крест», «болгар кресті», «итальяндық крест», гобелен/кілем кестелері, есептелген тегістік, «қаттылық». Жапондар кестені «боро» деп санаған. Әртүрлі санаулы кесте тігістерін орындау технологиялары. Есептік кестелеуге арналған материалдар, құралдар және құрылғылар. Кесте тігу тізбегі. Санақ тігісімен кестеленген ою-өрнектер – шеңберге, жолаққа, периметр бойынша. Атлас кесте – ағылшын жіппен кестелеу, венециандық кесте. Кесте бұйымдарын тігу. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолмен кестелеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Қолмен кестелеу көркем шығармашылықтың бір түрі ретінде. Кесте тігудің дәстүрлі түрлері – сандық, тегіс, домбыра. Қолмен кестелеудің әртүрлі түрлеріне арналған материалдар, құралдар және құрылғылар. Көркем кестелеудің әртүрлі дәстүрлі технологияларын игеру бойынша практикалық тапсырмаларды орындау. Қазіргі заманғы көркем кесте материалдар мен техниканың үйлесімі. Кесте тігу ленталары. Кестеленген суреттер. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағдарланған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сән индустриясындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетинг пәні. Сән индустриясы нарығының сегменттелуі. Тұтынушылар топтарын және тұтынушылық сұраныс мотивтерін зерттеу әдістері. Өнім, тұтынушы, нарық. Өнімнің өмірлік циклі. Бренд бейнесі. Жарнамалық хабарлама қажеттілікті ояту және күшейту тәсілі және символдық пакет ретінде. Өнімді жылжыту үшін жарнамалық науқанның стратегиялары. Коммуникация түрлері және олардың жарнамалық-маркетингтік қызметтегі маңызы. Жарнамалық коммуникация түрлері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы IV
    Несиелер: 5

    Сырт киімге арналған материалдар және оларды өңдеу ерекшеліктері. Астарлы тігін бұйымдарын түйіндік өңдеу (пальто, куртка, куртка). Өнімдерді өңдеу кезектілігі – сыртқы киімдердің сөрелер мен арқаларын өңдеудің бірінші кезеңі, ішкі қалталарды, ілмектерді, бүйірлерді, жағаларды өңдеу. Киім құрастыру. Астарлар. Оқшаулағыш төсемдер мен төсемдер өндірісі. Астар мен бұйымның қосылуы. Көкірекше тігу кезектілігі. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағдарланған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әйелдер киімін модельдеу
    Несиелер: 6

    Әйелдер киімін модельдеу процесінің сипаттамасы. Киімді модельдеу принциптері – киімнің тапсырыс берушінің даралығына сәйкестігі, киімнің функционалдығы (мақсаттылыққа сай), материалдардың киімнің функцияларына және оның пішініне сәйкестігі. Модельдеу образ жасау өнері ретінде. Әйелдер киімін модельдеу процесінде эксперимент. Модельдеу процесінің идеядан (эскизден) іске асырылған модельге дейінгі реттілігі. Жеке бұйымдарды модельдеу. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімді жобалаудың креативті технологиялары
    Несиелер: 6

    Тәжірибе негізінде киімді жобалаудың заманауи шығармашылық әдістері. Женевьев Севин-Дурин әдісі. Рикард Линквисттің кинетикалық әдісі. Жобалау әдістерін салыстырмалы талдау Дж.Севин-Дурин және Р.Линквист. LUBAKS жүйесі бойынша киімді жобалау. Unimex жүйесі бойынша киім дизайны. LUBAX және Unimex жобалау әдістерінің салыстырмалы талдауы. Әртүрлі шығармашылық дизайн әдістерін қолдана отырып, үлгі мен бұйым макетін эксперименттік тұрғызу. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерлер киімін құрастыру, пішу және тігу
    Несиелер: 5

    Ерлер киімі дизайнының ерекшеліктері. Антропометриялық деректер ерлердің киім үлгілерін құрастыру үшін негіз ретінде. Өлшеулерді алу ережелері. Алынған өлшемдер негізінде бұйым үлгісін салу. Негізгі үлгі. Ерлер киімінің үлгілерін құрастыру әдістері. Үлгілерді орындау. Өнімнің макетін жүзеге асыру. Ерлер киімін кейіннен кесу және қырқумен тігу ережелері. Ерлер киімін тігу реттілігі – шалбар, куртка, жилет, жейде, куртка. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың жоғары сәні
    Несиелер: 5

    20 ғасырдағы сәннің дамуы. «Хот-кутюр» және «прет-а-портер» ұғымдары. Белле-эпока стилі - М.Вьоннет, П.Пуаре. 1914 жылдан бастап киімдегі күрт өзгерістер. «Сән патшайымы» Г.Шанельдің революциялық шығармашылығы. Дизайнер Э.Шиапареллидің сюрреалистік стилі. К.Диордың «Жаңа көзқарас». 60-жылдардың авангардтық сәні. - А.Курреж, М.Квант, П.Кардин. 70-90 жылдардағы сән тұлғалары. 20 ғасыр - И.Сент-Лоран, В.Вествуд, К.Лагерфельд, Х.Чалаяян және т.б.Әдіс-тәсілдер: «айналыс сынып», оқушыға бағытталған, проблемалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көркем машинамен кестелеу
    Несиелер: 5

    Заманауи жабдықтарда кесте тігу ерекшеліктері. Қазіргі заманғы көп инелі кесте тігу машиналарының жұмысын сипаттау. Машинамен орындауға арналған кесте түрлері – атлас тігісі, санамалы кесте, көркем кесте. Машинамен кестелеуге арналған компьютерлік бағдарламалардың түрлері - түрлендіргіштер, редакторлар, кесте дизайнын құруға арналған бағдарламалар, тар мамандандыру бағдарламалары. Машинамен кестелеуге арналған бағдарламаларды меңгеру. Түпнұсқа үлгілерді әзірлеу, көп инелі кесте тігу машинасында машиналық кестені жасау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы материалдарды көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Композициядағы заманауи мата түрлері – табиғи, синтетикалық, аралас. Құрамы бойынша әртүрлі маталарды көркем өңдеу ерекшеліктері. Инновациялық тоқыма бұйымдарының түрлері – «интеллектуалды» материалдар және олардың қасиеттері, биотекстильдер, қайта өңдеу маталары (RPET маталары). Upcycling - сән дизайнындағы материалдар мен бұйымдарға экологиялық көзқарас. DIY (оны өзіңіз жасаңыз) - киімді өзгертудің заманауи тәсілі. Сәндік дизайнда заманауи материалдарды қолдануға көркемдік көзқарас. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, есептер шығару, презентация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дәстүрлі материалдарды көркем өңдеудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі материалдарды өңдеудің заманауи технологиялары - жүн, жіп, былғары. Дәстүрлі материалдарды технологиялық өңдеудің техникасы мен әдістері. Теріні бедерлеу және бояу. Былғарыдан көлемдік композициялар жасау. Былғарыны термиялық өңдеу технологиясы. Әртүрлі техникада былғары бұйымдарын жасауға арналған материалдар мен құралдар. Жүн жіппен жұмыс істеуге арналған материалдар мен құралдар – қадалы және түксіз кілем тоқу, тоқыма емес гобелен. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, есептер шығару, презентация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дизайндағы 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    3dsMAX, Revit компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдысының негіздерін меңгеру. Интерфейстер және Бағдарлама құралдары, олардың ерекшеліктері. 3dsMAX компьютерлік бағдарламасындағы үшөлшемді объектілерді моделдеудің принциптері мен жүйелілігі. Үшөлшемді объектілерді Рендеринг-визуализациялау. 3dsmax, Revit компьютерлік бағдарламаларының құралдарын дизайн объектілерінің Үшөлшемді компьютерлік суреттерін жасауда және шығармашылық жобалық есептерді шешуде қолдану мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар (мамандыру бойынша)
    Несиелер: 5

    CАПР - киім өндіруге арналған үлгілерді жобалау, модельдеу және орналастыру үшін жобалау бағдарламалары. Тігін үлгілерін жасауға арналған CАПР GRAFIC компьютерлік бағдарламасының функционалдығы. 2D және 3D киім дизайнына арналған Julivi САПР бағдарламалық құралының функционалдығы. САПР Grace (студияға арналған жинақ). Үлгілерді құруға және модельдеуге арналған Redcafe Clothes Editor бағдарламасының интерфейсі. PatternViewer - әйелдер киім үлгілеріне арналған бағдарлама. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағдарланған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика (мамандыру бойынша)
    Несиелер: 5

    Photoshop, CorelDRAW компьютерлік бағдарламаларының графикалық редакторларын оқып үйрену және векторлық және растрлық кескіндерді құру дағдыларын меңгеру. Киімнің суреттері мен үлгілерін жасауда, киімдер мен аксессуарларды безендіруде компьютерлік редакторларды қолдану. Компьютерлік технологиялар және киімді модельдеу және жобалау саласындағы жаңа электрондық технологиялардың мүмкіндіктері. Компьютерлік бағдарламалар көмегімен киім үлгілерін, декор, сәндік-сәндік композицияларды құрастыру. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі сән индустриясы
    Несиелер: 5

    19 ғасырдың аяғынан бастап сән индустриясының тарихы мен эволюциясы. 20 ғасырдағы сән индустриясының даму ерекшеліктері. Жаһандану процестерінің сән индустриясының дамуына әсері. 20 ғасырдағы сән индустриясының тұлғалары. Сән индустриясының қазіргі шығармашылық экономиканың секторы ретіндегі сипаттамасы. Сән индустриясының мақсаты. Сән индустриясының объектілері. Сән өнімдерін жасаушылардың жіктелуі – тікелей өндірушілер мен мердігерлер. Сән индустриясының даму тенденциялары. Әдіс-тәсілдер: «айналған сынып», оқушыға бағытталған, проблемалық, презентация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ұлттық костюмді құрастыру және модельдеу
    Несиелер: 6

    Қазақтың дәстүрлі халық киімінің ерекшеліктері. Қазақтың ұлттық киімінің тарихи байланыстары мен эволюциясы, аймақтық ерекшеліктері. Ер қазақ ұлттық киімінің құрамдас бөліктері, қиюы, декоры және аксессуарлары. Қазақтың әйел ұлттық киімінің құрамдас бөліктері, қиюы, декоры және аксессуарлары. Қалыңдық костюмі. Дәстүрлі құрылымды, қию және декор принциптерін қолдану негізінде ұлттық киім жобасын жасау. Жобаның реттілігі. Әдіс-тәсілдері: «айналған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, пікірталас, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Заманауи костюм дизайнындағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Дизайн экономиканы дамытудың динамикалық факторы ретінде, барлық инновацияларды бейнелейді және сіңіреді, костюм дизайнындағы жаңа технологияларды, әдістерді, әдістерді, стильдерді, тұжырымдамалық бағыттарды перспективалы дамытуға бағытталған. Пәннің өзектілігі мыналарға байланысты: адамның сапалы өмір сүруін қамтамасыз ететін бірегей қасиеттерге ие болуы тиіс тоқыма материалдарына жаңа талаптар қоятын техникалық-технологиялық саладағы қарқынды даму процестері; тоқыма және жеңіл өнеркәсіп өнімдерінің әлемдік нарығының даму динамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Матаны көркем өңдеу технологиялары
    Несиелер: 6

    Матаның түрлері, оларды өңдеу әдістері. Матаны көркем өңдеу түрлері – бояу, сырлау, басу, аппликация, патчворк пластик, кесте және т.б. Матаны көркемдік бояу – бояу және бояу технологиялары. Киім декорының элементі ретінде матаның көркем суреті. Матаны бояу технологиялары. Матаны қолмен өкшелеу технологиясы. Әртүрлі типтегі қолданбаларды орындау технологиясы. Патчворк пластмассаларының түрлері, ұлпа жапқыштарымен жұмыс жасау технологиялары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағдарланған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Аксессуарлар мен киімді сәндеу
    Несиелер: 6

    Киім мен костюмнің толық бейнесін жасаудағы декордың рөлі. Заманауи киімдерді безендіру стилі. Декордың киім стилі мен мақсатына сәйкестігі. Киім декорының түрлері. Киім мен аксессуарлардың үйлесімділігі. Киім мен аксессуарларды әшекейлеудің техникасы мен тәсілдері – кесте, перфорация, гильош, қабаттасу және т.б. Түрлі технологиялық әдістер мен материалдарды пайдалана отырып, киім мен аксессуарларды әшекейлеудің реттілігі. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Жобалық зерттеу тақырыбын таңдау. Зерттеу жұмысын жоспарлау және уақытты басқару. Дизайн саласындағы жобалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Дизайнды зерттеудегі мәселені белгілеу. Жобалық зерттеудің тұжырымдамалық аппараты. Әдебиеттермен және референстермен жұмыс. Ғылыми зерттеу мен ғылыми мәтіннің логикасы. Біліктілік жұмысын (дипломдық жобаны) орындауға қойылатын талаптар – түсіндірме жазбаның, шығармашылық жобаның және қосымшалардың (альбомның, планшеттердің және презентациялардың) құрылымы, компоненттері, сандық және сапалық сипаттамалары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Коллекциялық бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 6

    Сән коллекциясы туралы түсінік. Сән топтамасының өзектілігі мен табыстылығын бағалау әдістері. Жинақтың көркемдік-концептуалдық негізі. Сән топтамасы концепциясын дамыту әдістері. Сызбалар мен сөйлемдерді орындау. Модельдерді жобалау және сынақ үлгілерін әзірлеу. Материалдағы коллекциялық үлгілерді орындау үлгілерін әзірлеу және енгізу. Коллекцияны көрсетуге дайындау. Топтаманың жарнамасы - іздеу кітапшасы және презентациялар. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, пікірталас, оқушыға бағытталған оқыту, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ерлер киімін модельдеу
    Несиелер: 6

    Ерлер киімін модельдеу процесінің ерекшеліктері. Ерлер сәнінің ерекшеліктері. Тапсырыс берушінің жеке ерекшелігіне, киімнің мақсатына сәйкестігіне, киімнің атқаратын қызметтеріне және оның пішініне сәйкес материалдарды таңдау негізінде ерлер киімін модельдеу. Ерлер киім үлгісінің өзіндік бейнесін жасау. Ерлер киімін идеядан (эскизден) өрнектелген үлгіге дейін модельдеу процесінің реттілігі. Жеке бұйымдарды модельдеу. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағдарланған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Аксессуарларды дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Аксессуарлар, олардың толық бейнені жасаудағы рөлі. Халық костюміндегі аксессуарлар. Заманауи костюмдегі аксессуарлар. Аксессуарлардың көмегімен үйлесімді көрініс жасаңыз. Аксессуарлардың түрлері. Керек-жарақтарды орындау реттілігі - бұл идея, эскиз, материалдар мен технологияны таңдау, есептеулер мен сызбаларды өңдеу, өнімді орындаудың технологиялық карталары. Аксессуарларды жасауға арналған материалдар мен технологиялар. Әртүрлі материалдардан аксессуарларды дайындаудың технологиялық әдістері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Стильдендірілген талғампаз киімдерді жобалау және модельдеу
    Несиелер: 6

    Сән дизайнындағы стиль түсінігі. Тарихи костюм стильдері. Ұлттық киім үлгісінің ерекшеліктері. Қазіргі заманғы талғампаз киім үлгілерін әзірлеу барысында ұлттық және тарихи киімдердің тұрақты танылатын белгілерін стильдеу. Стильденген талғампаз киім идеясын дамыту. Тұрақты құрылымды, кесу принциптерін және таңдалған стильдің декорын пайдалануға негізделген стильдендірілген талғампаз киім жобасының дәйектілігі. Әдіс-тәсілдері: «айналған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблемалық, жобалық, пікірталас, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Көркем батик
    Несиелер: 6

    Қолмен бояу және матаны бояу тарихынан. Шығыстағы қолмен боялған матаның аймақтық дәстүрлері - қытай және жапон, үнді және индонезиялық дәстүрлер. Қазіргі сәндік-қолданбалы өнердегі батик. Батик түрлері – түйіндік, ыстық, суық, еркін бояу. Батик жасауға арналған материалдар, құралдар және құрылғылар. Әртүрлі батик технологияларын қолдана отырып сәндік-қолданбалы бұйымдарды өндіру. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағдарланған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Көркем бұйымдарды жобалау (мамандыру бойынша)
    Несиелер: 6

    Сәндік және қолданбалы бұйымдардың түрлері. Бұйымның мәнерлі бейнесін жасаудағы стильдеу және ою-өрнек техникасы. Дизайн шығармашылық және технологиялық процесс ретінде. Арнайы дизайн әдістері. Көркем өнім жобасының тұжырымдамасы. Жобаның бірізділігі – идея, эскиздерді әзірлеу, материалдар мен технологияны таңдау, көркем өнімді жүзеге асыру үшін технологиялық карталар мен сызбаларды әзірлеу. Бұйымның эскизін / макетін жасау. Материалдағы өнімді өндіру. Жобаның тұсаукесері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Код ON7

    Зерттеу дағдыларын, кәсіби компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын және тиімді ұйымдастыру, енгізу және басқару білімін пайдалана отырып, материалдардың қасиеттері, арнайы техниканың қызметі, халықтық дәстүрлер туралы теориялық білімге негізделген қолданбалы және сәндік сипаттағы жұмыстарды жасау. жоба процесі

  • Код ON1

    Практикалық жобалық және шығармашылық қызметте қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласында алынған базалық білім негізінде адамның өмірі мен қызметін реттеу, тарихи үдерістердің өтуі, қазіргі қоғамның проблемаларын шешу жолдары туралы пайымдаулар шығару

  • Код ON3

    Шығармашылық дизайнерлік қызмет өнімдерін жасау процесінде сандық технологияларды, ресурстарды және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді (AutoCAD, Photoshop, CorelDRAW,3dsMAX, Adobe Illustrator, САПР және т.б.) пайдалану

  • Код ON4

    Жобалау-графикалық іс-әрекет теориясы мен конструкциялау білімін дәстүрлі құралдармен және материалдармен, сондай-ақ Кәсіби компьютерлік бағдарламалар көмегімен сызбаларды және дизайнерлік жобалау жұмыстарын орындау кезінде практикада қолдану.

  • Код ON9

    Кәсіпкерлік және маркетинг негіздерін білуге, кәсіби этиканы сақтауға негізделген кәсіпорын экономикасын құру

  • Код ON2

    Қазақ, орыс және шет тілдерінің нормалары мен ережелеріне сәйкес толеранттылық пен жеке тұлғаға құрмет негізінде кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас жағдайында ауызша және жазбаша хабарламаларды қалыптастыру

  • Код ON5

    Әртүрлі дәстүрлі техникаларды және графика және кескіндеме технологияларын қолдана отырып, бейнелеу және шрифт грамотасы, композиция және түстану теориясының негізгі ережелерін білу негізінде оқу және шығармашылық жұмыстарды орындау

  • Код ON6

    Өнертану теориясының негізгі ережелері, сәндік-қолданбалы өнердің дамуы және шығармашылық жобалық қызметте пайдалануға арналған костюмдер туралы білімдерін түсіндіру.

  • Код ON8

    Киім дизайны саласында жоба алдындағы зерттеулер мен костюмдердің тарихи және заманауи стильдерін білу негізінде тігін бұйымдарын өңдеудің заманауи технологияларын, заманауи қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы, заманауи тігін жабдықтарын қолдана отырып, жеке және командалық дизайнерлік жобаларды әзірлеу.

6B02103 Web - дизайн
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02103 Сән дизайны
Бакалавриат

Қазақ технология және бизнес университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02103 Сәндік өнер
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02103 Таңдалған бағытта дизайн, білім беру жүйесінде суретші-дизайнер
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02103 Дизайн
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top