Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 География-Тарих в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: географиялық қабық туралы тұтас материалдық жүйе ретінде идеяларды қалыптастыру, оның құрамдас бөліктері, оның компоненттері тығыз өзара әрекеттесуде және үздіксіз дамуда; адам мен табиғаттың бірлігі туралы. Географиялық қабық қызметінің негізгі заңдары. Жер, пішіні мен мөлшері. Атмосфера, стратификация, әртүрлі қабаттардың қасиеті. Гидросфера. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде ежелгі өркениеттердің дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, Ежелгі әлем қоғамдарының дамуындағы жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді талдауға және салыстыруға бағытталған. Силлабус келесі сұрақтарды қамтиды: Ежелгі Азия және Африка мемлекеттерінің құрылуы, дамуы және эволюциясы, атап айтқанда Ежелгі Шығыс; Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнің қалыптасуы мен эволюциясы процесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 6

    Археология адамзаттың өткенін алғашқы тас құралдарын жасаудан бастап, материалдық дәлелдермен зерттейді. Бұл, әсіресе, жазбаша құжаттар болмауы мүмкін Тарихқа дейінгі қоғамдарды зерттеу үшін өте маңызды. Пәнге түсірілім, қазба жұмыстары және өткен туралы көбірек білу үшін жиналған деректерді талдау кіреді. Кең мағынада археология пәнаралық зерттеулерге сүйенеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы гидрология
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: гидрологиялық процестерді және табиғи сулардың географиялық ландшафт бөлігі ретіндегі байланысын зерттейді. Студенттерді гидросферада болып жатқан процестермен және олардың қоршаған ортаға қатынасы мен ерекшеліктерімен таныстыру. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту. Студент мыналарды: гидросферада болатын процестердің пайда болуын, олардың ерекшеліктерін; әлемдік су қорының мәнін; гидрологиялық терминдерді; картамен жұмыс істей білуді үйренуі және білуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: географиялық карта ұғымдарымен, карталардың түрлерімен, оларды пайдалану ерекшеліктерімен, картадағы бұрмаланулармен, жұмыс кезінде есепке алу, географиялық карталардың негізгі қасиеттері мен ерекшеліктерін ашу, экологиялық құбылыстар мен өзгерістерді картаға түсіру тәсілдері мен әдістерін анықтау. Ұсынылған пәннің негізгі міндеті-географиялық карта бетінде кеңістіктегі белгілі бір аумақтың тұжырымдалған бейнесі берілген. Пәнді оқу кезінде АКТ әдісін қолдануға болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Климатология негіздерімен Метеорология
    Несиелер: 6

    Метеорология-кез-келген географиялық аймақтағы ауа-райы мен климаттық өзгерістерді, атмосфераның құрылымын, құрамын, қасиеттерін, ондағы физикалық және химиялық процестерді, олардың жер бетімен әрекеттесуін және ауа массаларының қозғалысын зерттейтін ілім. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Студент атмосфераның құрылымы мен жалпы қасиеттері туралы жақсы білім алып, атмосферада болып жатқан негізгі физикалық процестердің табиғатын түсінуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның және Орталық Азияның ежелгі және ортағасырлық тарихы
    Несиелер: 5

    Курс дүниежүзі тарихының, Еуразия тарихының, көшпелі өркениеттер тарихының, түркі халықтары тарихының түпмәтінімен ұштасатын бүкіл адамзат тарихының ажырамас бөлігі болып табылады. Ғылым Қазақстан аумағында Ежелгі және орта ғасырларда орын алған тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді тұтас түрде зерттейді. Қазақ халқының шығу тегі, қазақ мемлекеттілігінің пайда болуы және оның дамуы, этникалық аумақтың қалыптасуы мәселелері, қазақ халқының ұлттық (материалдық, рухани) мәдениетін қосу ерекшеліктері баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы Қазақстан мұрагері болған өзіндік мәдени тарихы бар VI - XIII ғғ.басындағы (моңғол жаулап алғанға дейінгі) тайпалардың, этносаяси бірлестіктер мен мемлекеттік құралымдардың даму кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік береді. Қазақ халқының шығу тегі, Қазақ хандығының пайда болуы және оның дамуы, этникалық аумақтың қалыптасуы, қазақ халқының ұлттық мәдениетін қосу ерекшеліктері туралы айтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері
    Несиелер: 5

    Курс ортағасырлық өркениет туралы түсінік береді, өндірістің феодалдық әдісін сипаттайды, орта ғасырлардың әлемдік тарихи процестегі орнын, географиялық және хронологиялық шекараларын анықтайды. Пәнді игеру барысында Орта ғасырдың өркениеттік және мәдени жетістіктері, олардың қазіргі заманға әсері талданады, ортағасырлық діни жүйелердің психикалық ерекшеліктері анықталады. Білім алушылар Батыс өркениеттерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени дамуының маңызды оқиғалары туралы ақпаратты сыни бағалау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлар тарихи (батыс)
    Несиелер: 5

    Ежелгі қоғамның терең дағдарысымен және Рим империясындағы христиандық позициясының күшеюімен сипатталатын V ғ.Батыс Рим империясының құлдырауы орта ғасырдың басында әдетте қабылдайды. Бұл кезеңде гуманизм теориясы, жаңа мәдениет, аталған Қайта өркендеу негіз болған жалпыеуропалық мәдениет қалыптасты; Батыстың маңызды идеясы ресімделеді: өмірге белсенді көзқарас, қоршаған әлемді тануға ұмтылу, оны адам мүддесінде қайта құруға ниет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геология палеогеография негіздерімен
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жер мен жер қыртысының құрамы, құрылымы, пайда болуы және дамуы туралы жүйелі білім беру, жер қойнауында және жер бетінде болып жатқан табиғи процестер туралы түсінік беру, пайдалы қазбаларды ұтымды пайдалану. Литосферамен және оның құрылымымен, геологиямен ғылым ретінде, геологиялық тұрғыдан Жердің даму тарихымен танысу, қатпарларды, тау қалыптасу кезеңдерін, эндогендік және экзогендік процестердің әсерін зерттеу. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоморфология
    Несиелер: 6

    Геоморфологияны ғылым ретінде зерттеу, оның пәні мен зерттеу объектісі. Экзогендік және эндогендік процестер жүйесімен танысу: флювиалды, көлбеу, карст, гляциалдық, флювиогляциалдық, гляциалдық криогендік, эолдық және т.б. Геоморфология рельефтің өзгеру тарихы мен динамикасын зерттейді, болашақ өзгерістерді болжайды. Пән география, геология, геодезия, Топырақтану, планетология, геоархеологиямен тікелей байланысты. Жер бедерін сипаттайды және зерттейді оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың оқу жетістіктерін объективті бағалау және әрбір студенттің жеке оқу траекториясын анықтау үшін оқу процесіне студенттердің оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізу. студенттерді ТОССОҒА көшу кезінде география және тарих пәндерінің мазмұнында болған өзгерістермен таныстыру. География және тарих пәндері бойынша жаңартылған білім беру мазмұнына көшудің негізгі мәселелері. Қазіргі заманғы жоғары білімге қойылатын талаптар. Сапалы нәтижелер алуға ықпал ететін критерийлерді әзірлеу; Өз қызметін талдау және жоспарлау үшін жедел ақпарат болуы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстаның жаңа және қазіргі заман тарихы және Орталық Азия
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен Орталық Азия ХҮІІІ ғ. екінші жартысында. Қазақстан мен Орталық Азия халықтарының ұлт - азаттық қозғалыстары. ХІХ- ХХ ғғ. барысында Қазақстан мен Орталық Азияның әлеуметтік - экономикалық және мәдени дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы Дүниежүзілік, Еуразия және Орталық Азия елдерінің контекстінде органикалық түрде дамыған. Жаңа тарих Ресей империясына кіру кезеңі, отарлық саясат (XVIII-XIX ғасырдың 30-жылдары) Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының бірінші кезеңі, патшалық биліктің құлауы, Қазан төңкерісі, Кеңес өкіметінің орнауы және КСРО-ның нақты күйреуіне дейін (1991 ж. тамыз-желтоқсан) және тәуелсіздік жарияланған күннен бастап 2021 жылға дейін басталады. Интерактивті дәрістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырларда шығыс мемлекеттерінің өркениеттері
    Несиелер: 5

    Курста орта ғасыр және ерте Жаңа дәуірдегі Азия мен Африка мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы қарастырылады. Шығыстың әр түрлі елдерінің даму ерекшеліктеріне баға беріледі; социо - және саясиогенез процесіне, еуропалық емес әлемдегі билік құрылымы мен меншік қатынастарын құруға, сондай-ақ әр түрлі халықтардың тарихи жолдарын, дәстүрлерін және діни-өркениеттік құндылықтарын сипаттауға және талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі-білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқытудың мазмұны мен әдістерін зерттейтін пән. Әдістеме тарихты қалай оқыту керектігін қарастырады және " қалай оқыту керек?", "Неге үйрету керек?", "Нені үйрету керек?». Ол жеке тұлғаны оқыту мен дамытудың барлық міндеттерін пән мазмұны – Ғылым тарихы арқылы шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа мен Америка елдерінің өркениеті жаңа және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Жаңа дәуірдің кезеңдері. Қазіргі замандағы Еуропа мен Америка елдеріндегі саяси жағдай. Еуропа мен Америка елдерінің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктері.Соғыстар мен революциялар туралы түсінік. Қазіргі заманғы Еуропа мен Америка елдеріндегі соғыстар мен революциялардың ерекшеліктері. Ағылшын буржуазиялық революциясы. Француз буржуазиялық революциясы. Америкадағы азаматтық соғыс. Тарихты оқытудың инновациялық әдістері: 1. Тарихты оқытудың блоктық-модульдік технологиясы 2.семинар-пікірталас, практикалық сабақ -талқылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Этнология-әр түрлі этникалық топтардың қалыптасуы мен даму процестерін, олардың жеке басын, мәдени өзін-өзі ұйымдастыру формаларын, олардың ұжымдық мінез-құлқы мен өзара әрекеттесу заңдылықтарын, жеке тұлға мен әлеуметтік ортаның өзара байланысын зерттейтін ғылым; курс дұрыс үйретеді әлемнің қазіргі этникалық бейнесіне назар аударыңыз. Әлем елдерінің көпұлтты, көп мәдениетті және көпконфессиялы болуы барлық этникалық топтардың, мәдениеттердің, тілдердің теңдігіне сүйене отырып, этникалық толеранттылықты қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырдағы Азия және Африка тарихы
    Несиелер: 5

    Курста орта ғасыр және ерте Жаңа дәуірдегі Азия мен Африка мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы қарастырылады. Шығыстың әр түрлі елдерінің даму ерекшеліктеріне баға беріледі; социо - және саясиогенез процесіне, еуропалық емес әлемдегі билік құрылымы мен меншік қатынастарын құруға, сондай-ақ әр түрлі халықтардың тарихи жолдарын, дәстүрлерін және діни-өркениеттік құндылықтарын сипаттауға және талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Батыс өркениетінің дәстүрлі қоғамнан индустриалды және одан әрі постиндустриалды кезеңге ауысу дәуіріндегі дамуының негізгі тенденцияларын анықтауға басымдық беріледі. Курсты оқу түйінді проблемалар бойынша тарихи дереккөздерді талдауға, сондай-ақ осы кезеңдегі оқиғалардың әртүрлі түсіндірмелерін ұсынатын негізгі ғылыми еңбектерді зерттеуге негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Діни антропология
    Несиелер: 3

    Бұл ғылыми пән адам туралы түсініктерді, оның шығу тегі мен мәңін, қасиеттерін, әлемнің діни дәстүрлерінде өлім мен өлімнен кейінгі өмір, дінтану әдістерінде зерттеуге бағытталған. Діни антропологияның ең маңызды проблемаларының қатарына мыналар жатады: әлем діндерінің қасиетті және діни мәтіндеріндегі антропологиялық идеялар; антропологиялық терминология; халықтық діни антропологиялық түсініктер; әртүрлі діни дәстүрлердегі адам туралы теологиялық және діни-философиялық ілімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру
    Несиелер: 6

    Оқушыларға жердің ландшафт саласының барлық табиғи компоненттерінің бірлігі туралы түсінік беру; бізді қоршаған табиғи жағдайдың пайда болуын, оған әсер ететін табиғи күштердің, антропогендік күштердің әсер ету мүмкіндігін зерттеу. АКТ пайдалану. Пәннің міндеттері: пәнді оқыту объектілерін анықтау, әдістемелік тәсілдердің ерекшеліктерімен таныстыру .Табиғи және антропогендік ландшафттар жүйесін зерделеу; Ландшафттардың өңірлік және жергілікті деңгейлерін зерделеу; табиғи компоненттер арасындағы байланыстарды анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді қазіргі жаратылыстану негіздерімен таныстыру, оқу пәні туралы түсінік қалыптастыру және оның орта мектеп мұғалімін даярлау жүйесіндегі рөлі, студенттерге әлемнің заманауи ғылыми бейнесін игеруге көмектесу, тұтас дүниетанымды қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Негізгі Физика-географиялық ұғымдар, Жердің географиялық қабығында болатын негізгі процестер мен құбылыстардың мәнін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 3

    Тарихи зерттеудің әдістемесі мен техникасының жалпы және нақты мәселелерін дамытатын бірқатар арнайы ғылыми пәндердің ұжымдық атауы. Мәселелерді әзірлеу түрі тарих ғылымын дамытудың жалпы міндеттеріне бағынады. Көптеген түрлер ежелгі және Ортағасырлық тарих ескерткіштерін зерттеуде дамыды. Жаңа уақыт көздерімен жұмыс істеу бұрыннан қалыптасқан түрді одан әрі дамытуды талап етеді (қолжазбаларды, актілердің түрлерін, жаңа уақыт мөрлерін және т.б. зерттеу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курс XVI-XXI ғғ. Азия мен Африка елдерінің дәстүрлерден жаңалықтарға қарай қозғалыстағы дамуының жалпы көрінісін беруге арналған. Дүниежүзілік тарихтың бөлігі ретінде ол капиталистік қатынастардың генезисі мен бекіту кезеңін, сондай-ақ отаршылдық кезеңінің басталуын қамтиды. Сондай-ақ өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен және өзара тәуелділікпен өзара байланыста зерделеу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің санасында аймақтық және планетарлық деңгейлердегі геожүйелердің кеңістіктік аспектісі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Физикалық география, географиялық номенклатура бойынша теориялық материалдарды зерттеу. Өзендер, көлдер, аралдар, жоғары нүктелер туралы білімді қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану. Физика-географиялық шындықтың жеке аспектілерін қарастыруда түсіну мен логикалық ойлауды қалыптастыру. Физикалық географиямен, литосфера, атмосфера, гидросфера және биосфера құрылымының заңдылықтарымен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуразия, ТМД, Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Еуразия, ТМД, Қазақстанның аймақтық геожүйелері бағыты бойынша студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Еуразияның физикалық географиясын бірнеше деңгейде зерттеу: ғаламдық, аймақтық және жергілікті. Еуразия құрлығының, жер бедері мен геологиясының, климаттың, ішкі сулардың, топырақ пен өсімдік жамылғысының жалпы құрылымын қарастыру. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану. Физикалық-географиялық аудандастыруды қарастыру. Өзендер, көлдер, аралдар, жоғары нүктелер туралы білім қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР және ТМД экономикалық, әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерге экономикалық және әлеуметтік география туралы терең және жүйелі білім беру, яғни оның табиғи байлықтарын экономика салаларының орналастыру ерекшеліктері және олардың даму жолдары, экономикалық аудандардың даму ерекшеліктері, басқа елдермен экономикалық байланыстар туралы. ҚР және ТМД аумақтарын аймақтық және жергілікті деңгейлердің аумақтық-қоғамдық жүйелері ретінде зерттеу. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану. Өндіріс және орналастыру факторлары. Өнеркәсіптік салалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 3

    Оқу курсының мақсаты-білім алушыларда Қазақстанның көпұлтты халқының мәдени және діни дәстүрлерін білуге және құрметтеуге негізделген саналы адамгершілік мінез-құлыққа, сондай-ақ басқа мәдениеттер мен дүниетаным өкілдерімен диалогқа уәждемені қалыптастыру. Пән білім алушыларды православтық, мұсылмандық, буддалық, иудейлік мәдениеттің негіздерімен, әлемдік діни мәдениеттің және зайырлы этиканың негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің өркениеті жаңа және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пән Шығыстағы өркениеттік жүйелердің түрлерін сипаттайды, аймақтағы тарихи процестің Еуропадан өзгеше динамикасын бақылайды. Жаңа және қазіргі заманғы еуропалық өркениетпен кездесуден Шығыс халықтары үшін зардаптар зерттелуде; афро-Азия әлемі елдеріндегі жаңғырту ерекшеліктеріне назар аударылуда. Сондай-ақ өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен және өзара тәуелділікпен өзара байланыста зерделеу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның өңірлік геожүйелері
    Несиелер: 5

    Аймақтық физикалық Географияны, аймақтың ФГО, геологиялық негізді, аумақтың тарихи дамуын, рельефтің, климаттың ерекшеліктерін, жер үсті суларының таралуын, органикалық әлемді зерттеу. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Номенклатураны және географиялық статистиканы зерттеу. Аймақтық геожүйе географиялық ортаның жергілікті ерекшеліктерін толық сипаттайтын географиялық қабықтың ең бөлшек бөлімі болып табылады. Масштаб пен конфигурация ландшафтқа сәйкес келеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық географияның ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді зерттеу пәні мен объектілерімен және оның эволюциясымен, зерттеу әдістерімен, ғылыми ойдың даму тұжырымдамаларымен таныстыру. Қоғамдық географияның ғылыми теориялары. Қоғамдық географияның ғылыми-әдістемелік негіздері біздің мамандығымыздағы экономикалық-географиялық циклдің ашушысы болып саналады. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, АКТ қолдану. Экономикалық Географияны дамытудың теориялық аспектілерімен, оның зерттеу пәнімен, сондай-ақ шектес ғылыми географиялық пәндермен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзі тарихының тарихнамасы және деректану
    Несиелер: 3

    Тарихи зерттеулерде тарихнама мен деректану өте маңызды рөл атқарады. Олар хронологиялық және географиялық жағынан алыс қоғамдардың өткенін, сондай-ақ әртүрлі халықтардың тарихы мен мәдениетін қалпына келтіреді. Курс халықтардың тарихи жадын қалыптастырудың маңызды көзі, "ұлттарды құру"құралы болып табылады. Курстың маңызды мәселелері: ежелгі тарихи ой. Орта ғасырлардың, жаңа уақыттың, жаңа уақыттың тарихнамасы. Тарихты зерттеудің заманауи әдіснамалық тәсілдері. Тарих ғылымының көрнекті өкілдерінің әдіснамалық ізденістерінің тәжірибесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикалық-географиялық елтану
    Несиелер: 5

    Зерттеу пәні бойынша ол аймақтанумен ішінара сәйкес келеді (аумақтық қауымдастықтардың даму факторларын, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, конфессиялық және басқа да аймақтық топтарды, елдер мен олардың аймақтарын зерттеу). Әлемнің экономикалық географиясы, ҒТР, әлемдік экономика географиясы, ЭГЖ, экономиканың салалық құрылымы туралы түсініктерді қайталау. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: АКТ қолдану. Макроөңірлер бөлінісінде елдер мен олардың экономикаларын зерделеу. Номенклатураны және географиялық статистиканы зерттеу..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Критериалды бағалау, студенттердің әдістемелік дайындығы, мұғалімнің болашақ жұмысына қажетті практикалық дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер географияны оқыту әдістемесін дамыту бойынша білім мен дағдыларды, географияны оқытудың мазмұны мен құрылымын, географияны оқытудың әдістері мен тәсілдерін, сыныптан тыс жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін игеріп, жаңа технологияларды практикада қолдануы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік, саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Экономикалық, әлеуметтік, саяси және рекреациялық Географияны (қоғамдық Географияны) зерттеу объектісі мен пәні. Қоғамның аумақтық ұйымы туралы түсінік. Әлеуметтік география салаларының экономика, демография, әлеуметтану, екінші жағынан физика-географиялық пәндермен байланысы. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану. Қоғамдық географияның аймақтық экономикаға, аймақтық зерттеулердің басқа салаларына қатынасы. Қоғамның даму тарихын, Табиғи ресурстар географиясын, әлем халқының географиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық географиялық елтану
    Несиелер: 6

    ФГО-жаһандық және аймақтық деңгейдегі табиғи ландшафттар туралы пән. Мақсаты - студенттерді геожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру және табиғаттың субөңірлік ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің айрықша ерекшелігі-жалпы заңдылықтардан жергілікті заңдылықтарға ауытқу. Дәл осы субрегиондар бірінші орынға шығады. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: АКТ қолдану. Аймақтар туралы түсінік Мозаика қағидаты бойынша қалыптасады. Физикалық-географиялық аудандар жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Европаның экономикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Экономикалық Географияны ғылым, оның пәні мен зерттеу объектісі, әдістері және басқа ғылымдармен байланысы ретінде қайталау. Қоғамның даму тарихын, табиғи ресурстардың географиясын, Еуропа халқының географиясын, елдердің саяси құрылымын, әлемдік экономика туралы түсініктерді зерттеу. Еуропа Өнеркәсібі. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану .Еуропаның ауыл шаруашылығы. Саяси құрылымды елдердің ұғымдар туралы әлемдік шаруашылық. Шаруашылықтың салалық құрылымымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Геодемографиялық, геоэкономикалық және геосаяси құбылыстарды түсіндіру үшін қоғамдық география мен ретроспективаны модельдеу әдістерін қолданады.

  • Код ON7

    Археология, Ландшафттану, Экономикалық география бойынша далалық жұмыстарды ұйымдастыру сатыларын талдайды және кезеңдерін әзірлейді

  • Код ON6

    Тәлімгердің басшылығымен немесе нұсқаулықтар мен талаптарға сәйкес берілген сабақ мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын әзірлеу, сындарлы сын мен ұсынымдарға барабар ден қою; критериалды бағалау технологиясына (БЖБ, ТЖБ, ҚБ) сәйкес дескрипторлар мен оқу материалдарын әзірлейді.

  • Код ON1

    Әлемде және Қазақстанда болып жатқан қоғамдық-саяси, экономикалық және әлеуметтік процестерді сипаттау кезінде әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардан алынған білімді қолданады

  • Код ON2

    География және Тарихты оқыту мақсаттарына қол жеткізу үшін мемлекеттік және шет тілдерін, сондай-ақ АКТ-мен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсетеді

  • Код ON4

    Табиғи-аумақтық жүйелердің (геожүйелердің) даму тұжырымдамалары, олардың кеңістіктегі және уақыттағы құрылымы мен динамикасы туралы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON3

    Жаңартылған білім мазмұнын ескере отырып, география және Тарих бойынша педагогикалық жағдайларды шешу үшін педагогика және психология бойынша білімді қолданады

  • Код ON9

    Ғылыми-зерттеу және оқу қызметін сүйемелдеу үшін ақпараттық, ақпараттық-іздестіру, геоақпараттық жүйелерде мәтіндік, графикалық және картографиялық материал жасайды.

  • Код ON8

    География және тарих ғылымы, картография, педагогика әдіснамасы бойынша білім негізінде ғылыми-зерттеу жобаларын көшбасшылық позицияларда жүзеге асырады.

Top