Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 тарих және дінтану в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алғашқы қауымдық қоғам тарихы
    Несиелер: 5

    Біртұтас тарих ғылымының бөлімі алғашқы қауымдық адам өмір салтын зерттейді. Олар күнделікті қолданатын құралдар, олардың діні, аң аулау әдістері, отты сөндіру сипатталған. Ежелгі халықтың біртіндеп эволюциясы зерттелуде, атап айтқанда көрші қауымдастыққа көшу процестері, жаңа кәсіптердің пайда болу процесі, құралдарды жетілдіру процестері, қоғамды ауқатты және кедей адамдарға бөлу процестері, дворяндардың пайда болуы, сондай-ақ билікті мұрагерлік жолмен беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Археология адамзаттың өткенін алғашқы тас құралдарын жасаудан бастап, материалдық дәлелдермен зерттейді. Бұл, әсіресе, жазбаша құжаттар болмауы мүмкін Тарихқа дейінгі қоғамдарды зерттеу үшін өте маңызды. Пәнге түсірілім, қазба жұмыстары және өткен туралы көбірек білу үшін жиналған деректерді талдау кіреді. Кең мағынада археология пәнаралық зерттеулерге сүйенеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діни антропология
    Несиелер: 3

    Бұл ғылыми пән адам, оның шығу тегі мен мақсаты, мәні мен қасиеттері, күнә және құтқару, өлім және әлемнің діни дәстүрлерінде өлгеннен кейінгі өмір сүруі туралы түсініктерді, дінтану әдістерін зерттеуге бағытталған. Діни антропологияның ең маңызды мәселелерінің арасында мыналар бөлінеді: Әлемдік діндердің қасиетті және діни мәтіндеріндегі антропологиялық көріністер; Антропологиялық терминология; Халықтық діни антропологиялық көзқарастар; Әр түрлі діни дәстүрлердегі адам туралы теологиялық және діни-философиялық ілімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Курс дінді адамзат мәдениетіндегі құбылыс, элемент немесе функция ретінде ұсынады. Осындай мағынада мәдениеттің өзі адамдардың әлемге жиынтық көзқарасы болып табылады. "Әлемдік" немесе ұлттықтан жоғары діндер тарихтағы салыстырмалы түрде кеш және мүлдем ерекше құбылыс. Олармен бірге адамзат тарихында алғаш рет адамдардың этникалық, тілдік және саяси байланысынан бөлек діни байланысы пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі және Ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 6

    Курс Қазіргі заманғы Қазақстан мұрагері болған өзіндік мәдени тарихы бар VI - XIII ғғ.басындағы (моңғол жаулап алғанға дейінгі) тайпалардың, этносаяси бірлестіктер мен мемлекеттік құралымдардың даму кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік береді. Қазақ халқының шығу тегі, Қазақ хандығының пайда болуы және оның дамуы, этникалық аумақтың қалыптасуы, қазақ халқының ұлттық мәдениетін қосу ерекшеліктері туралы айтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Бұл курс адамзаттың тарихи өткенінің географиясын зерттейтін тарихи білім саласының мазмұнын көрсетеді. ИГ бөлінеді: 1) Тарихи физикалық география (өзен ағысының өзгеруі, суландыру жүйесінің пайда болуы, ормандардың, жануарлардың және т.б. жоғалуы), 2) халықтың ИГ, 3) шаруашылықтың ИГ, 4) тарихи саяси география (шекаралар географиясы, қалалар мен бекіністердің орналасуы, сондай-ақ тарихи оқиғалар, яғни әскери жорықтар жолдары, шайқастардың карто-схемалары, халық қозғалыстарының географиясы және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде ежелгі өркениеттердің дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, Ежелгі әлем қоғамдарының дамуындағы жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді талдауға және салыстыруға бағытталған. Силлабус келесі сұрақтарды қамтиды: Ежелгі Азия және Африка мемлекеттерінің құрылуы, дамуы және эволюциясы, атап айтқанда Ежелгі Шығыс; Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнің қалыптасуы мен эволюциясы процесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанмен Орталық Азияның орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 6

    Курс Қазақстан мен Орталық Азия тарихының ортағасырлық жазба дереккөздері мен тарихнамаларын зерделеуді, ортағасырлық мемлекеттерге тән ерекшеліктерді түсінуді, ортағасырлық авторлардың еңбектерін білуді, тарихи деректерді түсіндіруді көздейді. Пәнді оқу медиевистикадағы негізгі пікірталастар туралы: моңғол шапқыншылықтарының салдары, Ақ Орда мен Көк Орда туралы тарихи ұғымдар, қазақтар этногенезі мәселесі, көшпелі халықтар мемлекеттілігінің сипаты туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының мәдениеті және ислам құндылықтары
    Несиелер: 5

    Курс қазақ халқының тарихы бойынша тарихи, этнографиялық және дінтану материалдарының жинақталу тарихын зерттейді; Қазақстанда исламды зерттеу дәстүрінің қалыптасу ерекшеліктерін қадағалайды; Исламның Қазақстанға енуінің ерекшеліктерін ашады; исламның өмір сүру формалары мен олардың ерекшеліктерін көрсетеді; рухани мәдениет пен діннің өзара байланысын негіздейді, қазақ халқының рухани мұрасының ажырамас бөлігі болып табылатын исламның рөлі мен орнын айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі қоғамның терең дағдарысымен және Рим империясындағы христиан дінінің ұстанымдарының жоғарылауымен сипатталатын V ғасырдағы Батыс Рим империясының құлауы, әдетте, орта ғасырдың басы деп қабылданады. Осы кезеңде жалпы еуропалық мәдениет қалыптаса бастады, оған гуманизм теориясы, Қайта өрлеу деп аталатын жаңа мәдениет негіз болды; Батыстың ең маңызды идеясы пайда болды: өмірге белсенді көзқарас, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс, оны адам мүддесі үшін өзгертуге деген ұмтылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан халқының діни мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызметінде діни мәдениет мәселелері бойынша білімдерін қолдануға оқытуға бағытталған. Қазақстан халқының өміріндегі негізгі діни оқиғалар мен тарихы, ҚР-дағы мұра объектілерін қорғау, сақтау және дәріптеу мақсатында Діни мәдениет негіздерін пайдалану жолдары зерделенеді. Қазақстан халқының әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарын толерантты қабылдау қалыптасуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Курста орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің Азия мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы, осы кезеңдегі қоғамның даму ерекшеліктері мен заңдылықтары қарастырылады, Шығыс ортағасырлық өркениеттің ерекшелігі, оның саяси, әлеуметтік және мәдени дамуы туралы тұтас түсінік алуға мүмкіндік береді. Ортағасырлық сенімдер мен діндер мәселелеріне көп көңіл бөлінеді, бұл Шығыстың қазіргі өміріндегі діни идеологияның рөлін түсіну үшін маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырдағы Азия және Африка тарихы
    Несиелер: 5

    Курста орта ғасыр және ерте Жаңа дәуірдегі Азия мен Африка мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы қарастырылады. Шығыстың әр түрлі елдерінің даму ерекшеліктеріне баға беріледі; социо - және саясиогенез процесіне, еуропалық емес әлемдегі билік құрылымы мен меншік қатынастарын құруға, сондай-ақ әр түрлі халықтардың тарихи жолдарын, дәстүрлерін және діни-өркениеттік құндылықтарын сипаттауға және талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері
    Несиелер: 5

    Курс ортағасырлық өркениет туралы түсінік береді, өндірістің феодалдық әдісін сипаттайды, орта ғасырлардың әлемдік тарихи процестегі орнын, географиялық және хронологиялық шекараларын анықтайды. Пәнді игеру барысында Орта ғасырдың өркениеттік және мәдени жетістіктері, олардың қазіргі заманға әсері талданады, ортағасырлық діни жүйелердің психикалық ерекшеліктері анықталады. Білім алушылар Батыс өркениеттерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени дамуының маңызды оқиғалары туралы ақпаратты сыни бағалау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Батыс өркениетінің дәстүрлі қоғамнан индустриалды және одан әрі постиндустриалды кезеңге ауысу дәуіріндегі дамуының негізгі тенденцияларын анықтауға басымдық беріледі. Курсты оқу түйінді проблемалар бойынша тарихи дереккөздерді талдауға, сондай-ақ осы кезеңдегі оқиғалардың әртүрлі түсіндірмелерін ұсынатын негізгі ғылыми еңбектерді зерттеуге негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Христиандық теология
    Несиелер: 5

    Курс христиан дінін Құдайдың аянын түсінуге және сыни тұрғыдан түсінуге тырысатын ілім ретінде түсіндіретін діни көзқарастар жүйесін қарастырады. Білім алушыларда Христиан теологиясы туралы кешенді түсінік қалыптасады; православие, католицизм, протестантизмнің теологиялық көзқарастарының ерекшеліктері арасындағы айырмашылықтар түсіндіріледі. Пән студенттерді христиан теологиясының дәстүрлерімен таныстыруға, студенттердің христиан теологиясының аксиомалық жүйесін игеруіне, шіркеу әкелерінің еңбектерімен жұмыс әдістерін игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ислам дінтану тарихы
    Несиелер: 5

    Ислам дәстүрлі конфессиялық қауымдастықтардың бірі ретінде қоғамдық-саяси өмірде маңызды рөл атқарады. «Ислам теологиясының тарихы» курсы-бұл Құдай туралы ілімді, оның әлемдегі қызметі мен аяндарын, сондай-ақ моральдық нормалар мен ғибадат формалары туралы ілімдерді зерттеуге, ұсынуға, негіздеуге және қорғауға арналған пәндер жиынтығы. Ол ислам құқығы, діни сенім, рационалистік теология, Құранды түсіндіру және т. б. сияқты мәселелерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс елдер тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Шығыс елдері мен халықтары тарихының негізгі проблемаларын, олардың нақты-фактологиялық тарихының ерекшеліктері мен кезеңдестірілуін; Шығыс елдерін зерттеудің мәдениеттанулық аспектісін кешенді жарықтандыру жүйесін зерттеуге бағытталған. Отаршылдық үстемдік дәуірінде біртұтас әлемдік саяси кеңістіктің қалыптасу процестері ашылды, отарлық империялардың қалыптасуы мен қалыптасуының тетіктері, әлемдік кеңістіктің қатаң иерархиясы жағдайында Шығыс халықтарының қарым-қатынасының ерекшелігі анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропадағы реформалық қозғалыс
    Несиелер: 5

    Курс XVI ғасырдағы Батыс Еуропадағы феодализмге қарсы әлеуметтік-саяси қозғалыстың тарихын зерттейді., католик шіркеуі мен папалық билікке қарсы діни күрес формасын қабылдады. Католик шіркеуінің ортағасырлық мемлекеттер тарихындағы рөлі туралы мәселелер қарастырылады. Батыс Еуропа өркениетінің шеңберіне кіретін елдерде орта ғасырлардағы дін мен шіркеудің тарихы туралы тұтас түсінік қалыптасуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы дүниежүзі тарихының, Еуразия мен Орталық Азия елдерінің тарихының түпмәтінімен ұштасатын бүкіл адамзат тарихының бір бөлігі болып табылады. Бұл тұтас түрде болатын кезең XV-ХХІ ғғ. Ұлы дала аумағында орын алған тарихи заңдылықтарды анықтайтын тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер, процестер, сондай-ақ қазақ халқының көрнекті өкілдерінің өмірі мен қызметі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы және Орталық Азия
    Несиелер: 5

    Курс шектес елдер халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара іс-қимылда Қазақстанда болып жатқан тарихи оқиғаларды көрсетуге мүмкіндік беретін Қазақстан мен Орталық Азия тарихының XVIII-XXI ғғ. кезеңіндегі тарихи процестерінің басты және жалпы бағыттарын ашуға арналған. Проблемалық-хронологиялық тәсіл негізінде саяси даму, мемлекеттік стратегия мәселелері, Қазақстан мен ОА ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мемлекетті басқарудың тарихы
    Несиелер: 5

    Курс эволюция, мемлекеттік басқаруды дамытудың негізгі тарихи үрдістері және қазіргі кезеңдегі Қазақстан мен басқа мемлекеттердің мемлекеттілігін дамытудың маңызды үрдістері туралы түсінік береді. Пәнді оқыту процесінде білім берумен қатар тәрбиелік мақсаттар да қойылады: студенттердің бойында патриоттық сезімдерді, өз елінің тарихы мен билеушілеріне қызығушылықты, толеранттылық пен ел мен әлемнің мемлекеттік құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі-білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқытудың мазмұны мен әдістерін зерттейтін пән. Әдістеме тарихты қалай оқыту керектігін қарастырады және " қалай оқыту керек?", "Неге үйрету керек?", "Нені үйрету керек?». Ол жеке тұлғаны оқыту мен дамытудың барлық міндеттерін пән мазмұны – Ғылым тарихы арқылы шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Этнология-әр түрлі этникалық топтардың қалыптасуы мен даму процестерін, олардың жеке басын, мәдени өзін-өзі ұйымдастыру формаларын, олардың ұжымдық мінез-құлқы мен өзара әрекеттесу заңдылықтарын, жеке тұлға мен әлеуметтік ортаның өзара байланысын зерттейтін ғылым; курс дұрыс үйретеді әлемнің қазіргі этникалық бейнесіне назар аударыңыз. Әлем елдерінің көпұлтты, көп мәдениетті және көпконфессиялы болуы барлық этникалық топтардың, мәдениеттердің, тілдердің теңдігіне сүйене отырып, этникалық толеранттылықты қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Діни мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 3

    Оқу курсының мақсаты-білім алушыларда Қазақстанның көпұлтты халқының мәдени және діни дәстүрлерін білуге және құрметтеуге негізделген саналы адамгершілік мінез-құлыққа, сондай-ақ басқа мәдениеттер мен дүниетаным өкілдерімен диалогқа уәждемені қалыптастыру. Пән білім алушыларды православтық, мұсылмандық, буддалық, иудейлік мәдениеттің негіздерімен, әлемдік діни мәдениеттің және зайырлы этиканың негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүние жүзі тарихының тарихнамасы және деректану
    Несиелер: 3

    Тарихи зерттеулерде тарихнама мен деректану өте маңызды рөл атқарады. Олар хронологиялық және географиялық жағынан алыс қоғамдардың өткенін, сондай-ақ әртүрлі халықтардың тарихы мен мәдениетін қалпына келтіреді. Курс халықтардың тарихи жадын қалыптастырудың маңызды көзі, "ұлттарды құру"құралы болып табылады. Курстың маңызды мәселелері: ежелгі тарихи ой. Орта ғасырлардың, жаңа уақыттың, жаңа уақыттың тарихнамасы. Тарихты зерттеудің заманауи әдіснамалық тәсілдері. Тарих ғылымының көрнекті өкілдерінің әдіснамалық ізденістерінің тәжірибесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТМД тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім алушыларда Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы өміріндегі барлық оқиғалар мен құбылыстар туралы кең және жан-жақты білімді қалыптастыруға, оның дамуының негізгі бағыттарымен танысуға бағытталған. Пән ТМД елдерінің интеграция тарихы, саяси, экономикалық, экологиялық, гуманитарлық және басқа салалардағы ынтымақтастық мәселелерінде ғана емес, Достастық елдері халықтарының мәдени-тарихи байланыстарында, олардың үрдістері мен перспективаларында бағдар табуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта Азия және Қазақстан халықтары этнографиясы
    Несиелер: 3

    Этнография тәуелсіз ғылым ретінде сұрақтарға жауап береді: Жер планетасында қандай халықтар тұрады? олар қалай пайда болды және қалай қоныстанды? қандай тұрғын үйлер салынуда? олар қандай тілдерде сөйлейді? Этнографиялық зерттеулер уақыт өте келе өзара әрекеттесетін адамдардың үлкен мәдени топтарына бағытталған. Этнографияны зерттеудің негізгі тақырыбы-әлем халықтарын және олардың әртүрлі мәдениеттерін, тарихи дамуын зерттеу. Этнографияны зерттеуде этногенезді – этностардың пайда болу тарихын, әлеуметтік институттардың қалыптасуын зерттеу маңызды орын алады. Соңғы уақытта этносаралық қатынастарға ерекше назар аударыла бастады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    ҚР-да білім беру мазмұнын жаңарту алдына басты мақсат қояды: педагог кадрлардың жаңа буынын қалыптастыру. Курс білім алушылардың оқу жетістіктерін білім беру процесінің барлық қатысушыларына алдын ала белгілі, нақты айқындалған, ұжымдық әзірленген өлшемдермен, білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін салыстыруға негізделген процесті зерделейді. Критериалды бағалаудың мақсаты оқу процесін одан әрі жетілдіру үшін бағалау критерийлері негізінде оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музейтану және архивтану
    Несиелер: 3

    Мұражай және мұрағат ісінің теориялық, әдістемелік мәселелерін зерттейтін кешенді пән. Музейтану әлеуметтік ақпаратты сақтау және музей заттары арқылы білім беру процестерін, музей ісін, музейді қоғамдық институт ретінде, оның әлеуметтік функцияларын, музей саласындағы заңнаманы зерделейді. "Мұрағаттану" бөлімі студенттерді қазіргі заманғы отандық және шетелдік мұрағаттардың мұрағаттық құжаттарды есепке алу, сақтау, пайдалану саласындағы жұмыс тәжірибесімен, Қазақстан Республикасының мұрағаттық заңнамасымен таныстыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем өркениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курсты Зерттеудің мақсаты өркениеттер теориясының негіздерін; өркениет процесінің құрылымын, циклдерін, серпінін; индустрияға дейінгі, индустриялық және постиндустриалды дәуірлердің жалпы өркениеттендіру және мәдени жетістіктерін; Батыс пен Шығыстың дәстүрлі жергілікті өркениеттерінің ерекшеліктерін; дәстүрлі (индустрияға дейінгі) қоғамдардың құрылымдық өзгерістерінің серпінін білу болып табылады. Курс әлемдік өркениеттердің әртүрлілігі мен ұлттық ерекшеліктерін көрсететін адамзат тәжірибесін тұтас қабылдауды және түсінуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа және қазіргі замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Шығыстағы өркениеттік жүйелердің түрлерін сипаттайды, аймақтағы тарихи процестің Еуропадан өзгеше динамикасын бақылайды. Жаңа және қазіргі заманғы еуропалық өркениетпен кездесуден Шығыс халықтары үшін зардаптар зерттелуде; афро-Азия әлемі елдеріндегі жаңғырту ерекшеліктеріне назар аударылуда. Сондай-ақ Азия мен Африка елдерінің даму ерекшеліктері және қазіргі әлемдегі Шығыс өркениеттерінің рөлі мәселелері талданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Тарихи зерттеудің әдістемесі мен техникасының жалпы және нақты мәселелерін дамытатын бірқатар арнайы ғылыми пәндердің ұжымдық атауы. Мәселелерді әзірлеу түрі тарих ғылымын дамытудың жалпы міндеттеріне бағынады. Көптеген түрлер ежелгі және Ортағасырлық тарих ескерткіштерін зерттеуде дамыды. Жаңа уақыт көздерімен жұмыс істеу бұрыннан қалыптасқан түрді одан әрі дамытуды талап етеді (қолжазбаларды, актілердің түрлерін, жаңа уақыт мөрлерін және т.б. зерттеу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс көне заманнан қазіргі уақытқа дейінгі түркі халықтары мен мемлекеттерінің тарихы мен мәдениетін, аймақтық тарихын, саяси тарихын, материалдық және рухани мәдениетін, қоныс аудару аудандарындағы этникалық және жаңғырту үдерістерін зерделеуге бағытталған. Студенттердің жазбаша, ауызша, этнографиялық, лингвистикалық, археологиялық дереккөздермен жұмысы көзделеді. Пәннің маңызды міндеті студенттерді жаңа теориялық-әдіснамалық тұжырымдамалармен қаруландыру болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курс XVI-XXI ғғ. Азия мен Африка елдерінің дәстүрлерден жаңалықтарға қарай қозғалыстағы дамуының жалпы көрінісін беруге арналған. Дүниежүзілік тарихтың бөлігі ретінде ол капиталистік қатынастардың генезисі мен бекіту кезеңін, сондай-ақ отаршылдық кезеңінің басталуын қамтиды. Сондай-ақ өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен және өзара тәуелділікпен өзара байланыста зерделеу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар тарихы
    Несиелер: 5

    Пән әлем тарихындағы халықаралық қатынастар жүйесінің эволюциясын, әртүрлі тарихи дәуірлердегі осы Жүйенің жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады. Курс білім алушыларға халықаралық қатынастар жүйесінің жаңа және Жаңа уақытта қалыптасуы мен жұмыс істеуінің логикасын, халықаралық-саяси процесті мемлекеттер арасындағы өзара іс-қимылдың өткен және қазіргі шындықтағы белгілі бір жүйелерінің қалыптасу, даму және өзгеру тарихы ретінде ұсынуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дінтануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дінтануды оқыту әдістемесі-білім беру үдерісінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында дінтануды оқытудың мазмұны мен әдістерін зерттейтін пән. Әдістеме "зайырлылық пен дінтану негіздерін" қалай оқыту керектігін қарастырады және " қалай оқыту керек?", "Неге үйрету керек?", "Нені үйрету керек?». Ол жеке тұлғаны оқыту мен дамытудың барлық міндеттерін пәннің мазмұны – дінтану ғылымы арқылы шешеді. Курс барлық негізгі дінтану пәндерін алдын ала зерделеуді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Бұл курс әлеуметтану саласы болып табылады және дін мен қоғам арасындағы өзара әрекеттесу сипатын зерттейді. Пән діннің негізгі әлеуметтік институттардың бірі ретіндегі қазіргі орны мен рөлін және дінмен байланысты проблемалардың әлеуметтік аспектілерін анықтайды; Қазіргі әлемдегі және Қазақстандағы діни жағдайды талдайды; қоғамның шоғырлануы мен интеграциясындағы діннің рөлін, сондай-ақ жаһандану үдерісіндегі оның орнын қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деструктивті және тоталитарлы ағымдар
    Несиелер: 5

    Курс деструктивті сипаттағы ірі діни ағымдар туралы мәліметтерді қамтиды, студенттердің дінге көзқарасын анықтайды; білім алушыларды деструктивті діни бірлестіктерге тарту фактісінің алдын алады. Міндеттері: дәстүрлі емес діни ағымдардың діни формалардың алуан түрлілігі арасындағы орнын анықтау; діни топтардың және мәдениетке қарсы қозғалыстың деструктивті қызметінің проблемасын зерттеу; дәстүрлі емес діни ағымдарға кіруге жол бермеу туралы Студент жастарды хабардар ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни психология
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер дін психологиясының негізгі бағыттарымен, оның даму тарихымен, қазіргі зерттеу бағыттарымен танысады; сенуші психикасының танымдық, эмоционалды-еріктік, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, ойлау, қарым-қатынас және сенушілердің іс-әрекеті мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты меңгереді Діни процестерді зерттеуге психологиялық көзқарас дін туралы ғылыми түсінік береді, өйткені дін психикада бар және оның заңдарына сәйкес жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнын және критериалды бағалау жүйесін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану;кәсіби қызметтің ерекше жеке стилін қалыптастыру үшін қазіргі заманғы білім беру үрдістеріне сәйкес өзіндік оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріне психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындау үшін дене тәрбиесінің әртүрлі құралдарын пайдалану.

  • Код ON9

    ТМД тарихы мен мәдениеті, әлемдік саяси дамудың қазіргі заманғы үрдістері бойынша білімдерін көрсету; діни факторларды ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ТМД мен халықаралық қоғамдастықтың ұстанымдарын талдау;

  • Код ON1

    Кең ой-өрісі, жоғары ойлау мәдениеті, төзімділік және гуманизм бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық білімдерді көрсету

  • Код ON6

    Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениетін және дінін дүниежүзілік тарих пен жалпы әлемдік өркениеттің бір бөлігі ретінде бағалау; алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында, археологиялық, этнографиялық экспедициялар қызметінде патриотизм мен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін қолдану;

  • Код ON8

    Білім алушылардың төзімділігі мен төзімділігін қалыптастыру және дамуының әртүрлі кезеңдерінде қоғамның діни жағдайын талдау үшін әлемдік діндер тарихы бойынша білімді қолдану

  • Код ON4

    Оқу-тәрбие процесін, оның ішінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өз азаматтық ұстанымын қорғауда көшбасшылық қасиеттерін көрсету

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану; тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әр түрлі категориялары негізінде адамзат қоғамының ерте даму кезеңдерін, жекелеген құбылыстарды, күнделікті қызмет пен Т. Б. қайта құру үшін тарихи оқиғаларды сыни бағалау; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлу; әлеуметтік және саяси құрылыстың әр түрлі нысандары, тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету;

  • Код ON2

    Өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды, кәсіби коммуникацияны, ұлтаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды қолдану; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.

  • Код ON7

    Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің тарихы саласындағы базалық білімді пайдалану; оларды практикалық пайдалану үшін тарихи дереккөздерді жіктеу; тарих және дінтану саласында олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.

  • Код ON3

    Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін сандық білім беру технологиялары саласындағы білімді практикада қолдану (БЖБ, ТЖБ);

Top