Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01406 Көркем еңбек, графика және жобалау в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс )
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен институттарын сипаттайды: конституциялық; әкімшілік; азаматтық; қаржылық; қылмыстық; рәсімдік; еңбек; кәсіпкерлік; экологиялық. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Студенттің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Ұлттық құқық салаларында және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында құқықтық қатынастардың ерекшеліктерін ашып көрсетеді экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Тірі организмдердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын, ұйымның түрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмірді қорғаудың теориялық негіздерін қамтиды; құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдық негіздерін және техникалық құралдардың және технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 6

    Академиялық сурет салу курсы берілген қойылымды дұрыс салу, түрлі реңктік шешімдерді(көлеңке, түс) меңгеру қабілетіне негізделеді.Сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Нақты ортада қарапайым форманың пропорциялары мен көлемін нақты жеткізе білу және сызықтар мен штрихтар арқылы жарықтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуалды өнерінің негіздері (Сурет )
    Несиелер: 6

    Пән академиялық сурет салудың негізгі ұғымдарын, оқу сызбасы ұғымын және оны құрудың әдістемелік тізбегін дамытуға бағытталған. Неғұрлым күрделі нысандарды, объектілерді салу, адамның суретін салу. Студенттер практикалық іс-әрекет дағдыларында сурет салу әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Материалдарды өңдеу технологиясы бойынша Практикум (ұлдар / қыздар)
    Несиелер: 6

    Пән бөлшектерді өңдеу және құрастыру тәсілдерін, өңдеуге арналған құралдарды, олармен жұмыс істеу кезіндегі тәсілдер мен талаптарды, құралдар мен жабдықтарды пайдалану кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін зерделейді. Әзірленген технологиялық картаға сәйкес өнімдер жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық кескендеме
    Несиелер: 6

    Пән академиялық кескіндеменің практикалық және теориялық негіздерін қарастырады. Кенепте, картон қағазда кескіндеме жұмыстарының түс құрылымын ұйымдастырудың принциптері мен техникалық әдістерін зерттеу. Студенттер арасында шындықты көркем-бейнелі қабылдауды, түрлі-түсті әртүрлілікте дамыту, студенттердің өзіндік шығармашылық жұмысына қажетті білім мен дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік графика және жобалау
    Несиелер: 6

    Пән кеңістіктік геометриялық фигуралардың жазықтығындағы бейнелеу ережелерін қарастырады; кеңістіктің графикалық модельдерін алу тәсілдерін зерттейді; кеңістіктік формалармен және олардың арасындағы қатынастармен есептерді шешу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Визуалды өнерінің негіздері (кескіндеме)
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің кескіндеме негіздерін игеруі, көркемдік ойлауды дамыту, өзіндік көркемдік жазу тәсілін дамыту, акварель және майлы бояудың технологиясы мен техникасын таңдауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (ұлдар / қыздар)
    Несиелер: 6

    Пән өндіріс пен пайдалану жағдайында материалдарда болатын құбылыстардың физикалық мәнін, материалдың қасиеттерімен байланысын қарастырады. Заманауи металл және металл емес материалдардың негізгі қасиеттері туралы, бұйым конструкциясының оны дайындау технологиясымен өзара байланысы туралы, машина жасау өндірісінің негізгі технологиялық процестерінің даму перспективалары туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Визуалды өнерінің негіздері (Сурет 2 )
    Несиелер: 5

    Пән сурет салу әдістерін, орындау техникасын, тақырыптар мен жанрларды және т. б. зерттеуге бағытталған. Студенттердің кескіндеме, графика, сәндік-қолданбалы өнер, дизайндағы композициямен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көркем білім беруді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән оқу процесін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдерін қарастырады. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлар. Жаңартылған бағдарлама бойынша Көркем еңбек бөлімдерін оқытудың әдістемелік ұсынымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Академиялық сурет 2
    Несиелер: 5

    Студенттер әртүрлі графикалық материалдармен (қарындаш, көмір, сангин, пастель, түрлі-түсті қарындаштар, тұздық, сепия және т.б.) жұмыс жасау техникасын, графикалық көркем бейнені жасау құралдарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көркем білім берудегі компьютерлік графика және жобалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық аппараттық есептеу кешендерін(растрлық және векторлық графиктер) қолдана отырып, кескіндерді жасау және өңдеу әдістері мен құралдарын қарастырады. Үш өлшемді нысандардың бейнесі. Бояу әдістері. Компьютерлік графиканың аппараттық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Дизайн бағыттарын қарастырады: өнеркәсіптік, графикалық, арт-дизайн, фитодизайн, интерьер дизайны және т.б. дизайн объектісінің негізгі категориялары туралы білімді қалыптастырады: сурет, функция, морфология, технологиялық форма, эстетикалық құндылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беруn
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Визуалды өнерінің негіздері (кескіндеме2)
    Несиелер: 5

    Пән кескіндемені бейнелеу өнерінің ерекше түрі ретінде қарастырады. Акварель кескіндеме техникасы, олардың ерекшелігі, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ жұмысқа қажетті материалдар. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың оқу іс-әрекетін бағалаудың жалпы тәсілдерін, критериалды бағалау ұғымын және оның оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастырудағы рөлін қарастырады. Көркем еңбек сабақтарындағы бағалау жүйесінің ерекшеліктері. Қысқа мерзімді сабақ жоспары критериалды бағалауды қолдану арқылы .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Графиканы және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста графика мен жобалауды оқыту әдістемесін дамытудың негізгі кезеңдері ашылады. Жобалау графикасының әдістері мен түрлері. Графикалық және геометриялық құрылымдардың бейнелеу құралдары. Сызбаларды рәсімдеу ережелері. Сызбаларды оқу және орындау. Құрылыс сызбаларын орындау ережелері. Жобаны беру техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің зерттеу қызметінің түсінігін зерттейді. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, ғылыми ақпараттарды іздеу, жинақтау және өңдеу, әдеби дереккөздермен жұмыс жасау. Ғылыми жұмысты жазу ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтықтан білім беру әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қашықтықтан оқытудың әдістемелік мәселелерін және электрондық оқыту әдістерін қарастырады, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерттеледі. Қашықтықтан білім берудің негізгі әдістемелері мен технологияларын практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық кескендеме 2
    Несиелер: 5

    Акварель техникасы бойынша академиялық кескіндеме бойынша білім мен практикалық дағдыларды игеру. Композиция, перспектива, өз білімдерін іс жүзінде қолдану сияқты кескіндеменің теориялық негіздерін меңгеру. Кеңістікті бейнелеу әдістерін игеру . Гуашь кескіндеме. Түс және тон контрасты. Табиғи қойылымдарға негізделген кескіндеме құралдары мен заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жарнаманың заманауи түрлері
    Несиелер: 5

    Пән жарнаманың заманауи түрлерін қарастырады: сыртқы жарнама, транзиттік жарнама, баспа жарнамасы. Радио жарнама.Теледидарлық жарнама.Тікелей пошта жарнамасы.Жарнамалық сувенирлер. Интернеттегі және басқа компьютерлік желілердегі жарнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу әдістерін, оларды жіктеуді, ғылыми зерттеудің жүйелі әдісін, ғылыми зерттеу әдістемесін , ғылыми мақалалар мен баяндамаларды әзірлеу жөніндегі ұсынымдарды қарайды. . Студенттердің ғылыми жұмыстарын техникалық рәсімдеуге қойылатын талаптарды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дизайн тарихы және теориясы
    Несиелер: 5

    Пән дизайнның дамуын, оның ішінде қазіргі заманғы және осы процестің теориялық негіздерін, дизайнның түрлері мен типтерін қарастырады. Дизайнның түрлік типологиясы: индустриялық (өнеркәсіптік), орта (интерьер дизайны, экстерьер дизайны, ландшафтық дизайн және т.б.), модельдік дизайн (киім, имидж, шаш үлгісі және т. б.), графикалық, цифрлық дизайн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнері
    Несиелер: 7

    Қазақтың дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнер түрлерін: дымқыл киіз басуды , қазақтың ұлттық ши тоқу тоқуды, біз кестемен, бисермен, моншақтармен кестелеуді, қол тоқуды зерттейді. Сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мультимедиялық дизайн
    Несиелер: 5

    Пән CorelDRAW графикалық бағдарламасында автофигуралардың құрылысын зерттейді. Macromedia Flash бағдарламасында анимация жасау, Көркем еңбек сабақтарында Macromedia Flash бағдарламасын қолдану мүмкіндіктері. CorelDRAW, Macromedia Flash бағдарламаларын қолдану үшін презентациялар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Үй мәдениеті (ұлдар / қыздар) Тамақтану мәдениеті (ұлдар / қыздар)
    Несиелер: 7

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: тұрғын үй экологиясы, өсімдік шаруашылығы, гүл өсіру, Ландшафт дизайны; Тұрмыстық техника, Тұрмыстық техниканы пайдалану ережелері, өсімдік безендіру, интерьер элементі ретінде. Интерьерге арналған сәндік бұйымдардың ерекшеліктері, бұйымның эскизін жасау, Материалдар мен жабдықтарды дайындау, интерьерге арналған сәндік бұйымдарды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дизайн және жарнама
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдерге көркемдік білім беру жүйесінде қажет графикалық жарнамалық құрылымдарды қарастырады. Дизайн жобасының моделін құру дағдыларын қалыптастыру, жарнаманың дизайн құрамын жасау және сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жобалау графикасы
    Несиелер: 5

    Жарнамалық графика, костюмді графикалық түрде ұсыну, визуалды дизайн белгілерін жасау, заманауи ақпараттық құралдарды, графикалық редакторларды қолдану: CorelDraw, AdobePhotoShop, 3D Max

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Композиция және дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Пән композиция және заманауи дизайн негіздерімен, оның түрлері мен бағыттарымен таныстырады. Дизайн мен композицияның әртүрлі әдістерін қолдана отырып, дизайн объектілерін көркем жобалауды орындау дағдылары мен дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өнер және білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Студенттердің педагогикалық жүйелердегі(әртүрлі деңгейдегі) басқарудың негізгі категориялары, заңдылықтары мен принциптері туралы білімдерін қалыптастыру; студенттердің басқару міндеттерін шешу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтау процестерін зерделеу, басқару мәдениетін тәрбиелеу және студенттердің басқарушылық ойлауын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем білім берудегі педагогикалық менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдістемелік негіздерін қарастырады. Мектептегі басқару және көшбасшылық стильдері. Мектептегі менеджмент заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ұлттық киімдерді модельдеу технологиясы
    Несиелер: 7

    Ұлттық киімді модельдеу және көркем безендіру технологиясының негіздері. Ұлттық киімді модельдеудің негізгі принциптері. Халықтық ұлттық киім. Ұлттық киімді көркем жобалаудағы Композиция. Киімдегі түс. Киімдегі сәндік әрлеу. Мақсаты бойынша киімдерді үлгілеу және көркемдеп безендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Үй технологиясы (ұлдар / қыздар)/ Дұрыс тамақтану (ұлдар / қыздар)
    Несиелер: 7

    Пән сұрақтарды қарастырады: дұрыс тамақтану негіздері. Ас үй жабдықтары. Пісіру технологиясы. Әлем халықтарының тағамдары. Жеке гигиена, өзін-өзі күту. Үй-жайларды жинау. Киім мен аяқ киімге күтім жасау. Тұрмыстық техниканы таңдау. Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары. Өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар. Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі заманауи техника мен жабдықтар. Электротехникалық арматура. Тұрмыстағы жөндеу жұмыстары. Тұрғын үй экологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның мәдениет және өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан мәдениетінің негізгі жетістіктерін, тарихи кезеңдерді, сәулет, мүсін, қолданбалы және ою-өрнектерді, ең тән ескерткіштерді және көне заманнан ХХ ғасырдың басына дейінгі дәстүрлі сәулет өнерінің озық үрдістерін зерттейді. Тарихи-мәдени процесс туралы білімді қалыптастырады, кезең ішіндегі форманың негізгі кезеңдері мен сипаттамалық әдістерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Табиғи материалдардан мүсін
    Несиелер: 5

    Мүсін пәнінің теориялық және практикалық мәселелерін, материал-саз, ағаш, металл және мүсін технологиясы туралы білімдерін қарастырады. Табиғи материалдардан жасалған бұйымдарды орындау әдістемелерімен(плита, гүлді ою)барельеф, рельеф, шілтер, гипс геометриялық денелерден жасалған натюрморт, портрет, бюст, модельден мүсін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тігін бұйымдарын жасау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән Тоқыма материалдарының жіктелуін, олардың құрылымы мен қасиеттерін қарастырады. Тігін бұйымдарын дайындаудағы құралдар мен жабдықтар. Киім, оның құрылымы туралы мәліметтер. Киімдерді модельдеу және құрастыру негіздері. Костюм дизайнының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағашты, металды және басқа материалдарды көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 6

    Ағаштан, сымнан, табақ металдан, пластиктен бұйымдар жасау кезінде білім мен дағдыларды қалыптастыру. Өнімнің негізгі технологиялық операциялары мен сәндік әрлеуін қарастырады. Ағаш бұйымдарындағы бөлшектерді біріктірудің түрлері мен тәсілдері. Құрылымдық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау және жобалау, бұйымдарды жасаудың технологиялық операциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Колористика және түстану негіздері
    Несиелер: 7

    Пән студенттерде түс қабылдау заңдылықтары, түс физикасы, түс пен жарықтың қасиеттері, визуалды қабылдау психологиясы саласындағы негізгі білім туралы жан-жақты түсінік қалыптастыруға бағытталған. Түстердің таксономиясы мен жіктелуі, олардың иерархиясы негізгі және қайталама түстер болып табылады. Түс экспрессивтілігі теориясының негізгі заңдылықтарын, түс қатынастарының үйлесімділігін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәндік-қолданбалы өнер: ағаш, металл
    Несиелер: 5

    Пән курсы металл мен Ағашты көркем өңдеудің дәстүрлі және заманауи технологияларын зерттейді. Материалдардың пластикалық қасиеттері. Кескіндеме, ою, өру, инкрустация және басқа да технологияларды қолдана отырып ағаштан сәндік-қолданбалы бұйымдар жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 7

    Композиция категориясының теориялық және практикалық аспектілерін, композицияның қасиеттері мен сапасын қарастырады. Композицияның құралдары: ырғақ, контраст, ньюанс, жеке бас, пропорция, масштаб. Композиция түрлері; фронтальды, көлемді, терең-кеңістіктік. Түсті зерттеудің рөлі. Түс және түс әсері. Түсті қабылдау заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәндік-қолданбалы өнер: түрлік ерекшелік
    Несиелер: 5

    Кескіндеменің әр түрін зерттеу кезінде сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлері қарастырылады: модульдік оригами, кусудама, квиллинг, изонит, көркем күйдіру (гильошинг, пирог), суық, ыстық, түйінді батик, матаның еркін бояуы, витражды бояулармен бояу. Негізгі әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде өнердің пайда болу теориясының жан-жақты көрінісін қалыптастыруға бағытталған. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Классикалық өнердің жауһарлары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы. Қазақстанның заманауи бейнелеу өнері: қазақстандық суретшілердің негізгі кезеңдері, дәстүрлері мен инновациялары, шығармашылық ізденістері мен жетістіктері. Бейнелеу өнеріндегі шығармалардың әртүрлі бағыттарын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Декорға арналған табиғи материалдар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді әртүрлі табиғи материалдардың ерекшеліктерімен таныстыру; табиғи материалдарды қолдана отырып қолөнер жасау технологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; шығармашылық ойлауды, кеңістіктік қиялды, қиялды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    педагогика мен психологияның ұғымдары мен әдіснамалық негіздерін меңгерген, инклюзивті білім беру кәсіби қызметтегі өз жұмысының нәтижелерін көрсетеді

  • Код ON3

    Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

  • Код ON8

    қолданбалы өнердің, әртүрлі дәуірдегі бейнелеу өнерінің негіздерін, Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихын біледі, алынған теориялық білімдерін практикада, халықтық қолөнер бұйымдарын жасау процесінде, материалдардың технологиясы мен қасиеттерін ескере отырып, халықтық қолөнер түрлерін анықтап, ою-өрнектерді қолдана отырып сауатты қолдана алады.

  • Код ON5

    позициялық және метрикалық есептерді шешу, сызбаларды оқу, дәстүрлі құралдар мен материалдармен сызбаларды сауатты орындау, сондай-ақ компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдану дағдыларын меңгерген; жобалық (дизайнерлік және сәндік-қолданбалы) жұмыстарды орындау кезінде сызбалық білімдер мен дағдыларды қолдана білу

  • Код ON1

    әлемнің ғылыми, философиялық және діни картиналарын, Қазақстан аумағында түрлі әлеуметтік құрылымдардың құрылуы мен құрылуының тарихи ерекшелігі мен ерекшелігін, Қазақстан Республикасының тарихын түсінеді және біледі.

  • Код ON7

    академиялық және классикалық сурет салудың негізгі заңдылықтарын қолданады, академиялық және классикалық сурет салудың стилін, техникасын таңдайды.

  • Код ON10

    қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды, оның ішінде оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында қажетті ІТ-технологиялар мен цифрлық білім беру ресурстарын меңгерген.

  • Код ON6

    әр түрлі материалдардағы сәндік-қолданбалы, безендіру өнері, дизайн және халықтық қолөнер, көркем-шығармашылық композициялар бойынша практикалық жұмыс дағдылары бар, сәндік-қолданбалы өнер және халықтық қолөнер бұйымдарын өндіруде қолданылатын материалдардың физикалық және химиялық қасиеттерін қолдана алады, дизайн өнімдерінің негізгі түрлерін жобалаудың әдістері мен принциптерін игерді.

  • Код ON2

    тәрбиеленушілер мен білім алушылардың даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжай, жоспарлай және басқара білу, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеялар жүйесі бар;

  • Код ON9

    оқытудың инновациялық технологияларының негізгі ұғымдары мен терминдерін қолдана отырып, көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін біледі, сабақта оқушылардың оқу жетістіктерін диагностикалауды жүзеге асырады, талдайды және бағалайды. Графикалық пәндерді оқыту әдістемесін меңгерген.

Top