6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пәндік бағытта жоғары білімді бейнелеу өнері, көркем шығарма, графика және дизайн мұғалімін даярлау, аналитикалық, зерттеушілік және тілдік дағдылар, одан әрі үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби білімдерін, қабілеттерімен дағдыларын жетілдіру мүмкіндігі, көшбасшылыққа білеттермен инновациялық ойлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Майлы кескіндеме
Кескіндемеде майлы кескіндеме техникасының ерекшеліктері. Майлы бояу технологиясы. Ин-струменттер мен материалдар. Кенептерді созу, желімдеу, зембілдер, топырақ түрлері. Майлы суреттерді жасаудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Майлы бояудың даму тарихы. Майлы бояудың техникалық түрлері: лессировка,алла-прима,жағындыларды салу,импасто,құрғақ бояу жаққыш,жарық пен көлеңке контрастын қабылдау,әртүрлі техникалардың өзара үйлесуі,қазіргі заманғы техникалар мен сәндік элементтер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гүлтану және колористика
Түс туралы Ғылым тарихы. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркем бұйымдарды жобалау
Сәндік-қолданбалы өнерде қолданылатын дәстүрлі материалдар. Жалпақ пішінді бұйымдарды жобалау (мата). Аппликация техникасы. Әр түрлі фактуралық матаны пайдаланып сәндік бұйымдарды жобалау. Түрлі материалдарды қолдана отырып көлемді декоративтік композицияны жобалау (түрлі фактуралық мата, фурнитура). Композицияда түрлі түсті гамманы қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық сурет
Академиялық сурет, перспективалар, композиция және жарық түсіру заңдары, түрлі материалдар және т. б. саласындағы теориялық және практикалық білім.. Табиғаттан және қиялдан сурет салу кезінде кәсіби шеберлік пен дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұйымдарды құрастыру және моделдеу
Бұйымдарды құрастыру мен модельдеудің негізгі ережелері. Өнімдерді жасау кезеңдері. Киімді құрастыру және модельдеу, жекелеген бөлшектерді өңдеу, бөлшектерді құрастыру және Бұйымды өңдеу, бұйымды безендіру. Идеяларды әзірлеу, эскиз, әртүрлі текстуралар мен түстердің материалдарын зерттеу, материалдарды таңдау және дайындау. Материалдарды, құрал-саймандар мен жабдықтарды дайындау ережесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Community Service
Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме
Студенттердің акварельді кескіндеме негіздерін игеруі, акварельді кескіндеме технологиясы мен техникасын игеруі. Материалдар мен жабдықтар. Кескіндемедегі бейнелеу сауаттылығының негіздері. Кескіндеменің классикалық тәсілдері. Композицияны құру ерекшеліктері және көркем жұмыстарды орындау техникалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композиция
"Композиция" Ұғымы. Композицияны құру негіздері. Композицияның заңдылықтары, ережелері, тәсілдері. Композициялық құралдар. Конструктивтік тәсілдер. Түрлері (алдыңғы және жалпақ, көлемді, кеңістіктік). Композиция түрлері: композициялық орталықпен композиция, симметрия және т. б. қолданылатын композиция.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның бейнелеу өнері
Қазақстанның бейнелеу өнерінің даму тарихы. Бейнелеу өнерінің, петроглифтердің ерте парадигмалары, символдар, белгілер және т. б. алғашқы кәсіби көркем оқу орындарының жұмыс істеуі. Қазақстанның бейнелеу өнерінің негізін қалаушылар. Қазақстан Суретшілер одағын қалыптастыру. Қазақстандағы бейнелеу өнері мұражайлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Флористика
Табиғи материалдан композиция жасау өнері. Құрал-саймандар мен жабдықтар. Вазалар: пішіні, түсі, биіктігі, бекіту түрлері. Ваздың гүл композицияларының пішіні мен өлшемімен үйлесуі. Икебана-әлемдік мәдениеттің бірегей құбылысы. Икебан стиліндегі композицияларды құрастыру ерекшеліктері. Гүл шығармаларының түрлері: сәндік букет және оны құрастыру принциптері. Ландшафтық дизайн. Гүлзарлар құрылысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік кескіндеме
Сәндік кескіндеме дамуының тарихы. Сәндік кескіндеме ерекшеліктері: кеңістік тығыздығы, колорит, стилизация, объектілердің деформациясы, контрасты түсті қолдану. Технологиялар, материалдар және жабдықтар. Композициялық құрылым логикасы. Сәндік композицияны орындаудың әр түрлілігі мен техникалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта эстетикасы
Эстетикалық ұғымдар жүйесі. Эстетикалық ой дамуының негізгі кезеңдері. Пәндік ортадағы нысаны мен мазмұны. Пәндік ортада формаларды композициялық ұйымдастыру негіздері. Мерекелерге интерьерді безендіру, шығармашылық идеяларды визуализациялау (эскиз).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи өнер
Қазіргі өнердегі ағымдары мен бағыттары. Қазіргі өнердің даму кезеңдері. Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп-арт, инсталляция). Заманауи көрнекті суретшілер. Заманауи өнер туындыларын талдау және бағалау. Көрмелерді таныстыру және ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнердің түрлері мен жанрлары
Бейнелеу өнерінің түрлері-сәулет, кескіндеме, графика, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер, театр-декорациялық өнер, дизайн. Бейнелеу өнерінің жанрлары – Тарихи, мифологиялық, діни, баталдық, портрет, пейзаж, натюрморт, бытовой, марина, анималистік. Тарихи аспектідегі бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Өнердегі Стиль. Көркем сурет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнері
Киіз үйді безендіру. Ұлттық ою-өрнек және оның маңызы. Зергерлік өнер. Әмиян. Ағаш пен сүйекті ою. Теріге өрнектеу. Фетрден жасалған бұйымдар. Үй жабдықтары. Салттар мен сенімдер. Қару-жарақ. Ыдыс-аяқ. Ұлттық костюм. Музыкалық аспаптар ерекшіліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн негіздері
Пән бойынша олар дизайнның негізгі ұғымдарын, дизайн көздерін, Ренессанс сұлулығының синтезін, композицияның көркемдік құралдарын, ритақты, пропорцияларды, симметрия мен асимметрияны, контраст пен нюансты, композицияның негізгі элементтері мен түрлерін, пішін мен пішіннің қасиеттерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесі
"Әдістеме" терминінің түсінігі. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесінің даму тарихы. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқыту әдістемесінің ерекшелігі. Визуалды өнер мен көркем еңбекті оқытудың әдістері мен тәсілдері. Көркем еңбекті оқыту әдістемесі, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу практикумы
Пән конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуді үйренуден тұрады. Сыртқы және ішкі беттерді, бүйір жазықтықтарды өңдеудің типтік процестері туралы, көмекші құралдар мен құрылғыларды пайдалану ерекшеліктері туралы мәліметтер бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
Сәндік-қолданбалы өнердің даму тарихы. Сәндік-қолданбалы өнер түрлері. Сәндік-қолданбалы өнер салаларының жіктелуі. ДПИ сәндік және қолданбалы түрлері. Шығармалардың сипаттамасы, сәндік-қолданбалы өнердің композициялық түрлері. Сәндік-қолданбалы өнер туындыларының функционалдығы, эстетикалылығы және эргономиялылығы. Стильдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу технологиясы
Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеу. Токарлық, фрезерлік және басқа да өңдеу түрлерінің технологиялық мәселелері. Әртүрлі материалдарды өңдеу құралдарының, тәсілдерінің, тәсілдерінің және әдістерінің жиынтығы . Жұмыс орнын ұйымдастыру және еңбек қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
Натюрморт, пейзаж, портрет, адам фигурасы бар шынайы сурет. Кескіндемедегі композицияны құруда практикалық дағдыларды дамыту. Дәстүрлі көркем техникалармен та-нысу. Бейнелеу өнері саласындағы өзіндік көркем-шығармашылық қызметке дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графикалық модельдеу
"Модельдеу" түсінігі. Көрнекі-бейнелі ойлау-бейнелерді жасау (символдар, таңбалық жүйелер, үлгілер және т.б.). Қоршаған ортаны тану тәсілі ретінде модельдеу. Оның құрылымы мен мазмұнын анық түсіну үшін объектілерді көзбен көру. Модельдің көрнекілігі. Компьютерлік модельдеу және компьютерлік визуализация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тамақтану мәдениеті
Негізгі терминдер мен анықтамалар. Тамақтану мәдениеті. Салауатты тамақтану. Дұрыс тамақтану. Тамақтану режимі. Пайдалы өнімдер. Кулинарияның әдістері мен тәсілдері. Рецептура. Суық тағамдарды дайын-дау технологиясы. Үстелді безендіру және жабдықтау. Тағамдардың дизайны мен безендірілуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік мүсін
Сәндік мүсіннің даму тарихы және түрлері: монументалды-сәндік мүсіндер. Шағын формадағы мүсіннің композициялық ерекшеліктері. Сәндік мүсіннің негізгі сипаттамалары – тұтастық, материалдылық, ырғақтық, тепе-теңдік. Жазық және көлемді сәндік композициялар. Материалдар мен жабдықтар. Қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үй мәдениеті
Агротехнологияны дамытудағы ғылымның рөлі, үй-жайларды жөндеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрал-саймандар. Үйдегі Микроклимат. Гигиена ережелері, үй-жайларды ылғалды және құрғақ жинау, киім мен аяқ киімдерді күту, оларды сақтау. Тұрмыстық техниканы таңдау және қауіпсіздік, бағалау, пайдалану ережесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау графикасы
Жобалау графикасының түрлері: сызықтық, тоналды, түрлі-түсті. Графикалық материалды беру әдістері мен тәсілдері. Шығармашылық қызметтің теориясы мен түрлері. Шығармашылық графика: эскиз, сурет, фор-эскиз, клаузура, антураж, стаффаж. Жобалаудың негізгі кезеңдері. Жобаланатын объектілерге қойылатын талаптар (функционалдық, эстетикалық). Графикалық құжаттар. Техникалық құжаттаманың құрамы және олардың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи дизайн редакторлары
Студенттер жоспарлаушы 5D, 100pro сияқты заманауи графикалық бағдарламалардың негізгі ұғымдарымен және жұмыс істеу принциптерімен, сонымен қатар интерьер дизайнын құруға арналған барлық қолжетімді онлайн бағдарламалармен танысады, белгілі бір графикалық модельдерді алу жолдарын, әртүрлі кеңістікті бейнелеу ережелерін үйренеді. жазықтықтағы геометриялық фигураларды, сонымен қатар сызба жазықтығы бойынша инженерлік геометриялық есептерді шешу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Білім алушыларды Adobe Photoshop, CorelDRAW және 3d MAX сияқты графикалық бағдарламалардың негізгі ұғымдары мен принциптерімен таныстыру, белгілі бір графикалық модельдерді алу тәсілдерін, әртүрлі кеңістіктік геометриялық фигуралар жазықтығындағы бейнелеу ережелерін және жазықтық сызбасындағы инженерлік геометриялық есептерді шешуді зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүсін және пластикалық анатомиясы
Адам фигурасының жалпы құрылысы, оның жеке формалары арасындағы пластикалық байланыс. Пропорция және п-лық фигуралар. Ерлер мен әйелдер фигураларының пластикалық ауытқулары. Адам денесінің әртүрлі бөліктерін кию және олардың өлшемдері. Ерлер мен әйелдер фигураларының пластикалық айырмашылықтары. Адам фигурасының пропорциялары. Еркек пен әйел фигурасының пропорциялары. Сызба бойынша сурет салу ережелері. Пластикалық материалдармен жұмыс: мүсіндік пластилин, саз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графика мен жобалау оқыту әдістемесі
Графиканы оқыту және жобалау әдістемесі, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Жобалаудың жаңа әдістері мен құралдары арқылы оқыту. Оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдері. Компьютерлік бағдарламаларды қолдану арқылы жобалау әдістері. Графиканы оқытудағы және жобалаудағы жүйелі тәсіл. Жобалауды оқыту әдістері мен құралдары. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет
"Сурет" ұғымының анықтамасы. Сурет түрлері. Суреттің орындалу кезеңдері мен техникасы. Жарықтың заңдылықтары. Материалдар мен жабдықтар. Жұмыста графикалық материалдар спектрін пайдалану (көмір, тұздық, сангин, пастель, борлар, техника құрғақ жаққыш, бояу, тушь, қалам, қарындаш және т.б.). Қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бейнелеу өнері, көркем еңбек, графика және дизайн бойынша білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ынтымақтастық педагогикасы тұрғысынан, сонымен қатар инклюзивті білім берудің теориялық ережелері мен заманауи педагогикалық технологиялар тұрғысынан оқытудың оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қабілетті.
- Жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, инклюзивті, көптілді, мектеп-ке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде бейнелеу өнерін оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларына ие бола алады.
- Экология, физиология, психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктерге негізделген көркемдік білім беруді дамыту мәселелерін дәлелдеу және шешуге қабілетті.
- Сызбаларды, конструкторлық және сәндік-қолданбалы жұмыстарды орындау кезінде тәжірибеде дизайн және компьютерлік графика теориясының негіздерін меңгереді.
- Ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар туралы білімге сәйкес мұғалімнің білімін көрсетуге қабілетті.
- Көркемдік білім беру қызметінің экономикалық, ұйымдастырушылық, құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін оның әртүрлілігінде түсінуге қабілетті.
- Бейнелеу өнерінің әртүрлі техникалары мен технологияларын пайдалана отырып, оқу, шығармашылық, графикалық, кескіндеме, мүсіндік білімдерін, бейне-леу сауаттылығы бойынша (теория және композиция, сызықтық, әуе және түсті перспектива теориясы, түстану) білімін жеткізе алады.
- Еңбек операцияларын орындау үшін өмір сүру ортасының эстетикалық, техникалық, экологиялық және эргономикалық жағдайларын ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша заманауи талаптар негізінде сәндік-қолданбалы өнердің сипаттамаларын, материалдарды көркемдік өңдеудің технологиялық процестерінің нәтижелерін бағалауға дайындығын көрсетуге қабілетті.
- Көркемдік білім беру саласындағы білім, білім және дағдыларды өз бетінше пайдалану және жетілдіру стратегияларын жасау кезінде өз көзқарасын қорғау және қорғау
- Өнер туралы білімнің жаңа көздерін іздестіру, балалар мен жасөспірімдерге арналған мәдени іс-шараларды ұйымдастыру үшін оқушылардың шығармашылық әрекетін өз бетінше ұйымдастыру қабілетін дәлелдеу