Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 Математика (көптілді білім беру) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - экономика мен қоғамның аймақтық қажеттілігін қамтамасыз ету мақсатында көптілді оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларда математика саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру; - XXI ғасыр дағдыларымен математика мұғалімдерін дайындау: белгісіздіктің жоғары деңгейіне төзімділік, сыни ойлау, креативтілік, эмоциялық интеллект, әлеуметтік интеллект, коммуникация, дизайн-ойлау, қаржылық сауаттылық, саналы және жауапкершілік, позитивті ойлау, кәсіби қоғамдастықтағы ынтымақтастық
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Бірінші семестрде мектептегі математика курсын қайталау және ағылшын тіліндегі терминологияны меңгеру мақсатында оқытылады. Сандық жиындар. Бөлінгіштік белгілері. Дәрежелер, түбірлері, логарифмдер. Қысқаша көбейту формулалары. Теңдеулер мен теңсіздіктер. Қарапайым функциялар. Тригонометрия. Жалпақ фигуралар. Көпжақтар. Айналу фигуралары. Топтық және жеке жұмыс, ізденіс оқу дискуссиясының әдісін қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Кеңістіктегі жазықтықтағы векторлық алгебра. Координаттар әдісі. Жазықтықтағы түрлендірулер. Екінші ретті сызықтар. Екінші ретті беттердің канондық теңдеулері. Евклид және аффиндік кеңістіктердегі квадраттық формалар мен квадрикалар. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геометрия 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді оқытылатын пән көлемінде геометриядан білім мен білік жүйесімен таныстыру. Кеңістіктегі векторлық алгебраның элементтері. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар әдісі. Жазықтық түрлендірулер. Екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі жазықтықтар мен түзулер. Екінші ретті беттердің канондық теңдеулері. Евклидтік және аффиндік кеңістіктердегі квадраттық формалар мен квадраттар. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп геометрияның қосымша сұрақтары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мектеп геометриясы бойынша студенттердің дайындық деңгейін арттыру. Пән студенттердің геометриядан дайындық деңгейін арттыруға бағытталған. Қазіргі геометрияның негізгі бағыттарымен танысу барысында конкурстық, олимпиадалық сипаттағы стандартты емес геометриялық есептерді шешу әдістері. Геометриялық құралдармен жұмыс істеу және геометриялық пішіндерді салу, есептерді шығаруда стандартты емес әдістерді кеңінен қолдану, мектеп геометриясының негізгі теоремаларын дәлелдеу дағдылары қалыптасады. Есептерді шешу үшін қолданбалы математикалық бағдарламалар пакеттерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геометрия 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: пән бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды кеңейту және тереңдету. Салу аксиомаларын оқу; жазықтықтағы конструктивті геометрияның аксиомалары. Циркуль мен сызғыштың көмегімен салу есептерін шығару. Салу есептерінің шешімін талдау. Салу есептерін шешудің жалпы схемасын қарастырыңыз. Геометриялық орындар әдісін талдау; геометриялық түрлендірулер әдісі; алгебралық әдіс. Кеңістіктегі геометриялық салу элементтерін қарастырыңыз. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі мен орны туралы жүйелі көзқарасын қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын/жобаларын ұйымдастыру. Міндеттері: ғылыми ойдың, шығармашылықтың жалпы әдіснамасымен танысу, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қажетті ғылыми әдебиеттермен және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, тілге және оларды жазу стиліне қойылатын талаптарды ескере отырып, ғылыми жобаларды ресімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математикалық талдау бойынша теориялық білімді және оларды кәсіби қызметте қолдана алу білігін қалыптастыру. Нақты айнымалды функциялар. Нүктедегі функцияның шегі, үздіксіздігі. Бір айнымалды функцияның туындысы мен дифференциалы, геометриялық және механикалық мағынасы. Анықталмаған интеграл. Анықталған интеграл. Анықталған интегралды қолданбалы есептерді шешуге қолдану. Меншіксіз интеграл. Белсенді оқыту әдістері: проблемалық дәрістер мен практикалық сабақтар, белсенді консультациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызыктык алгебра және жиындар элементтері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді пәннің басты ұғымдарымен таныстыру. Жиын теориясының элементтерін қарастыру: бірігу, қиылысу, айырма, толықтауыш. Алгебралық құрылымдармен танысу: моноид, жартылай топ, топ, сақина, өріс. Матрицалар мен анықтауыштар теориясын, олардың сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге қолдана білу. Векторлық кеңістіктерге анықтама беру. Сызықтық операторлар және сызықтық бейнелеу ұғымдарынмен танысу. Белсенді оқыту әдістерін қолдану: мәселелерді шешуде топтық талқылау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геометрия 3
    Несиелер: 5

    Проективтік геометрияда зерттелетін фигуралардың қасиеттері. Центрлік проектілеу. Проектілеу, ол ұқсастықтардың ауыстыруын жалпылау ретінде. Чева теоремасы. Проективтік кеңістік: проективтік координатаны түрлендіру, проективтік түрлендіру тобы. Проективтік геометрияның негізгі фактілері: гармоникалық төрттік, проективтік түрлендіру, полюс және поляра. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: алгебра және сандар теориясы бойынша студенттерде білімдер мен біліктердің жүйесін қалыптастыру. Жиындар теориясының негіздерін; алгебралық құрылымдарды түсіну: топ, сақина, өріс; Матрицалар, оларға қолданылатын амалдарды, қасиеттерін қолданып анықтауыштарды есептеуді үйрену. Арифметикалық векторылық кеңістіктің, векторлық және евклидтік кеңістіктер ұғымдарын меңгеру. Оқытудың имитациялық және имитациялық емес әдістері. Maxima компьютерлік алгебра жүйесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конструктивтік геометрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: теориялық білімді тереңдету; алынған білімді геометрия есептерін шешу үшін қолдану. Конструктивтік геометрияның негізгі ұғымдары. Тұрғызу есептерін шешу кезінде фигуралардың қиылысу әдісі. Геометриялық түрлендірулер әдісі. Екінші дәрежелі теңдеулердің графикалық шешімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Z сақинасындағы сандар теориясы. Евклид алгоритмі, қалдықпен бөлу. Қарапайым және күрделі сандар. Тізбекті және қолайлы бөлшектер. Салыстыру теориясы: қалдықтардың кластары, бірінші дәрежелі салыстырулар, бірінші белгісіз диафанттық теңдеулер. Салыстыру теориясының арифметикалық қосымшалары. Салыстыру теориясын мектеп математикасының олимпиадалық есептерін шешуге қолдану. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың біріктірілген пакеттерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалды есептелуі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Пәннің негізгі түсініктерін қалыптастыру және математикалық нысандандырылған есептерді шешу қабілеттерін дамыту. Бірнеше айнымалды функциялардың дифференциалдық есептеулері саласындағы дайындық деңгейін арттыруға бағытталған. Бірнеше айнымалы функцияларды дифференциалдау ережелерін зерттейді; күрделі функциялардың туындыларын табу әдістерін; бірнеше айнымалы функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу теоремасы. Әдістері: проблемалық дәріс, ізденіс бойынша оқу дискуссиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің математикалық талдау бойынша теориялық білімдерін арттыру және оларды кәсіби қызметте қолдана білу Қатарлар теориясы: сандық, функционалдық, дәрежелік, Фурье; Тейлор және Маклорен қатарлары. Көп айнымалы функциялардың дифференциалдануын қарастыру; дербес туындыларды табу, көп айнымалды функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін талдау; Топтық және жеке оқыту әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сандар теориясы мен көпмүшелік теориясының басты әдістерін зерттеу. Бүтін сандар теориясын оқу: ЕҮОБ, ЕКОЕ, Евклид алгоритмі, қалдықпен бөлу; жай және құрама сандар; үзіліссіз және қолайлы бөлшектер. Салыстыру теориясын талдау: қалыңдылар кластары, бір белгісізді бірінші дәрежелі салыстыру; салыстыру теориясының арифметикалық қолданылуы. Бір және бірнеше айнымалы көпмүшелердің теориясын қарастыру; алгебралық сандар. Ауызша, көрнекі және практикалық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: теориялық білімді, практикалық дағдыларды кеңейту және математикалық есептерді шешудің шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулаларын қолданып түрлендіру және көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу әдістерін қарастыру. Алгебралық, логарифмдік және көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін зерттеу. Қозғалысқа, жұмысқа, қоспалар мен қорытпаларға, пайыздарға байланысты мәтіндік есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін талдау. Топтық және жеке жұмыс әдістері, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктерін зерттеу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер; Коши есебі; бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері. Квадратураларда шешілетін жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер теориясын, оларды шешу әдістерін оқу; тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер; тұрақты шамаларды өзгерту әдісі. Алгоритмдік және эвристикалық оқыту әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бірнеше айнымалы функцияларды интегралдау. Өріс теориясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің қолданбалы есептерді талдауға, модельдеуге және шешуге көмектесетін қажетті математикалық аппаратты меңгеру. Көп айнымалылардың функцияларын интегралдық есептеу. Негізгі қасиеттері (сызықтық, белгіні сақтау, салыстыру, орташа мән туралы теорема). Көп айнымалылардың функцияларынан интегралдар арқылы шамаларды есептеу. Скалярлық өріс. Векторлық өріс. Ауызша, көрнекі және практикалық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім алушылардың математикалық есептерді шешуге оқытудың теориялық-әдістемелік негіздеріне бойынша білім мен білігін қалыптастыру және дамыту. Алгебралық өрнектерді теңбе тең түрлендіру; көпмүшенің түбірлерін табу және оны көбейткіштерге жіктеу; алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері бойынша студенттердің білімін тереңдету және кеңейту. Студенттердің мәтіндік есептерді шығарудың практикалық іскерліктерін қалыптастыру. Қолданатын әдістер: инверттелген сынып, ізденіс, топтық, жеке.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканы оқытудың қазіргі формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру. Мақсаттарға сүйене отырып, студенттерде оқу, тәрбиелік және практикалық міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарас қалыптасады, сараланған және жеке көзқарасты ескере отырып, сабақты жоспарлау, мазмұнын, әдістерін, әдістерін және оқу құралдарын, жұмыс формаларын таңдай білу. Сабақ жоспарын құруды, рефлексия жүргізуді үйренеді. Оқыту әдістері: лекция-пікірталас, полилог, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Пәннің іргелі ұғымдарымен таныстыру. Тікбұрышты және полярлық координаттар жүйелеріндегі екі еселі интеграл. Тікбұрышты, цилиндрлік және сфералық координаттар жүйелеріндегі үш еселі интегралды есептеу. Қисық сызықты және беттік интегралдар. Қолданбалы есептерді шешуге еселік, қисық сызықты және беттік интегралдарды қолдану. Скалярлық және векторлық өріс. Әдістері: оқу дәрісі, оқу дискуссиясы, әдебиетпен өзіндік жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математика тарихы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканың тарихы мен әдістемесінің байланысын көрсету және студенттерді математиканың маңызды әдістемелік мәселелерімен таныстыру Пән аясында оқытылатын тақырыптар: математиканың даму кезеңдерін және математика ғылымының дамуындағы әртүрлі өркениеттердің рөлін; математикалық білім мен шындықтың арақатынасы; ғылыми білімді математикаландыру процесінің мәні. Математиканың ғылымдар жүйесіндегі орнын және оның басқа ғылымдармен байланысы қарастырылады. Математиканы оқыту әдістемесі әдіснамасының функцияларын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы 3
    Несиелер: 6

    Бір айнымалы көпмүшеліктер теориясы: евклидті алгоритм, қалдықтармен бөлу, сызықтық көпмүшелерге жіктеу, многочлена түбірінің көптігі. Көп айнымалы көпмүшелер теориясы. Есептерді шешу үшін бірнеше айнымалылардан тұратын көпмүшелер теориясының арифметикалық қолданылуы. Алгебралық сандар. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың біріктірілген пакеттерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканың мектеп курсы 1
    Несиелер: 6

    Арифметика. Жай және күрделі сандар. Бөлінгіш және бөлгіштер. Сандардың бөліну белгілері. Бөлшектер. Периодты бөлшектер. Көпмүшеліктер. Көбейткіштер. Өрнектер. Қысқаша көбейту формулалары. Ньютон биномы. Теңдеулер: алгебралық теңдеулер; модуль белгісінің астында белгісіз саны бар теңдеулер; иррационалдық теңдеулер; логарифмдік және көрсеткіштік теңдеулер; тригонометриялық теңдеулер. Теңсіздік. Шешу әдістері. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерге есептерді талдауға және шешуге көмектесетін қажетті математикалық аппаратты меңгеру. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, тригонометриялық теңбе теңдіктерді дәлелдеу білік пен дағдыларын қалыптастыру. Тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер және жүйелерді шешудің негізгі әдістері. Планиметрия мен стереометрия есептерін шығарудың әдістемелік білік мен дағдыларын қалыптастыру. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мектеп курсына байланысты математикалық есептерді шешу біліктерін дамыту және жетілдіру Тригонометрия: формулалар, өрнектерді ықшамдау, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері, тригонометриялық теңбе теңдіктерді дәлелдеу әдістері. Планиметрия: үшбұрыштар, төртбұрыштар, шеңбер және дөңгелек, көпбұрыштар мен шеңберлер. Стереометрия: көпжақтар және айналу денелері; олардың комбинациясы. Планиметрия мен стереометрияның негізгі формулалары, қасиеттері, теоремалары. Әдістер: ізденіс бойынша оқу дискуссиясы және тапсырмаларды шешу кезіндегі казустарды талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ математика-физика мұғалімдерін кәсіби іс-әрекетіне сапалы дайындауды жүзеге асыру. Мақсатқа сәйкес студенттер: мектептегі математикалық білім мазмұнының теориялық негіздерін, математикадан мектеп курстарын оқытудың жеке әдістемесін меңгереді; оқушылар контингентінің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып білім беруді құруды, математика сабақтарын заман талабын ескере отырып жүргізуді үйренеді. Оқыту әдістері: интерактивті лекция, полилог, проблемалық оқыту, жобалық іс-әрекет элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білім жүйесін және алған білімдерін практикада іске асыра білу; білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін ашу; дәстүрлі бағалау жүйесінен критериалды бағалау жүйесіне көшу қажеттілігін негіздеу; критериалды бағалау рәсімін ұйымдастыруға қойылатын нақты талаптарды жүйелеу; бағалау құралдарын қолдана білу. Әдістерді қолдану: төңкерілген класс, проблемалық, топтық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру; дереккөздермен және интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен байланысты кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауға үйрету; плагиат мәселелерін талқылау. Оқу үрдісінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану: зерттеу; BarCamp; жобалар әдісі; Баскет-әдіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді пәннің негіщгі ұғымдарымен таныстыру: кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, олардың қасиеттері және оларға қолданылатын амалдар. Ықтималдықтар теориясы бойынша есептердің негізгі түрлерін шешудің білік - дағдыларын қалыптастыру. Эксперименттік мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістерін талдау. Әр түрлі салаларда статистикалық әдістерді қолданудың қолданбалы маңызын түсіну. Оқыту әдістері жеке жұмыс, топтық жұмыс, зерттеу әдісі, оқыту және бағалау үшін онлайн платформаларды пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканың мектеп курсы 2
    Несиелер: 6

    Комбинаторика элементтері: алмастырулар, теру, орналастыру. Ықтималдық теориясының элементтері: арифметикалық және геометриялық орта, сән, медиан, ауқым, кездейсоқ оқиғалар. Қарапайым функциялар және олардың графиктері. Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар. Векторлар. Векторлардағы амалдар. Вектордың координаттары. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыш, шеңбер, шеңбер. Многогранники. Айналу фигуралары. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканың стандартты емес есептері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Мектеп математикасының стандартты емес есептерін шешуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды тереңдету. Стандартты емес есептерді шешу әдістерін жүйелеу. Оқушылардың алгебралық және геометриялық есептерді дәлелдеп шешу дағдылары мен практикалық біліктіліктерін қалыптастыру, кеңістік денелерді байланыстыру үшін алгебра, геометрия және тригонометрия аппараттарын пайдалану, мектеп математика курсында олимпиада есептерін шешудің кейбір принциптерін қарастыру. Әдіс-тәсілдері: есептер шығару, жеке және топтық жұмыс, Plickers қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудағы пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: физика-математикалық цикл пәндерінің білімін біріктіретін пәнаралық оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын зерттеу. Пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруға негізделген оқытудың әдістемелік тәсілдерін әзірлеу. Математика және физика пәндерінің негізгі тақырыптарын анықтау, интеграцияланған пәнаралық сабақтарды тиімді өткізу үшін мазмұнды, әдістемелерді және тестілерді әзірлеу. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып оқыту құралдарын әзірлеу, презентацияларды дайындау, жобалық тәсілді іске асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Элементар математиканың таңдаулы бөлімдері 2
    Несиелер: 6

    Планиметрия: үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер және дөңгелек. Комбинациялар: үшбұрыштар мен шеңберлер, көпбұрыштар мен шеңберлер. Стереометрия: көпбұрыштар, көпбұрыштардың қималары, айналу фигуралары, көпбұрыштар мен айналу фигураларының комбинациясы. Координаттар әдісі. Координаталар әдісін қолдана отырып, геометриялық есептерді шешу. Векторлық Алгебра әдістерімен шешілетін есептер. Комбинаторика. Ньютон биномы. Ықтималдықтар теориясының элементтері. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің логикалық есептеулер мен математикалық объекттердің алгоритмдік есептелетіні туралы түсініктерін қалыптастыру. Айтырылымдар логикасын қарастыру: айтылымдар, оларға қолданылатын амалдар; тавтологиялар; логика заңдары. Дизъюнктивті және конъюнктивті қалыпты тұлғаларды қарастыру. Мәтіндік «логикалық» есептерді шешуге айтылым логикасын қолдану. Айтылым логикасының аксиоматикалық құрылысын қарастыру; қорытынды жасау ережелері. Предикаттар логикасының аксиоматикалық құрылысын оқу. Ауызша және практикалық әдістерді, өзіндік жұмыс әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискреттік математика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: математикалық логиканың негізгі ұғымдарымен таныстыру және қоршаған әлемнің дискретті процестерін модельдеуге мүмкіндік беретін математикалық объектілер туралы түсінік қалыптастыру. Айтылымдар логикасын зерттеу; аксиоматикалық құрылымын қарастыру. Предикаттардың логикасын; предикат логикасының аксиоматикалық құрылысы білу. Жиын теориясы, комбинаторика элементтерін бөлшектеу; логикалық функцияларын қарастыру. Графтар теориясының элементтерін; кодтау теориясының элементтерін; кодтау арқылы ақпаратты сығу әдістерін түсіну. Есептерді шешу үшін Geogebra пакетін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Мектеп математика курсының стандартты емес теңдеулері мен теңсіздіктерін шешуде оқушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктердің шешу әдістер мен түрлері бойынша жүйелеу, теңсіздіктерді дәлелдеудің әртүрлі әдістерін, соның ішінде геометриялық әдістерді қолдану, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін мектеп олимпиадасының есептерін шығару кезінде қолдану. Оқыту әдістері: эвристикалық әдіс (эвристикалық әңгіме), проблемалық оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі және проектік жұмыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу технологиясымен және жобалық іс-әрекет негіздерімен таныстыру. Зерттеу жұмысының негіздері және интеллектуалдық ақпаратты қорғау. GoogleScholar, ThomsonReuters (WebofScince) ғылыми ақпарат базаларын пайдалана отырып, кәсіби ақпаратты іздеуді ұйымдастыру. Авторлық және зияткерлік меншікті қорғау, шешендік өнер және дау-дамай ережелері, ғылыми және оқу әдебиетімен жұмыс. Презентацияларды дайындауға арналған онлайн интернет ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    оқушылардың логикалық-аналитикалық ойлау түрін қалыптастыру және дамыту үшін математикадан стандартты және стандартты емес есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру

  • Код ON5

    әр түрлі математикалық есептерді шешуде оларды қолдану үшін пәндік математикалық дайындық пәндері бойынша қажетті білімді таңдау

  • Код ON6

    математикалық пәндер бойынша оқыту процесін жүзеге асыру үшін дидактикалық материалдарды, электрондық білім беру ресурстарын әзірлеу

  • Код ON1

    экономика және құқық салаларынан, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздерінен, экологиядан және өмір сүру қауіпсіздігінің негіздерінен, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияны қабылдау дағдыларынан білімдерін жаңғырту; табысты өзінің кәсіби қызметін құру үшін инклюзивті білім беру

  • Код ON2

    математика және ғылыми зерттеулер саласында үш тілді білім беру саясатын іске асыру үшін академиялық, кәсіби мақсаттар, мәдениетаралық коммуникация және академиялық хат үшін тілдерді қолдану

  • Код ON9

    кәсіби қоғамдастықта тәжірибені тарату және өзін-өзі дамыту үшін өзіндік педагогикалық рефлексия негізінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу

  • Код ON3

    математика саласындағы теориялық концепциялармен интеграциялауда дидактиканың классикалық ережелерін меңгеру; функционалдық сауаттылықты және сыни ойлау дағдыларын, соның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында көрсету

  • Код ON4

    жаңа тәсілдерді ескере отырып, оқыту мазмұнын жоспарлау және құрылымдау: оқыту мақсаттарының иерархиясы, спираль тәрізді оқыту принципі, сондай-ақ пәнаралық өтпелі тақырыптарды зерделеу арқылы; практикада оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын пайдалану (БЖБ, ТЖБ, ФБ);

  • Код ON7

    кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану; компьютерлік-математикалық модельдеу әдістерін білу

Top