Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01471 Көркем еңбек, графика және жобалау в Павлодар педагогикалық университеті

  • Графика және жобалау 1
    Несиелер: 6

    Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары: ақпаратты визуализациялау құралдары; сызбаларды орындаудың негізгі ережелері; сызбалардағы геометриялық құрылымдар. Кескіндердің негізгі түрлері және олардың құрылысы: проекциялау әдістері; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құру тәсілдері; объектілердің (геометриялық денелердің) сызбаларын оқу және орындау; Қималар мен тіліктер. Кескінді түрлендіру. Пішіндеу және жобалау; беттердің жаймасы. Құрамалық сызба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы және перспектива 1
    Несиелер: 6

    Сызбаларды орындау техникасы. Проекциялау әдістері. Беттердің тікбұрышты проекциялары: цилиндр, конус, сфера, призма, пирамида. Берілген екі беті бойынша үшінші бетті құру. Эскиз түрлері. Техникалық сурет. Бөлім. Аксонометриялық проекциядағы кесулер. Беткі нүктеге қатысты есептер. Геометриялық денелердің көлденең қимасының сызығын жазықтықтармен салу. Геометриялық денелердің өзара қиылысы. Беттердің жаймасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Графика және жобалау 2
    Несиелер: 7

    AutoCAD графикалық жүйесі, оның ерекшеліктері мен артықшылықтары. Графикалық редактордың сипаттамасы. Графикалық примитивтер. Өңдеу командалары. Үш өлшемді нысандарды құру және оларды өңдеу. AutoCAD-тағы сәулет-құрылыс сызбасы. Архитектуралық элементтер, бөлшектер мен пішіндер . Жобалау графикасы: жобалау әдістері; жобалау ұсыныстарын визуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызба геометриясы және перспектива 2
    Несиелер: 7

    Сызықтық перспектива. Негізгі ережелер. Нүктенің түзу, жазық фигураның, кеңістіктіктегі объектінің перспективасы. Жазық фигураның перспективасы: көпбұрыштар, сәуле ізі әдісімен шеңберлер. Көлеңкелер. Жалпы мәліметтер. Ортогональды сызбада нүктенің көлеңкелерін, түзу сызықты, жазық фигураны салу. Кеңістіктік объектілердің өзіндік және құлаған көлеңкелерін құру. Перспективаны құру әдістері, фронтальды перспектива.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндіріс және тұрмыс саласындағы инновациялық технологиялары 1
    Несиелер: 8

    Инновациялық қызмет пен технологияның негізгі түсініктері. Инновациялық қызметтің ұйымдастырушылық формалары: бизнес-инкубатор, технопарк, технополис және қоғамның технологиялық дамуының басқа кезеңдері. Қазіргі өндірістің құрылымы. Материалдар, энергия, машиналар мен аппараттар өндірісінің негізгі өнеркәсіптік кешендері мен технологиялары. Салааралық кешендер. Отын-энергетика, металлургия, машина жасау және химия кешендері. Материалдарды өндіру технологиясы. Өңдеу өнеркәсібі салаларын дамытудың жаһандық трендтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу практикумы 1
    Несиелер: 8

    Тоқыма материалдарын өңдеу кезіндегі жұмыс түрлері. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған жабдықтар, құралдар мен құрылғылар. Қолмен, машинамен және дымқыл жылу үтіктеу операциялары. Дизайн, үйге арналған тоқыма бұйымдарын жасау (алжапқыш, ас үй жабдықтары). Дизайн, тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарын жасау (пэчворк, квилтинг, құрақ). Дизайн, безендіру, ұлттық мәнерде бұйым жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ою-өрнек өнері
    Несиелер: 6

    Ою-өрнектің тарихы. Ою-өрнектің типтері мен түрлері. Сәндік өнердегі трансформация және сәндеу. Симметрия, оның түрлері. Таспалы ою-өрнектің түрлері (жолақта) шексіз ою-өрнектің түрлері. Жабық ою-өрнек. Монокомпозиция және оның ерекшеліктері. Графикалық дизайндағы ою-өрнек, баспа өнімдері, бренд белгісі, киім және ыдыс-аяқ. Авторлық оюлы декормен бұйым жобасын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 6

    Суреттің бейнелеу құралдары. Сурет салу техникасы және материалдардың экспрессивті қасиеттері. Нобай мен суреттеме. Эскиз. Графикалық жаттығулар. Сызықтық және әуе перспективалары. Сызықтық-конструктивті сурет. Геометриялық пішіндерді, натюрмортты, пейзажды, адамды, жануарларды салу. Графикалық техникамен және материалдармен тәжірибе жасау. Сәндік графика. Аралас әдістер. Сурет салудың дәстүрлі емес әдістері: граттаж, дудлинг, зентангл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндіріс және тұрмыс саласындағы инновациялық технологиялары 2
    Несиелер: 8

    Прогрессивті, ғылымды қажет ететін, жоғары технология. Аз қалдықты, қалдықсыз, ресурстарды үнемдейтін және экологиялық таза технологиялар. Энергиямен жабдықтау саласындағы инновациялар, энергия алудың баламалы тәсілдері. Ғылымды қажет ететін өнеркәсіптік технологиялар. Микроэлектроника технологиялары. Биотехнология. Гендік және жасушалық инженерия. Нанотехнология. Наноматериалдар. Биохимия. Сандық технологиялар. Жасанды интеллект. Робототехника. «Ақылды үй» технологиясы. Жаңа кәсіптер атласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Визуалды өнер
    Несиелер: 8

    Классикалық және қазіргі заманғы өнер, қазақстандық суретшілердің шығармашылығы, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары (натюрморт, пейзаж, портрет, мүсін, графика); цифрлық өнер (фотосурет, анимация, медиа құралдар); бейнелеу (визуалды) өнерінің мәнерлі құралдары; көркем материалдармен және техникалармен эксперимент

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу практикумы 2
    Несиелер: 8

    Конструкциялық материалдармен жұмыс жасау барысындағы қауіпсіздік техникасы. Конструкциялық материалдардың түрлері. Электрлендірілген және қол құралдары мен ағаш өңдеуге арналған құрылғылар. Ағашты, металды қолмен өңдеу технологиясы. Аралау және күйдіру технологиясы. Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуге арналған жабдықтар мен құралдар (бұрау, тегістеу технологиясы (ас үй жабдықтары, кәдесыйлар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескiндеме
    Несиелер: 8

    Кескіндеме жанрлары. Кескіндеме материалдары. Колорит. Жарық және бояулар. Кескіндемедегі түс, тон және кескіндемедегі сәуле мен көлеңкенің үйлесімділігі. Акварельмен, гуашьпен сурет салу. Майлы кескіндеме. Түс пен тон контрасты. Табиғи қойылымдарға негізделген кескіндеме құралдары мен заңдылықтары. Аралас кескіндеме түрлері. Бейнелеу іс-әрекетіне арналған дәстүрлі емес материалдар және дәстүрлі емес көркемдік-графикалық техникалар. Кескіндеме арқылы композициялар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1
    Несиелер: 5

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі формалары мен ерекшеліктері. Қазақстанның қолданбалы өнері. Зергерлік өнер. Тоқу өнері. Табиғи материалдардан бұйым жасау. Пирография өнері. Мозаика өнері. Сәндік интерьер заттарын жасау (шамдар, сәндік сағаттар және т. б.) Шығармашылық жұмысты орындау. Безендіру. Дизайн. Жұмыстарды ұсыну. Көрмені ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Oқу жобалау және модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқушылардың шығармашылығындағы модельдеу, макеттеу, жобалау. Техникалық шығармашылық ғылыми-техникалық прогресті жеделдету факторы және әлеуметтік-педагогикалық проблема; жаңалықтар мен өнертабыстар, рационализаторлық ұсыныстар; ғылыми-техникалық және патенттік ақпарат; шығармашылық есептерді шешу және конструкторлық бұйымдарды әзірлеу әдістері; оқушылармен шығармашылық бірлестікте жұмысты ұйымдастыру және әдістемелік ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Композиция, міндеттері, функциялары. Композиция заңдары. Композициялық үйлестіру құралдары. Стильдеу, пішінді өзгерту. Колорит. Дизайнның негізгі түсініктері, дизайн түрлері. Алғашқы дизайн мектептері. Дизайндағы конструкция мен материалдар. Қалыптасуы. Экологиялық дизайн. Дизайн жобасы және оның кезеңдері. Фирмалық стилі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарының дизайны және технологиясы 1
    Несиелер: 5

    Материалтану, тігін өнеркәсібінің жабдықтары. Киімді жобалау және модельдеу. Киім туралы жалпы ақпарат. Құрылыс мақсаттары үшін бастапқы деректер. Әр түрлі кесілген әйелдер белбеуін, иық бұйымдарын, жеңдерді, жағаларды жобалау. Киімді конструкторлы және көркемдік модельдеу. Киімді пішіндеу және макеттеу. Ұлттық киім. Шетелдік және қазақстандық дизайнерлер. Этностиль. Халықтық пішімге негізделген киім үлгілерінің дизайны. Қазіргі сән бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1
    Несиелер: 5

    Иірілген жүнді көркем өңдеу. Ылғал киіз басу технологиясы. Құрғақ киіз басу технологиясы. Жүн кескіндеме технологиясы. Қазақ ұлттық тоқу технологиясы шым ши. Жіппен кесте тігу технологиясы. Кілем тігу технологиясы. Моншақ, моншақ тігу технологиясы. Қолмен тоқу технологиясы. Шеңбер тоқу технологиясы. Кулон тоқу технологиясы. Тегіс және текстуралы қолмен тоқу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарының дизайны 1
    Несиелер: 5

    Құрылымдық материалдардың жіктелуі, олардың қасиеттері. Жабдықтар, қолмен және электрлендірілген құралдар, құрылымдық материалдарды өңдеуге арналған құрылғылар. Ағаш өңдеу станоктары: қызметі, құрылғысы, жұмыс жасау әдістері. Металл өңдеу станоктары: қызметі, құрылғысы, жұмыс жасау әдістері. Құрылымдық материалдардан бұйымдар жасаудың технологиялық операциялары. Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау және жобалау, бұйымдарды жасаудың технологиялық операциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында "Графика және жобалау" оқу пәні. Оқытудың әдістері мен стратегиялары, оқытуды ұйымдастыру нысандары, графика және жобалау бойынша оқыту құралдары. Сызу бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. "Графика және жобалау"оқу пәнінің ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлары. "Графика және жобалау"оқу пәнінің бөлімдерін оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2
    Несиелер: 6

    Сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлері: паперкрафт техникасы, модульдік оригами, кусудама, квиллинг, витраж өнері, стринг-арт техникасы, декупаж, гобелен, бедерлеу, эмбоссинг (өрнектеу). Негізгі әдістерді игеру және олардың даму тарихы. Шығармашылық жұмысты орындау. Безендіру. Дизайн. Жұмыстарды ұсыну. Көрмені ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдарының дизайны және технологиясы 2
    Несиелер: 8

    Сән журналдарымен жұмыс, үлгілерді түзету. Иық киімдерін жасаудың технологиялық процестері. Бөлшектерді бастапқы өңдеу. Қалталарды, бүйірлерді, жағаларды, жеңдерді өңдеу. Кеудешелерді өңдеу және құрастыру ерекшеліктері. Белдік киімдерін жасаудың технологиялық процестері. Шалбар, белдемшені өңдеу. Тігін бұйымдарын соңғы өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2
    Несиелер: 6

    Көркем күйдіру технологиясы. Тоқу технологиясы. Бізбен тоқу техникасында бұйымдар жасау технологиясы. Ілмекпен тоқу техникасында бұйымдар жасау технологиясы. Аппликация технологиясы. Аппликация түрлері (декупаж, пластилин аппликациясы, тоқыма аппликациясы, ниткография). Қағазды көркем өңдеу. Модульдік оригами технологиясы. Кусудама, квиллинг технологиясы. Изонить технологиясы. Материалдарды көркем бояу технологиясы. Батик технологиясы. Витражды бояу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарының дизайны және технологиясы 2
    Несиелер: 8

    Конструкциялық материалдарды өңдеудің технологиялық процестері. Бұйымдардағы бөлшектерді қосу түрлері мен тәсілдері. Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы. Макеттеу. Интерьер дизайны. Көлік құралдарын модельдеу. Әр түрлі материалдарды өңдеу әдіс-тәсілдерінің жиынтығы. Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды безендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-білім беру
    Несиелер: 3

    Шығармашылық индустрияның түрлері (театр, кино, музыка, бейнелеу өнері, дизайн, сәулет, медиа және т.б.) Арт білім берудің түрлері. Бейнелеу өнері және дизайн (Art & Design). Орындаушылық өнер (Performing Arts). Медиа және коммуникация. Дизайн білімі. Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі кезеңдерде бейнелеу өнерін оқыту әдістемесін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй және тамақтану мәдениеті (қыздарға арналған)
    Несиелер: 8

    Дұрыс тамақтану негіздері. Ас үй жабдықтары, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғылар. Пісіру технологиясы. Әлем халықтарының тағамдары. Қазақ мәдениетінде, түрлі халықтардың мәдениетінде және қоғамдық тамақтану орындарында үстел басында жүріс-тұрыс ережелері. Жеке гигиена, өзін-өзі күту. Тұрмыстық техниканы таңдау. Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары. Сәндік-гүлді дақылдар. Интерьерге арналған сәндік бұйымдар (2D / 3D форматында). Өсімдік шаруашылығындағы ғылымның рөлі. Интерьердегі/сыртқы көріністегі ландшафт элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық модельдеу
    Несиелер: 4

    Мүсіннің шығу тегі мен тарихы. Мүсін түрлері. Мүсінге қажетті материалдар. Жабдықтар мен құралдар. Мүсін жасау әдістері. Адам, жануарлар және құстар қаңқасының анатомиясы. Геометриялық денелерді, натюрмортты, өсімдік ою-өрнектерін, сәндік композицияларды мүсіндеу. Дәстүрлі емес мүсін, мүсінге арналған дәстүрлі емес материалдар. Техникамен және материалдармен тәжірибе жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында «Көркем еңбек» оқу пәні. Оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. Сабақта оқытудың әдістері, стратегиялары, формалары мен құралдары. Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлар. Оқыту мақсаттарының жүйесі. Қысқа мерзімді жоспарлар: құрылымдық элементтердің мазмұны. Еңбек объектілерін таңдау. Көркем еңбек бөлімдерін оқытудың әдістемелік аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнері тарихы
    Несиелер: 3

    Өнердің пайда болу теориясы. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Классикалық өнердің жауһарлары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы. Портреттік жанр. Натюрморт өнері. Пейзаждық жанр. Фотоөнер. Қазіргі заманғы техника және өнердегі ғылымның жетістіктері. Сәулет жауһарлары. Пластикалық формалар өнері. Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнері: негізгі кезеңдері, дәстүрлері мен инновациялары, қазақстандық суретшілердің шығармашылық ізденістері мен жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық өнер
    Несиелер: 4

    CorelDraw, Adobe Photoshop жұмыс кеңістігі, негізгі командалар, құралдар топтары. Автофигуралар, пішінді өзгерту құралдары. Сызықтар мен қисықтар. Түс модельдері, құю түрлері, түстер палитрасы. Мәтін. Өлшемдері, трансформациясы, орналасуы. Реттеу, топтастыру, біріктіру. Қабаттар. Суреттердің сапасы, түстерді түзету, тондар. Облыстарды бөлу, бөлу әдістері. Сандық өнер түрлері: фотоөнер, анимация, медиа құралдар. Анимациялық сандық кескіндерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын комплектілі мектеп жағдайында педагогикалық үдерісті басқару
    Несиелер: 3

    шағын жинақты мектеп. Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерісті дәстүрлі басқару ерекшеліктері. Сыныптарды бөлу және жинақтау, ШЖМ мұғалімдердің еңбегіне ақы төлеу. ШЖМ-да педагогикалық процесті ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері. ШЖМ жағдайында өзіндік жұмысты ұйымдастыру. ШЖМ педагогикалық үдерісіндегі пәнаралық интеграция. ШЖМ-де Педагогикалық үдерісті басқарудың тиімді жолдары мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнердің замануи түрлері
    Несиелер: 4

    Неореализм. Ең төменгі арт. Постмодерн. Гиперреализм. Инсталляция. Энвайронмент. Бейнеарт. Граффити. Кері граффити. Трансавангард. Боди-арт. Боди-арт иллюзиялар. Остракизм. Неопластицизм. Стрит-арт. Мэйл-арт. Жоқ-әрт. Құм мүсіні. Мани-әрт. Кітап бойынша ою. Анаморфоз. Өнердегі көлеңкелер. Фотореализм. Үш өлшемді бейнелердің реверсі. Жарықпен сурет салу. Үш өлшемді суреттер. Суреттегі графикалық материалдардың интеграциясы. Дәстүрлі емес көркем-графикалық техника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларға арналған қосымша білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    ҚР қосымша білім беру жүйесі. Балаларға қосымша білім беру мекемелерінің түрлері мен типтері. ҚР балаларға қосымша білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің типтік ережелері. Жалпы білім беретін мекемелерде балаларға қосымша білім беру. Балаларға қосымша білім беру бағдарламалары. Әдістемелік қызмет және оның балаларға қосымша білім беру жүйесіндегі ерекшелігі. Әдістемелік өнімнің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй және тамақтану мәдениеті (ұлдарға арналған)
    Несиелер: 8

    Электрлік ток, электр құралдар түрлері мен топтары. Түрмыстық техника. Электр желісіндегі негізгі электр аспаптар. Пәтер құрылымы. Тұрғын үй интерьері. Тұрғын үй әсемдеу ережелері. Пәтерді абаттандыру және жиһазды жөндеу бойынша негізгі жұмыстар Пәтерді әрлеу жұмыстары.Беткейлерге тұсқағаз жабыстыру. Еденді майлы бояумен сырлау. Еденге линолеум төсеу. Ауыл шаруашылықтағы озық агротехнологияр, топырақтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнеріндегі мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 4

    CorelDRAW графикалық бағдарламасында автофигураларды құру. Сызықтарды құру, құюмен жұмыс істеу, өлшемдерді қою, объектілерді трансформациялау, CorelDRAW графикалық бағдарламасында перспективамен жұмыс істеу, көлеңке және экструзиямен жұмыс істеу. Macromedia Flash бағдарламасында анимация жасау. Сабақта Macromedia Flash бағдарламасын қолдану мүмкіндіктері. CorelDRAW, Macromedia Flash бағдарламаларын пайдалана отырып презентация жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздері (көркем кестелеу, өру, тоқыма және тоқыма, көркем жазу, ши току, киіз басу, кілем тоқу және т. б.) бойынша білімдерін көрсетеді; сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалау мен жасауға шығармашылық көзқарас;

  • Код ON1

    Философия негіздерін білу, негізгі кезеңдерді, заңдылықтарды және Қазақстанның тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде дүниетанымдық ұстанымын көрсетеді;

  • Код ON2

    Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, кәсіпкерлік және бизнес негіздерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді;

  • Код ON7

    Классикалық және заманауи визуалды өнер, қазақстандық және басқа суретшілердің шығармашылығы, визуалды өнердің түрлері мен жанрлары; сандық өнер; визуалды өнердің экспрессивті құралдары; қазақ және басқа халықтардың визуалды өнер теориясының негіздері бойынша көркем материалдар мен техникалармен тәжірибе жасау дағдылары мен дағдылары, өнер құралдарымен шығармашылық идеяларды білдіреді;

  • Код ON14

    Инклюзивтік орта жағдайларын жасау үшін ЕБҚ бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді;

  • Код ON11

    Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздері (өру, зергерлік өнер, Көркем күйдіру, Мозаика және т. б.) бойынша білімді көрсетеді; интерьер декоративтік заттарын жобалау мен жасауға шығармашылық көзқарас;

  • Код ON12

    Жеке гигиена, дұрыс тамақтану негіздері; үстел басында жүріс-тұрыс ережелері, әлем халықтарының тағамдары; тұрғын үй экологиясы; өсімдік шаруашылығы негіздері, сәндік гүл өсіру, ландшафтық дизайн; киімді күту және сақтау негіздері, әмбебап тұрмыстық Дағдылар мен үй шаруашылығын жүргізу, үстелді жабдықтау дағдылары; тамақ дайындау технологиялары; заманауи техника мен технологияларды пайдалану;

  • Код ON4

    Оқушылардың жас психикалық даму заңдылықтарын, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Көркем еңбек саласындағы оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика мен оқыту әдістемесі бойынша білімді қолданады;

  • Код ON13

    Тұрғын үй экологиясының негіздері, өсімдік шаруашылығы, сәндік гүл өсіру, ландшафтық дизайн, электр энергиясы; электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу; жөндеу-тұрмыстық жұмыстар, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білімдерді меңгерген;

  • Код ON6

    Графикалық бейнелер теориясының негіздерін және геометрикалық-графикалық модельдеу әдістерін біледі және білім алушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамытуға, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастырады;

  • Код ON15

    Өз бетінше және білім алушылармен жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық түрде баяндауға және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістері негізінде пәндік салада жаңа білім алуға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON5

    Қосымша білім беруді жүзеге асыру бойынша кәсіби қызметті жүргізу кезінде әмбебап тұрмыстық және арнайы пәндік білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолданады;

  • Код ON9

    Конструкциялық, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясының негіздері, арнайы пәндік Дағдылар мен көркем өңдеу, материалдар мен объектілерді түрлендіру, макеттеу, интерьер дизайны, робототехника, Көлік құралдарын модельдеу дағдылары бойынша білімді меңгерген;

  • Код ON3

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша қоғамға қарсы құбылыс ретінде білім алу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру, салауатты және қауіпсіз өмір салтына, экологиялық қауіпсіздікке бағдарлану негізінде Азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын көрсетеді;

  • Код ON8

    Тоқыма, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясының, Сән, Стиль және бейне индустриясының негіздері бойынша білімді, материалдарды әртүрлі тәсілдермен көркем өңдеу, Ұлттық киім элементтерін дайындау бойынша арнайы пәндік дағдыларды меңгерген;

Top