Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01610 Тарих в Павлодар педагогикалық университеті

  • Мұражайтану
    Несиелер: 6

    Мұражай әлеуметтік-мәдени мекеме ретінде. «Музей» ұғымы. Мұражайдың әлеуметтік функциялары. Мемлекеттік музей желісі және оның қазіргі жағдайы. Мұражайтану ғылыми пән ретінде. Мұражайтану – музейтану. Мұражайтану объектісі, пәні және әдісі. Мұражайтану құрылымы. Ғылымдар жүйесіндегі мұражайтану. Сыныптардың пайда болуы. Қарабайыр дін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы тарихи пәндер (Қосалқы тарихи пәндер)
    Несиелер: 6

    Арнайы тарихи пәндер курсына кіріспе. Палеография көмекші тарихи пән ретінде. Тарихи хронология. Тарихи метрология. Генеалогия көмекші тарихи пән ретінде. Нумизматика көмекші тарихи пән ретінде. Геральдика көмекші тарихи пән ретінде. Ономастика көмекші тарихи пән ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 1
    Несиелер: 7

    Қазақстандағы тас, қола дәуірінің ерекшеліктері. Ерте көшпелілердің табиғи ортаны экономикалық қолдану эволюциясы. Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттердің құрылуы және олардың көрші халықтармен және мемлекеттермен қарым-қатынасы. Ежелгі Қазақстанның этникалық топтары мәдениетінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
    Несиелер: 10

    Дереккөздер мен тарихнама. Адамның шығу тегі. Тұқымның пайда болуы. Неандертальдық адам. Жоғарғы палеолит дәуірінің адамы. Рулық қоғамның гүлденуі. Энеолит. Қола дәуірі. Ана отбасынан патриархалды түрге көшу. Темір дәуірінің басталуы. Әскери демократия. Сыныптардың пайда болуы. Қарабайыр дін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 10

    Азияда, Солтүстік Африка мен Еуропада өмір сүрген ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы идеялар, сондай-ақ осы өркениеттердің адамзат тарихындағы рөлі, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 2
    Несиелер: 4

    Тарих сахнасындағы ежелгі түрік тайпалары. Жетісу, Оңтүстік және Орталық Қазақстан аймағындағы этносаяси процестер. ІХ-ХІІ ғғ. Қазақстан аймағындағы мемлекеттер Әлем өркениет жүйесінде Қазақстан аймағы.Алтын Орда заманы – Ұлы дананың экономиқалық және мәдени гүлдену кезеңі. ХІІІ-ХҮ ғғ. Қазақстан қалалар және мәдениет Дербес қазақ мемлекетінің пайда болуы және дамуы. ХҮ-ХҮІІ ғғ. Қазақстан мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның археологиясы
    Несиелер: 6

    Орта ғасырлардағы қалалар мен қоныстар, ортағасырлық қалалар мен қоныстардың археологиясын зерттеу тарихы, Ортағасырлық қалалар мен қоныстардың пайда болуы мен даму мәселелері. Оңтүстік Қазақстан мен Жетісудың егіншілік пен мал шаруалық мәдениеттері (б.з.д. I ғасыр - V ғасырда), Оңтүстік Қазақстанның ортағасырлық қалалары, Орталық Қазақстанның ортағасырлық қалалары мен елді мекендері, Қазақстан аумағындағы ортағасырлық сәулет ескерткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы тарихи пәндер (Этнология және этнография)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты мен міндеттері. Әдістері мен дереккөздері. Этнография ғылымның тарихы. Әлем халықтарының жіктелуі. Этногенез және этникалық тарих. Австралия мен Океания халықтары. Шетелдік Азия халықтары. Африка халықтары. Еуропа халықтары. Кавказ халықтары. Сібір халықтары. Қазақтардың этникалық тарихы. Қазақ этнологиясы. Этностар арасындағы өзара –атынастары.Этнографияның қазіргі тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Л.Н.Гумилев еңбектерінің еуразиялық идеялар
    Несиелер: 5

    Ресей эмигранттарының еңбектеріндегі еуразияшылдық идеясы. Л.Н.Гумилев және еуразияшылдық мәселесі. Пассионарлық туралы ілімді дамыту. Этногенез теориясы. Л.Н.Гумилевтің Еуразия даласын зерттеуге қосқан үлесі. «Этногенез және биосфера», «Ежелгі Ресей және Ұлы Дала», «Ойдан шығарылған патшалық іздеу».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 6

    Адамның және материалдық мәдениеттің пайда болуы. мәдени қабат. Тас ғасыры. Неолит мәдениеттері. Қола дәуірі. Металлургияның басталуы. Африканың ерте темір дәуірінің археологиясы. Ежелгі Египеттің археологиялық орындары. Алдыңғы Азия, Таяу Шығыс, Шумер, Ассирия археологиялық ескерткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Ерте орта ғасырлардағы түркі мемлекеттері. Түркі елі. Моңғол империясындағы түркі халықтары. Түркияның ежелгі және ортағасырлық тарихы (Осман империясы). XV-ХХ ғасырлардағы қазақтар. XV-ХХ ғасырлардағы қырғыздар мен ұйғырлар. Жаңа тәуелсіз түркі мемлекеттері. Қазіргі түркі әлемі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ ирредентасының тарихы
    Несиелер: 4

    «Диаспора» және ирредента туралы түсінік, олардың ерекшеліктері. Этникалық азшылық. Қазақ ирредентасының тарихы және оның мәселелері. Қазақ ирредентасының тарихи-мәдени тамырлары және олардың қазіргі жағдайы. Қазақ ирредентасының қалыптасуының негізгі кезеңдері және пайда болу себептері. Мәселенің қазіргі заманғы отандық және шетелдік тарихнамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Демография негіздері
    Несиелер: 5

    Демография негіздері – бұл ғылыми танымның объектісі адам, тұрғындар, ал мәні – халықтың ұдайы өсу заңдылықтары болып табылатын пән. Шағын түсініктемеде халықтың ұдайы өсуі тек қана халықтың табиғи қозғалысы процестерін қамтиды, яғни туылым, өлім-жітім және олармен байланысты некелілік пен ажырасушылық, сондай-ақ көші-қон мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
    Несиелер: 10

    Дереккөздері мен тарихнамасы. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы. Феодалдық қатынастардың қалыптасуы. Азия және Африка мемлекеттері. Әлеуметтік-экономикалық жағдай. Герман тайпалары. Варварлық мемлекеттер. Византия өркениеті. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Ортағасырлық өмір. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы ұйымы. Қайта өрлеу Реформация. Империялар. Географиялық ашулар. Колониялар. Патша билігі мен жанжал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Технология педагогикалық категория ретінде. Білім берудің заманауи нәтижелеріне басым мақсатты бағыт бойынша білім беру технологияларын жүйелеу. Білім беру технологияларының дәстүрлері мен инновациялары. Оқытудың белсенді әдістері және олардың қазіргі білім беру процесіндегі рөлі. Жоба әдісі: жобалау қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен практикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырдағы Батыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 10

    Герман тайпалары және олардың сенімдері. Варварлық мемлекеттер. Папалықтың тарихы. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Ортағасырлық өмір және еуропалықтардың дүниетанымы. Батыс Еуропадағы шіркеу және оны ұйымдастыру. Халықтық еретикалық қозғалыстар. Монархияның гүлденуі. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері (проблемалық семинарлар, мида шабуыл, нақты жағдайларды талдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиеттік өлкетану
    Несиелер: 4

    Өлкетану және әдеби өлкетану түсінігі. Оның әдебиет ғылымындағы, оқу үрдісіндегі және мектептегі тәрбие жұмысындағы рөлі. Әдеби өлкетану әдістемесі, оның ғылыми принциптері. Әдеби өлкетанудың негізгі көздері. Мектептегі әдеби өлкетанудың ұйымдастырушылық формалары. Оның Павлодар облысында дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары
    Несиелер: 10

    Тарихтағы тұлға. Павлодар Ертіс өңірінің рухани мұрасы. 18-19 ғасырдың атақты тұлғалары (Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т.б.). ХІХ – ХХ ғасырлар соңындағы Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялылары. Аймақтың Ертіс өңірінің ақындары. Ұлы Отан соғысындағы Ертіс өңірінің батырлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 10

    Өлкетанудың даму тарихы. Ежелгі және орта ғасырлардағы Павлодар Ертіс өңірі. Патша үкіметінің отаршылдық саясаты. Павлодар Ертіс өңірінің XIX – XX ғ. дамуы. Павлодар облысы Тәуелсіздік жылдарында. "мұражай"ұғымы. Мұражайдың әлеуметтік функциялары. Мемлекеттік мұражай желісі және оның қазіргі жағдайы. Мұражайтану ғылыми пән ретінде. Мұражайтану-музеология. Мұражайтанудың объектісі, пәні және әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы
    Несиелер: 4

    Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы. Тарихи-мәдени мұраны зерттеу, сақтау және пайдалану әдістерін дамыту. Халық тәжірибесі мен шығармашылығымен (салт - дәстүр, әдет-ғұрып, фольклор мен мифология, көркем және шаруашылық-тұрмыстық кәсіпшілік, халықтық қолөнер, әдебиет, медицина, спорт және педагогика әдістері, идеялары мен үлгілері) әзірленген материалдық емес, рухани-зияткерлік құндылықтарды сапалы игеру. Мұражайлардың, мұрағаттардың және басқа да тарихи-мәдени мұра объектілерінің қызметі, Қазақстан халқының мәдени мұрасын қорғау мен көпшілікке танымал етуді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы тарихи пәндер (Тарихнама, Деректану)
    Несиелер: 6

    "Тарихи дерек көзі" ұғымы. Деректанудың қалыптасуы мен дамуы. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Деректанулық талдаудың әдістері мен әдістемесі. Деректанулық зерттеулердің құрылымы. Баспа ісі тарихи дерек көзі ретінде. Заңнамалық актілер тарихи дерек көзі ретінде. Жеке тектік құжаттар тарихи дерек көзі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баянауыл сыртқы округінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеттері. Деректанулық және тарихнамалық негізі. Баянауыл сыртқы округының құрылуының алғышарттары. Баянауыл сыртқ окрыгының құрылу тарихы. ХІХ ғ. Баянауыл сыртқы округының саяси дамуы. Баянауыл сыртқы округының ХІХ ғ. экономикалық дамуы. Баянауыл сыртқы округының ХІХ ғ. мәдени дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Буржуазиялық революциялар (Ағылшын, Француз, американдық) және олардың негізгі түрлері. Еуропада, Америкада және Азияда капитализмді бекіту және дамыту. Экономиканың дамуындағы негізгі заңдылықтар, әлеуметтік құрылымдардың өзгеруі, саяси жүйелердің эволюциясы, қоғамдық-саяси ой. Еуропалықтардың Азия мен Африканы отарлауы және олардың салдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет мемлекеттерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    ХХІ ғасыр қарсаңындағы әлем. Еуропа мен Америкадағы елдердің қазіргі жағдайы. Шығыстың жаңа тарихын периодтау мәселелері. Әлемдік соғыстардың шет елдер үшін әлеуметтік-экономикалық салдары. Соғыстан кейінгі метрополия елдердің отаршыл және тәуелді елдер халықтарына көз қарасы. Қоғамдық өмірді демократияландырудың басталуы. Таяу Шығыс қайшылықтарының түйіні. Шет елдердің қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патша өкметінің қоңыс аудару саясаты
    Несиелер: 9

    XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы аграрлық саясаттың тарихнамасы. Қоныс аудару саясатының мақсаттары мен міндеттері. 1868 ж. "Жетісуға шаруалардың қоныс аударылуы туралы уақытша ережелері". Ұйғырлар мен дүнгендердің қоныс аударылуы. 1889 ж. "Ауыл тұрғындарының және мещандардың қазыналық жерлерге ерікті түрде қоныс аударылуы туралы..." Ережесі. Қазақ зиялылары және аграрлық дағдарыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі замандығы Еуропа және америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы
    Несиелер: 6

    Индустриалды өркениеттің даму кезеңіндегі Еуропа мен Америка елдерінің экономикалық, саяси және әлеуметтік процестерінің сипаты. ҒТР және экономикалық процестерді интернационалдандыру. Халықаралық қатынастар ХХ ғ. Бірінші дүниежүзілік соғыс. Ақпараттық қоғам. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері (проблемалық семинарлар, мида шабуыл, нақты жағдайларды талдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 9

    Деректер және тарихнама. Қазақстанның Ресейге қосылуы: алғышарттар, барысы, нәтижелері. ХІХ ғасырдың 20-60 жылдарындағы қазақтардың ұлт-азаттық күресі. ХІХ ғасырдың 20-60-90 жылдарындағы әкімшілік-аумақтық реформалар. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан. соғысқа дейінгі кезеңдегі Қазақстан. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан. Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақстан. ХХ ғасырдың 70-80 жж. Қазақстан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдік Азия және Африка елдерінің жаңа замандағы халықтары
    Несиелер: 6

    Дерекнама және тарихнама. Хронологиялық негіз және дамудың негізгі кезеңдері. Экономикалық қызметтің, саяси жүйенің және Азия елдерінің мәдениетін дамытудың негізгі бағыттары, шетелдік Азия халқы пәннің іргетасын меңгеру, пәндерді оқудың инновациялық әдістерін игеру, қазіргі заманғы тарихи деректермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құзыреттілік тәсілді ескере отырып оқу процесін құрастырады.

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON3

    Оқу-практикалық тапсырмаларды шешу үшін заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, ҚОТ қолданумен оқушылардың желілік өзара іс-қимылын ұйымдастырады.

  • Код ON7

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді. Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады; әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында қазақ, орыс және бір шет тілдерін меңгерген.

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттың әдістерін біледі және оларды тарихи таным саласында қолданады.

  • Код ON1

    Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінетінің көрсетеді, еңбек және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.

  • Код ON4

    Нақты мәселелерді қою және шешу үшін тиісті деректерді қамтитын әр түрлі ақпарат түрлерімен (мәтіндік, графикалық, аудио, бейне) жұмыс істей алады.

  • Код ON8

    Одан әрі оқу траекториясын анықтау үшін дағдылары бар, өз мансаптық жүйесін қалыптастырады.

  • Код ON2

    Тарих бойынша орта білім берудің құрылымы мен мазмұнын біледі, тарих ғылымындағы озық білімге негізделген фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді көрсетеді.

  • Код ON9

    ЕББҚ бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

Top