Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01610 Тарих в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге, қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйретеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алғашқы қоғам тарихы

    Алғашқы адамдар мен қоғамның пайда болу үдерісі, шаруашылығы, материалдық, рухани мәдениеті, таптық қоғамға өту жолдары; дүниежүзі тарихында адамзат қоғамының пайда болуы, адамның шығу тегі туралы білім негіздері; Қазақстан және дүниежүзі археологиялық ескерткіштер мен мәдениеттер, археологиялық артифакттар, терминдер мен материалдар; Қаңлы мемлекетінің тарихы туралы деректер, қаңлы археологиясының жетістіктерінің зерттелінуі, жазбаша жұмыстарды жазу және рәсімдей білу, тарихи картаны пайдалану, деректерді және тарихи фактілерді сыныптау, сын көзбен талдау жасау, тарихтың теориялық-методологиялық негіздерін игеруі тиісті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    "Қазақстан тарихы" пәнінің кіріспе бөлігі болып табылады. Осы пәнді оқу барысында студенттер Қазақстан аумағындағы бастапқы құрылымын қалыптастырудың тұтас процесін зерделеуге назар аудара отырып, базалық білім мен дағдыларды дамытатын болады. Курс студенттерге Қазақстан аумағында ерте қалыптасу тарихы мәселелерін қайта қарастыруға мүмкіндік береді. Бұл пәнді игеру балаларды жалпы білім беретін мектептерде дамытушы педагогикалық қызметке үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Бұл курста ежелгі дүниенің қалыптасу және даму процесі ашылады. Студенттер" Ежелгі дүние тарихына"қатысты негізгі категориялар мен ұғымдармен танысуға мүмкіндік алады. Олар дүниелік тарихтың заманауи тұжырымдамаларын, ежелгі дүниенің хронологиялық және географиялық негіздерін, қоғамның әлеуметтік құрылымының ерекшеліктерін талдайды. Олар грек және Рим өнерін, әдебиеті мен театрын талдау арқылы жоғары мәдениеттің қалыптасу процесіне баға береді, оның дүниелік мәдениет тарихындағы рөлін қайта қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі Грекия мен Рим тарихы

    Бұл пәнді оқытудығы мақсаты антик дүниесінің өнері деп аталатын ежелгі Грекия мен Рим мәдениетінің әлемдік өркениетте алатын орнын ерекше екенін білдіру. Антик – (көне, ежелгі) деген ұғым. Қайта өрлеу дәуірінде дүниеге келген, бұл терминді итальян ойшыл -гуманистері грек-рим мәдениетіне байланысты қолданған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, жүйке жүйесінің физиологиясы, тірек-қимыл жүйесінің жас ерекшеліктері, оқыту мен тәрбиелеу жағдайларының оқушылардың денсаулығына әсер етуі қарастырылады. Бұл сізге зияткерлік дамудың таным, оқыту және өзін-өзі басқару әдістері мен құралдарын игеруге, әр түрлі жастағы физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

    Саяси тарихтың қалыптасу ерекшеліктерін түсіну: территориялық, этникалық және тайпалық құрамы. Сыни талдау және салыстыру әдісін қолдана отырып, Қазақстанның ортағасырлық тарихына қатысты қазіргі көзқарастар мен теорияларды білу, дереккөздік білімге ие болу және ұлттық тарих деректеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын дәлелдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогикалық зерттеулердің сипаттамаларын, логикасын білу; қазіргі заманғы білімнің негізгі аспектілері; тұтастық педагогикалық үрдістің құрылымдары мен қозғаушы күштері; жалпы білім беру үрдісінің мақсаттары, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, нысандары, оқыту құралдары мен білім беру құралдары; Педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты табу, талдау, талдау мүмкіндігі; педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен қарым-қатынасын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Археология

    Археологиялық көздердің түрлерін білу; далалық және камералық зерттеулердің негізгі әдістері; археологиялық зерттеу процедурасының кезеңдері; Негізгі ғылыми мерзімді басылымдар мен сериалдар және интернет ресурстары; жетекші ғылыми мекемелер мен ғылыми мектептер; мамандандырылған библиографиялық көрсеткіштерді пайдалану; археологиялық түсіндіру принциптеріне және қоғам мен мәдениетті тану принциптеріне негізделген қорытындыларды тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мұражай ісі және ескерткіштерді қорғау

    Студенттерді өз пәніне оқыту барлық тарих ғылымдарының өзара әрекеттесуіне негізделген. Мұражай мен ескерткішті қорғау пәнін оқып үйрену барысында алған білімі мен дағдыларын игерген студенттер келесі тақырыптарды қолдана алады; археология, этнография, мұражай жұмысы, мұрағаттану, қосалқы тарихи пәндер және т.б. «Музей ісі және ескерткіштерді сақтау». Қазіргі қоғамдағы мамандарды даярлауда білім беру жүйесіндегі реформаларды жетілдіру қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Европа Америка елдерінің орта ғасыр тарихы

    Еуропа мен Америка елдерінің тарихындағы ортағасырлық кезеңнің ерекшеліктерін өзіне тән ерекшеліктерімен түсіну. Дәстүрлі мемлекеттердің қалыптасу себептерін, феодалдық құрылыс негіздерінің қалыптасуын білу, халықаралық мәселелерді жалпылауда аналитикалық қабілеттерін көрсету, дүниежүзілік тарихтағы фактілерді талдау арқылы өз тұжырымдарын дәлелдеу. Ортағасырлық дүниенің негізгі институттарының даму логикасы, ерекшелігі және өзара байланысын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Ол мектеп оқушыларын оқыту мен қайта тәрбиелеудің инновациялық технологияларын оқып жатыр. Даму заңдылықтарын және балалар ұжымын қалыптастыру әдістемесін анықтайды, әртүрлі бағыттардағы тәрбие жұмысының әдістері, құралдары мен әдістерінің формаларын зерттейді. Сыныптан тыс шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын дамытады. Оқу процесінің тиімділігі мен оны әдістемелік қамтамасыз етудің жағдайларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азия Африка елдерінің орта ғасыр тарихы

    Азия мен Африка халықтарының саяси тарихын, әлеуметтік құрылымын және мәдениетін білу, сыни талдау және салыстыру әдісін қолдана отырып, дереккөздерін, білімдерін пайдалана отырып және дүниежүзілік тарихи фактілеріне негізделген. Тарихи мәселелерді талдау, себепті байланыстарды орнату; салыстырылған тарихи процестер мен оқиғалардың ортақ белгілері мен айырмашылықтарын анықтау; ортағасырлық қоғамды зерттеудегі формациялық және өркениеттік көзқарастардың өзара байланысын анықтау; орта ғасырлар тарихы бойынша білімді ғылыми талдау, пайдалану және жаңарту технологиялары; орта ғасырлар тарихы бойынша дереккөздерді ғылыми талдау мен сынаудың әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Тарихи өлкетану курсы тарихшы–студенттер: жергілікті тарихты зерттеудің теориялық және әдістемелік базасы туралы түсінік қалыптастыруға, Тарихи өлкетанудың ғылыми және әлеуметтік-мәдени аспектілердегі ерекшеліктері мен маңыздылығын, оның ішінде мәдени-тарихи мұраны анықтау мен сақтауды ашуға бағытталған. Онда тарих ғылымының бөлігі және қоғамдық қызмет түрі ретінде осы пәннің қалыптасуы мен дамуы байқалады. Студенттер өлкетану мұражайларында іздеу-жинау және зерттеу тәжірибесімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның демографиясы

    Пәнді игеру мақсаты: студенттердің адамзаттың демографиялық тарихының негізгі фактілерін игеруі, демографиялық дамудың тарихи процесс ретіндегі тұжырымдамалық көзқарасын дамыту, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі осы дамудың негізгі заңдылықтары туралы заманауи теориялық идеяларды игеру, олардың демографиялық дүниетанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы мұрағат ісі

    Қазақстандағы архив жүйесі (республика, салалық, аймақтық, т.с.с.) негізінен 20-ғасырдың 20–30-жылдары қалыптасты: қордың жинақталуын, құжаттардың сақталуымен танысу, қор құрамын зерттеу, жүйелеу, ғылым анықтамалар мен көрсеткіштер жасаумен танысу; құжаттарды пайдалануды үйрену. Қазіргі архивтерде дәстүрлі қағаз құжаттардың түпнұсқаларымен және көшірмелерімен қатар фото-киноматериалдар, дыбыстық және бейнежазбалар, ақпараттың барлық жәдігерлер түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Мақсаты: тарихи дереккөздерге сыртқы және ішкі сынды жүзеге асыру үшін біріктірілген деректану әдістемесі мен әдістемесін меңгеру мақсатында көмекші тарихи пәндердің негіздері туралы білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұрағаттану

    Құжаттар және олардың жіктелуі туралы түсінік. Мұрағатану пәні және негізгі ұғымдарын білу. Мұрағаттануды зерттеу, мұрағатты ұйымдастыруды реттейтін негізгі нормативтік-әдістемелік құжаттар, мұрағатшылардың жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологияларымен танысу. Кәсіби қызметте мұрағаттау бойынша заңнамалық актілер мен нормативтік-әдістемелік құжаттарды пайдалану. Архивтік және құжаттамалық деректерге сараптама жүргізу арқылы игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының көші-қон үрдістерінің тарихы

    Көші-қонның негізгі түрлері мен түрлері бөлектелген, қоныс аударудың кезеңі ұсынылған. Ресми статистикаға сүйене отырып, сауалнамалардың нәтижелері, сараптамалық сұхбат енгізілген және тікелей бақылау, халықаралық көші-қонның ең ауқымды ағымдары қысқаша талданады - тұрақты тұру және жұмыс күші үшін көші-қонның қалыптасуы мен даму перспективалары мен заңдылықтары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Тарихты оқытудың әдістемесі мен әдістемелік тәсілдерін, ТСО қолдануын және компьютерлік технологияның мүмкіндіктерін анықтайды. Мектепте тарихты оқытудың интерактивті, инновациялық әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, тарих пәнінен оқу жұмысын ұйымдастыру формаларын қолданады. Нәтижеге бағытталған тарихи білім берудің ерекшеліктерін білу. Дағдылар мен дағдыларды меңгерту, оқу-көрнекілік материалды пайдалану және оқытудың техникалық құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Түркі халықтарының тарихы

    Түріктердің материалдық және рухани мәдениетінің тарихын түсіну, дәстүрлі өмір салты мен өмір сүру ерекшеліктерін білу. Әскери техника, сазды, тасты өңдеу және өңдеуді түсіну. Ұлттық зергерлік бұйымдарды, түріктердің қолөнерін сипаттай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарламасы

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Алаштану

    Пәнді оқыту мақсаты оқытудың келесі нәтижелеріне қол жеткізу болып табылады: Алаш қозғалысы мен Алашорда үкіметінің және оның қайраткерлерінің қазақ жері мен мемлекеттілігі және ұлттық идея мен рухани-мәдени сананы қалыптастыру жолындағы қызметтерін тарихи арнада талдап оқыту; ХХ ғасырдың бірінші ширегіндегі Алаш қозғалысына байланысты құбылыстар, оқиғалар, тұлғалар, еңбектер туралы студенттің түсінігін, талдау дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Европа Америка елдерінің жаңа заман тарихы

    ХVI-XIX ғасырлардағы Еуропа мен Америка елдерінің тарихын зерттеудің мақсаты жаңа заман тарихындағы маңызды оқиғалар мен проблемалары болып табылады, көрсетілген кезеңдегі батыс қоғамының әлеуметтік-экономикалық және мемлекеттік-құқықтық дамуының негізгі тенденциялары, қоғамдық ой мен мәдениеттің эволюциясы талданады, сонымен қатар қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Азия Африка елдерінің жаңа заман тарихы

    Жаңа заман Азия мен Африка елдерінің тарихындағы маңызды тарихи оқиғалар, процестер мен құбылыстар зерттелуде. Шығыс өркениеттерінің типологиялық белгілері, олардың әлемдік тарихтағы орны, Азия мен Африка елдеріндегі тарихи процестің барысына әсер еткен діни-идеологиялық факторлар, еуропалық өркениет пен Шығыстың дәстүрлі қоғамдарының өзара әрекеттесу параметрлері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Қазақстанның жаңа тарихы туралы қазақ тарихшыларының көзқарастарын түсіндіру. Қазақстан тарихы бойынша тарихи-құжаттық материалдардың сенімділігі мен репрезентативтілігі үшін архивтердің, кітапханалардың электронды каталогтары мен сандық ресурстарын пайдалана отырып, капиталистік қатынастардың дамуын және оның феодалдық қоғамнан айырмашылығын білу. Жаңа замандағы Қазақстан аумағында болған тарихи процестерді студенттерге зерттеп, меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Этнос тарихы мен теориясының зерттеу объектілеріне баға беру. Этногенез және этникалық тарихтың, мәдениеттің теориялық аспектілерін түсіндіру. Этногенезді және этникалық үдерісті қайта құру үшін этнология дағдыларын пайдалана отырып, жаңа идеялар контекстінде этносаралық коммуникация ұғымдарын білу. Дүние жүзінің этникалық суретінің ерекшеліктерін, халықтардың географиялық таралуын, этникалық, антропологиялық тілдік құрамы мен шаруашылық-мәдени типтерін ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия Африка елдерінің саяси тарихын зерттеу

    Курс Шығыс елдері тарихының жаңа және жаңа кезеңдегі маңызды оқиғаларын, Шығыс және еуропалық өркениеттер қақтығысына толы үш ғасырға жуық уақыт бойы Азия-Африка өңірінің тарихын қамтиды. Азия мен Африка мемлекеттерінің жаңа және жаңа кезеңдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік, мәдени дамуының ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар дүниежүзілік тарихи процестің осы кезеңінде осы елдерге тән жалпы және ерекше белгілерді бөлуге арналады. Білім алушы тарихи және салыстырмалы талдау дағдыларын көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның кәзіргі заман тарихы

    Бұл курсты оқытудағы мақсаты бірінші дүниежүзілік соғыстан бастап казіргі кезең аралығында еліміз жүріп өткен тарихи кезеңдерге талдау жасау. Курстың тарихнмасына, оның ішінде алаш қайраткерлерінің еңбектеріне, Республиканың даму перспективасына байланысты өткізілген әр кездегі пікір сайыстарына баса көңіл бөлу, Қазақ өлкесін басқару жөніндегі Революциялық комитетінің құрылуы мен қызметі. Тәуелсіз Қазақстан Республикасының құрылуы мен шет мемлекеттер мен дипломатиялық қарым-қатынасы, сыртқы экономикалық саясаты, шаруашылық, әкімшілік реформалардың іске асырылуы мен оның себептеріне талдау жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ-ХХ ғасырлардағы Дүниежүзі тарихнамасын зерттеу

    Дүние жүзі тарихнама пәнінің міндеті студенттерге тарихнама ғылымы туралы негізгі теориялық, методологиялық концепцияларды таныстыру. Дүниежузілік тарихнаманың қалыптасуы және даму тарихын, негізгі тарихи ой-пікірлерді оқыту. Тарих ғылымының негізгі басымдықтары, проблемалары, тарихи білім берудің келешегі туралы білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Европа Америка елдерінің қазіргі заман тарихы

    ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы батыс қоғамының дамуының негізгі тенденциялары қарастырылады.және халықаралық қатынастардың тарихы, жекелеген елдер мен аймақтардың әлеуметтік-экономикалық және саяси тарихы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Азия Африка елдерінің қазіргі заман тарихы

    Курстың негізгі бағыты Азия мен Африка елдерінің жаңа тарихының өзекті мәселелеріне - отаршыл Шығыс елдерінің дамуының әлеуметтік-экономикалық және саяси аспектілерінің негізгі тенденцияларына, дағдарысқа және отарлық жүйенің ыдырауына бағытталған. Афро-Азия әлемін отарсыздандыру және одан әрі саралау процесінің негізгі ұғымдары мен анықтамаларын, фактілері мен оқиғаларын қамтитын ережелер келтіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Курс барысында студент Қазақстанның заманауи тарихнамасына зерттеулер жүргізеді. Тәуелсіздік алған сәттен бастап бүгінгі күнге дейінгі Отандық тарихнаманың эволюциясын талдайды. Қазіргі заманғы еңбектерді Қазақстан тәуелсіздігінің тарихы бойынша жіктейді. Адам деректерін өлшеу үшін қажетті теориялық және практикалық дағдыларды меңгереді. Мемлекеттік өзін-өзі тануды ескере отырып, қоғамдық маңызы бар тарихнаманың рөлі мен орнын бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы

    Тарихи процесс барысында жазылған адамның тәжірибесі туралы жаңа ғылыми білімге жету жолдары туралы жүйелі білім қалыптастыру. Тарих ғылымы саласындағы және оған байланысты пәндік салалардағы зерттеу тәжірибесін гносеологиялық талдау және өзіндік зерттеу жұмыстарын әдістемелік рефлексиялау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдерінің тарихнамасы

    Бұл курс тыңдаушыларға әлемдік тарихнаманың негіздерін ұсынады. Студенттер әлемнің елдеріндегі ықтимал жеңілістермен танысуға, Шығыстың тарихнамасын қарастыруға, ортағасырлық еуропалық тарихнаманың ерекшеліктерін бағалауға мүмкіндік алады. XVIII ғасырдағы еуропалық позитивистік тарихнаманың, дәстүрлерін сыни тұрғыдан сипаттайды. ХІХ ғасырдың тарихи идеясын, ХХ ғасырдың басындағы американдық және еуропалық тарихнаманы талдайды. Қазіргі ғылымның дамуындағы тарихнаманың рөлін қайта қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының этногенез мәселелері

    Ежелгі Қазақстандағы этникалық, этногенетикалық процестерді зерттеу. Қазақ халқының этногенезінің тарихнамасы. Қола дәуіріндегі тайпаларға этногенетикалық сипаттама. Қазақ жүздері мен тайпалық топтардың пайда болуы, құрамы туралы білім.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының өзекті мәселелері

    "Қазақстан тарихының өзекті мәселелері" оқу пәнінің негізгі мақсаты-қазіргі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру;студенттердің назарын Қазақстанда тәуелсіз мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы, рухани мәдениет, этногенездің сабақтастығы мен сабақтастығы проблемаларына аудару; студенттердің санасына тарихтың іргелі проблемаларының мәнін жеткізу, оларды тарихи танымның ғылыми әдістеріне үйрету, тарихи білімнің ғылыми әдістерін қалыптастыру, олардың ғылыми дүниетанымы мен азаматтық ұстанымын оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі қашықтықтан оқытуды (сабақ) өткізу әдістері

    Қашықтықтан оқыту-бұл оқытушы мен білім алушы ақпараттық технологиялар арқылы қашықтықтан өзара әрекеттесетін оқыту түрі. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушы дербес әзірленген бағдарламамен айналысады, вебинарлардың жазбаларын қарайды, тапсырмаларды шешеді, онлайн-чатта оқытушымен кеңеседі және тексеру үшін белгіленген маусымдарға сәйкес өз жұмысын ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД елдерінің тарихы

    «ТМД елдерінің тарихы» пәнін меңгеру міндеттері 1991-2011 жылдардағы Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы мемлекеттерінің құрылуы мен дамуын зерттеу, ыдыраудың геосаяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени факторларын және Қазақстандағы интеграциялық тенденцияларды талдау. Көрсетілген кезеңді посткеңестік кеңістікте қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасауды меңгерту.
  • Кәсіби қызметте жаратылыстану, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, нормативтік құқықтық актілерді және экономикалық талдау элементтерін көрсету.
  • Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу жұмысының кәсіби міндеттерін сауатты орындау.
  • Тарихи-хронологиялық және гуманитарлық пәндер саласында өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
  • Білім беру мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдану, жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдау, оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы негізінде кешенді мониторинг жүргізу.
  • Білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдай отырып, интеллектуалдық, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты орната отырып, сыни ойлаумен оқу-тәрбие процесін ұғыну.
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың физиологиялық даму ерекшеліктерін ескеру, сауықтыру және инклюзивті білім беру процесінің әдістері мен технологияларын ұйымдастыру.
  • Қоғам мен әлеуметтік кеңістіктің барлық деңгейлерінде туындаған саяси және ғылымдық проблемаларды шешуге бағытталған біліктіліктері мен қағидаларын анықтау.
  • Дүниежүзілік және отандық тарихтың әр түрлі кезеңдеріндегі тарихи процестерді сипаттау. Тарихи оқиғалардың себеп-салдарының байланыстарын түсіндіру.
  • Әлемдік тарихтағы деректер кешенінің ерекшеліктерін сипаттау, олармен жұмыс істеу әдістерін анықтау. Тарихи процестерді зерттеудің заманауи тәсілдерін түсіндіру және қолдану, тарихи фактілер мен ғылыми әдебиеттерді негізге алу.
  • Тарихи көздер мен мәдени мұра объектілерінің сақталуын қамтамасыз ету және есепке алумен байланысты технологиялық процестерді басқару.
  • Жеке тұлға ретінде және ұжым мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, өз іс-әрекетін түзеуге және әртүрлі әдістерді қолдануға дағдыландыру.
Top