Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01708 Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мактептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Қазіргі орыс тілнің ауызша және жазбаша
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-болашақ мамандардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, тілдің дыбыстық жағын, сегменттік және супер сегменттік фонетикалық құралдарды үйрену. Пән аясында дыбыстық құралдардың фонологиялық, артикуляциялық, акустикалық және перцептивті аспектілері қарастырылады. Студенттер сөйлеу мүшелерін және олардың жұмысын егжей-тегжейлі зерттейді. Бұл курс фонетика, фонология, орфоэпия, графика және орфографияның тілдік нормалар жүйесін қалыптастыруға арналған. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез. E-learning техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілнің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста болашақ мамандардың коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру, тілдің дыбыстық жағын (буындар, дыбыстық тіркестер, дыбыстарды сөйлеу тізбегіне қосу заңдылықтары), интонацияны, сегменттік және супрасегменттік құралдарды зерттеу қарастырылады. Дыбыс құралдарының фонологиялық, артикуляциялық, акустикалық және перцептивті аспектілері зерттеледі. Әр түрлі тұжырымдамалар объективті түрде ұсынылады, бір объектіні сипаттаудың әртүрлі тәсілдері, материалдың мұндай презентациясы оқушының аналитикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филологиялық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән тіл біліміне кіріспе,әдебиеттануға кіріспе атты екі бағыттың мазмұнын қамтиды. Бұл пән жоғары оқу орнында филологтарды оқыту кезеңінде оқытылатын лингвистикалық жіне әдебиеттану пәндері циклінің негізі болып табылады. Сонымен қатар, теориялық және қолданбалы сипаты бар оқу пәнінің мазмұны, тілдік және әдебиеттану зерттеулерінің әдіснамасы мұғалімді кәсіби даярлауға бағытталған курстарына қажетті пререквизиттер қатарына кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс лексикологиясы және фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың зерттеу нысаны ретінде, сәйкесінше, орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамы әрекет етеді. Пәннің пәні ретінде синтагматикалық және парадигматикалық қатынастар тұрғысынан сөз және фразеологизм болып табылады.. Лексикалық және фразеологиялық жүйе олардың қалыптасуы, қолданылуы, стилистикалық қасиеттері, динамикалық өзгерістері тұрғысынан қарастырылады. Студенттер лексеманың және фразеологиялық айналымның толық сипаттамасын көрсететін, лексикалық сөз талдауы және фразеологиялық талдауы жайлы екі презентация дайындайды Лексикография мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лексикалық семантика
    Несиелер: 5

    Мақсаты-қазіргі орыс тілінде сөзді парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар тұрғысынан қарастыру. , Денотативті және коннотативті мағынаның түрлері зерттеледі. Полисемия тіл дамуының табиғи тарихи құбылысы ретінде қарастырылады. Оқу кезінде оқушылар лексикалық семантика синонимия мен антонимияның, омонимияның, полисемияның, паронимияның, парономазияның; әртүрлі семантикалық бірлестіктердің: ассоциативті, тақырыптық, лексикалық-семантикалық топтардың, семантикалық құрылымдардың негізін құрайтын ұғым екенін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тіліндегі шығармашылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс орыс әдебиетінің алғашқы ғасырлардағы (11-17 ғасырлар) жанрлық және көркемдік ерекшеліктерін және Ресей империясындағы мемлекеттік билікті орталықтандыру уақытын зерттеуге көмектеседі (18 ғасыр); ауызшадан образға, сюжетке, композицияға, идеяға өтіп, тіл элементтері арқылы оқылған идеялық және көркемдік мағынаны түсіндіреді; мазмұн мен форманың барлық компоненттерін түсініп, шығарманы сөз өнерінің тұтас құбылысы ретінде қабылдайды. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – қазіргі емлені зерттеу: нормалар мен дәстүрлер; орыс емлесінің принциптері. Орфографиялық норма және орфографиялық нұсқа түсінігі. Әр түрлі сөздіктердегі орфографиялық нормаларды репрецентациялау. Қиын орфограммаларды талдау және оларды жіктеу. Сөздердің біріктірілген, сызықша арқылы жазылған және бөлек жазылуын реттейтін ережелер. Орыс емлесіндегі даулы мәселелер. Тыныс белгілеріндегі норма мен өзгергіштік. Бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері. Формативті бағалау әдістері. E-learning техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 3

    Қазіргі орыс тілі сөзжасамын зерттеу 1) жүйелік-құрылымдық қатынастар, 2) функционалдық маңыздылық тұрғысынан жүзеге асырылады. Теориялық білімді меңгеру әр түрлі сөзжасамдық бірліктерді талдау барысында студенттердің практикалық біліктері мен дағдыларын дамыту арқылы тереңдетіледі. Оқушылар ең алдымен морфемалық және сөзжасамдық талдауларды кәсіби түрде орындауды, сондай-ақ туындыларды семантизациялау дағдыларын дамытуды үйренуі қажет. Алынған білім олардың функционалдық сауаттылығын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты-әдебиеттану пәндері жүйесіндегі орыс фольклорының орны мен маңызын зерттеу. Қарастырылатын мәселелер: орыс халық ауыз әдебиеті-фольклордың ерекшелігі, Қазіргі фольклор, фольклор және мифология, әдебиет және фольклор, фольклорды зерттеудің өзекті мәселелері. Фольклор, оның пайда болуы, тарихи дамуы, оны жинау және зерттеу тарихы, әртүрлі фольклорлық жанрлар, олардың әлеуметтік өмірмен, халықтың еңбегімен және өмірімен тығыз байланысы туралы жалпы теориялық түсінік

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XI-XVIII ғғ. орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің оқу мазмұнына 18 ғасырдағы ежелгі орыс әдебиеті мен орыс әдебиетінің материалдары кіреді. Пән әдебиеттің орыс сөзі өнері ретінде дамуының бастапқы кезеңдерін көрсете отырып, студенттерді орыс әдебиеті тарихы бойынша оқу пәндерімен әрі қарай жұмыс істеуге және тіл мұғалімнің кәсіби қызметіне қажетті біліммен қамтамасыз етеді.Пәнді зерттеу шеңберіндегі жұмыс білім алушылардың тарихи мәліметтерді игеруін көздейді. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты морфологияның объектісі мен бірліктерін зерттеу болып табылады. Морфология объектісі-сөз формасы және лексема. Сөздің ішкі құрылымын сипаттау. Зерттелетін сұрақтар: сөз формасы, грамматикалық мағынасы, грамматикалық формасы (грамматикалық мағыналарды білдіру әдістері мен құралдары), грамматикалық категория (грамматикалық категориялардағы оппозиция түрлері). ҚОТ-дағы бөліктер жүйесі және оларды жіктеу принциптері. Сөйлеудің маңызды және қызметтік бөліктері. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дүниежүзі әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ежелгі, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінен 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтау болып табылады. Студенттер әлемдік шетел әдебиетінің ең маңызды көркем туындылары, негізінен еуропалық көркем әдебиеттің ерекшелігі, оның жалпы әлемдік әдеби процестегі маңызы туралы түсінікке ие болуы керек. Әлемдік әдебиет тарихы курсының негізгі мәселелерінің ауқымы оның тарихи және әдеби процестегі орнымен анықталады. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антикалық дәуірден бастап 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста келесі сұрақтар зерттеледі: ежелгі әдебиеттерді кезеңдендіру. Ежелгі грек әдебиеті. Әдеби түрлері мен жанрлары. Эпостар. Ежелгі театр: трагедия және комедия. Ежелгі Рим әдебиеті, роман. Батыс Еуропаның ортағасырлық әдебиеті. Жанрлар жүйесі. Ренессанс дәуірі . Қайта өрлеу дәуірі әдебиеттерінің эстетикалық ерекшелігі. 17-19 ғасырлардағы француз, неміс және ағылшын әдебиетінің өзіндік ерекшелігі. Классицизм дәуірі. Сентиментализм. Роман жанры. Батыс Еуропа мен АҚШ-тың қалыптасуы. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста зерттеледі: орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және кезеңділігі. Александр және Николаев кезеңдері. Романтизм XIX ғасырдың басындағы әдеби бағыт ретінде. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы. Орыс әдебиетінің Пушкин кезеңі. Лермонтовтың шығармашылығы. Орыс әдебиетінің Гоголь кезеңі. 1840 жылдардағы әдебиеттегі табиғи мектеп және реализмнің қалыптасуы. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл курс студентті кәсіби қызметке лингводидактикалық деңгейде дайындауға бағытталған. Пәннің мазмұнына іргелі техниканың түбегейлі жетістіктері және орыс тіліндегі жаңартылған мектеп бағдарламасының мазмұны кіреді. Осы курспен жұмыс жасау аясында студенттер топтық және жеке іс-әрекет, мектептермен ынтымақтастық процесінде сынақтан өткізіп, әртүрлі деңгейдегі практикалық дағдыларды дамытуға және нығайтуға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    XIX ғасырдың жартысындағы орыс прозасы. Кіші, орта және үлкен эпикалық жанрлар. «Тургеневтің, Гончаровтың, Достоевскийдің, Толстойдың роман типологиясы. Әңгіме жанры, көркем эссе. Тургенев, Лесков, Салтыков-Щедрин, Г.Успенскийдің прозалық циклдері. Гаршин мен Королеваның шығармашылығындағы нео-романтизм. XIX ғасырдың соңғы үштен бірі әдебиетіндегі шағын эпикалық жанрлар. Чеховтың жаңашылдығы.XIX ғ. әдебиетінің әлемдік маңызы. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты синтаксистің объектісі мен бірліктерін зерттеу болып табылады. Синтаксис объектісі-номинативті бірлік ретіндегі сөз тіркесі және коммуникативті бірлік ретіндегі сөйлем. Зерттелетін сұрақтар: сөздер мен сөз формаларын тіркестер мен сөйлемдерге қосу әдістері, сондай-ақ көрсетілген синтаксистік бірліктердің құрылымы мен мағынасы. Синтаксистік бірліктерді жіктеу түрлері. Күрделі синтаксистік тұтас. болып саналатын мәтін мен мәтін бірлігі туралы түсінік беру. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мектептердегі әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ әдебиет мұғалімдеріне университеттік Әдістеменің әдістемелік негіздері мен концептуалдылығы туралы түсінік қалыптастыруға, қазіргі мектептің жұмыс жағдайында практикалық іс-әрекетке қажетті білім, кәсіби дағдылар мен біліктер жүйесін беруге көмектеседі; студенттерді қазіргі әдебиет сабағының әдістемесі саласындағы біліммен қаруландырады; кәсіби және әдістемелік құзіреттілікті, мектепте инновациялық технологияларды қолдана білуді қалыптастырады. Бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері. Формативті бағалау әдістері. E-learning техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Синтаксис қыин мәселері
    Несиелер: 6

    Пән аясында әртүрлі көзқарастарды көрсететін қазіргі синтаксистік теорияның өзекті даулы мәселелері қарастырылады. Сөйлемнің екінші мүшелерінің синкретизмі. Синтаксистің негізгі бірлігі ретінде сөйлемнің формальды, семантикалық және коммуникативті құрастырылуы. Сөйлемдердің номинативті және предикативті минимумы. Сөйлемнің конституциялық және конституциялық емес мүшелері. Бір құрамды сөйлемдерді логика тұрғысынан қарастыру (Г.А. Золотова) Пропозиция ұғымы (н.Д. Арутюнова). Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XX ғ. шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-ХХ ғасырдағы шетел әдебиеті туралы, жекелеген әдебиеттердің ұлттық ерекшеліктері мен олардың өзара байланысы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Ұсынылған курс ХХ ғасырдағы әлемдік әдеби процестің динамикасы , дәуірдің әлеуметтік және мәдени контекстінде, әртүрлі елдер мен халықтардың әдебиеттерінің өзара әрекеттесуі туралы түсінік береді. Екі жетекші бағыт қарастырылады – реализм мен модернизм, сонымен қатар көптеген ағымдар мен мектептер, жеке өкілдердің мысалында ықпалды философиялық ілімдер. Монография өткен ғасырдың жетекші жазушылары мен ақындарының өмірі мен шығармашылығын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі әлем әдебиетінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курста келесі сұрақтар зерттеледі: негізгі әдеби бағыттар, ағымдар мен мектептер, жанрлық жүйенің эволюциясы, шет елдердегі қазіргі тарихи-әдеби процестің жалпы заңдылықтары, соңғы онжылдықтар әдебиетіндегі көркем ойлаудың мифологизациясы, интертекстуалдылық мәселелері және өнердегі шартты формалар мен әдістерге деген қызығушылықтың артуы. Қазіргі әлемдік әдеби процесті зерттеуде көркем-теориялық аспектке, жеке авторлық стильдің өзіндік ерекшелігіне, көркем мәтінді ұйымдастырудың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл Бұл курсты оқу Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті критериалды бағалау технологиясын ескере отырып, оқыту әдістемесі саласындағы білім жүйесін ұсынады және болашақ мұғалімдер-студенттердің кәсіби дайындығының маңызды бөлігін құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лексикографияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс лексикографиясының тарихын, оның шығу тегі мен дәстүрлерін зерттейді. Қазіргі лексикографиялық теория мен практиканың дамуының негізгі бағыттары көрсетілген. Лексемаларды қолдану саласы, тарихи перспективасы, шығу тегі, стилистикалық қолданылуы және т.б. бойынша сөздіктердің жіктелуі мен типологиясы әртүрлі сөздіктердегі сөздердің лексикографиялық сипаттамасының аспектілері зерттеледі. Лексикографиялық параметрлер. Макроқұрылымдар. Микроқұрылымдар. Қазақстандағы лексикографиялық ғылымның негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 20 ғ. ,басындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс XIX-ХХ ғасырлар тоғысындағы Күміс ғасырдың орыс әдебиетін зерттеуге арналған. Негізгі әдеби бағыттар – реализм мен модернизм, сондай-ақ модернистік ағымдар қарастырылады: символизм, акмеизм, футуризм. Жетекші жазушылар мен ақындардың шығармашылығы уақыт тұрғысынан зерттеледі. Ғасырдың әдеби процесін зерттеуде көркем-теориялық аспектіге, жеке авторлық стильдің өзіндік ерекшелігіне, көркем мәтінді ұйымдастырудың ерекшеліктеріне, әртүрлі әдеби бағыттар мен ағымдардың идеялық-эстетикалық тұжырымдамаларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс әдеби тілінің пайда болу тарихын, оның қалыптасуы мен өзгеруін зерттейді. Орыс әдеби тілінің тарихын кезеңдендіру. Әдеби тілдің түрлері, олардың өзара әрекеттесуі қарастырылады. Орыс тілінің функционалды стильдерінің қалыптасуы зерттеледі. Орыс әдеби тілінің жалпыұлттық нормаларын қалыптастырудағы классикалық жазушылардың, ғалымдардың, қоғам қайраткерлерінің рөлі. А. С. Пушкиннің орыс әдеби тілі стильдерінің жаңа жүйесін құрудағы маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XI-XXI ғ. орыс тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс тарихи-лингвистикалық цикл пәндерінің жүйесіне кіреді. Пән зерттелетін тілдік құбылыстар шеңберіндегі себеп-салдарлық байланыстарды анықтауға және көрсетуге арналған материалдан тұрады және тілде болып жатқан өзгерістердің жүйелік сипатын ашады. Жүйе орыс тілінде славян кезеңінен бастап қазіргі жағдайына дейін қалыптасқан лексикадағы фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік өзгерістер мен тарихи процестерді ұсынады. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Студенттер осы пәнді оқу нәтижесінде қазақ әдебиетінің ең маңызды көркем шығармалары жайлы, әдебиет, оның жалпы әлемдік әдебиет процесіндегі маңызы туралы түсінікке ие болуы керек. Қазақ әдебиеті тарихы курсының негізгі мәселелері оның тарихи-әдеби үдерістегі орнымен анықталады. Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ педагогтарды қазақ және қазіргі заманғы әдебиеттің тарихы мен маңызды құбылыстарымен таныстыру. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX ғасырдағы орыс әдебиетінің дәстүрі және жаңа шылдығы
    Несиелер: 5

    Бұл пән орыс әдебиеті тарихының ежелгі орыс кезеңінен бастап соңғы онжылдықтардағы соңғы әдебиеттерге дейінгі соңғы курсын аяқтайды. Курстың мақсаты-кеңестік және посткеңестік кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыру. ХХ ғасыр әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдық проблемаларына, әлемдік әдеби процесс контекстіндегі орыс әдебиетінің даму тенденцияларына баса назар аударылады. Курстың мақсаты-осы дәуірдегі ең ірі жазушылар мен ақындардың шығармашылығын зерттеу. Жазушы мен уақыт-курстың жетекші мәселелерінің бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы әдебиеттанудың басым бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазіргі әдебиеттанудың дамуындағы негізгі тенденциялар туралы түсінік беру. Әдебиет тарихы мен теориясын, әдеби сынның қазіргі заманғы әдістерімен, бағыттарымен және аспектілерімен байланысты мәселелердің әртүрлілігі қарастырылады; әдеби шығарма көркемдік тұтастық ретінде; әдеби-көркем шығарманың бейнелі құрылымы. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейту мен тереңдетуге, олардың теориялық-әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы лингвистика басым бағыттары
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-студенттерге заманауи лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарын ұсыну, қазақстандық, ресейлік және әлемдік лингвистиканың жеке мектептерімен және бағыттарымен таныстыру. Бұл пәнді оқу барысында студенттер қазіргі лингвистикалық зерттеулерге назар аударады және тезис жазу кезінде олардың мүдделеріне сәйкес келетін ғылыми бағытты таңдай алады. Курс осы білім беру бағдарламасының студенттеріне филологиялық білім беруді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың мектеп бағдарламасы көлемінде қазақ тілінен меңгерген білім, білік дәрежелерін жүйелі түрде тиянақтап, қазақ тіл білімінің салаларынан лексикалық, фонетикалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік кешенді талдауды кейс әдісі арқылы терең игерту, білім алушылардың жазу сауаттылығын, ауызша сөйлеу мәдениетін жетілдіріп, тіл білімі салаларынан өтілетін ғылыми курстарға бағыттайды. Оқыту үдерісінде әңгімелесу, пікірталас, тәсілдері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • БАҚ тілі және әдеби редакциялау
    Несиелер: 5

    Курс публицистикалық сөйлеу стилі тілінің ерекшеліктерін қарастырады, бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің ерекшеліктері зерттеледі, әдеби редакциялаудың ерекшеліктері қарастырылады – әдеби шығарманың формасын жетілдіру (композиция, тіл, стилистикалық қасиеттер). Бұл курсты оқу барысында студенттер бұқаралық ақпарат мәтіндерін әдеби өңдеуде, әртүрлі құжаттарды, жарнамалық буклеттерді, көпшілік алдында сөйлеуді және т. б. жариялауға дайындауда қажетті негізгі материалдармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты тілдік жүйенің барлық деңгейлеріндегі өзгерістердің нәтижелерін қорытындылай отырып, қолданыстағы ауызекі тілдің даму тарихын зерттеу болып табылады. Аталған пән қолданыстағы нақты орыс тілінің даму заңдылықтары жайлы білімді қалыптастыруға; тілдік қайта құрулардың мәдени-тарихи шарттылығын, оның функционалдық қозғалысындағы тіл тарихының принциптерінің түсініктерін тереңдетуге; диахроникалық тенденциялар призмасы арқылы қазіргі лингвистикалық процестердің тарихи көрінісін жасауға көмектеседі. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX ғ.орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста кеңестік және посткеңестік кезеңдегі ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті зерттеледі. Курстың міндеттері-зерттелетін дәуірдің әдеби өмірінің тұтас бейнесін көрсету, ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті контекстіндегі әдеби құбылыстардың, бағыттардың, көркемдік тенденциялардың алуан түрлілігі туралы түсінік беріледі; осы дәуірдегі ең ірі жазушылар мен ақындардың шығармашылығы зерттеледі. Орыс әдебиеті уақыт контекстінде, сондай-ақ әлемдік әдеби процеске сәйкес қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу мақсаты шығыс әдебиеттерінің дамуының негізгі заңдылықтарын анықтау, олардың аймақтық ерекшеліктерін анықтау, әсіресе араб-парсы және түркі тілдерін мұсылман шығысының өзара байланысы тұрғысынан, атап айтқанда, олардың қазақ прозасы мен поэзиясына әсері тұрғысынан зерттеу, өткеннің әлемге әйгілі шығыс жазушыларының кейбір шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарын ашу, ғылыми-теориялық минимумның мазмұнын игеру болып табылады. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    "Жалпы тіл білімі" курсында тіл әрбір нақты тілге тән ішкі заңдылықтары бар тұтас құрылым ретінде оқытылады. Осы курс шеңберіндегі студенттердің оқу жетістіктері қазіргі лингвистиканың маңызды мәселелерін меңгерумен, тілдік фактілерді синхронды және диахрондық аспектілерде нәтижелі талдауға мүмкіндік беретін іскерліктер мен дағдыларды пысықтаумен байланысты. Пән студенттердің бойында логикалық және ассоциативті байланыстар орнатуға қажетті әр түрлі деңгейдегі құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және шешендік өнер негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде стилистика саласындағы зерттеулердің үш шеңбері оқытылады: тіл стилистикасы, сөйлеу стилистикасы және көркем әдебиет стилистикасы; тілдік құралдардың стилистикалық функциялары әртүрлі функционалдық стильдерде қарастырылады. Тіл стилінің өзіндік ерекшеліктері, олардың нормалары зерттеледі. Шешендік өнер тарихы, шешендіктің негізгі заңдары мен ережелері; көпшілік алдында сөйлеуді дайындау және өткізу кезеңдері; сөйлеу шеберлігінің компоненттері; шешендік сөйлеудің түрлері мен түрлері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән бакалавриаттағы білім беру жүйесіндегі әдебиеттану пәнін аяқтайды. Әдебиет теориясы бойынша Білім бұрын алған әдебиеттану білімдерін қорытындылауға және тереңдетуге арналған, бұл түлектерді магистратурада оқуға және мектепте одан әрі жұмыс істеуге дайындайды. Курстың мақсаты-әдеби шығармаларды зерттеу мен ғылыми талдаудың заманауи әдіснамасын игеру, әдебиетке тән ерекшеліктерді сөз өнері ретінде түсіну, кәсіби қызметтегі әдеби шығармаларды талдауда әдеби терминологияны дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылатын аналитикалық әдеби құзіреттілікті дамыту. Қарастырылатын негізгі мәселелер: көркем әлем және көркем мәтін, образдар жүйесі, әдеби процестің қозғалысы және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы қарама-қарсы аспектіде зерттеледі. Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы жүйелі салыстырмалы түрде сипатталады; салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтары анықталады; салыстырылатын тілдердің құрылымы мен жұмыс істеуінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтары анықталады; аударма теориясының негізі ретінде мазмұнды тілдік бірліктердің қолданылуы зерттеледі. Салыстырылатын тілдерде бар әртүрлі тәсілдер мен теориялар түсіндіріледі. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Орыс тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгеруін көрсету; сөзді, ұсынысты, мәтінді талдауды орындау, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу, талдау және зерттеу нәтижелерін бағалауды жүргізу; жүйелі ғылыми ойлау, креативті ғылыми, инновациялық және білім беру қызметі мәдениетінің дағдыларына ие болу.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; лингвистика мен әдебиеттанудың теориялық тұжырымдамаларының негіздерін қолдану; тіл мен әдебиетті кезеңдеудің негізгі кезеңдерін, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес орта мектептің мектеп бағдарламасына енгізілген бөлімдердің мазмұнын сипаттау.

  • Код ON3

    Педагогикалық инноватиканы, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану дағдылары мен іскерлігін игеру, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбекқорлықты көрсету

  • Код ON4

    ФО, БЖБ, ТЖБ және т.б. критериалды бағалау технологиясын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін оқытудың мамандандырылған әдістемелерін практикада қолдану; педагогикалық менеджмент саласындағы білімді көрсету, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру іскерліктері мен дағдыларын қолдану.

  • Код ON2

    Қазақ, орыс, шетел тілдерін, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда коммуникация стратегиялары, конструктивті диалог жасау дағдысын, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімін меңгеру, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білу; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу

  • Код ON5

    Білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттарды, оқу-ұйымдастыру құжаттарын әзірлеудегі іскерліктер мен дағдыларды қолдану, ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну. Әдебиетке сөз өнері ретінде тән ерекшеліктерді қалыптастыру, әдеби терминологияны қолдану, әртүрлі жанрлық әдеби мәтіндерді талдау, материалды жалпылау және салыстыру; авторлардың көркемдік әдістері мен шығармашылық жүйелерінің ерекшеліктерін анықтау; білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контекстінде орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.

  • Код ON1

    адам құқықтары саласындағы білімнің теориялық негіздерін көрсету, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын бағалау, білім алушылардың азаматтық құқықтарын құрметтеу; қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын талдау; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну; негізгі қоғамдық, экономикалық процестер мен бағдарламаларды кәсіби деңгейде қолдану.

Top