Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01708 Орыс, қазақ тілдері мен әлем әдебиеті в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс

    Қазіргі әдеби процесс пәнінің мақсаты - әдебиеттің ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, көркемдік әдіс, стиль, жанр мәселелерін, көркем туындының құрылысын, сюжетін қарастыру, әдебиет туралы ғылымның көркемөнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс әдеби шығармалардың мәнін, шығу тегі мен дамуы туралы, оның әдеби шығарылымы, оның принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысу, әлемдік әдебиеттің заманауи даму үрдістерін түсінуге арналған материалды анықтайды, әдеби мәтінді барабар түсіндіру тетіктерін талқылайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    «Тіл біліміне кіріспе» атты теориялық курс тілдің пайда болуы мен дамуы, генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері мен түрлері, тілдік бірліктер, қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, тіл және қоғамның диалектикалық бірлігінен хабардар етеді. «Тіл біліміне кіріспе» курсын оқып-үйрену нәтижесінде студенттер тіл білімінің негізгі ұғымдарымен, терминдерімен танысып, ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйренеді. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы және алатын орны туралы жүйелі білім алады. Білімді баяндау, анализ, синтез, сұрақ-жауап, интерактивті, көрнекілік, Блум таксономиясы, модульдік оқыту әдістері арқылы игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы

    Курста дыбыстық құрам, дыбыстардың акустико-артикуляциялық сипаттамасы, дыбыс тіркесімі, буын, екпін, сөз просодикасы қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тестілік және деңгейлік тапсырмалар жүргізу, компонентті талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студентке қазақ тіл фонетикасының дыбыстары, сөз просодикасы т.б. туралы жүйелі білім береді .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі мен қазақ тілінің фонетикасы

    Курстың нысаны – қазіргі әдеби орыс және қазақ тілдерінің дыбыстық құрылымы, жалпы тіл жүйесіндегі лингвистикалық циклдің пәні ретінде фонетиканың ерекшеліктері туралы ғылыми білім. Пәнді оқу сөйлеу нормаларының заңдылықтарын, жазбаша мәтінді графикалық және орфографиялық жобалау принциптерін зерттеу негізінде тілді практикалық қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс және қазақ фольклоры

    Орыс және қазақ фольклорын өзара байланысты зерделеу арқылы халықтардың мәдени мұрасын зерделеу негіз қалаушы болып табылады. Бұған орыс және қазақ фольклорын олардың өзара байланысын зерттеу жолдарын негіздеу (шығармалардың идеялық-эстетикалық құндылығы, Елеулі тәрбиелік рөлі, сюжеттегі, кейіпкерлердегі, мотивтердегі ұқсастықтар және т.б.); орыс және қазақ фольклоры туындыларының типологиялық қауымдастығының, байланыс байланыстарының негізгі ерекшеліктерін және ұлттық бірегейлігін бейнелеу ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Халық ауыз әдебиеті

    Курс фольклордың халықтың ауызша ауызша шығармашылығы ретіндегі идеялық және көркемдік ерекшелігін, оның әлемдік мәдениет тарихындағы және әсіресе әдебиеттегі рөлі мен маңыздылығын ашады, ХАӘ теориясы мен тарихы мәселелерін фольклордағы шығармашылық процестің өзіндік ерекшелігін, фольклор ғылымының тарихын зерттеумен тығыз байланысты қарастырады., оның ұрпақтары мен түрлері, әдеби-мәдени құндылықтардың мәні мен заңдылықтары фольклорлық байланыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орфография

    Пән курсы білім алушыларда орфографиялық қырағылықты қалыптастырады, орфографиялық қиындықтарды талдау дағдыларын дамытуға, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдыларын шоғырландыруға, орфографиялық іс-әрекеттің барысын басқара білуге, яғни жазу мәселесін шешу алгоритмін дұрыс орындауға және алынған нәтижені бағалауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Мақсаты – орыс тілін, оның лексикалық, фонетикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын мінсіз меңгеруі тиіс студенттердің-Болашақ орыс тілі мұғалімдерінің орыс тілін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 11-18 ғасырдағы әлем әдебиеті

    11-18 ғасырдағы орыс әлем кездегі маңызды әлеуметтік және мәдени оқиғалармен байланысты әдеби процестің заңдылықтары туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Бұл пән орыс мемлекетінің даму тарихымен байланысты 18 ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің сипатын, эстетикалық мәнін және ерекшеліктерін көрсетеді. Студенттер пәнді игеру барысында көркем шығармаларды талдауға, зерттелген шығармалардың стильдік, жанрлық ерекшеліктерін анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Антикалық әдебиет және дәуірлеу кезеңінің әдебиетi

    Курс екі ұлттық әдебиеттен тұратын ежелгі әдебиет туралы түсінік береді: ежелгі грек және Ежелгі Рим, Ежелгі әдебиетті оның тарихи және мәдени аспектілерінде зерттеу, сонымен қатар оның Орта ғасырлар, Қайта өрлеу және т. б. әдебиеттердің дамуына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет

    Ежелгі және хандық дәуірдегі әдебиет пәні – әдебиеттану ғылымының құрамдас, негізгі бөлімі, қазақ халқының этникалық құрамына енген тайпалардың көне дәуірдегі әдебиеті, сондай-ақ ақын-жыраулардың әдебиеті, олардың ежелгі түркі ру-ұлыстармен бірге жасаған көркем сөз өнері. Пәнді меңгеру студенттерге аталған кезеңнің болмысын, сол уақыттағы әдебиет үлгілерін терең білуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті

    Курстың мақсаты – ХҮ ғасырға дейінгі әдебиет туралы ұғым қалыптастыру, әдебиеттің қалыптасу кезеңдерін жүйелеу, осы дәуір әдебиетінің өз ерекшеліктерін аңғарту, қазақ әдебиетінің кейінгі дәуірлермен байланысын ашу және ортақ ұқсастық-бірліктерін айқындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс және қазақ тілдерінің лексикологиясы мен фразеологиясы

    Курстың мақсаты – қазіргі орыс және қазақ тілдерінің лексикалық құрамы мен фразеологиялық бірліктерін, сондай-ақ олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу. Курстың міндеттеріне лексикология мен фразеологияның негізгі ұғымдарын зерттеу; лексикалық және фразеологиялық бірліктерді талдау; орыс және қазақ тілдерінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерін салыстырмалы талдау; екі тілде де лексикалық құрам мен фразеологизмнің қалыптасуына мәдениеттің, тарихтың және әлеуметтік процестердің әсерін зерттеу кіреді; қазіргі заманғы технологиялар мен қоғамдағы жаһандық өзгерістердің әсерінен зерттелетін тілдердің лексикалық және фразеологиялық жүйелеріндегі өзгерістерді талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем әдебиетіндегі классицизм

    Бұл пән классицизм сияқты бағыт аясында 18 ғасырдағы әдебиеттерді зерттеуді қамтиды. Мақсаты – әдебиеттегі классицизмнің пайда болуы мен дамуының тарихи алғышарттарын, оның негізгі жанрлары мен өкілдерін талдау, классицизмнің маңызды нормаларын талдау-әлемдік әдебиеттің драмалық шығармаларына әсер еткен іс-әрекеттің, орын мен уақыттың бірлігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 19 ғасырдағы әлем әдебиеті (І жартысы)

    Курстың мақсаты-романтизм, классицизм, реализм және натурализм сияқты ХІХ ғасырдың негізгі әдеби ағымдары мен бағыттарын зерттеу; шетел әдебиетінің негізгі шығармаларын талдау: романдар, әңгімелер, өлеңдер, драмалар мен очерктер; негізгі тақырыптар мен мотивтерді қарастыру: бостандық, махаббат, табиғат, әлеуметтік қайшылықтар, дін және т. б.; жазушылардың рөлін зерттеу ақындар қоғамның мәдени және идеялық тенденцияларын қалыптастыруда. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер әртүрлі елдер мен мәдениеттердің әдеби шығармаларына салыстырмалы талдау жасауды, жалпы белгілері мен ерекшеліктерін анықтауды үйренеді; әлемдік жазушылардың шығармашылығын, уақыт мәнмәтінін, әлеуметтік-мәдени және тарихи ерекшеліктерін терең талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс әдебиетінің тарихы

    Пәнде өркениеттегі лайықты орындары белгіленген шығыс халықтарының әдебиеті, қазақ әдебиетінің тарихындағы шығыс әдеби үлгілерінің алар орны оқытылады. Пән тәуелсіз Қазақстан мен шығыс халықтарының әдебиеттерін сабақтастыра оқытып-үйрету арқылы сөз өнерінің жалпы адамзатқа ортақ көркемдік тереңдіктерін игерту мақсатын көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс және қазақ тілдерінің сөзжасамы мен морфологиясы

    Пән курсында осы сыныптарға жататын сөздердің грамматикалық сыныптары (сөйлеу бөліктері), сөздердің грамматикалық (морфологиялық) санаттары мен формалары қарастырылады, туынды сөздердің қалыптасу процестері, олардың құрылымы, олар кіретін жүйе, оларды қалыптастыру әдістері зерттеледі. Курс қазіргі орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық нормаларымен байланысты практикалық дағдылар мен қабілеттердің, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті

    ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті – ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Пәннің мазмұнында ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы, көркемдік, стильдік сабақтастық мәселелері, кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалармен, құбылыстармен байланысы, ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық көркемдік әдістермен, жанрлық-стильдік шеберлік үлгілерімен үндестігі, шығармаларындағы көркемдік шеберліктер оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі жағдайда әлемдік әдебиетті оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: кәсіби қызметінде заманауи білім беру технологияларын қолдану арқылы оқушылардың мәтіндерді талдау дағдыларын игеруіне, теорияны практикамен байланыстыра білуіне, әлемдік әдебиет саласындағы шығармашылық қабілеттері мен танымдық белсенділігінің даму деңгейін арттыруға ықпал ететін болашақ мұғалім-сөздіктерді даярлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру сапасының деңгейін арттыру, өзін-өзі жүзеге асыруға бағдарланған, алған дағдыларын ақпараттық кеңістікте қолдана алатын, когнитивтік қажеттіліктері дамыған оқушыларды оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырдағы әлем әдебиеті (ІІ жартысы)

    Курстың мақсаты-ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы әдеби ағымдар мен бағыттарды талдау: реализм, символизм, декаданс, модернизм; ХІХ ғасырдың аяғындағы тақырыптар мен мотивтерді қарастыру: құндылықтар дағдарысы, шындықты іздеу, жаңаға ұмтылу, әлеуметтік теңсіздіктерді сынау және т. б. мәдени және тарихи оқиғалардың әсерін зерттеу-индустрияландыру, урбанизация, революциялар, ұлттық азаттық қозғалыстар-әдеби шығармаларға. Курс аяқталғаннан кейін студенттер XIX ғасырдың екінші жартысындағы жазушылардың шығармашылығын, олардың әдеби және мәдени салада қалдырған әлемге, мұраттарға, стильге және мұраға деген көзқарастарын тереңірек түсінуге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс және қазақ тіліндерінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі

    Мақсаты: неғұрлым танымал және тәжірибемен дәлелденген дәстүрлі және қазіргі заманғы теорияларға сүйене отырып, орыс және қазақ тілдерінің синтаксисінің бірлігі ретінде сөз тіркесі Мен жай сөйлем туралы ғылыми білімді игеру; нақты тілдік материалда қарапайым сөйлемдердің әртүрлі сыныптарын талдау дағдыларын және оларды мектепте оқыту практикасында түсіндіру дағдыларын дамыту. Оқытудың маңызды практикалық нәтижесі-сөйлеуде әртүрлі синтаксистік құрылымдарды орынды қолдану, әдеби тілдің нормаларына сәйкес және коммуникативті тапсырмаға байланысты сөз тіркестерін еркін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    "Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі" пәнін оқыту барысында студентке мынандай мәселелерді игерту ісі қолға алынады: қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі курсының құрылымы мен мазмұнын ондағы теориялық және педагогикалық-психологиялық мәселелері, тіл мен әдебиет теориясының оқытудың жалпы маңызы мен оның негізгі принциптері, әдеби білім беруде оқу процесін ұйымдастыру түрлері, әдеби шығарманы оқып-үйренудің жолдары мен амалдары, көркем шығармаларды жанрлық сипатына қарай оқыту тәсілдері көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаңа технология бойынша орыс тілін оқытудың кіріктірілген әдістемесі

    Мақсаты: инновациялық педагогикалық технология ретінде пәнішілік және пәнаралық интеграцияны қамтамасыз ету. Курстың міндеттері-инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер негізінде орыс тілі сабақтарында оқу пәндерін интеграциялау процесінің тиімділігі мен тиімділігін арттыру. Қалыптасатын құзыреттер: әлеуметтік-мәдени ортада жақсы бағдарланған тұлғаны дамыту; болашақ орыс тілі мұғаліміне оқушыларға әлем туралы тұтас түсінік беруге, барлық құбылыстарды олардың терең қарым-қатынасында көруге, қоғаммен байланысты процестердің логикасын түсінуге үйретуге мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының әдебиеті

    Бұл курста түркі халықтары әдебиеті тарихының кезеңдері, қалыптасуы, әлем әдебиетіндегі алатын орны меңгертіледі. Студенттер пәнді оқу барысында ақын-жазушылардың шығармаларын кеңінен қарастыра отырып, өз ойларын қорытып айтуға, белсенді ойлауға, алған білімдерін жетілдіруге, ғылыми көзқарастарын кеңейтуге, іздене білуге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс және қазақ тілдерінің коммуникативтік синтаксисі

    Мақсаты: тілді коммуникация үдерісіндегі рөлі бойынша зерделеу, орыс және қазақ тілдерінің аспаптық қызметін меңгеру. Студенттер сөйлеу әрекетін талдайды, онда қолданылатын құрылымдардың түрлерін талдау тұрғысынан тілдің сипаттамасына назар аударады, әртүрлі байланыс нүктелерін, синтаксистің, семантиканың және прагматиканың өзара әрекеттесуін анықтайды. Алынған білім негізінде студенттер коммуникативті тапсырмаға байланысты әртүрлі синтаксистік құрылымдарды құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 20 ғасырдағы қазақ әдебиеті

    Мақсаты: ХХ ғасыр әдебиетінің қалыптасуын, дамуы мен кезеңдерін, осы кезеңдегі көрнекті ақындар мен жазушылардың өмірбаяны мен қызметін зерттеу. Студенттер ХХ ғасырдың жазушылары мен ақындары туралы зерттеулер мен жазбалармен танысады; әдеби жанрлардың, аудармалардың, әдеби сын мен поэзияның, прозаның дамуын зерттейді; ХХ ғасырдың әртүрлі тарихи-әлеуметтік жағдайларының әдеби ағымдарға әсерін анықтайды; ақындар мен жазушылар шығармашылығының тақырыптық негіздерін, дәуірлердің сабақтастығын, дәстүрлердің сабақтастығын және оларды білім беру жүйесінде түсіндіру тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем әдебиетіндегі романтизм

    Осы курс аясында романтизм құбылысы әдеби бағыт ретінде зерттеледі; әлемдік романтизмнің бастауларына, мәдени және әдеби бағыттардың дамуының әлеуметтік және философиялық алғышарттарына назар аударылады. Романтизмнің әдеби тамыры, оның алдыңғы дәуірлердің дәстүрлерімен байланысы, романтикалық жазушылардың шығармаларындағы адам мен әлем зерттеледі. Романтикалық кейіпкерлердің типологиясына және романтикалық жазушылардың шығармашылығындағы кейіпкерлердің образдарын жасау принциптеріне де назар аударылады; романтикалық жазушылардың негізгі көркемдік жаңалықтары және олардың әдебиет пен жалпы өнердің кейінгі дамуындағы рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс және қазақ тілдерінің синтаксисіндегі сөз формасы

    Мақсаты – сөздің синтаксистік формасы-синтаксеманың материалдық көрінісі мен мағынасы, жүйелік қатынастары мен қызметі жағынан жүйелі сипаттама беру; орыс және қазақ тілдерінің синтаксисін әр түрлі позицияларда – сөзбе-сөз және сөзсіз талдау дағдыларын дамыту; синтаксистік байланыстарды, синтаксистік омонимия мен синонимияны және олардың лексикалық-грамматикалық мазмұнын ескере отырып, сөйлемдерді дұрыс құруды үйрену. Студенттер сөз формаларының құрылымдық ұйымдастырылуын және олардың өзара әрекеттесуін талдай алады, тіл жүйесінің әртүрлі деңгейлеріндегі лингвистикалық бірліктерді және олардың өзара байланыстарын талдау үшін синтаксистегі сөз формасы туралы білімді қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • 20-21 ғасырлардағы әлем әдебиеті

    Мақсаты: 20-21 ғасырлардағы әлемдік әдебиеттің даму процесі туралы кең түсінік беру; жанрлардың, формалар мен стильдердің өзгеруіне әсер еткен тарихи, мәдени және философиялық аспектілерге талдау жасау. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жаңа әдеби бағыттарды, қазіргі әлемдік әдебиеттің дамуындағы негізгі тенденцияларды түсінуді үйренеді, сонымен қатар этномәдени деңгейдегі бағыттар арасында параллельдер жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдеби өлкетану

    Курсты оқу барысында әдеби сюжет пен күнделікті мінез-құлық үлгілерінің арақатынасы аймақтың мәдени контекстінің мазмұнында нақтыланады. Мемуарлық, эпистолярлық, деректі әдебиеттер белгілі бір зерттелген мәдениеттің аясында көркем туындыларды құру және өмір сүру ерекшеліктерін қалпына келтіруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс және қазақ тілдерінің құрмалас сөйлем синтаксисі

    Мақсаты: синтаксис бірлігі ретінде күрделі сөйлем туралы дәстүрлі және заманауи ғылыми білім беру, белгілі бір тілдік материалда күрделі сөйлемдердің әртүрлі кластарын талдау дағдыларын және оларды мектепте оқыту тәжірибесінде түсіндіру дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер орыс және қазақ тілдерінің синтаксистік жүйесінің негізінде жатқан ғылыми принциптерді: күрделі сөйлемдегі синтаксистік байланыстардың негізгі түрлерін, оның құрылымы мен семантикасын, коммуникативтік функцияға тәуелділігін білетін және түсінетін болады; тәжірибеде күрделі сөйлем синтаксисіндегі жіктемелердің негізгі ұғымдарын білуді қолдана алады, қолданбалы ғылыми есептерді шығару және шешу үшін синтаксис теориясы бойынша алған білімдерін қолдана алады, оларды мектепте орыс және қазақ тілдерін оқытуда түсіндіре алады, әдістемелік, коммуникативтік және педагогикалық есептерді шешуде біріктіре алады, семантиканы ескере отырып, күрделі сөйлемдерді дұрыс құра және қолдана алады және синонимдік қатынастар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи грамматика

    Курсты оқу ескі славян тілінің генетикалық байланысы және славян және славян тілдерінің жазу тарихының негізгі кезеңдері туралы түсінік береді. Сондай-ақ салыстырмалы-тарихи әдісті игеру және қолдану және тілдік фактілерді талдау. Ескі орыс мәтіндерін оқу, түсіндіру және түсіну дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Пән орыс әдеби тілінің тарихы туралы білім жүйесін игерудің негізі болып табылады, бұл тілдік өзгерістердің мәнін, әдеби тіл түрлерінің орыс қоғамының тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жалпыхалықтық тілмен өзара әрекеттесу мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ орыс әдеби тілінің эволюциясындағы өткеннің көрнекті ғылыми және әдеби қайраткерлерінің рөлін ашуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ терминологиясы

    Курстың негізгі мақсаты - қазақ терминологиясының қалыптасу және зерттелу тарихын, сонымен бірге ұлттық терминдердің пайда болу жолдарын, оны тілімізде қалыптастырудың әдіс-тәсілдерін, принциптерін ғылыми тұрғыда ашып көрсету, сол арқылы тіліміздегі терминдердің болмысын тану. «Қазақ терминологиясы» курсын оқи отырып студент қазақ терминологиясының тарихын, оның қалыптасу және даму жолдарын біледі; Ұлттық терминдерімізді қалыптастыру барысында, оны зерделеп зерттеу арқылы ғана қазақ тілін ғылым тілі ретінде қалыптастыра алатынын түсінеді; Терминдердің түрлі тәсілдер арқылы жасалуын талдап көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми тілдің теориясы мен тәжірибесі

    Курсты оқу ауызша және жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын жетілдіруді, мамандық бойынша зерттеу жұмысының басталуын меңгеруді, білім мен білім беру саласындағы ғылыми және ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдаумен, оқыту мазмұнын құрастырумен байланысты зерттеу жұмыстарын жазу үшін базаны игеруді қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Славян филологиясына кіріспе

    Салыстырмалы тарихи тіл білімінің мәселелерін қарастыру, славяндардың этногенезі мен глотогенезінің мәселелерін анықтау, славян мемлекеттерінің дамуы мен пайда болуы, славяндардың ежелгі дәлелдері, славян әдеби тілдерінің тарихы. тілдерді зерттеу әдістеріне оқыту курсын болжау; тілдік фактілерді салыстыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс және қазақ тілдерінің салғастырмалы грамматикасы

    Пәнді оқу қазақ және орыс тілдерінің грамматикалық құрылымын сипаттауды, құрылымдық-түрлі флективтік орыс және агглютинативті қазақ тілдерінің салыстырмалы талдауын; салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауды; әлемнің ұлттық тілдік көрінісін анықтауды және талдауды қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс орфографиясы мен пунктуациясының жалпы курсы

    Курстың мақсаты-қазіргі орыс тіліндегі емле ережелерінің негіздерін зерттеу, сонымен қатар тыныс белгілерін қою ережелерін игеру; орыс тіліндегі мәтіндермен оларды түзету және жазу мен тыныс белгілеріндегі қателерді түзету мақсатында жұмыс жасау; өзін-өзі бақылау және өзін-өзі түзету дағдыларын дамыту . Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс емлесі мен пунктуациясының негізгі ережелері мен ерекшеліктерін үйренеді, сонымен қатар тілдік дағдылар мен құзыреттіліктерді жетілдіретін өз мәтіндерін жазу кезінде оларды іс жүзінде қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің стилистикасы

    Болашақ филологтарды стилистиканың теориялық негіздерімен, орыс тілінің стилистикасы мен мәдениетінің өзекті мәселелерімен таныстыру ағылшын тілін үйрету; студенттерге әдеби тіл нормаларын меңгеруге көмектесу, әдеби тілді дұрыс және орынды пайдалану; дамуға ықпал ету стилистикалық инстинкт, жалпы тілдік инстинкті жетілдіру және қалыптастыру сөйлеу мәдениетінің жоғары типіне үйрету; алған білімдері мен әдістемелік практикалық қызметтегі дағдылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдік қатынас негіздері

    Курстың негізгі мақсаты - тілдік қатынастың рөлі мен мағынасы, тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін, оның әдебиет пен мәдениеттің келешектегі дамуына дүние танымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерінің құрылуына әсер етуін анықтау. Курс нәтижесінде студенттер: - тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін; - дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерді ескеру, - концептілік талдауларды тереңірек ұғыну; - қатысымдық тұлғаларды тани білу қабілеттерін игеріп шығады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің лексикографиясы

    Пәнді оқу барысында орыс тілінің сөздіктерін құрастырудың теориясы мен практикасы, сөздік ісін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Курс лексикографияның тіл ғылымымен тығыз байланысын ашады, қазіргі лексикографиядағы жаңа идеялармен, сөздіктердің жаңа түрлерімен және оларды құрастырудың жаңа технологиясымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл мен әдебиет мұғалімінің жобалық-зерттеу қызметі

    Курс нақты білімді қолдануға және өздігінен білім алу арқылы жаңа білім алуға, оқушылардың зерттеу ұстанымдарын қалыптастыру принциптеріне үйретуге, ұйымның әртүрлі нысандарын зерттеуге бағытталған: сабақ, бейіналды деңгейдегі элективті курс, бейінді оқыту, оқушылардың жобалық-зерттеу дағдыларын қалыптастыратын топтық, жеке, жұптық жұмыс нысандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық риторика

    Курс кәсіби ұжымда қарым-қатынас дағдыларын және коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттеріне сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, түрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларында сөйлеу мінез-құлқына қойылатын талаптар туралы білімді меңгеру;іс жүзінде сөйлеу қабілетіне үйрету, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешу; студенттердің шешендік идеалын мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде тану кіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аударма теориясы мен практикасы

    Мақсаты – аударма процесі туралы жалпы ғылыми және кәсіби білімді қалыптастыру және әр түрлі мәтіндерді аудару дағдыларын дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік және орыс тілдерінде ауызша және жазбаша нысандарда қарым-қатынас жасау қабілеттерін, жазбаша және ауызша дискурстың стратегиялары мен тактикаларын қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Типологиялық тіл білімі

    Курс олардың арасындағы генетикалық қатынастардың сипатына қарамастан тілдердің салыстырмалы (қарама-қайшы), таксономиялық және әмбебап құрылымдық және функционалдық қасиеттерін ғылыми зерттеу болып табылады. Типологиялық жіктеу әлемнің әртүрлі тілдерін өзіндік заңдылықтары бар зерттелген жиын ретінде ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Пәнді оқу лингвистикалық талдау әдіснамасын, тіл білімі тарихын кезеңдестіру туралы тұжырымдамаларды қарастыруға бағытталған. Тіл дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарын дұрыс түсінуді, тілдік жіктеулерді түсіндіруді қалыптастыру. Сондай-ақ, тілдің қызметі мен дамуын байланыстың барлық маңызды тетігі ретінде қарастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы

    «Қазақ әдеби тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - әдеби тілге тән негізгі белгілер мен нормаларды, әдеби тілдің тарихи кезеңдерде қалыптасу, даму дәрежесі мен оның стильдік тармақтарын меңгерту. Пәнді меңгеру барысында білім алушыларда әдеби тіл ұғымы, сипаты, оның арналары, нормалары, қоғамдық қызметі, әдеби тілдің функционалдық стильдермен арақатынасы жөнінде білім және әдеби тілдің ерекшеліктеріне талдау жасай білу, коммуникативтік, әдеби тіл нормасына сай сөйлеу, әдеби тілдің стильдеріне сай тілдесім т.б. дағдылар қалыптасады. Пәнді оқытуда креативті оқыту, витагендік, проблемалық, дамыта оқыту т.б. оқыту технологиялары пайдаланылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Өмір бойы өз біліктілігін арттыра отырып, әлеуметтік-этикалық құндылықтарға бағдарлай отырып, педагогикалық процесті ұйымдастырады, топта жұмыс істеуді, әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарға төзе білуді біледі.
  • Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімді, сондай-ақ білім берудегі қазіргі заманғы менеджменттің негізгі тұжырымдамасын қолданады.
  • Жалпы білім беру пәндері саласында базалық негіздерді, академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдану.
  • Компьютерлік желілерде, Интернет ресурстарда жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, алу, ұсыну, сақтау, өңдеу үшін ақпаратты құрылымдайды.
  • Тіл және әдебиет теориялары саласындағы қазіргі ғылыми-теориялық көзқарастардың негізгі қағидаларын қолданады; тіл-әдебиеттану ғылымының заңдылықтары мен заңдылықтары, лингвистикалық және әдеби талдаудың негізгі әдістері.
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану.
  • Тілдік және диалектологиялық тәжірибе барысында филология саласында өзіндік ықпалдасқан зерттеулер жүргізеді.
  • Академиялық, кәсіби және арнайы мақсаттар үшін қазақ, орыс, шет тілдерін пайдалану.
  • Инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу процесін құрастырады, орыс және ағылшын тілдерін оқыту процесін модельдейді.
  • Оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады; кәсіби іс-әрекетке қажетті жаңа білімдерді меңгеру дағдыларын көрсетеді.

Ұқсас БББ

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01708 Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мактептердегі орыс тілі мен әдебиеті

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top