Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01411 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Павлодар педагогикалық университеті

  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құқық негіздері және Жалпы әскери жарғылары
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері қызметінің құқықтық негіздері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғыларының түрлері, олардың мақсаты, мақсаттары, міндеттері мен сипаттамасы. ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының Ішкі қызметі Жарғысының сипаттамасы. ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының гарнизондық және қарауылдық қызметі Жарғысының сипаттамасы. ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының саптық Жарғысының сипаттамасы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының тәртіптік Жарғысының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының Конституциясы, Республика Президентінің жарлықтары және Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің мемлекетті қорғау туралы қаулылары. Қазақстан Республикасының Әскери доктриналары. "Бағдарлама – 2030" Ұлттық қауіпсіздік мәселелері. Қазақстан Республикасы Жоғарғы Бас Қолбасшысының және Қорғаныс министрінің елдің қорғаныс қабілетін, Қарулы Күштердің құрылымын нығайту туралы бұйрықтары. Жастарды әскери қызметке дайындау және азаматтарды мерзімді әскери қызметке шақыруды жүргізу қағидалары. Әскерге шақырылушылар мен әскерге шақырылушыларды әскери қызметке дайындау: алғашқы әскери дайындық; әскери-техникалық мамандықтар бойынша әскерге шақырылушыларды даярлау; запастағы офицерлер бағдарламасы бойынша жоғары оқу орындарының студенттерін әскери даярлау; дене шынықтыру даярлығы; емдеу-сауықтыру жұмысы; патриоттық тәрбие. Азаматтарды мерзімді әскери қызметке шақыруды ұйымдастыру тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саптық дайындық оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Саптық жарғының негізгі ережелері. Оларды құру және басқару, саптық әдістер мен қозғалыстар қарусыз, қарумен, орнында және қозғалыста. Саптық дайындықтың мақсаттары мен міндеттері. Жүйе және оның элементтері. Машиналарда бөлімшелер салу. Жүйені басқару: жүйені басқару сигналдары, машинаны басқару сигналдары. Жауынгердің саптық техниканы орнында және қозғалыста, қарумен және қарусыз орындаудағы жалғыз дайындығы. Бөлімшенің саптық үйлесімділігі, саптық тәсілдерді орнында және қозғалыста, қарумен және қарусыз орындау. Саптық даярлықты, қару-жарақпен және қарусыз саптық тәсілдерді оқыту әдістемесі, орнында және қозғалыста. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саптық тәсілдер және қарумен және қарусыз қозғалыс
    Несиелер: 5

    Саптық жарғының негізгі ережелері. Саптық техникалар мен қарусыз қозғалыс: тіректер, командалар, орнында және қозғалыста бұрылыстар. Қару-жарақпен саптық техникалар мен қозғалыс: қару-жарақпен саптық тірек, командалар және оларды орнында қарумен орындау, бұрылыстар және қарумен қозғалыс. Бөлімшелерді жаяу салу. Әскери ант беру рәсімін дайындау. Машиналарда бөлімшелер салу. Бөлімшелердің жеке құрамының жаяу іс-қимылдар кезінде ұрыста жүріп-тұру тәсілдері мен тәсілдері. Қару-жарақпен және қарусыз орнында және қозғалыста саптық техниканы орындау кезінде жалғыз дайындық және саптық үйлесімділік. Саптық байқаулар мен конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қимылды және ұлттық ойындар
    Несиелер: 4

    Тақырыпқа кіріспе. Ашық ойындардың тәрбиелік, тәрбиелік және сауықтыру маңызы. Педагогикалық практикадағы ашық ойындар және олардың міндеттері. Ашық ойындардың жіктелуі. Ашық ойындар бойынша материалды жоспарлау. Әр түрлі жастағы ашық ойындарды өткізу әдістемесі. Қазақстан халықтарының ұлттық ойындары. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүзу оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Жүзудің жалпы заңдылықтары: негізгі терминдер мен ұғымдар. Жүзу тәсілдерін оқытудың техникасы мен әдістемесі. Бастаулар мен бұрылыстарды оқытудың техникасы мен әдістемесі. Сүңгу техникасы. Су астында қозғалу техникасы. Күрделі жағдайларда жүзу. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Батып бара жатқан адамға көмектесу. Жәбірленушіге алғашқы көмек көрсету. Судағы ойындар мен ойын-сауық. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Білім алушылардың әртүрлі контингентімен жүзуді оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту әдістемесімен емдік дене шынықтыру
    Несиелер: 8

    Емдік дене шынықтырудың жалпы негіздері. Емдік дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастырудың негізгі принциптері. Дене жаттығуларының қатысушылардың денесіне емдік әсер ету механизмі. Емдік дене шынықтыру әдістемесі, тағайындауға арналған көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Дене жаттығуларын таңдау және әртүрлі ауруларға арналған сабақтарды өткізу әдістемесі. Аурулардағы емдік дене шынықтыру: жүрек-тамыр жүйесі, тыныс алу жүйесі, жүйке жүйесі, көру мүшелері, ас қорыту жүйесі, зат алмасу, тірек-қимыл аппаратының деформациясы мен аурулары, жарақаттар. Оқу процесінде және тәуелсіз сабақтарда қолдануға арналған жаттығулардың үлгілік кешендері. Емдік дене шынықтырумен айналысу кезінде бақылау және өзін-өзі бақылау. Сақтандыру, қауіпсіздік техникасы және сабақтарда алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Атыс дайындығы оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Отқа дайындық түсінігі мен әдістемесі. Атыс қаруын ату негіздері. Спорттық және пневматикалық қару. Калашников автоматы (КА-74). АК ату әдістері мен ережелері. Калашников қол пулеметі (ККП). Калашников пулеметі (КП). Макаров тапаншасы (MТ). Драгуновтың мергендік мылтығы (DMM). Қолмен танкке қарсы граната атқыш (KKP). Станокты Автоматты граната атқыш (CAГ-17). Қол сынықтары гранаталары (РГD-5, F-1, RGO, РГN). Атыс дайындығын оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Қару-жарақ пен басқа да оқ-дәрілермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ату баллистикасы оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    "Баллистика" ұғымы, оның мағынасы, есебі және автоматты қаруды ату кезінде қолданылуы. Сыртқы баллистика: түсінік, жалпы ақпарат және сипаттама. Ішкі баллистика: түсінік, жалпы ақпарат және сипаттама. Атыс баллистикасын оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, оқудан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету қару-жарақ пен басқа да оқ-дәрілермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 8

    Пәнге кіріспе және курстың негізгі міндеттері. Гимнастика дене шынықтыру құралы ретінде. Гимнастиканың әдістемелік ерекшеліктері. Гимнастика құралдарының сипаттамасы. Гимнастикалық терминология, оның мағынасы. Гимнастиканың негізгі құралдары және жаттығуларды оқыту әдістемесі: саптық жаттығулар. Жалпы дамыту жаттығулары. Қолданбалы жаттығулар. Секіру. Еден жаттығулары. Акробатикалық жаттығулар. Гимнастиканың сауықтыру түрлері. Гимнастика сабақтарының формалары. Оқушылардың әртүрлі контингенті бар гимнастиканы оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аралас қарулы ұрысты ұйымдастыру және өткізу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы жалпы әскери шайқастың негіздері. Бөлімшелерді басқару. Жауынгердің шайқастағы әрекеттері. Шабуылда бөлім. Қорғаныс бөлімі. Марштағы бөлім, жаяу күзетте. Барлау бөлімі. Шабуылда Взвод. Қорғаныстағы Взвод. Взвод шеруде, жорық күзетінде, барлауда. Взвод орнында және күзет күзетінде орналасқан кезде. Жалпы әскери бо жүргізуді оқыту және оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Оқу-жаттығудан тыс іс-шаралар мен оқу-далалық жиындарда жалпы әскери ұрысты ұйымдастыру және жүргізу бойынша сабақтар өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тактикалық дайындық оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Тактикалық дайындықтың мақсаттары мен міндеттері. Тактикалық дайындықтың негізгі ұғымдары. Әр түрлі жағдайларда және құрамда жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізу: жеке іс-қимылдар, бөлімше құрамындағы іс-қимылдар; шабуылдағы, қорғаныстағы іс-қимылдар; құлақтандыру сигналдары; жауынгерлік міндеттерді орындаудың табыстылығын қамтамасыз ету шарттары және т.б. әртүрлі жағдайлар мен құрамдағы тактикалық даярлықты және іс-қимылдарды оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Тактикалық дайындық сабақтарын өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери робототехника негіздері және технологиялық дайындық оқыту әдістерімен
    Несиелер: 5

    Әскери Робототехникаға кіріспе. Соғыс уақытында роботтарды тағайындау. Әскери робототехниканың қолданылу аясы, функционалдық мүмкіндіктері мен міндеттері: барлау және бақылау, жарылғыш құрылғыларды минадан тазарту және орнату, жауынгерлік іс-қимылдар және т.б. роботты басқару алгоритмін әзірлеу. Жауынгерлік роботтардың жіктелуі. Әр түрлі елдердің жауынгерлік роботтарының сипаттамасы: ұшқышсыз ұшу аппараттары, мобильді робототехникалық кешен, MARCbot, Talon, MQ-9 Reaper UAV, SWORDS, Уран-9. Технологиялық дайындыққа кіріспе. Қазақстан Қарулы Күштерін жауынгерлік жарақтандырудағы автомобиль техникасының орны. Жол қозғалысына қатысушылар: олардың құқықтары мен міндеттері. Доңғалақты көлік жүргізу негіздері. Жол белгілері мен белгілері. Бағдаршам, реттеуші сигналдары. Әскери робототехника және технологиялық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шаңғы спорт оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Шаңғы тебу техникасының негіздері. Шаңғы тебу тәсілдерінің жіктелуі. Шаңғы тебу тәсілдерін оқытудың техникасы мен әдістемесі, мектепте шаңғы даярлау сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; шаңғы спортында оқыту әдістемесінің жалпы негіздері, оқушыларды оқыту әдістемесі, сондай-ақ шаңғы жарысы бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу және т.б. білім алушылардың әртүрлі контингентімен шаңғы спортын оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Техникалық дайындық оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Қазақстан Қарулы Күштерін жауынгерлік жарақтандыруда автобронетанк және автомобиль техникасын құру және дамыту тарихы. Әскери көлік құралдарының пайдалану сипаттамасы және жалпы құрылымы. Тактикалық-техникалық деректер, бронетранспортерлердің, жаяу әскердің жауынгерлік машиналарының жалпы құрылысы мен қару-жарағы. Тактикалық-техникалық сипаттамалары, жалпы құрылымы және қару-жарағы. Техникалық дайындық сабақтарын өткізу әдістемесі. Әскери автомобильдердің түрлері, олардың техникалық-тактикалық сипаттамалары мен мақсаты: штабтық және жеңіл, жүк-жолаушылар, жүк автомобильдері; әскери автобустар, санитарлық автомобильдер. Әскери көліктің жалпы техникалық құрылғысы: ішкі жану қозғалтқыштары. Шасси. Дене. Автомобильдердің жалпы техникалық құрылымы. Техникалық дайындықты оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Динамикалық морфология негіздері бар адам анатомиясы
    Несиелер: 6

    Динамикалық морфология негіздерімен адам анатомиясын зерттеудің пәні, міндеттері мен әдістері. Адам ағзасының дамуы: онтогенез және филогенез; ағзаның даму кезеңдері; дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін негіздеу үшін жас морфологиясы және оның маңызы; физикалық дамудың морфологиялық сипаттамалары; дене түрлері; жыныстық диморфизм. Адамның және оның бөліктерінің жағдайын анатомиялық талдау, адам денесі мен оның бөліктерінің орналасуының өзгеруін морфологиялық талдау. Ағзаның жабын жүйесі мен тіндерінің, тірек-қимыл жүйесінің, адамның ішкі мүшелерінің анатомиясы және олардың сипаттамалары. Адам қозғалысының анатомиялық негізі, динамикалық анатомия және морфология. Адамның динамикалық морфологиясының түрлері: жалпы, жеке және биомеханикамен шекаралас. Қозғалыстардың жіктелуі: циклдік қозғалыстар, ациклдік қозғалыстар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. Мектептегі пәннің мақсаттары мен міндеттері. Бастапқы әскери даярлық бойынша сабақтарды оқыту мен өткізудің мазмұны, нысандары, әдістері мен тәсілдері. Алғашқы әскери дайындықта заманауи оқыту технологияларын қолдану. Оқыту әдістемесінің жалпы негіздері. Пән мазмұнының бөлімдері бойынша оқыту мен оқыту әдістемесінің жеке аспектілері мен ерекшеліктері. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері. Дайындық бөлімдері бойынша қолданбалы дағдыларды қалыптастыру. Оқыту нәтижелерін бағалау әдістері және оқыту үшін бағалау. Сабақта қолайлы білім беру ортасын құру. Оқу-далалық жиындарды өткізу әдістемесі және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топографиялық карталар, жергілікті бағдарлау оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Тақырыпқа кіріспе. Жер бедерінің топографиялық элементтері. Жергілікті заттар және олардың сипаттамалары. Ауданның негізгі сорттары. Топография: карта және схема. Топографиялық картадағы өлшемдер мен құрылыстар. Картада оның тұрған жерін анықтау. Азимуттар бойынша қозғалыс үшін деректер картасы бойынша дайындық. Қозғалыстағы карта бойынша жер бедерін бағдарлау. Жердегі көкжиектің жақтарын анықтау. Жергілікті жерде карта бойынша бағдарлау. Рельефтің әртүрлі жағдайларындағы бағдарлау ерекшеліктері. Компас және онымен жұмыс істеу ерекшеліктері. "Топографиялық карта, жергілікті жерге бағдарлау" бөлімі бойынша оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери топография оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    "Әскери топография" пәніне кіріспе. Әскери топографияның міндеттері, картографиялық кескіннің мәні, жер бедерін өлшеу, әртүрлі жағдайларда бағдарлау, бағдарлар мен қозғалыстарды анықтау. Жер бедері және оның шайқастағы маңызы. Рельефті зерттеу әдістері. Топографиялық карталар. Топографиялық карта. Карта бойынша қашықтықты өлшеу. Жер бедерінің және объектілердің (мақсаттардың) координаттар картасы бойынша анықтау. Мақсаттарды, бағдарларды немесе басқа объектілерді олардың белгілі координаттары бойынша картаға түсіру. Рельефке бағдарлау. Көкжиектің жақтарын анықтау. Азимуттар бойынша қозғалыс. Кедергілерді айналып өту. Карта бойынша жер бедерін бағдарлау, оның орналасқан жерін анықтау. Жергілікті заттарды картаға түсіру. Қозғалыстағы карта бойынша бағдарлау. Әскери топографияны оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (бадминтон)
    Несиелер: 5

    Спорттық ойындар теориясының жалпы сұрақтары. Бадминтон дене шынықтыру және спорт құралы ретінде. Бадминтон және парабадминтон: Ойынның мәні. Ойынның техникасы мен тактикасы. Инвентарь және жабдықтар. Бадминтонды оқыту және оқыту әдістемесі. Балалармен іс-әрекеттің ерекшеліктері. Парабадминтонды оқыту және жаттықтыру әдістерінің ерекшеліктері. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері. Дене тәрбиесінің құралдары мен әдістері. Қозғалыс жаттығулары. Қозғалыс әрекеттерін оқыту теориясының негіздері. Сабақ оқытудың негізгі формасы ретінде; дене шынықтыру сабақтарында дене қасиеттерін тәрбиелеу; кіші, орта және жоғары сыныптарда дене шынықтыру сабақтарының құрылысы мен жүргізу әдістемесі; мектептегі дене тәрбиесі бойынша сыныптан тыс жұмыстар. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери-патриоттық тәрбие әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әскери-патриоттық тәрбиенің әдістемесі. Мемлекеттік бірегейліктің қалыптасуы туралы түсінік. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері – патриотизм мен интернационализм мектебі. Орта білім беру мекемесіндегі әскери-патриоттық жұмыстың мазмұны. Жастарды халықтың жауынгерлік және еңбек дәстүрлеріне тәрбиелеу. Алғашқы әскери дайындық кабинетінде және басқа сабақтарда жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Сыныптан тыс уақытта студент жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Жаппай қорғаныс және спорт жұмыстарын жүргізу барысында оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Жастарға әскери-патриоттық тәрбие беруді одан әрі жетілдірудің міндеттері мен мәселелері және оның тиімділігін арттыру жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (баскетбол, волейбол)
    Несиелер: 5

    Спорттық ойындар теориясының жалпы сұрақтары. Баскетбол және волейбол дене шынықтыру және спорт құралы ретінде. Баскетбол: Ойынның техникасы мен тактикасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Баскетбол ойынының бейімделгіш түрлері: мүгедектер арбасындағы баскетбол. Волейбол және бейімделгіш волейбол (отыратын волейбол): Ойын техникасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Балалармен іс-әрекеттің ерекшеліктері. Адаптивті баскетбол және волейбол ойындарын оқыту және жаттықтыру әдістерінің ерекшеліктері. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (футбол, гандбол)
    Несиелер: 5

    Спорттық ойындар теориясының жалпы сұрақтары. Футбол және гандбол дене шынықтыру және спорт құралы ретінде. Футбол: Ойынның техникасы мен тактикасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Гандбол: Ойынның техникасы мен тактикасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Балалармен іс-әрекеттің ерекшеліктері. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери педагогика және психология шешетін мәні мен міндеттері: психологиялық процестер; жауынгер мен әскери ұжым тұлғасының психологиясы; оларды зерделеу және қалыптастыру әдістемесі; қазіргі жағдайдағы әскери тәрбиенің мәні, принциптері, нысандары мен әдістері; жауынгердің жауынгерлік шеберлігін, жеке құрамды және бөлімшелердің жауынгерлік үйлесімділігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Әскери ұжымдардағы жарғылық емес қатынастардың алдын алу. Бастауыш әскери ұжымдардағы" теріс " көшбасшылық. Әскери қызметшілердің суицидтік мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері және оның алдын-алу. Офицерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыстардың ерекшеліктері. Әскери ұжымды психологиялық зерттеудің негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (теннис)
    Несиелер: 5

    Теннис дене шынықтыру және спорт құралы ретінде. Теннис, үстел теннисі, адаптивті теннис (мүгедектер арбасындағы теннис): Ойынның мәні. Ойынның техникасы мен тактикасы. Инвентарь және жабдықтар. Теннис ойынын оқыту және тәрбиелеу әдістемесі. Арба теннисін оқыту және оқыту әдістерінің ерекшеліктері. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Балалармен іс-әрекеттің ерекшеліктері. Төрешілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру психологиясын зерттеудің пәні, міндеттері мен әдістері. Оқушы дене тәрбиесі процесінің субъектісі ретінде. Дене тәрбиесіндегі іс-әрекеттің психологиялық сипаттамасы. Дене шынықтырумен айналысу кезіндегі Мотивация. Қозғалыс әрекеттерін оқытудың психологиялық негіздері: қозғалыс әрекетін құру және басқару теориялары. Дене шынықтыру процесінде салауатты өмір салтын қалыптастыру. Бейімделетін дене шынықтырудың психологиялық ерекшеліктері. Дене шынықтыру сабағын психологиялық қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Төтенше жағдайлар және жаппай қырып-жою қаруын қолдану кезіндегі қорғау құралдары
    Несиелер: 5

    Тақырыпқа кіріспе. "Төтенше жағдайлар" және "жаппай қырып-жою қаруы"ұғымдары. Шұғыл және төтенше жағдайларда дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету. Төтенше жағдайларда және жаппай қырып-жою қаруын қолдануда халықты емдік-эвакуациялық қамтамасыз ету. Жеке және ұжымдық қорғаныс құралдары. Төтенше жағдайлар және жаппай қырып-жою қаруын қолдану кезіндегі санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралар. Төтенше жағдайлар және жаппай қырып-жою қаруын қолдану кезіндегі эпидемияға қарсы іс-шаралар. Химиялық және жарылыс қаупі бар объектілердегі апаттар ошақтарының медициналық-тактикалық сипаттамасы; дүлей апаттар; көліктегі апаттар және т.б. Төтенше жағдайлар кезінде қорғау құралдарын қолдануды және жаппай қырып-жою қаруын қолдануды оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-медициналық дайындық оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Қарулы Күштердің қабілетін қамтамасыз ету үшін әскери-медициналық дайындықтың маңызы. Жауынгерлік жағдайда әскерлерді медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру принциптері. Әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау: әскери қызметшілердің жеке гигиенасы; тамақтану және сумен жабдықтау гигиенасы. Әскери қызметшілерді жеке медициналық жарақтандыру құралдары және оларды пайдалану қағидалары. Жеке және ұжымдық медициналық қорғау және көмек көрсету құралдары. Жедел реанимациялық шаралар. Жаралар, сынықтар, дислокациялар, көгерулер мен қан кетулер, күйіктер мен аяздар үшін алғашқы медициналық көмек; электр тогының зақымдануы және басқа зақымданулар. Жаппай қырып-жою қаруының әсерінен алғашқы көмек көрсету ерекшеліктері. Қарсыластың бактериологиялық (биологиялық) қаруды қолдануы жағдайында жұқпалы аурулардың алдын алу. Емдеу-эвакуациялық іс-шаралар. Әскери-медициналық дайындықты оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Және төтенше жағдайлардың негізгі ұғымдары. Төтенше жағдайларды анықтау критерийлерінің түрлері және олардың сипаттамалары. Төтенше жағдайлардың жіктелуі және олардың қысқаша сипаттамасы. Төтенше жағдайлардың туындау шарттары. Төтенше жағдайлардың себептері. Төтенше жағдайлардың даму кезеңдері. Төтенше жағдайларда қауіпті және зиянды факторлар. Әсер ету түрлері мен құралдары, олардың жіктелуі. Техногендік және антропогендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Табиғи және экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар. Азаматтық қорғаныстың негізгі мақсаты, мақсаттары мен міндеттері. Азаматтық қорғаныс саласындағы іс-шаралардың негізгі кешендері және олардың сипаттамалары. "Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс" бөлімін оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инженерлік бөгеттер
    Несиелер: 5

    Инженерлік кедергілер, олардың мақсаты және оларға қойылатын талаптар. Инженерлік кедергілердің жіктелуі: мина-жарылғыш, жарылғыш емес және аралас. Мақсаты, жіктелуі, жалпы құрылымы, орнату және залалсыздандыру тәртібі. Мина алаңдары және оларды орнату әдістері. Жарылмайтын тосқауылдар және персоналға қарсы (портативті және тұрақты). Әр түрлі инженерлік кедергілерді жеңу. Әскери қызметшілерге арналған траншеялар мен баспаналарды, техника мен қару-жарақты жабдықтау, оларды бүркемелеу. Бөлімшелер арасындағы басқару және байланыс. Байланысты басқарудың негізгі құралдары және олардың сипаттамалары: радиобайланыс, сымды құралдар, Жылжымалы құралдар, сигнал беру құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту әдістемесі бар әскери-қолданбалы спорт түрлері
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. Әскери қолданбалы спорт түрлері әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды дене шынықтыру құралы ретінде. Әскери-қолданбалы спорт түрлерінің түрлері мен сипаттамасы: 1) әскери-спорттық көпсайыс; 2) жеңіл атлетика және жеделдетілген жүріп-тұру; 3) шаңғы спорты; 4) граната лақтыру; 5) арқан тарту; 6) қолданбалы жүзу; 7) кедергілер жолағын еңсеру; 8) табельдік қарудан ату; 9) арнайы снарядтарда жасалатын жаттығулар; 10) армиялық қоян-қолтық ұрыс. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Әскери-қолданбалы спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыру және төрешілік ету. Әскери-қолданбалы спорт түрлері бойынша спорт секцияларын ұйымдастыру. Спорттық жаттығудың әдістемелік және жас негіздері. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Техногендік, табиғи және экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар
    Несиелер: 5

    Техногендік, табиғи және экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар түрлерінің түсінігі мен жіктелуі және олардың себептері. Құрлықтағы, судағы көлік апаттары мен апаттарының сипаттамасы. Әр түрлі қауіпті заттарды (химиялық, радиоактивті, биологиялық қауіпті заттар және т.б.) шығару немесе шығару қаупі бар әртүрлі объектілердегі өрттер, жарылыстар және жарылыстар қаупі ғимараттардың, құрылыстардың, көлік коммуникациялары элементтерінің құлауы. Электр энергетикалық жүйелердегі; коммуналдық тіршілікті қамтамасыз ету жүйелеріндегі; тазарту құрылыстарындағы авариялар; гидродинамикалық авариялар. Табиғи сипаттағы төтенше жағдайлардың түрлері мен сипаттамалары. Экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар. Осы бөлім бойынша оқыту әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-инженерлік дайындық, басқару және байланыс оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Тақырыпқа кіріспе. Мина-жарылғыш тосқауылдар, жарылмайтын тосқауылдар. Танкке қарсы және персоналға қарсы миналар. Жеке және ұжымдық қорғаныс инженерлік құрылыстары. Шабуыл мен қорғанысты инженерлік қамтамасыз ету. Жарық бөліктері мен жергілікті заттарды, компасты, топографиялық картаны қолдана отырып, жер бедерін бағдарлау. Басқару және байланыс. Табысқа жету үшін әскер тектері мен Арнайы әскерлер орындайтын инженерлік міндеттер мен іс-шаралар кешені. Қарудың барлық түрлерін тиімді пайдалану және әскерлердің сәтті қозғалысы мен маневрі үшін ең жақсы жағдайлар жасау, оларды қазіргі заманғы жеңіліс құралдарынан қорғауды арттыру. Жер бедерін нығайту, жер бедерін жіктеу, шабуылды инженерлік қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Әскери-инженерлік даярлықты оқыту, басқару және байланыс әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында, сабақтан тыс іс-шараларда және оқу-далалық жиындарда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Жеңілатлетикалық спорт түрлерінің техникасы. Қозғалыс техникасының жіктелуі. Фазалар, құрылымдар, қозғалыс күштері. Жеңіл атлетика спортының техникасын оқыту әдістемесі: оқыту әдістемесінің негіздері. Спорттық жүру және жүгіру техникасын оқыту әдістемесі. Жеңіл атлетикадағы спорттық жаттығулар. Спорттық жаттығулардың негіздері. Жеңіл атлетикадағы спорттық жаттығу процесін басқару. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Білім алушылардың әртүрлі контингенті бар жеңіл атлетиканы оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру (Бейімдеме дене шынықтыру)
    Несиелер: 6

    Пәнге кіріспе. Бейімделуші дене мәдениетінің мақсаты мен міндеттері. Ерекше білім беру қажеттіліктері және денсаулық мүмкіндіктері бар студенттермен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері. Бейімделетін дене мәдениетінің әдістемелік негіздері: әртүрлі денсаулық шектеулері бар қозғалыс әрекеттерін үйретудің ерекшеліктері; дене қасиеттерінің даму ерекшеліктері; инклюзивті білім беру жағдайындағы сабақты ұйымдастыру формалары. Қатысқандардың мүмкіндіктеріне байланысты жеке бағдарламалар мен оқу жолдарын әзірлеу. Бейімделу моторлы демалыс пен жарыстарды ұйымдастыру. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасы, бақылау және өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери қоян-қолтық ұрыс негіздері
    Несиелер: 5

    "Армиялық қоян-қолтық" тақырыбына кіріспе. Қауіпсіз құлауды оқытудың техникасы мен әдістемесі. Қоян-қолтық ұрыста негізгі қозғалыстарды оқытудың техникасы мен әдістемесі. Шабуылдау әрекеттерін қолмен, аяқпен, заттармен және әртүрлі позициялармен оқытудың техникасы мен әдістемесі. Ұстаудан қорғауды оқытудың техникасы мен әдістемесі. Соққылардан қорғауды үйрету техникасы мен әдістемесі. Соққылардан қорғауды үйрету техникасы мен әдістемесі. Таяқтан қорғауды үйрету техникасы мен әдістемесі. Пышақтардан қорғауды үйрету техникасы мен әдістемесі. Артқы шабуылдан қорғауды үйрету техникасы мен әдістемесі. Бірнеше шабуылдаушылардан қорғауды үйрету техникасы мен әдістемесі. Өзін-өзі қорғау және қоян-қолтық бо бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру, қауіпсіздікті қамтамасыз ету және өткізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзін-өзі қорғау және қоян-қолтық ұрыс негіздері
    Несиелер: 5

    Өзін-өзі қорғаудың және қоян-қолтық ұрыстың теориялық негіздері. Өзін-өзі қорғау: өзін-өзі қорғау әдістерін қолданудың заңдылығы; өзін-өзі қорғау кезінде бақылау және өзін-өзі бақылау. Өзін-өзі қорғаудан асып кету. Қоян-қолтық Б: техника мен тактиканың ерекшеліктері, психологиялық және дене шынықтыру. Қоян-қолтық ұрыстың техникасы мен тактикасы: тіректегі акробатикалық дайындық және орын ауыстыру; арнайы дене шынықтыру дайындығы; оларды ұстап алу және босату; қолданбалы күрес тәсілдері және олардан қорғау; соқпалы тәсілдер және олардан қорғау; Өзін-өзі қорғау және қоян-қолтық бо бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру, қауіпсіздікті қамтамасыз ету және өткізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Академиялық адалдық пен ғылыми этика қағидаттары мен мәдениетін сақтай отырып, өңірлік, республикалық және халықаралық деңгейде күтілетін өзгерістерге байланысты өзінің педагогикалық қызметін және өз ұйымының қызметін дамытады; дене шынықтырумен дербес айналысу арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын жүргізеді.

  • Код ON2

    Бастапқы әскери дайындық, әскери-патриоттық тәрбие мен дене шынықтыру мазмұнының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, олардың ғылымдар мен қоғамдық құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын түсіндіреді.

  • Код ON3

    Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру бойынша сабақтарды, әскери-далалық жиындар мен спорттық жарыстарды жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге және оқушылар контингентінің, оның ішінде мүмкіндіктері шектеулі адамдар арасындағы жеке айырмашылықтарды ескере отырып, оқыту нәтижелерін бағалаудың тиімді әдістерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON4

    Бастапқы әскери және технологиялық дайындық бағдарламасының бөлімдері бойынша қолданбалы дағдыларды, мектептің дене шынықтыру бағдарламасының негізгі спорт түрлері бойынша қозғалыс дағдылары мен іс-қимылдарын көрсетеді.

  • Код ON5

    Сабақтарда білім алушылардың жан-жақты дамуына ықпал ететін білім беру ортасы мен жағдайлар жасайды; жеке айырмашылықтарды ескере отырып, психологиялық, әлеуметтік және педагогикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді және алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

  • Код ON6

    Зерттеу әдіснамасы мен ғылыми этиканы білу және түсіну негізінде бастапқы әскери және технологиялық дайындық, патриоттық тәрбие және дене шынықтыру саласында қолданбалы зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON7

    Білім алушылар контингентінің жеке айырмашылықтарын ескере отырып, патриоттық тәрбие беру, қорғаныс-бұқаралық жұмыс және әскери-техникалық үйірмелерді, спорт түрлері бойынша секцияларды ұйымдастыру жөніндегі іс-шараларды өткізеді.

  • Код ON8

    Білім алушыларда Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру құралдарымен әлеуметтік маңызды және жеке қасиеттерді және soft skills тәрбиелейді.

  • Код ON9

    Азаматтық ұстанымды, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру үшін философия, тарих және басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің білімі мен құндылықтарын пайдаланады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып және оның барлық субъектілерінің тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, заңнамалық негізде қосымша білім беру саласында жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON10

    Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде, оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгерген; осы Қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн да, онлайн да әртүрлі интерактивті қатынастар мен серіктестік желілерде сындарлы қарым-қатынас жасайды.

  • Код ON11

    Бастапқы әскери даярлық, әскери-патриоттық тәрбие және дене шынықтыру пәні саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады.

Top